Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2017

ΓΙΑΤΙ Ο ....ΜΕΓΑΛΟΦΩΝΟΤΑΤΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ, μεγαλη τη φωνη, ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ;


ΓΙΑΤΙ Ο ....ΜΕΓΑΛΟΦΩΝΟΤΑΤΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ - μεγαλη τη φωνη - ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ;
 

"Προσέχετε τούς λλους, τούς «σοπερ ρθοδόξους», πως τούς επα. Μήν τούς κοτε, γιατί θά σς κάνουν τήν μεγάλη ζημιά, τό νά σς βγάλουν πό τά τείχη τς κκλησίας. Ναί! Τό πνε γιά τήν «ποτείχιση». Δέν πάρχει μεγαλύτερη ζημιά καί μεγαλύτερο κακό π ατό. μες εμαστε σφόδρα ναντίον τς ποτειχίσεως. Θά παραμείνουμε ντός τς κκλησίας μας. Καί ταν βλέπουμε λάθη τν νωτέρων μας, θά διαμαρτυρόμαστε πονετικά, θά κλαμε, λλά μέσα στήν κκλησία. Ατοί πού λέγουν καί γράφουν καί κινον τά πράγματα πρός τήν ποτείχιση, τό κάνουν ατό, γιατί, πως τά κρίνουν, βλέπουν παραπλάνηση καί αρεση σέ μς, πού εμαστε ντός τν τειχν. λλά, τούς λέγουμε: ξετστε, κύριοι, καλύτερα τά πράγματα. φστε τά πλα καί τίς πειλές καί δέστε μας μέ θεολογικό καί εσπλαγχνο μάτι καί θά δετε τι εμαστε δελφοί καί χι χθροί» (μητροπολιτης Ιερεμιας Φουντας).

 Νομιζαμε οτι τα γελοια φληναφηματα που ελεχθησαν στην Κορινθο απο τον Διονυσιο Μανταλο - κριμασιν οις οιδε Κυριος μητροπολιτη Κορινθου - τη σιωπηλη  συγκαταθεσει και του μητροπολιτη  Ιερεμια Φουντα, οτι δεν τα αποδεχονταν και εκεινος και ετσι μονο δικαιολογησαμε την αφωνια  της στιγμης εκεινης.
Ομως σημερα (δες το παραπανω αποσπασμα), ερχεται ο ιδιος και γραφει πολλα από τα συνηθη ….τρελλα του και μαλιστα ….μεγαλοφωνοτατα, στα οποια θα του απαντησουν πολλοι αλλοι.
Εγω του κανω μονο μια ερωτησι: Πατερ Ιερεμια, η λεξι Αποτειχισι σε προκαλει τοσο αηδια και εισαι εναντιον της; 
Γιατι πατερ; 
Εμεις οι Αποτειχισμενοι την γεννησαμε, εμεις την κατασκευασαμε, αυτην την ιερη και εχουσα ιδιαιτερη -  μαλιστα πολυ ευλογημενη - την σημασια λεξι;
Δεν γνωριζεις ότι η λεκτικη αυτή διατυπωσι ειναι του Αγιου Πνευματος και Εκεινο, το Αγιο Πνευμα, δηλαδη ο ιδιος ο Θεος, την τοποθετησε μεσα στον 15ο Κανονα της Πρωτοδευτερας Συνοδου; 
Εχεις λοιπον το δικαιωμα, να εισαι κατά της Αποτειχισης;
Και δεν νομιζεις, οτι ασεβεις;
Μηπως ετσι παυεις να εισαι ορθοδοξος και καθιστασαι ενας Κανονομαχος κακοδοξος και για αλλα, εκτος από την ταυτισι σου με τους αιρετικους;
Εισαι ολοκληρος καθηγητης Πανεπιστημιου και καυχιεσαι ότι εισαι καλος ερμηνευτης των Γραφων και δεν γνωριζεις καν την σημασια της λεξης Αποτειχισι και μαλιστα την ερμηνευεις κακοδοξα και την απεχθανεσαι σατανικα;
Όταν Αποτειχιζεσαι πατερ, δεν αποτειχιζεσαι από την Εκκλησια, όπως ασεβως λες, δεν φευγεις εξω από τα τειχη της Εκκλησιας, αλλα από τους Αιρετικους που είναι μεσα στην Εκκλησια και κατελαβαν ακομα και τους θρονους της Εκκλησιας.
Αποτειχιζεσαι από τους κακοδοξους Αιρετικους, ακομα και τους κακοδοξους επισκοπους, ακομα και εκεινον που μεχρι χθες ακολουθουσες και μνημονευες και εφοσον επαψε να ορθοδοξει και ταυτιζεται με τις Αιρεσεις και εντασσεται συνειδητα, ή ασυνειδητα, ακομα και ως …χαλβας, στην Παναιρεσι του Οικουμενισμου, στην οποια μεθοδευμενα και μελετημενα μας  οδηγησε ολους μας ο «σεπτος σου» Αρχιαιρεσιαρχης, ο «προσκυνητος σου» Βαρθολομαιος και στην Ληστρικη συναξι του Κολυμπαριου, προχωρησε και εκει μεθοδευμενα και απαιτητικα και στην εκκλησιοποιησι των Αιρεσεων.
Καταχωρω τον Ιεροπνευματικο Κανονα από την σελιδα 358 του Ιερου Πηδαλιου για του λογου μου το αληθες και δεν εχεις πλεον παρα να κλαψης πικρα για τις υβρεις σου κατα της Ιεροκανονικης Αποτειχισεως:

"Οι γαρ, ΔΙ' ΑΙΡΕΣΙΝ ΤΙΝΑ παρά των Αγίων Συνόδων,  ή Πατέρων κατεγνωσμένην,  της προς τον πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος, και γυμνή τη κεφαλή επ' Εκκλησίας διδάσκοντος, ΟΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ  ου μόνον τη κανονική επιτιμήσει ουχ υπόκεινται, προ συνοδικής διαγνώσεως  εαυτούς της προς τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται.

Ου γαρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον,  αλλά σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι".  (Ιερόν Πηδάλιον Σ.358)

Δυστυχως, πατερ Ιερεμια, αποδεικνυεσαι πλεον από τα λογια σου ότι ενεργεις, όχι ως φυλακας και ως επισκοπος της Εκκλησιας, αλλα ως εχθρος και ως ψευδεπισκοπος και ως ψευτοδιδασκαλος της Εκκλησιας. 
Δυστυχως, πατερ, τη Αγιωτατη μας Εκκλησια, που  εσεις οι επισκοποι ή οι αφθονοι Λυκοεπισκοποι που διακατεχουν τους θρονους Της, την κανατε αγνωριστη, μπασταρδευοντας Την ακομα και με τις βρωμερες και απεχθεις παμπαλαιες Αιρεσεις, ενεργειτε πλεον σαν εχθροι Της και όχι σαν φιλοι Της.
Και, λεει ο λαος μας, αμα εχεις τετοιους φιλους, τι τους θελεις τους εχθρους; 
Καθρεπτισθητε, πατερ Ιερεμια, για να δητε καταματα, που ανηκετε.
Εμεις το γνωριζουμε πολυ καλα που ανηκετε. 

3 σχόλια:

  1. Θα πρέπει να βομβαρδισθεί ο Φούντας από δυνατές Θεολογικές πένες(Πατήρ Ε.Τρικαμηνάς ,πατήρ Θ.Ζήσης,π.Α.Γκοντζόπουλος κ.λπ).Αυτοί οι άνθρωποι θεωρούν τον εαυτό τους Θεολόγο.Είναι θολολόγοι και αφελείς.ΚακόδοξοιΤυφλοί.Δεν κάνουν για Επίσκοποι.
    Ωραία απαντάει ο κ.Σημάτης.
    Ο κ.Κερμενιώτης πρέπει να απαντήση και στον Φούνταετά από τον Φλωρίνης.Είναι δυνατός με λάθη λόγο άγνοιας(Χρόνια πολλά Βασίλη).
    Μπράβο και στον κ.Τσολογιάννη για την ωραία απάντηση και καλή χρονιά με υγεία λαι αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. περαστικα στον νεας ιωνιας ο οποιος βρισκοταν αυτες τις αγιες μερες στην βαρνα της βουλγαριας ισως
    για ξεκουραση και τραυματιστηκε σοβαρα με το αυτοκινητο του
    εαν ειναι ετσι τι γυρευεις τετοις μερες ΓΑΒΡΙΗΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΣΩΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ( ΑΔΕΡΦΗ ΨΥΧΗ ) !

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου