Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017

ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Ο ΠΑΤΗΡ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΝΘΙΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΞΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.

ΤΙΣ ΘΕΟΣ ΜΕΓΑΣ, ΩΣ Ο ΖΩΝ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΟΣ ΘΕΟΣ, ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ;;;;;


ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Ο ΠΑΤΗΡ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΝΘΙΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΞΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ.


Ενω οι ενεργητικοι και οι παθητικοι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ επισκοποι της Εκκλησιας της Ελλαδος πανηγυριζουν την ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ...Κακοδοξια τους, μαζι με τους κοσμικους και απιστους αρχοντες του τοπου μας, που τους καλυπτουν τα νωτα τους, απο ολες τις παρανομιες τους και απο ολα τα εγκληματα τους, με τα ΜΑΤ και με τα ΡΟΠΑΛΑ ο Πατρολογος Καθηγητης του ΑΠΘ Θεσσαλονικης πατηρ Θεοδωρος Ζησης, πανηγυρικα ανακοινωσε προ ολιγου απο της ωραιας πυλης του Αγιου Αντωνιου Θεσσαλονικης την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ του απο τον μητροπολιτη Θεσσαλονικης κ. Ανθιμο τον οποιο θεωρει Αιρετικο και Οικουμενιστη και ενθερμο αποδοχο των Αιρετικων πορισματων της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ Συναξης του Κολυμπαριου, που ταυτισε τις Σατανικες Αιρεσεις του Παπισμου και του Προτεσταντισμου, με την Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια του Χριστου.
Αναμεινατε νεες πληροφοριες.
>>>>>>>>>Δειτε δεξια στην γηινη σφαιρα τι γινεται με τις συνεχεις και ασταματητες επισκεψεις απο ολοκληρο τον πλανητη Γη, ποσο ενδιαφερονται και ανησυχουν οι ορθοδοξοι χριστιανοι για την προδοσια τους απο τους ποιμενες που μετατραπηκαν σε Λυκους και υπακουσαν στον ΑΡΧΙΛΥΚΟ του Βοσπορου.

33 σχόλια:

  1. θερμα συλλυπητηρια π ζηση
    μωραινει ΚΥΡΙΟΣ ον βουλεται απωλεσαι
    ο μαθητης σου και νυν πατηρ Δημητριος Ιατριδης Κορινθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάτερ καί τοι δέν σέ γνωρίζω σοῦ λέω ὅμως ὅτι λίγος σεβασμός δέν θά ἔβλαπτε γιά τόν Καθηγητή σου. Τό σχόλιό σου εἶναι πικρό καί ἄδικο! Μᾶλλον ἔχεις μπερδέψει τά πράγματα. Ἐσύ πάντως ὡς κληρικός τῆς Κορίνθου θά πρέπει πολύ νά ἀνησυχεῖς μέ τόν ἐπίσκοπό σου ὁ ὁποῖος ἔχει μετατρέψει τήν Ὀρθοδοξία σέ κοινωνιολογία καί πολιτικολογία καί ἀπό θεολογία μηδέν! Αὐτός δέν εἶναι πού εἶπε τό ἀπίθανο μπουχτίσαμε πιά μέ τήν ἀντίδραση γιά τή σύνοδο τῆς Κρήτης καί τόν Οἰκουμενισμό! Καλά, ἀλήθεια μέ τί θέλει νά ἀσχολεῖται ὁ Διονύσιος; Ποιά εἶναι τά δικά του ἐνδιαφέροντα ἄν ὄχι ἡ Πίστη; Γιά νά μή πᾶμε στά ὅσα ἀκούγονται γι' αὐτόν στήν Κορινθία. Τουλάχιστον ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης ζεῖ γιά τήν θεολογία καί τήν Ὀρθοδοξία καί προτιμᾶ ἀπό τήν κοσμική ζωή τοῦ δεσπότη σου τόν σταυρό τῆς Ὀρθοδόξου Ὁμολογίας. Κρίμα πού ἀντί νά παραδειγματίζεσαι σκανδαλίζεσαι ὅπως οἱ Φαρισαῖοι ἀπό τόν Κύριο κι ἐσύ ἀπό τόν ἀξιοθαύμαστο δάσκαλό σου. Σύνελθε πάτερ! Ἕνας Κορίνθιος.

      Διαγραφή
    2. ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΘΕΡΜΑ ΣΥΛΗΠΗΤΗΡΙΑ Π.ΔΗΜΗΤΡΙΕ. ΚΡΑΤΑ ΕΣΥ ΓΕΡΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΣΟΥ . ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΒΟΣΠΟΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟΔΩΡΟ . ΚΡΙΜΑ ΠΟΥΨΤΟΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΙΧΕΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΔΕΡΦΕ. ΟΜΩΣ ΕΣΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΘΑΒΕΙΣ ΚΡΙΜΑ ΣΟΥ ΠΑΤΕΡ. (ΠΑΤΗΡ ΦΩΤΙΟΣ). Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ .

      Διαγραφή
    3. Αυτα τα λες και στον αγιο γρηγοριο παλαμα;και στον αγιο παισιο;και στον αυγουστινο καντιωτη;

      Διαγραφή
    4. Ο π. Θεόδωρος είναι κατά πάντα άξιος και αυτό στο οποίο υπολείποταν ως τώρα ήταν το βήμα της αποτειχίσεως. Αυτό δηλαδή που κήρυττε προς πάσα κατεύθυνση και απορούσαμε όλοι στο γιατί καθυστερεί τόσον καιρό. Αναμένουμε εκ μέρους του και κάποιο επίσημο κείμενο καταγγελίας του επισκόπου του.
      Να αφήσετε κατά μέρος τα "συλληπητήρια" και να ασχοληθείτε σοβαρά ως κληρικός με το κομμάτι του ευαγγελίου που αναφέρετε σε εκείνους που "κλείνουν τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων ... και οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφήνουν εἰσελθεῖν"

      Διαγραφή
  2. Ἄν εἶναι ἀλήθεια, εἶναι καὶ συμβολικό! Ὁ πατὴρ Θεόδωρος Ζήσης, ὁμότιμος καθηγητὴς τῆς Θεολογικῆς Σχολής τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Πατρολόγος, ἐκδότης τῆς σειρᾶς τῆς Ἑλληνικῆς Πατρολογίας στὸ Πατριαρχικὸ ἵδρυμα τῆς Μονῆς Βλατάδων Θεσσαλονίκης, ἐπὶ δεκαετίες Συνεργάτης τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως καὶ τῆς Έκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ὡς σημαῖνον στέλεχος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Θεσσαλονίκης, πρόεδρος τῶν θεολόγων, ὀργανωτὴς καὶ είσηγητὴς πολλῶν θεολογικῶν Συνεδρίων -καὶ τῆς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης ἐπὶ Λεωνίδου καὶ Παντελεήμονος Β' τῶν Ὀρθοδόξως ἀρχιερατευόντων πρὶν ἢ παραγκωνισθῇ ἀπὸ τὴν ἐπακολουθήσασα κατάστασι, ἐπέλεξε τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας γιὰ νὰ ἀνακοινώσῃ τὴν προσήλωσί του στὴν ΜΙΑ (1) Ἐκκλησία, τὴν Ὀρθόδοξον καὶ νὰ ἐπαναβεβαιὠσῃ τὴν Ὁμολογία του στὴν Όρθόδοξι Πίστι, τὴν ἅπαξ παραδοθεῖσα τοῖς ἁγίοις.

    Ο εὐσεβέστατος π. Θεόδωρος Ζήσης πέραν τῆς Ὀρθοπραξίας τὴν ὁποίαν ἀποδεικνύει διὰ τῆς προσηλώσεώς του στὴν φίλη Ὀρθοδοξία, τεκμαίρει τὴν παραμονή του, ὡς ἐπιλέκτου στελέχους, στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ποὺ εἶναι μία (1)! Ἡ Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας σήμερον ἐτιμήθη ὑπερβαλλόντως ἀπό τόν π. Θεόδωρο διότι πρωταρχικῶς καὶ στὴν οὐσία της ἡ Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας ταυτίζεται μὲ τὴν κυριαρχία τῆς Ὀρθοδόξου Πίστως κατὰ τῶν αἱρέσεων καὶ αὐτή πρέπει νὰ εἶναι ἡ οὐσιώδης ἀναφορά στὴν ἑορτή, ἡ ὁποία ἄλλως ὑποβαθμίζεται σκοπίμως.

    Τὴν εὐχὴ καὶ τὶς προσευχὲς τοῦ σεβαστοῦ πατρὸς Θεοδώρου, αἰτούμεθα. Προσευχόμαστε ἐνθέρμως ὁ ἀληθινὸς Θεὸς νὰ τὸν ἐνισχὐῃ, ἐκεῖνον καὶ ὅλους τοὺς ὁμολογητὰς τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, καὶ νὰ δὠσῃ μετάνοια στοὺς Ἑνωτικούς ποὺ ἄθελά τους ἢ καὶ κάποιοι πιθανῶς ἠθελημένα θέλουν νὰ μᾶς ὑποπτἀξουν στὴν παπικὴ τιάρα, ὁμοῦ μὲ ὅλους τους αἱρετικούς καὶ πανθρησκειακοὺς συγκρητιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενας λιγωτερος
    για σκεφθητε ο πολιος π θεοδωρος και λογιωτατος θεολογος
    να καθαιρεθει΄΄΄...........
    τελικα ο π Αγαθων πνευματικος του αλλου αποτειχισθεντος δεν ακουγεται......................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε 5 Μαρτίου 2017 δεν είναι ευκολονόητο το σχόλιό σου. Θεωρείς έγκυρο τον αφορισμό του Νικολάου Σωτηρόπουλου, ή στέφανον αγιότητος; Ασφαλώς το δεύτερο. Τότε;

      Διαγραφή
  4. Απάντηση στον π. Δημήτριο Ιατρίδη.
    Πράγματι μωραίνει Ο ΘΕΟΣ,σίγουρα όμως όχι τον π. Θεόδωρο.
    Κρίμα με τέτοιον δάσκαλο να βγεί τέτοιος μαθητής!
    Αλλά μήπως και ο Ιούδας μαθητής του Κυρίου δεν ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα δωσουν και σε αυτον υποχρεωτικη αδεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χωρίς καμία πληροφορία, είχαμε το προαίσθημα ότι Κυριακή της Ορθοδοξίας ο π.Θεόδωρος δεν θα ανεχόταν άλλο την επιβολή της αίρεσης του οικουμενισμού μέσα στην εκκλησία μας και θα προσχωρούσε στην Διακοπή Μνημόνευσης του Ανθίμου και -μεταβατικά- του Βαρθολομαίου.
    Έτσι μέλη της ομάδος μας μεταβήκαν στον Αγιο Αντώνιο με αγωνία και ελπίδα.

    Ζήσαμε πραγματικά ιστορικές και απίστευτα συγκινητικές στιγμές, που θα θυμόμαστε σε όλη μας τη ζωή. Αισθανθήκαμε όπως ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος στην Αγία Αναστασία, όπως ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, όπως .., ένα σωρό άλλοι ομολογητές που προτίμησαν την μαρτυρική οδό από τη εύνοια του δεσπότη τους.

    Προσεχώς θα αναρτήσουμε φωτογραφίες και βίντεο για να μεταδώσουμε το έντονα συγκινητικό κλίμα που επικράτησε. Το αδιαχώρητο και μέσα στον ναό του Αγίου Αντωνίου -μέχρι και στο προαύλιο ο κόσμος- αλλά και λίγο αργότερα, στην αίθουσα, όπως αναγκαστήκαμε να είμαστε στα σκαλιά του υπογείου όπου μιλούσε, μην μπορώντας να πλησιάσουμε μέσα στην αίθουσα από τον κόσμο.

    Τις Θεός Μέγας ως ο Θεός ημών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αραγε, ο π. Θ. Ζήσης αποτειχίσθηκε μόνο από τον Θεσ/νίκης Άνθιμο ή και από τους Μητροπολίτες που κοινωνούν με τον Άνθιμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς είχαμε σχεδόν αποδεχτεί ότι όλα θα μείνουν λόγια. Και ότι στη Θεσσαλονίκη ο μοναδικός παπάς με αρχ-
      ές Ορθοδόξου φρονήματος είναι ο μάρτυς παπα Νικόλας.
      Δόξα τω θεώ, διαψευστήκαμε! Προσευχή στα γόνατα και ικεσίες προς τον Κύριο να τους ενισχύη όλους τους μη μνημονεύοντες και τους πιστούς Χριστιανούς, να στείλη δε μετάνοια στους Ενωτικούς.

      Διαγραφή
  8. Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ κήρυγμα τῆς Κυριακῆς τῆς Ὀρθοδοξίας (5-3-2017) τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου Θεοδώρου Ζήση, στὸν ἱερὸ Ναὸ Ἁγίου Ἀντωνίου Θεσσαλονίκης, κατὰ τὸ ὁποῖο ἀνακοινώνει στὸ Ἐκκλησίασμα τὴ Διακοπὴ τῆς μνημονεύσεως τοῦ μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ.κ. Ἀνθίμου.
    http://www.youtube.com/watch?v=eSke3N2wYRw

    Στὴν κατηγορία τῶν οἰκουμενιστῶν ἐπισκόπων ἀνήκετε ὁλοφάνερα κι ἐσεῖς Παναγιώτατε Μητροπολῖτα Θεσσαλονίκης κύριε Ἄνθιμε ὅπως σᾶς ἐξήγησα πρὸ ἡμερῶν στὴν ἐπιστολὴ ποὺ σᾶς ἔστειλα ἀπαντῶντας στὴν «πατρική» (ἐντὸς εἰσαγωγικῶν) καὶ νουθετήρια ἐπιστολή σας μὲ τὴν ὁποία μοῦ συνιστούσατε “νὰ παύσω νὰ ὁμιλῶ γιὰ τὸν οἰκουμενισμὸ καὶ γιὰ τὴν σύνοδο τῆς Κρήτης γιατὶ ἀναστατώνω” δῆθεν “τὶς συνειδήσεις τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας”! Ἐπιβεβαιώσατε ὁλοφάνερα γυμνῇ τῇ κεφαλῇ τὴν οἰκουμενιστική σας ταυτότητα μὲ τὴν ἐγκωμιαστικὴ ἀποδοχὴ τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης κατὰ τὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τῆς 23 -24 Νοεμβρίου τοῦ 2016 καὶ μὲ τὴν ἐντολὴ νὰ διαβαστῇ καὶ νὰ διανεμηθῇ στοὺς ἱεροὺς Ναοὺς τῆς Μητροπόλεώς σας τὸ ψευδέστατο κείμενο πρὸς τὸν λαό. Ὅση προσπάθεια καὶ ἂν καταβάλετε ἐσεῖς καὶ οἱ ἄλλοι οἰκουμενισταὶ ἐπίσκοποι νὰ ἐξωραΐσετε τὴν ψευδοσύνοδο, δὲν πρόκειται νὰ τὰ ἐπιτύχετε διότι αὐτὴ δὲν εἶναι οὔτε “ἁγία” οὔτε “μεγάλη” οὔτε “σύνοδος” ὅπως προκύπτει ἀπὸ τὴν ἀληθῆ μαρτυρία τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας. Ἐπειδὴ λοιπόν ἐμπίπτετε σὲ ὅσα «περί Ἐπισκόπων ποὺ κηρύσσουν αἵρεσι» διαλαμβάνει ὁ 15ος Κανών τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου τοῦ Μεγάλου Φωτίου συνοψίζοντας τὴν Ἀποστολικὴ καὶ Πατερικὴ Παράδοσι, γι’ αὐτὸ διακόπτω τὴν μνημόνευσι τοῦ ὀνόματός σας (ἀκολουθοῦν αὐθόρμητα παρατεταμένα χειροκροτήματα καὶ πολλαπλὰ ἐπιφωνήματα ἐπιδοκιμασιῶν καὶ συγχαρητηρίων ὅπως «ἄξιος» ἀπὸ τὸ εὐσεβὲς Ἐκκλησίασμα) κατὰ τὶς ἱερὲς Ἀκολουθίες συμβολικὰ ἀπὸ σήμερα Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας. Δὲν ἀνέχεται ἡ ἱεραρχικὴ μου συνείδησι ἡ μὲν Ἐκκλησία διὰ τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τῶν Ἁγίων Συνόδων νὰ καταδικάζῃ σήμερα ὅλες τὶς αἱρέσεις καὶ τοὺς εἰκονομάχους, σεῖς ὅμως νὰ ἀναγνωρίζετε τὶς αἱρέσεις ὡς “ἐκκλησίες” καὶ νὰ συναποτελῇτε μὲ τοὺς εἰκονομάχους Προτεστάντες τὸ Παγκόσμιο Συμβούλιο “Ἐκκλησιῶν”. Μνημονεύοντας τὸ ὄνομά σας δηλώνω ὅτι εἶμαι κι ἐγὼ οἰκουμενιστής, ὅτι ἔχω τὴν ἴδια πίστι μ’ ἐσᾶς καὶ ψεύδομαι ἐνώπιον τῆς Ἀληθείας τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, τοῦ Θύοντος καὶ Θυομένου ἐπὶ τῆς Ἁγίας Τραπέζης, ὅπως ψεύδεστε τώρα καὶ ὅλοι σχεδὸν οἱ ἐπίσκοποι, Παλαιᾶς καὶ Νέας Ἑλλάδος, ίσχυριζόμενοι ἐκφώνως ὅτι ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος καὶ ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ὀρθοτομοῦν τὸν λόγο τῆς Ἀληθείας. Θὰ χαρῶ πολύ, ἂν ἐφαρμόζοντας κι’ ἐσεῖς τοὺς ἱεροὺς Κανόνας, ἰδιαίτερα τὸν 15ο Πρωτοδευτέρας, ἐπαινέσετε ἀγῶνες ὑπὲρ τῆς εὐσεβείας ἢ τοὐλάχιστον μὲ ἀφήσετε νὰ ἐπιτελῶ τὸ λειτουργικὸ καὶ διδακτικό μου ἔργο στὸν ἱερό Ναὸ τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου. Δὲν θέλω νὰ φύγω ἀπὸ τὸν Ἅγιο Ἀντώνιο (χειροκροτήματα ἀπὸ τὸν ἐκκλησιαζόμενο Λαὸ τοῦ Θεοῦ). Θὰ σᾶς πῶ στὸ ἀρχονταρίκι τί εἶπα σὲ κάποιον ἐπίσκοπο ὁ ὁποῖος μοῦ τηλεφώνησε ‘χθὲς καὶ μὲ συνιστοῦσε: «πάτερ, μὴ τὸ κάνετε! Θὰ προκληθῇ μεγάλη ἀναταραχή!» -Καιρὸς νὰ προκληθῇ ἀναταραχή, νὰ ἀφυπνιστῇ ὁ κόσμος, νὰ μάθῃ ὁ κόσμος …(χειροκροτήματα)…
    (ἀπομαγνητοφωνήθηκε ἀπὀ http://apotixisi.blogspot.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΠΡΑΒΟ π.ΘΕΟΔΩΡΕ!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! ΝΕΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. απορία , τώρα θύμηθηκε ο π.Νικολάος και ο π.Θεωδόρος να θυμηθούν ο Άνθιμος ειναι αιρετικός;; όταν έγινε η ψευτοσύνοδος τότε τι έγινε ;; γιάτι άργησαν σχεδόν 9 μήνες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἐντάξει, μή τό παρατραβᾶμε τό σχοινί. Καλό εἶναι πού πρῶτα μελέτησαν, ἔλεγξαν, περίμεναν τή θέση τῆς Συνόδου τῆς Ἑλλάδος ὅπου ἀνήκουν, προσευχήθηκαν καί τέλος πάντων μή μεμψιμοιροῦμε. Καλό τέλος, ὅλα καλά. Ἄλλωστε ἡ κυοφορία κρατᾶ 9 μῆνες....

      Διαγραφή
  11. Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν

    Διαβάζω όσα γράφει ο πατηρ Δημητριος Ιατριδης απο την Κόρινθο και άλλοι

    Σας ρωτάμε " ...Λες μνημονεύοντας Βαρθολομαίο π Δημήτριε να πάρετε μια θέση στην θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων αναιρεθέντων διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν;

    Ο Πειραιώς , ο π. Σαράντης Σαράντης, κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης, Αρχιμ. Γρηγόριος Χατζηνικολάου, Αρχιμ. Αθανάσιος Αναστασίου, π. Γεώργιος Μεταλληνός, π. Πέτρος Χίρς κτλ λετε μνημονεύοντας Βαρθολομαίο να πάρουν μια θέση στην θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων αναιρεθέντων διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν;

    Καλώς μας ήλθες π Ζήση Ναι π Ζήση νεκρὸς ἦν καὶ ἀνέζησες, καὶ ἀπολωλὼς ἦν καὶ εὑρέθης και χαρά μεγάλη στην Εκκλησία μας στον ουρανό και την γη...

    Πλήν όμως αργήσατε π Ζήση .

    Αργήσατε 2 εφταετίες και βάλε

    Μετά την μνημόνευση του Πάπα απο τον Βαρθολομαίο ως ΠΡΩΤΟΥ επισκόπου ΠΑΤΕΡΑ και ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗ δεν οφείλατε να διακόψετε το μνημόσυνο ?

    Τι κάνατε ? Οχι !


    ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ όσοι απο αυτούς που είχατε στο πετραχήλι σας απεβίωσαν σε κοινωνία με την αίρεση ? Λετε μνημονεύοντας Βαρθολομαίο να πήραν μια θέση στην θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων αναιρεθέντων διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν;
    Η ψευδεπίγραφος "υπομονή" και "οικονομία" σε δογματικά θέματα είναι συγκάλυψη και συνενοχή και προαγωγή και συνεργασία στο μυστήριο της απώλειας..

    Δεν άκουσα το ΓΙΑΤΊ αργήσατε τόσα χρόνια .. ούτε ένας λόγος απολογίας !

    Επι τόσα χρόνια μνημονεύοντας κοινωνούντες ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ οτι είναι αιρετικοί τους αιρετικούς δεν θυσιάζατε ειδώλοις ?
    Οχι δεν σας το λέω για να κρεμάσετε το πετραχήλι σας . Οι ανάγκες του αγώνα δεν το επιτρέπουν.
    Kατά τον κανόνα α' Αγκύρας οι επιθύσαντες μεν ειδώλοις, είτα δε αναπαλαίσαντες ιερείς, δύνανται μεν να μετέχωσι της τιμής της εν καθέδραις, ουχί δε να διδάσκωσι, να προσφέρωσι και να πράττωσί τι των λοιπών ιερατικών» (Κωνσταντίνου Μ. Ράλλη, Ποινικόν Δίκαιον της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας,σ. 4 και εξής).


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις καί σύ δίκηο, ἀλλά μή φτἀνεις στά άκρα. Ο π. Θ. Ζήσης προσπαθούσε να πείσει και τους άλλους και αφού δεν τα κατάφερε προχώρησε. Τώρα ασχοληθείτε με τον π. Γεώργιο Μεταλληνό να πεισθεί να κάνει το μεγάλο βήμα γιατί διαφορετικά ακυρώνει ό,τι λέει. Ήρθε η ώρα των μεγάλων αποφάσεων και αυτοί οι δύο χρειάζονται γιατί ο αγώνας τώρα θάχει μεγάλες δυσκολίες. Ο φοβερός Βαρθολομαίος θα κινήσει γη και ουρανό και ήδη ετοιμάσει νέα μεγάλη ψευτοσύνοδο για να θολώσει τα νερά και να καταδικασθούν πανορθοδόξως όσοι αποτειχίστηκαν! Ας αφήσουμε τις γκρίνιες γιατί ο αγώνας δεν είναι παιγχνίδι αλλά πάλη με τον διάβολο των αιρέσεων ή μάλλον με τους διαβόλους!

      Διαγραφή
    2. πολύ απλά κ.ζουρίδη άργησε, διότι σύντομα θα καταλαγιάσουν,
      θα τα ξαναβρούνε,και θα επιστρέψουν μαζί με τον μανώλη.
      το ζητούμενο είναι να χαρεί το ποίμνιον δι ολίγον,εώς να
      κουραστούμε από τους πανηγυρισμούς.
      πείτε μου,που ακούστηκε να αποτειχίζεσαι με κωδωνοκρουσίες,να απαιτείς να λειτουργείς στο ναό σου,
      και να είναι όλα όπως πριν;;;
      τι έχει γίνει τώρα;;
      αργία άχρι δίκης,μισθοδοσία κανονικά και αναμένουμε.
      σημειωτέον,δε μπορώ να καταλάβω πως τελείς λειτουργία
      με μνημόνευση και μετά ανακοινώνεις διακοπή;
      τέλος πάντων,αυτοί ξέρουν...

      Διαγραφή
    3. Νεκτάριος Τόμπρος6 Μαρτίου 2017 - 12:34 μ.μ.

      Ανωνυμίδη 620171015 τί είναι αυτά που γράφεις;
      Ο Πατέρας Θεόδωρος μνημόνευε γιατί ήθελε να ακολουθήση την διδασκαλία του Αγίου Θεοδώρου.
      Δεν είναι ο π.Νικόλαος και ο π.Θεόδωρος ( και ο π.Φώτιος από τον Ασκό ) ''Χαραλαμπίδες''.Ξύπνα!
      Δεν έχει σημασία αν μνημόνευσε για τελευταία φορά τον Οικουμενιστή Άνθιμο αλλά ότι ΔΕΝ μνημονεύει από εδώ και πέρα.
      Στο μόνο που έχεις δίκιο είναι τούτο:"γιατί απαιτείς να λειτουργείς στο ναό σου''( αφού βλέπεις την τακτική των Οικουμενιστών μετά την σύνοδο της Κρήτης );
      Οι κωδωνοκρουσίες ήταν για την εορτή της Ορθοδοξίας( ανόητε ).
      Αυτά κάνει ο Πατριοημερολογιτισμός,τους κάνει ανόητους!

      Διαγραφή
  12. ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Γ.Ο.Χ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΕ ΤΟΣΟ ΠΕΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον εσύ έχεις αδικαιολόγητη προκατάληψη. Τυχαίνει νά γνωρίζω ότι τα αρνητικά σχόλια δεν ανήκουν σε παλαιοημερολογίτες, οι οποίοι έχουν ενθουσιαστεί καί έχουν δηλώσει δημόσια και προσωπικά την χαρά και συμπαράστασή των στον π. Θεόδωρο. Κρίμα να υποψιαζόμαστε πάντα εκείνους με τους οποίους έστω διαφωνούμε, διότι αυτό δείχνει φθόνο και πάντως έλλειψη αντικειμενικότητος. Άλλωστε τι τα θελουμε τι τα γυρεύουμε οι παλαιοημερολογίτες έχουν 100% δικαιωθεί. Τώρα ο αγώνας θέλει συνεργασία, κι αν αυτή δεν είναι εφικτή τότε τουλάχιστον να μη έχουμε περιττές αντιπαραθέσεις που αποπροσανατολίζουν από το στόχο. Οι αποτειχίσεις δεν γίνονται για να ηρεμήσουν οι αποτειχιζόμενοι αλλα για να αναλάβουν ανένδοτο κατά της παναιρέσεως αγώνα.

      Διαγραφή
    2. Μήπως ενοχλήθηκαν, ανθρωπίνως, κάποιοι ηγέτες του αντιοικουμενιστικού - αποτειχιστικού αγώνα και οι ένθερμοι οπαδοί τους από την τεράστια εντύπωση παγκοσμίως και τη μεγάλη αποδοχή ακόμα και μη αποτειχισθέντων για την παύση μνημόνευσης από τον πατέρα Θεόδωρο Ζήση; Η τιμή ανήκει σε όλους. Ενότητα παιδιά!

      Διαγραφή
  13. Απάντηση στὰ "ἀρνητικὰ σχόλια": Μοῦ θυμίζετε τὴν παραβολὴ τοῦ μετανοήσαντος Ἀσὠτου, εἶστε οἱ φρόνιμοι υἱοί. Ἀν θὰ ἐπιμείνουν οἱ προσφάτως ἀποτειχισμένοι, ὁ Κύριος γνωρίζει, ἀλλὰ γιατὶ προτρέχετε μὲ ἀρνητικὲς σκἐψεις; Ὁ,τι καὶ νὰ συμβῇ, οἱ νέοι ὁμολογητὲς ἔδωσαν τὴ μαρτυρία τους. Ὡς πρὸς τὴν καθυστέρηση 20 ετίας, μα... ἄλλο τὸ προσωπικῶς σφἀλλειν Ἀρχιερέως μὲ ἐλπίδα ἀνανήψεως καὶ ἄλλο τὸ σφἀλλειν, ἐπιμένειν καὶ ... ἐπιχειρεῖν κατοχύρωσι τῆς αἱρέσεως διὰ "Συνόδου". Καὶ, παρὰ τὶς προεργασίες καὶ προ-"συνόδους" ΤΩΡΑ συνεκλήθη ἡ ψευδοσύνοδος καὶ ΤΩΡΑ ἔφτασε ὁ κόμπος στὸ χτένι. Ἐπιπλέον ΤΩΡΑ ἀναγγέλλεται ὡς ὑποχρεωτικὴ ἡ ἀποδοχὴ τῶν κειμένων τῆς ψευτοσυνόδου καὶ ΤΩΡΑ ἐπαπειλοῦνται ποινὲς ὄχι γιὰ τοὺς παύοντας μνημόνευσι ἀλλὰ καὶ γιὰ τοὺς ἁπλῶς ἐκφράζοντες διαφωνία.

    Κακῶς ΤΩΡΑ στὴ στιγμὴ τῶν ἀποφάσεων σχολιάζετε ἀρνητικῶς. Φαίνεται μᾶλλον ὡσὰν ἀντὶ ἐπαίνου νὰ τοὺς "μαλώνετε" δημοσίως διότι, οἱ Ἤρωες τῆς Πίστεως, "ἀργησαν"! ... ἔτσι ὅμως ἀποθαρρύνετε τοὺς ἑπομένους...

    α) Ἱεράρχες τῆς ΕτΕ (Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος) πρὸ τῆς Ψ/Σ (ψευδοσυνόδου) τοῦ Κ/Λ (Κολυμπαρίου) τὴν ἔκριναν, τεκμηριωμένα, ἄκυρη γι'αὐτὸ καὶ δὲν συμμετέσχον.
    β) Ἡ Ἐντολὴ τῆς Ἱ/Σ τῆς Ἱεραρχίας τῆς ΕτΕ πρὸς τὴν 25μελῆ ἀντιπροσωπεία της, τὶ θὰ ψηφίσῃ στὴν Ψ/Σ τοῦ Κ/Λ ἦταν συγκεκριμένη.
    γ) Ἡ Ψ/Σ τοῦ Κ/Λ διεξήχθη ἀλλὰ ἡ ἀντιπροσωπεία τῆς ΕτΕ παρέβη τὴν ἐντολὴ καὶ ψήφισε ἄλλα ἀντ' ἄλλων.
    δ) Ἀνακοινώθηκαν τὰ κατὰ κοινὴ ἀποδοχὴ ὀρθοδόξως ἀπαράδεκτα κείμενα τῆς Ψ/Σ καὶ διαφορετικὰ τοῦ β΄.
    ε) Ἔγγραφο τοῦ Οἰκ. Πατρ. ποὺ χαρακτηρίστηκε ὡς "εἰσπὴδηση" σὲ ἀρμοδιότητες Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας, παρήγγελε ὅτι εἶναι ὑποχρεωτικὴ ἡ ἀποδοχὴ τῆς Ψ/Σ καὶ τῶν πορισμάτων της, καὶ εντέλλετο ἐπιβολὴ ποινῶν στοὺς γιὰ λόγους Πίστεως (συνειδήσεως) διαφωνοῦντες.
    στ) Ὁ εὐσεβὴς Λαὸς, ὁ Φύλαξ τῆς Ὀρθοδοξίας, βάσει καὶ τῶν α, β, γ, δ, ἀνέμενε ἐναγωνίως τὴν ἀπόφασι της Ι/Σ τῆς ὁλομελείας τῆς Ἱεραρχίας τῆς ΕτΕ γιὰ νὰ διαποστώσῃ ποῖα θέση ὡς πρὸς τὰ συμπεράσματα τῆς Ψ/Σ θὰ ἔχῃ ἀπὸ τοῦδε, πλέον ἐπίσημα, ἡ ΕτΕ. Καὶ ἄν θὰ ἐπιμείνουν Ὀρθοδόξως ἔστω οἱ Ἱεράρχες ποὺ δημοσίως διεφώνησαν. Συνῆλθε κάπως καθυστερημένα ἡ Ἱ/Σ τῆς ὁλομελείας τῆς ἱεραρχίας τῆς ΕτΕ καὶ ἐνῷ κατὰ πληροφορίες ἀπόφαση δὲν ἐλήφθη, ὑπομνήματα δὲ ἀρχιερέων κατετέθησαν ἅτινα θὰ διευθετοῦντο ἀπὸ τὴν ΔΙΣ τῆς ΕτΕ, τριμελὴς ἐπιτροπὴ ἀρχιερέων, ἐξέδωσε ἀνακοινωθὲν, τὸ ὁποῖο κατὰ Ἐπίσκοπον (Κ/Θ) ἦταν ἀνακριβὲς.
    ζ) Ἀνεγνώσθη ἐγγραφο Πρὸς τὸν Λαὸν τὸ ὁποῖο ἐξέφραζε τὶς ἀπόψεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος! Ἐκρίθη ἀπὸ πολλοὺς παραπλανητικό, ἀνακριβές καὶ πάντως ὑπερασπιστικὸ τῆς Ψ/Σ τὴν ὁποία διὰ τῆς πλαγίας ὁδοῦ (ἐγκυκλίου πρὸς τὸν Λαό) καὶ ὄχι διὰ τῆς Δημοσιεύσεως τῶν Πρακτικών τῆς ὁλομελείας τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος μαζί μὲ τὰ κατατεθέντα ὑπομνήματα Ἀρχιερέων, ἡ ΕτΕ ἐμφανίζεται νὰ ἀποδέχεται ὡς κανονικὴ καὶ νὰ τὴν ὑπερασπίζεται.
    η') Τὸσο ὁ π.Ν.Μ. ὅσο καῖ ὁ π.Θ.Ζ. συμμετέχουν ένεργὰ σὲ κάποια "Σ/Ὄ (Σύναξι Ὀρθοδόξων) ΚκΜ (κληρικῶν καὶ μοναχῶν" μέλη τῆς ὁποίας, εἶναι καὶ ἐγνωσμένοι έσχατολογοῦντες. Οἱ νῦν διακόψαντες μνημόνευσιν, περίμεναν ἀπὸ τὴν Σύναξι, τὴν ὁμόφωνη ἀπὀφασι περὶ ἀποτειχίσεως ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων, τοὐλάχιστον τῶν ἡγετῶν καὶ μελῶν τῆς συνάξεως. Άκόμα περιμένουν.
    θ΄) Οἱ παύσαντες μνημόνευσιν, κατόπιν ἐγγράφων των καὶ ὁμιλιῶν των, ὅπου ἐπεσήμαιναν τὴν πρὸς παναίρεσιν ἅγουσαν ἀτραπὸ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἰδίως μετὰ τὴν ψευτοσυνοδικὴν δήθεν κατοχύρωσιν τῶν αἱρέσεων (ὑπάρχουν πολλὲς ἱστορικὲς "ἐκκλησίες", συνεπῶς εἶναι "ἐκκλησίες" καὶ οἱ αἱρέσεις, εἶναι "ἔγκυρα τὰ "μυστήρια" τῶν αἱρετικῶν κ.α.) ἀνέμεναν ὑπομονετικὰ τὴ μετάνοια τῶν οἱκουμενιστῶν ἐπισκόπων διὰ τῆς ἀπαρνήσεως υπὸ ἐκείνων, τῆς ψευδοσυνόδου. Ἠθελε κάποιο χρόνο.
    ι΄) Ὁ π.Θ/Ζ περίμενε συμβολικῶς τὴν ΚτΟ (Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας) γιὰ νὰ προχωρήσῃ στὴν ὁμολογιακὴ πληρότητα τῆς Ὀρθοπραξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εάν ένας ιερέας παίσει σε σωματική πορνεία δια του μυστηρίου της εξομολόγησης και μετανοίας δύναται να σβήσει την αμαρτία ... άγιος γίνεται .... πλήν όμως αν και ιερέας των ιερατικών απέχει .
    Τί γίνεται αν παίσει σε ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΟΡΝΕΙΑ ? Ισχύει η όχι το "Kατά τον κανόνα α' Αγκύρας οι επιθύσαντες μεν ειδώλοις, είτα δε αναπαλαίσαντες ιερείς, δύνανται μεν να μετέχωσι της τιμής της εν καθέδραις, ουχί δε να διδάσκωσι, να προσφέρωσι και να πράττωσί τι των λοιπών ιερατικών» (Κωνσταντίνου Μ. Ράλλη, Ποινικόν Δίκαιον της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας,σ. 4 και εξής)." ?
    Αποτειχίζομαι σημαίνει ΟΧΥΡΏΝΟΜΑΙ στην ορθοδοξία .Δεν χτίζω τείχη για να με ξεχωρίζουν απλά απο τους υπεναντίους αλλά ΟΧΥΡΏΝΟΜΑΙ σε αυτά . "Φοβού τους δαναούς και δώρα φέροντας " λέχθηκε για τον Δούρειο ίππο ... Φοβού τους σιγοντάροοικουμενιστάς λέω και χρόνος θα αποκαλύψει και η πείρα τοις νήφουσι αν ό φόβος είναι βάσιμος ή οχι . Διαβαζω να λέτε "θ΄) Οἱ παύσαντες μνημόνευσιν, κατόπιν ἐγγράφων των καὶ ὁμιλιῶν των, ὅπου ἐπεσήμαιναν τὴν πρὸς παναίρεσιν ἅγουσαν ἀτραπὸ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἰδίως μετὰ τὴν ψευτοσυνοδικὴν δήθεν κατοχύρωσιν τῶν αἱρέσεων (ὑπάρχουν πολλὲς ἱστορικὲς "ἐκκλησίες", συνεπῶς εἶναι "ἐκκλησίες" καὶ οἱ αἱρέσεις, εἶναι "ἔγκυρα τὰ "μυστήρια" τῶν αἱρετικῶν κ.α.) ἀνέμεναν ὑπομονετικὰ τὴ μετάνοια τῶν οἱκουμενιστῶν ἐπισκόπων διὰ τῆς ἀπαρνήσεως υπὸ ἐκείνων, τῆς ψευδοσυνόδου..." Λοιπόν ένας που αποτειχίζεται δια αυτόν τον λόγο ,ότι δηλαδή η ψευτοσύνοδος δέχτηκε "ἐκκλησίες" τις αἱρέσεις και "ἔγκυρα τὰ "μυστήρια" τῶν αἱρετικῶν δεν αντιφάσκει όταν δέχεται σαν εκκλησία τον παναιρετικό Βαρθολομαίο και ἔγκυρα τὰ μυστήρια του ? Δεν αντιφάσκει ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΈΡΧΕΤΑΙ οικειοθελώς ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΕΊ και συντάσσει δικόγραφα κτλ .. για να "κριθεί" απο ποιους ? απο σατανικές συναγωγές ? Οταν ζητά να λειτουργεί στον ίδιο βωμό στην ίδιο ναό με τους αιρετικούς ? Δίαβασα οτι στα πλαίσια λειτουργίας ΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΤΙΚΕ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ μετά την μνημόνευση έγιναν δηλώσεις για αποτείχιση και απορώ ... Δηλαδή ας πούμε ότι είμαι πόρνος .. η κατάλληλη ώρα και ο τόπος είναι να πάω στο πορνείο και ΑΦΟΥ πορνεύσω να βγώ και να κάνω δηλώσεις στο βίντεο και το ιντερνετ οτι από δω και μπρος θα παρθενεύω ? Λοιπόν αν οι νεο αποτειχισμένοι όντως απετάχθησαν τον σατανά να βγούν και να αναγνωρίσουν οτι τόσα χρόνια τον σατανά δούλευαν και να ξεκόψουν καθαρά και ξάστερα ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΟΥΝ με λίβελο και να προσέλθουν στο μυστήριο της εξομολόγησης σε ορθόδοξο και να Μυρωθούν . Δεν θέλουν διωγμένους για την ορθοδοξία πχ τον π Αρτέμιο ? Δεν θέλουν τον πατριάρχη Ειρηναίο ? Εεε ... ας πάνε όπου νομίζουν Οσο " καπετάνιοι " και αν νομίζουν ότι είναι κάπου έλεος ! ... πρέπει να τακτοποιηθούν, να πάρουν ευλογία και απο δώ και μπρός η περπατησιά τους να είναι ορθόδοξη και συντεταγμένη με την Εκκλησία . Αλλα θά ίσχυαν αν απο την πρώτη στιγμή που είδαν την πτώση στην αίρεση διέκοπταν και δεν λάμβαναν μέρος σε αυτή , και αλλά τόσα χρόνια μετά με ΣΥΜΕΤΟΧΗ στην πτώση . Δεν μπορώ πχ να καταλάβω πχ πως μερικοί απο αυτούς σνομπάρουν τον π Τρικαμηνά ή τους άλλους δεδιωγένους ένεκεν της ορθοδοξίας . Και απόρροιά έχω αν δεν σέβονται τους διωγμένους ένεκεν της Ορθοδοξίας ποιος και γιατί θα σεβαστεί τους ιδίους ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ψιλά γράμματα γιατρέ.ν΄αγιάσει το στόμα σου.
      προς το παρόν χειροκροτούμε,άσε μας λίγο να
      χαρούμε,έχουμε καιρό να σκεφτούμε....

      Διαγραφή
    2. Είσαι σαν τον Ματθαίο Καρπαθάκη κ.Ζουρίδη.Εσύ που κοινωνούσες με την Σύνοδο σου που ήταν στο Π.Σ.Ε.,δεν θέλεις Μύρωμα; Ε;;Άκου Μύρωμα ο π.Θ.Ζήσης!Αίσχος!

      Διαγραφή
  15. Είμαι περίεργος να μάθω, αν ο π. Θ. Ζήσης μνημονεύσει τον Πειραιώς Σεραφείμ, ο οποίος μνημονεύει τον "οιακοστρόφο" της Ορθοδοξίας Βαρθολομαίο (βάσει της θεωρίας των συγκοινωνούντων δοχείων, "ο κοινωνών ακοινωνήτω ακοινώνητος έστω" κ.λπ.) και ο οποίος π. Θεόδωρος είχε τιμηθεί από τον Πειραιώς την Κυριακή της Ορθοδοξίας του 2012. Άραγε, ο Πειραιώς θα πείσει τον Θεσ/νίκης να άρει τα επιτίμια προς τον π. Θεόδωρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πάει στον Πειραιά ο π.Θ.Ζήσης.

      Διαγραφή
    2. Δεν μπορεί να ξαναπάει, όπως πήγε την Κυριακή της Ορθοδοξίας πριν 5 χρόνια; Άραγε θα τον τιμήσει ο Σεραφείμ, όπως τότε ή θα τον ξαποστείλει, για να μη χαλάσει την αδελφοσύνη με τον Άνθιμο;

      Διαγραφή
  16. Ήδη από ότι διάβασα κι ο π.Ζήσης,αλλά και ο έτερος π.Μανώλης έχουν υποστεί το επιτίμιο της ακοινωνησίας,έχουν τεθεί σε αργία από κάθε ιεροπραξία και μέλλει να οδηγηθούν ενώπιον του Συνοδικού δικαστηρίου δια τα περαιτέρω!Κι ο μεν π.Ζήσης έχει και τη σύνταξη του καθηγητή ό έτερος και όσοι ακολουθήσουν και δη οικογενειάρχες,ΤΙ μέλλει γενέσθαι;;Ποιος θα τους συντηρήσει;;Δεν αναμένω απάντηση από ΚΟΥΦΙΟΚΕΦΑΛΑΚΗΔΕΣ!!Το μόνο που θα πω είναι λυπάμαι για τις κατάντιες!!Κατά άλλα είστε σεις άνθρωποι του Θεού και θέλετε να μας σώσετε!!ΟΥΑΙ ΥΜΙΝΓραμματείς και Φαρισαίοι ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή