Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2016

OMOΛΟΓΙΑ: Μα γιατι απορειτε και γιατι εκπλητεσθε; Παλαιοτερα το ξαναγραψαμε. Ο μητροπολιτης Αθηνων Ιερωνυμος Λιαπης παντοτε θεωρουσε τους Μονοφυσιτες ως Ορθοδοξους και αυτο το δηλωνε επισημα. Ποιος σας ειπε οτι μονο ο Βαρθολομαιος ειναι υποδικος εν τη Εκκλησια και αξιος καθαιρεσεως; Ασφαλως το ιδιο υποδικος και καθαιρετεος ειναι και ο βυθιος και σκοτεινος Ιερωνυμος Λιαπης.

Τίμησαν και τον Κόπτη Πατριάρχη ως αρχηγό Εκκλησίας!

·     Ἐπίσημη ἐφαρμογὴ τῶν ἀποφάσεων τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου ἀπὸ τὴν Δ.Ι.Σύνοδο!
·   Οὐδεμία διαμαρτυρία τοῦ Πειραιῶς (εἶναι μάλιστα Συνοδικός) καὶ τοῦ Ναυπάκτου!
·   Οἱ Οἰκουμενιστὲς θριαμβολογοῦν!!!

  Οἱ Οἰκουμενιστὲς διὰ τοῦ θεολόγου Γιώργου Βλαντῆ καὶ τοῦ ἱστολόγου Παναγιώτη Ἀνδριοπουλου (φωνὴ τοῦ "Φαναρίου" στὴν Ἑλλάδα) καρφώνουν τὸν Μητροπολίτη Πειραιῶς Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος ὡς Συνοδικὸς "προφανῶς παρέστη" στὴν τιμητικὴ ὑποδοχὴ τοῦ Κόπτη Πατριάρχη, ἀλλὰ καὶ τὸν Ναυπάκτου Ἱερόθεο, ὅτι ἐμπράκτως -μετὰ τῆς Δ.Ι.Συνόδου-  ἀποδέχονται  τοὺς  Κ ό π τ ε ς   ὡς Ἐκκλησία!      Τί ἔχουν νὰ ποῦν;


ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΠΤΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;




Του θεολόγου Γιώργου Βλαντή
  «Σήμερα, δυστυχώς η καθ’ Υμάς Εκκλησία ως και άπασα η Μέση Ανατολή γίνονται συχνά αποδέκτες βιαίων εκφράσεων θρησκευτικού φονταμενταλισμού, που θέτουν σε δοκιμασία το πιστό ποίμνιο Υμών, το οποίο όμως δίδει εμπράκτως μαρτυρία Χριστού»   (Αθηνών Ιερώνυμος, 09.12.2016) 
   Πριν από λίγους μήνες αντιπρόσωποι της Εκκλησίας της Ελλάδος δημιούργησαν σοβαρό πρόβλημα στις εργασίες της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου εξ αιτίας της άρνησής τους να δεχθούν τον όρο «Εκκλησίες» για τους μη Ορθόδοξους. Μετά την ψήφιση του περί οικουμενικής κίνησης κειμένου της Κρήτης, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών προέβη σε σχετικές δηλώσεις, οι οποίες καταγράφηκαν σε δελτίο τύπου της Ι. Συνόδου. Τις είχα σχολιάσει σε σύντομο άρθρο μου. 
   Διαβάζοντας τα σημερινά του λόγια, αναρωτιέμαι: Αποτελούν οι Κόπτες κατά την άποψή του και κατά τη γνώμη των μελών της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου Εκκλησία ή όχι; Αν όχι, προς τι οι τιμές, η υποδοχή στην Ιερά Σύνοδο, τα θερμά λόγια; Αν ναι, προς τι η προ μηνών ταραχή, η οποία προκάλεσε βαθειές εντάσεις στην Αγία Σύνοδο, έθεσε σε κίνδυνο τον οικουμενικό διάλογο, οδήγησε στην ψήφιση ενός οικουμενικά αδύναμου κειμένου στην Κρήτη και εξέθεσε το όνομα της Ορθοδοξίας διεθνώς; Άλλαξε κάτι τους τελευταίους μήνες; Αν ναι, τι; Ή μήπως ο Μακαριώτατος επανέλαβε στον Κόπτη Πατριάρχη τις δηλώσεις του του περασμένου Ιουνίου; 
    Επίσης: Πώς θα αντιδράσουν Μητροπολίτες όπως οι Ναυπάκτου Ιερόθεος και Πειραιώς Σεραφείμ (ο οποίος είναι και συνοδικός, άρα προφανώς παρέστη σήμερα στη συνάντηση), Κυθήρων Σεραφείμ, κ.ά. στα σημερινά λόγια του Προκαθημένου της Εκκλησίας της Ελλάδος και στην εν γένει στάση αυτού και της περί αυτόν ΔΙΣ έναντι του Πατριάρχη της Κοπτικής Ορθόδοξης Εκκλησίας;
Δεῖτε κι αὐτό (ἐδῶ):

Καιρός του πενθείν: Περιχαρείς μητροπολίτες τιμούν και ασπάζονται τον αιρετικό και σαν μαθητούδια ακούν τη "διδαχή" του!

Ο  αιρετικός  Κόπτης Πατριάρχης στην Ιερά Σύνοδο

3 σχόλια:

  1. καλα δεν εχετε καταλαβει μεχρι τωρα οτι ο πειραιως μονο για
    λογια ειναι........
    κανει τον αντιοικουμενιστη απ την εκλογη του στον πειραια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.youtube.com/watch?v=7MIJg62R2Qg Κυριακή της Ορθοδοξίας του 2012.

      Διαγραφή
  2. Τι μαρτυρία Χριστού δίνει το ποίμνιο των Κοπτών Μονοφυσιτών; Γι' αυτούς ο Χριστός είναι μόνο Θεός και καθόλου άνθρωπος. Μπορεί ποτέ να "συγχρώνται Ιουδαίοι Σαμαρίταις";

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή