Κυριακή, 30 Απριλίου 2017

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ

ΜΑΡΙΑ Η ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ 

(αποσπασμα)






του Θεολογου-Φιλολογου-Ιστορικου


κ. Κωνσταντινου Σιαμακη  





Η Μαγδαληνὴ Μαρία συνηθέστερα. 
βέβαια ἡ Μαγδαληνὴ τῶν Εὐαγγελίων εἶναι γερόντισσα, 70 ἐτῶν περίπου, διότι προΐσταται ὡς σεβαστὴ σ᾿ ὅλη τὴν ὁμάδα τῶν γυναικῶν ποὺ διακονοῦσαν τὸ Χριστό, οἱ ὁποῖες μαρτυρεῖται ὅτι ἦταν μητέρες καὶ θεῖες τοῦ τριαντάρη Χριστοῦ καὶ τῶν τριαντάρηδων μαθητῶν του καὶ φίλες τῶν μητέρων τους συνομήλικες. 



ἡ «Μαγδαληνὴ» τῶν παπικῶν φαντασιώσεων ὅμως εἶναι κοριτσόπουλο, γύρω στὰ 20, ἐπειδὴ τόση εἶναι ἡ ἑκάστοτε καινούργια παλλακίδα τοῦ παπικοῦ κληρικοῦ, μὲ τὴν ὁποία φροντίζει ν᾿ ἀντικαθιστᾷ τὴν ἑκάστοτε σιτεμένη παλιά του. 
φυσικὰ ἡ Μαγδαληνὴ τῶν Εὐαγγελίων, ἐκτὸς ἀπὸ ἡλικιωμένη εἶναι καὶ ἁγνή. 
πουθενὰ στὴ Γραφὴ δὲν μαρτυρεῖται κάτι γιὰ πρώην ἁμαρτωλὸ βίο της, οὔτε ποτὲ συγχέεται μ᾿ ἐκείνη τὴν ἀνώνυμη πόρνη ποὺ μετανόησε καὶ συγχωρήθηκε ἀπὸ τὸ Χριστό (Λκ 7,36-50). 
μαρτυρεῖται γιὰ τὴ Μαγδαληνὴ μόνον ὅτι ἦταν κάποτε δαιμονισμένη, ἔχουσα ἑπτὰ δαιμόνια, καὶ θεραπεύτηκε ἀπὸ τὸ Χριστό· 
καὶ τὸν ἀκολούθησε ἡ παντέρημη καὶ χωρὶς ἄλλο μέλλον γερόντισσα μὲ πολλὴ εὐγνωμοσύνη καὶ συναναστρεφόταν τὶς μητέρες καὶ θεῖες ποὺ διακονοῦσαν αὐτὸν καὶ τοὺς μαθητάς του ἢ γιούς των· 
καὶ σὰ μεγαλείτερη ἦταν ἀνάμεσα στὶς ἄλλες ἡ σεβαστή. 
αὐτὰ λὲν τὰ Εὐαγγέλια. 



τῶν παπικῶν ὅμως φαντασιώσεων ἡ «Μαγδαληνή», ποὺ ἐνσαρκώνει τὴν παλλακίδα τοῦ παπικοῦ κληρικοῦ, τὴν καινούργια, ἐπειδὴ κι ἐκεῖνος ἐνσαρκώνει τὸ «Χριστὸ» τῶν ἴδιων φαντασιώσεων, πρέπει νὰ εἶναι νέα, καὶ καλλονή· 
καὶ τὰ ἑφτὰ δαιμόνιά της νὰ ἦταν τὰ «ἑπτὰ θανάσιμα ἁμαρτήματα» τῆς παπικῆς θεολογίας, τὸ ἕνα σίγουρα ἡ πορνεία, καὶ νἄχῃ ἕνα πολὺ ἁμαρτωλὸ παρελθόν, πορνικὸ ὁπωσδήποτε, διότι τέτοιες τὶς προτιμοῦν οἱ παπικοὶ κληρικοί, ὅσοι δὲν εἶναι κίναιδοι.
    
 Κι ἀφοῦ ὁ κάθε ἐπαναστάτης ἔχει ἀνάγκη κι ἀπὸ τὴ θηλυκὴ θαυμάστρια, ποὺ νὰ θεᾶται τὶς παλληκαριές του, συμφώνησαν πάνω σ᾿ αὐτὸ οἱ τόσο διαφωνοῦντες στὰ ἄλλα παπικοὶ καὶ προτεστάντες, κι ἔφτιαξαν μέσα σὲ λίγους αἰῶνες ἕνα «Χριστὸ» ἐπαναστάτη κι ἐρωτευμένο, καὶ μιὰ «Μαγδαληνὴ» ἀνάλογή του, γιὰ νὰ εἶναι ἡ ἐρωμένη του· 
ὁ χίππις καὶ ἡ χίππισσα. 
συμφωνοῦν τρίτοι καὶ οἱ σεναριογράφοι, εἴτε παπικοὶ εἴτε προτεστάντες, διότι αὐτὸ ἐξασφαλίζει τὶς καλλίτερες εἰσπράξεις· 
σπάει τὰ ταμεῖα.

7 σχόλια:

  1. Κάθε χρόνο "κατηχούμαστε" από τις τηλεοράσεις με προβολές προτεσταντικών ταινιών τύπου "από Ναζαρέτ" ότι ο Κύριος έχει γαλάζια μάτια και είναι ξανθός και μακρυμάλλης, ενὠ η γραία Μαρία η Μαγδαληνή ήταν δήθεν νέα κι ωραία, χυμώδης και σεξουαλική. Και τα αναπαράγουν και άνθρωποι της εκκλησίας, όχι μόνο αγιογράφοι και υμνογράφοι, τόσο που, και ο πολύς Καζαντζάκης, έπεσε αιώνιο θύμα αυτής της παραπληροφόρησης, πλανηθείς και πλανών στον "τελευταίο πειρασμό". Την Μεγάλη Τρίτη η ασάφεια των τροπαρίων (όρθος Μ.Τετάρτης) συντελεί ώστε αρκετοί μεν να νομίζουν ότι η Κασσιανή ήταν η μετανοήσασα πόρνη, πολλοί δε να πιστεύουν ακόμη και σήμερα ότι η Μαρία η Μαγδαληνή ήταν η πρώτην πόρνη που άλειψε με το μύρο τους πόδας του Κυρίου. Ούτε νέα ούτε πρώην πόρνη ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είχε μακρυά μαλλιά ο Χριστός κ.Ανώνυμε 109;

      Διαγραφή
    2. Δεν είχε μακρυά μαλλιά ο Χριστός κ.Ανώνυμε 109;

      Ἀπάντησι: Δὲν χρειάζεται νὰ ἀπαντήσῃ ὁ Ἀνώνυμος 1:09, διότι εἶναι κοινῶς γνωστὸ καὶ ἰδίως τοῖς ἀναγνῶσταις τῆς "ὅμολογίας" καὶ, ὑποθέτω, ἀποδεκτὸ πλέον τοῖς πᾶσι ὅτι, παρὰ τὰ "ὁράματα" καὶ τὶς ἁγιογραφίες ἀπεικονίσεως τοῦ Κυρίου κατὰ φανταστικὰ πρότυπα, τὰ ὁποῖα βεβαίως ξεκίνησαν ἀπὸ τὴν μέση Βυζαντινή περίοδο (ὁ πρῶτος ναὸς τῆς τοῦ Θεοῦ Σοφίας ἐν Κωνσταντινουπόλει δὲν εἶχε οὔτε φορητὲς ἤ σταθερὲς εἰκόνες οὔτε ἁγιογραφίες σὲ τροῦλο, τοίχους, ἱερό κ.α, πουθενά, ἐνῷ ἀνεικονικούς ναούς συναντᾶμε πολλούς καὶ μεταγενέστερους), κατὰ τὰ ἔμμεσα ἱστορικὰ τεκμήρια (ἄμεσα ὅπως φωτογραφίες ἤ ἔργα ζωγραφικῆς μὲ τὴ μορφὴ καὶ κόμμωσι τοῦ Κυρίου δὲν ὑπάρχουν, διότι καὶ τὰ ἀπαγόρευε ἡ Ἐκκλησία) δὲν εἶχε μακρυὰ μαλλιὰ ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς. Τὰ κούρευε ἀνδροπρεπῶς ὅπως ὅλοι οἱ ἄνδρες τῆς ἐποχῆς καὶ περιοχῆς καὶ τοῦ λαοῦ του (καὶ ὅλων τῶν ἐποχῶν) καὶ ὅπως εἶναι τὸ σύνηθες ἀνδρικὸ κούρεμα μέχρι καὶ σήμερα, εἶχε δὲ περιποιημένα γένεια διότι ὅπως ὅλοι οἱ φυσιολογικοὶ ἀνδρες τῆς τότε ἐποχῆς τοῦ λαοῦ του, δὲν ξυριζόταν. Τεκμαίραται έπιπλέον ὅτι ὁ Κύριος εἶχε κοντὰ κουρεμμένα μαλλιά καὶ γένεια διότι, δὲν ἦταν α) "άφιερωμένος" στὸν Θεό, β) "χίππυς", γ) "θηλυπρεπής", δ) "δαιμονισμένος" ε) ψυχασθενἠς στ) δὲν εἶχε κάποια πάθησι περὶ τὸ τριχωτὸ ζ) δὲν ἦταν "σπανός", η) κοντὰ κουρεμένα μαλλιά συνιστᾶ γιὰ τοὺς ἄνδρες ἡ Καινὴ Διαθήκη καὶ συγκεκριμένα ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, προφανῶς κατὰ τὰ πρότυπα καὶ τὴν κόμμωσι τοῦ ἰδίου τοῦ Κυρίου, τῶν ἀποστόλων, τῶν βιβλικῶν ἀνδρῶν (πλὴν "άφιερωμένων" στὸν Θεὸ ποὺ εἶχαν μακρυὰ μαλλιὰ καὶ "ταξιματιῶν" ποὺ προσωρινὰ τὰ ἐκοβαν "έν χρῷ (γουλὶ) γιὰ τὸ τάμα τους) καὶ ἄλλα αἴτια καὶ ἀφορμές, ἀλλὰ ὁ Κύριος εἶχε καὶ ἔπρεπε γιὰ τὸ σχἐδιο τῆς θείας οἰκονομίας νὰ εἶναι φυσιολογικὸς ἄνδρας καὶ νὰ ἔχῃ μορφή, ἐμφάνισι καὶ κόμμωσι φυσιολογικοῦ ἀνδρὸς τῆς τὀτε ἐποχῆς καὶ τοῦ ἐθνους καὶ τῆς περιοχῆς του, μὲ τὴν κοινὴ κόμμωσι τῶν ἀνδρῶν τῆς τότε ἐποχῆς καὶ δὴ τῆς αύστηρᾶς καὶ ἐλεγχόμενης θεοκρατικῆς κοινωνίας τοῦ Ἰσραήλ- στὴ δὲ κοινωνία ποὺ δροῦσε δὲν θὰ τοῦ έπετρέπετο νὰ διδάσκῃ ἑρμηνεύοντας τὰς Γραφὰς στὶς Συναγωγὲς καὶ στὸν Ναὸ τοῦ Σολομῶντος μὲ μακρυὰ μαλλιά, ἐὰν δὲν τὸν εἶχαν λιθοβολήσῃ λόγῳ θηλυπρεπείας καὶ ἀπείθειας στὶς διατάξεις τοῦ Νόμου. Ἐπὶ Βυζαντίου, μετὰ τὴν ἐκ τῆς εἰδωλολατρίας εἰσαγωγὴ τῶν εἰκόνων καὶ στὸν Χριστιανισμό, μαζί μέ τὴν μαζικὴ εἴσοδο ἀκατήχητων συνήθως μαζῶν τέως εἰδωλολατρῶν, ἀνεπτύχθησαν σχολὲς ἁγιογραφίας οἱ ὁποῖες ἔριζαν μεταξύ των, ἐὰν ἦταν κοκκινωπά, καστανά, μαῦρα τὰ μαλλιὰ καὶ τὰ γένεια τοῦ Κυρίου καὶ κατὰ τὴ φαντασία τους -καὶ τὴν πελατεία τους- γιὰ τὴν κόμμωσι καὶ γιὰ ἄλλες λεπτομέρειες τῆς μορφῆς καὶ ἐμφανίσεώς Του.

      Περισσότερα στοιχεῖα ἐδῶ.

      https://apotixisi.blogspot.gr/2017/02/blog-post_12.html#comment-form

      Διαγραφή
    3. Γιατί να είχε μακρυά μαλλιά ο Χριστός κ.Ανώνυμε 235;

      ἢ οὐδὲ αὐτὴ ἡ φύσις διδάσκει ὑμᾶς ὅτι ἀνὴρ μὲν ἐὰν κομᾷ, ἀτιμία αὐτῷ ἐστι,

      Ούτε η ίδια η φύση δε σας διδάσκει ότι αφενός ο άντρας αν τρέφει κόμη είναι ατιμία σ’ αυτόν,

      (Α΄ Κορινθ. 11΄14)

      Η ίδια η φύσις (φαλάκρα) διδάσκει να μην έχουν μακρυά μαλλιά οι άντρες και στη συνέχεια ο Απ. Παύλος συνιστά οι γυναίκες να έχουν μακρυά μαλλιά. Ετσι από τα συμφραζόμενα, το να μην "κομᾷ" σημαίνει να μην "τρέφει μακρυά κόμη" ο άντρας και όχι να μην "καλλωπίζει την κόμη" όπως αρέσκονται να ερμηνεύουν οι μακρυμάλληδες.

      Διαγραφή
  2. Ο Καζαντζάκης στον "τελευταίο πειρασμό" έχει πάρει από το κατά Θωμάν απόκρυφο ευαγγέλιο, μιά φράση της Μ. Μαγδαληνής, στον Χριστό, που λέει: "ξένε, ποιός σου έδωσε το δικαίωμα να μπεις στο σπίτι μου και να ανέβεις στο κρεβάτι μου;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. του Θεολογου-Φιλολογου-Ιστορικου κ. Κωνσταντινου Σιαμακη...μόνον ;
    ....παρακαλῶ ...
    + πατρὸς Κωνσταντίνου Σιαμάκη,ὅτι καὶ πρεσβύτερος τυγχάνει,
    ἱερομόναχος γὰρ, καὶ μὴ ἀποτειχισμένος,
    ὤν μαθητῆς τοῦ Στέργίου Σάκκου,
    καὶ πνευματικὸν τέκνον τοῦ ἁγίου Αὐγουστίνου Φλωρίνης !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρεσβύτερος στην ηλικία (όπως είναι, αλλά και θα έπρεπε να είναι κατά τη χειροτονία τους και οι πρεσβύτεροι κατά την ιεροσύνη) ή πρεσβύτερος χειροτονηθείς από τον Καντιώτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου