Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2017

ΝΥΝ ΚΡΙΣΙΣ ΕΣΤΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΟΜΟΦΩΝΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΗ ΣΤΟ ΛΑΟ. Ειναι ο μητροπολιτης Εδεσσης κ. ΙΩΗΛ.

ΝΥΝ ΚΡΙΣΙΣ ΕΣΤΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΟΜΟΦΩΝΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΗ ΣΤΟ ΛΑΟ.

Ειναι ο μητροπολιτης Εδεσσης 
κ. ΙΩΗΛ Φραγκακος.

Kαμμια διστακτικοτητα και αδιαμαρτυρητα ο Ιωηλακος φερεται παντοτε προς τον αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και εκτος ...των αλλων, τον επισκεπτεται και του προσκομιζει και αφθονα δωρα.

ΟΜΩΣ ....ΟΜΩΣ...ΟΜΩΣ...

1oερωτημα. Γιατι επελεξαν τον Ιωηλ για να συνταξη το κειμενο;
Τον Ιωηλ ειχε επιλεξει και ο Αρχιαιρεσιαρχης για να αντιπροσωπευση το πατριαρχειο στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ της Κρητης, ενας ιεραρχης των "Νεων Χωρων", ο οποιος και κατοπιν εντολης εξ Αθηνων... ηρνηθη!!!  

2ο ερωτημα. Τι το ιδιαζον εχει ο Ιωηλ και επιλεγεται για ολα αυτα και ειναι κοινα αποδεκτος;

3ο ερωτημα. Μεχρι σημερα δεν ακουσαμε καμμια αντιδρασι του για τιποτα το αντορθοδοξο και παραβατικο, με τα οσα συμβαινουν καθημερινα, αν και διαδιδεται οτι ειναι συντηρητικος και ...τεκνον του Επιφανιου!!!!

4ο ερωτημα. Εχουμε αντλησει διαφορες πληροφοριες για το προσωπο του που αν τις δημοσιοποιησουμε θα εκπλαγειτε και θα αγανακτησετε. 

5ο ερωτημα. Αλλος φαινεται ο Ιωηλακος και διαφορετικος ειναι; 
Ο φιλος μας μοναχος Νικοδημος Μπιλαλης, οταν αναφεραμε το ονομα του Ιωηλ Φραγκακου, τον ταυτιζε κυρολεκτικα με το επωνυμο του, αλλα οχι μονο ηχητικα αλλα και πραγματικα.
Ο νοων νοειτω!!!!   
 
6ο ερωτημα. Ο Εδεσσης Ιωηλ Φραγκακος, ουτε και κατα της ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ μειοψηφισε, αλλα μαλλον ταυτισε τον εαυτον του με ολα τα ψηφισθεντα και υπογραφεντα.   
Επομενως, πολλα τα ερωτηματικα γεννωνται περι αυτου, αφου πληροφορηθηκαμε και αλλα ...κατορθωματα και απο αλλες εγκυρες πηγες αξιοπιστων μαρτυρων και μαλιστα μετα απο την περισυνη συναντησι που ειχαμε μαζι του, στο Ποζαρ, τα οποια μας κατεπληξαν πραγματικα.

Επομενως οτι και να μας γραψη ο ....πονηρουλης Ιωηλακος, που εξυμνει σε βιβλιο του κολακευτικοτατα επιγραμματα που συνεταξε μεχρι και προσφατα και προσφωνηθηκαν - μαλιστα, εν τη παρουσια του εξυμνουμενου - σε εγκαινια πολλων ναων και ιδρυματων, εγκωμια πρωτοφανη και πρωτακουστα και σχεδον αηδιαστικα, κυριως  προς το απεχθες προσωπο του απ' αιωνος χειροτερου Αρχιαιρεσιαρχου της Ιστοριας Βαρθολομαιου του Παγκακιστου.

Επομενως, μαλλον θα ειναι και αυτο ενα ερμαφροδητο κειμενο για "σταχτη στα ματια" του αδιαφορου και αχριστιανου λαου, που δεν ξερει ουτε που παει και ουτε που βαδιζει, αφου οι ιδιοι τον αφησαν τελειως ακατηχητο για να μην μαθη ποτε, ποια ειναι η θεσι του μεσα στην Εκκλησια δηλαδη οτι ο ΙΔΙΟΣ ΟΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ, ειναι η ΣΥΝΕΙΔΗΣΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ και  οφειλει παντου και παντοτε να εχει τον πρωτο και τον τελευταιο λογο, ακομα και για την τελικη αποδοχη ή απορριψι μιας συνοδου, ως ορθοδοξου ή ως ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ, οπως ηταν η Θεοκαταρατη και Λαομισητη ΣΑΤΑΝΙΚΟΤΑΤΗ Αμερικανοκινητη συναξι του Κολυμπαριου της Κρητης .

Θαναι οπωσδηποτε ενα ... ψευτοορθοδοξο και ενα ...ψευτοομολογιακο κειμενο, σαν αυτα που συντασει και αποστελλει ο Αρχιαιρεσιαρχης του Φαναριου, για να ερμηνευονται σαν ....ηξεις, αφηξεις, και να θολωνουν τα νερα και να κατηγορουν τους αντιδρωντες ως ...παρερμηνεις και ως διαστροφεις.

Και αυτο το κειμενο, ειναι βεβαιο οτι θα εχει γραφει ετσι, που να αποτρεψη ακομα και τις Αποτειχισεις των ...διστακτικων αχρικαιριτων και τακτικιστων και των λοιπων θλιβερων ηττοπαθων ηρακλεων μας που ομοιαζουν ως "τρεμαμενα φυλλα".

Και γι αυτο ακριβως και αυτον τον Αγιοπνευματικο ορο, τον ορο και την λεξι Αποτειχισι που περιεχει ο Ιερος Κανονας, χυδαια τον συκοφαντουν και επιτηδες τον εξυβριζουν, γιατι ειναι το μονο που φοβουνται και τρεμουν, την Αποτειχισι απο αυτους τους ιδιους, που ειναι Αιρετικοι Οικουμενιστες ή Κρυπτοοικουμενιστες, που ο λαος τους ...σταμπαρε ηδη και τους εχει ετοιμους για ριψιμο τους στον Καιαδα των Αιρεσεων και των Αιρετικων που αποβληθηκαν για παντα απο την Εκκλησια του Χριστου.

Γι αυτο και συμφωνουμε απολυτα και συνυπογραφουμε και υπερθεματιζουμε, με την κρυσταλλινη αποψι επισκεπτου μας, που αγανακτων και διαμαρτυρομενος, μας γραφει:

Ποια αξία μπορεί να έχει ένα νεο κείμενο της Εκκλησίας της Ελλάδος που λέει τις αιρέσεις ... αιρέσεις, αν δεν πάρει πίσω την υπογραφή της απο το ηδη υπογραφεν κείμενο, που αποκαλει και αποδεχεται τις αιρέσεις ως "εκκλησίες";
Ασφαλως και βεβαιοτατα ΚΑΜΜΙΑ, απολυτως ΚΑΜΜΙΑ.


Φιλος και συνεργατης μας Θεολογος πλησίασε τόν συνοδικο μητροπολιτη Πειραιως κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ στην Κορινθο  καί τόν ρώτησε περί τοῦ συνταχθέντος ὑπό τῆς Διαρκοῦς συνοδου ἐνημερωτικοῦ Κειμένου περί τῆς συνόδου τοῦ Κολυμπαρίου ἐάν εἶναι καλό. 
Μοῦ ἀπήντησε ὅτι εἶναι ἐξαιρετικό, λέει τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους, τίς αἱρέσεις αἱρέσεις κλπ. καί ὅτι στήν Ἑλλάδα ἡ Ὀρθοδοξία δέν κινδυνεύει! 
Ἦταν λίαν καθησυχαστικός. 
Τοῦ ἀπήντησα, θά τό δοῦμε

9 σχόλια:

  1. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
    ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΟΙ
    και πολυ αντεξε να κανη τον αντιοικουμενιστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πρόκειται να προσφέρει τίποτε (πλην ίσως στάχτης στα μάτια των πολλών και άλλοθι στους βολεψάκηδες) κάποιο κείμενο, ερμηνευτικό δήθεν της Ψευτοσυνόδου, έστω και εάν αυτό θα αποκαλεί τις αιρέσεις ... αιρέσεις, αν στο ίδιο κείμενο δεν αποκηρύσσεται από την Εκκλησία της Ελλάδος και της Κρήτης η ψευτοσύνοδος του Κολυμπαρίου ως ληστρική, διότι κατά την αντίληψη πλείστων Ορθοδόξων αυτή η μάζωξη όχι μόνον δεν εκπληροί προϋποθέσεις και εχέγγυα Ορθοδόξου Συνόδου, όχι μόνον δεν εκπροσωπήθηκαν τα 2/3 των Ορθοδόξων -και οι ΓΟΧ- αλλά τόλμησε να επιχειρήσει να δογματίσει απαλώς πλην σαφώς ότι οι αιρέσεις είναι Εκκλησίες, να δογματοκανονίσει δηλαδή νέο Σύμβολο της Πίστεως μετατρέποντας εμμέσως και ύπουλα, ατύπως πλην ουσιαστικώς, το "Πιστεύω εις μίαν Αγίαν Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν" σε "πιστεύω εις πολλάς εκκλησίας".

    Να δούμε τις εξελίξεις ...

    (Υ.Γ. Τι είναι πάλι αυτές οι ανοησίες που διαδίδουν τα θρησκόληπτα ιστολόγια, ότι δήθεν για τις νέες ταυτότητες κατά την δακτυλοσκόπηση με σινική μελάνη και κατά την ιριδοσκόπηση, δηλ. τη φωτογράφηση της ίριδας των ματιών, παράλληλα θα γίνεται σφράγισμα και μόνιμο αποτύπωμα στους ανθρώπους!!! Τί επίπεδο έχουν αυτοί οι ψευταράκοι που τα διαδίδουν αλλά και οι χάνοι που μπορούν να πιστέψουν τέτοιες ανοησίες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Οδυσσέα αν το κείμενο του Σεβ. Ιωήλ είναι "καλό", αλλά αποδέχεται ως σωστές τις αποφάσεις του Κολυμπαρίου, δεν μπορεί να είναι καλό αλλά παραπλανητικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ψευτοσύνοδος του Κολυμπαρίου δεν λέει τα πράγματα με το όνομά τους, δεν λέει τις αιρέσεις αιρέσεις αλλά λέει τις αιρέσεις εκκλησίες.

    Ποια αξία λοιπόν μπορεί να έχει ένα κείμενο της Εκκλησίας της Ελλάδος που λέει τις αιρέσεις ... αιρέσεις, αν δεν πάρει πίσω την υπογραφή της σε ένα τυπικά υπερέχον κείμενο που λέει τις αιρέσεις "εκκλησίες" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το περίεργο είναι ότι κάποιοι επίσκοποι ούτε έβαλαν την υπογραφή τους, ούτε εξουσιοδότησαν τους αντιπροσώπους να αποδεχτούν και να υπογράψουν α/α (αντ' αυτών) το συγκεκριμένο κείμενο! Διότι απ΄ ό,τι διαβάσαμε, για άλλα είχε εξουσιοδοτηθεί η αντιπροσωπεία από την Ιερά Σύνοδο, άλλα υπέγραψε, ενώ η εθελοντική συνειδητή αποχή (μή συμμετοχή) κάποιων επισκόπων καίτοι εκλήθησαν, εξ ορισμού κι εκ των προτέρων έθετε και απεδείκνυε και το θέμα της μη εγκυρότητος της ολιγο-ορθοδόξου διαδικαστικώς. Γι' αυτό υποθέτω ότι οι διοργανωτές και οι φανατικοί οπαδοί τους καταφεύγουν πλέον σε απειλές περί υποχρεωτικής αποδοχής, διότι γνωρίζουν πως κανένας λογικός άνθρωπος ακόμα κι αν ο ίδιος τυχόν συμφωνεί με το κείμενο, δεν έχει την απαίτηση υποχρεωτικής αποδοχής του από τους ποιμένες και από πλήρωμα της Εκκλησίας για πλείστους όσους λόγους που άπτονται της Πίστεως, της Ιεράς Παραδόσεως, της συνειδήσεως εκάστου.

      Διαγραφή
  5. Στήν ζωή καί ἱστορία τῆς Εκκλησίας έχουμε αἱρέσεις καί αιρετικούς. Μολυσμό καί φορέα! Ό,τι και νά γράφει η Εγκύκλιος εάν η Ιεραρχία δεν αποκηρύξει τις κακοδοξίες του Κολυμπαρίου - πού δεν εἶναι μόνο η αναγνώριση των αιρέσεων ως εκκλησιών αλλά και η εκκλησιαστική αναγνώριση του παναιρετικού ΠΣΕ ως δήθεν οργάνου εφαρμογής του θείου θελήματος περί ενώσεως των αιρέσεων σε μία ψευδοεκκλησία και άλλα πολλά - και εάν δεν ξεκινήσουν τουλάχιστον να θέτουν θέμα Πίστεως για τον Πατριάρχη που ετόλμησε υποτίθεται εν Συνόδω να ονομάσει τους Παπικούς και λοιπούς παριστάμενους κατά την λήξη αιρετικούς ως εργάτες του Αμπελώνος του Κυρίου, δεν εκφράζουν την αλήθεια, δεν ανήκουν σ' αυτήν και άρα ούτε και στην Εκκλησία Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το μοναδικο αμαρτημα του που ισν ελεγ=χει ειναι η υφαρπαγη\της αρχιερωσυνης απο τον αυστραλιας και δευτερον
    το απολυτηριο που πηρε απο το οικουμενικο πατριαρχειο για την εκκλησια της ελλαδος παρα τις εντονες διαμαρτυρις
    του αυστραλιας
    επομενως οτι και να γραψετε δεν τον νοιαζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ
    ΣΕΒ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ ΕΙΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΟΤΙ
    ΟΙ ΚΟΠΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ
    katixisis gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οἰκουμένην δὲ πᾶσαν
    καὶ ἐκ λάκου ἀγνοίας
    καὶ τῶν αἱρέσεων.
    Πᾶσης Θεομπαιξίας
    τῶν ἐπισκόπων τεχνάσματα,
    σημειοφόρε Παΐσιε,
    ταῖς λιταῖς σου ἐξάγαγε,
    Σὺ γὰρ ἐκτήσω Χριστῶ
    μεγίστην παρρησίαν.

    Ἀπορεῖ νοῦς ἀνθρώπων,
    πῶς ὑπεδέχθης ἅγιε Παΐσιε τὴν πολυΰμνητον, μεγαλομάρτυρα, καὶ θαυμαστὴν Εὐφημίαν, ὅτι Αὕτη τᾶς ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΤΗΣΧΗΝΕΝ,
    καὶ Σὺ μακάριε,Παΐσιε,
    Ἀθηναγόρου τοῦ παναθλίου τὸ ὄνομα ἀφήρεσας,
    ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ καταδείξας ἐν αἱρέσει ὑπάρχοντα,
    ἐν τῆς Διπτύχοις, τὸ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΕΠΑΥΣΑΣ,
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΒΔΕΛΥΣΣΟΜΕΝΟΣ,
    ΕΝ ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΕΛΕΓΧΩΝ,
    Πατέρων ἐπόμενος ἐγένου, ὁσίων ὁμολογητῶν τὸ καύχημα.


    Ἀπολυτίκιον τοῦ Ὁσίου πατρὸς ἡμῶν Παϊσίου, τοῦ ἁγιορείτου.

    Ἦχος Γ΄. Θείας πίστεως.
    Δρόμον ἄριστον ζήσας ἐνθέως,
    τὰ τῆς Πίστεως καθ' ὑποδείξας,
    τῶν οἰκουμενιστῶν ἐλέγξας τὸ βδέλυγμα,
    πατριαρχῶν τὸ μνημόσυνον ἔπαυσας,
    τὴν σκοτομίνην τῆς πλάνης διέλυσας,
    πάτερ Ὅσιε Παΐσιε παμακάριστε,
    Χριστὸν τὸν Θεὸν ἰκέτευε,
    τῆς πλάνης τῶν αἱρέτιζόντων ἡμᾶς ρύσασθε.
    _______________________
    Μεγαλυνάριον
    Ὑψώσας τὸν τῆς Πίστεως Θυρεὸν,
    ἡμᾶς ὁδηγήσας τῆ τῆς Χάριτος ἀτραπῶ
    ταγῶν αἱρετιζόντων τὸν τύφον καταγγέλων
    Παΐσιε ἐκφάντωρ Εὐχαῖς σου στήριξον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή