Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2017

Ο Αγιος Αγιασθητω ετι. Ο ΡΥΠΑΡΟΣ ρυπαρευθητω ετι.Aυτος ειναι ο ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΠΑΣ της Κρητης ο π. Παναγιωτης Μητριτσακης, που διωκεται απο τον Βαρθολομαιϊκο μητροπολιτη ΧανιωνΔαμασκηνο, επειδη αρνηθηκε να δεχθη την μειονεκτικη ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΞΙ της Κρητης σαν ορθοδοξη, αφου ταυτισε, υπουλα και σοφιστικα, την Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια του Χριστου, με τις Παμπαλαιες καταδικασμενες Αιρεσεις, που καθοδηγουνται .....Ανωθεν για να συμπτηξουν την Πανθρησκεια του Αντιχριστου.


Ο Αγιος Αγιασθητω ετι. 

Ο ΡΥΠΑΡΟΣ ρυπαρευθητω ετι.

 Aυτος ειναι ο ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΠΑΣ της Κρητης ο π. Παναγιωτης Μητριτσακης, που διωκεται απο τον Βαρθολομαιϊκο μητροπολιτη ΧανιωνΔαμασκηνο, επειδη αρνηθηκε να δεχθη την μειονεκτικη ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΞΙ της Κρητης σαν ορθοδοξη, αφου ταυτισε, υπουλα και σοφιστικα,  την Μια Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια του Χριστου, με τις Παμπαλαιες καταδικασμενες Αιρεσεις, που καθοδηγουνται .....Ανωθεν για να συμπτηξουν την Πανθρησκεια του Αντιχριστου.


Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΔΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ (ΧΑΝΙΩΝ)
ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΧΑΝΙΩΝ
.
ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΗΤΡΙΤΣΑΚΗ
(= ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ  ΠΟΙΝΙΚΗ  ΔΙΩΞΗ  ΓΙΑ ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ  ΤΟΥ)


5 σχόλια:

  1. Σεβασμιώτατε, την σύναξι στο Κολυμπάρι δεν την αποδέχονται ως "κανονική Σύνοδο της Εκκλησίας" πολλοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί, κληρικοί μοναχοί και λαϊκοί μεταξύ των οποίων κι εγώ, και το δηλώνουν επωνύμως μεν εάν το επιθυμούν ως ομολογία πίστεως και εάν έχουν κάποια πρόσβαση σε ιστοσελίδες ή έντυπα και ραδιοτηλεποπτικά μέσα μαζικής ενημερώσεως, δεν το δηλώνουν δε επωνύμως, είτε διότι τρέμουν τις συκοφαντίες και τους απειλούμενους άδικους διωγμούς είτε διότι δεν έχουν πρόσβαση σε δημόσια βήματα, και κυρίως διότι η επίσημη Κρατική Εκκλησία, εκπροσωπούμενη μόνον υπό των μισθωτών επαγγελματιών ποιμένων και κυρίως όσων εκ των επισκόπων αισθάνονται Δεσποτάδες και θεωρούν την Πίστι και την Εκκλησία τους, δεν ερωτούν το ποίμνιό της, ούτε το ερώτησε κάποιος προ της ψευτοσυνόδου του Κολυμπαρίου, ούτε το ερώτησε κάποιος μετά την ψευτοσύνοδον, ουδείς δε, το ενημέρωσε αρκούντως, πλην γενικών και αορίστων εγκυκλίων.

    Εσείς γνωρίζετε τον Πατριάρχη καλύτερα από τους άλλους. Εμείς όμως διαβάζουμε ότι ιεράρχες της Εκκλησίας της Κρήτης σπεύδουν και λαμβάνουν την ... Τουρκική υπηκοότητα, για λόγους που δεν κατανοούμε. Μήπως θέλουν να μας Τουρκέψουν, γι αυτό άλλος προβάλλει, προσφέρει και αποκαλεί ιερόν το κοράνιον κι άλλος διώκει όποιον αμφισβητεί τον προδότη της Πίστεως;

    Ιωάννης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνουν την τουρκική υπηκοότητα, για να είναι υποψήφιοι του Πατριαρχικού θρόνου.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    2. Στο σχόλιο 6 Ιαν. 2017 εκ παραδρομής παραλείφθηκαν και προστίθενται τα κεφαλαία :

      "όσων εκ των επισκόπων αισθάνονται Δεσποτάδες και θεωρούν την Πίστι και την Εκκλησία ΣΑΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ τους.

      Εκκλησία όμως είμαστε εμείς, ο πιστός λαός του Θεού, και όχι οι μισθωτοί επαγγελματίες.

      Ευχαριστώ.
      Ιωάννης Μ.

      Διαγραφή
    3. Και γιατί 100 χρόνια μετά την Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα, έπειτα από τους Απελευθερωτικούς Αγώνες και τις αιματηρές θυσίες των επαναστατών Κρητών που μάλιστα στην Επαναστατική Σημαία τους της Θερίσου του 1909, τη Σημαία του Σταυρού, είχαν γράψει σταυροειδώς ΕΝΩΣΙΣ ή ΘΑΝΑΤΟΣ, η Εκκλησία της Κρήτης δεν αποφασίζει να ενωθεί με την Εκκλησία της Ελλάδος;

      Διαγραφή
  2. Πώς προκύπτει ότι αποτελεί "Ἑκκλησιαστικό παράπτωμα" η αμφισβήτησις μιας "φρέσκιας" ψευτοσυνόδου η οποία ούτως ή άλλως δεν έχει καλή φήμη στο Ορθόδοξο πλήρωμα και σε βάθος χρόνου ασφαλώς δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτή από πολλούς Ορθοδόξους! Υπήρξαν και στο παρελθόν ληστρικές σύνοδοι που όμως τότε κάποιοι τις θεωρούσαν έγκυρες, εν τέλει όμως η Εκκλησία τις αποκήρυξε ως ληστρικές. Αν επομένη Οικουμενική Σύνοδος αποκηρύξει την Κολυμπάρειο ψευτοσύνοδο πού θα τρέχουν να κρυφτούν οι υποστηρικτές της!

    Υπήρξαν εποχές που επικρατούσαν οι αιρετικοί Αρειανοί, και όλοι οι Ναοί της Κων/λεως πλην ενός ανήκαν στους Αρειανούς. Υπήρξε ένας ολόκληρος αιώνας όπου επικρατούσαν οι εικονομάχοι, ανετράπη όμως η κατάσταση και τώρα επικρατούν οι εικονολάτρες. Η πλειοψηφία δεν έχει πάντα δίκαιο και ένας μειοψηφών Μάρκος Ευγενικός το τεκμηριώνει. Στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει το αλάθητο του Πάπα ούτε η αρχή του ενός και συνεπώς η για λόγους πίστεως και συνειδήσεως αμφισβήτηση κάποιων πράξεων ή "πιστεύω" κάποιου ποιμένος, αν κρίνεται ότι είναι αντορθόδοξες γιατί να αποτελούν παράπτωμα; Ο λόγος του Θεού ου δέεται. Δεν είναι τρομοκρατία η Ορθοδοξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου