Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Αυτες εναι Πασχλιατικες ευχες και οχι η καθε ανοησια και η καθε βλακεια που θα κατεβασει η ...γκλαβα του καθενα ....χριστιανουλη...

Αυτες εναι Πασχαλιατικες ευχες και οχι η καθε ανοησια και η καθε βλακεια που θα κατεβασει η ...γκλαβα του καθενα ....χριστιανουλη...


Ἀγαπημένοι μου Πατέρες, ἀδελφοί καί φίλοι,
Ὁ Χριστός σταυρώθηκε ἑκουσίως, μέ τή θέλησή Του. 

Ἐνῶ δηλαδή ὡς Θεός μποροῦσε νά ἀποφύγει τόν ὀδυνηρό καί ἀτιμωτικό θάνατο, δέν τό ἔκανε.
Σταυρώθηκε ἀντί ἡμῶν καί ὑπέρ ἡμῶν! 

Ὑψούμενος στό Σταυρό ἕνωσε τή διασπασμένη ἀνθρώπινη φύση, ἕνωσε τόν Θεό μέ τόν ἄνθρωπο (ἀποκατέστησε τήν κοινωνία τους) ἀλλά ἕνωσε καί τούς ἀνθρώπους μεταξύ των. 
Αὐτή εἶναι ἡ κάθετη καί ἡ ὀριζόντια διάσταση τοῦ Σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ. 
Ἐνῶ προκλήθηκε νά δείξει τήν παντοδυναμία Του κατεβαίνοντας ἀπό τό Σταυρό, δέν τό ἔκανε. 
Ἔδειξε ἔτσι ὅτι εἶναι προτιμότερη ἡ αὐτοθυσία ἀπό τήν «ἐπιβίωση». 
Τό μεγαλύτερο θαῦμα περί Χριστοῦ δέν εἶναι ἡ Ἀνάστασή Του, ἀφοῦ τίποτε δέν ἀδυνατεῖ στήν παντοδυναμία Του. 
Τό μεγαλύτερο θαῦμα εἶναι ἡ Σταύρωσή του, γιατί αὐτή κατέδειξε ἀπροσδόκητα τό μεγαλεῖο ἑνός Θεοῦ, τοῦ μόνου ἀληθινοῦ Θεοῦ, ὁ ὁποῖος δέν ζητᾶ θυσίες ἀλλά θυσιάζεται ὀ ἴδιος γιά τό πλάσμα Του. 

Καί μία εὐχή: ὅλοι οἱ ἄνθρωποι (μή πιστοί, ἄθεοι, ἀδιάφοροι, πολέμιοι, ἀγνωστικιστές) νά βροῦν στό Πρόσωπο τοῦ Χριστοῦ τήν ἀλήθεια περί Θεοῦ καί ἀνθρώπου καί νά αἰσθανθοῦν τή χαρά τῆς σχέσεως καί κοινωνίας μαζί Του.
Καλή μας Ἀνάσταση!

ἐλάχιστος
Δημήτριος Ἰ. Κάτσουρας

7 σχόλια:

  1. "Ἠκούσατε ὅτι ἐρρέθη τοῖς ἀρχαίοις, Οὐ φονεύσεις· ὃς δ' ἂν φονεύσῃ, ἔνοχος ἔσται τῇ κρίσει. ἐγὼ δὲ λέγω ὑμῖν ὅτι πᾶς ὁ ὀργιζόμενος τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ εἰκῇ ἔνοχος ἔσται τῇ κρίσει· ὃς δ' ἂν εἴπῃ τῷ ἀδελφῷ αὐτοῦ, Ρακά, ἔνοχος ἔσται τῷ συνεδρίῳ· ὃς δ' ἂν εἴπῃ, Μωρέ, ἔνοχος ἔσται εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός. ἐὰν οὖν προσφέρῃς τὸ δῶρόν σου ἐπὶ τὸ θυσιαστήριον κἀκεῖ μνησθῇς ὅτι ὁ ἀδελφός σου ἔχει τι κατὰ σοῦ, ἄφες ἐκεῖ τὸ δῶρόν σου ἔμπροσθεν τοῦ θυσιαστηρίου, καὶ ὕπαγε πρῶτον διαλλάγηθι τῷ ἀδελφῷ σου, καὶ τότε ἐλθὼν πρόσφερε τὸ δῶρόν σου. ἴσθι εὐνοῶν τῷ ἀντιδίκῳ σου ταχὺ ἕως ὅτου εἶ ἐν τῇ ὁδῷ μετ' αὐτοῦ, μήποτέ σε παραδῷ ὁ ἀντίδικος τῷ κριτῇ, καὶ ὁ κριτὴς σε παραδῷ τῷ ὑπηρέτῃ, καὶ εἰς φυλακὴν βληθήσῃ· ἀμὴν λέγω σοι, οὐ μὴ ἐξέλθῃς ἐκεῖθεν ἕως ἂν ἀποδῷς τὸν ἔσχατον κοδράντην" (ΚΔ, Ματθ. 5:21-26).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά (Ματθ. 5:21-26) ισχύουν για τα προσωπικά ζητήματα και για τις σχέσεις μας με ένα συγκεκριμένο πρόσωπο. Ιδίως αν είμαστε εμείς οι φταίχτες, άδικοι, συκοφάντες, υβριστές, κλέφτες.

      Για τα πνευματικά θέματα όμως, και ιδίως όχι "επί προσωπικού" αλλά ιδίως επί γενικευμένων συμπεριφορών ομάδων ή του πλήθους των ακατήχητων μελών της εκκλησίας, δηλ. θέματα δογματικά, χριστιανικής ηθικής, πνευματικά, κατά το Ευαγγέλιο ισχύουν άλλα. Μερικά ανέφερε ο κ. Οδυσσέας. Τα υπόλοιπα θα τα ανακαλύψουμε όλα, από την αρχή όλο το Ευαγγέλιο. Θα δούμε ότι είναι αμαρτία το σιωπάν, ότι είναι επιβεβλημένη η υπενθύμιση της σωστής χριστιανικής διδασκαλίας, ακόμα και με χαρακτηρισμούς που "τσούζουν" επί αμετανοήτων κακοδόξων και κακοπρακτών, διότι ο αμετανόητος εκτός του ότι δεν σώζεται, αν δεν ελεγθεί, εξευτελίζει τη χριστιανική διδασκαλία στα μάτια των κοσμικών και τους ωθεί σε απιστία.
      Δυστυχώς στην εποχή μας οι πολλοί εξαιτίας της δειλίας μας και της απουσίας ελεγκτικού κηρύγματος γίναμε καλολόγοι, πνευματικά θηλυπρεπείς, γίναμε δηλαδή χριστιανούληδες.

      Διαγραφή
    2. Χαιρομαι αδελφε που και εσυ χρησιμοποιεις τον ορο των χριστιανουληδων.
      Καποιοι καλοθελητες με ειρωνευτηκαν και μου ειπαν ποιος ειμαι εγω και δεν ειμαι και εγω ενας χριστιανουλης, ενω αποκαλω καποιους ως χριστιανουληδες;
      Κατ' αρχας χριστιανουλη εγω θεωρω οχι ασφαλως τους κοσμικους που αυτοι ειναι αχριστιανοι αλλα τους ευσεβουληδες που ζουν απλα ευσεβουλιστικα και δεν δινουν καμμια ή δεν δινουν παρα ελαχιστη σημασια στα ζητηματα της Πιστεως που ειναι τα ΜΕΙΖΟΝΑ ζητηματα γιατι η Πιστις δεν ειναι δικη μας αλλα του Κυριου μας και μονον και οφειλουμε να παρακολουθουμε και να τροπον τινα να ...κατασκοπευουμε τους κληρικους μας, οπως μας λεει ο Αγιος Γενναδιος ο Σχολαριος, αν ορθοδοξουν και αν ειναι οι Φυλακες και οι Φρυκτωροι της.
      Αλλοιως τον λογο πλεον τον εχουμε εμεις οι πιστοι ανθρωποι που αποτελουμε το κυριως σωμα της Εκκλησιας.
      Καλα προσθετεις και αλλους χαρακτηρισμους κατ' εμε αναμαρτητους, τους λες καλολογους, πνευματικα θηλυπρεπεις δηλαδη χριστιανουληδες.
      Δεν υποτιμω κανενα χριστιανο, ο Θεος γνωριζει την προοδο και την προκοπη ή την στασιμοτητα του καθενος.
      Ειμαι πολυ αμαρτωλο ανθρωπος που αν βλεπατε, οπως βλεπει ο Θεος, τα βαθεα μου θα με σιχαινοσασταν.
      Αλλα νομιζω οτι εχουμε το δικαιωμα να κρινουμε τους γυρω μας απο ορισμενα χαρακτηριστικα τους γνωρισματα που περιερχονται στην αντιληψι μας και να λαμβανουμε καποια μετρα και καποια στασι ορθοδοξη και ορθη.
      Οταν δηλαδη βλεπεις καποιους, ιδιαιτερα καποιες, να ...τρελλαινονται με τους ρασοφορους ή τους πνευματικους τους ή απο καποιους προβληματικους ή λειψοκαλογηρους και τους αγιοποιουν και σερνονται απο πισω τους και τους ανακηρυττουν αγιους και νεοπαϊσιους, ε τοτε αγανακτεις μαζι τους και τους χαρακτηριζεις οχι απλα χριστιανουληδες αλλα κατι χειροτερο αν μπορουσα να πω και χωρις καμμια μα καμμια ενοχη οτι αμαρτανεις.
      Ε νισαφι πια με τους ψευτοευλαβεις που τους θεωρουμε και εναρετους.
      Αυτο το συναντας ιδιαιτερα σε γυναικες που εχουν την ικανοτητα να τουμπαρουν ακομα και αγιους.
      Ξερεις αγαπητε αισθανομαι γυρω μου οτι υπαρχει και επιβιωνει μια νοσηροτατη καταστασι που ειναι απαραδεκτο να την υποθαλπουμε και να την διατηρουμε.
      Χρειαζεται να υψωσουμε τη φωνη μας και εστω την καποια διαμαρτυρια μας.
      Δεν απαγορευεται, επιβαλλεται.

      Διαγραφή
    3. "Ε νισαφι πια με τους ψευτοευλαβεις που τους θεωρουμε και εναρετους"

      Των Υποκριτών και Φαρισαίων η αρετή και η ευλάβεια "ξεχειλίζει από τα μπατζάκια"! Οι άπιστοι μπορεί να πιστέψουν και να σωθούν. Οι πιστεύοντες σε υποκατάστατα του Χριστιανισμού ούτε σώζονται, συνήθως ούτε μετανοούν για τις κακοδοξίες που πλασσάρουν σαν "πίστι", εκτός αν κάποιος τους συνταράξει με την διατύπωση της Ορθής Διδασκαλίας Πίστεως, τόσο ως προς τον Αντιοικουμενισμό όσο και ως προς όλα. Η διατύπωση της Ορθής Πίστεως δεν είναι "απαγορευμένη" κριτική έναντι προσώπων. Είναι επιβεβλημένη υποχρέωση κάθε Χριστιανού, πρώτα επισκόπου, ποιμένος, διδασκάλου, κι έπειτα του κάθε απλού πιστού: Δεν κρίνουμε αν π.χ. κάποιος "νήστεψε" ή μοίχευσε, αλλά αν ένας ή μια ομάδα πιστών ομολογούν και βιώνουν ως Χριστιανισμό κάτι που δεν είναι Χριστιανισμός αλλά ψευτοευσεβισμός, νεοειδωλολατρεία και υποκατάστατο το Χριστιανισμού: Αν τη μοιχεία, την πορνεία την αρσενοκοιτία, τη μαντεία, την προσωπολατρεία, την εθελοθρησκεία, την νεοειδωλολατρεία, την τυπολατρεία κ.λπ. κάποιος τα θεωρεί όχι αμαρτία και αν έπεσε σε αυτά, να μετανοεί και να κλαίει, αλλά αν κάποιοι τα θεωρούν "ανώτερο Χριστιανισμό", "γνωστικισμό" "υπακοή στον γέροντα" τότε... αν δεν μας ενδιαφέρει η αλήθεια το Ευαγγελίου, και αφήνουμε τον κάθε νοσηρό ποιμένα γυναικαρίων ως αυθεντία στην εκκλησία, τότε καλύτερα να πάμε να πνιγούμε. Καλύτερα όμως να μιλήσεις για το Χριστό, την Ανάσταση και το Ευαγγέλιο σε έναν Ιαπωνέζο ή σε έναν Εσκιμώο, υπάρχει περίπτωση να πιστέψει. Αν μιλήσεις στους χριστιανούληδες Φαρισαίους, θα σε ξεσκίσουν. "Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσὶ μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ρήξωσιν ὑμᾶς".

      Διαγραφή
  2. Επειδη και εσυ μου φαινεσαι καποιος ....χριστιανουλης λογοις και οχι εργοις καλα θα ειναι να πας πρωτα να μαθεις την ερμηνεια των χωριων αυτων, να τα εφαρμοσης, οπως εσυ τα αντιλαμβανεσαι οτι ετσι ισχυουν, εσυ πρωτα στον εαυτο σου τουλαχιστον και μετα να ρθης να μας κανης τον δασκαλο.
    Γκεγκε;
    Δευτερον υπαρχει και η οργη που προκαλουν οι υποκριτες που λεγουσι και ου ποιουσι.
    Αυτοι εξευτελιζουν και αυτο το Ευαγγελιο δημοσια και βλασφημειται το ονομα του Θεου εν τοις εθνεσι.
    Γι αυτο υπαρχει και η δικαια ΟΡΓΗ, κατα Παυλον.
    Δεν το εμαθες αυτο ΥΠΟΚΡΙΤΑ κρυφιε, Δειλε Ψευτοδημητρη;
    Και ο Κυριος μας οργισθηκε ΣΦΟΔΡΑ αφου πεταξε αγριως εξω απο τον Ναο τους υποκριτας και αλλους τους ...χαϊδεψε(τι λες;) με εκεινα τα ΟΥΑΙ τα αυτια τους.
    Οσον αφορα το ρακα και το μωρε.
    Ισχυουν αναλογα με το πως θα τα πης.
    Αν ενα βλακα και ανοητο τον χαρακτηρισεις μωρο και ανοητο αφου λεει και κανει βλακειες και ανοησιες, τι λες εσυ τον υβριζεις;
    ΄η ο ιδιος υβριζει τον εαυτο του;
    Αλλα προσβαλλει και το Ευαγγελιο;
    Και τι θεωρειται υβρις;
    Και τι ειναι υβρις τελος παντων;
    Υβρισε ο Χριστος μας οταν απεδωσε διαφορους χαρακτηρισμους ζωων, σε ανθρωπους;
    Τι λες;
    Τω ειπατε τη αλωπεκι ταυτη, θεωρειται υβρις κατα την Γραφη;
    Ή ειναι ρημα υποτιμητικο;
    Το οφεις γεννηματα εχιδνων ειναι ρηματα υποτιμητικα και υβριστικα, ΣΗΜΕΡΑ, ή οχι;
    Εαν εγω σου απεδιδα δημοσια αυατ τα ρηματα θα καταδικαζομουνα ή οχι απο τα ελληνικα δικαστηρια τουλαχιστον σαν υβριστης;
    Και αν ηταν υβριστικα, θα τα ελεγε ο αδολος και αναμαρτητος Κυριος μας;
    Και εμεις δεν ειμαστε σε ολα μιμηται του Χριστου;
    Ετσι δεν μας λεει ο Παυλος να ειμαστε;
    Οσοι ομως ειναι χριστιανουλήδες, ξερουν μονο εν τη απεριοριστω βλακεια τους να μας υπενθυμιζουν τα χωρια της Γραφης, ενω αυτα δεν τα εφαρμοσαν οι ιδιοι πρωτα στον εαυτο τους.
    Τα υπολοιπα εν συνεχεια.
    Τι λες;
    ΟΔΥΣΣΕΥΣ ο ταχυπους και ταχυνους.
    Τι εννοεις και ποιους εννοεις ψευτη εν Χριστω, δεν μας λες.
    Μηπως εισαι κανενας ΨΕΥΤΗΣ εν Χριστω αδελφος;
    Ξερεις πως αντιμετωπιζαν οι Αγιοι μας τετοιους υποκριτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. ΟΙ παρακατω τρεις σειρες εφυγαν...
    Να μπουν πριν απο το Γκεγκε.

    Τι εννοεις και ποιους εννοεις ψευτη εν Χριστω, δεν μας λες.
    Μηπως εισαι κανενας ΨΕΥΤΗΣ εν Χριστω αδελφος;
    Ξερεις πως αντιμετωπιζαν οι Αγιοι μας τετοιους υποκριτες;

    Και αυτη στο τελος του σχολιου.
    ΟΔΥΣΣΕΥΣ ο ταχυπους και ταχυνους, τουλαχιστον μεχρι αυτης της στιγμης. Αυριο δεν ξερω, Κυριος οιδεν.

    Ομως να συμπληρωσω και κατι ακομα αρσενικε...χριστιανουλη ή θηλυκια ...χριστιανουλα:
    Λογω των Αγιων ημερων, ως φαινεται, και κρυπτεσαι και υποκρινεσαι και φοβασαι να τα πης ανοιχτοτερα, γιατι αισθανεσαι ευσεβουλα και ευσεβουλης, ενω μετα τις Αγιες μερες, θα ανοιξης το απυλωτο σου και τοτε θα μιληση εκεινο.
    Για να φανη και εδω η ...χριστιανουλιστικη υποκριτικη σου.
    Αντε και να κανης εν τη πραξει ορθοδοξοτερες τις υπολοιπες μερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ως "αμετανόητους αιρετικούς" πρέπει να καταγγείλουμε και να χαρακτηρίσουμε τον "αλάθητο" Πάπα της Ρώμης, τους μονοφυσίτες, τους προτεστάντες και τους δήθεν ορθόδοξους οικουμενιστές και άλλους αιρετικούς που προδίδουν τον Χριστό και την Διαχρονική Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία Του βλασφημώντας το Άγιο Πνεύμα του Θεού.

    Άλλωστε αμετανόητους αιρετικούς και λυκοποιμένες χαρακτηρίζουν όλοι οι άγιοι Θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας μας όλους όσοι πέφτουν στην αίρεση χωρίς να μετανοήσουν, όπως ο Μέγας Φώτιος καταδίκασε την παπική αίρεση, ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός που ζήτησε ούτε στην κηδεία του να μην παραστούν όσοι πρόδωσαν με την παπική ψευδοένωση στην ψευδοΣύνοδο Φεράρας-Φλωρεντίας την μόνη αληθινή Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μας και ο Ισαπόστολος άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός προφήτευσε: "Τον Πάπα να καταριέστε γιατί αυτός θα είναι η αιτία του κακού"… Ωστόσο κάνεις άγιος Θεοφόρος Πατέρας της Εκκλησίας μας δεν χαρακτήρισε με εμπάθεια ποτέ κανένα αιρετικό ως "πρόσωπο" βλάκα, ανόητο, ρακά, ηλίθιο, "ψευτοδημήτρη", και άλλους "προσωπικούς χαρακτηρισμούς" για την προσωπική του ζωή γιατί μόνο ο Άγιος Θεός είναι Δίκαιος και Άξιος Κριτής κάθε ανθρώπου και μας λέγει ότι έχουμε υποχρέωση να κρίνουμε και να διακρίνουμε μόνο την αληθινή Ορθόδοξη Πίστη μας και να αναθεματίζουμε κάθε αμετανόητο αιρετικό που διαστρεβλώνει τον Άγιο Λόγο του Θεού, βλασφημώντας το Άγιο Πνεύμα του Θεού, "ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ, Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω", και όχι για τα προσωπικά του αμαρτήματα και χαρακτηρίζοντας την ιδιαίτερη προσωπικότητά του και την ιδιοσυγκρασία του…

    Έχει χαρακτηρίσει ποτέ δημόσια ο αποτειχισμένος από την παναίρεση του οικουμενισμού Πνευματικός σου πατέρας, Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς, με εμπάθεια κανένα αιρετικό με "προσωπικούς χαρακτηρισμούς" (και όχι με βάση την πίστη ενός ανθρώπου) ως "βλάκα και ηλίθιο"; Έχει πει ποτέ δημόσια ο Ιερομόναχος Ευθύμιος Τρικαμηνάς ότι ο αντίχριστος "αλάθητος" αιρετικός Πάπας ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ "ηλίθιος και βλάκας"; Καινή Διαθήκη, Κατά Ματθαίον, Κεφάλαιο 5, στίχος 22: "ὃς δ' ἂν εἴπῃ, Μωρέ, ἔνοχος ἔσται εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός".

    Φυσικά, για τους αληθινούς ορθόδοξους χριστιανούς επιβάλλεται η Αποτείχιση από την παναίρεση του Οικουμενισμού για να μην προδίδουμε τον Χριστό και την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία Του και για να μην χάσουμε την Αθάνατη ψυχή μας. ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: «ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς».

    Αν λείπει το θάρρος και η αγάπη προς την αλήθεια του Χριστού και δεν δημοσιευθεί εδώ το σχόλιο θα δημοσιεύεται παντού δημόσια από όσους Αγαπούν αληθινά τον Άγιο Λόγο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου