Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ! του Αγωνιστου ιατρου Λυκούργου Νάνη

ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ΠΑΤΕΡ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ!
 
 
 
 
 
 
Πόσο μας λείπεις παππούλη μας!
Επί των ημερών σου η μητρόπολή σου ήταν προμαχώνας του αντιοικουμενισμού. 
Τα ιερατικά συνέδρια που γίνονταν τότε καυτηρίαζαν και στηλίτευαν τον οικουμενισμό, την εκκοσμίκευση, τη νοθεία και παραφθορά του λατρευτικού Ήθους και όχι μόνο! 
Το ίδιο και το περιοδικό "Σάλπιγξ Ορθοδοξίας". 
Δημοσίευε μνημειώδη αντιοικουμενιστικά κείμενα του μακαριστού Διονυσιου Μπατιστάτου, του π.Δανιήλ Αεράκη, του Νικολάου Σωτηρόπουλου, του Στέργιου Σάκκου και άλλων που "έσπαγαν κόκκαλα" κατά το κοινώς λεγόμενο. 
Το ίδιο και το περιοδικό της εκλεκτής σου αδελφότητας του "Σταυρού"(συνιστώ τους αγαπητούς φίλους που θα αναγνώσουν το παρόν να προμηθευτούν τους μνημειώδεις τόμους του θαυμάσιου αυτού περιοδικού).
Το ίδιο και ο άμβωνας!

Στη "Χριστιανική Σπίθα" του Ιουλίου-Αυγούστου 1991, αριθμός φύλλου 481 με θέμα τον επάρατο και βλάσφημο μονοφυσιτισμό αφού επεσήμαινες τον κίνδυνο που συνεπάγεται ο οικουμενισμός για το Ορθόδοξο Δόγμα ζητούσες θεοφιλώς και με ενεργοποιμένο το αίσθημα της ποιμαντικής σου ευθύνης τη διακοπή των περιττών και επιζημίων διαλόγων με τους αιρετικούς "χριστιανούς". 
Τηλεγραφήματα, επιστολές, υπομνήματα, παρεμβάσεις,εισηγήσεις στην Ιεραρχία και τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο για το θέμα του οικουμενισμού, μηνύσεις σε βάρος κακοδόξων επισκόπων όπως π.χ. του Χαλκηδόνος Μελίτωνος, διατελέσαντος δεξιάς χειρός του κεκοιμημένου αποστάτη της Ορθοδοξίας Αθηναγόρα, πνευματικού πατρός του νυν πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου και εξωραιστού του δαιμονικού καρναβάλου και του Αυστραλίας Στυλιανού, αμφισβητήσαντος την αναμαρτησία του Θεανθρώπου, ομολογιακή σου ομιλία στο Άγιον Όρος που προκάλεσε τη δυσφορία των παρισταμένων τότε εκπροσώπων της Μονής Ιβήρων και του τότε πολιτικού διοικητή του Αγίου Όρους και φυσικά η ομολογιακή διακοπή μνημοσύνου του Αθηναγόρα μαζί με άλλους δύο ομόφρονες και ομοτρόπους μητροπολίτες, όλα τα παραπάνω αποτελούν ελάχιστη ανάμνηση των αντιοικουμενιστικών σου αγώνων.
Μπορούμε, άραγε, να φαντασθούμε πώς θα αντιδρούσες επί τη αναγνώσει και μελέτη και επεξεργασία, από της πλευράς του, των φρικαλέων ετεροδιδασκαλιών΄, των διατυπωθεισών υπό των γνωστών και μη εξαιρετέων μητροπολιτών άνευ ποιμνίου Περγάμου και Προύσης οι οποίοι δεν εφείσθησαν ουδέ του δόγματος της Αγίας Τριάδος μεταφέροντας στην απρόσιτη περιοχή των ενδοτριαδικών σχέσεων τα ιδεοληπτικά περί πρωτείου ληρήματα και φαντασιοκοπήματά τους; 
Ή πώς θα αντιδρούσες για τις ασχημίες του Ελπιδοφόρου σε ουνίτικο ναό της Ιταλίας;
Ή τίνι τρόπω θα στηλίτευες τις οικουμενιστικές ακροβασίες του πατριάρχη Βαρθολομαίου και του Αλβανίας Αναστασίου, καθώς και άλλων "προκαθημένων" Ορθοδόξων Πατριαρχείων και τοπικών Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών, όπως επίσης και των γνωστών και μη εξαιρετέων Μεσσηνίας, Αλεξανδρουπόλεως, Δημητριάδος και Σύρου, ειδικώς των δύο τελευταίων;
Ή πώς θα ξιφουλκούσες κατά της δυσώνυμης "ακαδημίας Δημητριάδος", που απεργάζεται υπούλως και τεχνηέντως την αποδόμηση της γνησίας Ορθοδόξου πατερικής θεολογίας και του θεοπνεύστου οικοδομήματος των Θείων και Ιερών Κανόνων;
 
Ή πώς θα στηλίτευες τη νόθευση του Ορθοδόξου Ήθους και τον εμπαιγμό των Ιερών Μυστηρίων με την ταυτόχρονη τέλεση του γάμου και της βαπτίσεως του εξωγάμου τέκνου του ζευγους; 
Και μια και περί Ορθοδόξου Ήθους ο λόγος, όλοι θυμόμαστε τους ανένδοτους αγώνες σου εναντίον του γιαναρικού νεο-νικολαιτισμού. 
Τι δε να πει κανείς και για το δριμύ έλεγχο που άσκησες στους "πανηγυρτζήδες" επισκόπους;;;
Σείεται ο τόπος μακαριστέ δέσποτα εξ αιτίας του οικουμενισμού και της συνακόλουθης προδοσίας της Ορθοδοξίας αλλά και ένεκα της εκκοσμικεύσεως. 
Ο Οικουμενισμός και με "συνοδική", πλέον, βούλλα "νομιμοποιήθηκε" εκκλησιαστικά. 
Ο συγκρητισμός λυμαίνεται, πλέον, και τις εύπλαστες ψυχές των Ελληνοπαίδων διά του μεταλλαγμένου και εκτρωματικού μορφώματος των "νέων Θρησκευτικών" όπως εμπεριστατωμένως κατήγγειλε η ΠΕΘ, μοναδικό αξιόπιστο όργανο εκπροσωπήσεως του σώματος των εν Ελλάδι θεολόγων. 
Το Ορθόδοξο Ήθος υπονομεύεται, η πολυποίκιλη αμαρτία εξωραίζεται, ο συσχηματισμός με το δαιμονοκρατούμενο κόσμο και το φρόνημά του έχει προσλάβει επιδημικές διαστάσεις εντός του εκκλησιαστικού οργανισμού!
 
Πόσο επίκαιρος είσαι μακαριστέ μας επίσκοπε! 

ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ΠΑΠΠΟΥΛΗ ΜΟΥ!

25 σχόλια:

  1. Μάλλον παλαιό προ του 1981 θα είναι το άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aν ήταν προ του 1981 θα γινόταν αναφορά στη Σπίθα του 1991;
      Μάλλον δεν το διάβασες...
      Διάβασέ το λοιπόν προσεκτικά.

      Διαγραφή
    2. Διαβάζω. Εσύ δεν το διαβάζεις; Δες το λοιπόν: 1981.

      Από το 1981 ως το 2010 που κοιμήθηκε, ο π.Αυγουστίνος, δεν δημοσίευσε κανένα κείμενο του ενός εκ των 4 που ο ιατρός θαύμαζε τα κείμενά του στη "Σάλπιγγα" και στον "Σταυρό". Άρα τα θαύμαζε προ του 1981 και για λόγους δεοντολογίας θα έπρεπε να αναφέρει ότι έκτοτε, για μια εικοσαετία ο συγκεκριμένος δεν ανήκε πλέον στην πνευματική εποπτεία ή στο πνευματικό περιβάλλον ή στην αδελφότητα ΣΤΑΥΡΟΣ του π. Αυγουστίνου και τα άρθρα του ΔΕΝ δημοσιευόταν στη "Σάλπιγγα" και στον "Σταυρό". Όχι... "τι ωραίος ο π. Αυγουστίνος που έβαζε άρθρα του "τάδε" σα να μη συνέβη ποτέ ο διχασμός πνευματικού τέκνου και π.Αυγουστίνου!!! Έχουμε 2016. 25 χρόνια πέρασαν. Μάλλον το άρθρο εγράφη στην προ του 1981 εποχή και συμπληρώθηκε στο 2016, οπότε αναφέρεται στα περιοδικά προ του 1981, κάτι που θα έπρεπε να αναφερθεί για λόγους τιμής στη μνήμη του π.Αυγουστίνου αλλά και σεβασμού του προσώπου που από το 1981 αποχώρησε από την αδελφότητά "ΣΤΑΥΡΟΣ".

      Όπως εγράφη και από άλλο σχολιαστή, και σε σχόλιο σε άλλο άρθρο, κι άλλο πρόσωπο από όσα θαυμάζει ο ιατρός, τέως πνευματικό τέκνο του π. Αυγουστίνου, που τον πίκρανε και τον παραπίκρανε και έφυγε από την πνευματική του εποπτεία μαζί με τις σχετιζόμενες μ' εκείνο οργανώσεις, δεν δημοσιογραφούσε στα τελευταία χρόνια της επισκοπείας και της ζωής του π.Αυγουστίνου στα περιοδικά που ο ίδιος εξέδιδε.

      Πώς μπορούμε το 2016 να αναφωνούμε όχι στο ταμιείον μας αλλά δημοσίως και με σκοπό να το διαβάσουν χιλιάδες αναγνωστών : "Μας λείπεις π. Αυγουστίνε, επί των ημερών σου η "Σάλπιγγα" και ο "Σταυρός" δημοσίευαν κείμενα του τάδε και του δείνα, ΧΩΡΙΣ να αναφέρουμε ότι, από το 1981 η από το ... έτος... η "Σάλπιγγα" και ο "Σταυρός" ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΑΝ κείμενα του τάδε και του δείνα διότι δεν το ήθελε ο π. Αυγουστίνος, εφόσον για κάποιους λόγους, ο τάδε και ο δείνα έφυγαν από την αδελφότητα "ΣΤΑΥΡΟΣ" και δεν ήταν πλέον υπό την πνευματική εποπτεία του π. Αυγουστίνου;

      Διαγραφή
  2. Ναι !Ο π Αυγουστίνος έλεγε τα πράγματα με το όνομα τους .... Διαβάζω στην paterikiparadosi.blogspot.gr να λέγει ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ :"...Επιδιώκεται να παρουσιαστεί στον κόσμο ένας καινούριος Χριστός, ένας Χριστός όμως που δεν σώζει. Ένας Χριστός ο οποίος την ίδια στιγμή αποδέχεται την Ορθοδοξία και την αίρεση, το ψέμα και την αλήθεια, την αρετή και την κακία»...."

    Ενας "Χριστός" που δεν σώζει δεν είναι άλλος απο τον ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ .
    Αυτόν μας ζωγραφίζει ο Πειραιώς με τα λόγια του αλλά δεν μας λέει το όνομα του .

    Και προσπαθεί να διασκεδάσει τα πράγματα λέει
    :"....Επεσήμανε ότι η Σύνοδος αυτή προσπάθησε να προσδώσει εκκλησιαστικότητα στην αίρεση «και μάλιστα με έναν εντελώς γραφικό τρόπο διότι δεν απετολμήθει τελικά να εγκριθεί το αρχικό κείμενο στο οποίο η Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνωρίζει την ιστορική ύπαρξη άλλων ετερόδοξων εκκλησιών, αλλά συγκεράστηκε κάπως μετά την αντίδραση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και έγινε δεκτό ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνωρίζει την ιστορική ονομασία ετερόδοξων Εκκλησιών. Αλλά πώς αναγνωρίζεις κάτι το οποίο δεν υπάρχει, του οποίου δεν δέχεσαι την ύπαρξη; Αναγνωρίζεις την ονομασία ενός ανύπαρκτου πράγματος;»

    Τι μας λέει ! προσπάθησε λέει να προσδώσει εκκλησιαστικότητα στην αίρεση λές και δεν την προσέδωσε ? Δεν προσέδωσε εκκλησιαστικότητα στην αίρεση η παρουσία αιρετικών στις ιερουργίες της συνόδου ?
    Δεν προσέδωσε εκκλησιαστικότητα στην αίρεση η απόφαση για το ΠΣΕ?
    Αναφέρθηκαν σε Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών ή σε Παγκόσμιο Συμβούλιο αιρετικών ? Μα η λέξη αίρεση ακούστηκε τάχα μου στην σύνοδο ?

    Ο Διαχριστιανικός οικουμενισμός θριάμβευσε
    Η σύνοδος όχι μόνο προσέδωσε εκκλησιαστικότητα στην αίρεση αλλά στην ουσία έβαλε στον κάδο απορριμάτων τον όρο αίρεση
    Ναι διαβάζοντας τον Πειραιώς νοσταλγώ τον Φλωρίνης ...
    Ναι ο π Αυγουστίνος έλεγε τα πράγματα με το όνομα τους
    Ναι κ Λυκούργο Νάνη τα έλεγε .
    Και ?

    Λέτε " ...μνημειώδη αντιοικουμενιστικά κείμενα του μακαριστού Διονυσιου Μπατιστάτου, του π.Δανιήλ Αεράκη, του Νικολάου Σωτηρόπουλου, του Στέργιου Σάκκου και άλλων που "έσπαγαν κόκκαλα" ...

    Και ?

    «Προς γαρ το τελευταίον εκβάν, έκαστον των πριν υπαρξάντων κρίνεται»
    Και το τελευταίον εκβάν είναι οτι ο οικουμενισμός θριαμβεύει .
    Ολοι αυτοί αγαπητέ μου κύριε Λυκούργο Νάνη τα έλεγαν καλά και άφησαν μια παράδοση "να τα λες καλά" όμως αρκεί αυτό ? Απεβίωσαν με την κοινωνία των ασεβών και άφησαν μιά παράδοση "να τα λες καλά" πλήν όμως
    Παρέλαβαν μια ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΉΚΗ μη τη κοινωνία χρανθήναι των Αιρετικων Παρέλαβαν μια ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΉΚΗ ανευ της οπόιας " ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της Αιωνίου Κολάσεως ημάς λυτρώσεται "

    Μα αποτειχίστικε ο Αυγουστίνος Μα αφορίστηκε ο Σωτηρόπουλος θα μου πείς ... Λοιπόν την τήρησαν και την παρέδωσαν όπως την παρέλαβαν ?
    Η με την κοινωνία των ασεβών απεβίωσαν και αυτή την παράδοση της μη διακοπής της κοινωνίας άφησαν ?

    Και που είναι σε αυτή την περίπτωση τα "πνευματικά τους τέκνα" , στην αποτείχιση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια πνευματικά τέκνα ...

      Δεν μπορεί, να χρεώνεται ο π. Αυγουστίνος τα καλά ή τα κακά κάποιων ΠΡΩΗΝ πνευματικών τέκνων του που όμως κάποια στιγμή, ζώντος του επισκόπου, διαχώρισαν τους δρόμους τους ήρεμα ή κατόπιν αποκαλύψεως σκανδάλων. Στα τελευταία χρόνια ή και δεκαετίες δεν ήταν υπό την πνευματική του εποπτεία και καθοδήγηση, ούτε δημοσιεύονταν κείμενά τους στον "Σταυρό" ή όσο ήταν Επίσκοπος, στη "Σάλπιγγα Ορθοδοξίας" που ανήκει στη Μητρόπολη. Όταν εκοιμήθη ο π. Αυγουστίνος, αλλά και όταν παραιτήθηκε από Επίσκοπος, δεν είχε την πνευματική εποπτεία τουλάχιστον δύο εκ των προαναφερθέντων. Δεν αναφέρομαι στον Σωτηρόπουλο, ούτε στον Μπατιστάτο που δεν ήταν και Καντιωτικός.

      Διαγραφή
    2. Σωστό και αυτό Δεν μπορεί, να χρεώνεται ο π. Αυγουστίνος τα καλά ή τα κακά κάποιων ΠΡΩΗΝ πνευματικών τέκνων του Ομως ο π.Αυγουστίνος διέκοψε το μνημόσυνο του Αθηναγόρα, έγραψε αντιοικουμενιστικά βιβλία και υπομνήματα, έστειλε τηλεγραφήματα και επιστολές και δεν καταδίκασε μονάχα τον οικουμενισμό αλλά επέκρινε και ονομαστικά τους πρωτουργούς του.

      Διαγραφή
    3. Ο Οδυσσέας Τσολογιάννης είναι και πνευματικό τέκνο του π.Αυγουστίνου (Καντιωτικός μέχρι κόκκαλο) και αποτειχισμένος.

      Διαγραφή
    4. Κοιταξε δυστυχως δεν ημουνα πνευματικο τεκνο του Γιγαντα Αυγουστινου, απλα ημουνα συγκλονισμενος ακροατης των ομιλιων του και συγκλονισμενος μελετητης των υπεροχων κειμενων του.
      Συναντηθηκαμε πολλες φορες και τηλεφωνουμασταν παρα πολλες φορες.

      Μονο ζωωδη οντα δεν συγκινουνταν απο τον ΝΕΟΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ Αυγουστινο.
      Ο Θεος δεν θα μας ξαναστειλη εναν νεο Αυγουστινο γιατι δεν ειμαστε παρα ...σαρκες και αραλικι.
      Τι να ικανοποιηση σε μας;

      Διαγραφή
    5. Ως προς το "πνευματικό τέκνο" δεν είναι η τυφλή υπακοή και η μονόχνωτη καθοδήγηση. Όπως τα περιγράφετε, όπως τον τιμάτε στο ιστολόγιο και όπως δράσατε και δράτε αγωνιστικά ακολουθώντας τη γραμμή του, που είναι γραμμή του Ευαγγελίου, τεκμηριώνεται γνησιότητα πνευματικού τέκνου, γνησιότερου από πολλά (άλλος έχει το όνομα κι άλλος τη χάρη, ου πας ο λέγων Κύριε Κύριε αλλά ο ποιών το θέλημα του Πατρός μου, Αγαπάς με; τας εντολάς μου τηρήσεις(χωρία από μνήμης)...

      Σχετικό -κάπως- και το γεγονός που αναφέρουν οι Ευαγγελιστές Ματθαίος, Λουκάς, Μάρκος.

      ῎Ετι δὲ αὐτοῦ λαλοῦντος τοῖς ὄχλοις ἰδοὺ ἡ μήτηρ καὶ οἱ ἀδελφοὶ αὐτοῦ εἱστήκεισαν ἔξω, ζητοῦντες λαλῆσαι αὐτῷ. εἶπε δέ τις αὐτῷ· ἰδοὺ ἡ μήτηρ σου καὶ οἱ ἀδελφοί σου ἑστήκασιν ἔξω ζητοῦντές σε ἰδεῖν. ὁ δὲ ἀποκριθεὶς εἶπε τῷ λέγοντι αὐτῷ· τίς ἐστιν ἡ μήτηρ μου καὶ τίνες εἰσὶν οἱ ἀδελφοί μου;
      καὶ ἐκτείνας τὴν χεῖρα αὐτοῦ ἐπὶ τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ ἔφη· ἰδοὺ ἡ μήτηρ μου καὶ οἱ ἀδελφοί μου·
      ὅστις γὰρ ἂν ποιήσῃ τὸ θέλημα τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς, αὐτός μου ἀδελφός καὶ ἀδελφὴ καὶ μήτηρ ἐστίν.

      Διαγραφή
  3. Τιμή και μνήμη αγίου = μίμησις αγίου.

    Αν δεν τον μιμείσαι, τον φτύνεις, δεν τον τιμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αρχιζω να προβληματιζομαι οτιο σεβ σεραφειμ αποφευγει να αναφερθει στην αθετηση της δοθεισης εντολης υποτης ιεραρχιας στην αντιπροσωπεια της
    γενικα στις αμετρητες μεχρι σημερα δηλωσεις η επιστολες αποφευγει να αναφερθη σε προσωπα δηλ συνεπισκοπους του
    και φοβουμαι ουτε και στην ιεραρχια μεθαυριον θα αναφερθη στην αντιπροσωπειαν της εκκλ. της ελλαδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ δηλαδη;

      ΝΑ δούμε. Πάντως έστω και οι δηλώσεις είναι κάτι, διότι τα γραπτά μένουν. Είναι έλεγχος, ότι δεν είναι ομοφωνη η υποταγή της Ορθοδοξίας στον παπισμό.

      Διαγραφή
  5. Και χορεύει ο οικουμενισμός επι της μνήμης των Και δεν βρίσκεται ένας να τους βάλει στην θέση τους . Ωρες ώρες , ιδικά άμα ακούσω καμιά ομιλία του Φλωρίνης σκέφτομαι οτι αυτοί ανέκοψαν κάπως τα πράγματα με τους αγώνες τους . Τώρα δεν έχουν οι οικουμενιστές το αντίπαλο δέος . Βλέπεις το λιοντάρι μας του Πειραιά , ( λιοντάρι ή Κανίς σε σχήμα λέοντος?) εκεί που γαβγίζει, εκει πάει και τρίβεται στην γλίτσα του τσομπάνη και το πήρανε χαμπάρι οτι δεν δαγκώνει .... Και εκείνο το "ρωμαιοκαθολική ΕΚΚΛΗΣΙΑ " για τους παπικούς ? Του ξέφυγε ? Μάλλον του ξέφυγε . Ναι είναι αισθητή η απουσία του Φλωρίνης Αλλά σε 30 χρόνια αν ζούσαμε έτσι που μαραζώνει το επισκοπικό ανάστημα Θα μνημονεύουν όλοι πάπα και θα νοσταλγούν τον Πειραιώς που απο αμβώνων αναθεμάτιζε τον Πάπα ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ορισμενοι αφελως τον παρομοιασαν τον σεραφειμ σαν δευτερον ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ αυτο ειναι ασεβεια διοτι ο αειμνηστος ητο ασυμβιβαστος και κυριως ηλεγχε μετα παρησιας απαντας
    η ενδυμασια του η αρχιερατικη απεριτη κ λ π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητηρια στον κυθηρων δια την επιστολην του προς τους ιεραρχας δια την γενομενην ΜΣΚΡΗΤΗΣσυνιστα δε οτι πρεπει να συζητηθει με ανεση χρονου οχι κουκουλωματα
    ΡΟΜΦΕΑ ΓΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνετελέστη προδοσία ἐπίσημη καὶ ἐν Συνόδῳ τῆς Πίστεως και
      Ναι συγχαρητηρια στον κυθηρων δια την επιστολην του προς τους ιεραρχας . Διαπιστώνει την αίρεση αναφέρων :"....- ἔδωκε τήν
      ἐκκλησιαστικότητα, ἀναγνωρίζουσα ὡς Ἐκκλησίας τούς
      Ρωμαιοκαθολικούς, τούς Μαρωνίτας, τούς Νεστοριανούς, τούς
      Μονοφυσίτας Ἀντιχαλκηδονίους, τούς Μονοθελήτας, καταδικασθέντας
      διά τήν Χριστολογικήν των αἵρεσιν ἀπό τῆς Γ’ ἕως καί τῆς ΣΤ’
      Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἀλλά καί τήν πανσπερμίαν τῶν Προτεσταντῶν, οἱ
      ὁποῖοι συμμετέχουν εἰς τό καλούμενον Π.Σ.Ε., ὅπερ ἐν τῇ πράξει
      λογίζεται ὡς ἄκρατος συγκρητισμός καί Οἰκουμενισμός (παναίρεσις)...."

      Συνετελέστη προδοσία ἐπίσημη καὶ ἐν Συνόδῳ τῆς Πίστεως και
      Ναι συγχαρητηρια στον κυθηρων δια την επιστολην του προς τους ιεραρχας ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ αυτό αρκεί ? Τους αγαπώντας τον Θεόν, ουκ έστιν εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν έργοις γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της Ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των Αιρετικων. Μετα του καυχηματος ημων, της Πιστεως ημων, της Καλης κληρονομιας των Πατερων ημων, τω Θεώ παραστήναι ελπίζομεν και των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν. Ανευ ταυτης, ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της Αιωνίου Κολάσεως ημάς λυτρώσεται. όπως έλεγε ο Αγιος Μαρκος ο Ευγενικος.

      Διαγραφή
  8. Θα τον αναπολούν σε λίγο ως "παραδοσιακό " ...Ετσι πως εξελίσσονται στην κατηφόρα άμα περάσουν και εδώ ότι και στην δύση και έχουν επισκόπους gay όπως πχ ο Τζιν Ρόμπινσον που είναι ανοιχτά ομοφυλόφιλος επίσκοπο της Αγγλικανικής Εκκλησίας και επισκοπίνες λεσβίες όπως πχ Η ομοφυλόφιλη επίσκοπος Στοκχόλμης Eva Brunne ( είναι αυτή που πρότεινε να αφαιρέθει στις εκκλησίες κάθε σημάδι σταυρού και να τοποθετήσει μάλιστα και μια σήμανση που να δείχνει την κατεύθυνση προς τη Μέκκα προς όφελος των μουσουλμάνων πιστών!)

    Θα τον αναπολούν σε λίγο ως "παραδοσιακό "!

    Οι οικουμενιστές επίσκοποι μας ήδη στο εξωτερικό όχι μόνο δεν κρύβουν τα "κουσούρια " τους αλλά είναι και περήφανοι για αυτά ...
    'Όμοιος ομοίω αεί πελάζει' ...
    στο http://indobserver.blogspot.gr/2014/09/blog-post_906.html Ο χρήστης Misha Sarov δημοσιοποιίησε το συγκεκριμένο ρεπορτάζ με το παρακάτω link κάνοντας το εξής σχόλιο: ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 , MONAXO BAYAΡΙΑΣ.
    ΛΙΤΑΝΕΙΑ ΜΕ ΚΕΡΑΤΑ ΚΑΙ ΟΥΡΕΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ... «ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ» ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΠΙΣΚΟΠΙΝΕΣ, ΠΑΠΑΔΙΝΕΣ, ΓΚΕΗ ΚΑΙ ΛΕΣΒΙΕΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΗΝ «ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ»
    ΚΑΙ ΤΟΝ Μ.Α.Τ.Σ. ΤΟΥΣ...
    Ειναι λιτανεια για το περιβαλλον ολων των υποτιθέμενων χριστιανων της Βαυαρίας. Αδυνατώ να κατανοήσω σε τι αποβλέπει όλος αυτος ο καρνάβαλος, ποια η σκοπιμοτητα της συνοδοιπορίας με δεσποτινες και LGBT pride «εκκλησίες»...Μόνο ως ξεμωραμάρα και εγκατάλειψη Θεού μπορώ να το εννοήσω...
    Αυτοί οι χατζατζαρηδες είναι η καλύτερη επιβεβαιωση του μαρξισμου που καταριούνται κατά τα άλλα...δηλαδή του ρητού πως η ισχύς του χρήματος στήνει και θρησκευτικά μαγαζακια κατά το δοκούν."
    Η εικόνα είναι στο http://indobserver.blogspot.gr/2014/09/blog-post_906.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ανώνυμος 8:41 μ.μ. και 9:42 μ.μ. αναφέρεται σε δύο πρόσωπα, που "διαχώρισαν τους δρόμους τους ήρεμα ή κατόπιν αποκαλύψεως σκανδάλων", έφυγαν από την πνευματική εποπτεία και καθοδήγηση του π. Αυγουστίνου και συνεπώς δεν αρθρογραφούσαν στα περιοδικά «Ο Σταυρός» και «Σάλπιγξ Ορθοδοξίας» από το 1981 και μετά.

    Αυτή όμως είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή αλήθεια είναι ότι κάποια άλλα "πνευματικά τέκνα" του π. Αυγουστίνου δεν απομακρύνθηκαν από το περιβάλλον του, αλλά συνέχισαν την αρθρογραφία τους στα περιοδικά του π. Αυγουστίνου, παρότι διέπραξαν αμαρτήματα βαρύτερα των δύο εκείνων προσώπων, που φωτογραφίζει ο ανωτέρω σχολιαστής. Διότι αν τα αμαρτήματα των δύο πρώτων αφορούσαν σε ανθρώπινα λάθη και αδυναμίες ή σε ζητήματα ανυπακοής, τα αμαρτήματα των δεύτερων αφορούσαν σε προδοσίες Πίστεως και αρχών. Αμφισβήτησαν και υπονόμευσαν τους αντιαιρετικούς αγώνες του Νικολάου Σωτηροπούλου κατά του Αυστραλίας Στυλιανού, έγιναν συνήγοροι του Στυλιανού, συμμάχησαν με ένθερμους υποστηρικτές του Στυλιανού και με θαυμαστές του αντιχρίστου Καζαντζάκη, επεδίωξαν αυθαιρέτως τη μοναστηριοποίηση της ιεραποστολικής και αγωνιστικής αδελφότητος «Ο Σταυρός» αντιθέτως προς την επιθυμία του π. Αυγουστίνου, καταδικάστηκαν σε ποινικά δικαστήρια και άλλα πολλά.

    Και παρόλα αυτά, εξαιτίας της αποκλειστικής πρόσβασης και της εξουσίας και του ελέγχου και της επιρροής και κυρίως της παραπληροφορήσεως, που ασκούσαν πάνω στον υπέργηρο Αυγουστίνο, κατόρθωναν να εμφανίζονται ως τέκνα υπακοής και συνεχιστές των αρχών και της παραδόσεώς του και να απαξιώνουν άλλα πιστά τέκνα και ιστορικούς συνεργάτες του π. Αυγουστίνου ως τέκνα ανυπακοής. Στο μάθημα του εμπαιγμού και της υποκρισίας βαθμολογήθηκαν με άριστα.

    Αυτά να σταθμίσει σε ζυγαριά αμεροληψίας και ειλικρινείας ο ανωτέρω σχολιαστής, αν θέλει οι κρίσεις και οι επικρίσεις τους να εκλαμβάνονται ως ακριβείς και δίκαιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ανώνυμος λέει ολόκληρη την αλήθεια. Η αλήθεια αποδεικνύεται εάν ανοίξετε τα έντυπα του π.Αυγουστίνου και είναι 100% η εξής: Κάποια από τα πρόσωπα που αναφέρονται στο άρθρο δεν αρθρογραφούσαν στα έντυπα του π. Αυγουστίνου, ήδη από το 1981 ή αργότερα, αντίστοιχα. Διότι, ξεχώρισαν, έφυγαν, από την αδελφότητά του. Δεν τα κρίνουμε εδώ, ούτε έχουμε τέτοια πρόθεση, απλά περιγράφουμε γεγονότα και την στάση του π. Αυγουστίνου, ΑΝ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΤΙΜΟΥΜΕ.

      Εσείς τώρα (μήπως και το άρθρο;) γίνατε "δίκαιος" κριτής και καταδικάζετε τον π. Αυγουστίνο ότι έσφαλλε και παρασύρθηκε... Σεβαστή και ελεύθερη τέτοια τοποθέτηση. Ο καθένας λέει "τα δικά του" κι ο καθένας ανάλογα με τις εμπειρίες του, κρίνει. Απλώς καλύτερα να διατυπώνονται ευθέως, κι όχι με άρθρα του στυλ... Αχ πάτερ Αυγουστίνε, πόσο μας λείπεις, αν ζούσες θα εξέδιδες το περιοδικό "Χ" που θα έγραφε πύρινα άρθρα ο "...1..." και ο "...2... διότι όσο ζούσες διαβάζαμε στα περιοδικά σου άρθρα των 1 και 2

      Ε οχι ρε παιδιά, ο 1 και ο 2 ζώντος του π. Αυγουστίνου είχαν να συμπεριληφθούν ως αρθρογράφοι στα έντυπα του π. Αυγουστίνου άλλος 25 χρόνια άλλος ή λιγότερα διότι δεν ανήκαν εν τέλει στην αδελφότητα του π. Αυγουστίνου.

      Διαγραφή
  10. Αντί οι σχολιαστές να μείνουν στην ουσία του σχολίου ερίζουν για άλλα θέματα! Τι να πει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Φεύγετε μακρυά από αυτούς τους διαβολείς! Διότι αν πω την αλήθειαν ολόκληρον θα ανατριχιάσετε! Θα ανατριχιάσετε! Κλαίω και αναστενάζω! Σιωπώ, διότι πρέπει να σιωπήσω σαν πατέρας."...."Συνεπώς εσείς, να είστε υπερασπισταί του ονόματος του ιεροκήρυκος Αυγουστίνου, διότι πλησιάζει το τέλος και δεν επιθυμώ να είπω πράγματα τα οποία δεν πρέπει να πω. Εάν τα πώ, τότε θα τα πω εξ αιτίας των!"

    Από μαγνητοφωνημένη ομιλία του π.Αυγουστίνου, με μεστό και δυναμικό λόγο, ενώπιον πυκνού ακροατηρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η σιωπή σου δημιούργησε πολλά προβλήματα π.Αυγουστίνε. Δεν ενημέρωσες τον κόσμο. Ήθελες να υπερασπιστείς την υστεροφημία σου. Και έδωσες το δικαίωμα "στην πέτρα του σκανδάλου" να συνεχίσει να επηρρεάζει τον λαό του θεού, ως δήθεν πιστό πνευματικό σου τέκνο. Και να τώρα, δίνεις το δικαίωμα, σε εκείνους που με κείμενά τους διαδίδουν ότι σε τιμούν, στο ίδιο κείμενό τους να απενοχοποιούν και "την πέτρα του σκανδάλου", σαν να μη συνέβη ποτέ, σαν να μην τον απομάκρυνες ποτέ.

      Διαγραφή
  12. Ουδέποτε μπορούσα να φαντασθώ ότι η αναφορά μου στα αντιοικουμενιστικά κείμενα κάποιων προσώπων που περιστοίχισαν σε κάποια χρονική περίοδο τον π.Αυγουστίνο θα πυροδοτούσε τέτοιου είδους αντιπαράθεση μεταξύ κάποιων σχολιαστών.
    Αντί, δηλονότι, να σταθούν κάποιοι στο αντικειμενικά κατοχυρωμάνο και πιστοποιημένο και ουδόλως αμφισβητήσιμο ιστορικό γεγονός της προβολής αντιοικουμενιστικού λόγου από το περιοδικό "Σάλπιγξ Ορθοδοξίας" που αποδεικνύει περίτρανα το αντιοικουμενιστικό πνεύμα του μακαριστού επισκόπου, ανεξαρτήτως της μετέπειτα πορείας των συντακτών τους, αυτοί "αλλοιθώρησαν" στα ονόματα των συντακτών των αντιοικουμενιστικών κειμένων και στο ποιόν τους! Αν είναι δυνατόν! Και μετατόπισαν αλλού το κέντρο βάρους των σχολίων τους! Πολύ λυπάμαι γι αυτό το γεγονός! Κύριοι, η Ιστορία είναι Ιστορία!
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απλώς, κύριε Λ.Ν., φανερώνουν την εμπάθεια, που φωλιάζει στην καρδιά τους, για τους εν λόγω συντάκτες των αντιοικουμενιστικών κειμένων εξαιτίας της μετέπειτα πορείας τους. Οι ίδιοι οι κατακρίνοντες βεβαίως δεν βλέπουν το δικό τους ποιόν, που το χαρακτηρίζει η έλλειψη αγάπης και συγχωρητικότητος, αλλά ασχολούνται με περασμένες αδυναμίες και διαφωνίες και παραθεωρούν τις υπηρεσίες των εν λόγω συντακτών στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι τα λεγόμενα "απωθημένα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή