Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Παναθλιε παρανοϊκε και χυδαιε συκοφαντη των Αγιων Πατερων της Ορθοδοξιας και της Πρακτικης της Ορθοδοξιας εδω και 2000 χρονια, αν μπορουσα θα σε εστηνα στο εδωλιο του κατηγορουμενου για ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΗΣΙ ΤΟΥΣ. Τωρα ομως εσυ εκ του ασφαλους, αφου αναχωρησαν για τους Ουρανους οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ, που υπεφεραν πρωτοχριστιανικα μαρτυρια για την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ ΤΟΥΣ, δεν κινδυνευεις απο αυτους και εγω δεν εχω εννομο συμφερον, βασει των ισχυοντων νομων, να σε καταστησω υποδικον και να σε καταδικασω σαν ΑΙΣΧΡΟΤΑΤΟ ΚΑΙ ΚΑΘ' ΥΠΟΤΡΟΠΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ ΤΟΥΣ, αλλα και της Πρακτικης τους. Ομως ταλαιπωρε θρασυδειλε ανθρωπακο, καποια μερα θα λογοδοτησης, θελεις δεν θελεις. Και θα τιμωρηθης αυστηροτατα, διοτι εισαι ενας μεγαλος ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΗΣ της Αληθειας της Εκκλησιας. Μεγαλο το κριμα σου, αλλα και μεγαλη και η τιμωρια σου, θαττον ή βραδιον.

Η εντιμότητα του καταδικασθέντος για «ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ κατ᾽ εξακολούθησιν» κ. Τελεβάντου!







Σιωπά για την καταδίκη του, αλλά συνεχίζει

την βρώμικη προπαγάνδα, κατά της

Αγιοπατερικής Παραδόσεως, παρερμηνεύοντας 

ατεκμηρίωτα τα περί Διακοπής Μνημοσύνου!


ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΘΗ Ο κ. Π. ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ εις φυλάκισιν ενός έτους με τριετή αναστολήν δια «κατ᾽ εξακολούθηση συκοφαντική δυσφήμηση» του π. Βασιλείου Βολουδάκη



Ορθόδοξος Τύπος Εφημερίδα
 Το Δ΄  Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών με την υπ’ αριθμ. 89550/2016 Απόφασή του εδίκασε ερήμην στις 29 Σεπτεμβρίου 2016 και κατεδίκασε τον κ. Παναγιώτη Τελεβάντον του Μιχαήλ, κάτοικο Ν. Υόρκης (Η.Π.Α.), 35η οδός 2376 ΑΣΤΟΡΙΑ, σε φυλάκιση δώδεκα μηνών με τριετή αναστολή και επιβολή των εξόδων της Δίκης, για «κατ’ εξακολούθηση συκοφαντική δυσφήμηση» του π. Βασιλείου Βολουδάκη.

   Αρχικά η δίκη είχε ορισθεί για τις 3 Δεκεμβρίου 2015, αλλά ανεβλήθη λόγω παραλείψεων της Εισαγγελίας σχετικά με την νομότυπη ειδοποίηση του κ. Τελεβάντου και διεξήχθη τελικώς στις 29 Σεπτεμβρίου 2016.
Η απόφαση, η οποία ελήφθη με ομοφωνία Εισαγγελέως και Προέδρου, στηρίχθηκε στα κατά του π. Βασιλείου παντελώς αστήρικτα ηλεκτρονικά δημοσιεύματα της Ιστοσελίδος του κ. Τελεβάντου, σε συσχετισμό με την μεταξύ του π. Βασιλείου Βολουδάκη και του κ. Τελεβάντου ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Ως Μάρτυρας κατηγορίας κατέθεσε ο κ. Λέων Μπρανγκ, διδάκτωρ
της Θεολογίας και Κοσμήτωρ της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων (Π.Ε.Θ.), ο οποίος έχει γράψει διδακτορική διατριβή για το πρόσωπο και το έργο του Αποστόλου Μακράκη και απέδειξε συκοφαντικό τον χαρακτηρισμό «Μακρακιστής», που γραπτώς εξετόξευσε πλειστάκις ο κ. Τελεβάντος κατά του π. Βασιλείου Βολουδάκη.
    Η ανωτέρω Δικαστική Απόφαση αποτελεί ηθική δικαίωση του π. Βασ. Βολουδάκη, ο οποίος αφού εξήντλησε όλα τα πνευματικά μέσα και συνήντησε την αδιαλλαξία του κ. Τελεβάντου, κατέφυγε στην Δικαιοσύνη, όχι για το πρόσωπό του –όπως διευκρίνησε κατά την ακροαματική διαδικασία– ούτε για τα πνευματικά του παιδιά και τους ενορίτες του, που τον γνωρίζουν από κοντά, αλλά για την άρση του σκανδαλισμού όλων εκείνων, των ευρισκομένων μακράν και εκτός Ελλάδος, που δεν τον γνωρίζουν προσωπικά, αλλά τον διαβάζουν και ακούουν τις διαδικτυακές ομιλίες του.
  Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης επιφυλάσσεται όλων των απορρεόντων εκ της ως άνω Αποφάσεως νομικών δικαιωμάτων του.
Το Δ. Σ. των εκδόσεων «ΥΠΑΚΟΗ»

Σχόλιον Ο.Τ.: Εξ αφορμής της καταδίκης του κ. Π. Τελεβάντου έχομεν χρέος να σημειώσωμεν ότι ουδέποτε απήντησεν εις την επιστολήν του Ο.Τ. (φ. 2126/ 22.07.2016), αλλά συνέχισε να ισχυρίζεται ότι ο Ο.Τ. εκτρέπει τον αντιοικουμενιστικόν αγώνα. Αφ’ ενός με την καταδίκην αυτήν αποδεικνύεται έμμεσα ότι ο Ο.Τ. δεν έχει εκτραπή από τον αντιοικουμενιστικόν αγώνα, αφ’ ετέρου οφείλει ο κ. Τελεβάντος να αντιληφθή ότι δεν είναι προς το συμφέρον του αγώνος να σπιλώνωνται οι αγωνισταί, κάτι που διαφαίνεται από το ακόλουθον πρόσφατον κείμενόν του:
  «Η “Σύναξις κληρικών και μοναχών” εξέδωσε ανακοίνωση -την οποία αναδημοσιεύουμε σε συνέχειες- αναφορικά με τη Σύνοδο της Κρήτης με την οποία αναδεικνύει ευσύνοπτα αλλά με μεγάλη επιτυχία τα προβληματικά στοιχεία της εν λόγω Συνόδου. Με αυτό το σημείωμα θέλουμε να επισημάνουμε μόνον μία σκοπιά που χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνιση. Συγκεκριμένα η αναφορά στη διακοπή του μνημοσύνου ως αντίδραση στη Σύνοδο της Κρήτης είναι ελλιπής. Δεν κάνει καμία αναφορά για τη διαφορά ανάμεσα στη διακοπή μνημοσύνου και στη διακοπή μνημοσύνου με ακοινωνησία. Και εξηγούμαστε. Ένα πράγμα είναι η διακοπή μνημοσύνου και διαφορετικό πράγμα είναι η επιβολή της ακοινωνησίας. Το πρώτο είναι μεν κανονικό δικαίωμα των πιστών, αν και υπό τις παρούσες συνθήκες αντενδείκνυται ως ποιμαντικά ασύμφορο. Η ακοινωνησία, όμως, δηλαδή η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας με όλη την Εκκλησία είναι καθαρό σχίσμα. Με αυτά τα δεδομένα η “Σύναξις Κληρικών και μοναχών” επιβάλλεται να επανέλθει και να δώσει τις αναγκαίες συμπληρωματικές εξηγήσεις ώστε να μην αφήνει -άθελά της δεν αμφιβάλλουμε- περιθώριο να νομιστεί ότι ενθαρρύνει τη δημιουργία σχισμάτων».

2 σχόλια:

  1. Α` Κορ. κεφ. 6 ΤΟΛΜA τις ὑμῶν, πρᾶγμα ἔχων πρὸς τὸν ἕτερον, κρίνεσθαι ἐπὶ τῶν ἀδίκων καὶ οὐχὶ ἐπὶ τῶν ἁγίων; 2 οὐκ οἴδατε ὅτι οἱ ἅγιοι τὸν κόσμον κρινοῦσι; καὶ εἰ ἐν ὑμῖν κρίνεται ὁ κόσμος, ἀνάξιοί ἐστε κριτηρίων ἐλαχίστων; 3 οὐκ οἴδατε ὅτι ἀγγέλους κρινοῦμεν; μήτι γε βιωτικά; 4 βιωτικὰ μὲν οὖν κριτήρια ἐὰν ἔχητε, τοὺς ἐξουθενημένους ἐν τῇ ἐκκλησίᾳ τούτους καθίζετε. 5 πρὸς ἐντροπὴν ὑμῖν λέγω. οὕτως οὐκ ἔνι ἐν ὑμῖν σοφὸς οὐδὲ εἷς ὃς δυνήσεται διακρῖναι ἀνὰ μέσον τοῦ ἀδελφοῦ αὐτοῦ, 6 ἀλλὰ ἀδελφὸς μετὰ ἀδελφοῦ κρίνεται, καὶ τοῦτο ἐπὶ ἀπίστων; 7 ἤδη μὲν οὖν ὅλως ἥττημα ὑμῖν ἐστιν ὅτι κρίματα ἔχετε μεθ᾿ ἑαυτῶν. διατί οὐχὶ μᾶλλον ἀδικεῖσθε; διατί οὐχὶ μᾶλλον ἀποστερεῖσθε; 8 ἀλλὰ ὑμεῖς ἀδικεῖτε καὶ ἀποστερεῖτε, καὶ ταῦτα ἀδελφούς; 9 ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι;

    Αυτά πού πήγανε π. Βασίλειε; Όσο για τον λόγο, εάν ήταν έτσι, δεν θα είχε δοθεί αυτή η εντολή. Ο Θεός, εφόσον τα πάντα εποπτεύει, λέτε να άφηνε τους καλοπροαίρετους πιστούς σε άγνοια και χρειάζεται να δείξετε εσείς στον κόσμο το δίκαιο;

    Πολύ κρίμα. Πώς περιμένουμε μετά να δοξασθεί το όνομα τού Κυρίου μέσα από τα έργα μας;

    Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον ημάς.

    Εύχεσθε και υπέρ εμού,
    Νικόλαος Αγγελίδης
    Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξερω ποιος εισαι κ. Αγγελιδη,
    αλλα σε ολα τα πραγματα βλεπω να εχεις τον λογο και για ολα τα ζητηματα, αλλα οσον αφορα τους αλλους, αλλα οχι τον εαυτο σου.
    Εσυ δηλαδη κ. Αγγελιδη ετσι κανεις στη ζωη σου;
    Μπραβο ρε μεγαλε, εφτασες σε υψη αγιοτητας.
    Ετσι εφαρμοζεις ολες τις αδικιες και ολες τις αυθαιρεσιες του καθενα που πεφτει επανω σου για να σε εξευτελιση και να σε συκοφαντιση;
    Δηλαδη επειδη το παιζεις χριστιανος, οφειλεις και να σιωπας και να αποδεχεσαι την καθε αδικια;
    Δηλαδη εαν καποιος πει για σενα καποια συκοφαντια, δεν θα αντιδρασης, δεν θα του ζητησης τον λογο;
    Εαν καποιος σε καταπατηση το σπιτι σου και τα οικοπεδα σου, επειδη εισαι χριστιανος θα τον αφησης ατιμωρητο και θα τον ανεχθης;
    Ο Τελεβαντος ειναι αδελφος μας ή αλλοδοξος και κακοδοξος και συκοφαντης διαστρεβλωτης;
    Και ποσες φορες ο π. Βασιλειος τον καλεσε να ανακαλεση και να αποδειξη οσα του καταμαρτυρει ο Τελεβαντος;
    Και γιατι εσυ Αγγελιδη αυτον ουδεποτε τον ηλεγξες, αλλα κατηγορεις τον π. Βασιλειο που εξαντλησε ολα τα μετρα και αναγκασθηκε πλεον να τον παη στα δικαστηρια, αλλα και αυτα ο Τελεβαντος να τα περιφρονησε;
    Εμας ποσες φορες μας συκοφαντησε και δεν τον πειραξαμε καθολου, αλλα μονο φραστικα του ζητησαμε τον λογο;
    Αφου απαγορευει η Γραφη τα δικαστηρια γι αυτο και εσυ την τηρεις σε αυτο κατα γραμμα;
    Πες μας που μενεις κ. Αγγελιδη μου να ρθουμε να σε βρουμε και να σε ....προσκυνησουμε ως ακακο και αδολο και αγιωτατο εν μεσω ημων των αμαρτωλων.
    Σαν πολυ τους εξυπνους δεν νομιζετε οτι καποιοι απο σας προσπαθειτε να εμφανιζεσθε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή