Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ποια ομοιοτητα και ποια σχεσι εχει ο εικονιζομενος με τον θρυλικο ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ μας; Καμμια, μα καμμια, ουτε εξωτερικη, ουτε εσωτερικη. Και ας καυχαται ο ιδιος για τα αντιθετα. Ποτε φορεσε ο Αυγουστινος μιτρα; Ποτε κολακεψε ο Αυγουστινος πολιτικο αρχοντα; Ποτε καλεσε ή επισκεφθηκε αρχιερεις σε ατλειωτες φιεστες, τελετες και πανηγυρια και ...σαλιαρισε με τους προσκεκλημενους αρχιερεις, με αηδιαστικα σαλια και σαλιαρισματα ανυπαρκτων προσοντων και πραγματων; Πότε; Ποτέ; Ενω αυτος και οι αλλοι; Ω Θεε μου. Τι αισχιστο και αηδιαστικο φαινομενο ειναι και αυτο που συμβαινει με τους σημερινους αρχιερεις, γεμον ανοησιων και γελοιοτητων; Αυτη ειναι η αποψι μας, αλλα και η αποψι χιλιαδων ευσεβων. Αμ και αυτο το απαισιο και αποκρουστικο καναλι που λεγεται 4ε της Λυδιας, που μεταδιδει ολα αυτα τα απαισια αρχιερατικα φαινομενα, πως να το χαρακτηρισουμε; Δεσποινιδες, δεν μας αδειαζετε τη γωνια, αντε γιατι εγγιζετε την "βλασφημια του Θεου εν τοις εθνεσι"!!!!


Ο Ελευθερουπόλεως καλεσμένος στὴν πανήγυρη τῆς Μεταμορφώσεως τοῦ Σωτῆρος, στὶς 6.8.2016 στὴν Καλαμαριά ἐπαίνεσε τὸν ζῆλο καὶ τὴν ἀγάπη ποὺ εἶχε ὁ π. Ἰουστίνος Μπαρδάκας ἀπὸ μικρὸ παιδί, για νὰ ἀνέλθη στὰ ἐκκλησιαστικά ἀξιώματα καὶ τὴν παρουσίασε ὡς ἀρετή ποὺ βραβεύτηκε ἀπὸ τὸν Θεό!

06/08/2016
Ἐλευθερουπόλεως Χρυσόστομος: «…Θεωρῶ ὑποχρέωσίν μου και καθῆκον μου, νὰ ἐκφράσω πολλὲς καὶ ἐγκάρδιες εὐχαριστίες στὸν λίαν ἀγαπητόν μου Ποιμενάρχην σας, τὸν Σεβασμιώτατον Νέας Κρήνης καὶ Καλαμαριᾶς κ. Ἰουστίνον, μὲ τὸν ὁποῖον συνδεόμεθα πνευματικὰ ἀπὸ χρόνια πολλὰ. Ἐκεῖνος εἶναι πολὺ νεώτερος ἐμοῦ, ἀλλὰ τὸν παρακολουθοῦσα τὸν ζῆλον του καὶ τὴν ἀγάπην του πρὸς τὴν Ἐκκλησίαν, τὴν ἔφεσίν του γιὰ τὰ ἱερὰ ἀξιώματα τῆς Ἐκκλησίας, καὶ μᾶς ἀξίωσε ὁ Θεὸς μετὰ χαρᾶς νὰ δοῦμε οἱ μὲν κόποι του καὶ οἱ νεανικές του θυσίες(ποιές ἄραγε ἐννοεῖ;) νὰ εὐλογοῦνται ἀπʼ τὸν Θεόν….»
TΟΥ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ;
ΔΗΛΑΔΗ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ Ή ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ; ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ

Ἀφοῦ εἶναι ἀρετὴ ἡ φιλοδοξία γιατί νὰ μὴ γίνη καὶ ἀρχιεπίσκοπος;;;



ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ποια ομοιοτητα και ποια σχεσι εχει ο εικονιζομενος με τον θρυλικο ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ μας; Καμμια, μα καμμια, ουτε εξωτερικη, ουτε εσωτερικη. Και ας καυχαται ο ιδιος για τα αντιθετα. Ποτε φορεσε ο Αυγουστινος μιτρα; Ποτε κολακεψε ο Αυγουστινος πολιτικο αρχοντα; Ποτε καλεσε ή επισκεφθηκε αρχιερεις σε ατλειωτες φιεστες, τελετες και πανηγυρια και ...σαλιαρισε με τους προσκεκλημενους αρχιερεις, με αηδιαστικα σαλια και σαλιαρισματα ανυπαρκτων προσοντων και πραγματων;  
Πότε; 
Ποτέ;
Ενω αυτος και οι αλλοι; 
Ω Θεε μου. Τι αισχιστο και αηδιαστικο φαινομενο ειναι και αυτο που συμβαινει με τους σημερινους αρχιερεις, γεμον ανοησιων και γελοιοτητων;
Αυτη ειναι η αποψι μας, αλλα και η αποψι χιλιαδων ευσεβων.
Αμ και αυτο το απαισιο και αποκρουστικο καναλι που λεγεται 4ε της Λυδιας, που μεταδιδει ολα αυτα τα απαισια αρχιερατικα φαινομενα, πως να το χαρακτηρισουμε; 
Δεσποινιδες, δεν μας αδειαζετε τη γωνια, αντε γιατι εγγιζετε την "βλασφημια του Θεου εν τοις εθνεσι"!!!!

Ἐλευθερουπόλεως: «Ἡ δὲ χάρις τοῦ Θεοῦ, ὁ Μέγας Ἀρχιερεὺς νὰ τοῦ χαρίζει τὸ ἀνώτατο ἐκκλησιαστικὸ ἀξίωμα καὶ νέος νεώτατος νὰ ἔρχεται ἐδῶ στὴν ὡραῖαν αὐτὴν Μητρόπολίν σας γιὰ νὰ σᾶς ποιμάνει καὶ νὰ σᾶς ὁδηγεῖ εἰς ὁδὸν σωτηρίας. Εἴθε ἡ ἀρχιερατεία του νὰ εἶναι γόνιμος, γονιμοτάτη, εὐλογημένη ἀπὸ τὸν Θεὸν καρποφόρος πολυετὴς μὲ ὑγεία καὶ πνευματικὴ χαρά».

Καλαμαριᾶς Ἰουστίνος Μπαρδάκας: «…Κιʼ ἐγὼ μὲ τὴ σειρά μου, θὰ ἤθελα νὰ εὐχαριστήσω τοὺς Ἁγίους Ἀρχιερεῖς, τὸν Ἁγιο Ἐλευθερουπόλεως ποὺ ὅπως ἀνέφερα συνδεόμαστε ἀπὸ πολλὰ πολλὰ χρόνια, καὶ οἱ δύο εἴμαστε χειροτονίες τοῦ μακαριστοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου, κιʼ ἐγὼ ἤμουν Στέφανος ὅταν συνδέθηκα μὲ τὸν Ἅγιο Ἐλευθερουπόλεως ποὺ ἦταν ἱεροκήρυκας στὸ Ἀμύνταιο, καὶ τὸν Ἅγιο Ἰωαννίνων τὸν ὁποῖο τὸν ἐγνώρισα στὶς αὐλὲς τοῦ Οἰκουμενικοῦ μας Πατριαρχείου, τότε ποὺ ὁ Παναγιώτατος Οἰκουμενικός μας Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος πῆρε στὴ συνοδεία του τὸν γέροντά μου Μητροπολίτη Φλωρίνης(*) γιὰ ἕνα μακρινὸ ταξίδι στὴν Κορέα, ἐκεῖ γνώρισα τὸν πατέρα Μάξιμο εφημέριο τότε σὲ μιὰ ἐνορία τῆς Γερμανίας καὶ ἐκτίμησα τὸ ἦθος του, τὴν σοβαρότητά του καὶ τὴν καλλιέργειά του.

_________________

  • (*) Ηταν δύσκολο νὰ βάλει τὸ ὄνομα τοῦ Θεοκλήτου, για νὰ μην αἰωρεῖται τὸ ὄνομα τοῦ Μητροπολίτου σὲ ἐκείνους, που δὲν ξέρουν ὅτι ἔχει γεροντά τὸν π. Θεόκλητο;  Καποιοι μᾶς ρώτησαν, πότε ὁ π. Αὐγουστίνος πῆγε στὴν Κορέα;
    Ὁ π. Αὐγουστίνος δὲν βγῆκε ποτὲ ἀπό τὴν Ἑλλάδα, ἐκτός ἀπὸ μιὰ φορά που πῆγε στὸ Πατριαρχεῖο, ἐπὶ πατριάρχου Δημητρίου, σαν συνοδικός. Ὁ Μητροπολίτης Θεόκλητος πῆγε στὸ Πατριαρχεῖο πολλές φορές καὶ ἔκανε ταξιδάκια ἀναψυχῆς μὲ τὸν πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ποὺ τὰ εἶχε στερρηθεῖ κοντά στὸν ἀσκητικό π. Αὐγουστῖνο.

ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΛΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 

://arpati.blogspot.gr/2014/09/blog-post_678.html

Του Λυκούργου Νάνη, ιατρού




Ο μέλλων να εκλεγεί αρχιερεύς θα πρέπει επί τη βάσει των όσων διαλαμβάνει ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης στο περισπούδαστο σύγγραμμά του που φέρει τον τίτλο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ να τυγχάνει ή Θεόκλητος ή Δημόκλητος και η εκλογή του να μην αποτελεί προιόν, προσυννενοήσεων, συναλλαγής και φατριαστικών δοσοληψιών. Ας «αφήσουν» οι άγιοι συνοδικοί, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, να μιλήσει το Άγιο Πνεύμα, του οποίου η προτίμηση δεν είναι δυνατό να έχει διαρρεύσει στις εφημερίδες και τα ΜΜΕ γενικότερα πολύ καιρό προ των μητροπολιτικών εκλογών! Στους «χρυσούς αιώνες» της Εκκλησίας και τι δε μηχανεύονταν και σοφιζόντουσαν κάποιοι άγιοι άνθρωποι, κατά τον προαναφερθέντα άγιο Νικόδημο, προκειμένου να αποφύγουν την επίφθονη επισκοπική καθέδρα! Άλλος απέκοπτε το ωτίο του, άλλος υποκρινόταν το δαιμονιώντα, άλλος έφευγε από δω κι από κει, άλλος απήγετο και άκων έσπευδε προς την αρχιερωσύνη! Τα νεότερα χρόνια και «διηγώντας τα να κλαις» πλην, βεβαίως, ΕΠΑΙΝΕΤΕΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ! Σήμερα οι υποψήφιοι «μνηστήρες» αγαλλομένω ποδί σπεύδουν προς κατάκτησιν της «πολυφέρνου» και ωραίας νύμφης, τουτέστιν ιεράς τινός μητροπόλεως, καταχρώμενοι και παρερμηνεύοντες το σχετικό παύλειο χωρίο περί «ορεγομένου επισκοπής» και αφού προηγουμένως το αποτέλεσμα «μαγειρευτεί» σε διάφορες παρασυναγωγές, με τηλεφωνήματα, υποσχέσεις περί «αντιπαροχών κ.ο.κ.
 Επαναλαμβάνω, προς άρσιν παρεξηγήσεων, πλην ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ! Επίσης, ΔΥΣΤΥΧΕΣΤΑΤΑ, η βούληση του λαού παραθεωρείται όπως έχει αποδείξει η σύγχρονη εκκλλησιαστική Ιστορία. Δεν είναι δυνατόν οι κάτοικοι μιας επαρχίας, σύσσωμα, να αιτούνται την εκλογή ενός κληρικού που εκδαπανήθηκε στη διακονία της αποσπώντας, κατ αυτόν τον τρόπο, την καθολική αποδοχή του ποιμνίου του και οι εκλέκτορες να εκλέγουν διάφορους «αλεξιπτωτιστές» αρχιμανδρίτες, που ως επί το πλείστων ενδιατρίβουν στο κλεινόν άστυ ως «ποντικοί» των συνοδικών γραφείων! Για πολλούς αρχιμανδρίτες η θητεία τους ως γραμματέων στα συνοδικά γραφεία αποτελεί το πρόκριμα για την κατάληψη του αρχιερατικού αξιώματος με συνέπεια η αρετή και ο υπέρ της Εκκλησίας ζήλος κάποιων άλλων κληρικών να θεωρείται…μειονέκτημα! Ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών, παλαιότερα, είχε καυτηριάσει θεοφιλώς τον κρατούντα τρόπο εκλογής μητροπολιτών αλλά, δυστυχώς, μέχρι σήμερα ουδέν έπραξε για την ανιτιστροφή της στρεβλής αυτής καταστάσεως ίσως γιατί συναντά αντιδράσεις στο εσωτερικό της Ιεραρχίας!

 Η ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ

ΠΟΥ Ο Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΘΕΟΜΠΑΙΞΙΑ

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΡΕΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ! ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ  ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ!

Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

satανας

«Τὸ στέμμα τῆς κακίας τῶν ἀρχιερέων…εἶναι ἡ θεομπαιξία. Ἦταν θεομπαῖκται -τὸ λέει καθαρά ὁ ἱερὸς Χρυσόστομος καὶ ὁ Γρηγόριος ὁ Θεολόγος.  Ἀφοῦ, λέει  για νὰ πάρουν τὸν θρόνο, γιὰ νὰ γίνουν ἐπίσκοποι καὶ μητροπολιταί, χρησιμοποίησαν ὅλα τὰ ἄτιμα μέσα… τὸ λέει καὶ ὁ Μέγας Βασίλειος σὲ ἐπιστολή του, γιὰ κάποιον αἰσχρότατο δοῦλο τῆς ἐποχῆς του, ποὺ τοῦ γεννήθηκε ἐπιθυμία νὰ γίνη μητροπολίτης… Γιατί, λέει νὰ κάθομαι στὸν μύλο καὶ νὰ ἀλέθω, δὲν πάω να γίνω μητροπολίτης. Νὰ ἔχω σπίτι καλό, νὰ ἔχω φαγιά καλά καὶ νὰ ἐκμεταλλεύομαι καὶ νὰ κοροειδεύω τὸν λαό… Καὶ αὐτὴν του τὴν ἐπιθυμία, κατόρθωσε νὰ τὴν πραγματοποιήση… Κατόρθωσε νὰ πάρη ἕναν ἀπὸ τους μεγαλυτέρους θρόνους τῆς ἐποχῆς ἐκείνης καὶ νὰ γίνη μητροπολίτης! Καὶ ἀφοῦ πῆρε τὸ θρόνο,  τὴν ἐπομένη μέρα παρουσιάστηκε στὸ θρόνο καὶ εἶπε· Τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο μὲ ἐξέλεξε! Ὤ τῆς θεoμπαιξία σου, ὤ τῆς θεομπαιξίας σου! νὰ ἀνακατεύῃς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο μὲ τὰ κόπριά σου καὶ μὲ τὴν ἀναίδειά σου καὶ τὴν αυθάδειά σου καὶ νὰ λές ὅτι τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο σὲ ἐξέλεξε! Ὁ σατανᾶς σὲ ἐξέλεξε…» (Ἀκοῦστε ὅλο τὸ ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸν ἴδιο τὸν ἀγωνιστή Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αὐγουστίνο Καντιώτη καὶ ἡχητικά·

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=53956#more-53956

απο το ιστολογιο Αυγουστινος Καντιωτης

5 σχόλια:

  1. Ο Ιουστίνος Μπαρδάκας, έχει κάποια σχέση ( συγγενική ) με τον φερόμενο ως ΓΟΧ Ευθύμιο Μπαρδάκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟλύ ωραία ερώτηση! Να σου πω, την σκέφτηκα κι εγώ, κάπου συγγενεύουν και οι δυό, στην έπαρση και την παλαβωμάρα! Στην ασέβεια και έλλειψη ντροπής, στην εκκλησιολογική πωα στραβομάρα!

      Διαγραφή
  2. τι σχεση μπορει να εχει ο αειμνηστος αμβροσιος με τον διαδοχον του χρυσοστομον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν κρίνουμε τον νέο επίσκοπο. Παντελώς αδιάφορη θα ήταν η δραστηριότητά του μεταξύ των υπολοίπων ομοίων και χειροτέρων του, επισκόπων και κληρικών, αν δεν διέδιδε ότι είναι μαθητής και συνεχιστής του π. Αυγουστίνου κι ότι τον σεμνύνεται. Όσο κι αν συκοφαντούμαστε, οφείλουμε να υπερασπιστούμε όχι τον π. Αυγουστίνο (δεν το έχει ανάγκη) αλλά την καθαρή "γραμμή της πίστεως" που χάραξε ο ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ η οποία διέλυσε τα σκότη της νοσηρής θρησκευτικότητος και της καλογηρικής μαλθακότητος της πνευματικής νιρβάνα των δενμεμέληδων! Ουδεμία αντίρρηση ότι ο νέος δέσποτας ήταν σύγκελλος του αγίου πατρός. Ότι ήταν πρώτος στις ομιλίες του. Ότι ως νέος τον φρόντιζε. Ότι το Ιουστίνος είναι ομόηχο του Αυγουστίνος. Ότι, συνεχίζει να λέει καλά λόγια για τον μακαριστό επίσκοπο και δεν τον καταδικάζει ως αυστηρό, απολιθωμένο, ευσεβιστή, οργανωσιακό, τρελλό, όπως άλλοι. Αλλά, μήπως αυτά είναι που τον κρίνουν στη συνείδηση των "καντιωτικών" και τους σκανδαλίζουν;

    Πήγαινε κάθε χρόνο ο π. Αυγουστίνος στην "εξ ουρανού" αφή του "αγίου φωτός" στους αγίους τόπους επικεφαλής προσκυνητών; Ποτέ δεν πήγε ο π. Αυγουστίνος! Δεν πήγε ποτέ, συνειδητά και με άποψη, ούτε ως αρχιμανδρίτης, ούτε ως επίσκοπος. Όχι διότι εφοβείτο τα ταξίδια! Όργωσε την Ελλάδα ως ιεροκήρυξ, με συντροφιά τη Βίβλο, τον Ιωάννη το Χρυσόστομο και τον διωγμό από τους επισκόπους, ή τους κατακτητές. Ως συνοδικός κι ως ομιλητής στην Ζ.Πηγής, ταξίδευε τακτικά Αθήνα - Φλώρινα αλλά και ως επίσκοπος διήρχετο όλες τις πόλεις και όλα τα χωριά της επαρχίας του. Δεν συνέστησε ποτέ ο π. Αυγουστίνος σε ακροατές του να πηγαίνουν να ΞΑΝΑβαπτίζονται (βαπτισμένοι όντες χριστιανοί) στον Ιορδάνη ποταμό, απεναντίας αν είχε την οικειότητα και τη βεβαιότητα ότι δεν θα παρεξηγηθεί και δεν θα τους σκανδαλίσει, τους αποθάρρυνε. Όπως πράττουν και οι διδασκαλικοί συνεχιστές του. Εδώ, έλεγε, στην Εκκλησία, είναι ο Ιορδάνης Ποταμός και τα άγια των αγίων. Εδώ και η σωτηρία μας. Δεν μας ζώζει αν θα γίνουμε Χατζήδες, αντίληψη που για οικονομικά συμφέροντα είχε επικρατήσει σε παλαιότερες εποχές. Αντίθετος με τις θέσεις του π. Αυγουστίνου ο νέος δεσπότης, μας ξαφνιάζει όταν θέλει να είναι και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ και να τον "καμαρώνουμε" Καντιωτικό όντα, να ηγείται εκδρομέων και να ....παρουσιάζει από τηλοψίας...
    Ώς αρχιμανδρίτης ο π. Αυγουστίνος δεν είχε αφήσει σε χλωρό κλαρί με το προφητικό ελεγκτικό κήρυγμά του, προφορικό και διά Σπίθας γραπτό, βασιλείς άρχοντες και δεσποτοκρατία! Ως επίσκοπος, δεν εφάρμοζε αντιΕυαγγελικούς Νόμους του Κράτους ή έλεγχε ανωτέρους του διά οικουμενισμό ή απομάκρυνση από το Ευαγγέλιο. Μίτρες και μπαστούνες, περιφερόμενα προσκυνήματα και μηχανιστική θρησκευτικότητα προσκυνηματικών μεταβάσεων εις αγίου τόπους, πολυαρχιερατικά συλλείτουργα επ΄ευκαιρία εορτών, ονομαστικών και πανηγύρεων, μη έλεγχος και χαμόγελα με τους ισχυρούς της κρατούσης Εκκλησίας και του Κράτους δεν συνάδουν με επίσκοπο, διάδοχο του π. Αυγουστίνου, υποτίθεται κατηχημένο στα της Ευαγγελικής πίστεως και στα της Χρυσοστομικής ερμηνευτικής γραμμής και βιοτής, ούτε, πολλώ μάλλον τα θρησκοληπτικά κριτήρια "αγιότητος" (να πιάσουμε το σκήνωμα του π. Αυγουστίνου, που εκοιμήθη προ τόσων ημερών, να κουνήσουμε το χέρι και τον τράχηλο (σβέρκο) και να αναφωνήσουμε "άγιος"!!! Άγιος υποθέτουμε ότι θα κρίνει ο Θεός, αλλά όχι διότι έχει την νεκρική ευκαμψία, την κοινή σε όλους τους άταφους νεκρούς επί κάποιες μέρες. Επίσκοπος είσθε πάτερ, Επίσκοποι είστε όλοι οι Επίσκοποι, προσέχετε τι διδάσκετε, έχετε ευθύνη ενώπιον του Θεού.

    Ας αναφωνήσουμε, συνεπείς με τον γνήσιο π. Αυγουστίνο! Ζητώμεν Ελευθέραν και Ζώσαν Εκκλησίαν, ζητώμεν χωρισμόν της Εκκλησίας από το Κράτος, Ορθοδοξία και Ορθοπραξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα επρεπει να τον συμβουλευση ο ελευθερουπολεως να καθεται στην μητροπολι του που κατηντησε περιφερομενος θιασος οχι να του ευχεται και εις ανωτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή