Τρίτη, 12 Ιουλίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Μπορει καποιος να μας κατηγορηση οτι ειμαστε αναληθεις και εξωπραγματικοι; Εμεις τους χορηγησαμε με ολοκληρη την καρδια μας και την δεδικαιολογημενη οργη μας κατα το παρελθον, που διαβλεπαμε πολυ καλα το μελλον, στους κυριους αυτους ρασοφορους και μη, τον απεχθη τιτλο, των επικινδυνων ΣΙΓΟΡΑΝΤΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ. Και καλουσαμε τους ευκολοπιστους να τους προσεχουν και να απομακρυνθουν απο αυτους τους καμουφλαρισμενους Δουρειους Ιππους και φθορους της Γνησιας Πιστεως των Ορθοδοξων. Η ροη των πραγματων μας δικαιωσε απολυτα. Υπαρχει καποιος που δεν παραδεχεται την προβλεψι και την προκαταβολικη - σχεδον προφητικη - εξακριβωσι μας; Τον παρακαλουμε να εμφανισθη επωνυμα και οχι ανωνυμα ....ψευτοπαληκαρισικα!!!! Σιχαινομαστε την ανωνυμια, οπως και τα ψευτοπαληκαρια και τους πολυετεις ψευτονταηδες ρασοφορους ή μη. Ο χριστιανος παλευει δημοσια και επωνυμα αδιαφορωντας για οποιαδηποτε συνεπεια. "Εως θανατου, λεγει ο Θεος, ΑΓΩΝΙΣΑΙ υπερ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και Κυριος ο Θεος πολεμησει υπερ σου". Τι ετι επιζητουμε μαρτυρων; Ο Θεος το επιμαρτυρει. Και ο Ατλαντας της Ορθοδοξιας, Παπομαστιγας θηριομαχος Αγιος Μαρκος επαναλαμβανει συνεχως : Oυκ έστιν γαρ ο λόγος εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν πράγμασιν. Ουδέ ρητών και αποδείξεων ο καιρός, αλλά δεί τους αγαπώντας τον Θεόν έργοις αυτοίς γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των ασεβών..



Το φαινόμενο της Γατζέας

                                                                                             του    Ιω.Ρίζου





Ο ομολογιακός αγώνας στο Άγιο Όρος άρχισε.

Οι διωγμοί ξεκίνησαν.

Τα δάκρυα και ο πόνος είναι πλέον το προσφάγι των Πατέρων.
Τα Γεροντάκια  της καρδιάς μας που έλιωσαν στα βράχια του Άθωνα,  παλικάρια στο στρατό του Εσταυρωμένου δεν διστάζουν  στα γεράματα τους να αφήσουν  τα ευτελή τους κελάκια, να βάλουν στον ντορβά τα τριμμένα τους ράσα αναμένοντας την κρίση των άκριτων κριτών.

Δόξα τω Θεώ, ο Κύριος δεν μας εγκατέλειψε ακόμα!



Την ώρα όμως που συμβαίνουν αυτά τα ιστορικά γεγονότα, μαθαίνω έκθαμβος ότι η περίφημη «Σύναξη Κληρικών και Μοναχών» που επί χρόνια κραδαίνει –για τον εαυτό της- τον τίτλο της αντι-οικουμενι-στικής ηγεσίας  θα εξετάσει το φλέγον αυτό ζήτημα τον Οκτώβριο !!! Βέβαια καμιά φορά χιονίζει και τον Οκτώβριο και λόγω της ορεινής τοποθεσίας είναι πιθανό η Σύναξη να μεταφερθεί για … Απρίλιο και βλέπουμε!

«Με συσκέψεις επι συσκέψεων και ολιγωρία κοιτάζατε ο ένας τον άλλον και έπεσε  η Ταρσός στους αρειανούς» έλεγε ο Μ.Βασίλειος στους επισκόπους ελέγχοντας τους[1] και μάλλον ταιριάζει ο έλεγχος του  και στην εν λόγω Σύναξη.


 Είναι η Σύναξη που καταγγέλει εδώ και δεκαετίες τον Οικουμενισμό φοβάται όμως να υποδείξει ονομαστικά τους  οικουμενιστές  ώστε να  προστατέψει  το ποίμνιο από την κοινωνία με αυτούς, εγκλωβίζοντας  το – με φοβερή ευθύνη της - σε μόνιμη κατάσταση μολυσμού.


Είναι η Σύναξη που έχει εξαντλήσει την προβολή  της μισής Ορθόδοξης διδασκαλίας, ενώ την άλλη μισή την αποσιωπά ή την έχει αντικαταστήσει με μια δική της προσωποχρονική θεωρία!


Είναι η Σύναξη που επι δεκαετίες ως ειδικός κυνηγός συλλέγει και αρχειοθετεί  τα ίχνη του λέοντος μα σαν τον βρίσκει  αλλάζει δρόμο, για να ξαναρχίσει να ψάχνει τα ίχνη του και πάλι.


Είναι η Σύναξη που 20 χρόνια κοσκινίζει άλλα ποτέ δεν πρόκειται  να ζυμώσει (όπως θα έλεγε ο  αείμνηστος Κορναράκης).



Δυστυχώς όμως στοιχειοθετείται  ότι  είναι και η Σύναξη που όχι μόνο κρύβει τον λύχνον υπό τον μόδιον άλλα και με τις κατάλληλες «πυροσβεστικές» παρεμβάσεις  της ενίοτε τον σβύνει ,  περιμένοντας τις ιδανικές θερμοκρασιακές και ατμοσφαιρικές συνθήκες για να εφαρμόσει αυτά που ο Κύριος και οι άγιοι μας δίδαξαν να εφαρμόζουμε  παντού και πάντα.



Άς στραφούμε λοιπόν αδελφοί μου  στους επιβεβαιωμένους Ομολογητές Ποιμένες που μας χάρισε ο Θεός κι άς μην τους παραμερίσουμε περιμένοντας τους μελλοντικούς υποψηφίους και τους υπο προϋποθέσεις  «στρατηγούς» του αγώνα, οι οποίοι προς το παρόν αναπαύονται στις μισθολογικές καταστάσεις των επισκόπων.

Άς στηρίξουμε υλικά και πνευματικά τους Αγιορείτες που έριξαν στο καντιλάκι  της Πίστης όχι λάδι άλλα τους ίδιους τους εαυτούς τους.

Άς προσευχηθούμε να ισχυροποιήσει ο Κύριος αυτούς που με την θυσιαστική στάση τους βοηθούν κι εμάς να γλυτώσουμε από τα τοξικά βρομόνερα  της κοινωνίας με την αίρεση.

Φτάνει πιά η επαίσχυντη και βολική «χρυσή τομή».  Οι επιστολικοί και πρακτικογραφικοί  «αγώνες» που χωρίς ομολογιακό βίωμα δεν έγιναν ποτέ γέφυρα προς τον ουρανό.



«Ουδέποτε με τις μέσες καταστάσεις άνθρωπε μου διορθώθηκαν τα εκκλησιαστικά. Δεν υπάρχει μέση κατάσταση μεταξύ αλήθειας και ψεύδους…αυτός που παρεκκλίνει λίγο από την αλήθεια, στο ψεύδος ανήκει». [2]





[1] Επιστολή 34.


[2] Άγ.Μάρκος ο Εφέσου, επιστολή προς Γεώργιον Σχολάριον. P.G.160, 1082-1096

6 σχόλια:

  1. "Είναι η Σύναξη που καταγγέλει εδώ και δεκαετίες τον Οικουμενισμό φοβάται όμως να υποδείξει ονομαστικά τους οικουμενιστές ..." Στο τελευταίο κείμενό της η Σύναξη ονομάζει και τον Βαρθολαμαίο και τον Ιερώνυμο και τον Αλβανίας. που βλέπει ο συγγραφέας του αρθρου , να φοβάται να υποδείξει ονομαστικά ... ; ;
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι πληροφορίες μας λένε ότι θα γίνει η σύναξη στη Γατζέα μέσα στο καλοκαίρι.
    Το αν πρόκειται να συζητήσουν και να αποφασίσουν για την σύνοδο στην Κρήτη και για διακοπή μνημοσύνου δεν το γνωρίζουμε, υποθέτουμε όμως ότι γι αυτό συγκαλείται.
    Προηγήθηκε και μια πρώτη αρκετά σκληρή επιστολή αμέσως μετά την λήξη των εργασιών της (ληστρικής) συνόδου, εκ μέρους των στελεχών της "Σύναξης κληρικών και μοναχών".


    Ελπίζουμε οι επιφυλάξεις και οι προβληματισμοί του κ.Ρίζου να αποδειχθούν υπερβολικές και η σύναξη να πάρει όντως τις απαραίτητες για το σήμερα αποφάσεις.
    Αν δεν κάνουμε λάθος το συγκεκριμένο μοναστήρι είναι μετόχι αγιορίτικης μονής.
    Αυτό δεν πρέπει να αποτελέσει αιτία πιέσεων εκ του Φαναρίου. Αλλά ακόμη κι αν αυτό συμβεί, χίλιες φορές διωγμένοι, αν χρειαστεί και στον δρόμο παρά "προσκυνημένοι". Μοναστήρια δεν είναι τα ντουβάρια αλλά η ζωντανή, αδούλωτη νηπτική ψυχή που δίνει λόγο μόνον στον Θεό.
    Θα χαρούμε να δούμε τους πατέρες που τόσα χρόνια αγωνιούν να μπαίνουν τώρα μπροστάρηδες στην μάχη. Στην περίπτωση αυτή δεσμευόμαστε ως συλλογικότητα ότι θα είμαστε δίπλα τους.


    ΥΓ. Ας έχουν υπόψη τους οι πατέρες της Σύναξης ότι σε τέτοιες καταστάσεις δεν λείπουν οι "καλοθελητές", οι "συνετοί" που θα αρχίσουν να εκθέτουν συντονισμένα τις επιφυλάξεις τους και θα κωλυσιεργούν για να πετύχουν αναβολή λήψης κάποιας σημαντικής απόφασης.
    Καλό είναι για όσα πρόσωπα υπάρχουν επιφυλάξεις, να μην προσκληθούν. Αντιθέτως, κατά την γνώμη μας όσοι πατέρες απέδειξαν ήδη ότι δεν φοβούνται τις διώξεις, έχουν απαραιτήτως θέση στην ορθόδοξη αυτή σύναξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και ο "Παιδαγωγός" ανώνυμος είναι και όμως μια χαρά κάνει την δουλειά του.
    Μήπως τον σιχαίνεστε και αυτόν;
    Πείτε το ξεκάθαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακουσε ανωνυμε και καλα θαταν, αν εισαι αντρας και χριστιανος να μας πης το ονοματακι σου.
    Μην φοβασαι δεν θα σε αγγιξουμε.
    Και πατερας ναναι ο ανωνυμος θα τον ελεγξω να παψη ναναι ανωνυμος.
    Η ανωνυμια ειναι θρασυδειλια και εσυ και οποιος αλλος, λεγε οτι θελεις.
    Η εμπειρια μου λεγει οτι ο χριστιανος δεν φοβαται τιποτα.
    Ημουνα παντοτε θαρραλεος και υπαιθριος και δημοσια ελεγα και εγραφα οτι ηθελα.
    Και τι επαθα;
    Κατι ...γρατσουνουλες που και αυτες δεν με πανε στον παραδεισο.
    Ο χριστιανος παλευει αφοβα και χωρις κανενα υπολογισμο.
    Αλλωστε το Ευαγγελιο διδασκει την δημοσια μαρτυρια και ποτε την εν ...δωματιω...ψευδομαρτυρια.
    Και ας ερθη επανω του η οποια συνεπεια.
    Ξεχνας τα ...χριστιανοπουλα;
    Δεν μας φοβιζει ουτε η μπορα, ουτε το χαλαζι, εχουμε μαζι μας το Χριστο, συμβουλο, Θεο, Πατερα και αδελφο.
    Μονο τα τραγουδουσαμε;
    Εμεις τα πιστευαμε και τα εφαρμοζαμε παντου και παντοτε. Και δεν παθαμε τιποτα.
    Καναμε ολοι μας ενα Ευαγγελιο εθελοδουλειας και εχουμε το θρασος να το λεμε και να το διακηρυττουμε αυτο.
    Ειναι ντροπη μας η ανωνυμια.
    Αυτο πιστευα, αυτο πιστευω και αυτο παντοτε θα πιστευω, εστω αν δυσαρεστω ακομα και φιλους.
    Ενταξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς τον ανώνυμο 1:28 μμ

    Ο καθένας έχει τις απόψεις του. Αν ο κ.Τσολογιάννης επιθυμεί να γράφει επώνυμα, είναι σεβαστό και μπράβο του.
    Όταν βρίσκει κάτι ενδιαφέρον από τα κείμενα ή τα σχόλια μας, μπορεί να τα προβάλει, και εμείς κάνουμε το ίδιο. Συνεπώς δεν απολογείται αυτός για εμάς, ούτε εμείς για εκείνον.

    Το ιστολόγιο μας υπάρχει εδώ και 3-4 χρόνια. Ξεκίνησε ως μια απλή προσπάθεια να μαζέψουμε χρήσιμο υλικό για τις εθνικές και θρησκευτικές γιορτές στα σχολεία.
    Πολύ σύντομα διαπιστώσαμε τι παίζεται τόσο στην πατρίδα μας όσο και στην εκκλησία μας.
    Μετά από κάποια ρήξη, πήραμε θέση. Η ομάδα μας τότε ανανεώθηκε, με την είσοδο νέων μελών και την αποχώρηση άλλων.

    Εξ αρχής επιλέξαμε να γράφουμε ανώνυμα για να μην θεωρηθεί ότι αυτοπροβαλόμαστε (υπάρχουν και συνάδελφοι που γράφουν ή έγραφαν επώνυμα. Σεβαστό). Για εμάς σημασία δεν έχει απαραίτητα ποιος λέει κάτι αλλά το ίδιο το περιεχόμενο.
    Γι αυτό και αναδημοσιεύουμε σκέψεις και ειδήσεις από τελείως διαφορετικούς χώρους.Προτιμούμε να σκεφτόμαστε ελεύθερα, χωρίς ταμπέλες.
    Αφήνουμε λοιπόν να αναδειχθούν οι σημαντικές ειδήσεις από μόνες τους, από τους αναγνώστες μας.

    Στην πορεία μας, που γινόταν όλο και πιο αγωνιστική, διαπιστώσαμε πόσο ελεεινός και ύπουλος είναι ο εχθρός μας. Μασονία, οικουμενισμός, υποθήκευση της πατρίδας μας, ηθικά σκάνδαλα στην εκκλησία μας, οικονομικά σκάνδαλα, συνδιαλλαγή.

    Όταν αποφασίζεις να πάρεις μέρος σε μια μάχη, καλό είναι να πολεμάς με σύνεση. Έξυπνα. Δεν θα πούμε τίποτε περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστω τον Παιδαγωγο που μπαινει στην συζητησι.

    Νομιζω η ιστορια των Πιστων ανθρωπων δεν μας ενθαρυνει τα ειμαστε και να πολεμουμε ανωνυμα.
    Οτι και να υπαρχει γυρω μας.
    Ετσι ζουσαν παντοτε οι Αγιοι και οι Μαρτυρες.
    Αυτους δεν μιμουμαστε και εμεις οι επιγενομενοι;
    Αν δεν μιμουμαστε τον Χριστο "που ουδεν εφθεγξατο εν κρυπτω" και τους Αγιους και τους Μαρτυρες, ποιους μιμουμαστε;
    Η Πιστι εχει εδω και αιωνες τα προτυπα.
    Ο κοσμος και ολα τα του κοσμου δεν μας προσφερουν και δεν εχουν τιποτα να μας προσφερουν.
    Μαλλον απεχθεια θα επρεπε να μας προκαλει η τακτικη του κοσμου και ολες οι πρακτικες του.
    Η Ομολογια και μαλιστα η Δημοσια Ομολογια ειναι ο δρομος των Χριστιανων αδιαφορωντας για τις συνεπειες.
    Εγω αυτα εμαθα απο τους Αγιους μας Πατερες και απο τους προαπελθοντες μας πατερες και απο τα Ιερα γραμματα.
    Και αυτο προσπαθω να εφαρμοζω στη ζωη μου και πολλακις τα καταφερνω, αν και πλειστακις δεν τα καταφερνω.
    Ο αγων ειναι δικος μας, αλλα η νικη ειναι του Θεου.
    και ο Θεος μας ευλογει οταν ειμαστε υπαιθριοι αγωνιστες και παιδια δικα Του οπως και ολοι οι Μαρτυρες Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου