Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Νεος Λυσσασμενος Προβατοσχημος ΛΥΚΟΣ στην σκητη Κουτλουμουσιου του Αγιου Ορους.

Η ΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΠΛΗΚΤΙΣΜΟΥ ΠΡΟΟΔΕΥΕΙ.

ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ "ΑΓΙΟΝ" ΟΡΟΣ.

Οι Οικουμενιστες καλογεροι πλαθουν νεες θεωριες και μεταφερουν καινα δαιμονια μεσα στην Εκκλησια.

"Αν δεν υπηρχαν οι σημερινοι γερονταδες η Εκκλησια θα ειχε "ΦΟΒΕΡΟ ΛΙΜΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ".

Δεν μας χρειαζονται λοιπον, ουτε οι Αποτειχισμενοι απο τους Αιρετικους και τις Αιρεσεις Μεγαλοι Αγιοι Πατερες, που διωχθηκαν, βασανιστηκαν, εξοριστηκαν, κατακρεουργηθηκαν, καταταλαιπωρηθηκαν, για την στερεωσι της Ορθοδοξου Πιστεως, ουτε η φοβερη ιστορια τους, ουτε τα συγγραμματα τους, ουτε οι Διδαχες τους, βασει των οποιων πρεπει να ερμηνευουν και να ζουν οι Ορθοδοξοι για ναναι Ορθοδοξοι.

Ουτε οι Αθανασιοι, ουτε οι Βασιλειοι, ουτε οι Χρυσοστομοι, ουτε οι Φωτιοι, ουτε οι Μαξιμοι, ουτε οι Παλαμαδες, ουτε οι Μαρκοι οι Ευγενικοι.

Κανενας, μα κανενας, οπως οι γερονταδες αυτοι. 

Οι γερονταδες αυτοι, αποτελουν την Πεμπτουσια της Ορθοδοξιας και αυτο σημαινει: "ὁδηγους τῶν πλανεμένων, ρύστες τῶν ἀπελπισμένων, παρηγορητες τῶν ψυχῶν καὶ προπάντων μᾶς ὑποδεικνύουν τὴν σύντομη καὶ ἀπλανῆ ὁδὸ τῆς σωτηρίας τῆς ψυχῆς μας".

Ουτε η Υπεραγια Θεοτοκος εχει την δυναμι της μεσιτειας αυτων των σημερινων γερονταδων.

Ολα τα εχουν οι γερονταδες αυτοι,  δεν μας χρειαζεται κανενας αλλος.

"ΦΟΒΕΡΟΣ ΛΙΜΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕ, χωρις αυτους, ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ".

 

Αυτα διδασκει ο νεος προβατοσχημος λυκος της σκητης του Κουτλουμουσιου τω ονοματι Αρσενιος. 

Ο αθλιος αυτος ρασοφοροκαλογηρος δεν πηρε καθολου χαμπαρι για τα συμβαινοντα γυρω του. 

Κολυμπαει μεσα στην Αιρεσι τιου Οικουμενισμου μνημονευοντας τον Οικουμενιστη Πανθρησκειαστη Βαρθολομαιο, αλλα αυτος το βιολι του: οι συγχρονοι γερονταδες μας φτανουν.

Εκει στην σκητη του Κουτλουμουσιου, κατι γενναιο κινειται απο μεγαλο αριθμο Αγωνιστων πατερων, αλλα ο γειτονας τους Αρσενιος ο πλανος και δαιμονισμενος γεροντοκαλογηρος, χαμπαρι δεν πηρε. 

Ουτε και προκειται να παρη χαμπαρι, ο διαβολοκαλογηριος αυτος.

Συγκληθηκε η ΛΗΣΤΡΙΚΗ συνοδος στην Κρητη και αυτος δεν ανησυχισε καν, που υπεγραψαν οι αρχιερεις την φοβερη αιρετικη πλανη οτι οι Αιρεσεις αποτελουν Εκκλησια και ετσι η Εκκλησια του δεν αποτελει πλεον Εκκλησια Χριστου, αλλα Αιρεσι.

Γεμισε το Αγιον ορος με προβατοσχημους ΛΥΚΟΥΣ, μη φειδομενους του ποιμνιου.

Και εχουν το θρασος και την αναιδεια αυτα τα λυσσαλεα κυναρια του Αιρεσιαρχου ποιμεναρχου τους, να εξαγουν τα ...κοπρανα τους τυλιγμενα σε χρυσοχαρτα και να τα μεταδιδουν και να μαγαριζουν τους παντες.

Και ας ερχεται ο Ιερος Κανονας της ΣΤ΄Οικουμενικης Συνοδου, να επιβαλλει υποχρεωτικη την ερμηνεια της Αγιας Γραφης απο τα Πατερικα Συγγραμματα. 

Δεν ειχε προβλεψει τοτε το Αγιο Πνευμα οτι καποια εποχη θα εμφανισθουν καποιοι γερονταδες οι οποιοι θα αποτελουν "την απλανη οδο της σωτηριας της ψυχης μας". 

Λεγει ο Αγιος και Ιερος Κανονας:

τι δε τος τν κκλησιν προεσττας,ν πάσ μν μέρ,ξαιρέτως δ ν τας Kυριακας, πάντα τν κλρον κα τν λαν κδιδάσκειν τος τς εσεβείας λόγους,κ τς θείας γραφς ναλεγομένους τ τς ληθείας νοήματά τε, κα κρίματα, κα μη παρεκβαίνοντας τους ηδη τεθεντας ορους, ή την εκ των θεοφορων πατερων παραδοσιν.
Aλλα και ει γραφικος ανακινηθειη λογος, μη αλλως τουτον ερμηνευετωσαν, ή ως αν οι της εκκλησιας φωστηρες και διδασκαλοι, δια των οικειων συγγραμματων παρεθεντο·και μαλλον εν τουτοις ευδοκιμειτωσαν,ή λογους οικειους συνταττοντες·να μή, έστιν τε, πρς τοτο πόρως χοντες, ποπίπτοιεν το προσήκοντος.δι γρ τς τν προειρημένων πατέρων διδασκαλίας, ο λαο ν γνώσει γινόμενοι τν τε σπουδαίων κα αρετν,κα τν συμφόρων κα ποβλήτων,τν βίον μεταρρυθμίζουσι πρς τ βέλτιον,κα τ τς γνοίας οχ λίσκονται πάθει,λλ προσέχοντες τ διδασκαλί,αυτος πρς τ μ κακς παθεν παραθήγουσι, κα φόβ τν πηρτημένων τιμωριν τν σωτηρίαν αυτος ξεργάζονται». (Κανόνας ΙΘ ΣΤ Οικουμενική Σύνοδος).

Ουτε ομως τον γεροντα Παισιο, αυτοι οι δαιμονισμενοι καλογηροι, τον ακουν και τον μιμουνται στις εκκλησιολογικες ευαισθησιες του, αλλα παιρνουν επιλεκτικα τις αποψεις του και αυτο τους φτανει.

Διακηρυττει ο πατηρ Παισιος:

Τις διάφορες θεωρίες των θεολόγων (ΟΜΟΛΟΓΙΑ: αλλα και τα δικα μου) να τις περνάτε από το ΠΑΤΕΡΙΚΟ κόσκινο. Πρέπει να τις κοσκινίζετε με βάση τους ΠΑΤΕΡΕΣ και ό,τι είναι σκουπίδια ή πίτουρα να τα πετάτε. Να ψάχνετε με βάση τους ΠΑΤΕΡΕΣ. Προσέξτε ένα παράδειγμα. Υπάρχει το μπακίρι, ο μπρούντζος και ο χρυσός. Ακόμη και μπακίρι καλό και άσχημο, μπρούντζος καλός και άσχημος, χρυσός 12 καρατίων και χρυσός 24 καρατίων. Εσείς να διαλέγετε το χρυσό των 24 καρατίων. Και τα άλλα χρειάζονται, αλλά όλοι να προτιμάτε το χρυσό.


(Πρεσβ. Διονυσίου Τάτση, Ο Γέροντας Παΐσιος Βιογραφικά στοιχεία - Διδαχές – Επιστολές – Περιστατικά – Κείμενα, σελ. 146-147).

==========================
Ἐὰν ζούσαμε ΠΑΤΕΡΙΚΑ, θὰ εἴχαμε ὅλοι πνευματικὴ ὑγεία, τὴν ὁποία θὰ ζήλευαν καὶ ὅλοι οἱ ἑτερόδοξοι, καὶ θὰ ἄφηναν τὶς ἀρρωστημένες τους πλάνες καὶ θὰ σώζονταν δίχως κήρυγμα.
Τώρα δὲν συγκινοῦνται ἀπὸ τὴν ἁγία μας ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙ, γιατί θέλουν νὰ δοῦν καὶ τὴν ΠΑΤΕΡΙΚΗ μας συνέχεια, τὴν πραγματική μας συγγένεια μὲ τοὺς Ἁγίους μας.
Αὐτὸ ποὺ ἐπιβάλλεται σὲ κάθε Ὀρθόδοξο εἶναι νὰ βάζη τὴν καλὴ ἀνησυχία καὶ στοὺς ἑτεροδόξους, νὰ καταλάβουν δηλαδὴ ὅτι βρίσκονται σὲ πλάνη, γιὰ νὰ μὴν ἀναπαύουν ψεύτικα τὸν λογισμό τους, καὶ στερηθοῦν καὶ σ΄αὐτὴν τὴν ζωὴ τὶς πλούσιες εὐλογίες τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ στὴν ἄλλη ζωὴ τὶς περισσότερες καὶ αἰώνιες εὐλογίες τοῦ Θεοῦ.

Δειτε, λοιπον, τα καινα και τα δαιμονια πλανης και συμφορας, του διεστραμμενου αυτου Βαρθολομαιοκαλογηρου της σκητης του Κουτλουμουσιου τω ονοματι Αρσενιος:

Οἱ ἅγιοι Γέροντες στὸ Σῶμα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας




Γράφει ὁ Μοναχὸς Ἀρσένιος, 

Σκήτη Κουτλουμουσίου, Ἅγιον Ὅρος
Ἐπειδὴ κατὰ καιροὺς σχολιάζεται ἀπὸ μερικοὺς ἀδελφοὺς ὀρθοδόξους χριστιανοὺς ἡ λέξη γεροντισμός, θέλοντας νὰ μᾶς δείξουν πὼς αὐτοὶ ποὺ ἀναζητοῦν γέροντες προχωρημένους στὴν ἀρετὴ μὲ χαρίσματα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ὑπερβάλλουν κατὰ τὴ γνώμη τους. Διότι ἰσχυρίζονται, πὼς ἀρκεῖ ὁ πνευματικὸς πατέρας ποὺ ἔχει ὁ καθένας γιὰ νὰ καλύψει τὶς πνευματικές του ἀνάγκες. Ὅμως ἀνάγκη εἶναι νὰ ξεκαθαρίσουμε ποιὸς εἶναι ὁ ρόλος τοῦ Πνευματικοῦ - ἐξομολόγου καὶ ποιὸς ὁ ρόλος τοῦ χαρισματούχου Γέροντος.
Ὅμως, τί σημαίνει Γέροντας φωτισμένος ἀπὸ τὸ Θεὸ καὶ χαρισματοῦχος; Γέροντας φωτισμένος σημαίνει καθέδρα τῆς διακρίσεως, σημαίνει φάρος φωτεινὸς στὸ πηχτὸ σκοτάδι, σημαίνει ὁδηγὸς τῶν πλανεμένων, ρύστης τῶν ἀπελπισμένων, σημαίνει παρηγορητὴς τῶν ψυχῶν καὶ προπάντων μᾶς ὑποδεικνύει τὴ σύντομη καὶ ἀπλανῆ ὁδὸ τῆς σωτηρίας τῆς ψυχῆς μας. Ὅλα αὐτὰ καὶ πολλὰ ἀκόμα ἀνεκτίμητα χαρίσματα τοῦ Θεοῦ μας ποὺ ἔχει ἕνας χαρισματοῦχος εἶναι ἄκρως ἀναγκαία γιὰ τὴν πνευματικὴ πορεία τοῦ ἁπλοῦ ποιμνίου τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.  
Ἂν -ὁ μὴ γένοιτο- λείψουν αὐτοὶ οἱ χαρισματοῦχοι Γεροντάδες ἀπὸ τὸ Σῶμα τῆς Ὀρθοδόξου...

Ἐκκλησίας, τότε θὰ μιλᾶμε γιὰ φοβερὸ λιμὸ πνευματικό.

9 σχόλια:

  1. ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΠΑ ΤΟΝ Π. ΑΡΣΕΝΙΟ!
    Ο Π. ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ, ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ!

    ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΡΙΣΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο Π. ΑΡΣΕΝΙΟΣ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ Π. ΑΡΣΕΝΙΟ, ΤΟΝ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ειναι αυτος διαδοχος του πατρος Παισιου εγω θα γινω ,....μουσουλμανος.

      Διαγραφή
  3. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
    Ο Π. ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ. ΒΑΔΙΖΕΙ ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ξερεις τι λες ανωνυμε;
      Ο πατηρ Παισιος επαυσε το μνημοσυνο του Αθηναγορου και συμμετειχε στην παυσι μνημοσυνου της μονης Σταυρονικητα.
      Εγραψε και σοβαρα κειμενα κατα των Οικουμενιστων.
      Ο δαιμονισμενος Αρσενιος και η παρεα του γιατι ασχολουνται μονο με τους γεορνταδες και οχι με τους Αγιους Πατερες;
      ταυτισε τους γερονταδς με τους Προφητες, τους αποστολους αλλα για τους αγιους Πατερες δεν εγραψε κουβεντα.
      Να χαθη ο βεβηλος γεροντοπληκτος.
      Μιλουσαν ποτε οι Συνοδοι για γερονταδες;
      Ομως οταν εχουν γυρω τους τετοια γραϊδια σαν εσενα τι θα λενε;
      Οτι την ....παπαρα την αποτελει το γαλα, ή οτι την παπαρα την κατουρουν οι αλεπουδες;
      Δεν μας αφηνετε ψευτοευσεβουληδες αυτοι οι Παισιοι και οι Αρσενιοι που καποηλευονται το ονομα του σοφου π. Παισιου αποτελουν μια νεα καστα αιρετικων και γεροντοπληκτων που δεν εχουν καμμια σχεσι με την Εκκλησια των Αγιων Πατερων.
      Στο δε διευχων δεν λενε των Αγιων Πατερων ημων αλλα των γερονταδων ημων.
      Παρακολουθειστε τους τυχοδιωκτες αυτους που θησαυρισαν θησαυρους επιγειους με την καπηλεια του ονοματος του π. Παισιου.
      Αλλοι θησαυρισαν χρηματικα με βιβλια, αλλοι εκτισαν ολοκληρα μοναστηρια, αλλοι γεμισαν τα θησαυροφυλακια τους, το μοναστηρι της Σουρωτης εγινε ζαμπλουτο ή δε ηγουμενη Φιλοθεη ψαχνει ακομα να μαζεψη απο τους ....χριστιανους για να βοηθηση τους ...φτωχους.
      Κατα τα αλλα το παιζουν ολοι αυτοι πολυ καλα το βιολι τους και εσεις οι χαυτες και τα μωριδια τους ακολουθατε σαν σκυλακια. Ου να χαθητε.Γελοιοι.

      Διαγραφή
  4. Εκείνο που οφείλουμε να επιδιώκουμε είναι, η σωτηρία των ψυχών μας και των ψυχών άλλων.

    Η Πίστις (Ορθοδοξία και Ορθοπραξία) παρεδόθη μία και μόνη φορά (άπαξ) στους χριστιανούς, καταγράφηκε μία και μόνη φορά θεοπνεύστως και αμετάβλητα στον λόγο του Θεού, στην Καινή Διαθήκη (και στις προφητείες και ιστορία της Παλαιάς), δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε να προστεθεί ούτε να αφαιρεθεί ούτε ένα ιώτα ή μία κεραία εις τους αιώνας των αιώνων. Η Εκκλησία στηρίζει την Πίστι της στην Καινή Διαθήκη γι΄ αυτό σε κάθε θ. λειτουργία ο ιερέας υψώνει το ιερό ευαγγέλιο, που άλλωστε προσκυνούμε μπαίνοντας στον Ναό, διότι περιέχει την Πίστι μας. Η ιερά παράδοση της Εκκλησίας είναι η Βίβλος και η εκκλησιαστική Ερμηνεία της. Οι Πατέρες -και μεμονωμένα και στις Οικ. Συνόδους- παραθέτουν τις διδαχές τους πάντοτε εκ της Αγίας Γραφής, ως διδασκαλία κι ερμηνεία της. Κάθε πατερικός λόγος που δεν συμφωνεί μς την Αγία Γραφή αυτομάτως καθίσταται άκυρος. Τα πολλά εκ των Γραφών είναι εύκολα κατανοητά. Τα ολίγα δυσερμήνευτα, ερμηνεύτηκαν από τους Πατέρες και τις Οικ. Συνόδους.Ο ίδιος ο Κύριος (και φυσικά οι Απόστολοι) κάθε λίγο και λιγάκι λατονομάζει και προϋποθέτει την Αγία Γραφή και τη μελέτη και κήρυγμά της, της ως βάση και προϋπόθεση της σωτηρίας. Τις δε ανθρώπινες παραδόσεις τις απορρίπτει μετά βδελυγμίας. Μέρα νύχτα οι Πατέρες μελετούν κι ερμηνεύουν την Αγία Γραφή και τις Επιστήμες τις βοηθητικές της Γνησιότητος της Παραδόσεώς της. Διδάσκουν μεν ουδέν δικό τους, κηρύττουν δε ουδέν έτερον πλην της θεοφωτίστου διδασκαλίας της Βίβλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γεροντισμός έχει ιδεολογική ταύτιση με τον οικουμενισμό και τον παπισμό στο ότι ομολογεί "αλάθητο".

      Ο μεν γεροντισμός ομολογεί αλάθητον απλανούς γέροντος (κι ουαί κι αλλίμονο σε όποιον τολμήσει να αμφισβητήσει και μια φράση του), ο δε παπισμός κηρύσσει "αλάθητον του κατόλικου πάπα".

      Στην Ορθοδοξία όμως δεν υπάρχουν αλάθητοι. Είναι πλάνη οι απλανείς.

      Διαγραφή
  5. Εδώ είναι υπέρ της κάρτας για τον Πατσίνο δεν θα πει

    ΑπάντησηΔιαγραφή