Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016

Ἐπιτέλους ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης ἀποφάσισε νὰ ἀσχοληθεῖ μὲ τὸν ΙΕ΄ Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου (ὅπως χρόνια παρακαλούσαμε). Τὴν ἀνάλυση τοῦ ἐν λόγῳ Κανόνα τὴν ἐνέταξε στὰ μαθήματα ποὺ κάνει στοὺς πιστοὺς τοῦ Ἱ. Ν. Ἁγίου Ἀντωνίου Θεσσαλονίκης.

Oι ...κοαζοντες ...ως μεθυσμενοι βατραχοι Τελεβαντος, Κυριακου και Αμεθυστος ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ τω ...χαρισματι..., χειρονες των Οικουμενιστων,  συνεχιζουν τα κακοηχα κοασματα τους...ο μεν πρωτος βατραχος εκ της Αστορια, ο δε εκ Κυπρου, ο δε τριτος και χειροτερος βατραχος εκ της Αλβιωνιας Κιναιδοχωρας.

Ομως ...εσπευσε  ο πατηρ Θεοδωρος Ζησης και ριπτει στο τριποδον συμπλεγμα, τους ....λιθους του αναθεματος ινα παυσωσι τα ασταματητα βραχνωδη κοασματα τους που μας ξεκουφαναν.....

 =====================================

 

Η Διακοπή του Μνημοσύνου (Βίντεο)

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης

Η Διακοπή του Μνημοσύνου Επισκόπων-ΙΕ΄ Κανών Πρωτοδευτέρας Συνόδου
.
(Εισαγωγή) [ΒΙΝΤΕΟ 2016]

Πρωτ. Θεόδωρος Ζήσης Ομ. καθηγητής Α.Π.Θ - Ι.N. Αγ. Αντωνίου Θεσσαλονίκης - Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016














 Σχόλιο:  Ἐπιτέλους ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης ἀποφάσισε νὰ ἀσχοληθεῖ μὲ τὸν ΙΕ΄ Κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου (ὅπως χρόνια παρακαλούσαμε). Τὴν ἀνάλυση τοῦ ἐν λόγῳ Κανόνα τὴν ἐνέταξε στὰ μαθήματα ποὺ κάνει στοὺς πιστοὺς τοῦ  Ἱ. Ν. Ἁγίου Ἀντωνίου Θεσσαλονίκης.
    Στὸ πρῶτο εἰσαγωγικὸ μάθημα, λοιπόν, ἀναφέρεται στοὺς σύγχρονους Ἐπισκόπους (Ἐλευθερουπόλεως Ἀμβρόσιο καὶ Φλωρίνης Αὐγουστῖνο Καντιώτη) ποὺ προχώρησαν σὲ Διακοπὴ μνημοσύνου  τοῦ Πατριάρχη Ἀθηναγόρα, ἀλλὰ καὶ τοὺς Ἁγιορεῖτες, ὅπως ὁ ἅγιος Παΐσιος ποὺ πρωτοστάτησε στὴν διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου τοῦ Ἀθηναγόρα.
    Δηλώνει δέ, ὅτι σήμερα ἔπρεπε δέκα φορὲς νὰ εἴχαμε κόψει τὸ μνημόσυνο τοῦ Βαρθολομαίου, ἀφοῦ αὐτὰ ποὺ κάνει εἶναι πολὺ χειρότερα ἀπὸ ἐκεῖνα ποὺ ἔκανε ὁ Ἀθηναγόρας.
  Ἀναφέρεται ἐπίσης καὶ στοὺς συγχρόνους κληρικοὺς ποὺ συνέγραψαν βιβλία καὶ ἀναλύουν τὸν ΙΕ΄ Κανόνα, ὅπως τὸν π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο, τὸν π. Θεοδώρητο Μαῦρο, τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ καὶ τὸν π. Βασίλειο Παπαδάκη.
    Ἐλπίζουμε ὁ π. Θεόδωρος (ὡς Πατρολόγος καθηγητής), ὁ ὁποῖος ἤδη στὴν εἰσαγωγὴ ἐπεσήμανε τὴν δυσκολία τοῦ ἐγχειρήματος αὐτοῦ, νὰ παρουσιάσει τὴν σύμφωνη γνώμη τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου, ἡ ὁποία δὲν μπορεῖ νὰ διαφέρει ἀπὸ τὴν διδασκαλία τῆς ἴδιας τῆς Ἁγίας Γραφῆς καὶ τὶς Ἐντολὲς τοῦ Κυρίου, γιὰ τὸ θέμα τῆς ἀπομακρύνσεως τῶν πιστῶν ἀπὸ κάθε εἴδους αἱρετικό.
  Εὐχόμαστε νὰ τὸν φωτίσει ὁ Θεός, ὥστε νὰ ὀρθοτομήσει τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας στὰ ἑπόμενα μαθήματα.

"Πατερικὴ Παράδοση"

11 σχόλια:

  1. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ10 Νοεμβρίου 2016 - 8:16 μ.μ.

    Μακάρι στα επόμενα μαθήματα να ορθοτομήσουν την αλήθεια για το θέμα της διακοπής του μνημοσύνου των Αιρετικών και πολύ περισσότερο να ακολουθήσουν αυτή την αλήθεια στις ημέρες μας, αλλά μάλλον δύσκολο, τουλάχιστον από το 2001 ακούμε τους λόγους αυτούς κατά καιρούς, όμως δεν έχουν γίνει πράξη μέχρι σήμερα. Θα αλλάξει κάτι στο μέλλον ; Μακάρι να αλλάξει, άλλωστε τα περιθώρια Οικονομίας και αναβολών πολύ σύντομα λίγουν και αυτό το γνωρίζουν συνειδησιακά οι διαπραγματευόμενοι το παρόν θέμα.Οψόμεθα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδέχεται να αλλάξει, αν 3 Μητροπολίτες σταματήσουν τη μνημόνευση Βαρθολομαίου και κάθε αρχηγού Εκκλησίας, δημιουργία Συνόδου από τους 3 και καταδίκη του Οικουμενισμού.

      Διαγραφή
    2. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ11 Νοεμβρίου 2016 - 2:21 μ.μ.

      Αγαπητέ Ανώνυμε 8:52 π.μ ,εάν αυτό που λέγεις έχει κάποια βάση πραγματική, τότε μην περιμένεις τίποτε να συμβεί. Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά όχι τρείς Μητροπολίτες, ούτε ένας δεν θα βρεθεί να κάνει την αληθινή Αποτείχιση, όπως την περιγράφεις. Όποιος αποφασίζει να κάνει το καθήκον του, που απορρέει από την πράξη της Αποτείχισης από τους Αιρετικούς, δεν βάζει όρους να αποτειχισθούν πριν ή μαζί με αυτόν και άλλοι ανώτεροί του, απλά κάνει το καθήκον του, εάν πιστεύει ότι αυτό είναι το ορθό και ρίχνει τον εαυτό του και την ελπίδα του στο έλεος και την πρόνοια Του Θεού

      Διαγραφή
    3. Αν μια σύνοδος Ιερέων συνέλθει και αποφασίσει την καταδίκη του Οικουμενισμού, αυτή θα θεωρηθεί ως Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας;

      Διαγραφή
    4. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΙΣΤΟΣ12 Νοεμβρίου 2016 - 12:54 μ.μ.

      Μία συνέλευση Ιερέων ή γενικότερα κληρικολαϊκή Συνέλευση σαφώς και δεν είναι Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Η υποχρέωση της Αποτείχισης από τους Αιρετικούς και φιλαιρετικούς δεν συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία Συνόδου Ορθοδόξων Αρχιερέων. Αν υπάρχουν Αρχιερείς τότε Αποτείχιση και δημιουργία Αντισυνόδου Ορθοδόξων Αρχιερέων έναντι των Αιρετικών μπορούν να γίνουν μαζί. Εάν δεν υπάρχουν Αρχιερείς να ακολουθήσουν, μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά ή να ευρεθεί ή ύπαρξη Ορθοδόξων Αρχιερέων, που δεν θα συναριθμούνται απολκειστικά στους εν ενεργεία Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Βέβαια μία κίνηση Εκκλησιαστική που δεν διαθέτει στους κόλπους της Αρχιερείς αναζητά και διερευνά Ορθοδόξους Αρχιερείς, ώστε σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα να διαθέτει Αρχιερατική ηγεσία, που αυτό εκ των πραγμάτων συνιστά την ύπαρξη Ορθοδόξου Συνόδου, διότι άλλως υπάρχει ο κίνδυνος καθώς περνά ο χρόνος να εξελιχθεί η όλη προσπάθεια σε είδος Πρεσβυτεριανής Εκκλησίας. Προσωπικά πιστεύω ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία σε περιόδους διωγμών ή Αιρέσεων, ακόμη και στις χειρότερες συνθήκες, δεν έμεινε τελικά και δεν θα μείνει ποτε ορφανή από την ύπαρξη Ορθοδόξων Αρχιερέων, ούτε σε ευρύτερο Τοπικό επίπεδο ούτε περισσότερο σε Παγκόσμιο, παράδειγμα την περίοδο των σκληρών διωγμών της Πίστεως στη Ρωσία υπήρχαν ακόμη και άγνωστοι κατα Κόσμο, αλλά γνωστοί στους διωκόμενους Πιστούς Αρχιερείς, οι Αρχιερείς των Κατακομβών. Σε μία δύσκολη σαν τις ημέρες μας περίοδο ας μην κολλάει η έρευνά μας τί τελικά θα πράξουν συγκεκριμένα πρόσωπα από τους γνωστούς Αντιοικουμενιστές Αρχιερείς, αλλά ας αφήσουμε αυτήν την πρόνοια Στον Θεό μας, ο Οποίος ουδέποτε θα αφήσει Της Εκκλησία Του ορφανή από Ορθοδόξους Αρχιερείς και Ιερείς, αρκεί να υπάρχει λαός, εμείς δηλαδή, έτοιμοι να πράττουμε το καθήκον μας.

      Διαγραφή
  2. Την Αλήθεια ενίοτε και την ξέρει και την ομολογεί ως κήρυξ "θεολογικότατος" και ρήτωρ μέγας και ο σατανάς .
    Πλήν όμως δεν την πράττει ... Αν την έπραττε δεν θα ταν άρχοντας του ψεύδους , δεν θα ταν σατανάς .
    Αλλά γιατί τότε την ομολογεί ? Μα για να την διαστρέψει ώστε να μην την πράξουν και οι άλλοι .
    Ναι μεν Αλήθεια είναι αυτή .... αλλά υπάρχει το μεγάλο ΑΛΛΆ ...αρά το πρακτέον δεν είναι όσα συνεπάγεται η Αλήθεια (= Χριστός) αλλά το ψέμα και πρακτικά επιβάλετε .
    Ο Κύριος μας ναι μεν κήρυξε στην Σαμάρια των αιρετικών αλλά δεν θυσίασε στο όρος Γαριζίν .Ναι μεν έκανε θαύματα σε εθνικούς (εκατόνταρχος, Συροφοινίκισσα γυναίκα κ.ά.) αλλά δεν θυσίασε στους ναούς τους . 2000 χρόνια ο Χριστιανισμός είναι ασυμβίβαστος με τις αιρέσεις και τους αντίχριστους Και ασυμβίβαστοι μέχρι μαρτυρίου . Σε αντιδιαστολή με αυτά ... δεν είναι απλά "γυμνή τη καφαλή " ο συμβιβασμός με τους αντίθεους ... είναι πασίδηλο , πασιφανές και αναντίρρητο και με κάθε επισημότητα συνοδικά διακηρυγμένο οτί ο οικουμενισμός πρεσβεύει . Επίσημα και συνοδικά συμπροσευχήθηκαν με τους αιρετικούς και τους ονόμασαν εκκλησία . Αλλά και με τους Ραβίνους και τους Ιμάμηδες επίσημα δημόσια και πανηγυρικά μετέχουν στα υπό αυτών τελούμενα και ομολογούν ότι έχουν τον ΙΔΙΟ ΘΕΟ δηλαδή τον σατανά .
    Ξέρει ο Ζήσης οτι ο θεός του Πάπα και των άλλων αιρετικών και αντίχριστων είναι ο σατανάς και οτι αυτός ομολογείται σαν θεός απο τον Βαρθολομαίο και τους συν αυτώ .
    Ξέρει ο Ζήσης ότι μνημονεύοντας τον Βαρθολομαίο τον θεό του Βαρθολομαίου , του Πάπα κτλ ομολογεί .
    Γιατί το λοιπόν μνημονεύει ? Γιατί προσκυνά τον Σατανά ?
    Δεν σου αρκεί Ζήση η πρώτη και η δεύτερη εντολή ? " Εγώ ειμι Κύριος ο Θεός σου, όστις εξήγαγόν σε εκ γης Αιγύπτου, εξ οίκου δουλείας. ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλήν εμού.
    ου ποιήσεις σεαυτω είδωλον, ουδέ παντός ομοίωμα, όσα εν τω ουρανω άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γης. ου προσκυνήσεις αυτοίς, ουδέ μη λατρεύσεις αυτοίς· εγώ γαρ ειμι Κύριος ο Θεός σου, Θεός ζηλωτής, αποδιδούς αμαρτίας πατέρων επί τέκνα, έως τρίτης και τετάρτης γενεάς τοις μισούσί με και ποιών έλεος εις χιλιάδας τοις αγαπώσί με και τοις φυλάσσουσι τα προστάγματά μου."
    Το λοιπόν ? Πώς είναι δυνατόν χριστιανός να μνημονεύει ?
    Ζήση πρώτα αποτοιχίσου να σε δεχτώ σαν χριστιανό , γιατί μόνο χριστιανός δεν είναι όποιος μνημονεύει Βαρθολομαίο , και μετά μίλα για ΘΕΟ .
    Οσο προσκυνάς τον αντίχριστο μάταια βάζεις στο στόμα σου το όνομα του Κηρίου μας . Ου λήψει το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω· ου γαρ μη καθαρίση Κύριος ο Θεός σου τον λαμβάνοντα το όνομα αυτού επί ματαίω.
    Αμά είσαι του Θεού Ζήση αναθεμάτισε τον παπικό Βαρθολομαίο , τον παν αιρεσιάρχη τον εχθρό του Θεού και άρον τον σταυρό σου και περιπάτει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θεωρείτε, ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία στο σύνολό της είναι η Εκκλησία του Χριστού, πλανάσθε πλάνην οικτράν. Είναι η Εκκλησία του Αντιχρίστου, γιατί έχει αντιευαγγελικό και αντιπατερικό λόγο.

      Διαγραφή
    2. Οι παναιρετικοί οικουμενιστές είναι η τέως ορθόδοξοι . Δεν είναι χριστιανοί αλλά αντίχριστοι όπως αντίχριστοι είναι και οι παπικοί αδελφοί τους , οι μονοφυσίτες αδελφοί τους , οι ιμάμηδες και οι ραβίνοι που μαζί τους συμπροσεύχονται .

      Η Εκκλησία ήταν είναι και θα είναι σε μας τους δεδιωγμένους απο τους αντίχριστους ένεκα του Κυρίου Μας Ιησού Χριστού .

      Εμείς ήμαστε η εκκλησία που πύλαι ἅδου οὐ κατισχύσουσιν . Η Ορθόδοξη Εκκλησία στο σύνολό της . Η ΜΙΑ Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία . Και στο σύνολό της είναι η Εκκλησία του Χριστού .

      Διαγραφή
    3. Και σ΄ αυτούς μέσα, δηλ. στη ΜΙΑ...........
      συμπεριλαμβάνεται και ο π. Ζήσης;
      Όταν επισκεύθηκα στο γραφείο του, στο ΑΠΘ, και του επεσήμανα κάποιο λάθος του, το παραδέχτηκε. Αλλά, μου είπε το αμίμητο: "Τώρα πως να βγω να πω ότι έκανα λάθος; θα με πάρουν με τις πέτρες!".

      Διαγραφή
    4. Οι αιρετικοί δεν είναι λίγο - πολύ χριστιανοί . Οχι μόνο δεν είναι οι αιρετικοί χριστιανοί αλλά είναι και αντίχριστοι . Και όχι μόνο όποιος αναγνωρίζει αιρετικούς ως χριστιανούς είναι και ό ίδιος αιαιρετικός αλλά ακόμα αυστηρότερα . Οποιος δεν τους αναθεματίζει κατα πως τους πρέπει .
      Γιατί αυτό επιβάλει το συνοδικό που επί εκατοντάδες χρόνια διαβαζόταν την Κυριακή της Ορθοδοξίας .
      Και όσο και να μας φαίνεται ακραίο το ανάθεμα αυτό για όσους δεν αναθεματίζουν δεν πέφτει μόνο στο κεφάλι των οικουμενιστών , η του π. Ζήση αλλά ακόμα και των της Εσφιγμένου γιατί και αυτοί δεν αναθεματίζουν τον Βαρθολομαίο αλλά απλά δεν τον μνημονεύουν .

      Διαγραφή
  3. Επειδή ο Πατήρ Θεόδωρος Ζήσης αναφέρει στο κείμενό του τον " Γέροντα Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο", χωρίς να καταδικάσει τις φοβερές και ψυχοκτόνες πλάνες του που αναπτύσσει στο βιβίο του τα ΔΥΟ ΑΚΡΑ , καλύτερα να κρατάμε μικρό καλάθι.

    Κυριάκος Βαρβέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου