Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Εγκυκλιος του 1920 ΙΔΟΥ, ο Καταστατικος Χαρτης των Παναιρετικων Οικουμενιστων. Εκ Φαναριου φιλοσοφηθηκε, εκβρασθηκε, ζωντανεψε και εφωρμησε το Τερας του Οικουμενισμου. Ο Πατριαρχης και οι Φαναριωτες εδωσαν το συνθημα και αρχιτροφοδοτησαν αυτο το γεννημα του Αδου το οποιο σημερα συγκλονιζει συνθεμελα την Εκκλησια. Και ο σημερινος "πατριαρχης" Βαρθολομαιος Αρχοντωνης ειναι ο ενθερμοτερος θιασωτης και εμψυχωτης αυτου του εκβρασματος του Αφηνιασμενου Λεοντος του Σκοτους και του Ερεβους. Ανθρωποι σκοτεινοι και αποτροποιοι, κατα τον Μεγα Πατριαρχη ΦΩΤΙΟ, εκ του Αδου αναφανεντες, κατελαβαν τον θρονον του Θεου και τον μετετρεψαν σε καταγωγιον του Αντιχριστου. Ο Θεος σωζοι την Εκκλησιαν Του.

   Εγκυκλιος του 1920 

ΙΔΟΥ, ο Καταστατικος Χαρτης 

των Παναιρετικων Οικουμενιστων.

Εκ Φαναριου φιλοσοφηθηκε, εκβρασθηκε, ζωντανεψε και εφωρμησε το Τερας του Οικουμενισμου. 
Ο Πατριαρχης και οι Φαναριωτες εδωσαν το συνθημα και αρχιτροφοδοτησαν αυτο το γεννημα του Αδου το οποιο σημερα συγκλονιζει συνθεμελα την Εκκλησια.
Και ο σημερινος "πατριαρχης" Βαρθολομαιος Αρχοντωνης  ειναι ο ενθερμοτερος θιασωτης και εμψυχωτης αυτου του εκβρασματος του Αφηνιασμενου Λεοντος του Σκοτους και του Ερεβους.
Ανθρωποι σκοτεινοι και αποτροποιοι, κατα τον Μεγα Πατριαρχη ΦΩΤΙΟ, εκ του Αδου αναφανεντες, κατελαβαν τον θρονον του Θεου και τον μετετρεψαν σε καταγωγιον του Αντιχριστου.  
Αυτο το μελετημενο Σατανοχαρτο εφαρμοζουν κατα γραμμα σημερα οι θιασωτες της Παναιρεσεως των ημερων μας.
Δειτε και παρακολουθειστε τους και βγαλτε τα συμπερασματα σας. 
Ο Θεος σωζοι την Εκκλησιαν Του.

9 σχόλια:

  1. Ακριβώς...!!!
    Παρατηρούμε βέβαια και οτι το "Πρώτο Βήμα" (το άνοιγμα της κερκόπορτας) ήταν η αλλαγή του ημερολογίου (επιβολή του Νέου - Παπικού - Ημερολογίου που εξυπηρετούσε στον "συνεορτασμό" και εν συνεχεία στις συμπροσευχές με τους αιρετικούς, στην συνέχεια τα Π.Σ.Ε. (Παγκόσμια Συμβούλεια Εκκλησιών - όπου υπογράψανε την άρνηση της Ορθοδοξίας),... και σε όλα όσα αναφέρονται μέσα εκεί στην Αιρετική Εγκύκλιο του 1920...!!!

    Τα "Αίσχη" που γίνανε με αρχή την Αλλαγή του Ημερολογίου μπορείτε να τα δείτε σε ένα βιβλίο ονόματι "Φιλήματα Ιούδα" (περιέχει άφθονο υλικό - φωτογραφίες κλπ)

    Καλό είναι να αναδείξετε και την Πανορθόδοξο Σύνοδο του 1848 για τους "Καινοτόμους" (ακόμα και Άγγελος εξ ουρανού) και τα αναθέματα κατά αυτών, διότι αν μη τι άλλο η αλλαγή του ημερολογίου ήταν μια ΥΠΟΥΛΗ "καινοτομία" που σκοπό είχε την καταστροφή της Ορθοδοξίας και την υποταγή της στον Αντίχριστο Πάπα Ρώμης... που επέφερε (η καινοτομία) και ένα σωρό άλλες καινοτομίες (αλυσιδωτά) όπως πχ. η κατάργηση της Νηστείας των Αποστόλων (Ψάξτε να βρείτε οι "Προσκρούσεις του Νέου Ημερολογίου" (σε σχέση με το Πηδάλιο) και τελικώς έφερε τον Οικουμενισμό.

    Γιαυτό λέμε οτι δεν είναι απλώς "Νεοημερολογιτισμός" αλλά "Νεοημερολογιτισμός - Οικουμενισμός" (δηλαδή το ένα σχεδιάστηκε για να φέρει το άλλο - ήταν το "ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ")

    Βάζω την Πανορθόδοξη Σύνοδο του 1848 να την έχουμε και αυτήν.


    =========


    ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ του 1848

    Προς τους απανταχού Ορθοδόξους.
    Κρατούμε την ομολογία που παραλάβαμε άδολη από τέτοιους άνδρες, αποστρεφόμενους ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟ, ως υπαγόρευση διαβόλου.
    Ο δεχόμενος νεωτερισμό κατελέγχει ως ελλιπή τη Ορθόδοξο Πίστη. Αλλά αυτή ως πλήρης ήδη σφραγίστηκε, μη επιδεχόμενη μήτε ΜΕΙΩΣΗ, μήτε ΑΥΞΗΣΗ, μήτε ΑΛΛΟΙΩΣΗ, την οποία όμως και ΟΠΟΙΟΣ τολμήσει να ΠΡΑΞΕΙ ή να ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΕΙ ή να ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ αυτό, ΗΔΗ ΑΡΝΗΘΗΚΕ την ΠΙΣΤΗ του ΧΡΙΣΤΟΥ, ΗΔΗ εκουσίως υπεβλήθη στο ΑΙΩΝΙΟ ΑΝΑΘΕΜΑ, διότι ΒΛΑΣΦΗΜΗΣΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ το ΑΓΙΟ, ως ΤΑΧΑ ΜΗ ΑΡΤΙΑ ΛΑΛΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΟΙΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ.

    ΟΛΟΙ λοιπόν οι ΝΕΟΤΕΡΙΖΟΝΤΕΣ με την αίρεση ή το σχίσμα, εκούσια (με την θέληση τους) ΕΝΕΔΥΘΗΣΑΝ ως ιμάτιο την ΚΑΤΑΡΑ, καν και ΠΑΠΕΣ καν και ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ, καν και ΛΑΪΚΟΙ καν και ΚΛΗΡΙΚΟΙ, ΚΑΝ ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ.

    + ΆΝΘΙΜΟΣ, Ελέω Θεού Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και Οικουμενικός Πατριάρχης
    + ΙΕΡΟΘΕΟΣ, Ελέω Θεού Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης γης Αιγύπτου
    + ΜΕΘΟΔΙΟΣ, Ελέω Θεού Πατριάρχης Αντιοχείας
    + ΚΥΡΙΛΛΟΣ, Ελέω Θεού Πατριάρχης Ιεροσολύμων
    Και οι περί αυτούς Ιεραί Σύνοδοι


    =========


    Βάλανε τα πιόνια τους μέσα στην Ορθοδοξία από νωρίς, οι σκοτεινές δυνάμεις για να την καταστρέψουν εκ των έσω..!!!

    Όμως η Ορθοδοξία παρέμεινε ΑΜΟΛΥΝΤΗ μέχρι σήμερα - διασώθηκε.

    Μην ξεχνάμε και το Θαύμα του Τιμίου Σταυρού που έγινε ένα χρόνο μετά την Αλλαγή του ημερολογίου με το Πάτριο (παλαιό) Ημερολόγιο και το γράψανε και οι εφημερίδες.


    Συνοπτικά έχουμε τις εξής εμφανίσεις του Τιμίου Σταυρού στην Ιστορία της Ορθοδοξίας.

    α) 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 312 Μ.Χ. - Α' ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ
    β) 7 ΜΑΪΟΥ 346 Μ.Χ.- Β' ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ
    γ) 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1925- Γ' ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ. ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

    Μετά την αλλαγή του εορτολογίου (10-3-1924), οι μη αποσχισθέντες ορθόδοξοι (χλευαστικά αποκαλούμενοι παλαιοημερολογίτες), υπό διωγμό ευρισκόμενοι, συγκεντρώθηκαν τη νύκτα της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, για τη Κρυφή τέλεση αγρυπνίας για την εορτή στο όρος Υμηττού πάνω από τον Χολαργό. Περί ώρα 11:30 προ του μεσονυκτίου εμφανίστηκε στον ουρανό λευκότατος και πολύ φωτεινός που φώτιζε μόνο το Μονύδριο και το περίβολο του, φανερώνοντας ότι ο Θεός θέλει να ακολουθούμε το πάτριο παλαιό εορτολόγιο. Το θαύμα αυτό είδαν όχι μόνο οι ορθόδοξοι αλλά και οι αστυνομικοί, οι οποίοι κατέφθασαν για να τους διαλύσουν.
    (Εφημερίδα Σκριπ 15/28 Σεπτεμβρίου 1925).

    δ) 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1937- Δ' ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΟΥΣ Γ.Ο.Χ., ΥΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ, ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και να προσθέσω ως σχόλιο στα παραπάνω που έγραψα περί Πανορθόδοξης Συνόδου 1848 και περί Θαυμάτων Εμφανίσεως του Τιμίου Σταυρού (με το Πάτριο Ημερολόγιο και με ιερείς του ΟΡΘΟΥ Παλαιού ημερολογίου / Πατρίου κλπ) και το εξής για να "Παρατηρήσουμε" και να δώσουμε βάση στο εξής πολύ σημαντικό....

    ....οτι θεωρούν τις ΑΙΡΕΣΕΙΣ και γενικότερα τα ΑΛΛΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ως "ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ" και ως "ΣΥΓΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ" (πράγμα ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ...!!!)

    Δείτε και τον μεγάλο Θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο (ο Θεός να τον Ελεήσει) που λέει κάτι πολύ σημαντικό που πρέπει να το καταλάβουν όσοι "έχουν κοινωνία" (εκκλησιαστική) με όλους αυτούς...

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΛΛΗΣΙΩΝ !!!
    https://www.youtube.com/watch?v=rvZPLZXvpfI

    Δείτε και αυτά τα δυο πολύ σημαντικά βίντεο που σχετίζονται ΑΜΕΣΑ με το θέμα (με την Αιρετική Εγκύκλιο του 1920).

    ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΤΡΟΠΕΣ 01 ΑΠΟ 02
    https://www.youtube.com/watch?v=sJMCLFlOw_A

    ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΤΡΟΠΕΣ 02 ΑΠΟ 02
    https://www.youtube.com/watch?v=z5SaYH-xTbo

    Το ζητούμενο δεν είναι απλώς να αναδείξουμε ένα σημαντικό θέμα αλλά να αναδείξουμε το "ΠΟΥ" Βρίσκεται η Εκκλησία του Θεού, διότι ΣΙΓΟΥΡΑ η ΜΙΑ Εκκλησία του Θεού ΔΕΝ είναι σε αυτούς που ανήκουν έμμεσα ή άμμεσα (πχ. που ακολουθούν ή έχουν εκκλησιαστική κοινωνία) με όλους αυτούς που κάνανε το ΣΧΙΣΜΑ το 1924 και στην συνέχεια ΕΦΑΡΜΟΣΑΝ κατά ΓΡΑΜΜΑ την Αιρετική Εγκύκλιο του 1920.

    Το 1924 έγινε ΣΧΙΣΜΑ και το σχίσμα το προκάλεσαν οι ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ όχι αυτοί που κράτησαν τις Γραπτές και Άγραφες Παραδόσεις (ως όφειλαν).
    Σχίσμα κάνανε οι Καινοτόμοι που πχ. καταργήσανε Νηστεία (πχ. περιορισμός και κατάργηση της Νηστείας των Αποστόλων, η Νηστεία των Αποστόλων μήπως ΔΕΝ είναι "Παράδοση"? Τι λέει η Ζ Οικουμενική για όσους Ανατρέπουν τις Παραδόσεις? ΑΝΑΘΕΜΑ λέει...!!!! (Δηλαδή "Εκτός της Μίας Εκκλησίας του Θεού - και αυτό είναι κάτι που το ΠΡΟ-ΕΚΡΙΝΑΝ και δεν χρειάζεται "άλλη σύνοδο για να κριθεί", δηλαδή ΟΠΟΙΟΣ κάνει το ΤΑΔΕ (πχ. ανατρέπει τις γραπτές και άγραφες παραδόσεις, ΑΝΑΘΕΜΑ) Ανάθεμα λοιπόν στους ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥΣ...όχι σε αυτούς που διαφυλάξανε με το ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ τις παραδόσεις της Ορθοδοξίας και αγωνίστηκαν...!!!

    Μπράβο παιδιά που αναδείξατε το θέμα της Αιρετικής Εγκυκλίου 1920...!!! Ήταν ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ η ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ που επέφερε και όλα τα υπόλοιπα κακά σε όσους τα ακολούθησαν αλλά και σε όσους είχαν και εκκλησιαστική Κοινωνία με όσους τα έκαναν (δηλαδή με τους Καινοτόμους) παγκοσμίως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να, βρήκα κάπου τις προσκρούσεις του νέου ημερολογίου.
    Είναι δακτυλογραφημένες από ένα βιβλίο το "Αγιοπατερική Συλλογή Κειμένων".

    Το παραθέτω copy/paste.

    Προσκρούσεις Νέου ημερολογίου:

    1) Είς τα κελευσματα του Θεηγόρου και ουρανοβάμονος Παύλου δια την ακριβή τήρηση των παραδόσεων.
    2) Είς τον 7ον, 1ον και 55ον Αποστολικούς Κανόνας
    3) Εις τους 6ον και 7ον Κανόνας της Α' Οικουμενικής.
    4) Είς τον 8ον της Γ' Οικουμενικής τονβ κυρούντα τον 35ον Αποστολικόν και τον 3ον της εν Αντιοχεία.
    5) Εις τους 1ον και 28ον της Α' Οικουμενικής.
    6) Είς τον 56ον της ΣΤ' Οικουμενικής "Περί επιτελέσεως της νηστείας ταυτοχρόνως υφ' όλων των ορθοδόξων".
    7) Είς τον 1ον της Πενθέκτης
    8) Είς τον 1ον και 7ον της Ζ' Οικουμενικής
    9) Είς τα πρακτικά γενικώς της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου, ένθα ομίλει σχετικός ο Ταράσιος.
    10) Είς την Δ΄Πράξιν της Ζ' Οικουμενικής Συνόδου, ένθα ομιλεί σχετικός ο αυτός.
    11) Είς τα "Εκβοήσεις" όλης της Ζ' Οικουμενικής.
    12) Είς τα Πρακτικά της Ζ' Οικουμενικής περί τους Ψευδοσυνόδου του Κοπρωνύμου.
    13) Είς τον όρον της Ζ' Συνόδου τάυτης.
    14) Εϊς τας κατά την Ζ' Οικουμενικήν Σύνοδον "Απευθύνσεις" του Ταρασίου προς τους βασιλείς Κωνσταντίνον και Ειρήνην.
    15) Είς τας κατα της Ζ' Οικουμ. "Απευθύνσεις" του Τρασίου προς τους Κληρικούς της Μεγάλης Εκκλησίας.
    16) Είς τον Α' Κανόνα της εν Αντιοχεία Τυπικής.
    17) Είς τον 19ον Κανόνα της εν Γαγγρα Τοπικής, "περι μη καταργήσεως νηστείας", ως κατήργησαν τώρα την νηστείαν των Αγ. Αποστόλων.
    18) Είς τον 21ον της αυτής εν Γάγγρα Τοπικής.
    19) Είς τον ΑΖ' Καν. Της εν Καρθαγένη Τοπικής τον αναθεματίζοντα τον αθετούντα τας Ιεράς Παραδόσεις.
    20) Είς τον ΑΖ' Καν. της εν Λαοδικεία Τοπικής περί του μή συνεορτάζειν μετά των αιρετικών.
    21) Είς τον ΝΙ" Κανόνα της αυτής τοπικής περί του μή συμπροσεύχεσθαι μετα των αιρετικών και σχισματικών.
    22) Εις τας ρήτρας και διατάξεις των Μεγάλων της Εκκλησίας μας Πατέρων δια την ακριβή τήρησην των παραδόσεων και δη των Μεγ. Βασιλείου, Γρηγορίου Νύσσης, Ιωάννου Δαμασκηνού και Επιφανίου.
    23) Είς τα περι Παραδόσεων αξιώματα και υψηλά διδάγματα του Μεγάλου Φωτίου, τα διαλαμβανόμενα είς τας 263 επιστολάς αυτού και ειδικότερον εις τας 3ην, 4ην, 6ην, 146ην Αποστολικάς επιστολάς.
    24) Είς τον 228ον Νομοκάνονα
    25) Είς τας αποφάσεις Ανδρονίκου του Πρεσβυτέρου και Ματθαίου Βλαστάρη (14ος αιών)
    26) Εις την εν Κων/πολει και εν έτει 1583 επί Ιερεμίου Β' του Τρανού Πανορθόδοξον Σύνοδον, ένθα εξεδόθη το περιβόητον κατά του Νέου Γρηγοριανού Φραγκο-ημερολογίου Πατριαρχικόν Σιγγίλιον.
    27) Είς τους κατα των καινοτομιών της Δυτικής Εκκλησίας ελέγχους του αυτού Πατριάρχου Ιερεμίου Β' του Τρανού, εν έτει 1588.
    28) Είς τον 8ον Κανόνα της εν έτει 1593, επί του αυτού Πατριάρχου Πανορθοδόξου Συνόδου.
    29) Είς την εν έτει 1848 εξαπολυθείσαν προς τους απανταχού Ορθοδόξους Εγκύκλιον της εν Κων/πολει Συνόδου επί Πατριάρχου Ανθίμου.
    30) Είς τιον 5ον Όρον της εν Κων/πολει και εν έτει 1727 Συνόδου επί Πατριάρχου Ιερεμίου του Ι.
    31) Είς τας εν έτει 1827 απαγορεύσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου Αγαθαγγέλου, ώς προς την μεταβολήν του Ημερολογίου.
    32) Εις τας εν έτει 1895 απαγορεύσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κων/πόλεως Ανθίμου Ζ' προς συζήτησιν περι αλλαγής του Ημερολογίου.
    33) Είς τας αποφάσεις της εν έτει 1902 εν Κων/πολει ειδικής περί Ημερολογιακού ζητήματος Επιτροπής
    34) Είς τας αποφατικάς (αρνητικάς) περί αλλαγής του Ημερολογίου απαντήσεις πάσων των Ορθοδόξων Εκκλησιών εις σχετικήν ερώτησην του Οικουμ. Πατριάρχου (Κων/λεως) Ιωακείμ Γ' εν έτει 1902.


    Σχόλιον: Εκ των ανωτέρω βλέπουμε πόσοι κανόνες καταπατούνται, πόση αταξία κυριαρχεί μέσα εις τον χώρο της ΝΕΟ-Ημερολογίτικης Εκκλησίας, πως φαίνεται φανερά η αλήθεια της ορθοδόξου πίστεως και πως κατατροπώνεται το ψεύδος, η διαστροφή και η πλάνη της ψευδούς και σχισματικής νεοημερολογίτικης Εκκλησίας. Όμως δεν τελειώσαμε. Είς την συνέχει αθα αναφέρουμε και πάλι τις καταδικαστικές αποφάσεις περί του νέου ημερολογίου για να φανεί πιο τρανταχτά η καταδίκη της καινοτομίας τους υπο των Αγίων Πατέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ δύο πολύ χρήσιμα Links (το ένα είναι από το Βιβλίο "Αγιοπατερική Συλλογή Κειμένων" που σας έγραψα σε άλλο σχόλιο.

    Αγιοπατερική Συλλογή κειμένων
    http://www.scribd.com/doc/59560675/ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ-ΣΥΛΛΟΓΗ-ΚΕΙΜΕΝΩΝ

    Ιερό Πηδάλιο Της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας του Χριστού
    http://www.scribd.com/document_downloads/30476246?secret_password=&extension=pdf

    Επίσης, επειδή τα Παγκόσμια Συμβούλια Εκκλησιών τα ιδρύσανε οι Νεοημερολογίτες (Επίσημη Εκκλησία της Ελλάδος) μαζί με τους Προτεστάντες το 1948 (οι παπικοί βγάλανε την ουρά απ' έξω τότε - δεν συμμετείχαν) παραθέτω και το "ΤΙ Υπογράψανε στα ΠΣΕ" - δηλαδή την άρνηση της Ορθοδοξίας που υπογράψανε για να ξέρει ο κόσμος τι του γίνεται και "με ποιούς είναι / ποιούς ακολουθεί"...!!!

    (αρκετός κόσμος απλά δεν γνωρίζει...δυστυχώς)

    Ακολουθεί και άλλο Σχόλιο μήπως και χωρέσουν σε ένα σχόλιο όλες αυτές οι πληροφορίες - αν και δεν το νομίζω διότι είναι πολύ κείμενο (αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον, θα δείτε) σχετικά με...

    "Τρόποι 'Υλοποιήσεως της 'Εγκυκλίου του 1920"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρόποι 'Υλοποιήσεως της 'Εγκυκλίου του 1920
     
       'Η υλοποίησις της αιρετικης 'Εγκυκλίου του 1920 έχει κινηθει γύρω από πέντε βασικούς άξονας. Πρωτον, τήν επιβολήν του νέου εορτολογίου (ν.ε.), παρά τό γεγονός ότι αυτή ανεμένετο νά προκαλέση σχίσμα. Τουτο προκύπτει από πολλάς πηγάς, όπως από τό άρθρον μέ τίτλον «'Η Μεταρρύθμισις του 'Ημερολογίου», τό οποιον εδημοσιεύθη τό 1895 εις τό όργανον του Οικ. Πατρ/χείου.(4) Εις τό εν λόγω άρθρον αποτυπουται η πρόβλεψις ότι τό αποτέλεσμα της επιβολης ν.ε. θά ητο η «αναστάτωσις της κοινωνίας», επειδή η μεγίστη πλειοψηφία των 'Ορθοδόξων εθεώρει τό ζήτημα «καθαρως θρησκευτικόν» καί συνεπως θά ηρμήνευε τήν επιβολήν ν.ε. ως «απόπειραν τροποποιήσεως της πίστεως των Πατέρων του, πρός αυτόχρημα εκφραγκισμόν»! 'Η επιβολή ν.ε., τονίζεται εις τό άρθρον, «θά ετάραττε τάς συνειδήσεις καί θά υπεβοήθει τό έργον των πολεμίων της 'Ορθοδοξίας», «χωρίς κανένα αποχρωντα επείγοντα λόγον, μόνον καί μόνον όπως προπαρασκευάσωμεν τό έδαφος εις τάς ξένας προσηλυτιστικάς ενεργείας».
       Τό ότι η επιβολή ν.ε. ανεμένετο νά προκαλέση σχίσμα προκύπτει καί από τάς αρνητικάς απαντήσεις των κατά τόπους 'Ορθ. 'Εκκλησιων πρός τόν Πατρ/χην 'Ιωακείμ Γ', όταν ο τελευταιος ανεκίνησε τό ζήτημα τό 1902. Προκύπτει επίσης από τά Πρακτικά του λεγομένου «Πανορθοδόξου» Συνεδρίου του 1923.(5) 'Έτι σπουδαιότερον, προκύπτει από τάς γνώμας πού κατέθεσαν αρκετοί 'Ιεράρχαι εις τήν Σύνοδον της 'Ιεραρχίας της 24-12-1923.(6) 'Ο Τριφυλίας 'Ανδρέας, π.χ., ειπεν: «'Από τήν μεταβολήν του ημερολογίου όλοι μοί εξεδήλωσαν τήν δυσφορίαν των διά τόν γενόμενον σκανδαλισμόν. 'Επιτροπειαι μοί παρουσιάσθησαν καί τήν μεταβολήν απέτρεψαν». 'Ο Κυθήρων Δωρόθεος ειπε: «Τό μεγαλύτερον μέρος του πληθυσμου ειναι ομόφωνον· συνδέει τό ζήτημα του ημερολογίου μέ τό ζήτημα της πίστεως». 'Ο Θηβων Συνέσιος ειπε: «Μεταβάς τόν παρελθόντα Αύγουστον εις τήν ιδιαιτέραν μου πατρίδα Τηνον οι συμπολιται μου ΜΕΤΑ ΔΑΚΡΥΩΝ μέ παρεκάλουν νά αντιδράσω». 'Ο Πατρων 'Αντώνιος ειπε: «Πας νεωτερικός [sic] προκαλει μέγα σκάνδαλον· ότε ηκούσθη η εισαγωγή του πολιτικου ημερολογίου οι άνθρωποι εσκανδαλίσθησαν». ('Η έμφασις του γράφοντος.)
       Εις λόγος διά τόν οποιον η μεγίστη πλειοψηφία του λαου ανθίστατο εις τήν επιβολήν του ν.ε. ητο ότι τουτο ειχε κατακριθει Συνοδικως από τήν 'Εκκλησίαν εις τά τέλη του 16ου αιωνος, γεγονός πού μαρτυρειται από ιστορικούς του 16ου, 17ου καί 18ου αιωνος.(7) Συνεπως, ειναι ανόητος καί ανυπόστατος ο ισχυρισμός πού προβάλλουν μερικοί, ότι δηθεν μόνον η αλλαγή του Πασχαλίου κατεκρίθη, ενω τά περί κατακρίσεως του ν.ε. οφείλονται τάχα εις «πλαστογραφίαν» του 'Ιακώβου Νεασκητιώτου, ο οποιος έζησε κατά τόν 19ον αιωνα!(8) 
   
   'Άς συνοψίσωμεν τό ζήτημα του ν.ε.: Πρόκειται διά μίαν καινοτομίαν καταδεδικασμένην υπό των Πατέρων, η οποία επεβλήθη μέ σκοπόν νά υποβοηθήση τό «έργον των πολεμίων της 'Ορθοδοξίας» καί η οποία ανεμένετο νά προκαλέση σχίσμα, τό οποιον όντως προεκάλεσε, πρός μεγίστην βλάβην του δόγματος της ενότητος της 'Εκκλησίας. Συνεπως, ειναι τουλάχιστον γελοιος, άν όχι κακοπροαίρετος, ο ισχυρισμός ότι οι ένοχοι εις τήν υπόθεσιν του ημερολογιακου ειναι οι 'Ορθόδοξοι του πατρίου εορτολογίου (π.ε.), οι οποιοι ειναι δηθεν «σχισματικοί», στερουνται δηθεν ιερωσύνης κ.λπ., ακριβως επειδή ηρνήθησαν νά υποβοηθήσουν τό «έργον των πολεμίων της 'Ορθοδοξίας»!
       Δεύτερον, η αιρετική 'Εγκύκλιος του 1920 υλοποιειται διά της συμμετοχης της 'Ορθ. 'Εκκλησίας εις τό Παγκόσμιον Συμβούλιον 'Εκκλησιων (ΠΣΕ). 'Όπως ευστόχως παρατηρει ο γνωστός 'Επίσκοπος Ρασκοπρεσρένης 'Αρτέμιος, «καί μόνον ο τίτλος "ΠΣΕ" εκφράζει τήν αίρεσιν του ψευδο-εκκλησιαστικου αυτου οργανισμου».9 Συμμετέχουσα η 'Ορθ. 'Εκκλησία εις τό ΠΣΕ, συμπλέει μέ τήν παναίρεσιν του Οικουμενισμου, διότι υπογράφει εκκλησιολογικάς διαστροφάς, όπως αι ακόλουθοι:(10)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 9 Συμμετέχουσα η 'Ορθ. 'Εκκλησία εις τό ΠΣΕ, συμπλέει μέ τήν παναίρεσιν του Οικουμενισμου, διότι υπογράφει εκκλησιολογικάς διαστροφάς, όπως αι ακόλουθοι:(10)
    
(1) Αι 340 περίπου «εκκλησίαι» του ΠΣΕ ειναι ΙΣΟΤΙΜΟΙ.
    (2) Αι «εκκλησίαι» του ΠΣΕ ειναι ΗΝΩΜΕΝΑΙ καί ΣΥΝΑΠΟΤΕΛΟΥΝ τήν Μίαν 'Εκκλησίαν.
    (3) Κάθε μέλος αναγνωρίζει ότι η Μία αυτή «εκκλησία» περιλαμβάνει καί άτομα πού ΔΕΝ ανήκουν εις τήν εκκλησίαν από τήν οποίαν προέρχεται τό μέλος τουτο.
    (4) Είθε όλοι νά συμμετέχουν εις τήν κοινήν λατρείαν καί τήν μυστηριακήν κοινωνίαν.
    (5) Τό ΠΣΕ «δέν ειναι δυνατόν καί δέν πρέπει νά βασισθη εις συγκεκριμένην τινά αντίληψιν περί εκκλησίας». Δηλαδή, η 'Ορθόδοξος 'Εκκλησιολογία απορρίπτεται ασυζητητί!
    (6) Τό 'Άγιον Πνευμα εργάζεται διά μέσου της διαφορετικότητος πού υπάρχει εις τήν Οικουμενικήν Κίνησιν, η οποία συνίσταται από τό ΠΣΕ καί τήν Ρωμαιο-καθολικήν «εκκλησίαν». 'Η αποκλειστικότης αντιτίθεται εις τό νόημα της οικουμενικότητος. Αι «εκκλησίαι» της Οικ. Κινήσεως έχουν «κοινήν κλησιν» νά εργασθουν διά τήν ΟΡΑΤΗΝ ενότητα. ('Υποτίθεται ότι υπάρχει αόρατος ενότης!)
    (7) 'Άν καί πρός τό παρόν ατελής, υπάρχει ήδη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κοινωνία μεταξύ των «εκκλησιων» της Οικ. Κινήσεως. 'Ο στόχος ειναι η πλήρης κοινωνία.
    (8) 'Η ευθύνη των «εκκλησιων» διά τήν επίτευξιν της ορατης ενότητος ειναι κοινή, οπότε πρέπει ν' αποφεύγωνται αφιλάδελφοι ενέργειαι μεταξύ των «εκκλησιων» (προσηλυτισμός, αναθέματα κ.λπ.).
    (9) Τό ΠΣΕ αναγνωρίζει τήν ποικιλίαν των «θεολογικων καί πνευματικων παραδόσεων» (διπλωματικός όρος διά τάς αιρέσεις) των διαφόρων «εκκλησιων».
    (10) Παρά τάς «αμαρτίας του παρελθόντος της», η 'Ορθοδοξία καλειται ν' αγνωνισθη διά τήν ενότητα των χριστιανων, μέ τήν προϋπόθεσιν ότι θά ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ τό «ΠΑΡΑΔΟΞΟΝ» πιστεύω της ότι ειναι η μόνη 'Εκκλησία του Χριστου επί της γης καί θά δεχθη ότι «η 'Εκκλησία του Χριστου ΔΕΝ ειναι οργανισμός, αλλά νέα ζωή εν Χριστω . . . 'Όταν η 'Ορθοδοξία ειναι ειλικρινής μέ τόν εαυτόν της, τότε ομολογει ότι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ του Χριστου»!!! ('Η έμφασις του γράφοντος.)
      'Η παραδοχή τοιούτων διαστροφων αποτελει ΦΡΙΚΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ, διότι σημαίνει άρνησιν της μοναδικότητος της 'Ορθ. 'Εκκλησίας καί βλασφημίαν του 9ου άρθρου του Συμβόλου της Πίστεως: «Πιστεύω . . . εις Μίαν 'Αγίαν Καθολικήν καί 'Αποστολικήν 'Εκκλησίαν». Αυτή ειναι η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΩΣ τήν οποίαν κηρύττει τό Οικ. Πατρ/χειον επί ογδοήκοντα καί πλέον έτη καί διά τήν οποίαν εισπράττει τούς επαίνους του ΠΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρίτον, η αιρετική 'Εγκύκλιος του 1920 υλοποιήθη διά της «άρσεως» των αναθεμάτων κατά του Παπισμου (1965), χωρίς οι παπικοί ν' αποβάλουν ούτε μίαν από τάς κακοδοξίας των! Μετά τήν αντικανονικήν αυτήν πραξιν του, τό Οικ. Πατρ/χειον θεωρει τόν Παπισμόν «αδελφήν εκκλησίαν», συμπροσεύχεται μετά των παπικων, μνημονεύει τόν πάπαν εν τοις Διπτύχοις(11) καί αποτολμα καί αυτήν ακόμη τήν μυστηριακήν διακοινωνίαν (πρβλ. τά γενόμενα εν Ραβέννη τήν 9-6-2002).(12) Μάλλιστα, τό 1995 ο κ. Βαρθολομαιος συνυπέγραψε μέ τόν πάπαν «ΚΟΙΝΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΠΙΣΤΕΩΣ»!(13) 'Αλλ' ο Παπισμός αποτελει αίρεσιν καταδεδικασμένην υπό των Πατέρων, όπως π.χ. υπό της Η' Οικ. Συνόδου του έτους 879 καί υπό της εν Κων/λει 'Αγίας Συνόδου του 1351,(14) η οποία τούς μέν παπικούς ανεθεμάτισε τούς δέ κοινωνουντας εν γνώσει μετ' αυτων ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΥΣ κατέστησε, αποφανθεισα επί λέξει ούτω: «τούς κοινωνουντας τούτοις [τοις παπικοις] εν γνώσει ακοινωνήτους έχομεν». Συνεπως, εφόσον ο κ. Βαρθολομαιος θεωρει τόν Παπισμόν «αδελφήν εκκλησίαν» καί δίδει «κοινήν μαρτυρίαν πίστεως» μέ τόν πάπαν, εις τά όμματα των Πατέρων της 'Εκκλησίας ειναι ακοινώνητος.
       Τέταρτον, η αιρετική 'Εγκύκλιος του 1920 υλοποιήθη διά της υπογραφης ενωτικων συμφωνιων μέ τούς Μονοφυσίτας (1990) καί τούς Παπικούς (1993), της «αδελφοποιήσεως» των «εκκλησιων» αυτων, της αναγνωρίσεως ως εγκύρων των «μυστηρίων» των κ.λπ. Τά γεγονότα αυτά αποδεικνύουν ότι τό Οικ. Πατρ/χειον έχει περιέλθει εις πλήρη σύγκρουσιν μέ τήν δογματικήν διδασκαλίαν καί παράδοσιν της 'Εκκλησίας. Κηρύττει απροκαλύπτως αδιαφορίαν πρός τά δόγματα καί τάς παραδόσεις, τουτέστιν αποξένωσιν από τήν 'Ορθόδοξον πίστιν.
      
      
      
       Πέμπτον, η 'Εγκύκλιος του 1920 υλοποιειται μέ τάς μεταξύ 'Ορθοδόξων καί αιρετικων ανταλλαγάς επισκέψεων, τά κοινά ανακοινωθέντα, τάς συμπροσευχάς καί τά συλλείτουργα, τάς διαφόρους οικουμενιστικάς συγγραφάς Κληρικων καί Καθηγητων, τά αιρετικά επίσημα έγγραφα, τάς αιρετικάς δηλώσεις κ.ά. 'Ιδού μικρόν δειγμα αιρετικων εγγράφων καί δηλώσεων:
(1) Οικ. Πατρ/χειον πρός Παπισμόν: «'Η εκ νέου ανακάλυψις καί η επαναξιοποίησις, τόσον εκ μέρους των ορθοδόξων, όσον καί εκ μέρους των καθολικων, της 'Εκκλησίας ως κοινωνίας μετέβαλε ριζικως τάς προοπτικάς. 'Εκατέρωθεν αναγνωρίζεται, ότι όσα ενεπιστεύθη ο Χριστός εις τήν 'Εκκλησίαν του – ομολογία αποστολικης πίστεως, μετοχή εις τά αυτά μυστήρια, πρό παντός εις τήν μίαν ιερωσύνην διά της τελέσεως της μιας θυσίας του Χριστου, αποστολική διαδοχή των ποιμένων – δέν δύνανται νά θεωρηθουν ως αποκλειστική ιδιοκτησία μιας των ημετέρων 'Εκκλησιων . . . Κατά συνέπειαν, η αναζήτησις της αποκαταστάσεως της ενότητος δέν τίθεται πλέον ως μεταστροφή από μιας 'Εκκλησίας εις τήν άλλην πρός εξασφάλισιν της σωτηρίας . . .».(15) ('Η έμφασις του γράφοντος.) Ειναι τουτο «αβροφροσύνη» του Οικ. Πατρ/χείου πρός τόν Παπισμόν ή επίσημος αναγνώρισίς του ως «αδελφης εκκλησίας»;
    (2) 'Αρχιεπισκοπή 'Αμερικης: «'Όταν η 'Εκκλησία ητο μία καί αδιαίρετος . . .».(16) 'Υπάρχουν σήμερον περισσότεραι από μία 'Εκκλησίαι;
    (3) «Τό Σχίσμα έλαβε χώραν τό 1054 όχι επειδή υπηρχε δόγμα τι εσφαλμένον, όπως συνέβαινε μέ τούς αιρετικούς . . .».(17) 'Ώστε τό πρωτειον καί τό Filioque, αι κύριαι αιτίαι του Σχίσματος, δέν ησαν εσφαλμένα δόγματα; 'Η επί Μ. Φωτίου Η' Οικ. Σύνοδος (879) κατέταξε μετά του 'Ιούδα όσους δέχονται τό Filioque!(18) Διότι η προσθήκη του εις τό Σύμβολον της Πίστεως ανέτρεπε ρητάς διατάξεις των Γ' - Ζ' Οικ. Συνόδων, διέστρεφε τό Τριαδικόν δόγμα καί απετέλει αιτίαν σχίσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. (9) Βαρθολομαιος: «Δέν δύνανται νά εφαρμοσθουν σήμερον καί πρέπει νά τροποποιηθουν αι διατάξεις αι κανονίζουσαι τάς σχέσεις των 'Ορθοδόξων Χριστιανων πρός τούς ετεροδόξους καί ετεροθρήσκους. Δέν δύναται η 'Εκκλησία νά έχη διατάξεις απαγορευούσας τήν είσοδον εις τούς ναούς των ετεροδόξων καί τήν μετ' αυτων συμπροσευχήν . . .».(25) 'Η εισήγησις αυτή αποτελει αίρεσιν, διότι αντιτίθεται πρός τήν 'Αγίαν Γραφήν, τάς Οικ. Συνόδους καί τούς Πατέρας της 'Εκκλησίας. 'Ιδού τί επιφυλάσσει διά τούς τοιούτους εισηγητάς η Σύνοδος του 922: «Τοις εν καταφρονήσει τιθεμένοις τούς ιερούς καί Θείους Κανόνας των ιερων Πατέρων ημων, οί καί τήν 'Αγίαν 'Εκκλησίαν υπερείδουσι (=υποστυλώνουν)· καί όλην τήν Χριστιανικήν Πολιτείαν κοσμουντες, πρός θείαν οδηγουσι ευλάβειαν, ανάθεμα».(26) Διότι, συμφώνως πρός τόν 1ον Κανόνα της Ζ' Οικ. Συνόδου, οι 'Ι. Κανόνες ειναι απαύγασμα του 'Αγίου Πνεύματος καί πρέπει νά παραμείνουν ες αεί αναλλοίωτοι, ως ισόκυροι της 'Αγίας Γραφης, κατά τόν Μ. Φώτιον.(27) Κατά δέ τόν Δοσίθεον 'Ιεροσολύμων, τό λέγειν ότι οι 'Ιεροί Κανόνες δέν δύνανται νά εφαρμοσθουν ειναι γνώρισμα των αιρετικων.(28)
    (10) 'Ο «Περγάμου» 'Ιωάννης: «Παρηλθε πλέον η εποχή της ναρκισσευομένης 'Ορθοδοξίας»!(29) 'Ο λόγος αυτός διαβάλλει τήν 'Ορθοδοξίαν των Πατέρων ως δηθεν εσωστρεφη, ενω προβάλλει τήν ΑΠΑΤΗΝ του Οικουμενισμου.
(11) 'Ο «Αυστραλίας» Στυλιανός: «'Όποιος νομίζει ότι η ανθρώπινη φύση του Χριστου έπεσε από τόν ουρανό τέλεια καί αναμάρτητη . . . αυτός δέν θά καταλάβει ποτέ τό βαθμό της κενώσεως πού καταδέχτηκε ο Θεός Λόγος . . . Γιατί η αναντίρρητη αναμαρτησία του Κυρίου ΔΕΝ ηταν βέβαια ένα δογματικό θεώρημα πού μαγικά θά έπρεπε νά αποστηθίσουν οι Χριστιανοί . . . 'Η αναμαρτησία του Κυρίου έπρεπε νά βιωθει κατά τόν πιό υπαρξιακό τρόπο από τούς πιστούς ως ηθική νίκη του Θεανθρώπου πού κατακτήθηκε βημα πρός βημα . . .».(30) Κατά τόν κ. Στυλιανόν, λοιπόν, ο Χριστός δέν ειχεν ανέκαθεν τήν αναμαρτησίαν, αλλά τήν ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ, ολίγον κατ' ολίγον, μέ αγωνας καί θυσίας! Διά τήν δεινήν αυτήν αίρεσιν, ο πρ. Φλωρίνης κ. Καντιώτης,(31) καθώς καί 50 ομογενεις της Αυστραλίας, εμήνυσαν τόν κ. Στυλιανόν. Τό Οικ. Πατρ/χειον, όμως, αντί νά προβη εις τήν εξέτασιν μαρτύρων, ΕΞΥΒΡΙΣΕΝ τούς μηνυτάς ως «επιτηδείους επαρχιώτας» πού δηθεν «εχάλκευσαν» τήν κατηγορίαν!(32) 
    (12) 'Ο πρ. «'Αμερικης» 'Ιάκωβος: «Δέν δυνάμεθα νά διδάξωμεν τάς μελλοντικάς γενεάς τήν θρησκείαν τήν οποίαν ημεις εδιδάχθημεν. Οι νέοι ζουν σήμερον εις έν τελείως διαφορετικόν πνευματικόν καί κοινωνικόν περιβάλλον καί δέν ευρίσκουν νόημα εις τήν θρησκείαν των πατέρων των . . . Καθώς απογυμνώνομεν τόν Χριστιανισμόν από τά παλαιά του 'Ελληνικά ενδύματα [εξηγει ότι εννοει τά δόγματα της 'Εκκλησίας, όπως Τριαδικότητα του Θεου, ενανθρώπησιν κ.ά.] πρέπει νά κατασκευάζωμεν νέα»!(33) Πλήρης αποστασία!
    (13) 'Ο «'Αθηνων» Χριστόδουλος: «'Όλοι ανήκουμε στό σωμα του Χριστου . . . καί αυτοί πού δέν πιστεύουν καί αυτοί πού δέν ειναι Χριστιανοί».(34) 'Έν ακόμη κήρυγμα πανθρησκείας!
    (14) 'Ο «πατρ/χης» Δημήτριος εκήρυξε τόν πανθρησκειακόν Οικουμενισμόν, ειπών ότι όλοι οι άνθρωποι, ακόμη καί όταν ανήκουν εις διαφορετικάς θρησκείας, πιστεύουν καί λατρεύουν τόν αυτόν θεόν! Τόν δέ πάπαν, ο Δημήτριος εθεώρει πρωτον «επίσκοπον» της Χριστιανωσύνης, ομόζηλον καί ομότροπον των 'Αποστόλων Πέτρου καί Παύλου!(35)
    (15) «Πατριάρχης» 'Αθηναγόρας: «'Απατώμεθα καί αμαρτάνομεν, εάν νομίζωμεν ότι η ορθόδοξος πίστις κατηλθεν εξ ουρανου καί ότι τά άλλα δόγματα ειναι ανάξια. Τριακόσια εκατομμύρια ανθρώπων εξέλεξαν τόν μουσουλμανισμόν διά νά φθάσουν εις τόν Θεόν καί άλλαι εκατοντάδες εκατομμυρίων ειναι Διαμαρτυρόμενοι, Καθολικοί, Βουδδισταί».(36) Πανθρησκειακός Οικουμενισμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9.   'Άς συνοψίσωμεν: Τό Οικ. Πατρ/χειον καί αι κοινωνουσαι μέ αυτό 'Εκκλησίαι, έχουσαι ως βάσιν τήν αιρετικήν 'Εγκύκλιον του 1920, κηρύττουν επισήμως, συστηματικως καί απροκαλύπτως εις παγκόσμιον επίπεδον, έργοις καί λόγοις, τήν παναίρεσιν του Οικουμενισμου. Ταυτοχρόνως, πολεμουν καί «αφορίζουν» τούς εμμένοντας εις τάς παραδόσεις 'Ορθοδόξους Χριστιανούς. Τά στοιχεια πού παρεθέσαμεν ανωτέρω, μικρόν δειγμα από τάς χιλιάδας πού υπάρχουν, αποδεικνύουν του λόγου τό αληθές.




    (Πήραμε λοιπόν μια δυνατή γεύση της καταστάσεως που επικρατεί, αλλά η οποία κατάσταση είναι ΑΡΡΗΚΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ με τον Νεοημερολογιτισμό, καθώς ξέρουμε οτι ο Νεοημερολογιτισμός ήταν ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ για τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ...!!! Με άλλα λόγια ο Οικουμενισμός όπως ανέφερα και σε άλλο σχόλιο δεν είναι "σκέτος" Νεοημερολογιτισμός αλλά "Νεοημερολογιτισμός - Οικουμενισμός" και αυτό είναι ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΟ. (κάθε νοήμον αναγνώστης που διαβάζει και λαμβάνει γνώση της Αιρετικής Εγκυκλίου του 1920, αντιλαμβάνεται του λόγου το αληθές. Το αποδεικνύει η ίδια η ιστορική πορεία που έκανε ΠΡΑΞΗ τόσα χρόνια την Αιρετική Εγκύκλιο του 1920)

    Νομίζω οτι έγραψα πολλά. Ελπίζω να εμφανιστούν τα σχόλια με την σειρά που πρέπει για να υπάρχει συνοχή στην ανάγνωση) :-)

    Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά και να μας φωτίζει ο Θεός και να μας αξιώσει να πάμε όλοι μας στον Παράδεισο...!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή