Κυριακή, 8 Μαΐου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Με αλγος ψυχης, αλλα και αηδιας πραγματικης δημοσιευουμε το παρακατω περιγραφικο αρθρο αλλα κυριως, τις ακριβεις φωτογραφισεις απο τον ιδιαιτερο ναο του Παπα στο Βατικανο. Εδω σε αυτο το πορνοστασιο - ναο "λειτουργει" ο εκαστοτε Αντιχριστος Παπας που εμφανιζεται παντου ντυμενος στα λευκα, ως αγγελος φωτος. Τι σχεσι εχει ο Παναμωμητος Κυριος μας Ιησους Χριστος με τους δυσσεβεις αυτους Φραγκολατινους που παριστανουν τους ιερεις και αρχιερεις; Αυτους τους αισχροβιους ψευδοκληρικους χαρακτηριζουν οι Οικουμενιστες του Φαναριου, με πρωτον τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο και τον αριστερο του βραχιονα Ζηζιουλα, δυστυχως και ολους πλεον τους "ορθοδοξους" πατριαρχες, ως Εκκλησια. Μεγαλη η Αιρεσι και η Βλασφημια των αναισχυντων Οικουμενιστων. Οσοι εχουν νουν Χριστου και πιστευουν οτι ειναι τεκνα του Θεου και οτι ανηκουν στην Μια Αγια και Αποστολικη Εκκλησια, οφειλουν να απομακρυνθουν ΟΣΟΝ ΤΑΧΙΣΤΑ απο τους Πορνοβοσκους αυτους, οπου και αν ανηκουν. Εξελθετε εκ μεσου αυτων και αφορισθητε και ακαθαρτου μη απτεσθε, λεγει Κυριος. Ζητουμε και παλι την συγγνωμη, πρωτον του Παναμωμητου Κυριου μας , αλλα και οσων αντικρυσουν τις αναισχυντες φωτογραφησεις, αλλα το κανουμε για να αντικρυσετε καταματα την αληθεια και να κατανοησετε επιτελους που μας οδηγουν οι Παναιρετικοι Οικουμενιστες - Πανθρησκειαστες. Γιατι καποτε πρεπει να ξυπνησουμε και να συναισθανθουμε την θλιβερα πραγματικοτητα.







ΚΑΠΕΛΑ ΣΙΞΤΙΝΑ :

Ο ιδιαίτερος Ναός - "πορνοστασιο" όπου λειτουργεί 
ο Πάπας στο Βατικανό.


Η απεικόνιση της ομοφυλοφιλίας σε μια εκρηκτική διάσταση τοιχογραφίας 1000 τετ. μέτρων στην οροφή της Καπέλα Σιξτίνα. 
Παρέλαση γυμνών ομοφυλόφιλων και στο κέντρο ο Θεός...ομοφυλόφιλος!!!
 

Η ανήκουστη βλασφημία!
 
Οι Φραγκολατίνοι, κρατούσαν το μυστικό για το «κουσούρι» τους εφτασφράγιστο για αιώνες.

Άβυσσος χωρίζει την Αγιογραφία της Ορθοδόξου Εκκλησίας από τη θρησκευτική ζωγραφική των Φραγκολατίνων.

Η Αγιογραφία είναι εικαστική διατύπωση θεολογικών αληθειών. Σαφώς είναι μία αρχαία παράδοση της Εκκλησίας εκ Πνεύματος Αγίου, όπως το επισημαίνουν και οι ιεροί Κανόνες «ου ζωγράφων εφεύρεσις η των εικόνων ποίησης, αλλά παράδοσης αρχαία από Θεού δοθείσα τη Εκκλησία». (Ζ΄Οικουμ. Σύνοδος, πρακτικά).

Τις εικόνες της Ορθοδοξίας χαρακτηρίζει η ιερότητα, η έκφραση της αγιότητας, η σεμνοπρεπής και λατρευτική στάση των Αγίων. 
Ακόμη η Αγιογραφία είναι μία υπερβατική ποιητική έκφραση, ύψιστο έργο τέχνης, ερμηνευτικό της εσωτερικής αγιότητας των θεωθέντων. 
Η εικόνα του ευαγγελισμού, π. χ. είναι δείγμα υπερβατικής ωραιότητας, μιας ζωής μέσα στα φωτεινά ύδατα του Αγίου Πνεύματος. 
Ο Χριστός που περιβάλλεται από την τριλαμπή Δόξα Του είναι η θεολογική εικαστική διατύπωση της παρουσίας της Αγίας Τριάδος εν σαρκί. 
Η Αγιογραφία είναι η ταυτότητα της Ορθοδοξίας, η υπερβατική της έκφραση εν Πνεύματι Αγίω.
Όταν στραφούμε στη θρησκευτική ζωγραφική των Φραγκολατίνων, που δημιουργήθηκε μετά το σχίσμα των Εκκλησιών, μεταφερόμαστε από τη μυσταγωγία της νοεράς προσευχής που προξενεί η θέα των εικόνων μας, σε άσεμνα ως επί το πλείστον έργα ζωγραφικής. 
Έχει κανείς την αίσθηση πως δεν βρίσκεται στο Ναό του Θεού, αλλά σε εργαστήρι ζωγραφικής, όπου ποζάρουν γυμνά μοντέλα. 
Όταν όμως σηκώσουμε το βλέμμα να δούμε την οροφή της Καπέλα Σιξτίνα, η μπόχα της ομοφυλοφιλίας θα μας χτυπήσει σαν χαστούκι στο πρόσωπο.
Ποιος περίμενε να δει κάτι τέτοιο μέσα στο Ναό του Αγίου Πέτρου της Ρώμης, στο παρεκκλήσι που ο Πάπας λειτουργεί και προσεύχεται;
Η τοιχογραφία αυτή που η έκτασή της είναι μεγαλύτερη από ένα στρέμμα, είναι έργο του Μιχαήλ Άγγελου.

Τα βιβλία που κυκλοφορούν με τη ζωή και το έργο του γλύπτη αυτού και ζωγράφου, από ανέκαθεν ήταν περασμένα από λογοκρισία, για να μην αποκαλυφθεί το «κουσούρι» του ζωγράφου, ο οποίος αποτύπωσε το βασανισμό της συνείδησης του στην πελώρια τοιχογραφία. 
Αποδεικνύεται από το θέαμα της ζωγραφισμένης οροφής, ο τονισμός του εξαγιασμού του ολόγυμνου ανθρωπίνου σώματος, ανδρών και γυναικών, καθώς λειτουργεί στη διαστροφή της ομοφυλοφιλίας.
Ο απλός θεατής, ο αμύητος, σοκάρεται απλά από την προκλητικότατη γύμνια. 
Πριν μπει στο «παρεκκλήσι» αυτό οι υπεύθυνοι κληρικοί, του συνέστησαν να μην φοράει κοντό παντελόνι και πουκάμισο με κοντά μανίκια. 
Απαιτείται σεμνότητα όταν μπαίνεις στο παρεκκλήσι του Πάπα ...;


...;Όταν μπεις, τότε σου έρχεται το χαστούκι
 
Αντί για εικόνες βλέπεις ένα τεράστιο πλήθος γυμνών .. "αγίων", σαν να βρίσκεσαι σε παραλία γυμνιστών. Στο κέντρο του υπερθεάματος ο Θεός, που δημιουργεί τα άστρα και τα ουράνια σώματα. 
Έχει άσπρα μαλλιά σαν τον παλαιό των ημερών. 
Είναι ζωγραφισμένος από πίσω από την πλάτη. 
Με το τεντωμένο χέρι του μπροστά, προστάζει και δημιουργεί τα άστρα. 
Από την πίσω πλευρά φοράει το χιτώνα και το ιμάτιο. Όλο το σώμα είναι καλυμμένο με τα ενδύματα, εκτός από τον ..πισινό του που προβάλλει σε ...ομοφυλοφιλική στάση.
O Biagio da Cesena, αρχιθαλαμηπόλος του Πάπα, δήλωνε δημόσια ότι είναι «πράξη μέγιστης ατιμίας να έχουν αποτυπωθεί τόσες πολλές γυμνές μορφές που χωρίς αιδώ επιδεικνύουν τα απόκρυφά τους σ' ένα τόσο σεβάσμιο μέρος. 
Αυτό δεν είναι έργο για παπικό παρεκκλήσι, αλλά για το λουτρό κακόφημου σπιτιού»!
Ο Μιχαήλ Άγγελος εκδικήθηκε τον Biagio προσθέτοντας το πορτραιτο του στους κολασμένους: με τη μορφή του Μίνωα να δείχνει απαθής αλλά εξαχρειωμένος, «μ' ένα τεράστιο φίδι τυλιγμένο γύρω από τα πόδια του, εν μέσω πλήθους διαβόλων» (σελ. 77.) Ποτέ βαριά αρρωστημένη ψυχή δεν έφτασε σε τέτοια ακρότατη έκφραση βλασφημίας, όσο ο ανώμαλος αυτός και ικανότατος Μιχαήλ Άγγελος. Θέλει να ομολογήσει δημόσια την αγιοποίηση της ομοφυλοφιλίας, ανεβάζοντάς την και στο θεϊκό θρόνο.
Την αποκάλυψη του εφτασφράγιστου μυστικού της Καπέλα Σιξτίνα έκανε ο Gilleς Neret. 

Μελέτησε τα ποιήματα του Μιχαήλ Αγγέλου, τα ποικίλα γραφτά του, τα άγνωστα σχέδια με μελάνι. Ξετρύπωσε την προσπάθεια απόκρυψης από τους συγγενείς, της διαστροφής του ζωγράφου. 
Την παραποίηση των γραφτών του καλλιτέχνη από εκδότες, την επιλεκτική παρουσίαση ζωγραφικών και γλυπτών παραστάσεων που δεν μαρτυρούν το βασανιστικό ..κουσούρι. 
Για αιώνες ο κόσμος θαύμαζε τη μεγαλοφυΐα του Μιχαήλ Αγγέλου και οι Πάπες καμάρωναν για τον πολιτισμό τους.


Τμήμα της Δευτέρας Παρουσίας.
 
Στο επάνω μέρος της παράστασης, ανάμεσα στους Αποστόλους και τους Αγίους δύο ζεύγη ομοφυλόφιλοι φιλιούνται ερωτικά. Είναι η δικαίωση της αρσενοκοιτίας, ο εξαγιασμός της. 
Ασφαλώς τα δύο ζεύγη των τραβεστί ανήκουν στην ομάδα των ερωτικών συντρόφων του Μιχαήλ Αγγέλου. 
«Όποιο και αν ήταν το θέμα του, ο Μιχαήλ Άγγελος δεν υπήρχε περίπτωση να μην ξαναγυρίσει στο ένα και βασικό θέμα του: τον εαυτό του και τα πάθη του».
Ο Gilleς Neret όμως αποκάλυψε όλη την αλήθεια. Το βιβλίο του έφτασε σ' εμάς από τις εκδόσεις TASCHEN / ΓΝΩΣΗ μέσα από τις προσφορές της εφημερίδος «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ». Από το βιβλίο αυτό μεταφέρουμε τα αποδεικτικά στοιχεία και προσθέτουμε τη δική μας κριτική.
Ο θάνατος και η αμαρτία στοίχειωναν τον Μιχαήλ Άγγελο. 
Πεισμένος για την απαξία του ζούσε μέσα στον τρόμο της αιώνιας απώλειας: 
«Ζω για να αμαρτάνω, για να σκοτώνω τον εαυτό μου. Δεν ζω πια τη ζωή μου σαν δική μου, αλλά σαν ζωή της αμαρτίας. Το καλό, μου δόθηκε από τον ουρανό, το κακό από τον εαυτό μου, από τη δική μου ελεύθερη βούληση, την οποία όμως έχω στερηθεί». Αυτά τα βάσανα είχαν ως πηγή τον απόλυτο έρωτα που ένιωθε για τον όμορφο και καλλιεργημένο Τομάζο ντέι Καβαλιέρι, τον οποίο είχε συναντήσει το 1532. Εγκαταστάθηκε στη Ρώμη για να είναι κοντά στον αγαπημένο του. Το άγριο πάθος του έβρισκε διέξοδο και σε μια υπερβολική υμνολογία. Έγραφε στον Τομάζο: «Το όνομά σου τρέφει την καρδιά και την ψυχή μου, γεμίζοντάς τες με τέτοια γλύκα ώστε δεν νιώθω πια τα βάσανά μου, ούτε φοβάμαι το θάνατο. Αν και τα μάτια μου είχαν το μερτικό τους από εσένα, σκέψου πόσο ευτυχισμένος θα μπορούσα να ήμουν». 
Το πάθος του Μιχαήλ Αγγέλου σύντομα έγινε αντικείμενο κουτσομπολιών και χυδαίων υπαινιγμών.
Με τα κείμενα, τις εικόνες (οι εικόνες είναι στο αρχείο μας) και με το σχολιασμό μας δεν έχουμε στόχο να παρουσιάσουμε ολόκληρη τη μορφή του Μιχαήλ Αγγέλου. Αυτό είναι ανέφικτο εδώ.  

Στόχος μας είναι να φανεί η άβυσσος που χωρίζει την Αγιογραφία της Ορθοδοξίας από τους Παπικούς.

Ο συγγραφέας παρατηρεί «Τις 9 σκηνές πλαισιώνουν 20 γυμνοί νέοι (οι λεγόμενοι ignudi), πραγματικά ζωντανά αγάλματα, πνευματικοί αδελφοί ή εραστές του καλλιτέχνη. Τα χαρακτηριστικά τους και τα σώματά τους συνδυάζουν αντρικά και γυναικεία στοιχεία». Εκτός από τους 20 αυτούς ignudi υπάρχουν άλλες 16 παιδικές μορφές σε ζωγραφιστά αγάλματα σε μικρότερη κλίμακα. Είναι παιδικής ηλικίας. Δύο ζεύγη από αυτούς κάνουν ερωτικές χειρονομίες προς τους συντρόφους τους. Σ' αυτές τις 36 μορφές τραβεστί αν προσθέσουμε και άλλα πρόσωπα της σύνθεσης, όπου την θεση των Αγίων αντικαθιστούν ερωτικοί σύντροφοι του Μιχαήλ Αγγέλου, διαπιστώνουμε πως η οροφή του «παρεκκλησίου» του ναού του Αγίου Πέτρου είναι ένας ναός Σοδόμων και Γομόρας που έχει εισβάλει μέσα σε όλες τις ιστορίες της Βίβλου και τις έχει κυριέψει.
H Αγία Οικογένεια και ο Πρόδρομος.


Δεξιά και αριστερά της Αγίας Οικογένειας ανά ένα ζεύγος ομοφυλοφίλων. Στη δεξιά πλευρά σε μεγέθυνση ένας ολόγυμνος τραβεστί κάθεται στην αγκαλιά ενός άλλου. Ένας τρίτος τραβεστί τραβάει από ζήλια προς το μέρος του τον εραστή.
Ο συγγραφέας Gilles Neri γράφει για τους τραβεστί: «Αυτοί οι ignudi, που θα τους ξανασυναντήσουμε στην οροφή της Καπέλα Σιστίνα, δεν είναι άγγελοι χωρίς τα φτερά τους. Είναι οι ερωτικοί σύντροφοι του ζωγράφου. Δεν έχουν καμία σχέση σ' αυτές τις βιβλικές σκηνές. Ασφαλώς δεν πρόκειται και για την πιο «ορθόδοξη» Αγία Οικογένεια. Η Παναγία απλώνει το χέρι της προς το φύλλο(γεννητικά όργανα) του υιού της». 
Στη σελ. 72 γράφει: «Ο Πάπας Κλήμης ο Ζ΄αναβίωσε ένα παλαιό σχέδιο του Μιχαήλ Αγγέλου παραγγέλλοντας του τη Δευτέρα Παρουσία. Για να εξασφαλίσει τη συνεργασία του εξέδωσε ένα διάταγμα το Σεπτέμβριο του 1535 με το οποίο ονόμαζε τον καλλιτέχνη βασικό αρχιτέκτονα, γλύπτη και ζωγράφο της Αγίας Έδρας, με ετήσια αμοιβή 1.200 σκούδα. 
Σε αντάλλαγμα ο Μιχαήλ Άγγελος αναλάμβανε να ολοκληρώσει τη διακόσμηση της Καπέλα Σιξτίνα».
Και οι άλλοι μεγάλοι αυτής της εποχής, ο Λεονάρδο ντα Βίντσι και ο Ραφαήλ ζωγράφισαν με παράλληλο πνεύμα με αυτό του Μ. Αγγέλου. Στα έργα τους εξαγιάζεται η ομορφιά της σάρκας. Οι εξαγιασμένες μορφές των εικόνων μας με την έκφραση του θεωμένου και χαριτωμένου ανθρώπου, απουσιάζουν παντελώς από την φραγκολατινική θρησκευτική ζωγραφική. 

Ο Ραφαήλ, τις ερωμένες του έβαζε να ποζάρουν για Παναγίες και ο Ντα Βίντσι την «ιδιαιτερότητά του» την θεωρούσε «πρόκληση ενός βαθύτερου μυστηρίου» (σελ.10).
Για τον Καβαλιέρι, ο Μιχαήλ Άγγελος φιλοτέχνησε πολλά ερωτικά σκίτσα. 
Ανάμεσά τους ένας βιασμός του Γανυμήδη. (σελ. 71). Ο βιασμός του Γανυμήδη. Αφιέρωμα στον μεγάλο του έρωτα, τον Τομάζο Καβαλιέρι. Εδώ ο Μιχαήλ Άγγελος μετατρέπει ένα ιστορικό γεγονός σε σύμβολο ομοφυλοφιλίας. Ο αετός είναι ο Τομάζο Καβαλιέρι και ο βιαζόμενος είναι ο Μιχαήλ Άγγελος. Στην παράσταση αυτή ο βιασμός απουσιάζει. Στην έκφραση του προσώπου του γυμνού ανθρώπου υπάρχει η απόλαυση της μακαριότητας. Η ομοφυλοφιλία ανεβάζει σαν αετός τους εραστές στα ύψη της μακαριότητας.

Θέλω να δείξω σε τι βούρκο και τι αμαρτωλό-διεστραμμένο εκκλησιαστικό περιβάλλον πάμε να ενώσουμε τα άμικτα, την Ορθόδοξη Εκκλησία του Αγίου Πνεύματος με το πνεύμα του κόσμου τούτου του μη αναγεννημένου. 
Ενός πάπα που αντί να ζώννυται το λέντιον και να υπηρετεί τους λαούς, όπως ο Κύριος, αυτός αυτοανακηρύχθηκε κοσμικός και εκκλησιαστικός αυτοκράτορας.
Οι Πάπες για τον τάφο τους κατασκεύαζαν μαυσωλεία με 60 αγάλματα υπερφυσικά.
Οι Ορθόδοξοι Άγιοι ποιμένες τρέφονταν με κρίθινο ψωμί και νερό και έχτιζαν Βασιλειάδες.

Τίποτα δεν έχουμε να ωφεληθούμε από μια ένωση με τους Φραγκολατίνους.
Η Ορθοδοξία έχει την Αποστολική διαδοχή με απαραχάρακτα τα Μυστήριά της, τα οποία είναι εργαλεία και μέσα κάθαρσης και θέωσης.

Ο Ελληνικός πολιτισμός είναι εμπλουτισμένος και διαμορφωμένος από το πνεύμα της Ορθοδοξίας.
Με όλους τους λαούς τα έχουμε καλά, αλλά είμαστε τέκνα του Χριστού και της Αγίας Του Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Αυτό μας αρκεί και μας περισσεύει.












14 σχόλια:

  1. κ. Οδυσσέα μας κάνετε και αηδιάζουμε! Μας λερώνετε την πνευματική μας όραση με αυτά που διαβάζουμε και βλέπουμε! Αυτά έχουν θέση μόνο σε ΒΟΘΡΟΥΣ!

    Καλλικράτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To περιμενα ανωνυμε Καλλικρατη καποιοι σαν εσενα να αντιδρασουν - ας ελπισω να μην εισαι και εσυ σαν τον Καλλικρατη των Δημων που εγιναν κρατος εν Κρατει και απλωνεται εκει αγρια η διαφθορα και η σαπιλα.
      Οχι δεν μολυνομαστε, τα βλεπουμε στην τηλεορασι καθημερινα, αλλα τα βαλαμε για να ξυπνησης και να δης με ποιους επικοινωνεις και συγχρωτιζεσαι και κανεις τον ορθοδοξο.
      Με αυτους κοινωνουν οι επισκοποι σου και συγκοινωνιακα οι παπαδες σου και εν συνεχεια και εσυ και γινεσαι μαζι με τους πορνοβοσκους του Παπισμου ΕΝΑ ΣΩΜΑ.
      Ξυπνα λοιπον και απομακρυνσου απο αυτους αφου κοιμωνται, ή αλλοιως ξυπνησε τους εσυ με τις φωνες σου και τις γκαριλες σου.
      Τι το εχεις το στομα σου, μονο για να τρως;

      Διαγραφή
    2. Δεν μας λερώνει την πνευματική (ιδίως αυτή) όραση αλλά μας την οξύνει ώστε να βλέπουμε την πραγματικότητα και όχι τις πλάνες του καμουφλάζ.
      Τι φταίει ο Οδυσσέας, τι φταίει ο καθένας που τα περιγράφει και τα αποκαλύπτει; Δεν περιγράφει πορνείο, ο άνθρωπος, "ιερό ναό" περιγράφει.
      Αν δεν τα αποκάλυπτε θα είχε ευθύνη, για τις ψυχές των αφελών που τους αποπλανούν οι γεροντάδες τους και οι αρχιερείς μας, και ιδίως οι του Φαναρίου που τους βλέπουμε στις τηλεοράσεις να αγκαλιάζονται, να συμπροσεύχονται, να θεωρούν αδελφή εκκλησία τους παπικούς, και όχι άλλη θρησκεία ή τουλάχιστον αίρεση.

      Διαγραφή
    3. Σιγά να μην τους αποπλανούν ανώνυμε 5:09. Τα ζητάει ο ... τους.

      Διαγραφή
  2. ΑΗΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΟΥΛΑ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ! ΑΙΣΧΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλγος ψυχής και αηδίας παραγματικής, ασφαλώς, όπως αρχίζετε κύριε Τσολογιάννη το κείμενό σας.
    Αλλά, μόνο για τους αχαϊρευτους δυτικούς που εισήγαγαν τις πομπές τους στις τοιχογραφίες ναών και θέλουν να δεχόμαστε τη θρησκεία τους ως "χριστιανισμό";
    Για τους Ορθοδόξους που τα ξέρουν αυτά, τα οποία διαιωνίζονται με σκάνδαλα τεραστίων διαστάσεων, αποκαλύψεις και ποινές από κοσμικά δικαστήρια στο άλλο ημισφαίριο, και όχι μόνο τα ανέχονται ως "χριστιανικά" αλλά, τελευταία, όλο και περισσότερο εναγκαλίζονται με τους παπικούς, και διατυμπανίζουν την "ένωση" των "εκκλησιών" τι να αιστανθούμε; Αηδία πραγματική και άλγος ψυχής με άκαμπτη πνευματική στάση όπως αρμόζει ή να υπακούσουμε στις ορέξεις ενίων αρχιερέων και γεροντάδων οι οποίοι μας παροτρύνουν προς εναγκαλισμούς, αβρότητες, συλλειτουργίες, συμπροσευχές, αποδοχή θεωρίας κλάδων και αδελφής (!) εκκλησίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαβάζουμε ότι το κονκλάβιο, δηλ. η σύνοδος 115 καρδιναλίων για την εκλογή παπών, γίνεται εκεί μέσα, στην Καπέλλα Σιστίνα, ανάμεσα σε αυτές τις αδιάντροπες εικόνες και απεικονίσεις ολοτσίτσιδων βιβλικών προσώπων και ομοφυλοφιλικών περιπτύξεων. Και αναρωτιόμαστε, αν με αυτή την έμπνευση, επιλέγεται ο νέος πάπας;

    Διαβάζουμε στο λινκ
    http://www.tovima.gr/world/article/?aid=502704

    "Υπάρχει διχογνωμία σχετικά με το αν η λεγόμενη «πάπισσα Ιωάννα», μια μυστηριώδης γυναίκα του 9ου μ.Χ. αιώνα, εξελέγη όντως πάπας. Ορισμένοι καθολικοί υποστηρίζουν πως είναι ένας μύθος που κατασκεύασαν οι προτεστάντες. Πάντως θεωρείται πολύ πιθανόν κάποια στιγμή στο παρελθόν να έγινε χρήση μιας καρέκλας, της sedes stercoraria, που χρησίμευε ως «τεστ φύλου» του νέου Ποντίφικα: ο νεοεκλεγείς καθόταν στην καρέκλα, η οποία είχε στην μέση του καθίσματος μια τρύπα. Ενας ιερωμένος έβαζε το χέρι του και «έψαχνε» κάτω από τα άμφια για να διαπιστώσει αν είναι ευνούχος ή όχι. Κατόπιν γύριζε προς τους παρισταμένους και ανακοίνωνε : «Habet!... » ( «'Εχει!...» ).

    Τώρα δεν πρέπει να χρησιμοποιείται η καρέκλα και το ψάξιμο, αλλά, πάντως, ο νέος πάπας ντύνεται μόνος του. Κανένας δεν τον βοηθάει. "Μόλις ο νέος ποντίφικας πει το τυπικό «ναι», τότε θα περάσει αμέσως στο «Δωμάτιο των Δακρύων», όπου θα ετοιμαστεί και θα ντυθεί (μόνος του χωρίς τη βοήθεια τρίτων)".

    Και θα φορέσει και τα ... κόκκινα παπούτσια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φημολογούμενο ψάξιμο από την τρύπα της καρέκλας, δεν έχει τόσο σχέση με γυναίκα - γυναίκα αλλά κυρίως με τον έλεγχο εκτομημένου, δηλ. ανδρός ευνούχου κατόπιν εγχείρησης "αλλαγής φύλου" κάτι που απαγορεύεται και στην Ορθόδοξη Εκκλησία, δεν μπορεί να γίνει όχι πάπας αλλά ούτε παπάς ο τόσο φανατικός θηλυπρεπής κίναιδος που "τα έκοψε" για να μοιάζει με γυναίκα.

      Διαγραφή
    2. Αφού δεν έχουν γενειάδα οι παπικοί, αφού οι κληρικοί τους ξυρίζονται, πώς να ξέρουν ... Τουλάχιστον στην Ορθοδοξία διατηρείται η γενειάδα των κληρικών, διακριτικό του άρρενος φύλου. Εκείνοι, οι παπικοί όλα τα αναίρεσαν και οι κληρικοί έχουν εμφάνιση "γυναικοπρόσωπων", όπως με αυτό τον χαρακτηρισμό τους χαρακτήριζαν οι παλαιοί Ορθόδοξοι ζηλωτές, αναφέροντας μια επιπλέον διαφορά από την Ορθοδοξία. Τώρα, στους νεότερους κληρικούς ιδίως τους ανωτέρους, αλλά και στους λαϊκούς τρέχουν τα σάλια να ενωθούμε... ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ.

      Διαγραφή
  5. Θυμάσαι αγωνιστά της Ορθοδοξίας κ.Οδυσσέα τι έκανες πριν 6 χρόνια; Ξεκίνησες με δικά σου έξοδα από τη Θεσσαλονίκη και πήγες στην Αξιούπολη Κιλκίς για να φωτογραφήσεις τις περίεργες επιδόσεις ενός Ορθόδοξου αγιογράφου σε Ορθόδοξο ναό. Εξεπλάγης με όσα είδες και φωτογράφησες! Έγραφες:

    "Η μαγεία εισέβαλε σε Ορθόδοξο Ναό; Το σύμβολο της παιδεραστίας "Αγιογραφία" σε Ιερό Ναό;... Εσπευσα αμέσως "ως βέλος πετόμενον" στην Αξιούπολι χθές Κυριακή το πρωϊ και φωτογράφισα όλες σχεδόν τις "αγιογραφήσεις" του ναού. Είναι αλήθεια ότι γιά πάρα πολλά από αυτά που αντίκρυσα δεν πίστευα στα ίδια τα μάτια μου. Είναι δυνατόν ο Γανυμίδης το σύμβολο της ομοφυλοφιλίας και της παιδεραστίας, που τον έχουν ως σύμβολό τους οι Παπικοί στην Καπέλα Σιξτίνα, να ζωγραφήθηκε ( κατ' εντολήν ποίου;) σήμερα στο στήθος του αγγέλου στην κόγχη του ιερού δίπλα στην Πλατυτέρα; . Ποιός έδωσε την εντολή να γίνουν αυτές οι γελοίες καρικατούρες; Το εκκλησιαστικό συμβούλιο; Ο εφημέριος; Ο μητροπολίτης κ. Δημήτριος; Ποιός; Αλλά και άλλα πολλά παράξενα και περίεργα σκιτσο-πόστερ είδα και αντίκρυσα που με έκαναν κατάπληξι. Είδα και διάσπαρτα εδώ και εκεί γυμνά τσίτσιδα αγγελάκια; Νόμιζα ότι έβλεπα εν μέρει τα παιδεραστικά αγγελάκια της Καπέλα Σιξτίνα ζωγραφισμένα από τον ομοφυλόφιλο Μιχαήλ Αγγελο. Οι Φραγκολατίνοι που με τις αισχρότατες παιδεραστίες τους αυτές τις μέρες βρώμισαν όλόκληρο τον πλανήτη αποδεικνύεται ότι τους εκφράζουν ακόμα και οι διαζωγραφίσεις ή τα αγάλματα των βεβηλων ναών τους οπως του αγίου Πέτρου ή της Καπέλα Σιξτίνα" ...

    Προφανώς και ελπίζουμε μετά την παρέμβαση του ιστολόγου κου Οδυσσέα και άλλων, οι πρωτοφανείς αυτές για Ορθόδοξο ναό απεικονίσεις να σβήστηκαν. Το γεγονός το αναφέρω μια που το έφερε ο συνειρμός, μόνον για ένα λόγο: ως υπενθύμιση ότι υπάρχουν παντού αγωνιστές και φύλακες της Ορθοδοξίας, είς εξ αυτών ο κ. Οδυσσέας, που αν και δεν θέλει και δεν επιτρέπεται να τον επαινούμε και να τον εγκωμιάζουμε δημοσίως, δεν είναι άκαπνος αλλά μπαρουτοκαπνισμένος και διαθέτει πολλά, αναρίθμητα "χειροπιαστά τεκμήρια" αγώνων και προσωπικών θυσιών για την Ορθοδοξία, που κανένας σχεδόν δεν τα γνωρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητε φιλε μηπως μπορεις να μας θυμησεις που γραψαμε και σε ποιο θεματολογιο και σε ποια ημερομηνια τα παραπανω γιατι δεν τα βρισκουμε. Μπορεις να μας τα στειλης με εμειλ;Σε ευχαριστουμε.

      Διαγραφή
  6. Eιναι αληθεια αδελφε ανωνυμε, οτι πραγματι ειναι οπως τα περιγραφεις, ναι πηγα στην Αξιουπολι Κιλκις και ...ιεροκρυφιως εισεβαλα εις τον ναον της Παναγιας και καταφερα να φωτογραφησω πολλες ...."αγιογραφιες" περιεργες και παραξενες και ανηθικες σαν του Διαβοητου Μιχαηλ Αγγελου του αισχους Γανιμηδη κλπ που ....αγιογραφησε, τον ιδιαιτερο ...κακοφημο οικο του Παπα την Καπελα Σιξτινα και προσπαθησαν και οι εδω της μητροπολεως Γουμενισσας να κατασκευασουν παρομοιες - αληθεια με ποιου εντολη ή πρωτοβουλια;;; - στην Αξιουπολι Κιλκις.
    Σκεπτομαι να ξαναεμφανισω τις φωτογραφησεις αυτες και να αναδειξουμε το ζητημα, αν υπαρχουν ακομα αυτες οι γελοιοτητες σε ναο της ταλαιπωρουμενης Ορθοδοξιας μας.
    Θα ερευνησουμε το πραγμα και θα δουμε την συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eπειδη την σημερινη μας Αποκαλυψι την επισκεπτονται παρα πολλοι νομιζουμε οτι θα πρεπει να αλλαξουμε θεματολογιο αυριο για να ενημερωθουν και να ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΟΥΝ οσο μπορουν περισσοτεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ \
    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ
    ΜΑΚΡΥΑ ΕΛΕΟΣ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ ΜΗ ΛΙΠΑΝΑΤΩ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή