Σάββατο, 21 Ιανουαρίου 2017

ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΝΘΕΡΜΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ Σημερινη Ομιλια αρχιμ. Ευθυμιου Τρικαμηνα στον αγιο Μαρκο Ευγενικο Θεσσαλονικης

ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΝΘΕΡΜΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ

Σημερινη Ομιλια αρχιμ. Ευθυμιου Τρικαμηνα στον αγιο Μαρκο Ευγενικο Θεσσαλονικης


30 σχόλια:

  1. Βάσει των σκέψεων του π. Ευθυμίου και κατά τους αγίους Πατέρες, ο Χριστιανός οφείλει να ομολογεί και να υπερασπίζεται την Ορθόδοξη Πίστι.

    Με την εξουσιοδότηση λοιπόν όσων όχι μόνο ως σκέψεις αλλά από την έποψη του ιεροκήρυκος διατυπώνει στο θείον κήρυγμα ο π. Ευθύμιος, λόγω και του ότι "πάντες επ΄ ελευθερία εκλήθημεν" και "ο λόγος ο του Θεού ου δέεται" τολμώ να διατυπώσω μερικές αντιρρήσεις σε κάποια σημεία δευτερολέπτων της ομιλίας του.

    Η ένστασή μου: "Έσχατες μέρες" είναι όλη η περίοδος της Καινής Διαθήκης. Ασφαλώς οι μέρες που ζούμε είναι για τον καθένα έσχατες, με την έννοια ότι μπορεί σε ένα λεπτό από τώρα να ξεψυχήσει. Δεν γνωρίζουμε όμως πότε θα έρθει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, διότι κατά την Αγία Γραφή το πότε, ίσως αύριο, ίσως σε 3000 χρόνια, το γνωρίζει μόνον ο Πατήρ. Πρόδρομα σημεία "ανεγνώρισαν" ανά τους αιώνας πολλοί αλλά διαψεύστηκαν.

    Πώς προκύπτει επίσης ότι είναι κακή για την Εκκλησία και τους Χριστιανούς κάποια παγκοσμιοποίηση; Η παγκοσμιοποίηση δεν ήταν εκείνη, που εξυπηρέτησε το σχέδιο του θεού εξαπλώνοντας την Ελληνική γλώσσα και τον Ελληνικό πολιτισμό στην γνωστή υφήλιο επί Μ. Αλεξάνδρου και διαδόχων του ώστε να κηρυχτεί και να γραφεί το Ευαγγέλιο στην Ελληνική την κατανοητή παγκοσμίως; Η προηγούμενη παγκοσμιοποίηση Μήδων και Περσών δεν ήταν αναγκαία για να προκαλέσει την παγκοσμιοποίηση του Μ. Αλεξάνδρου που κοσμικώς απέβλεπε να απελευθερώσει την Ελλάδα και τον κόσμο από τους Πέρσες κατακτητές; Η επόμενη παγκοσμιοποίηση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας δεν ήταν εκείνη που εξυπηρέτησε το σχέδο του Θεού, για τη διάδοση του Ευαγγελίου και την ίδρυση των Εκκλησιών ανά τον κόσμο, εν μέσω βέβαια διωγμών των Χριστιανών; Η Εκκλησία των Αποστόλων, μήπως αντιτασσόταν στην παγκοσμιοποίηση; Όχι, αντίθετα δίδασκε "εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω" και ότι κάθε εξουσία είναι από τον θεό, με επιλογή ή με ανοχή και πάντως εξυπηρετεί (θέλοντας και μη) το Σχέδιο του Θεού, του μοναδικού Παντοκράτορος, του Παντοδυνάμου, του πανταχού Παρόντος, του Κυρίου = Κυρίαρχου και Δημιουργού του Σύμπαντος. Η παγκοσμιοποίηση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας δεν ήταν που εκχριστιάνισε λαούς και λαούς κι εδραίωσε ως επίσημη Πίστι τον Χριστιανισμό; Η παγκοσμιοποίηση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας δεν ήταν που προστάτευσε, εν μέσω σκλαβιάς και διωγμών των νεομαρτύρων, την Ορθοδοξία από την αλλοίωσή της, και την εξαφάνιση και της Ελληνικότητος που συνέβη στις υπό Λατινική κυριαρχία περιοχές π.χ. στη Νότια Ιταλία της πάλαι ποτέ μεγάλης Ελλάδας; Πώς γνωρίζουμε ότι κάποια μελλοντική παγκοσμιοποίηση δεν θα εξυπηρετήσει το σχέδιο του Θεού για τον εκχριστιανισμό της Υφηλίου; Το μη μωρανθέν άλας δεν πρέπει να φοβάται, έχει να προσφέρει... Και ποια ηλεκτρονική σκλαβιά φοβάται ο Χριστιανός όταν ως άτομα απολαμβάνουμε στις μέρες μας πρωτόγνωρες όχι ελευθερίες αλλά ασυδοσίες, κανένας πλέον δεν φακελώνεται για τα πολιτικά, κοινωνικά και θρησκευτικά του πιστεύω, δεν υπάρουν Μακρόνησοι ούτε Γκουλάγκ, οι δε παρακολουθήσεις γίνονται εθελοντικά μέσω face book, κινητών, gps, διαδικτύου (όποιος δεν θέλει να παρακολουθείται ας μην τα χρησιμοποιεί) και καιρός είναι να γίνει και κάποιος έλεγχος, κάποιες ηλεκτρονικές διασταυρώσεις του αδήλωτου και μαύρου χρήματος των φοροφυγάδων αλλά και εντοπισμός όλων των παρανόμων.

    Με σεβασμό
    Ιωάννης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έσχατα τον εσχάτων δέχεσαι? Αυτό εννοεί.
      Το Δρεπάνι τον Αγγέλων ειναι έτοιμο για Θερισμό, το Προζύμι τελείωσε. Ο Καιρός γάρ εγγύς.

      Όσο για τα ημερολόγια, με το νέο είδα τον Ουρανό, η αγάπη τού Χριστού μου για εμένα τον τρελό, αμαρτωλό και μηδαμινό έσκισε τα σύννεφα και είδα το άκτιστο Φώς να χύνεται πάνω στην Αγάπη του.

      Από τότε ξέρω τί εστί Άνθρωπος, για πιο μεγαλείο μάς έπλασε ή Αγάπη του.
      Η Γραφή μού ανοίχτηκε διάπλατα, την Φιλοκαλια την αγκάλιασα, την Κτήση όλη έβαλε ο Παντοκράτορ μέσ στην Καρδιά μου, ήθελα να τρέχω στους Δρόμους να αγκαλιάζω τούς πάντες και να μοιράζω Σφαλιάρες αγάπης και να φωνάζω «ξυπνάτε ο Χριστός σάς αγαπάει,σας θέλει όλους κοντά του».
      Μετά Δακρύων γράφω αδέρφια, Ανώνυμος και μόνο.
      Σήμερα ακολουθώ το Πατριό χωρίς παρατάξεις και Καινοτομίες, ο Κύριος με έσπρωξε εκεί και όπου με θέλει η αγάπη τού εκεί θα πάω.
      Έγραψα ταύτα αδέρφια γιατί στεναχωριέμαι με τα λεχθέντα,
      Η Χάρης του Αγίου Τριαδικου θεού χαρίζεται όπου υπάρχει Ορθοδοξία,Καρδιά φλογερή,αναζήτηση αληθινή,τήρηση των Εντολών που εστί Αγάπη προς Κύριων.
      Ότι είναι Κόσμος είναι προσωρινό,μάταιο,έτσι και το ημερολόγιο.
      Ο Χριστιανός ζει καθημερινά όλη την αγάπη του και εύχεται και προσεύχεται όλως ο Αδάμ να την ξαναβρεί.

      Συγχωρέστε με.




      Διαγραφή
    2. Εμένα να συγχωρέσεις ως παρείσακτο στην ομόνοιά σας.
      Η αγάπη με την οποία γράφεις παραπέμπει σε αναγεννημένο Χριστιανό και μου θύμισε τα κείμενα του μακαριστού Βασιλείου Σακκά ο οποίος επιμένει μεν άκαμπτα σε όσα φρονεί, αλλά δεν παρεμβαίνει στην μεγαλοψυχία, οικονομία και έλεος του Θεού και συνδιαλέγεται με όλους.

      Δεν λέω ότι "δεν δέχομαι ότι ζούμε στα έσχατα των εσχάτων". Λέω ότι δεν ξέρουμε. Μπορεί να ζούμε στις έσχατες μέρες, μπορεί και να μην ζούμε και η Δευτέρα Παρουσία να γίνει σε 3.000 χρόνια, και υποστηρίζω όχι για λόγους πείσματος αλλά για λόγους Πίστεως, ότι αυτή είναι η επίσημη και μόνη θέση της Εκκλησίας διαχρονικά. Και ότι για τον καθένα προσωπικά, η κάθε μέρα μπορεί να είναι η έσχατη, είτε διότι σήμερα ή αύριο μπορεί να τον παραλάβει το "εξπρές" είτε και διότι "εν ριπή οφθαλμού" μπορεί να έλθει ο Κύριος στην Δευτέρα Παρουσία Του, η οποία όμως μπορεί να γίνει είτε αύριο είτε σε 2 η 5.000 έτη, κανένας δεν γνωρίζει, ούτε ο Υιός ως άνθρωπος παρά μόνο ο Πατήρ.

      Ιωάννης Μ.

      Διαγραφή
    3. Προς βλάσφημο και αιρετικό Ιωάννη Μ.

      Δηλαδή,μόνο ο Πατήρ γνωρίζει πότε θα έλθει Χριστός;Ο Χριστός δεν γνωρίζει πότε θα έλθει;;Το Αγιο Πνεύμα γνωρίζει πότε θα έλθει ο Χριστός ή όχι(ΜΟΝΟ Ο ΠΑΤΗΡ μας λέει ο Ι.Μ.);;;
      Ο Μέγας Αθανάσιος και ο Μέγας Βασίλειος ονομάζουν αιρετικούς αυτούς που λένε αυτά που γράφει ο Ιωάννης Μ.

      Διαγραφή
    4. «Περί δε της ημέρας εκείνης και της ώρας ουδείς γινώσκει, ουδέ οι άγγελοι οι εν ουρανώ, ουδέ ο Υιός, ειμή ο Πατήρ» (Μάρκ.13΄ 32).

      "Περί δε της ημέρας εκείνης και ώρας ουδείς οίδεν, ουδέ οι άγγελοι των ουρανών, ει μη ο Πατήρ μου μόνος" (Ματθ.24'36).

      Μετάφρασις Ν. Σωτηρόπουλου στο κατά Μάρκον σελ.225: "Για την ημέρα δε εκείνη και την ώρα (της Δευτέρας Παρουσίας) κανείς δεν ξέρει, ούτε οι άγγελοι στον ουρανό, ούτε ο Υιός (ως άνθρωπος), παρά ο Πατέρας (ως Θεός)" (Μάρκ.13΄ 32).

      Αν σφάλλει ο αείμνηστος Νικόλαος Σωτηρόπουλος (που προφανώς μπορεί και να σφάλλει), ή αν σφάλλουν οι Απόστολοι Μάρκος και Ματθαίος που ξεκάθαρα διατυπώνουν στο πρωτότυπο κείμενο πως ο ίδιος ο Κύριος είπε, ότι ΔΕΝ γνωρίζει ο Υιός παρά μόνο ο Πατήρ και με ποιο σκοπό το διατύπωσε ο Κύριος, με αυτἀ δεν ασχολήθηκα.

      Ιωάννης Μ.
      Ο αιρετικός έναντι της "θρησκείας" του Νικολάου


      Διαγραφή
    5. Στὴν Ὀρθοδοξία ἀκολουθοῦμε τὴν "συμφωνία τῶν πατέρων". Οἱ ἀείμνηστοι ὀρθόδοξοι θεολόγοι Π.Τρεμπέλας, Ν.Σωτηρόπουλος, Ι.Κολιτσάρας, ἐπιλέγουν νὰ ἀκολουθοῦν τὴν Ἐκκλησιαστικὴ Ἑρμηνεία τῆς ὁμοφωνίας τῶν πατέρων καὶ νὰ μὴν ἀκολουθοῦν τὴν ἀσὐμφωνη προσωπικὴ γνώμη μεμονωμένων τινῶν Πατἐρων, γιγάντων πιθανῶς τῆς Ὀρθοδοξίας, ὄχι ὅμως ἀλαθήτων (μόνο ἕνας παπίζων μπορεῖ νὰ εἰσάγει στὴν Ὀρθοδοξία τὴν ἔννοια τοῦ ἀπλανοῦς καὶ ἀλαθήτου μεμονωμένου ἁγίου ἤ γέροντος ἢ πατρὀς). Ἀφ'ετέρου, γιὰ νὰ ἀποκαλέσεις δημοσίως κάποιον αἱρετικό, ὅπως ἐκ συστήματος πράττει ο συκοφάντης μου Νικόλαος, πρέπει πρῶτα νὰ τὸν νουθετήσεις, διότι μπορεῖ νὰ μετανοήσῃ. Ἐὰν δὲν μετανοήσῃ, ἀπέδειξε στὴν Ἐκκλησία μὲ ἐπιχειρήματα ὅτι ἐκεῖνος εἶναι ὁ αἱρετικὸς καὶ ὄχι εσὺ.

      Παρ'ὅλα αὐτἀ, καίτοι αυτὴ τὴ στιγμὴ παραθέτω τὸ γνήσιο κείμενο τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τρεῖς Ὀρθοδοξότατους θεολόγους ποὺ μὲ δικαιώνουν, διότι ταυτίζονται ἑρμηνευτικῶς μὲ ὅσα ἔγραψα στὸ σχὀλιο, δηλώνω ὅτι στὸ σχὀλιο δἐν κατέθεσα (οὔτε ἔχω) προσωπικὴ γνώμη ἤ ἄποψη, ἀλλὰ ἀπό μνήμης μετἐφερα τί γρἀφει ἡ Ἁγία Γραφὴ στὸ ἀρχαῖο κείμενο καί πῶς αὐτὸ ἀποδίδεται στὴν καθομιλουμένη, στὶς μεταφράσεις τῶν μακαριστών θεολόγων Π.Τρεμπέλα, Ι.Κολιτσάρα, Ν.Σωτηροπούλου, πού τὸ ἑρμηνεύουν συντόμως.

      Καινή Διαθήκη –Κατά Μᾶρκον Εὐαγγέλιο ἀρχαῖο κείμενο:
      «Ὁ δὲ Ἰησοῦς ἀποκριθεὶς ἤρξατο λέγειν αὐτοῖς… «Περὶ δὲ τῆς ἡμέρας ἐκείνης ἢ τῆς ὥρας οὐδεὶς οἶδεν, οὐδὲ οἱ ἄγγελοι ἐν ούρανῷ, οὐδὲ ὁ υἱὀς, εἰ μὴ ὁ πατὴρ». (Μρκ. ιγ,32).

      Ἑρμηνευτική Ἀπόδοσις Παναγιώτου Τρεμπέλα:
      «Διὰ τὴν ἡμέραν ὅμως ἐκείνην καὶ τὴν ὥραν ποὺ θὰ γίνῃ ἡ Δευτέρα Παρουσία καὶ ἡ κρίσις δὲν εἰξεύρει κανένας πότε ἀκριβῶς θὰ εἶναι αὗται, οὔτε οἱ ἄγγελοι ποὺ εἶναι εἰς τὸν οὑρανόν, οὔτε ὁ Υἱὸς ὡς ἄνθρωπος, παρὰ μόνος ὁ Πατήρ.».

      Ἑρμηνευτική Ἀπόδοσις Ιωάννου Κολιτσάρα:
      «Ὡς πρὸς δὲ τὴν ἡμέραν ἐκείνην ἢ τὴν ὥραν, ποὺ θὰ γίνῃ ἡ δευτέρα παρουσία, κανεὶς δὲν γνωρίζει ἀκριβῶς, οὔτε οἱ ἄγγελοι ποὺ εἶναι στὸν οὐρανὸν οὔτε ὁ Υἱός, ὡς ἄνθρωπος, εἰμὴ μόνον ὁ Πατήρ. (Ὁ Υἱός, ὡς Θεὸς λόγος γνωρίζει τὰ πάντα καὶ τὸν χρόνον τῆς Δευτέρας Παρουσίας)».

      Ἑρμηνευτική Ἀπόδοσις Νικολάου Σωτηρόπουλου:
      «Γιὰ τὴν ἡμέρα δὲ ἐκείνη καὶ τὴν ὥρα (τῆς δευτέρας παρουσίας) κανεὶς δὲν ξέρει, οὔτε οἱ ἄγγελοι στὸν οὐρανό, οὔτε ὁ Υἱός (ὡς ἄνθρωπος), παρὰ ὁ Πατέρας (ὡς Θεός)».

      Ἑπίμαχη διατὐπωση Ιωάννη Μ. "διότι "εν ριπή οφθαλμού" μπορεί να έλθει ο Κύριος στην Δευτέρα Παρουσία Του, η οποία όμως μπορεί να γίνει είτε αύριο είτε σε 2 η 5.000 έτη, κανένας δεν γνωρίζει, ούτε ο Υιός ως άνθρωπος παρά μόνο ο Πατήρ".

      Δεν έγραψα συνεπῶς τίποτε τὸ διαφορετικό ἀπό την Αγία Γραφή και από τους Τρεμπέλα, Σωτηρόπουλο, Κολιτσάρα, ὁ δέ ὑβριστὴς μου Νικόλας, ἀποδεικνύεται γιὰ ἄλλη μιὰ φορά, κακομοίρης συκοφάντης.

      Ιωάννης Μ.

      Διαγραφή
    6. Νικόλαε ανοίγεις θέμα φιλιόκβε! Ό,τι θέλεις λες.

      Διαγραφή
    7. Αδέρφια εν Χριστό,

      άν ήξερα οτι θα ξεκινήσει μικρός πόλεμος, τίποτα δεν θα έγραφα.
      Που ο πράος που ο ταπεινός,που το δεξί για να αντέξει και το αριστερό, που συγχώρεση μια για να φτάσουμε 77.
      Εδώ επιδεικνύονται τα σημεία, όταν πλήθυνθη η γνώση...
      Και σήμερα όλοι ΞΈΡΟΥΝ.
      ΤΟ Ευαγγέλιο απλώθηκε,η Αγάπη Χριστού συστέλλεται ο Κόσμος απλώνεται, τα πάντα μία μάζα, έτοιμοι για το βδέλυγμα.
      Ού πάντες Διδάσκαλοι αδέρφια, με το παραπάνω ισχύει για μένα, συγχωρέστε αλλήλους και εμένα τον τρελό.

      Πιστέψτε με τον τρελό, ενώπιον Κυρίου όλοι Νήπια είμαστε και μηδαμινή.
      Έρχεται ο Κύριος και τού ταπεινόυ δίνει Χάρη, το μηδέν παίρνει ΌΝτως αξία και γίνεται 10,100,1000 και νοιώθει να υπάρχει πρώτη φορά,τόπος,χρόνος χάνεται,απλός υπάρχεις,ειρήνη,αγαλλίαση,χαρά αγάπη Χριστού.
      Καθημερινά και με πάσα πνοή και κτύπημα Καρδιάς αδέρφια δοξαστε τον Κύριον,
      μάς επιτρέπει να αναπνέουμε,να βλέπουμε,να μυρίζουμε,να τρώμε, να αισθάνεστε, να ζούμε και κινούμαστε μέσα στην αγκαλιά του, αυτή τη υπέρ γλυκύτατη αγκαλιά του.
      Αδέρφια, νου Χριστού χρειαζόμαστε,την Σοφία την δίδει ο Κύριος.
      Συγχωρέστε αλλήλους, για να μάς συν(χωρέσει) ο Κύριος, ένα Κύριε ελέησον για μένα τον τρελό,
      Χαίρεται Αδέρφια.







      Διαγραφή
    8. Ο Χριστός γνωρίζει ΚΑΙ σαν Θεός ΚΑΙ σαν άνθρωπος πότε θα έλθει (στην Β' Παρουσία Του ).Αυτό το γράφουν οι Άγιοι Πατέρες και όχι ο Νικόλας.Αν διαβάζεις τους Πατέρες της Εκκλησίας( τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμ.,τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσ.,τον Μ.Αθανάσιο,τον Μ.Βασίλειο,τον Άγιο Μάξιμο ) δεν θα είσαι αιρετικός.
      Έχει και δεύτερη αίρεση ο κ.Ιωάννης Μ.( θέλει ,λέει,να είναι οι Επίσκοποι άνδρες μιας γυναίκας όπως παλαιά και ονομάζει αίρεση την αλλαγή αυτή από την Εκκλησία( με Οικ.Σύνοδο ).Η Εκκλησία προοδεύει( λένε οι Πατέρες ) και γι'αυτό οι Επίσκοποι δεν έχουν γυναίκα.

      Διαγραφή
    9. «Περί δε της ημέρας εκείνης και της ώρας ουδείς γινώσκει, ουδέ οι άγγελοι οι εν ουρανώ, ουδέ ο Υιός, ειμή ο Πατήρ» (Μάρκ.13΄ 32).

      "Περί δε της ημέρας εκείνης και ώρας ουδείς οίδεν, ουδέ οι άγγελοι των ουρανών, ει μη ο Πατήρ μου μόνος" (Ματθ.24'36).

      "Δεῖ οὖν τὸν ἐπίσκοπον ἀνεπίληπτον εἶναι, μιᾶς γυναικὸς ἄνδρα, νηφάλιον, σώφρονα, κόσμιον, φιλόξενον, διδακτικόν". (Α΄Τιμόθ. 3,2)

      Διά την αντιγραφή των χωρίων της θεόπνευστης Καινής Διαθήκης

      Ιωάννης Μ.

      Διαγραφή
    10. Αυτά τα δύο εδάφια,τα οποία χρησιμοποιούνται συχνά ως επιχείρημα ενάντια στη θεότητα του Χριστού από άθεους,από μουσουλμάνους,από Μάρτυρες του Ιεχωβά,χρησιμοποιούνται και από πατριοημερολογίτες για να μας πείσουν ότι ο Χριστός έχει άγνοια(σαν Θεός- Υιός και σαν άνθρωπος-Ιησούς ή μόνο σαν άνθρωπος-Ιησούς)για την μελλοντική Β' Παρουσία Του.
      Ως πρός το ζήτημα της ''άγνοιας'' του Χριστού,είναι εξαιρετική και περιεκτική η ερμηνεία του Αγίου Μαξίμου του Ομολογητή.Λέει ο Άγιος:"Επειδή,όπως ακριβώς ο πυρακτωμένος σίδηρος έχει όλα τα ιδιώματα της φωτιάς-διότι φωτίζει και καίει-αν και δεν είναι κατά φύση φωτιά,αλλά σίδηρος,έτσι και η ανθρώπινη φύση του Κυρίου,επειδή ενώθηκε με τον Λόγο,ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ"(PG 90,840A).

      Διαγραφή
    11. ''Όλα παραδόθηκαν σε εμένα από τον Πατέρα μου και ΚΑΝΕΙΣ δεν γνωρίζει τον Υιό παρά μόνο ο Πατέρας,ούτε τον Πατέρα γνωρίζει ΚΑΝΕΙΣ παρά ΜΟΝΟΝ ο Υιός και εκείνος,στον οποίο ο Υιός θα θελήσει να τον αποκαλύψει''(Ματθ. 11,27).
      Εδώ λέει ο Χριστός ότι ΜΟΝΟΝ ο Υιός γνωρίζει τον Πατέρα!
      Εξετάζοντας την Κ.Δ. ως σύνολο,ξέρουμε ότι σχέση γνώσης πρός τον Πατέρα έχει και το Άγιο Πνεύμα:"Σ'εμάς όμως τα φανέρωσε ο Θεός με το Άγιο Πνεύμα.Γιατί το Πνεύμα εξετάζει τα ΠΑΝΤΑ,ακόμη ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΘΗ του Θεού''(Α' Κορ.2,10)!! Ξύπνα φίλος!!!

      Διαγραφή
    12. Παλαιέ μην πέφτεις στην παγίδα του Νικόλα.

      Στο κείμενό μου
      https://apotixisi.blogspot.gr/2017/01/mia.html
      θα διαπιστώσεις ότι διερωτώμαι, γιατί η Εκκλησία της Ελλάδος και η Ψευτοσύνοδος του Κολυμπαρίου, διαλέγονται και αναγνωρίζουν σαν δήθεν ιστορικές εκκλησίες, ως δήθεν συνέχεια της αποστολικής εκκλησίας, τους αιρετικούς παπικούς και προτεστάντες ενώ ταυτόχρονα, (διερωτώμαι γιατί) δεν διαλέγονται με τους Γ.Ο.Χ. !!! Δεν θεωρούν Εκκλησία Ορθόδοξη και γνήσια και ιστορική τους Γ.Ο.Χ. ενώ θεωρούν τους παπικούς;

      Δεν θεολογώ σε αυτά τα σχόλιά μου για τον Υιό και για τον Πατέρα, δεν μπήκα λοιπόν σε αυτό το βαθύ και απρόσιτο θέμα, και ΜΟΝΟ ο κακοπροαίρετος Νικόλας, που έχει προηγούμενα μαζί μου βάζει στο στόμα μου λόγια που δεν είπα για να με συκοφαντήσει σαν δήθεν "αιρετικό". Τρείς φορές υπέδειξα στη μικρόνοιά του, τί γράφω και εννοώ και το επαναλαμβάνω και πάλι: Όταν ο Κύριος ερωτήθηκε πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία, απάντησε: "κανένας δεν ξέρει, ούτε εγώ ο Υιός δεν ξέρω παρά μόνο ο Πατέρας". Έτσι θέλησε να απαντήσει ο Κύριος, έτσι απάντησε, έτσι έγραψαν οι Ευαγγελιστές Μάρκος και Ματθαίος, έτσι είναι το κείμενο της Καινής Διαθήκης την οποία προσκυνούμε και υψώνουμε στους Ναούς. Γιατί μου απαγορεύει ο Νικόλας να αναφέρω τι είπε ο Κύριος; ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΩ ΤΗ ΧΑΡΗ. Είπεν ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός: "Περί δε της ημέρας εκείνης και της ώρας ουδείς γινώσκει, ... ουδέ ο Υιός, ειμή ο Πατήρ» (Μάρκ.13΄ 32). "Περί δε της ημέρας εκείνης και ώρας ουδείς οίδεν, ...ει μη ο Πατήρ μου μόνος" (Ματθ.24'36). Ο Κύριος Ιησούς Χριστός τα είπε έτσι ακριβὠς. Και επειδή ασφαλώς είναι δύσκολο στην ερμηνεία, αντέγραψα πώς το ερμηνεύουν οι ορθόδοξοι θεολόγοι Νικόλαος Σωτηρόπουλος, Παναγιώτης Τρεμπέλας, Ιωάννης Κολιτσάρας: «Ὡς πρὸς δὲ τὴν ἡμέραν ἐκείνην ἢ τὴν ὥραν, ποὺ θὰ γίνῃ ἡ δευτέρα παρουσία, κανεὶς δὲν γνωρίζει ἀκριβῶς, οὔτε οἱ ἄγγελοι ποὺ εἶναι στὸν οὐρανὸν οὔτε ὁ Υἱός, ὡς ἄνθρωπος, εἰμὴ μόνον ὁ Πατήρ. (Ὁ Υἱός, ὡς Θεὸς λόγος γνωρίζει τὰ πάντα καὶ τὸν χρόνον τῆς Δευτέρας Παρουσίας)» (Κολιτσάρας και παρομοίως Τρεμέλας και Σωτηρόπουλος. Και ΔΗΛΩΣΑ, μήπως φιλοτιμηθεί και μου ζητήσει συγνώμη ο συκοφάντης, ότι εγώ απλώς αντιγράφω, δεν εκφράσω προσωπική άποψη, ή αποδοχή, και αν ψεύδονται οι Ευαγγελιστές Μάρκος και Ματθαίος (άπαγε της βλασφημίας) όπως θέλει ο αμφισβητίας των Γραφών Νικόλας και βάζουν στον Χριστό λόγια που δεν είπε, ή αν είναι αιρετικοί οι Τρεμπέλας, Σωτηρόπουλος, Κολιτσάρας όπως εννοεί για μένα ο Νικόλας που απλὠς τους αντιγράφω, χωρίς και να παίρνω θέση, ας μας το πει ξεκάθαρα ο Νικόλας ο εξυπνάκιας, που συκοφαντεί αιρετικό εμένα, που δεν τολμάει να αποκαλέσει αιρετικό τον Σωτηρόπουλο, αλλά συκοφαντεί εμένα!!! Ασφαλώς υπάρχει η Εκκλησιαστική ερμηνεία, όπως και για άλλα χωρία, γιατί δηλαδή άραγε ο Κύριος είπε "εγώ και ο Πατήρ έν εσμέν" και πάλι "ο Πατήρ μου μείζων μου εστί", δόξα τω Θεώ όμως υπάρχουν θεολογικότεροι του Νικολάου θεολόγοι να τους εμπιστευτούμε ως προς το ποια είναι η συμφωνία των Πατέρων και η ερμηνεία της Εκκλησίας.

      Ιωάννης Μ.

      Διαγραφή
    13. Ένας θεολογικότερος του Νικόλα είναι και ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμ.
      Γράφει ο μεγαλύτερος δογματολόγος της Εκκλησίας του Χριστού:"...η σάρκα των ανθρώπων κατά τη φύση της δεν είναι ζωοποιός[...](όμως)η σάρκα του Κυρίου,αφού ενώθηκε καθ'υπόσταση με τον ίδιο τον Θεό Λόγο,δεν απομακρύνθηκε βέβαια από την κατά φύση θνητότητα,έγινε όμως ζωοποιός εξαιτίας της καθ'υπόσταση ενώσεως πρός τον Λόγο[...]έτσι η ανθρώπινη φύση δεν κατέχει κατ'ουσία τη γνώση των μελλόντων,ΑΛΛΑ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ εξαιτίας της ενώσεως και της υποστατικής ταυτότητος απέκτησε ως πλούτο...με τα λοιπά θαύματα και τη ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΩΝ"("Έκδ.ακριβής Ορθ. Πίστεως"ΙΙΙ,21).
      και συνεχίζει:
      "...η σάρκα αγνοεί τα μέλλοντα και λέγεται δούλη[...]Αλλά αφού (η σάρκα του Χριστού)κάποτε ενώθηκε καθ'υπόσταση πώς θα είναι δούλη;Επειδή ένας είναι ο Χριστός,δεν μπορεί να είναι δούλος του εαυτού του ενώ είναι Κύριος[...]Κατ'όνομα μόνο λέγεται δούλος,χωρίς ο ίδιος να είναι κάτι τέτοιο, αλλά επειδή για μας πήρε μορφή δούλου[...]Αυτοί που τον λένε δούλο ΧΩΡΙΖΟΥΝ τον ΕΝΑ Χριστό σε δύο,όπως έκανε ο Νεστόριος{και ο Ιωάννης Μ. με τους 3 θεολόγους του}.Εμείς όμως τον λέμε Δεσπότη και Κύριο ολόκληρης της κτίσεως,τον ΕΝΑ Χριστό,τον ίδιο Θεό μαζί και άνθρωπο,και ότι ΞΕΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ("και πάντα ειδέναι")["Έκδ. ακριβής Ορθ. Πίστεως"ΙΙΙ,21].

      Διαγραφή
  2. Ὅλα ἅγια καί καλά καί ὁμολογιακά, ἐκτός ἑνός! Ἡ τοποθέτηση τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ σέ λειτουργικό κήρυγμα ὅτι ἡ θέση τῶν παλαιοημερολογιτῶν (πώς ἡ ἐπιβολή τοῦ νέου ἡμερολογίου εἶναι λάθος καί νεωτερισμός καί ὡς ἐκ τούτου καινοτομία) συνιστᾶ Καινοτομία (!) δέν τόν τιμᾶ καθόλου καί εἶναι ἀπαράδεκτη ἀπό ὀρθοδόξου, πατερικῆς καί παραδοσιακῆς σκοπιᾶς. Ἰδού οἱ ἀποδείξεις: 1. Ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου εἰσήγαγε στήν Ἐκκλησία τήν πλάνη ὅτι ὁ χρόνος γιά τήν Ἐκκλησία δέν εἶναι λειτουργικός καί ἑορταστικός ἀλλά ἀστρονομικός. 2. Ἡ ἐπιβολή τῆς ἀλλαγῆς τοῦ ἡμερολογίου ἔγινε ἀντικανονικῶς καί ἐπιπλέον ἀπό οἰκουμενιστές καί Μασώνους ρασοφόρους. 3. Οἱ ἀποφασίσαντες τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου ἐγνώριζον ὅτι θά προκληθεῖ διχοστασία καί σχίσμα κι ὅμως τό ἐτόλμησαν (ὑπάρχει σχετικό δημοσίευμα στήν ἐφημερίδα "Ἐκκλησιαστική Ἀλήθεια" Κων/λεως ἔτη πρό τῆς σχεδιαζομένης ἀλλαγῆς!) ἄρα αὐτή ἡ ἀλλαγή ἦταν ἐπιβολή ἐν γνώσει τῶν ἁρμοδίων τῆς ζημίας πού θά προκαλοῦσε ἔστω καί σέ μερικές χιλιάδες ψυχῶν. Πότε π. Εὐθύμιε ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἐνήργησε ἔτσι, δηλαδή ὡς μητρυιά τῶν πιστῶν; 4. Ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου εἶναι Καινοτομία διότι γιά πρώτη φορά στήν ἱστορική Πράξη τῆς Ἐκκλησίας ἀποφασίζεται κάτι καί μάλιστα μέ ἀντικανονικό τρόπο τό ὁποῖο δέν ἐνεργεῖται (προσέξτε το αὐτό!) γιά νά βοηθήσει στή σωτηρία τῶν πιστῶν ἤ τήν κατά Θεόν προκοπή ἀλλά γιά σκανδαλισμό καί ζημία, εἰσάγοντας γιά τή λήψη ἐκκλησιαστικῶν Ἀποφάσεων κριτήρια κοσμικά ὅπως ἀστρονομική ἀκρίβεια (πού ἄλλωστε δέν ὑπάρχει) καί τό χειρότερο ὡς ἐναρμόνιση τῶν λειτουργικῶν καί ἑορτολογικῶν θεμάτων μέ τίς κοσμικές ἀλλαγές, πολύ δέ περισσότερο μέ τίς ἀλλαγές πού ἐπί αἰῶνες πρότειναν πρός ἡμᾶς οἱ αἱρετικοί καί μεῖς ὡς ὀρθόδοξη Ἀνατολή (διά σπουδαίων Ἐκκλησιαστικῶν Πατέρων καί Συνόδων) ἀποκρούαμε. 5. Ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου προκάλεσε ἀσεβεῖς συνέπειες στήν ἐκκλησιαστική ζωή καί λειτουργική καί ἑορτολογική παράδοση. Μόνο ἄσχετοι καί ὑποκριτές μποροῦν νά τίς ἀγνοοῦν. Μία καί μόνη ἀναφορά ἐνδεικτικῶς ἀρκεῖ: Κατάργηση λόγῳ τῆς ἡμερολογιακῆς ἀλλαγῆς ἀπό καιροῦ εἰς καιρόν τῆς Νηστείας τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, ὅταν δηλαδή τό Πάσχα εἶναι ὄψιμο (μήνα Μάϊο) ὁπότε καί ἐνίοτε π.χ. τήν Δευτέρα τῶν Ἁγίων Πάντων ἔχωμε τή μνήμη τῶν Ἁγ. Ἀπ. Πέτρου & Παύλου καί κατά συνέπεια Νηστεία ἡμέρες ΜΗΔΕΝ, ὅπως βλασφήμως ἀναφέρουν τά ἐκδιδόμενα "ἡμερολόγια" τῶν Μητροπόλεων τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας! Πῶς π. Εὐθύμιε δέν συγκλονίζεστε ἀπό τό γεγονός ὅτι ἡ πρός τιμήν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος (τοῦ ὁποίου ἡ βλασφημία οὐκ ἀφεθήσεται τοῖς ἀνθρώποις, κατά τόν ἀψευδή Κυριακό λόγο) θεσπισθεῖσα αὐτή Νηστεία μέ ἕνα τόσο δόλιο τρόπο ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ σέ κάποια ἔτη, τοῦ ἐγκλήματος τούτου ἐπαναλαμβανομένου περιοδικά; Ποῦ πῆγε ἡ εὐαισθησία σας π. Εὐθύμιε γιά τίς ἐπιβολές τῶν Μασώνων, ὅπως πολύ σωστά ἐπισημαίνετε στήν περίπτωση τοῦ ψευδοαγίου Χρυσοστόμου Σμύρνης, ὅταν σεῖς ὑπεραμύνεσθε τῶν σχεδιασμῶν τῶν Μασώνων, ὅπως ἀποδεδειγμένα τοιοῦτος τυγχάνει ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου; Τί γνώμη ἔχετε γιά τόν Μελέτιο Μεταξάκη καί τήν Ἐγκύκλιο τοῦ 1920 πού προώθησαν καί ἐπέβαλαν τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου; (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (συνέχεια τοῦ προηγουμένου) Τίς καί τί σᾶς ἐβάσκανε νά μή πείθεσθε καί νά μή θέλετε αὐτά τά αὐτονόητα νά τά σεβασθεῖτε; Ἐντάξει, ἐμεῖς οἱ "παλαιοημερολογίτες", ὅπως μᾶς ὀνομάσατε χλευαστικῶς οἱ νεοεορτολογήσαντες, εἴμεθα περικαθάρματα τοῦ κόσμου, πάντων τό περίψημα, δίκαιο ἔχετε, ἄς δεχθοῦμε μέ ταπείνωση. Ἀλλά, τόση προκατάληψη; Πολλοί ἀφανεῖς Ἅγιοι τῶν ἡμερῶν μας πού δέν θέλετε νά τούς γνωρίζετε εἶχαν ἐκ Θεοῦ τήν πληροφορία ὅτι ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου δέν ΕΙΝΑΙ θεάρεστη ἀλλά πονηρή καί δόλια ἀπόφαση καί ἐνέργεια ἐπιβληθεῖσα διά νά διευκολύνη τήν προσέγγιση καί ἕνωση μέ τίς αἱρέσεις, ΣΕΙΣ ὅμως μέ ἀνεξήγητη ἐμμονή ὄχι μόνο δέν προβληματίζεσθε, ἀλλά ἐναντιώνεσθε. Αὐτό μᾶς σκανδαλίζει σέ σᾶς καί μᾶς προβληματίζει διότι ὡς ἀγωνιστής τῆς Ὀρθοδοξίας ἐμφανίζεσθε ἀνακόλουθα μοντέρνος καί ἐκσυγχρονιστής, σ' αὐτό τό θέμα. Περιφρονεῖτε καί προκαλεῖτε καί μέ λύπη σᾶς τό ἐπισημαίνωμε: Κατανοοῦμε ὅτι δυσκολεύεσθε κατά τό "δύναται ἐκ Ναζαρέτ τί ἀγαθόν εἶναι" νά πιστεύσετε ὅτι οἱ ἁπλοϊκοί καί ἄξεστοι παλαιοημερολογίτες (ἀλλά καί πολλοί μεταξύ αὐτῶν ἐμβριθέστατοι καί σοφοί καί σπουδαῖοι θεολόγοι) ἔχουν ἐν προκειμένω δίκαιο! Πάτερ Εὐθύμιε, ἡ εἰσαγωγή τοῦ νέου ἡμερολογίου ἦταν τό πρῶτο πρακτικό μικρό ἀλλά πολύ σημαντικό (κατά τό ἡ ἀρχή εἶναι τό ἥμισυ τοῦ παντός καί κατά τό πατερικόν οὐ μικρόν το παραμικρόν) βῆμα προσχωρήσεως στήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΘΕ καί εὔχομαι κάποτε νά τό κατανοήσετε καί ὁμολογήσετε διά νά εἶναι ὁ ἀγώνας σας πλήρως νόμιμος! Ξαναδιαβάστε τά τοῦ Μεγάλου Ἁγίου Φωτίου περί κάθε καινοτομίας πού προκύπτει ἀδικαιολογήτως ἐν καιρῶ εἰρήνης ὑπό τοῦ πονηροῦ ἀνακινουμένη καί πώς συνιστᾶ ἔλεγχο τῶν πραδοθέντων καί ὕβρι τῶν Πατέρων ἀναπολόγητον! Αὐτό συνιστᾶ ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου: χωρίς νά ὑπάρχει πραγματικός πνευματικός λόγος ἔσχισαν τήν Ἐκκλησία χάριν τῶν αἱρετικῶν γιά νά συνεορτάζωμε χρονικῶς μαζί μέ τους Παπικούς, μέχρι νά συνεορτάσωμε πλήρως καί λειτουργικῶς! Δέν σᾶς προβληματίζει ὅτι ἐάν ἔστω αὐτοί οἱ σήμερον ἐναπομείναντες παλαιοημερολογίτες δέν ἐξωθοῦνταν τό 1924 στό περιθώριο μέ ἀφορμή καί μέσο τήν ἡμερολογιακή Καινοτομία, σήμερον γιά τήν γενομένη ψευτοσύνοδο τῆς Κρήτης θά εἶχε γίνει ἐκ τῶν ἀντιδράσεων τεκτονικός σεισμός πού θά συντάραζε ὅλη τήν Ἑλλάδα, ἐνῶ ἤδη τό θέμα παραπαίει μέσα στή νεοημερολογιτική πραγματικότητα τῆς Ἑλλαδικῆς ἐκκλησίας λόγω τῆς χλιαρότητος τῶν λεγομένων ἀντι-οἰκουμενιστῶν; Ἀπό αὐτή τήν ὁμιλία σας καί τήν τελευταία κακή ἀποστροφή σας προκύπτει καί τουλάχιστον ἐμένα προσωπικῶς μέ πείσατε ὅτι δέν κρίνετε δικαίως, οὔτε διακρίνετε ὀρθῶς. Κρίμα! Ἡ ἐκτίμησή μου παραμένει, ἀλλά σᾶς λέω καί πάλι ὅτι κάποιοι, πρίν ἀπό σᾶς, φώναξαν ἐγκαίρως ὅτι δέν θέλωμε νά φραγκέψωμε οὔτε στό ἐλάχιστο, γιά νά τό φωνάζετε ἐσεῖς σήμερον τόσο καθυστερημένα καί νά μή ἀκούει κανείς. (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (τελευταῖα συνέχεια) Ἀφοῦ δέν σᾶς ἀρκεῖ ἡ σοφία καί σύνεση τοῦ ἁγιωτάτου Πατριάρχου Ἱερεμίου τοῦ Β,΄ ὁ ὁποῖος ἀπέκρουσε τήν προπαγανδιζομένη ὑπό τοῦ Παπισμοῦ ἐπιβολή τῆς Καινοτομίας τῶν ἀλλαγῶν τοῦ Πασχαλίου καί Καλενδαρίου κατά τόν ΙΣΤ΄ αἰώνα, ὅπως ἐπιβεβαιώνει σχετικῶς καί ὁ Πατριάρχης Καλλίνικος λίγο μεταγενεστέρως ἐκείνου, ἀκοῦστε καί τοῦτο: Ὁ ὅσιος Παρθένιος Κτίτωρ τῆς Μονῆς Κοιμήσεως Θεοτόκου Κουδουμᾶ Κρήτης, κοιμηθείς τό 1920 καί ἀνακηρυχθείς ἤδη Ἅγιος, εἶχε πρό τῆς Κοιμήσεώς του προορατικῶς ἀναφερθεῖ στήν Καινοτομία τοῦ νέου ἡμερολογίου καί τήν ἐπιβολή της ἐν Ἐλλάδι, τήν ὁποία εἶχε ὀνομάσει ΑΙΡΕΣΗ καί ἐκάλεσε τούς πιστούς νά μή τήν ἀκολουθήσουν! Ποῖοι Ἅγιοι περιμένετε νά σᾶς τό ποῦν, μήπως οἱ προκατασκευασμένοι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Ὁ νοῶν, νοείτω! Μή μπερδεύεσθε μέ τά περί Μυστηρίων καί Σωτηρίας. Ἄν δέν λάβετε καθαρή καί ὀρθή θέση στό ἡμερολογιακό δέν θά ἔχετε τοποθετήσει ΠΟΤΕ τό ὅλον θέμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ στή σωστή του ἱστορική βάση! Ἐμεῖς σᾶς λέμε ἀφῆστε τά ἑκατοντάδες θαύματα, τούς δεκάδες συγχρόνους πραγματικούς ἁγίους, τά ντοκουμέντα, τήν ὄχι τυχαῖα εὐαισθησία ὅλων ἀνεξαιρέτως τῶν συγχρόνων ἀγωνιστικῶν μορφῶν ἀπό τόν Παπά Νικόλα Πλανᾶ, τόν Γέροντα Φιλόθεο Ζερβᾶκο μέχρι τόν Φλωρίνης Αὐγουστῖνο καί τόν Νικόλαο Σωτηρόπουλο, σ' αὐτό, ἀσχέτως τοῦ τί ἀκολούθησαν (ὑπάρχουν ἐξηγήσεις γιά ὅλα) ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ σέ ἕνα: ἐπιτρέπεται ΣΕΙΣ νά ὑπεραμύνεσθε ἀντί νά καταδικάζετε κάτι πού δίχασε, ἀλλοίωσε, σκανδάλισε, στανικῶς ἐπιβλήθηκε, κυοφορήθηκε ἀπό Οἰκουμενιστές καί ἐφαρμόσθηκε ἀπό Μασώνους; Ἄν δέν προβληματισθεῖτε τώρα θυμηθεῖτε με ὅτι θά ἔρχεται ἀενάως στό προσκήνιο καί γιά ΣΑΣ προσωπικῶς ἀλλά καί γενικότερον ὅταν συντόμως τεθεῖ τό θέμα ὁλοκληρώσεως αὐτοῦ τοῦ πρώτου πρακτικοῦ Οἰκουμενιστικοῦ Βήματος ( πού κι ἐσεῖς βαδίζετε) μέ τήν προετοιμαζομένη ἀλλαγή στόν ἑορτασμό τοῦ Πάσχα! Συγχωρέστε με, ἀλλά παρακαλῶ προβληματιστεῖτε πέρα ἀπό πρόσωπα καί ἀντεγκλήσεις! Τό ἡμερολογιακό εἶναι πρωτοφανές παγκόσμιο σκάνδαλο, εἶναι σαφέστατα καί προφανέστατα ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ οὐχ ἡ τυχοῦσα μάλιστα, καί ἐπίσης κανονικός λόγος ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΩΣ τῶν ὀρθοδόξων ἀπό τῶν καινοτομούντων, λόγω ἀνυπάρκτου ἐκκλησιαστικῆς αἰτιολογίας μεταρρυθμίσεως, λόγω ὑφισταμένου ἐξ αἰτίας αὐτῆς Σχίσματος καί λόγῳ βλασφήμων συνεπειῶν της στήν ἑορτολογική καί ὄχι μόνον ζωή τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά καί λόγω τοῦ ἀποκαλυφθέντος σκοποῦ της ἤτοι τῆς προσεγγίσεως καί ἑνώσεως μετά τῶν αἱρετικῶν! Ὡς γέννημα δέ καί μάλιστα πρωτότοκο τοῦ παναιρετικοῦ δόλιου καί ὕπουλου Οἰκουμενισμοῦ φέρει ὅλα τά χαρακτηριστικά γνωρίσματα τῆς αἱρετικῆς μήτρας του. Γι' αὐτό ἄλλωστε κατορθώνει νά παραπλανᾶ ἀκόμη καί ἐκλεκτούς, οἱ ὁποῖοι δέν προσεγγίζουν τό ζήτημα μέ Πατερική ἀσυμβίβαστη ἁπλότητα καί καθαρότητα. Καί πάλι, συγχωρέστε με! Καί γιά νά μιλήσω ὅσο πιό ἁπλά καί καθαρά γίνεται: Ἐάν δέν ἀγκαλιάσουν οἱ ἀληθινοί ἀντι-οἰκουμενιστές τούς "παλαιοημερολογίτες" καί οἱ "παλαιοημερολογίτες" τούς πραγματικούς ἀντι-οἰκουμενιστές ποιήσωμεν (πνευματικῶς, ἐκκλησιολογικῶς καί πρακτικῶς) ΟΥΔΕΝ! Θά μέ ἐνθυμηθεῖτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ουδέν κ. ΙΩΑΝΝΟΥ ;Η αποτείχιση των" γνησίων " Ορθοδόξων ήταν καινοτομία.Αν αφήσουν την καινοτομία,τότε θα υπάρχουν γέφυρες με τους αποτειχισμένους.Κάμαν εκκλησία οι γνήσιοι για 13 ημέρες και δεν τους ενδιαφέρει η αίρεση του Οικουμενισμού.Αυτοί που θα αποτειχιστούν από τους σχισματικούς ψευδεπισκόπους των Γ. Ο. Χ. ,μας αρκούν για να ποιήσωμεν την ένωση.Αυτοί που ακολουθούν καινοτόμους και Οικουμενιστές ποιμένες είναι σε ειρήνη με την αίρεση.

      Διαγραφή
  5. Eσυ που αραδιαζεις ολον αυτον τον ελεγκτικον σου λογον προς τον π. Ευθυμιο, τι εισαι φαντασμα ή εκτρωμα και κρυβεσαι;
    Αν δεν εχεις ονομα γιατι τολμας και ελεγχεις;
    Νομιζεις οτι εχεις τετοιο δικαιωμα;
    Αν δεν εμφανισεις το ονομα σου θα διαγραψω ολα οσα εγραψες και δημοσιευσες.

    Αγαπητε απο πολυ παληα ο πατηρ Ευθυμιος καλεσε ολους σε Αποτειχισι.
    Και τους του παληου και τους του νεου.
    Η του παληου γελανε...με την προτασι.
    Εσεις τολματε την Αποτειχισι;
    Γιατι χαριζετε στους δεσποταδες σας το ...αραλικι τους και την ....μιτροφορια τους;
    Τι το καινο φερνουν και τι το ιδιαιτερον εχουν απο τους δικους μας;
    Και δεν ντρεπονται;
    Λοιπον πρωτα να ελεγξετε τους δικους σας ...ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ και μετα να ρθητε να τα πητε και στους δικους μας.
    Αυτα ειπαμε και στον γιατρο Παπαγεωργιου.
    Ζητουσε τα παντα απο εμας και οχι απο εσας.
    Ολα μεχρι ενα σημειο.
    Τους δικους σας θεωρειτε αγιωτατους αν και εχουν ασχημιες χειροτερες απο τους δικους μας.
    Και τολματε να μας ελεγχετε, και να αραδιαζετε τα ...μπαλαλα σας.
    Και αν δεν θελετε να κοινοποιησετε το ονομα σας μπορειτε να το δωσετε μονο στον ιστολογο μας και το τηλεφωνο σας.
    Αυτα και περιμενουμε ανταποκρισι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο νόμος εορτασμού του Πάσχα δόθηκε από τον ίδιο το Θεό μέσω του προφήτη Μωυσή στην Αίγυπτο και στη γη της ερήμου, δηλ. πριν την έξοδο των υιών Ισραήλ από την Αίγυπτο, αλλά και μετά από αυτήν (Έξ. 12. 1-7, 13, 21-22, 23, 43).
    Η ημερομηνία εορτασμού οριζόταν τον μήνα Νισάν, μετά την εαρινή ισημερία. "Ερμηνεύεται δε Νισσάν (με δυο σίγμα) ο ανθών. Νίσσα γαρ λέγεται παρ’ Εβραίοις το άνθος" (Αναστασίου Αντιοχείας, PG 89. 1381). Την 1η Νισάν έχουμε τη νέα Σελήνη, την 10η Νισάν ελαμβάνετο το πρόβατο στην οικία προς σφαγήν, διετηρείτο έως της τεσσαρεσκαιδεκάτης, οπότε εσφάζετο ακριβώς το εσπέρας της ημέρας που άρχιζε, κατά την οποίαν εορτάζετο το Πάσχα και πάντα με Πανσέληνο.

    Αλλά και οι Χριστιανοί αποκαλούν τον Χριστό, ως Άνοιξη: "Ω γλυκύ μου έαρ".
    Αν δεν γινει ημερολογιακή μεταρρύθμιση θα φθάσει εποχή, που το Πάσχα θα εορτάζεται, όταν θα φθίνουν οι οπώρες, οπότε θα πρέπει να αλλάξει ο ψαλμός και να λέμε: "Ω γλυκύ μου φθινόπωρο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν ισχύουν όμως τα τυπικά της Παλαιάς Διαθήκης στην Καινή. Οι τύποι και οι προτυπώσεις της Π.Δ. αντικαταστάθηκαν από την ουσία και υπό την Χάρι του Αγίου Πνεύματος. Οι Χριστιανοί, με άμεση υπόδειξη και εμφανή προτροπή του Αναστάντος Κυρίου που Αναστήθηκε την Κυριακή και αναστημένος εμφανιζόταν πάντοτε κατά την Κυριακή ημέρα ενώπιόν τους και προς Εμμαούς και στους 12 κεκλεισμένων των θυρών και στους 500 κ.α. "παράτησαν" τον καθ΄υπόδειξη της Παλαιάς Διαθήκης εορτασμό και αργία του Σαββάτου και καθιέρωσαν την Κυριακή ημέρα, ως αργία και αφιερωμένη ημέρα του Κυρίου, εορτἠ της Αναστάσεως του Κυρίου.

    Ἐτσι οι Χριστιανοί, πολύ γρήγορα "παράτησαν" τον ναό του Σολομώντος (που τον παράτησε εξ άλλου πολύ σύντομα κι ο ίδιος ο Παντοκράτωρ επιτρέποντας να μην μείνει λίθος επί λίθου όπως είχε προφητεύσει) και καθιέρωσαν τόπους λατρευτικών συνάξεων οικίες, αίθουσες σχολών, αργότερα κοινόχρηστα οικήματα που τους παραχώρησε το Κράτος επί Αδριανού, και πολύ αργότερα επί Μεγάλου Κωνσταντίνου ανεικονικούς ναούς (τις γνωστές μας εκκλησίες) διότι στην Καινή Διαθήκη οι Χριστιανοί δεν νοιάζονται για τους τύπους αλλά για την ουσία.

    Έτσι, ενώ Χριστιανοί εόρταζαν και εορτάζουν κάθε έτος όχι το ιουδαϊκό Πάσχα αλλά την Ανάσταση του Κυρίου, που βέβαια συνέπεσε περίπου χρονικά με το ιουδαϊκό Πάσχα. Το νόημα της αποφάσεως της Α΄ οικουμενικής συνόδου που δεν όρισε ημερολόγια αλλά ανέθεσε στον εκάστοτε επίσκοπο Αλεξανδρείας να ενημερώνει τους Χριστιανούς διαφόρων (τεσσάρων) τότε ημερολογίων πότε θα εορτάζουν την Ανάσταση, το Πάσχα των Χριστιανών, είναι να εορτάζουν όλοι μαζί την ίδια ημέρα και όχι "η ημέρα". Ας εορτάζουμε όλοι μαζί κι ας είναι και Φθινόπωρο. Άλλωστε, 25 Δεκεμβρίου εορτάζουμε Χριστούγεννα αλλά δεν γεννήθηκε 25 Δεκεμβρίου ο Χριστός, ούτε βέβαια βαπτίσθηκε 6 Ιανουαρίου με τα κρύα στα παγωμένα νερά, αλλά πάλι κοντά στο Ιουδαϊκό Πάσχα κατά τα Ευαγγέλια. Τώρα αν αποκαλεί ο υμνωδός τον Χριστό "ώ γλυκύ μου έαρ", τον αποκαλούμε και καλό ποιμένα (αλλά δεν εορτάζουμε σε στάνες προβάτων), τον αποκαλούμε ρίζα, άμπελο, πηγή ζωής, φωσφόρο, φώς το αληθινόν, οδό, λίθο, κ.α. τι σημαίνει ότι θα πρέπει να κυριολεκτούμε και να αρχίσουμε να αναζητούμε ρίζες, λίθους, και αμπέλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επομένως, έχω δίκαιο ότι τελικά θα ψέλνουμε: "Ω γλυκύ μου φθινόπωρο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν προκύπτει ότι η εαρινή ισημερία θα μετατεθεί στο Φθινόπωρο, μπορεί να έχετε και δίκιο.

      Πάντως η μητρική έκφραση "ώ γλυκύ μου έαρ", διότι δεν το λέμε εμείς αλλά υποτίθεται ότι είναι ο θρήνος της Παναγίας (ώ γλυκύ μου έαρ, γλυκύτατό μου τέκνον) δεν απευθύνεται και δεν αφορά την εποχή άνοιξη αλλά τον Κύριο, οπότε όποτε κι αν ψαλλεί, όχι μόνο το Φθινόπωρο αλλά και στο καταχείμωνο, δικαιούται ποιητική αδεία να θεωρεί "γλυκειά άνοιξη" τον Υιό της η τρυφερή καρδιά μιας μάνας. Άσχετα βέβαια αν κατά τις μόνες και αδιάψευστες μαρτυρίες της Καινής Διαθήκης η Παναγία μητέρα του Κυρίου, κατά τη Σταύρωση παρόλο που την μητρική καρδία της διαπέρασε ρομφαία, του πόνου, τήρησε αξιοπρεπή στάση και κάποια άσματα επιταφίων θρήνων που την θέλουν να μαλλιοτραβιέται, να χτυπά το στήθος της κ.λπ. είναι αναξιόπιστα έως βέβηλα και εξωπραγματικά, έχω δε τη προσωπική γνώμη και απαράδεκτα τα μοιρολόγια και οι επιάφιοι θρήνοι για εμάς που γνωρίζουμε ότι ο Κύριός μας Ανέστη, αναστήθηκε εκ νεκρών και ζή αιωνίως. Προσκυνούμε τα Πάθη αλλά γνωρίζουμε ότι Ανέστη και δεν μοιρολογούμε, μετά την Ανἀσταση και την Ανάληψή Του. Ούτε είχαν επιτάφιες λιτανείες και πομπές με στολισμένους με άνθη επιταφίους, αυτά τα έφεραν αργότερα οι ειδωλολάτρες που έγιναν μαζικά Χριστιανοί. Οι Χριστιανοί των πρώτων αιώνων γιόρταζαν μόνο την ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

      Διαγραφή
    2. Στην Αυστραλία εορτάζουν Πάσχα το φθινόπωρο.Εκεί πρέπει να ψέλνουν όπως θέλει ο Ιωάννης ή όπως λέει ο Άγιος Θεόδωρος;

      Διαγραφή
    3. Όταν οι Πατέρες της Α΄ θέσπισαν τα της εορτής του Πάσχα, στη Νίκαια δεν γνώριζαν αν υπήρχε Αυστραλία, αλλά γνώριζαν, ότι άπαντες οι Χριστιανοί όπου γης (την οποίαν θεωρούσαν επίπεδη) έπρεπε να γιορτάζουν το Πάσχα την ίδια μέρα.

      Όταν λέτε Ιωάννης, ποιόν εννοείτε; τον άγιο Ιωάννη τον Θεολόγο ή με μπερδεύετε με κάποιον άλλον Ιωάννη;

      Διαγραφή
    4. Κύριε Ιωάννη γιατί θέλεις να αλλάξει το Πασχάλιο;Δεν είναι Παράδοση ο εορτασμός του Πάσχα;;Γιατί να εορτάζουν οι Ορθόδοξοι με τους παπικούς;;;

      Διαγραφή
    5. Φέτος, το 2017, εορτάζουν το Πάσχα μαζί οι Ορθόδοξοι με τους Παπικούς. Γιατί δεν διαμαρτύρεσθε; Γιατί δεν ζητάτε την μετάθεση της εορτής;
      Δεν ζήτησα αλλαγή του Πασχαλίου, αλλά τη σωστή εφαρμογή του. Άλλωστε, το Πασχάλιο έχει αλλάξει μέχρι σήμερα επτά (7) φορές!

      Ο μη Ιωάννης, αλλά ο Ν.Κ.

      Διαγραφή
  9. Ποτέ δέν κατάλαβα γιατί ὅταν περί ἡμερολογιακοῦ γίνεται ὁ λόγος κυρίως οἱ ἀντι-παλαιοημερολογίτες ἀρχίζουν τήν ...ἀστρονομία! Πότε θά γίνει κατανοητό ὅτι σαφῶς τό ἡμερολόγιο ἀπό ἀστρονομικῆς πλευρᾶς (ἀνθρωπίνης μετρήσεως δέν μᾶς πολυενδιαφέρει μέσα στήν Ἐκκλησία, παρά τόσο ὅσο νά μή λέμε παράλογα πράγματα) ΟΜΩΣ ἐπειδή ἡ Ἐκκλησία ἔχει λειτουργικό χρόνο μᾶς ἐνδιαφέρει τό ἡμερολόγιο ἀπό ἑορτολογικῆς πλευρᾶς (διασυνδεόμενο) καί ὡς ὁρατός διαχωρισμός ἀπό τήν αἱρετική Δύση τῆς ὁποίας προπαγάνδα ὑπῆρξε ἡ ἐπιβολή του ἐν συνεργασία μέ τήν Μασωνία καί τόν τότε ἐμφανιζόμενο πλέον συγκροτημένα καί δημοσίως Οἰκουμενισμό. Αὐτά βάσει ντοκουμέντων. Ὅποιος λοιπόν δέν δέχεται Μασωνικές, ἀντικανονικές καί οἰκουμενιτικές ἀποφάσεις νά ἐπιβάλλονται στήν Ἐκκλησία ἁπλῶς πρέπει νά μή δέχεται τήν Καινοτομία τοῦ νέου ἡμερολογίου τό ὁποῖο καί μόνο ὅτι μέ ἀσέβεια ἀνά ἔτη καταργεῖ τήν πρός τιμήν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος τεθεσπισμένη ὑπό τῶν Πατέρων Νηστεία τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων ἀρκεῖ γιά νά θεωρεῖται νεωτερισμός καί ὑπαγόρευμα τοῦ διαβόλου. Ἁπλά πράγματα γιά τόν νοῦ χριστιανῶν ὅπως ἦταν πρίν τόν μολύνει τό πνεῦμα πού τά πάντα σχετικοποιεῖ καί ἀνέχεται καί ἔτσι δέν ἔχει ἀφήσει τίποτε ὄρθιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή επειδή οι παπικοί χρησιμοποιούν αυτοκίνητα, να μη χρησιμοποιούν αυτοκίνητα οι Ορθόδοξοι και αν στους ορθοδόξους ναούς τα μικρόφωνα και τα μεγάφωνα είναι από παπικές χώρες και ίδιας μάρκας μικροφωνικές εγκαταστάσεις χρησιμοποιούν οι παπικοί, να μην τα χρησιμοποιούν οι Ορθόδοξοι! Και όταν έχουν οι παπικοί Κυριακή, οι του Παλαιού οφείλουν να έχουν Δευτέρα ή Τρίτη, ή Τετάρτη ή Πέμπτη ή Παρασκευἠ ή Σἀββατο αλλἀ ὀχι Κυριακή για να μη μολυνθούν, "συνεορτάζοντες" με τους παπικούς την ημέρα του Κυρίου. Κι αν αύριο οι παπικοί αποφασίσουν "θα εορτάζουμε εις το εξής κάθε χρόνο το πάσχα μας την ίδια μέρα που θα το εορτάζουν οι ΓΟΧ", θα πρέπει οι ΓΟΧ να το αλλάξουν το πάσχα τους. Μα θα το αλλάζουν και οι άλλοι! Σα να λέμε, επειδή οι ουνίτες κληρικοί φόρεσαν στολές ορθοδόξων, οι γνήσιοι ορθόδοξοι θα πρέπει να βγάλουν τις στολές τους ... εδώ που τα λέμε, οι αυτοκρατορικές καρναβαλικές στολές δεν περιποιούν τιμή ούτε στους ΓΟΧ ούτε στους Νεοημερολογίτες. Ας πετάξουν στα σκουπίδια τα χρυσάφια και τις δαντέλες να δούμε πρόσωπο Χριστού! Πιο εύκολα θα το κάνουν οι συνειδητοποιημένοι του Ν.Η. παρά των ΓΟΧ, κάποιοι των οποίων θεωρούν ιερά τους παράδοση και τα λιλιά και καμαρώνουν σαν παγώνια.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα σε όλους σας. Πιστέυω ακράντατα , ότι παρότι που εδώ και λίγο καιρό ακολουθώ το πάτριο,όταν έρθει η στιγμή να απολογηθούμε μπροστά Του, δεν θα μας κάνει ερωτήσεις του τύπου : Πότε,Πού ; και με ποιόν τρόπο ; γιόρτασαμε το Πάσχα αλλά ΠΩΣ ; το γιορτάσαμε( νηστεία,προσευχή,,,,). Ειλικρινά υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι θα κριθούμε με επιείκια μόνο και μόνο επειδή ο καθένας μας ακολουθεί για τους δικούς του λόγους το εκάστοτε ημερολόγιο; Αυτήν είναι η άποψή μου που μπορεί κάλιστα να μην σας ενδιαφέρει. Ειρήνη υμιν

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου