Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ:Ελαχιστοι αρνουνται να βαδισουν τον ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ και παυουν να ειναι συνενοχοι της Αιρεσης του Σιγονταροοικουμενισμου που απλωθηκε απο τους ΣΤΡΑΤΗΓΟΥΣ του Σιγονταροοικουμενισμου, ως πανουκλα μεσα στην Εκκλησια. Ο Εντριφεστατος της Θεολογιας, Ομολογητης Θεολογος κ. Παν. Σηματης εδω και πολλα χρονια ως προφητης του Θεου, φωναζει και κραυγαζει και σαλπιζει ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΝ και ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΙ και ολοι κληρικοι και λαϊκοι ΣΙΩΠΟΥΝ και ΚΩΦΕΥΟΥΝ και ακολουθουν τον δρομο του καταστροφικου ωχαδελφισμου. Και ενω προμηνυεται θυελλα μεγαλη μεσα στην Εκκλησια, ουδεις τολμαει να τον απαντηση και οσοι απαντουν απαντουν με γελοια φνηναφηματα, Κληρικοι και λαϊκοι. ΟΝΤΩΣ, ουκ εστι ποιων (ΠΑΤΕΡΙΚΗ και ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΗ) χρηστοτητα, ουκ εστιν εως ενος...

Ο οικουμενισμός – τα ακάθαρτα Πνεύματα και η Σύνοδος της Κρήτης (π. Αναστάσιου Γκοτσόπουλου)

   Στὸ ἐρώτημά σας, πάτερ, "Πῶς εἶναι δυνατόν μία Σύνοδος νά ἀποδέχεται τόν Οἰκουμενισμό καί νά τόν ἐπαινεῖ;", θὰ προσθέταμε:
Πῶς ἕνας ποιμένας -ὅπως ἐσεῖς- ποὺ μελετᾶτε, γνωρίζετε καὶ μᾶς διδάσκετε, νὰ μνημονεύετε ἕνα Ἐπίσκοπο καὶ μιὰ Σύνοδο ποὺ "ἀποδέχτηκαν" τὰ ἀποτελέσματα ἀκαθάρτων πνευμάτων, ποὺ ἀνήκουν στὸ Π.Σ.Ε. τῶν ἀκαθάρτων πνευμάτων;
Ἀπορία μας, ποὺ ἐπὶ χρόνια ἀφήνετε ἀναπάντητη!

prokathimenoi-3.jpg          
             
Πρωτοπρεσβύτερος,  Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος,
Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
Ἁπλοϊκὸς ἀλλὰ καίριος προβληματισμός:
Μία Σύνοδος, ἀκόμα καὶ ἂν συνεκλήθη ὡς Ἁγία καὶ Μεγάλη καὶ Οἰκουμενικὴ καὶ ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὸν ἀριθμὸ τῶν συμμετεχόντων ἐπισκόπωνἀξιολογεῖται τελεσίδικα ἀπό τήν Ἐκκλησία ὡς Σῶμα Χριστοῦ κυρίως σέ ἀναφορά μέ τίς ἀποφάσεις της. Τὸ ἴδιο δὲν μπορεῖ παρὰ νὰ ἰσχύσει καὶ γιὰ τὴν ὡς «Ἁγία καὶ Μεγάλη» καὶ Πανορθόδοξο συγκληθεῖσα Σύνοδο τῆς Κρήτης.

Ἀσφαλῶς, δέν εἴμαστε ἐμεῖς ἁρμόδιοι, οὔτε εἶναι τοῦ παρόντος ἡ ἀξιολόγηση τῆς Συνόδου.  Θέτουμε ὅμως ἕναν ἁπλοϊκὸ ἀλλὰ καίριο προβληματισμό:
Γιά πρώτη φορά σέ ἐπίσημο συνοδικό κείμενο τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίαςἀποτιμᾶται θετικά ἡ Οἰκουμενική Κίνηση, καὶ ἡ Σύνοδος ἐπιχαίρει καὶ ἐγκρίνει τὴ συμμετοχὴ τῶν Ὀρθοδόξων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν σὲ αὐτή!  Μὲ ἰδιαίτερα  θετικὰ λόγια ἡ Σύνοδος ἀναφέρεται στὸν ἐπίσημο φορέα τοῦ οἰκουμενισμοῦ, τό Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν (ΠΣΕ) [βλ. κείμενο «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρὸς τὸν λοιπὸ χριστιανικὸ κόσμο», κυρίως τίς  §§16-21]!
Ὅμως:
Ὁ πέραν πάσης ἀμφισβητήσεως πνευματοφόρος καί χαριτωμένος Γέροντας   π. Ἐφραίμ Κατουνακιώτης ἔχει ἀποκαλύψει ὅτι κατόπιν θερμῆς του προσευχῆς ὁ Θεός τοῦ φανέρωσε ὅτι «ὁ οἰκουμενισμός ἔχει πνεῦμα πονηρίας καί κυριαρχεῖται ἀπό ἀκάθαρτα πνεύματα»[1]!  «”Μία δυσωδία μὲ γεύση ξυνή, ἁλμυρή, πικρή… Νά! Αὐτὸ ἦταν τὸ ἀποτέλεσμα”, ἔλεγε μὲ ἀποτροποιασμό»[2]Τονίζουμε ἰδιαίτερα ὅτι ὁ Γέροντας δὲν εἶπε ὅτι εἶναι δική του ἐκτίμηση, ἀλλὰ ὅτι αὐτὸ τοῦ τὸ ἀποκάλυψε ὁ Θεὸς κατόπιν θερμῆς του προσευχῆς!
 Καί αὐτή ἡ προσωπική, χαρισματική ἀποκάλυψη ἔρχεται καί συμφωνεῖ ἀπολύτως μέ τήν πεποίθηση ὅλων τῶν συγχρόνων Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας μας (concensus patrum)  καί τῶν χαριτωμένων ἀπό τή Χάρη τοῦ Θεοῦ προσώπων σέ πανορθόδοξο ἐπίπεδο (Ἃγ. Ἰουστῖνος Πόποβιτς, Ἃγ. Παΐσιος, Ἃγ. Ἰω. Μαξίμοβιτς, Ἃγ. Πορφύριος, Ἃγ. Νεομάρτυρας Ἰλαρίων (Τροΰτσκυ), Ἃγ. Νικόλαος Ἀχρίδος (Βελιμίροβιτς), π. Φιλόθεος Ζερβάκος, π. Σωφρόνιος Ζαχάρωφ, π. Κλεόπα (Ἰλίε),            π. Ἰωσήφ Ἡσυχαστής κοκ), οἱ ὁποῖοι γιά τόν ἴδιο αὐτό λόγο ὄχι μόνο δέν ἀναπαύονται στήν Οἰκουμενική Κίνηση, ἀλλά τήν ἔχουν ἀπορρίψει ρητά καί κατηγορηματικά ὡς ἀντίθετη καί ξένη πρός τό Ὀρθόδοξο φρόνημα. 
Τό κρίσιμο λοιπόν ἐρώτημα εἶναι:
Ὅταν ἡ ζῶσα ἁγιοπνευματική ἐμπειρία τῆς Ἐκκλησίας, ὅπως αὐτή ἐκφράζεται αὐθεντικά ἀπό τούς συγχρόνους Ἁγίους καὶ χαριτωμένους ἀνθρώπους, ἀπορρίπτει τόν οἰκουμενισμό, πῶς εἶναι δυνατόν μία Σύνοδος νά τόν ἀποδέχεται καί νά τόν ἐπαινεῖ; Ποιά Ὀρθόδοξη, ἐκκλησιαστική, ἁγιοπνευματική ἐμπειρία ἐκφράζει αὐτή ἡ Σύνοδος; καί κατά συνέπεια:τελικά, τί Σύνοδος εἶναι αὐτή;
Ὅταν ὁ Θεὸς ἀποκαλύπτει κατὰ θαυμαστό, χαρισματικὸ καὶ ἁγιο-πνευματικὸ τρόπο ὅτι «ὁ οἰκουμενισμός ἔχει πνεῦμα πονηρίας καί  κυριαρχεῖται ἀπό ἀκάθαρτα πνεύματα» καὶ ἀναδύει «δυσωδία»πῶς εἶναι δυνατόν μία Σύνοδος νά τόν ἀποδέχεται καί νά τόν ἐπαινεῖ; 
Τελικά, ποίου πνεύματος εἶναι ἡ Σύνοδος αὐτή;  τοῦ Πνεύματος τῆς Ἀληθείας  ἢ   … ;
Ἡ Ἐκκλησία καλεῖται ὑπεύθυνα νά ἀποφανθεῖ!
π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος
Πρωτοπρεσβύτερος

[1] Μαρτυρία καθηγητοῦ Δημ. Τσελεγγίδη, στό  “Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας”. Μία Σύνοδος μέ ἔλλειμμα συνοδικότητας καί Ὀρθόδοξης αὐτοσυνειδησίας», ἔκδ. «Συνάξεως Ὀρθοδόξων Ρωμηῶν “Φώτης Κόντογλου”», Τρίκαλα, Μάρτιος 2016, βλ. καὶ Γέροντας Ἐφραὶμ Κατουνακιώτης, ἔκδ. Ι. Ἡσυχαστηρίου «Ἅγιος Ἐφραίμ», Κατουνάκια Ἁγ. Ὂρους, 2000, σ. 144.
[2] Γέροντας Ἐφραὶμ Κατουνακιώτης, ἔκδ. Ἱ. Ἡσυχαστηρίου ‘Ἅγιος Ἐφραίμ», Κατουνάκια Ἁγ. Ὂρους, 2000, σ. 144. Ὁ Γέροντας Ἐφραὶμ ὁ Κατουνακιώτης «συχνὰ ἔλεγε ὅτι ὁρισμένες βαριὲς ἁμαρτίες τὶς αἰσθανόταν σὰν δυσωδία»! ὅπ.π.   

12 σχόλια:

  1. ΟΝΤΩΣ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΝΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. ΔΙΚΙΟΣ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ . ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΣΥΝΟΔΟΣ Δ.Ι.Σ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εσεις π αναστασιε δεν μπορειτε η φοβασθε να απαντησετε και ερωτατε τους αναγνωστες ποια λοιπον ειναι η δικη σας θεσις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. enikos gr
    συμπαραστασης μητρ. διδυμοτειχου προς τον κ φιλη
    υπαρχει και η χειρογραφος επιστολη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σήμερα όλοι οι παπάδες της περιοχής μου ήταν στους δρόμους. Όταν τους είδα παραξενεύτηκα και είπα βρε μπας και κάτι άρχισε να αλλάζει....και τότε μου λέει μία γυναίκα που ήταν δίπλα μου "κοίτα οι παπάδες σήμερα μαζεύτηκαν γιατί είναι μέρα πληρωμής....το θέμα επομένως είναι το χρήμα. Αν όλοι αυτοί είχαν μαζευτεί ενάντια στον Οικουμενισμό και είχαν πει ότι εμείς εφεξής δεν θα μνημονεύουμε αιρετικούς τίποτα δεν θα περνούσε γιατί δεν θα έβρισκαν καν παπάδες να τους αντικαταστήσουν....Αυτοί όμως δείλιασαν και δεν συσπειρώθηκαν γιατί φοβήθηκαν να πάρουν ρίσκα που μπορεί να οδηγήσουν στο να χάσουν τον υπάρχοντα τρόπο ζωής τους και τα χρήματά τους και μετά σου λέει πώς θα ζήσουμε εμείς; Πώς θα μεγαλώσουμε τα παιδιά μας; Πώς θα κρατήσουμε τα σπίτια μας; Πώς θα πληρώσουμε όλους αυτούς τους λογαριασμούς κάθε μήνα; Τι θα φάμε; Τι θα πούν οι παπαδιές μας και η κοινωνία αν μόνοι μας αποτειχιστούμε; Βλέπεις δυστυχώς και πολλές μανάδες νυν ιερέων όταν ακόμα ήταν παιδιά τους έλεγαν πήγαινε παιδάκι μου στην Εκκλησία να γίνεις παπάς και να βολευτείς..... Εγώ αναρωτιέμαι εκείνος ο πάτερ με την συμπαθέστατη παπαδιά του που έβγαινε και έλεγε πύρινους λόγους ενάντια στον Οικουμενισμό, που στα site του έλεγε ότι ήταν ο πρώτος ιερέας αντι-οικουμενιστής που διώκονταν και που μέχρι και για δαιμονικό πνεύμα στην Σύνοδο μίλησε πού χάθηκε?? Μετά το Κολυμπάρι χάθηκε εντελώς από τον αγώνα...Και τώρα λόγω των θρησκευτικών και του Φίλη(εικόνα θα του κάνουν) άρχισαν ορισμένοι να βγαίνουν από τα Κολυμπαρίσια λαγούμια τους και να μάχονται....Όλα αυτά όμως κατά πόσο μπορούν να συγχωρεθούν από τον Κύριό μας είναι ένα άλλο ζήτημα που μετά το Κολυμπάρι φαντάζομαι πως σε αυτούς που είναι περισσότερο πιστοί στο Θεό και περισσότερο μπερδεμένοι με όλο αυτό θα τους τριβελίζει το μυαλό κάθε ώρα και στιγμή και ανάπαυση δεν θα βρίσκουν πλέον με την συνείδησή τους....μακάρι να πάρουν την σωστή και σωτήρια γι αυτούς και για το ποίμνιό τους απόφαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αδελφε οδυσσεα να αναρτησις την χειρογραφη επιστολη του διδυμοτειχου να την διαβασει ο λαος του ΘΕΟΥ
    οι καιροι ου μενετοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια ειναι αυτη η επιστολη στειλτην να την δουμε.
      Εχει φωνη και ο ...Διδυμοτειχου;
      Ξεχασε το παρελθον του;

      Διαγραφή
  6. σημερινη εφημεριδα ΑΥΓΗ
    Δαμασκηνος αδειαζει Αμβροσιο ειχε δικαιο που ο αειμνηστος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ τον ειχε στο περιθωριο ομως προηχθη διοτι ητο τρσιρακι ιερωνυμου και πνευματικοπαιδι του αειμνηστου ιακωβου νικαιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οντως ο π γκοτσοπουλος ειχε περα του μηνος να αρθογραφησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εσυ ανωνυμε δεν εισπραττεις χρηματα με τι ζεις υπερβολεςκαι κακοηθειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είναι η υπερβολή; Απλά το πρόβλημα παρέθεσα ως έχει; Αν δεν υπήρχε το ζήτημα του χρήματος στην μέση ξέρεις πόσοι θα αποτειχίζονταν και τι πύρινους λόγους ενάντια στου αιρετικούς επισκόπους θα έβγαζαν; Και ανέφερα ότι η μόνη λύση είναι όλοι μαζί οι παπάδες κάθε πόλεις να συσπειρωθούν και να αποτειχιστούν από την αίρεση συντεταγμένα ώστε να μην μπορούν να αντικατασταθούν. Κατά αυτό τον τρόπο θα είναι ανίκητοι και θα επιτευχθεί μία πρώτη τεράστια νίκη ενάντια στον Οικουμενισμό. Το όπλο πλέον για την νίκη βρίσκεται στα χέρια των παπάδων της κάθε ενορίας σαν σύνολο και όχι στα χέρια των επισκόπων γιατί αυτοί όλοι φαίνεται πώς υποχώρησαν...Εσύ πού διαφωνείς σε αυτά και τι είδους άσχετο σχόλιο είναι αυτό που έγραψες?

      Διαγραφή
  9. Ο Χριστός είπε για τους ποιμένες, ότι δεν πρέπει να πληρώνονται.
    Για τους ανώνυμους και μη ποιμένες δεν είπε τίποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κυριε οδυσσεα δεν γνωριζω τα ηλεκτρονικα συστηματα
    εαν πατησετεenikos grσε χθεσινη αναρτησι θα την διαβασετε ειναιο δε και ιδιοχειρη πρεπει να διαβαση ο κοσμος τα χαλια του δαμ καρπαθακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή