Ειδατε τι μας ψαλει ο ...μεγαλοψαλτης εις ολους τους ηχους γενημμοφαναριωτης μας; Μας τα ψαλλει κατα την φωνη του βραχνου ως βραχναδα δαιμονα, κυριου του, απο εκει ψηλα.... ΚΑΚΟΗΧΑ...Αυτου που σαπιζει ζωντανος...Ηδη κατακιτρινισσε και αρχισαν να του πεφτουν οι τριχες του πωγωνα του...
Και εμεις αφηνουμε να του τα ψαλει ενας δασκαλος απο εδω απο τις ...."Νεες Χωρες" απ΄τις οποιες ο .....σαπιζομενος και ....ακουομενος αηδιαζεται.....και εμπτυεται...ως χολη και οξος....
Τα πρόβατα που μένουν μέσα στην Εκκλησια των Πατερων και στην Πιστι των Πατερων, δεν χαρακτηρίζονται με κανέναν άλλο τρόπο, εκτός απ` αυτόν: είναι μέλη της Αγίας, Ανατολικής, Ορθόδοξης, Καθολικής, Αποστολικής Εκκλησίας. Δεν υπάρχουν αντιοικουμενιστές ούτε αντιοικουμενισμός. Υπάρχουν μέλη, ταπεινά αγωνιζόμενα για τη σωτηρία τους, μέσα στην αληθινή Κιβωτό της Σωτηρίας. Οι αποκλίναντες και εκτραπέντες της αγίας οδού, ναι, είναι οικουμενιστές και θέτουν εαυτούς εκτός Εκκλησίας, διότι παρεκκλίνουν της πίστεως των Πατέρων. Οι μένοντες στην πίστη των Πατέρων παραμένουν μέλη της, τέκνα της και όχι αντιοικουμενιστές. Προσεύχονται δε με πόνο, διότι τα αδέλφια τους εγκαταλείπουν την «Κιβωτό Σωτηρίας» και πλέουν έρμαια, ιδία ευθύνη, στο πέλαγος της σύγχυσης του παγκόσμιου ισοπεδωτικού συγκρητισμού.
Άνευ φόβου και άνευ πάθους αλλά μετά πολλής εν Χριστώ
αγωνίας.
ΥΙΟΙ ΓΕΕΝΗΣ...
![]() |
Christ and the Pharisees - Ernst Karl Georg Zimmermann (1852-1901) |
Προς
Όλους τους αντιδρώντας με σφοδρότητα στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Ορθοδοξίας.
Σ’ αυτούς που ταξιδεύουν στα πέρατα της γης για να αποδείξουν την Σύνοδο «ληστρική» και «ψευδοσύνοδο».
Στους πάσης λογής κορυβαντιώντες και
κορδακιζομένους - στο όνομα της «καθαράς» Ορθοδοξίας του εγκεφάλου των
- Τελεβάντους, Ζήσηδες, Γκοτσόπουλους, Μανώληδες, αγιορείτες τύπου
Σάββα, «Σωτηρικούς» και όλους τους συν αυτοίς.
Ταιριάζει απολύτως ο Κυριακός λόγος:
Οὐαὶ ὑμῖν
γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν
ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον καὶ ὅταν γένηται ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης
διπλότερον ὑμῶν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου