Κυριακή, 26 Φεβρουαρίου 2017

EΓΙΝΕ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ ΜΟΝΗΣ της Μακεδονιας; ΝΑΙ, το βεβαιωνουμε οτι ΕΓΙΝΕ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΕΒΑΣΤΟΥΣ, ακομα δεν ανακοινωνουμε το ονομα της Μονης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να δητε το ενδιαφερον που υπαρχει για την Αποτειχισι, σας πληροφορουμε οτι οι επισκεπτες της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ εχουν διπλασιασθη τις δυο αυτες μερες.
-----------------------------------
EΓΙΝΕ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ 
ΜΟΝΗΣ της Μακεδονιας;
ΝΑΙ, το βεβαιωνουμε οτι ΕΓΙΝΕ.



Ιδου ....ο νεος Σχιστης της Εκκλησιας...



Εσταλη επιστολη Αποτειχισης προς τον επισκοπο, επαυσε το μνημοσυνο του επισκοπου απο 1ης Φεβρουαριου 2017, λογω της μνημονευσης του Αιρεσιαρχου Βαρθολομαιου και της αδιαμαρτυρητης αποδοχης της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ Συναξεως της Κρητης, αλλα 
ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΕΒΑΣΤΟΥΣ, ακομα δεν ανακοινωνουμε το ονομα της Μονης.
Εν καιρω ευθετω θα κανουμε καποια στιγμη και την επισημη ανακοινωσι της.
Παρακαλουμε να εχετε υπομονην.
Η Εκκλησια της Ελλαδος ειναι ενα καζανι που βραζει..
Στα οσα υπογραφτηκαν επι του ζητηματος της ταυτισης των Αιρεσεων με την Εκκλησια, φταινε οι επισκοποι της Ελλαδος και ιδιαιτερα ο υπουλος και παμπονηρος Ιερωνυμος Λιαπης μητροπολιτης Αθηνων και πολυ του ειναι...

Ομως, θελαμε να ξεραμε, οσοι επιμενετε να μαθετε το ονομα της Μονης, σας ρωτουμε: Εσεις παυσατε να εχετε σχεσι με τους Αιρετικους και με την Σατανικη Παναιρεσι του Οικουμενισμου; 
΄Η κοινωνειτε μαζι της και ΜΟΛΥΝΟΜΕΝΟΙ  ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΤΕ;
Εξελθετε εκ μεσου αυτων και ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ ακαθαρτου μη απτεσθε, λεγει Κυριος.
Δεν γινεσθε τοσο ακαθαρτοι απο ολα τα αλλα αμαρτηματα, οσο ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙ.
Για τον Θεο των Χριστιανων, η ΑΙΡΕΣΙ δημιουργει εις Αυτον την μεγαλυτερη ΑΠΕΧΘΕΙΑ και για οσους την ακολουθουν επισης.

10 σχόλια:

  1. Γράφει η "καθολική" εγκυκλοπαίδεια :

    http://www.newadvent.org/cathen/12043b

    "The synod was opened in St. Sophia's in November, 879. This is the "Psuedosynodus Photiana" which the Orthodox count as the Eighth General Council".

    Στην "Καθολική" Εγκυκλοπαίδεια, λοιπόν, η 8η Οικουμενική Σύνοδος αναφέρεται ως "Ψευδοσύνοδος του Φωτίου", αλλά επίσης, γράφουν ότι "οι Ορθόδοξοι την υπολογίζουν ως την Ογδόη Οικουμενική Σύνοδο".

    Την αναγνωρίζουν βεβαίως ως γνησία 8η Οικουμενική Σύνοδο της Εκκλησίας οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί έστω κι αν δεν την αναγνωρίζει ως Οικ. Σύνοδο η επίσημη Κρατική Ορθόδοξη Εκκλησία.

    Στην 8η Οικουμενική Σύνοδο, (879-880 μ.Χ.) συμμετείχαν 383 άγιοι και θεοφόροι Πατέρες από Ανατολή και Δύση, που εκπροσωπούσαν τα πέντε Πρεσβυγενή Ορθόδοξα Πατριαρχεία, δηλ. συμμετείχαν και οι Λατίνοι και μάλιστα ο εκπρόσωπος του πάπα Ρώμης και υπέψραψαν ομόφωνα την καταδίκη του Φιλιόκβε, την καταδίκη οιουδήποτε πρωτείου είτε του Ρώμης (και μη επέμβασή του σε άλλες εκκλησίες όπως στη Βουλγαρία) είτε του Κων/λεως και επεκύρωσαν ως γνήσια Οικουμενική Σύνοδο της Εκκλησίας την 7η Οικ. Σύνοδο.

    Τους όρους της 8ης Οικουμενικής Συνόδου επικαλέστηκε ο ομολογητής άγιος Μάρκος ο Ευγενικός ώστε να μην υποκύψει στην προδοσία της Ορθοδόξου Πίστεως.

    Στις μέρες μας, μια ψευτοσύνοδος, των Ορθοδόξων δεν αναγνώρισε την 8η Οικουμενική Σύνοδο ως "ΟΓΔΟΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ", απλά την αναφέρει, και με άλλες μικρότερης εμβέλειας και μη Οικουμενικές Συνόδους ώστε να υποβιβάζεται το κύρος της ως Οικουμενικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ρωτουμε: Εσεις παυσατε να εχετε σχεσι με τους Αιρετικους και με την Σατανικη Παναιρεσι του Οικουμενισμου;
    ΄Η κοινωνειτε μαζι της και ΜΟΛΥΝΟΜΕΝΟΙ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΤΕ;

    Απάντηση (έμμεση)
    "Καὶ ἐξελθὼν ὁ ᾿Ιησοῦς εἶδε πολὺν ὄχλον καὶ ἐσπλαγχνίσθη ἐπ᾿ αὐτοῖς, ὅτι ἦσαν ὡς πρόβατα μὴ ἔχοντα ποιμένα, καὶ ἤρξατο διδάσκειν αὐτοὺς πολλά"(Μάρκ.6,14).
    "Ἰδὼν δὲ (ὁ Κύριος) τοὺς ὄχλους ἐσπλαγχνίσθη περὶ αὐτῶν, ὅτι ἦσαν ἐκλελυμένοι καὶ ἐρριμμένοι ὡς πρόβατα μὴ ἔχοντα ποιμένα. τότε λέγει τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ· ὁ μὲν θερισμὸς πολύς, οἱ δὲ ἐργάται ὀλίγοι. δεήθητε οὖν τοῦ κυρίου τοῦ θερισμοῦ ὅπως ἐκβάλῃ ἐργάτας εἰς τὸν θερισμόν αὐτοῦ". (Ματθ.9΄36-38).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλα λογια να αγαπιομαστε.
    Μπορειτε να μιλατε και απο τις Γραφες, αλλα στα ματια του Θεου εισαι υποδικος αν παραμενεις μεσα στην Αιρεσι και ΜΟΛΥΝΕΣΑΙ απο τους Αιρετικους.
    Ο ΣΩΖΩΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΩΘΕΙΤΩ.
    Βεβαια εξωτερικα δεν φαινονται τα πνευματικα, αλλα δυστυχως ειναι ΥΠΑΡΚΤΑ.
    Δεν μου λες: Πως αποδεικνυεις αν εισαι βαπτισμενος ή οχι;
    Αυτο φαινεται;
    ΄Η εσυ απλα το υποστηριζεις αφου εγινε καποτε, καποια στιγμη και απο τοτε παραμενει αφανες και εσυ αποδεικνυεις με τη ζωη σου οτι αυτο το σεβεσαι και το διατηρεις καθαρο;
    Μενοντας λοιπον και εσυ μεσα στην Αιρεσι ΜΟΛΥΝΕΣΑΙ, οπως υποστηριζουν οι Ορθοδοξοι Πατερες και ΣΚΟΤΙΖΕΣΑΙ και ΜΑΓΑΡΙΖΕΣΑΙ και ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΒΛΑΠΤΕΣΑΙ και ΚΟΛΑΖΕΣΑΙ.
    Κανονισε την πορεια σου.
    ΕΚΕΙΝΟΙ ξερουν περισσοτερα απο Εμας τους ασχετους με τα πνευματικα και αυτα που λενε ειναι αληθινα, αφου υπηρετουν τον ΑΛΗΘΙΝΟ.
    Ενω εμεις, ποιον υπηρετουμε οταν ζουμε ΑΔΙΑΦΟΡΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή κε Οδυσσέα, καλή Σαρακοστή για τους ΝΗ (και σε 13 μέρες για τους ΠΗ) και καλή ενότητα όλων των Ορθοδόξων, ΝΗ, ΠΗ, απομακρυνθέντων (Πεντηκοστιανοί κ.α.) και επιστροφή στην (στο μέλλον) Ενωμένη Αποστολική Ορθοδοξία.

      Ευχαριστώ για την απάντηση και συμφωνώ 100% μαζί σας.

      Τα χωρία, που παρέθεσα, δεν επιχειρούν να δικαιολογήσουν, αλλά να περιγράψουν γλαφυρά την υπάρχουσα κατάσταση. Ὀτι, ο λαός είμαστε πρόβατα χωρίς ποιμένα για τον εξής λόγο: ότι υπάρχουν και οι ψευδοποιμένες που φαντάζουν ως αρχιποιμένες και οι δειλοί. Εάν δηλαδή αντί ενός ή δύο ευσεβών κληρικών, έπαυαν τη μνημόνευση οι μισοί ή τα 3/4 των επισκόπων και των κληρικών, μεταξύ των οποίων και οι περιβόητοι σύγχρονοι γεροντάδες, τί νομίζετε, ότι ο πιστός λαός δεν θα ακολουθούσε; Θα ακολουθούσε, είναι έτοιμος, και απογοητευμένος από τους φιλοπαπικούς, οικουμενιστές και πανθρησκειαστές.

      Συζητώ με πνευματικά τέκνα διασήμων γεροντάδων και παρόλο που αρχικώς συμφωνούμε ότι οι αιρέσεις δεν είναι εκκλησίες, ότι τα μυστήριά τους δεν είναι έγκυρα, ότι ως Χριστιανοί δεν συμφωνούμε με τα συμπεράσματα του Κολυμπαρίου που αποδέχονται τις αιρέσεις ως εκκλησίες ιστορικές με έγκυρα μυστήρια, ότι δυστυχώς μπήκαν λύκοι στο μαντρί και κάποιοι ποιμένες είναι οικουμενιστές, φιλοπαπικοί, θρησκευτικοί συγκρητιστές, φιλόδοξοι επαγγελματίες, εν τέλει, όταν φτάνουμε στο "διά ταύτα" ήτοι, ότι ο πατήρ (όνομα) διέκοψε τη μνημόνευση ή ο πιστός (όνομα) προέβη σε αποτείχιση (ύψωσε νοητό πνευματικό τείχος ανάμεσά του και στους αιρετίζοντες) και αναζητούμε, τί οφείλουμε εμείς να κάνουμε για να σώσουμε την ψυχή μας, τότε... ώ του "θαύματος"...
      ...τα πνευματικά τέκνα των "γεροντίων" αλλάζουν όψη και "εν ενί στόματι" απαντούν: Α... ο γέροντάς μας, ο διάσημος, και μαθητής του τάδε διασήμου... μας είπε ότι "θα κάνουμε ό,τι πεί η Εκκλησία"!

      Γι΄αυτό παρέθεσα, σαν να είναι σήμερα: "Ἰδὼν δὲ (ὁ Κύριος) τοὺς ὄχλους ἐσπλαγχνίσθη περὶ αὐτῶν, ὅτι ἦσαν ἐκλελυμένοι καὶ ἐρριμμένοι ὡς πρόβατα μὴ ἔχοντα ποιμένα. τότε λέγει τοῖς μαθηταῖς αὐτοῦ· ὁ μὲν θερισμὸς πολύς, οἱ δὲ ἐργάται ὀλίγοι. δεήθητε οὖν τοῦ κυρίου τοῦ θερισμοῦ ὅπως ἐκβάλῃ ἐργάτας εἰς τὸν θερισμόν αὐτοῦ". (Ματθ.9΄36-38).

      Διαγραφή
    2. κυρ-Οδυσσέα,οφείλετε νομίζω να ενημερώσετε τον σχολιαστή σας,ότι η σαρακοστή είναι κοινή εορτή και ξεκινά από την έναρξη του τριωδίου έως των αγίων αποστόλων.δηλαδή στα εκκλησιαστικά βιβλία έχουμε τις κυριακές τα ίδια(παρακλητική και τριώδιο)το μηναίον καταλιμπάνεται,διαβάζεται μόνον το συναξάρι ή χρησιμοποιούνται συγκεκριμένα τροπάρια ειδικά στους κατανυκτικούς εσπερινούς.επίσης για να συμβούν όλα αυτά
      στην έναρξη του τριωδίου επειδή το ΝΗ προηγείται κατά έναν ήχο στον ενιαυτό,επαναλαμβάνει τον ήχο, δηλαδή τελεί την ίδια λειτουργια δύο φορές(΄πλάγιος δ)για να συμβαδίσουν με το παλαιό που ακολουθεί στον άυτόν ήχο,
      την κυριακή τελώνου και φαρισαίου,και εφεξής να διαβάζουν τα ίδια πράγματα.
      ΄να αναφέρουμε επίσης ότι η εορτή του αγίου γεωργίου με το νέο ημερολόγιο μεταφέρεται όταν το πάσχα είναι από 25 Απριλίου-8 μαίου διότι η ακολουθία είναι αναστάσιμη
      και όταν εγράφη η ακολουθία του αγίου,δεν είχαν υπολογίσει ότι κάποιοι θα άλλαζαν το εορτολόγιο.γι αυτό τα πρώτα χρόνια της αλλαγής,υπήρξε μία ελαφρά σύγχηση.
      και μην λησμονείτε:άλλο το εορτολόγιο που θεσπίστηκε για την τάξη των εορτών,και άλλο οι φερόμενοι ως παλαιοημερολογίτες,και άλλο ο Θεός δεν κοιτάζει ημερολόγια.όλα έγιναν για την τάξη,και τον κοινό εορτασμό των ομοδόξων.
      καλό τριήμερο,καλόν αγώνα και με το καλό την κυριακή,να μην λησμονήσουμε να διαβάσουμε και το ανάθεμα της ρωσική διασποράς.πιο επίκαιρο σπό ποτέ.δεν γράφω του αγίου Φιλαρέτου,μη σκανδαλιστουν κάποιοι αδελφοί.
      έρρωσθε.

      Διαγραφή
    3. Μπορεί ο θεός να μην κοιτάζει ημερολόγια, αλλά κανονίζει πότε πέφτει η ισημερία, πότε έχουμε πανσέληνο και πότε δύει ο ΄Ηλιος. Αλλά οι του ΠΗ έχουν την τάση να διορθώνουν τον Θεό, κατά την ισημερία κατά 13 ημέρες, την Πανσέληνο κατά 5 ημέρες και την δύση κατά 18 λεπτά.

      Διαγραφή
    4. O σχολιαστής που ακολουθεί το ΝΗ αλλά ποθεί την ενότητα και ένωση και με τους ΠΗ σας ευχαριστεί για τις λεπτομερείς πληροφορίες.

      Διαγραφή
  4. Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε· …χαίρειν δὲ αὐτοῖς μὴ λέγητε» Ἡ Διακοπὴ Μνημοσύνου καὶ γενικὰ ἡ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, στοὺς περισσότερους ἱερωμένους καὶ λαϊκούς, φαίνεται βαρὺ πρᾶγμα. (Καὶ εἶναι, ἕως ὅτου τὸ ἀναθέσουμε στὸ Θεό, καὶ τότε αὐτὸ ποὺ φαίνεται βαρύ, γίνεται φορτίον ἐλαφρύ, γιατὶ ὁ Κύριος διαβεβαίωσε ὅτι «ὁ γὰρ ζυγός μου χρηστὸς καὶ τὸ φορτίον μου ἐλαφρόν ἐστιν»). Ὅμως ἡ μὴ Διακοπὴ τοῦ Μνημοσύνου συνεπάγεται τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς, κάτι ποὺ εἶναι ἀπαγορευμένο ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν Κύριο (στὴν Π. καὶ Κ. Διαθήκη) καὶ βέβαια ἀπὸ τοὺς Ἁγίους Του. Ὁπότε ἡ κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικοὺς εἶναι μεγάλη ἁμαρτία.

    Κι ὅμως, ἂν ὅλοι ἁμαρτάνουμε στὸ ἕνα ἢ στὸ ἄλλο, αὐτὴ ἡ ἁμαρτία εἶναι μεγαλύτερη (κυρίως καὶ ἰδίως γι' αὐτοὺς ποὺ γνωρίζουν, γιὰ τοὺς Ποιμένες καὶ ὅσους κάνουν τοὺς διδασκάλους) γιατὶ λογαριάζεται ὡς ἀσέβεια, ἀφοῦ ἔχει σχέση μὲ τὴν Ἀλήθεια τῆς Πίστεως καὶ ὄχι μὲ τὰ προσωπικὰ ἁμαρτήματα καί, ὡς ἐκ τούτου, οἱ πνευματικὲς ἐπιπτώσεις εἶναι βαρύτερες.
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εχω μια απορια ο π. νικολαος εκανε αποτειχιση ο γεροντας του αγαθων μνημονευει βαρθολομαιο πως εχουν κοινωνια μεταξυ τους μηπως μας δουλευουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θυμασαι που ελεγε στους αποτειχισμενους ο π.νικολαος δαιμονισμενους θα ζητησει συγνωμη αραγε και κανει τωρα 360 μοιρες η λεγομενη κολοτουμπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου