Δευτέρα, 13 Μαρτίου 2017

ΟΙ ΖΗΛΩΤΕΣ και οι ....ΣΤΑΣΙΑΣΤΕΣ «Την ευθύνη των εκκλησιαστικών ζητημάτων την έχουν οι στρατηγοί της εκκλησίας, δηλαδή οι επίσκοποί της και όχι οι απλοί στρατιώτες», μητροπολιτης Φθιωτιδος Νικολαος Πρωτοππαπας.

ΟΙ ΖΗΛΩΤΕΣ και οι ....ΣΤΑΣΙΑΣΤΕΣ

 «Την ευθύνη των εκκλησιαστικών ζητημάτων την έχουν οι στρατηγοί της εκκλησίας, δηλαδή οι επίσκοποί της και όχι οι απλοί στρατιώτες», μητροπολιτης Φθιωτιδος Νικολαος Πρωτοππαπας.

OI ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ 
ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ.


Ο αρχιμανδριτης Νικολαος Πρωτοπαπας, εκτος απο τις φιλιες του με την δαιμονισμενη οραματιστρια Αθανασια του Αιγαλεω,  ειναι ο πρωτος που εγκατελειψε για να ικανοποιηση τις φιλοδοξιες του, τον αγιο επισκοπο Χαλκιδος Νικολαο Σελεντη, μας εκμυστηρευθηκε ο οδηγος του Νικολαου Χρυσοστομος Ποπωλης, που μας επισκεφθηκε προ ετων στη Θεσσαλονικη και αφου μας αποκαλυψε και αλλα πολλα ....θαυμαστα και αξιοθαυμαστα, μας χαρισε πολλα κειμενα και αλλα αντικειμενα εκεινου του αγιου Ιεραρχου.

Ναι, δυστυχως, σημερα υπαρχουν πολλοι που καταφερονται κατα των λαϊκων και τους κατηγορουν οτι εποφθαλμιουν την θεσι τους και τον θρονο τους, κατηγορουν τους λαϊκους οτι τους καταλαμβανουν την εξουσια τους, ενω αυτοι καθωριστηκαν ...."θεοπροβλητως" να την κατεχουν και να την κατευθυνουν. 
Τους κατηγορουν τους λαϊκους, οτι θελουν να εχουν τον πρωτο λογο, ενω τον πρωτο λογο τον εχουν ....θεοθεν αυτοι για ολα τα ζητηματα.
Αυτοανακηρυχθηκαν σε ολα παντογνωστες, αυτοι οι χθεσινοι αδιοριστοι θεολογοι, που δεν θα τους ηξερε ουτε και η μαννα τους, αν δεν καταλαμβαναν, ον τροπον κατελαβαν, καποια κοινωνικη θεσι. 
Ομως βλεπουμε οτι τακαναν κυριολεκτικα θαλασσα, διαλυθηκε ολοκληρη η λεγομενη χριστιανικη κοινωνια και για την καταντια αυτη υπαιτιοι ειναι αυτοι που παριστανουν τους αρχιτσελιγκαδες ενω ειναι αδαεις και ακαταλληλοι και τελειως αχρηστοι, αφου ξεχασαν εκ προοιμιου ποια ειναι η κυρια αποστολη τους και περιτρεχουν τηδε κακεισε στις φιεστες, στις τελετες και στα πανηγυρια και οπου αλλου μπορει κανεις να φαντασθη, χωρις να εχουν καμμια συναισθησι αλλα και καμμια αμεση συνεπεια στα λογια και στις πραξεις τους και ζουν σαν σαπροφυτα μεσα στην κοινωνια με τον στομφο και τον μεγαλο και προκλητικο λογο  απο το απυλωτο στομα τους.
Ναι, αναγκαζονται καποτε οι λαϊκοι να παρουν ακομα και το πρωτο χερι και να αγρυπνουν για την φυλαξι της Ποιμνης που εκεινοι την εγκαταλειπουν και την αφηνουν βορα στους λυκους.
Οταν ακουμε αυτα τα αναρμοστα ....ποιμενοκοασματα τα αναφερομενα κατα των λαϊκων και των στρατιωτων και των ...προβατων..., μας ερχονται στην σκεψι οι ανεπαναληπτοι υμνοι του Αγιου Μεγαλομαρτυρα Χρυσοστομου, που απηυθυνε προς τον λαο του, τον ΖΗΛΩΤΗ λαο του, τους ηρωικους λαϊκους,  που τον λατρευε και πεθαινε γι αυτον και οταν τον εξορισαν οι εχθροι του, αναστεναζε αυτος ο λαος και εκλαιγε και θρηνολογουσε γιατι θα σιωπουσε εκεινο το χρυσο στομα και φωναζε με γοερες κραυγες, καλυτερα να εσβηνε ο ηλιος παρα το στομα του Χρυσοστομου.
Και οταν οι στρατηγοι, αφου εκδιωξαν τον αρχιποιμενα τους και εγκατελειψαν την ποιμνη του, αφηνοντας την βορα στα στοματα των Λυκων, οι λαϊκοι αρπαξαν τα γκεμια και πηραν στα χερια τους τα χαλιναρια και μετατραπηκαν σε στρατηγους και σε πλοιαρχους και σε ποιμενες και σε κυβερνητες....
Και οταν επεστρεψε ο μεγαλος Ποιμενας και παλι στην ποιμνη του, δεν ξεχασε τον πρωτο τιμητικο του λογο να απευθυνει στους Λαϊκους και στους Στρατιωτες και στα ...Προβατα.... 

Αυτοι οι σημερινοι ρασοφοροι κληρικαλιστες ή κρυπτοκληρικαλιστες, καλο ειναι να ακουσουν τα εγκωμια του Χρυσοστομου προς τους λαϊκους και προς τους στρατιωτες, που τους υψωσε με τον λογον του μεχρι εβδομου ουρανου.
Καιρος ομως, να παψουμε εμεις τον λογον και να  εμφανισουμε το παγχρυσο στομα του Μεγαλομαρτυρα, ο οποιος την ημέρα της ευλογημένης επιστροφής του απο την εξορια, αφού ανήλθε κατασυγκινημένος επάνω στον άμβωνα της περικαλούς Αγίας Σοφίας προσφώνησε τον λαον του, ως εξής: 



«Κατησχήνθησαν(καταντροπιάστηκαν) οι μοιχοί….
Τι ποιήσω, ίνα υμίν αξίαν αποδώ της αγάπης την αμοιβήν; 
Αξίαν μεν ού δύναμαι, ήν δε έχω, δίδωμι….
Ουδείς έχει τέκνα τοιαύτα, ουδείς αγέλην (ποίμνιο) τοιαύτην, ουδείς άρουραν ούτως ευθαλή (γή τόσο ανθηρή).
Ου χρεία μοι γεωργίας (να την καλλιεργώ).
Εγώ καθεύδω, και οι στάχυες κομώσιν (ωριμάζουν).
Ου χρεία μοι πόνου.
Εγώ ησυχάζω, και τα πρόβατα των λύκων περιγίνονται (νικούν).
Τι υμάς καλέσω;
Πρόβατα ή ποιμένας ή κυβερνήτας ή στρατιώτας και στρατηγούς;
Πάντα υμίν αληθεύω τα ρήματα (αποδεικνύονται αληθινά για σας).
Όταν ίδω την ευταξίαν (πειθαρχίαν), πρόβατα καλώ.
Όταν ίδω την πρόνοιαν, ποιμένας προσαγορεύω.
Όταν ίδω την σοφίαν, κυβερνήτας ονομάζω.
Όταν ίδω την ανδρείαν και την ευτονίαν (γενναιότητα), στρατιώτας και στρατηγούς υμάς άπαντας λέγω.
Ω πόνος, ώ πρόνοια λαού.
Ηλάσατε (απομακρύνατε) τους λύκους και ουκ αμεριμνήσατε (αδιαφορήσατε)…
Οι μεθ’ ημών, καθ’ ημών γεγόνασιν.
Οι μεθ’ ημών το πλοίον κυβερνώντες, το πλοίον καταποντίσαι ηθέλησαν.
Εθαύμασα υμών την σύνεσιν.
Ταύτα λέγω, ουκ εις στάσιν υμάς (ετοιμάζων) αλείφων. 
ΣΤΑΣΙΣ γαρ τα εκείνων,
τα δε υμέτερα ΖΗΛΟΣ» 
(ΕΠΕ 33,432).

4 σχόλια:

  1. Πω πω πω!

    Με ιερά συγκίνηση, αναπτέρωση του ηθικού πλην με θλίψι για την αμαρτωλότητα και δειλία μας που δεν μας επιτρέπουν αγώνες αναλόγους του ευσεβούς λαού της εποχής του ιερού Χρυσοστόμου

    Δοξάζουμε και προσκυνούμε τον Τριαδικό Θεό Πατέρα, Υιό και Άγιον Πνεύμα.

    Υποκλινόμαστε ευγνωμόνως:

    Στον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, που με το παράδειγμά του και τα ιερά του κηρύγματα ενέπνευσε το ποίμνιο της Εκκλησίας ώστε ακόμα και ελλείψει των ποιμένων να αντιμετωπίζη τους λύκους.

    Στον σύγχρονο ομολογητή της Πίστεως Οδυσσέα Τσολογιάννη που ανασύρει εκ της αφανείας τέτοιους θησαυρούς.

    ΣΤΑΣΙΣ γαρ τα εκείνων,
    τα δε υμέτερα ΖΗΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητε ε οχι και ομολογητη, ομολογητες ειναι εκινοι που διωχθηκαν και κυριας που αφορισθηκαν και καθαιρεθηκαν.
    Εμεις δεν παθαμε τιποτα παρα κατι .....γρατσουνισματακια. Τιποτα περισσοτερο.
    Ρωτησε να μαθης και απο αυτους που με συναναστρεφονται για να ακουσης τα εξ αμαξης για τις υπερβολες σου.
    Μονο σαν εκτΡωμα με αισθανονται διπλα τους, ψυχη τε και σωματι, και τιποτα περισσοτερο.
    Μηπως ΕΠΟΜΕΝΩς ΑΥΤΟΙ εχουν δικηο;
    Ο Θεος να μΕ ελεηση.
    Ειμαι αγυριστο κεφαλι, τι να κανω, ειμαι ανυποχωρητος, με αρεσει να εχω διπλα μου τελειους, ειναι εντολη του θΕΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΟΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, ΤΟ ΘΕΛΩ ΑΠΟ ΤΟΥς ΑΛΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ του Χρυσοστόμου

    Τα κρύβουν από το λαό αυτά τα κείμενα.

    Παπαγαλίζουν "εκκλησία είναι ο επίσκοπος" και "ο επίσκοπος είναι η εκκλησία" παραγνωρίζοντας και παραγκωνίζοντας τον ευσεβή λαό και τον κατώτερο κλήρο. Ιστορικά επίσκοπος και πρεσβύτερος ταυτίζονται ιερατικώς, οι δε λαϊκοί έχουμε άπαντες την ιερωσύνη (είμαστε τό βασιλικό ιερατείο του Παμβασιλέως) ανενεργή τελεστικώς, που όμως σε έκτακτες περιπτώσεις δυνάμεθα να την ενεργοποιήσουμε τελεστικώς. Και δεν έχουμε το ρόλο μας στην Εκκλησία; Άλλο πως την κατάντησαν οι ΔΕΣΠΟΤΕΣ. Όταν ο αείμνηστος Τρίτσης, σε τηλεοπτικό διάλογό του με 3 μητροπολίτες για την εκκλησιαστική περιουσία, τότε που το Κράτος επιχείρησε κάποιον έλεγχο στο παγκάρι, τους ανέφερε πως "κι εγώ έχω λόγο στην Εκκλησία, διότι ως Χριστιανός Ορθόδοξος είμαι ιερέας" τί νομίζετε πως του απήντησε ο τότε Αλεξανδρουπόλεως; "Μπα, και ποια είναι η ενορία σας";

    Ταυτίζουν την ιεροσύνη κληρικών και λαϊκών με το μισθό, την ενορία, τους διορισμούς, τους τύπους.

    Είναι λοιπόν δυνατόν, διαβάζοντας το Χρυσοστομικό κείμενο που ανασύρατε από τη λήθη να μην αναφωνήσει κάποιος: ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kύριε Οδυσσέα και κάποιος αλλος πολύ γνωστός σας καταφέρθηκε τελευταία κατά των λαϊκών.Ψάξτε να τον βρήτε...είναι εύκολο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή