ΓΙΑΤΙ Ο ....ΜΕΓΑΛΟΦΩΝΟΤΑΤΟΣ ΙΕΡΕΜΙΑΣ - μεγαλη τη φωνη - ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ;
"Προσέχετε
τούς ἄλλους, τούς «σοῦπερ Ὀρθοδόξους», ὅπως τούς εἶπα. Μήν τούς ἀκοῦτε, γιατί θά σᾶς κάνουν τήν μεγάλη ζημιά, τό νά σᾶς βγάλουν ἀπό τά τείχη τῆς Ἐκκλησίας. Ναί! Τό πᾶνε γιά τήν
«ἀποτείχιση». Δέν ὑπάρχει
μεγαλύτερη ζημιά καί μεγαλύτερο κακό ἀπ᾽ αὐτό. Ἐμεῖς εἴμαστε σφόδρα ἐναντίον τῆς Ἀποτειχίσεως. Θά παραμείνουμε ἐντός τῆς Ἐκκλησίας μας. Καί ὅταν βλέπουμε λάθη τῶν Ἀνωτέρων μας, θά διαμαρτυρόμαστε πονετικά, θά κλαῖμε, ἀλλά μέσα στήν Ἐκκλησία. Αὐτοί πού λέγουν καί γράφουν καί κινοῦν τά πράγματα πρός τήν Ἀποτείχιση,
τό
κάνουν αὐτό, γιατί, ὅπως τά κρίνουν, βλέπουν παραπλάνηση καί αἵρεση σέ ᾽μᾶς, πού εἴμαστε ἐντός τῶν τειχῶν. Ἀλλά, τούς λέγουμε: Ἐξετᾶστε, κύριοι, καλύτερα τά πράγματα. Ἀφῆστε τά ὅπλα καί τίς ἀπειλές καί
δέστε μας μέ θεολογικό καί εὔσπλαγχνο μάτι καί θά δεῖτε ὅτι εἴμαστε ἀδελφοί καί ὄχι ἐχθροί» (μητροπολιτης Ιερεμιας Φουντας).
Νομιζαμε οτι τα γελοια φληναφηματα που ελεχθησαν στην Κορινθο
απο τον Διονυσιο Μανταλο - κριμασιν οις οιδε Κυριος μητροπολιτη Κορινθου - τη σιωπηλη συγκαταθεσει και του μητροπολιτη Ιερεμια Φουντα,
οτι δεν τα αποδεχονταν και εκεινος και ετσι μονο δικαιολογησαμε την
αφωνια της στιγμης εκεινης.
Ομως σημερα (δες το παραπανω αποσπασμα), ερχεται ο ιδιος και γραφει πολλα από τα συνηθη ….τρελλα
του και μαλιστα ….μεγαλοφωνοτατα, στα οποια θα του απαντησουν πολλοι αλλοι.
Εγω του κανω μονο μια ερωτησι: Πατερ Ιερεμια, η λεξι Αποτειχισι σε
προκαλει τοσο αηδια και εισαι εναντιον της;
Γιατι πατερ;
Εμεις οι Αποτειχισμενοι την γεννησαμε, εμεις την κατασκευασαμε, αυτην την ιερη και εχουσα ιδιαιτερη - μαλιστα πολυ ευλογημενη - την σημασια λεξι;
Γιατι πατερ;
Εμεις οι Αποτειχισμενοι την γεννησαμε, εμεις την κατασκευασαμε, αυτην την ιερη και εχουσα ιδιαιτερη - μαλιστα πολυ ευλογημενη - την σημασια λεξι;
Δεν γνωριζεις ότι η λεκτικη αυτή διατυπωσι ειναι του Αγιου
Πνευματος και Εκεινο, το Αγιο Πνευμα, δηλαδη ο ιδιος ο Θεος, την τοποθετησε μεσα
στον 15ο Κανονα της Πρωτοδευτερας Συνοδου;
Εχεις λοιπον το δικαιωμα,
να εισαι κατά της Αποτειχισης;
Και δεν νομιζεις, οτι ασεβεις;
Και δεν νομιζεις, οτι ασεβεις;
Μηπως ετσι παυεις να εισαι ορθοδοξος και
καθιστασαι ενας Κανονομαχος κακοδοξος και για αλλα, εκτος από την ταυτισι σου με τους αιρετικους;
Εισαι ολοκληρος καθηγητης Πανεπιστημιου και καυχιεσαι ότι εισαι
καλος ερμηνευτης των Γραφων και δεν γνωριζεις καν την σημασια της λεξης
Αποτειχισι και μαλιστα την ερμηνευεις κακοδοξα και την απεχθανεσαι σατανικα;
Όταν Αποτειχιζεσαι πατερ, δεν αποτειχιζεσαι από την Εκκλησια, όπως ασεβως
λες, δεν φευγεις εξω από τα τειχη της Εκκλησιας, αλλα από τους Αιρετικους που είναι
μεσα στην Εκκλησια και κατελαβαν ακομα και τους θρονους της Εκκλησιας.
Αποτειχιζεσαι
από τους κακοδοξους Αιρετικους, ακομα και τους κακοδοξους επισκοπους, ακομα και
εκεινον που μεχρι χθες ακολουθουσες και μνημονευες και εφοσον επαψε να
ορθοδοξει και ταυτιζεται με τις Αιρεσεις και εντασσεται συνειδητα, ή
ασυνειδητα, ακομα και ως …χαλβας, στην Παναιρεσι του Οικουμενισμου, στην οποια μεθοδευμενα
και μελετημενα μας οδηγησε ολους μας ο «σεπτος
σου» Αρχιαιρεσιαρχης, ο «προσκυνητος σου» Βαρθολομαιος και στην Ληστρικη συναξι
του Κολυμπαριου, προχωρησε και εκει μεθοδευμενα και απαιτητικα και στην εκκλησιοποιησι των
Αιρεσεων.
Καταχωρω τον Ιεροπνευματικο Κανονα από την σελιδα 358 του
Ιερου Πηδαλιου για του λογου μου το αληθες και δεν εχεις πλεον παρα να κλαψης πικρα για τις υβρεις σου κατα της Ιεροκανονικης Αποτειχισεως:
"Οι
γαρ, ΔΙ' ΑΙΡΕΣΙΝ ΤΙΝΑ παρά των Αγίων
Συνόδων, ή Πατέρων κατεγνωσμένην, της προς τον
πρόεδρον κοινωνίας εαυτούς διαστέλλοντες, εκείνου δηλονότι την αίρεσιν δημοσία κηρύττοντος,
και γυμνή τη κεφαλή επ' Εκκλησίας διδάσκοντος, ΟΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ου μόνον τη
κανονική επιτιμήσει ουχ υπόκεινται, προ
συνοδικής διαγνώσεως εαυτούς της προς
τον καλούμενον Επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες, αλλά και της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις
αξιωθήσονται.
Ου γαρ Επισκόπων, αλλά ψευδεπισκόπων και
ψευδοδιδασκάλων κατέγνωσαν, και ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον,
αλλά σχισμάτων και μερισμών την
Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι". (Ιερόν
Πηδάλιον Σ.358)
Δυστυχως,
πατερ Ιερεμια, αποδεικνυεσαι πλεον από τα λογια σου ότι ενεργεις, όχι ως
φυλακας και ως επισκοπος της Εκκλησιας, αλλα ως εχθρος και ως ψευδεπισκοπος και ως ψευτοδιδασκαλος της Εκκλησιας.
Δυστυχως, πατερ, τη Αγιωτατη μας Εκκλησια, που εσεις οι επισκοποι ή οι αφθονοι Λυκοεπισκοποι
που διακατεχουν τους θρονους Της, την κανατε αγνωριστη, μπασταρδευοντας Την ακομα και με τις βρωμερες και απεχθεις παμπαλαιες Αιρεσεις,
ενεργειτε πλεον σαν εχθροι Της και όχι σαν φιλοι Της.
Και,
λεει ο λαος μας, αμα εχεις τετοιους φιλους, τι τους θελεις τους εχθρους;
Καθρεπτισθητε, πατερ Ιερεμια, για να δητε καταματα, που ανηκετε.
Εμεις το γνωριζουμε πολυ καλα που ανηκετε.
Καθρεπτισθητε, πατερ Ιερεμια, για να δητε καταματα, που ανηκετε.
Εμεις το γνωριζουμε πολυ καλα που ανηκετε.
Θα πρέπει να βομβαρδισθεί ο Φούντας από δυνατές Θεολογικές πένες(Πατήρ Ε.Τρικαμηνάς ,πατήρ Θ.Ζήσης,π.Α.Γκοντζόπουλος κ.λπ).Αυτοί οι άνθρωποι θεωρούν τον εαυτό τους Θεολόγο.Είναι θολολόγοι και αφελείς.ΚακόδοξοιΤυφλοί.Δεν κάνουν για Επίσκοποι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία απαντάει ο κ.Σημάτης.
Ο κ.Κερμενιώτης πρέπει να απαντήση και στον Φούνταετά από τον Φλωρίνης.Είναι δυνατός με λάθη λόγο άγνοιας(Χρόνια πολλά Βασίλη).
Μπράβο και στον κ.Τσολογιάννη για την ωραία απάντηση και καλή χρονιά με υγεία λαι αγάπη.
περαστικα στον νεας ιωνιας ο οποιος βρισκοταν αυτες τις αγιες μερες στην βαρνα της βουλγαριας ισως
ΑπάντησηΔιαγραφήγια ξεκουραση και τραυματιστηκε σοβαρα με το αυτοκινητο του
εαν ειναι ετσι τι γυρευεις τετοις μερες ΓΑΒΡΙΗΛ
ΙΣΩΣ ΠΗΓΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ( ΑΔΕΡΦΗ ΨΥΧΗ ) !
Διαγραφή