Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2016

AΠΑΝΤΗΣΙ στον Ζηλωτη κ. Μανη και στο Κρυφο σχολειο του.



AΠΑΝΤΗΣΙ στον Ζηλωτη κ. Μανη και στο Κρυφο σχολειο του.


Aγαπητε μου κ. Μανη, χαιρε.

Μου κοινοποιησες καποιο κειμενο που εστειλες στον «παιδαγωγο» και εν μερει – επειδη εχω καποια καλη ιδεα για σενα- λυπηθηκα για τις ….πονηρες σου, νομιζω, δολιχοδρομιες. Και εξηγουμαι.
Kaτ΄αρχας ειχα σκοπο να σε απαντησω σχετικα με οσα πολύ εμπαθως εγραψες για την Αποτειχισι του π. Ευθυμιου, που απεχουν παρασαγγας από την αληθεια και την πραγματικοτητα. Σου εκανα μια πρωτη απαντησι, αλλα δεν προλαβα να καμω την δευτερη. Νομιζω ότι τωρα μου εδωσες την ευκαιρια να ξαναασχοληθω μαζι σου και νομιζω ότι αυτό το κειμενο πρεπει να δημοσιευθη αφου αφορα το ιδιο ζητημα και δεν βλαπτει καθολου η δημοσιοποιησι του και παρε το και σαν δευτερη απαντησι μου.
Γραφεις στην αρχη ότι εισαι ..απαθης στις επιθεσεις κλπ που σου κανουν οι αλλοι κλπ. Μακαρι να καταφερνες κατι τετοιο. Θαταν μεγαλη πνευματικη προσωπικη επιτυχια στη ζωη σου, ομως εγω αυτό δεν το βλεπω, μαλλον το εντελως αντιθετο βλεπω.
Λες πιο κατω ότι είναι αναληθεια ότι δεν δημοσιευσες τις απαντησεις του π. Ευθυμιου. Μα, αληθεια μιλας ελληνικα; Ποτε τις δημοσιευσες στο ιστολογιο σου και εγω δεν τις ειδα; Εσυ ξεκινησες να κατηγορεις τον π. Ευθυμιο και εσυ οφειλες τις απαντησεις του να  τις δημοσιευσεις στο ιστολογιο σου και όχι να θεωρεις τις δημοσιευσεις της Πατερικης Παραδοσης, σαν δημοσιευσεις ….δικες σου!!!!
Το τι εκανε η Πατερικη Παραδοσι, ειναι δικο της ζητημα. Εσυ τι εκανες, εσυ τι δημοσιευσες; Μα μονο τα δικα σου δημοσιευσες τηρωντας την δικη σου ….αυτονομοθεσια και την ….μη προβλεπομενη …δημοσιογραφικη σου αντιδεοντολογια!!!
Λες πιο κατω ότι ο Χρυσοστομος των Σπετσων, αρνηθηκε να εχει ξεκαθαρα κάθε επαφη με τον π. Ευθυμιο. Και χωρις να εχεις ζητησει τον λογο από τον ιδιο, ως οφειλες, πιο κατω γραφεις με υπονοουμενα ….και τοτε καταλαβα γιατι ο π. Χρυσοστομος δεν ηθελε σχεσεις με τον π. Ευθυμιο. Σαν πολύ δεν θεοποιεις τους ρασοπάτερες σου κ. Μανη, οποιοιδηποτε και ναναι αυτοι, και …ενστικτωδως βγαζεις τα δικα σου συμπερασματα χωρις να γνωριζεις , ουτε να αναζητεις να μαθης τους ιδιαιτερους λογους, που  μπορει να μην υπαρχουν, αλλα απλα ισως ναναι και καποια ….γερικη ή και εμπαθης ….παραξενια τους;;;!!!
Το ιστολογιο Πατερικη Παραδοσι, δεν είναι του π. Ευθυμιου, αλλα απλα δημοσιευει, εστω και κατ’ αποκλειστικοτητα τα κειμενα του π. Ευθυμιου και τιποτα περισσοτερο. Το ιστολογιο αυτό δεν εκφραζει και σε ολες του τις δημοσιευσεις τον π. Ευθυμιο, αυτό εγω νομιζω και αυτό πιστευω, γιατι σε αυτό δημοσιευονται και κειμενα απαραδεκτα, ισως και για τον ιδιο τον π. Ευθυμιο, όπως και στο δικο μου ιστολογιο, που δημοσιευω και κειμενα που ο π. Ευθυμιος διαφωνει και πολλες φορες μου το ανακοινωνει ο ιδιος, όταν τον συναντω απαξ του μηνος.
Και από το ιστολογιο καποιου τριτου, βγαζεις το συμπερασμα ότι ο π. Ευθυμιος δεν ενδιαφερεται για την αληθεια αλλα για την αυτοπροβολη ή την αυτοδικαιωσι του. ΒΑΡΥΣ ο λογος αυτος αδελφε, μην βγαζης τετοια συμπερασματα για τον ταπεινο και αγνοτατο δουλο του Θεου, τον πραγματικο σπηλαιωτη ασκητη π. Ευθυμιο. Εμεις δεν γκουρουποιουμε τον π. Ευθυμιο, ουτε και ο ιδιος μας εδωσε ποτε αυτό το δικαιωμα, όπως αυτό συμβαινει στις δικες σας (εννοω των Παλιοημερολογιτων) συνηθειες και νοοτροπιες. Δεν μπορουν να βγουν, λοιπον, τετοια συμπερασματα από ένα τριτο ιστολογιο και από καποια δικη σου ….δολιχοδρομια και παρασπονδια και παραλειψι, αφου πιστευω ότι τα κειμενα του, σου ταστειλε και εσυ αρνηθηκες να τα δημοσιευσεις και επαναπαυτηκες στη δημοσιευσι τους, απο ένα αλλο ιστολογιο. Αν δεν σου εστειλε, ο π. Ευθυμιος τις απαντησεις του, τοτε και μονο θα μπορουσες να πης οσα λες, διαφορετικα, ΟΧΙ. Και όχι μονο.  Ενώ εκανες και τριτη απαντησι και ξαναασχοληθηκες και με καποια τεταρτη απαντησι και μαλιστα συκοφαντικη, παρουσιαζοντας τον ως ανακολουθο με τα λεγομενα του για την Αποτειχισι και παλι αρνηθηκες να δημοσιευσης μεχρι και σημερα την απαντησι του και βγαινεις και από πανω ως …αδικημενος!!!!. Μην δικαιωνεις εαυτον αδελφε, γιατι η δικη μου η τρυτανη σε βγαζει ενοχο και, ανευ παρεξηγησεως, ΔΟΛΙΟ, και μαλλον …γεμοντα δολιοτητος.
Γραφεις πιο κατω για μια …νεα προσωποπαγη σχισματικη καταστασι του π. Ευθυμιου κλπ.κλπ. Και μιλας και επιζητας επιμονως …δασκαλιστικο, εγγραφο
Αποτειχισεως. Οντως, αποδεικνυεις ότι εισαι ενας χαρτο…δασκαλακος. Κατηγορεις δε και καποιους αλλους «αδελφους σου», που εβγαλαν την μηνυν των εναντιον σου και κατά πασαν πιθανοτητα να εννοεις και εμενα που σου ανεφερα καποιους νομους περι τυπου.
Δες ομως και την περαιτερω λογικη σου. Λες «εγω εκανα μια αποκαλυπτικη δημοσιευσι εγγραφου, δεν ζητησα από τον π. Ευθυμιο να απαντηση». Τι είναι αυτά που γραφεις, δασκαλε μου, τι επαθες …στασι λογικης; Ασχολεισαι με κειμενα του και τον βγαζεις ανακολουθο και ψευτη και γραφεις ότι δεν εχει το δικαιωμα να σε απαντηση, σε μια τετοια ανεντιμη προσπαθεια ...αφου εσυ δεν ζητησες απαντησι; Και  τοτε ποια ηταν η σκοπιμοτητα αυτής της ανηθικης πραξης σου, τον ΠΛΗΡΗ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΝ ΤΟΥ; Δασκαλε προσεχε τι γραφεις γιατι θα χασω και για σενα, όπως εχασα και για καποιους αλλους, την καλη ιδεα. Παψε τις δολιοτητες αδελφε, γιατι είναι δολιοτητες αυτές, μεταδιδομενες από τον ….Δολιο.
Χαρακτηριζεις την ΗΡΩΙΚΗ και ΠΑΤΕΡΙΚΟΤΑΤΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, του π. Ευθυμιου, ως εκδιωξι απο έναν ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ και όχι ως Πατερικη ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ από αυτον τον Μοιχεπιβατη. Kαι τοτε η παυσι μνημοσυνου επισκοπου και μαλιστα ενός θηριωδη και αιμοσταγους μοιχεπιβατη τι είναι; Θεατρικη παραστασι; Μα αυτό ακριβως δεν είναι η Αποτειχισι, μαλλον το πρωτο βημα της, η παυσι μνημοσυνου και α.π. Είναι δυνατον; Εισαι λογικος; Πως εισαι τοσο τυφλωμενος; Ξαναειδες στη ζωη σου μια τετοια θαρραλεα και γενναια απαντησι σε έναν Μοιχεπιβατη, που για να εγκατασταθη κεκλεισμενων των θυρων, καταματωσε με τα Ματ την χριστιανικη Λαρισα; Που ησουν τοτε εσυ κ. Μανη για να συμπαρασταθης ή καποιοι επιτοπιοι «γενναιοι» ομοφρονες δικοι σου, στον εκλεκτο δουλο του Θεου π. Ευθυμιο, που και σημερα ακομα, πρωτος αυτος κατερχεται στα πεζοδρομια συναγωνιζομενος με τον λαο του Θεου, ενώ εσεις απουσιαζετε και απαιτειτε τα παντα από εμας τους, ως μας αποκαλειτε νεοημερολογιτες; Συμπαρασταθηκατε ποτε σε καποιον αγωνιστη κληρικο μας, που αγωνιζεται τον καλο αγωνα της Πιστεως; Ενώ ο ιδιος ο πατηρ Ευθυμιος και παληοτερα, αλλα και τελευταια, συμπαρισταται σε δικους σας αγωνες όταν καταλαβαινει ότι αγωνιζεσθε για τον Οικουμενισμο και επιζητα επιμονως να δεχθητε από κοινου καθοδο σε κοινους αγωνες για την Ορθοδοξη Πιστι μας, όμως εσεις όχι μονο αρνεισθε και κωφευετε, αλλα και προκαλειτε, αφου αμνηστευετε πληρως την καλοπερασι και την πληρη απαθεια των δικων σας επισκοπων, αφου αυτοι ….αραξοβολησαν στα μοναστηρια τους και διερχονται βιον καλοπερασεως και μονιμου αναπαυσεως.
Κρατω στα χερια μου δημοσιευθεν κειμενο του π. Ευθυμιου, επιγραφομενο, «καταθεσι μικρας συμβολης στον αγωνα των διωκομενων Εσφιγμενιτων Πατερων, εξ αιτιας της νεας προσπαθειας εκδιωξεως τους και στον αγωνα τους εναντιον του Οικουμενισμου».
Ενώ εψαξες και βρηκες ένα άλλο κειμενο της προ πολλων ετων  βιοτης του π. Ευθυμιου στο Βολο, αυτό που δημοσιευθηκε προσφατα σε πολλα ιστολογια, δεν το ειδες; Τοση είναι η εμπαθης ….τυφλοτητα σου; Δεν γνωριζεις αραγε τις λεπτομερειες της Αποτειχισεως του π. Ευθυμιου, ή εστω, δεν φροντισες να τις μαθης ή σκοπιμα αναφερεις οσα αναφερεις, αφου κατι σε απαντησα εγω και ωφειλες να το διερευνησης;
Και βεβαιοτατα, όπως γραφεις και εσυ ο ιδιος, …. «είναι ο π. Ευθυμιος ανωτερος και πιο ορθοδοξος από ολους τους αλλους αποτειχισθεντες γεροντες του παρελθοντος, αλλα και του παροντος». Ναι είναι αληθεια αυτό που λες και ου ψευδεσαι, αδελφε μου. Και ξερεις γιατι; Διοτι ο π. Ευθυμιος, όταν επανηλθε στη Λαρισα ο Θεολογος και επισκοπουσε, με την αγρυπνουσα αγαπη του πιστου λαου του και μεχρι την κοιμησι του, ΜΝΗΜΟΝΕΥΕ και αριστα επραττε, τον Κανονικο και Νομιμο, αγιο και αγαθοτατο μητροπολιτη Θεολογο, ο οποιος βεβαια, όπως και εδώ λες ψευδεστατα, δεν κοινωνουσε με τους Οικουμενιστες, αλλα μην ξεχνας και από τοτε περιπου αρχισε να γιγαντωνεται ο Οικουμενισμος. Το 1993 υπογραφηκαν, οσα υπογραφηκαν, στο Μπαλαμαντ του Λιβανου. Και δεν ανακοινωθηκαν, ουτε τα πληροφορηθηκαμε αμεσως. Μετα, που εγιναν γνωστα, αρχισε εντονωτερα ο αγωνας ολων μας και μεχρι τοτε δεν εβλεπε κανενας μας λιγο μακρυτερα, ουτε και την επιταχυνσι του βηματος των αφηνιασμενων Οικουμενιστων. Με την κοιμησι ομως του μητροπολιτου Θεολογου, που συνεβη το 1996, επαψε αυθωρει και παραχρημα το μνημοσυνο του  και μνημονευε πλεον πασης επισκοπης ορθοδοξων, αλλα και μολις ηλθε στη Λαρισα με τα ΜΑΤ και με τα ροπαλα και «ενθρονιστηκε» κεκλεισμενων των θυρων ο ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗΣ Ιγνατιος Λαππας, - και ο μαρτυρων μεμαρτυρηκε αφου μπηκε σμπρωγμενος και ο ιδιος μεσα στον ναο - ο πατηρ Ευθυμιος, ουδεποτε μνημονευσε το ονομα αυτου του ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΟΥ. Και αυτή η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ του, ηταν μια θαυμασια Αποτειχισι, μια Πατερικη Αποτειχισι, που κανενας άλλος από αυτους που αναφερεις, δεν εκαμε μια τετοια ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ. Ναι ΟΥΔΕΙΣ, από τους σημερινους ή τους χθεσινους γεροντες, οποτε καλως το ομολογησες αυτό εστω και αθελα σου, εκαμε μια τετοια Αποτειχισι.
Και ενώ εσυ πρωτος δημοσιευσες το ρωμαλεο και ευθαρσοτατο κειμενο απαντησι του στον αιμοσταγη σφαγεα μοιχεπιβατη, που ετοιμαζομουνα να το δημοσιευσω εγω ως ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ κειμενο, εσυ το ....ανεστρεψες με τις δολιχοδρομιες σου - ενα πρωτοφανους συγχρονης Ομολογιας κειμενο -  … εναντιον του!!!
Και μαλιστα μεσα σε αυτό, φαινεται να ηλεγξε εντονοτατα κατά μετωπο και τον μοιχεπιβατη για τον Φιλοοικουμενισμο του, αλλα ουτε αυτο το ειδες. Απολυτως τιποτα δεν ειδες.
Δημοσιευσα χθες ένα άλλο ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ κειμενο Αποτειχισεως του π. Ευθυμιου το οποιο τα λεει όλα, αλλα ας ελπισω μετα από αυτό  να κατανοησης την …γκαφα σου.
Τι εγγραφο Αποτειχισεως ζητας επιπλεον, κυριε Μανη, μην γελοιοποιεισαι, σε παρακαλω.
Μηπως σαν την «αποτειχισι» του «αποτειχισμενου» λογω «ημερολογιου» Αγγελακακη, με τον Ευθυμιο Θεσσαλονικης και που τωρα ειδε νεο ….οραμα για να Αποτειχισθη από τους Οικουμενιστες;
Τα μαθαμε και αυτά τα ....κατορθωματα Αγγελακακη, τον οποιο επικαλεισαι, που εκ των υστερων και μετα την επισκεψι μας στο …βιλαετι του του Τριλοφου, αλλα και από τον ιδιο τον Θεσσαλονικης Ευθυμιο πληροφορηθηκαμε τα σχετικα, που τον εστειλε μεχρι Καναδα κλπ,κλπ…Και αναχωρησαμε αγανακτισμενοι, όταν καποιοι αφιονισμενοι οπαδοι του ελεγαν ότι το ημερολογιο ειναι ….δογμα!!!!δογματων!!!! Και αυτή η φρικτη και αιρετικη κακοδοξια, αλλα και η επιθεσι καποιας αναιδεστατης μαιναδας, μας εκαμε να αποχωρησουμε από εκει, ανεπιστρεπτει.
Βλεπεις λοιπον μετα από οσα σου εγραψα, σε οσα κατηγορησες τον π. Ευθυμιο ότι είναι ψευδη και συκοφαντικα; Και όχι μονον αυτά, αλλα και αυτά που εγραψες περι του Λαχανη, που από ότι με ανεφερε ο π. Ε.. δεν αποτειχιστηκε εκεινος λογω αιρεσεως αλλα για αλλους λογους, ενώ εσυ ισχυριζεσαι τα αντιθετα και χωρις να γνωριζεις την πραγματικοτητα.
Λες κατι και επικαλεισαι και καποια δικαστικη αποφασι ότι οσα ισχυουν για τις εφημεριδες  δεν ισχυουν και για τα ιστολογια και παραθετεις καποια παραπομπη. Κανεις μεγαλο λαθος, φιλε. Δεν ισχυει μια καποια αποφασι δικαστικη για τα ιστολογια, αλλα ισχυει ο νομος περι τυπου. Μια αποφασι δικαστηριου, είναι μια αποφασι δικαστηριου και υπαρχουν και άλλες πολλες αποφασεις αντιθετες από αυτην που εσυ επικαλεισαι. Προσφατη, η προ ολιγων ημερων μεσα στο 2016, καταδικη Τελεβαντου σε 12 μηνες φυλακισι για συκοφαντικη δυσφημησι, του πατρος Βολουδακη από δικαστηριο των Αθηνων, που δημοσιευσε σχετικα η Ομολογια. Όμως, περαν των νομων, ποιος νομος ηθικης και ποιο Ευαγγελιο, σε δικαιωνει δασκαλε; Τι ωραια λογικη χρησιμοποιεις, αληθεια και νομιζα οτι εισαι πιο προσεκτικος από πολλους αλλους, και νομιζα ότι προσεχεις ακομα και τις λεπτομερειες και στα λογια σου και στη ζωη σου. Με απογοητευεις πραγματικα.
Τελος, μιλας για ιστολογια αποτειχισμενων και την φρασεολογια τους που σε προκαλουν ….εμετο πραγματικο. Επειδη αυτά είναι μονο δυο και άλλο δεν υπαρχει επι της γης, γιατι τα αλλα δεν μιλουν για αποτειχισι αλλα για αλλου ειδους αγωνες, θα ηθελα να σε παρακαλεσω να αναφερεις σε ποια φρασεολογια αναφερεσαι και τα συγκεκριμμενα εφαμαρτα σημεια των σχολιων των ιστολογων ή των επισκεπτων. Οποτε βγαζεις το συμπερασμα ότι επειδη καποιοι ομιλουν, όπως ομιλουν, αρα ….δεν εχουν θεια χαρι, επειδη κατηγορουν εσας ότι δεν εχετε θεια χαρι, αφου «αποτειχισθηκατε» για το παλαιο ημερολογιο, ενώ εμεις για την Αιρεσι του Οικουμενισμου-Πανθρησκειασμου. Καλο ειναι να γινης σαφεστερος και σε αυτό το ζητημα το οποιο σηκωνει πολύ συζητησι.
Κανεις λογο και καποια …προσπαθεια απαλλαγης σας από την αρρωστια του Ματθαιισμου…και εμας - που βασει της Αγιας Γραφης, των Ιερων Κανονων και της Πατερικης μας Παραδοσεως Αποτειχισθηκαμε - μας χαρακτηριζεις σαν ….μετεξελιξι του Ματθαιϊσμου. Τοσο αναιδεστατος είναι ο εκτραχηλισμος σου, κ. Μανη; Τι να σε απαντηση κανεις σε αυτά τα …ακομψα και αχαρακτηριστα; Η προβλεπομενη από τους Ιερους Κανονες Αποτειχισι λογω ΑΙΡΕΣΕΩΣ, αποτελει σχισματικη μετεξελιξι καποιας δικης σας παραταξεως;
Θου φυλακην τω ….στοματι σου, δασκαλε..παιζεις με τη φωτια και θα καεις…Λιγη σεμνοτητα, δεν βλαπτει.
Στη συνεχεια, θα δημοσιοποιησω και ένα άλλο κειμενο του π. Ευθυμιου που αποδεικνυει το ακαματο, μαχητικοτατο και ακαταβλητο του ανδρος, του ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ δουλου του Θεου π. Ευθυμιου Τρικαμηνα. Ναι, ο π. Ευθυμιος, από την αρχη της εμφανισεως του κοντα μας, αποδεικνυει συνεχως οτι διαφερει από πολλους αλλους που λενε μεγαλα λογια και παρουσιαζουν μηδεν εργα εναντιον της Οικουμενιστικης Παναιρεσεως, μεσα στους οποιους συμπεριλαμβανεστε και εσεις οι "Γνησιοι" ασφαλως, που κρυφτηκατε πλεον στα …καβουκια σας, εκτος ελαχιστοτατων εξαιρεσεων, προ των οποιων υποκλινομαι πραγματικα και γνωριζεις πολύ καλα ποιους εννοω.

10 σχόλια:

  1. Εύγε για την απάντηση - υπεράσπιση προς τον πατέρα Ευθύμιο. Ο κ.Μάνης και οι φίλτατοι εκεί στο ιστολόγιό του έχουν ξεφύγει προ πολλού με τα αναληθή και προσβλητικά σχόλια που κάνουν κάθε τρείς και λίγο. Με κάτι άλλο δεν έχουν να ασχοληθούν και τρώγονται με όσους αγωνίζονται ενάντια στον Οικουμενισμό?? Αυτό από ένα σημείο και έπειτα φαίνεται να καταδεικνύει δαιμονική επήρεια! Παρεμπιπτόντως αν θέλετε πείτε και σε εμάς ποιοι είναι οι "Γνήσιοι" που ανήκουν στις εξαιρέσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν όντως χρήσιμη μια ιστορική ανασκόπηση και μια αναφορά στις υπάρχουσες σήμερα παρατάξεις του Π.Η. ή παραπομπές σε κάποια βιβλιογραφία.

      Διαγραφή
  2. Μόνο έχθρα κάι μίσος, ότι ήθελαν τό πέτυχαν, νά μήν ξέρει ο χριστιανός,πρός τά πού να στραφεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο στον Χριστό να στραφεί Χρήστο! Να διαβάζει καθημερινά ή και να ακούει, υπάρχει δωρεάν στο youtube και στο διαδίκτυο, την Αγία Γραφή και την Καινή και την Παλαιά. Ο χριστιανός δεν έχει πρόβλημα προς τα που να στραφεί και μέγα λάθος μας που εμπιστευόμαστε και στρεφόμαστε σε παρατάξεις, αγιοποιηθέντες, ομαδούλες και γεροντάδες. Εγώ ειμί η Οδός και η Αλήθεια και η Ζωή, η Πύλη, ο Ποιμήν. Ο τρώγων μου την σάρκα και πίνων μου το αίμα έχει ζωήν αιώνιον. Έχεις δίκιο όμως στο εξής: Έτσι που κατάντησε η Εκκλησία, αλληλοσπαρασσόμενες φατρίες, χριστιανοί φανατισμένοι και η Επίσημη εκκλησία καρικατούρα γελοιότητος και πασαρέλα επιδείξεων δεσποτικών καλλιστείων, με απόντα το λόγο του θεού, το πρόβλημα είναι, αν μιλήσεις σε κάποιον άθεο, ή εμφιβάλλοντα, ή αιρετικό για τον Σωτήρα, έπειτα όταν θα πρέπει να του πεις "έρχου στην Ορθοδοξία και ίδε"! Πού; ΠΟΥ; Όπου και να τον φέρεις, και στην αγιότερη σύναξι, βλέποντας τους αλληλοσπαραγμούς, και από τους σούπες Ορθοδόξους και από τους εχθρούς, θα πει: Έτσι είστε εσείς οι χριστιανοί; Μακρυά! Αφού το λέμε κι εμείς, αλλά εμείς έχουμε την παρηγοριά στον Κύριο Ιησού Χριστό και στον λόγο Του.

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει και η Εκκλησία των Αγίων, φίλος,στον Χριστό πιστεύει και ο Πάπας και ο διάβολος.Την Αγία Γραφή την δια βάζουν και οι Ιεχωβάδες αλλά χωρίς τους Πατέρες.Χωρίς τους Αγίους δεν υπάρχει Εκκλησία.Όταν θα έλθει ο Χριστός,η Εκκλησία εδώ στην γη θα είναι μια μικρή ομάδα Αγίων που θα είναι στην έρημο.

      Διαγραφή
  3. Αυτή η απάντηση είναι θαυμάσια!
    Λίγο αυστηρά τα λόγια,κΤσολογιάννη,όμως θα του κάνουν καλό.
    Δεν μπορεί να απαντήσει στον π.Ευθύμιο και κάνει ζαβολιές - διαβολιές .
    Αν δεν μετανοήσει ,ο Μάννης ,θα έχει άσχημο τέλος .
    Δεν φοβάται τον Θεό ;
    Μήπως είναι βαλτός από τον πνευματικό του ή τους Γνήσιους Επισκόπους της Ελλάδας ;
    Τον άφησε με ανοικτό το στόμα,ο πατέρας Ευθύμιος,χωρίς να μπορεί να αντιδράσει.
    Μελετούν ,οι γνήσιοι Θεολόγοι, το κείμενο του αποτειχισμένου Ιερομονάχου και θα απαντήσουν για λογαριασμό του Μάννη. Μεγάλη γκάφα Μάννη.Ξύπνα!

    Διαβάζω την απάντηση,κ.Τσολογιάννη, στον Νίκο Μάννη και θαυμάζω (και από εσάς και από τον π.Ευθύμιο)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μπαίνω στην αυτονόητη ουσία. Αλλά σε λεπτομέρειες. Όντως το κείμενο είναι θαυμάσιο, και ως προς τα επιχειρήματα και ως προς την αγάπη και φιλικότητα που το διαπνέει, ανάμικτη με την αγωνία για τη σωτηρία ενός ανθρώπου που φαίνεται ότι ο Οδυσσέας τον αγαπάει, και για την υπεράσπιση της αλήθειας κι ενός άλλου ανθρώπου που ο Οδυσσέας αγαπάει κι ακολουθεί πνευματικά και, δευτερευόντως για την υψηλού επιπέδου εκφορά του λόγου. Καταλαβαίνεις από την αρχή ως το τέλος όλα τα νοήματα, ενώ σε κάτι άλλα κείμενα, βερμπαλισμοί και χριστιανικές θολοκουλτούρες που λες... τα γράφει για να γράψει κάτι; Ο δάσκαλος προφανώς θεωρεί ότι κατέχει την απόλυτη αλήθεια, όπως και αρκετοί άλλοι για να μην πω όλοι μας... δεν ακούμε τον άλλο, δεν συζητάμε (συν+ζητώ) διότι ο καθένας είναι ένας πάπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δάσκαλος,φίλος, λατρεύει τον π.Θεοδώρητο και τον "άγιο"Χ. Καβουρίδη.Σου λέει εγώ αυτούς ακολουθώ.Δεν είμαι Πάπας όταν ακολουθώ τον Πατέρα της Εκκλησίας Θεοδώρητο Μαύρο και τον Άγιο Χρυσόστομο(όχι της Αντιόχειας)Καβουρίδη.
      Αν δεν έλθει ο Ηλίας και ο Ενώχ ΟΛΟΙ θα πλανηθούν. Αν δεν ήταν ο πάτερας Ευθύμιος ΟΛΟΙ θα ήμασταν χρονολάτρες.
      Πάπας είναι αυτός που δεν ακούει τους Πατέρες και τους Ιερούς Κανόνες(Παπαρρήγας, Μάννης κ.λπ. ).

      Διαγραφή
    2. Διατηρω πολλες επιστολες του π. Θεοδωρητου Μαυρου, του φιλου μου κ. Βασ. Σακκα, ομοφρονα στα περι του Μυθικου 666 με φοβερες θεσεις σωστες και σπαρταριστες και αλλες πολλες σοφωτατες παρεμβασεις του.
      Ισως τις δημοσιευσω.

      Διαγραφή
  5. Προσοχή!!! Έχουμε πληροφορίες οτι το ζήτημα που ξέσπασε τις τελευταίες εβδομάδες σχετικά με την διαμάχη Π.Ευθυμίου - Μάνη και γενικότερα ``αποτειχισμένων`` Ορθοδόξων Χριστιανών - ``Παλαιοημερολογιτών`` Ορθοδόξων Χριστιανών είναι δάκτυλος λιγοστών πρακτόρων της Κ.Υ.Π. που κρυφά βρίσκονται στις τάξεις των Γ.Ο.Χ. Σκόπος τους ο αποπροσανατολισμός (για να προωθηθεί άμεσα και ευκολότερα η σύνοδος της Κρήτης)και η διαίρεση των αντιοικουμενιστικών μετώπων. Μην μαλώνετε!!! *Είμαστε αυτοί που πρώτοι σας είχαμε γράψει πριν 3 χρόνια για την διπροσωπία του Σεραφείμ Πειραιώς και σας είχαμε στείλει την εγκωμιαστίκη επιστολή του Σεραφείμ προς τον Βαρθολομαίο. Είδαμε οτι τελικά πειστήκατε. Ελπίζουμε πάντως ο Σεραφείμ να πάψει τις αμφιταλαντεύσεις και να γίνει πραγματικός λέων της Ορθοδοξίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή