Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ πατρος Θεοδωρου Ζηση

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ 
πατρος Θεοδωρου Ζηση



18 σχόλια:

  1. Σημερινό πρωτοσέλιδο εφημερίδας

    Ο Πλανήτης "Χ" και τα σημάδια της Αποκάλυψης
    ΕΡΧΕΤΑΙ το ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ στις 23 Σεπτεμρίου!
    ΣΟΚ και ΔΕΟΣ από την ανάλυση βιβλικών κειμένων και αστρονομικών ενδείξεων.

    http://www.espressonews.gr/sites/default/files/esr_2803_001_cmyk_2.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καιρός γαρ εγγύς. 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.

      Αν όμως ... ζούμε την 24η Σεπτεμβρίου, τότε η Εκκλησία και τα βιβλικά κείμενα (στην δήθεν ανάλυση των οποίων στηρίζονται οι "προφήτες"), για άλλη μια φορά θα έχουν "εξευτελιστεί στα μάτια των εθνικών". Το όνομα του Κυρίου δι ημών βλασφημείται τοις έθνεσιν.

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραια τα λεει ο πατηρ Θεοδωρος εκτος απο ενα θεμα. Μετα τη καταργηση του αντιχριστου δεν ακολυθει αμεσως η δευτερα παρουσια αλλα ενα μεγαλο χρονικο διαστημα που συμβολικα ονομαζεται 1000 ετη. Ο αντιχριστος δεν καταργηται απο τη β παρουσια του Κυριου κατα τη συντελεια οπου θα ελθει σωματικως, αλλα απο παρουσια της Θειας δυναμεως Του. Αυτη ειναι και η αποψη του καθηγητου Παναγιωτου Τρεμπελα αλλα και του κορυφαιου θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή για τα 1000 έτη (στην κυριολεξία) είναι η άποψη των αιρετικών Χιλιαστών. Δεν είναι η ομόφωνη άποψη των Ορθοδόξων Πατέρων (πλην μερικών μεμονωμένων κάποιας εποχής που επικρατούσαν χιλιαστικές αιρέσεις, διότι κάποιοι πατέρες μεμονωμένως σφάλλουν) και ιδίως δεν είναι η επίσημη άποψη της Εκκλησίας. Οι αριθμοί είναι Συμβολικοί.

      Διαγραφή
    2. Αν προσεξεις θα δεις οτι δεν εγραψα για 1000 κυριολεκτικα χρονια αλλα ενα τεραστιο χρονικο διαστημα που συμβολικα ονομαζεται 1000 ετη.Αυτο δεν συνιστα αιρεση. Αιρεση εινα να πει κανεις οτι ο Χριστος θα ελθει στη γη να βασιλεψει το οποιο και καταδικαστει απο συνοδο. Επισης η εκκλησια δεν εχει επισημη αποψη για το θεμα της χιλιετους βασιλειας.

      Διαγραφή
    3. Η επίσημη άποψη της Εκκλησίας περί όλων των προφητειών είναι "ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ" πότε, τι, πώς, μέχρι να πραγματοποιηθούν. Η Δευτέρα Παρουσία θα έλθη ως κλέπτης εν νυκτί. Πώς θα είναι αυτή η χιλιετής βασιλεία; Δεν είναι άραγε Βασιλεία του Θεού η Εκκλησία; Καλύτερα να μην λέτε εξυπνάδες και να αφήνετε τον καιρό να απαντήσει.


      Αλλά για το θέμα του χιλιασμού, βάσει όλης της διδασκαλίας της είναι απορριπτική. Ακόμα για για τον αντίχριστο δεν γνωρίζουμε, τίποτε πλην "υποθέσεων". Ούτε αναφέρεται η λέξις στην Αποκάλυψη. Ούτε καν αν το 666 είναι ορατό ή αόρατο, συμβολικό ή πραγματικό.

      Διαγραφή
  3. Πολὺ χρήσιμη, πνευματική, ὀρθόδοξη, κατατοπιστική, νηφάλια, τεκμηριωμένη ὁμιλία καὶ τοποθέτησι. Εὐχαριστοῦμε τὸν π. Θεόδωρο.

    Δὲν γνωρίζουμε βέβαια μήπως τυχὸν ὑπάρχῃ καὶ κάποιο ἄλλο video, κάποια ἄλλη σχετικὴ ὁμιλία τοῦ ὁμοτίμου καθηγητοῦ Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ. πατρὸς Θεοδώρου Ζήση, περὶ Δευτέρας Παρουσίας τοῦ Κυρίου, τῶν "σημείων τῶν καιρῶν", τοῦ ἀντιχρίστου, κ.ἄ. ποὺ νὰ συμπληρώνῃ μὲ κάτι ἄλλο τὰ λεχθέντα. Μὲ αὐτὴ τὴν ἐπιφύλαξι καὶ μόνον (διότι "φοβήθηκε τὸ μάτι μας" ἀπὸ ἐσχατολογίες ἀκόμα κι' ἀπὸ κεῖ ποὺ δὲν τὸ περιμέναμε), ὄχι μόνον ἀναπαυόμεθα, συμφωνοῦμε ἀλλὰ καὶ δίδουμε συγχαρητήρια στὸν π. Θεόδωρο, διότι σὲ γενικὲς γραμμὲς αὐτὴ εἶναι ἡ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως περιέχεται στὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ ἑρμηνεύεται ἀπὸ τὴν ὁμοφωνία τῶν Πατέρων. Καὶ ἐμεῖς ἔτσι τὴν διδαχτήκαμε παιδιόθεν ἀπὸ σημαντικὲς φυσιογνωμίες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας. Ὁ μὲν Ἀνδροῦτσος τὰ παραθέτει ἀκριβέστατα, ὁ δὲ Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνὸς προσθέτει καὶ ὑποθετικὲς Ἑρμηνεῖες, π.χ. στὸ περὶ Ναοῦ σημεῖο ἐπιχειρεῖ Ἑρμηνεία - ἡ ὁποία ὅμως κατὰ τὴν ἐκπλήρωσι τῶν Προφητειῶν εἶναι ἄγνωστο πῶς θὰ ἐπαληθευτῇ. Ἔχει ἐπὶ παραδείγματι ἀναφερθῇ ἀπὸ ἄλλους ἑρμηνευτὰς πώς, κατὰ τὴν ἐκπλήρωσι τῆς Προφητείας, ὅταν θὰ ἔλθῃ ἐκεῖνος ὁ καιρός, ὡς "ναὸς τοῦ θεοῦ" θὰ μποροῦσε νὰ ἐπαληθευτῇ ὅτι πρόκειται γιὰ τὴν Ἐκκλησία ὄχι δηλ. ὡς ὑλικὸς ναὸς ἄλλὰ ὡς ἔννοια. Κανένας δὲν γνωρίζει πῶς θὰ ἐπαληθευτοῦν οἱ προφητεῖες.

    Εὐχαριστοῦμε καὶ τὸν κύριο Ὀδυσσέα Τσολογιάννη τόσο γιὰ τὴν ἀνάρτησι τῆς ὀμιλίας ὅσο καὶ γιὰ τὴν δική του ἐπίμονη στάση, ἐνίοτε "κόντρα στὸ ῥεῦμα" καὶ ἀντίθετη σὲ ἐπιθυμίες ἐν Χριστῷ ἀγαπητῶν ἀδελφῶν καὶ πατέρων, νὰ μὴν παρεκκλίνῃ οὔτε κατὰ ἰῶτα ἕν οὔτε κατὰ μίαν κεραίαν ἀπὸ τὶς διαχρονικὲς αὐτές ἀλήθειες τῆς Πίστεως περὶ ἐσχάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητε φιλε, οπως σου εγραψα το ζητημα αυτο, επειδη μας το εθιξε και αλλος αδελφος στηριζομενος στον π. Παισιο, θα το αναδειξουμε.
    Οι γνώμες των Τρεμπέλα και Σωτηρόπουλου ή του Γεροντα Παϊσίου είναι απλά γνώμες.
    Αν αυτούς τους θεωρήσουμε ισάξιους με τους Αγίους Πατέρες, της αυτής δυνάμεως, εμβριθείας, αγιότητος και αυθεντίας, τότε μπορούμε να υποστηρίζουμε αυτά που γράφεις εσυ.
    Είναι υπερβολικό και αδικαιολόγητο λάθος και πλάνη φοβερή να θέτουμε στην αυτή μοίρα και αξία Αγίους Πατέρας της Εκκλησίας, με τους συγχρόνους καθηγητές και κάποιους υπερβολικά τιμωμένους γέροντες, πιθανόν αξιοσεβάστους αλλά ΟΧΙ και Πατερικά αναστήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ψέμμα και συκοφαντία (εκ παραπληροφορήσεως) να λένε πολλοί, πιθανώς κι εγκάθετοι των αφορισάντων τον Ορθόδοξο Ομολογητή Νικόλαο Σωτηρόπουλο, ότι δήθεν Τρεμπέλας και Σωτηρόπουλος υποστηρίζουν την επίγεια χιλιετή βασιλεία, διότι Τρεμπέλας και Σωτηρόπουλος γράφουν πως αυτή "δέον να νοηθή πνευματικώς" και τα 1.000 έτη είναι ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΣ αριθμός. Μη παρασύρεστε από ανεύθυνα σχόλια που αναπαράγονται στο διαδίκτυο και μην επικαλείσθε τις μεταφράσεις μετά συντόμου ερμηνείας της Κ.Διαθήκης των Τρεμπέλα και Σωτηρόπουλου διότι εκεί ασφαλώς, γράφουν "χίλια χρόνια" και "144.000" σεσωσμένοι κλπ. κατά το πρωτότυπο κείμενο. Όλα αυτά όμως είναι συμβολικοί αριθμοί.

    Διαβάστε τα αντιαιρετικά βιβλία τους: τον "Χιλιασμό", τα σχετικά στις "Απολογητικές μελέτες" του Τρεμπέλα, τη "Δογματική" του, το "Αντιχιλιαστικό Εγχειρίδιο" του Σωτηρόπουλου και ασφαλώς και άλλα. Ακούστε αντιαιρετικές ομιλίες του Σωτηρόπουλου στο διαδίκτυο. Εκεί αντιμετωπίζεται η αίρεση περί χιλιετούς βασιλείας των χιλιαστών.

    Εξ άλλου μεμονωμένως και οι άγιοι και οι πατέρες σφάλλουν, ενώ ως προς τα έσχατα, τα συμβολικά και την εκπλήρωση της Αποκαλύψεως η μοναδική ομοφωνία των Πατέρων είναι "ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ" πως θα εκπληρωθούν οι Προφητείες. Γι' αυτό μεγάλοι Πατέρες όπως ο Χρυσόστομος δεν θέλησαν να "προφητέψουν" (διότι περί αυτού πρόκειται) πώς θα επαληθευτούν οι προφητείες και δεν ερμήνευσαν αποκάλυψι διότι θα έπεφταν έξω. Το μόνο που έλεγαν είναι: "Τα περί μελλόντων γεγονότων χωρία θα ερμηνευτούν όταν θα πραγματοποιηθή η προφητεία".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ωραία μελέτη για την αίρεση του χιλιασμού, εδώ:

      http://agiameteora.net/index.php/%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%83/7244-%CF%84%CE%B9-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CF%87%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82.html

      Διαγραφή
  6. Δεν ειναι καθολου ψεμα ουτε συκοφαντια. Αυτη ειναι η αποψη του Τρεμπελα του Σωτηροπουλου του αγιου Παισιου και του αγιου Πορφυριου. Το εγραψα και παραπανω, δεν ειναι κυριολεκτικα 1000 ετη αλλα συμβολικα. Δηλαδη μπορει να ειναι 500 ετη, μπορει 5000 ετη μπορει 20000 ετη. Ειναι ενα απροσδιοριστα μεγαλο χρονικο διαστημα.

    Αδελφε το σχολιο δεν ειναι καθολου ανευθυνο και για αυτο θα σου παραθεσω και τις αποδειξεις.
    1) Η εισαγωγη του ιθ κεφαλειου της αποκαλυψης απο τη καινη διαθηκη μετα συντομου ερμηνειας του Τρεμπελα. Επισης ακριβως τα ιδια γραφει και στην εισαγωγη του κ κεφαλαιου.
    https://lh3.googleusercontent.com/pRkvL6bc70xN6SCSyw9_mcPotCZhvFk8qPxoBII0yqU=w881-h332-no
    Δεν προκειται για μεταφραση αλλα για ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ του Τρεμπελα οπου παρουσιαζει σαφεστατα την αποψη του.

    Μια και εγινε λογος για τη δογματικη του Τρεμπελα καλο ειναι να τη διαβαζει κανεις πριν την αναφερει .
    Εδω η δογματικη και στη σελιδα 450-452 η απαντηση απο το κεφαλαιο η χιλιετη βασιλεια κατ αληθη εκδοχη.
    https://www.scribd.com/document/192101769/%CE%94%CE%9F%CE%93%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%A4%CE%A1%CE%95%CE%9C%CE%A0%CE%95%CE%9B%CE%91-%CF%84-3


    Επισης περι του Σωτηροπουλου

    α)Εδω μπορουμε να ακουσουμε τη φωνη του ιδιου του Σωτηροπουλου ο οποιος ρητα αναφερει οτι αλλαξε γνωμη περι του θεματος αυτου. Αρχικα, ειχε τη αρχαια πατερικη αποψη, την οποια ομως εγκατελειψε ( πριν το 1990 ) και σαφεστατα υποστηριξε το αιφνιδιο της β παρουσιας και τη μη συσχετιση αυτης με τα γεγονοτα του αντιχριστου.

    http://www.pantokrator.info/gr/logos/sotiropoulos/338_antixristos-antixristoi-xrisma.mp3
    Απο το 0:14:14 εως το 0:16:30

    β) εδω ειναι αποσπασμα απο το Γ τομο της ερμηνειας δυσκολων χωριων οπου ερμηνευει το β Θεσ. 2, 8-12
    https://lh3.googleusercontent.com/3dlyFlKKh1TPNzMqvxxn9l40yxVXJIe-5O7Lky8v1Fk=w389-h643-no

    γ)Επισης απο το 0:57:00 εως 1:01:00 η πολυ εντυπωσιακη επιχειρηματολογια του Σωτηροπουλου. Αξιοσημειωτο ειναι οτι δεν ερμηνευει ο Σωτηροπουλος, αλλα μεταφερει τη θεοπνευστη ερμηνεια του αποστολου Παυλου.

    https://www.youtube.com/watch?v=RNHqm5lj-K4

    Ειναι καλυτερα αν δεν ξερουμε να ρωταμε και οχι να μιλαμε απαξιωτικα για τους αλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Π. Ν. Τρεμπέλας στην "Καινή Διαθήκη, με σύντομη Ερμηνεία του, σε Έκδοση Αδελφότης Θεολόγων "Ο Σωτήρ" (και στην νεότερη έκδοση 2013) εξηγεί με σαφήνεια τα περί Χιλιετίας που διαστρεβλώνουν οι αντίχριστοι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά, χιλιαστές. Συγκεκριμένα στην Αποκάλυψη του Ιωάννη κεφ. Κ΄, στίχος 4 αναφέρει ότι ο Ιωάννης είδε Θρόνους στους οποίους κάθισαν οι Απόστολοι και οι Άγιοι Θεοφόροι Πατέρες μας και η Πνευματική Βασιλεία του Θεού στην γη καρποφόρησε και επικράτησε με τις Άγιες Αποστολικές Συνόδους και κυρίως με τους μυριάδες Μάρτυρες και Ομολογητές που έδωσαν την ζωή και το αίμα τους για την Αγάπη του Χριστού.

      Ας μην ξεχνάμε και την για πάνω από χίλια έτη Ανατολική Ρωμαϊκή Ορθόδοξη Αυτοκρατορία (Βυζάντιο) με τους μεγάλους άγιους Θεοφόρους Πατέρες μας και Οικουμενικές Συνόδους με την επιλογή των αληθινών Βιβλίων της Αγίας Γραφής και του καθορισμού με την φώτιση του Αγίου Πνεύματος του Θεού του Ορθόδοξου Δόγματος, Ιεράς Παράδοσης, όπως μας το Παρέδωσαν ο Χριστός, Οι Απόστολοι και οι Θεοφόροι Πατέρες μας Μέγας Αντώνιος, Μέγας Βασίλειος, Μέγας Αθανάσιος, Μέγας Φώτιος, Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και άλλοι πολλοί, κυρίως Βυζαντινοί...

      Πόσο παράδοξο και υποκριτικό είναι να εμφανίζονται ακόμα και πλησίον σε ΕΝΑΝ ορθόδοξο Ναό προπαγανδιστικά φυλλάδια των αντίχριστων Ιεχωβάδων από ΕΝΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΟΥ ΔΙΑΚΗΡΥΣΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ενώ ξέχασε ότι μόλις πριν λίγα χρόνια λοιδορούσε τους αποτειχισμένους από την παναίρεση του οικουμενισμού που δεν εντάχθηκαν σε καμιά Σύνοδο του νέου και παλαιού ημερολογίου των πολλών παρασυναγωγών-Συνόδων;;;;

      ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ, ότι «δι᾿ ὑμᾶς διαπαντὸς τὸ ὄνομά μου βλασφημεῖται ἐν τοῖς ἔθνεσι» (συνεχώς το όνομά μου εξαιτίας σας βλασφημείται στα έθνη, 52,5) κι επαναλαμβάνει και ο απόστο¬λος Παύλος (Ρωμ. 2,24). Γιατί την ευθύνη της "εκπροσώπησής του" ο Χριστός μέσα στην ιστορία και τη κοινωνία την εμπιστεύθηκε στους Αληθινούς Ορθόδοξους Χριστιανούς, δηλαδή, στην Εκκλησία ως Θεανθρώπινο και Άγιο Σώμα Του με τους μυριάδες Μάρτυρες και Ομολογητές Του. Κατά Μάρκον, Κεφ. 9, στίχος 42: "καὶ ὃς ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ, καλόν ἐστιν αὐτῷ μᾶλλον εἰ περίκειται λίθος μυλικὸς περὶ τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ βέβληται εἰς τὴν θάλασσαν".

      Διαγραφή
    2. Φίλε, εσένα να ρωτήσουμε; Αλλοίμονό μας! Δεκαετίες τα μελετάμε τα θέματα. Οι χαρακτηρισμοί δεν είναι για τους άλλους, αλλά για τους ισχυρισμούς των άλλων. Λέγοντας μάλιστα ότι όσα λέγοντα είναι "εκ παραπληροφορήσεως" δεν υβρίζουμε, αντίθετα, δικαιολογούμε. Πιο ευγενικά δεν γίνεται να αντιμετωπίσουμε τους συνηγόρους των αιρετικών χιλιαστών, νυν και αρχαίων.

      Σου εξήγησε ο ιστολόγος, ΟΜΟΛΟΓΙΑ 28 Μαρτίου 2017 - 5:22 μ.μ. στο σοφό του σχόλιο, σου δώσαμε απαντήσεις και επιμένεις με αποσπάσματα. Τον Σωτηρόπουλο τον μελέτησα προ 30 ετών. Αν άλλαξε θέση στα γεράματα δεν ξέρω, ούτε με ενδιαφέρει τόσο, διότι δεν πρέπει να βασιζόμαστε σε "γνώμες" μεμονωμένων ανθρώπων, καν πατέρων, καν αγίων, αλλά στην επίσημη θέση της Ἕκκλησίας. Η οποία είναι αντίθετη με τον χιλιασμό. Και είναι αντίθετη με την επίγειο κράτος του θεού, προ της Δευτέρας Παρουσίας, ενώ Βασιλεία του Θεού είναι η Εκκλησία. Ο δε Τρεμπέλας το λέει ξεκάθαρα ότι η χιλιετής βασιλεία ΔΕΟΝ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ. ο δε αριθμός 1000 είναι συμβολικός, ένας "χρυσός" αριθμός που μπορεί να σημαίνει ενδοξότητα ενός δευτερολέπτου. Δεν σου αρέσει ο Ανδρούτσος;

      Διαγραφή
    3. george Ber28 Μαρτίου 2017 - 9:48 μ.μ.

      Η διαφωνία μας είναι στη χιλιετή βασιλεία. Εσύ ισχυρίζεσαι ότι θα είναι 1000 χρόνια επίγειας βασιλείας του θεού, μεταξύ της εποχής του Αντιχρίστου και της Δευτέρας Παρουσίας. Διαφωνούμε. Αυτό είναι αίρεση. Στο β) που παραπέμπεις δεν διαφωνούμε, εσένα διαψεύδει, εξ άλλου υποθετική ερμηνεία κάνει ο ερμηνευτής, στο γ) ο Σωτηρόπουλος αναφέρει δυο υποθετικές απόψεις πατέρων και συμφωνεί με τη μια, χωρίς να ισχυρίζεται ότι είναι αλάθητος.
      Συμφωνούμε ότι η Δευτέρα Παρουσία θα έλθη ως κλέπτης εν νυκτί. Για δε τον Αντίχριστο δεν γνωρίζουμε.

      Γιατί δεν ασχολείσαι με κάτι πνευματικότερο και χάνεις το χρόνο σου με πράγματα που δεν γνωρίζουμε;

      Η θέση μας και η θέση της Εκκλησίας είναι η εξής:

      Η Χιλιετής Βασιλεία είναι μια μεγάλη συμβολική περίοδος που συμβολίζεται από τον αριθμό 1000. Είναι η Χριστιανική περίοδος τών "εσχάτων ημερών", που καλύπτει το χρονικό διάστημα από την πρώτη έλευση τού Κυρίου, μέχρι λίγο πριν από τη δεύτερη. Στο διάστημα αυτό, ο Σατανάς είναι "δεμένος" μόνο ως προς την προσπάθειά του να προκαλέσει τον τελικό πόλεμο, ενώ πλανάει τα έθνη σε όλα τα άλλα.

      Στο διάστημα αυτό επίσης, οι άγιοι (ως μέτοχοι τής πρώτης και πνευματικής ανάστασης), συμβασιλεύουν με τον Κύριο, όντες μέτοχοι όσων έχασε ο Αδάμ με την αμαρτία του.



      Διαγραφή
    4. Μὲ τὴ μέθοδό σου παραθέσεως ἀποσπασμάτων κειμένων και συνομιλιῶν, μπορεῖ κάποιος νὰ ἰσχυριστεῖ ὅτι ἡ Γραφὴ λέγει πὼς δὲν ὑπάρχει Θεός. Ἔχει γράψει συγγράμματα ὁλόκληρα ὁ Σωτηρόπουλος ἐναντίον τῆς αἱρέσεως τοῦ χιλιασμοῦ κι ἔχει τουλάχιστον δὺο ἀντιχιλιαστικὲς ὁμιλίες. Μὴ μιλᾶτε ἀπαξιωτικὰ γιὰ τὸ Σωτηρόπουλο.

      Διαγραφή
    5. Στο σχόλιο 29 Μαρτίου 2017 - 7:11 μ.μ. είναι απαραίτητη η διευκρίνιση ότι το κείμενο αναφέροντας "ο Σατανάς πλανάει τα έθνη" σημαίνει τους "εθνικούς", τους μη Χριστιανούς. Διότι δεν πλανάει ο Σατανάς τη Βασιλεία του Θεού (=Εκκλησία) και τους πολίτες της, τους αγίους (=Χριστιανούς), μόνο τους πειράζει επιχειρώντας να τους πλανήσει, χωρίς όμως να έχει καμμία δύναμη και εξουσία επ΄ αυτών. Είναι ακίνδυνος, δεμένος, δεν μπορεί να βλάψει τους Χριστιανούς, καίτοι αποκαλούμενος άρχων του κόσμου τούτου και του αέρος κ.λπ. διότι ο Παντοκράτορας, ο Κυρίαρχος του Σύμπαντος και Δημιουργός και Κυβερνήτης είναι ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ Θεός. Μόνον αν οι ίδιοι οι Χριστιανοί το επιτρέψουν, και δώσουν στο Διάβολο το δικαίωμα υπαγόμενοι εθελοντικά σ' εκείνον, τότε εκείνος θα τους βλάψη. Αυτή η διδασκαλία συνάδει με την χιλιετή (συμβολικά) Βασιλεία του θεού στην Εκκλησία Του από την πρώτη μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία.

      Διαγραφή
  7. Ανωτέρω που αναφέρω ότι «δι᾿ ὑμᾶς διαπαντὸς τὸ ὄνομά μου βλασφημεῖται ἐν τοῖς ἔθνεσι» (συνεχώς το όνομά μου εξαιτίας σας βλασφημείται στα έθνη, είναι στο 52,5) ΕΝΝΟΩ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΗΣΑΙΑΣ 52,5.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διαβασα με προσοχη ολες τις απαντησεις. Αλλοι δεν κατενοησαν τι γραφει ο Σωτηροπουλος , αλλοι δεν κατενοησαν τι γραφει ο Τρεμπελας, αλλοι δεν κατενοησαν το τι εχω γραψει.

    Προφανως καποιοι αισθανονται οτι υπερασπιζουν τους πατερες και την εκκλησια. Ομως δεν ειδα απολυτως κανενα θεολογικο επιχειρημα να παραθετουν.

    Η χιλιετης βασιλεια θα συμβει επι γης αλλα με εντελως διαφορετικο τροπο απο αυτον που ισχυριζονται οι ιεχωβιτες.

    Τελος ο αγιος Πορφυριος και αγιος Παισιος ηταν πολυ κατηγορηματικοι στην αποψη οτι η ζωη θα συνεχισει στη γη μετα τη καταργηση του αντιχριστου. Αλλα αυτο προφανως δεν αποσχολει καποιους διοτι μαλλον τα γνωριζουν ολα . Και επειδη ακριβως αισθανονται οτι το γνωριζουν καλα το θεμα ( ενω το αγνοουν στο βαθος του ) για αυτο και δεν φθανουν στην ορθη ερμηνεια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή