Χρήσιμη η Ημερίδα που έγινε, χρήσιμη γιατί απέδειξε πέραν πάσης αμφιβολίας ότι με την μέλλουσα "Μεγάλη και Αγία Σύνοδο" θα θεσμοθετηθούν και "νομιμοποιηθούν" Αντορθόδοξα φρονήματα και πράξεις που ήδη ενεργούνται εδώ και δεκαετίες. Χρήσιμη επίσης γιατί μας ενημέρωσε ότι στην ουσία ο περιβόητος κανών της "ομοφωνίας" στην πραγματικότητα δεν υφίσταται, άρα εάν γίνει η Σύνοδος θα επικυρώσει την Αίρεση. Για το από εκεί και πέρα το τί δηλαδή θα πράξουν, οι της Ημερίδας, ακούστηκαν διαφορετικά και αόριστα από τους ομιλητές γεγονός που δείχνει ότι είτε δεν υπάρχει στρατηγική για το θέμα, είτε δεν είναι ενιαία, πράγμα ακόμη χειρότερο εάν συμβαίνει. Στα εύλογα ερωτήματά που αυτόματα δημιουργούνται είναι εύκολο να φανταστεί κανείς την απάντηση από τα μέχρι σήμερα περπαγμένα. Οι διαμαρτυρίες και οι έντονες δημοσιεύσεις θα φθάσουν μέχρι την Ψευδοσύνοδο και θα ενταθούν στο άμεσο μέλλον. Μετά την Ψευδοσύνοδο, το πιθανότερο, από τους περισσότερους αντιδρώντες, δεν θα υπάρξει Εκκλησιαστική Αποκήρυξη και διακοπή Εκκλησιαστικής Κοινωνίας με τους Επίσημα πλέον Αιρετικούς Φιλοοικουμενιστές, διότι κάτι τέτοιο το θεωρούν ήδη ως Σχίσμα στην Εκκλησία. Τις Αντορθόδοξες αποφάσεις της Συνόδου θα τις αρνηθούν με την έννοια της μη αποδοχής και θα δηλώσουν συνέχεια του αγώνα μέχρι την ανατροπή τους από τον Ορθόδοξο Λαό, που κατά την δήλωσή τους δεν θα αποδεχθεί την εγκυρότητα της Συνόδου. Μέχρι εκεί, μη περιμένουμε περισσότερα και πολύ είναι, βλέπετε η ουσιαστική ανοχή των Αιρετικών τόσα χρόνια έκανε συνήθεια αυτή την συνύπαρξη, όσο για τα λεγόμενα σήμερα για Αποτειχίσεις ας ενθυμηθούμε τα όσα λέγονταν περί διακοπής μνημοσύνου, ως απειλή, λίγο πριν έλθει ο Πάπας στην Ελλάδα επί Χριστοδούλου. Τίποτε δεν έγινε τότε, το πιθανότερο και πάλι τίποτα δεν θα γίνει μετά το τέλος της Ψευδοσυνόδου. Αληθινά εύχομαι να διαψευστώ!!!!!
Εποχή που το άλας εμωράνθη, το φυτίλι του λύχνου βγάζει καπνό, στο πλοίο ο τιμονιέρης δεν αναγνωρίζει τον πολικό αστέρα, ούτε πως να χειριστεί τον μπούσουλα και την πυξίδα. Ας ρίξουμε τουλάχιστον την άγκυρα, ώστε το πλοίο να μη βουλιάξει αύτανδρο. Ποιος άραγε ενώπιον του Θεού έχει τη γνώμη ότι οι σύγχρονοι χρυσοστόλιστοι εκκλησιαστικοί ηγέτες, οι περισσότεροι, έχουν ως πηδαλιούχοι το ανάστημα να συγκαλέσουν κι απαρτίσουν "μεγάλη" "πανορθόδοξη" "σύνοδο" και να πάρουν και αποφάσεις (!) που θα δεσμεύουν την Εκκλησία στο διηνεκές; Έχουν άραγε οι ίδιοι το "γνώθι σαυτόν" για το τι πάνε να επιχειρήσουν; Θεόν φοβούνται; Αν ναι, πώς θα τολμήσουν να εισάγουν "καινά δαιμόνια" στη Χριστιανική Πίστι; Κι εμείς ο ακατήχητος λαός, στα ίδια επίπεδα μ' εκείνους κινούμαστε. Ας ρίξουμε άγκυρα, ας παραμείνουμε στις προηγούμενες Συνόδους και ας αναγνωρίσουμε την 8η Οικουμενική Σύνοδο επό Φωτίου του μεγάλου.
Ασχολούμενοι μόνο με τον αντιοικουμενισμό, παραβλέπουμε άλλες επικίνδυνες "μελλονικές συνοδικές αποφάσεις" Επαναλαμβάνω σχόλιο για το εξής, πάρα πολύ σοβαρό θέμα:
Ας μην φυτρώνουμε λοιπόν εκεί που δε μας σπέρνουν, σαν να είμαστε ζιζάνια, διότι "εμπλοκή εις πολεμικάς συγκρούσεις" σημαίνει όχι μόνο ότι βομβαρδίζει ο εχθρός τον χριστιανούς, αλλά και ότι οι χριστιανοί με τις ευλογίες της εκκλησίας παίρνουν όπλα για να αμυνθούν ή να επιτεθούν και μπορούν με τις ευλογίες της εκκλησίας και εν ονόματι της Χριστιανικής Πίστης να σκοτώσουν ή να τραυματίσουν ανθρώπους. Ας αφήσουμε όμως την μεν "οικονομία" της εκκλησίας να εφαρμόζεται από τους εκάστοτε επισκόπους και πιστούς κατά περίπτωσιν, ΑΚΕΡΑΙΑ όμως και ΑΝΟΘΕΥΤΗ τη Χριστιανική Πίστι που διδάσκει: "ου φονεύσεις", "ευλογείτε και μη καταράσθε", "αγαπάτε τους εχθρούς υμών" "απόδοτε τα του Καίσατος Καίσαρι" όπου Καίσαρ είναι ακόμα και ο ξένος κατακτητής, "προσεύχεστε υπέρ των βασιλέων και εν υπεροχή όντων" ακόμα κι αν είναι κατακτητές, "στρέψον και την ετέραν παρειάν", "ευλογείτε και μη καταράσθε", "εμοί ανήκει η ανταπόδοσις λέγει Κύριος" και παρόμοια κατά το πρακτικό ιστορικό υπόδειγμα όχι των βυζαντινών και νεοτέρων αιώνων αλλά της πρώτης εκκλησίας των ουρανοπολιτών, της εκκλησίας των διωγμών που αν και είχε ισχύ πλήθους λαού, ουδέποτε αντέδρασε με βία σε εξουσιαστές διώκτες ομοφύλους ή κατακτητές, όπως δεν αντέδρασαν με βία οι χριστιανοί στον λιθοβολισμό του πρωτομάρτυρος Στεφάνου αν και θα μπορούσαν. Όπως και δεν δραπέτευσε ο φυλακισμένος Παύλος στους Φιλίππους διότι έπρεπε να πιστέψη και να σωθή ο δεσμώτης εξουσιαστής. Σημειωτέον ότι και στο Βυζάντιο του δήθεν "εν τούτω νίκα" ο στρατός ήταν μισθοφορικός και κατά μέγα ποσοστό εξ αλλοφύλων μη χριστιανών ή κακώς κατηχημένων χριστιανών. Η αποστολή της Εκκλησίας είναι κυρίως Ουράνια και δευτερευόντως εγκόσμια και οι χριστιανοί είναι πρώτα Ουρανοπολίτες και δευτερευόντως πολίτες, ασφαλώς οι πιο νομιμόφρονες και εκλεκτοί που δεν φοροδιαφεύγουν, δεν παρανομούν, δεν μοιχεύουν με τη γυναίκα του γείτονα, συμμετέχουν στην άμυνα της Πατρίδας τους, γνωρίζοντας όμως ότι ζουν προσωρινά στη γη ενώ "δεν έχουν ώδε μένουσαν πόλιν αλλά την μέλλουσαν επιζητούντες".
Χρήσιμη η Ημερίδα που έγινε, χρήσιμη γιατί απέδειξε πέραν πάσης αμφιβολίας ότι με την μέλλουσα "Μεγάλη και Αγία Σύνοδο" θα θεσμοθετηθούν και "νομιμοποιηθούν" Αντορθόδοξα φρονήματα και πράξεις που ήδη ενεργούνται εδώ και δεκαετίες. Χρήσιμη επίσης γιατί μας ενημέρωσε ότι στην ουσία ο περιβόητος κανών της "ομοφωνίας" στην πραγματικότητα δεν υφίσταται, άρα εάν γίνει η Σύνοδος θα επικυρώσει την Αίρεση. Για το από εκεί και πέρα το τί δηλαδή θα πράξουν, οι της Ημερίδας, ακούστηκαν διαφορετικά και αόριστα από τους ομιλητές γεγονός που δείχνει ότι είτε δεν υπάρχει στρατηγική για το θέμα, είτε δεν είναι ενιαία, πράγμα ακόμη χειρότερο εάν συμβαίνει. Στα εύλογα ερωτήματά που αυτόματα δημιουργούνται είναι εύκολο να φανταστεί κανείς την απάντηση από τα μέχρι σήμερα περπαγμένα. Οι διαμαρτυρίες και οι έντονες δημοσιεύσεις θα φθάσουν μέχρι την Ψευδοσύνοδο και θα ενταθούν στο άμεσο μέλλον. Μετά την Ψευδοσύνοδο, το πιθανότερο, από τους περισσότερους αντιδρώντες, δεν θα υπάρξει Εκκλησιαστική Αποκήρυξη και διακοπή Εκκλησιαστικής Κοινωνίας με τους Επίσημα πλέον Αιρετικούς Φιλοοικουμενιστές, διότι κάτι τέτοιο το θεωρούν ήδη ως Σχίσμα στην Εκκλησία. Τις Αντορθόδοξες αποφάσεις της Συνόδου θα τις αρνηθούν με την έννοια της μη αποδοχής και θα δηλώσουν συνέχεια του αγώνα μέχρι την ανατροπή τους από τον Ορθόδοξο Λαό, που κατά την δήλωσή τους δεν θα αποδεχθεί την εγκυρότητα της Συνόδου. Μέχρι εκεί, μη περιμένουμε περισσότερα και πολύ είναι, βλέπετε η ουσιαστική ανοχή των Αιρετικών τόσα χρόνια έκανε συνήθεια αυτή την συνύπαρξη, όσο για τα λεγόμενα σήμερα για Αποτειχίσεις ας ενθυμηθούμε τα όσα λέγονταν περί διακοπής μνημοσύνου, ως απειλή, λίγο πριν έλθει ο Πάπας στην Ελλάδα επί Χριστοδούλου. Τίποτε δεν έγινε τότε, το πιθανότερο και πάλι τίποτα δεν θα γίνει μετά το τέλος της Ψευδοσυνόδου. Αληθινά εύχομαι να διαψευστώ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕποχή που το άλας εμωράνθη, το φυτίλι του λύχνου βγάζει καπνό, στο πλοίο ο τιμονιέρης δεν αναγνωρίζει τον πολικό αστέρα, ούτε πως να χειριστεί τον μπούσουλα και την πυξίδα. Ας ρίξουμε τουλάχιστον την άγκυρα, ώστε το πλοίο να μη βουλιάξει αύτανδρο. Ποιος άραγε ενώπιον του Θεού έχει τη γνώμη ότι οι σύγχρονοι χρυσοστόλιστοι εκκλησιαστικοί ηγέτες, οι περισσότεροι, έχουν ως πηδαλιούχοι το ανάστημα να συγκαλέσουν κι απαρτίσουν "μεγάλη" "πανορθόδοξη" "σύνοδο" και να πάρουν και αποφάσεις (!) που θα δεσμεύουν την Εκκλησία στο διηνεκές; Έχουν άραγε οι ίδιοι το "γνώθι σαυτόν" για το τι πάνε να επιχειρήσουν; Θεόν φοβούνται; Αν ναι, πώς θα τολμήσουν να εισάγουν "καινά δαιμόνια" στη Χριστιανική Πίστι; Κι εμείς ο ακατήχητος λαός, στα ίδια επίπεδα μ' εκείνους κινούμαστε. Ας ρίξουμε άγκυρα, ας παραμείνουμε στις προηγούμενες Συνόδους και ας αναγνωρίσουμε την 8η Οικουμενική Σύνοδο επό Φωτίου του μεγάλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσχολούμενοι μόνο με τον αντιοικουμενισμό, παραβλέπουμε άλλες επικίνδυνες "μελλονικές συνοδικές αποφάσεις" Επαναλαμβάνω σχόλιο για το εξής, πάρα πολύ σοβαρό θέμα:
Η πρόταση: "Εἰς περίπτωσιν κατά τήν ὁποίαν ὁ πόλεμος καταστῇ ἀναπόφευκτος, ἡ Ἐκκλησία συνεχίζει προσευχομένη καί μεριμνῶσα ποιμαντικῶς διά τά τέκνα αὐτῆς τά ὁποῖα ἐμπλέκονται εἰς τάς πολεμικάς συγκρούσεις διά τήν ὑπεράσπισιν τῆς ζωῆς καί τῆς ἐλευθερίας αὐτῶν, καταβάλλουσα πᾶσαν προσπάθειαν διά τήν ταχυτέραν ἀποκατάστασιν τῆς εἰρήνης καί τῆς ἐλευθερίας" δεν απηχεί την Χριστιανική Πίστι. Θα πρέπει τουλάχιστον να αναδιατυπωθεί ως εξής: "Εἰς περίπτωσιν κατά τήν ὁποίαν ὁ πόλεμος καταστῇ ἀναπόφευκτος, ἡ Ἐκκλησία συνεχίζει προσευχομένη καί μεριμνῶσα ποιμαντικῶς διά τά τέκνα αὐτῆς, καταβάλλουσα πᾶσαν προσπάθειαν διά τήν ταχυτέραν ἀποκατάστασιν τῆς εἰρήνης καί τῆς ἐλευθερίας".
Ας μην φυτρώνουμε λοιπόν εκεί που δε μας σπέρνουν, σαν να είμαστε ζιζάνια, διότι "εμπλοκή εις πολεμικάς συγκρούσεις" σημαίνει όχι μόνο ότι βομβαρδίζει ο εχθρός τον χριστιανούς, αλλά και ότι οι χριστιανοί με τις ευλογίες της εκκλησίας παίρνουν όπλα για να αμυνθούν ή να επιτεθούν και μπορούν με τις ευλογίες της εκκλησίας και εν ονόματι της Χριστιανικής Πίστης να σκοτώσουν ή να τραυματίσουν ανθρώπους. Ας αφήσουμε όμως την μεν "οικονομία" της εκκλησίας να εφαρμόζεται από τους εκάστοτε επισκόπους και πιστούς κατά περίπτωσιν, ΑΚΕΡΑΙΑ όμως και ΑΝΟΘΕΥΤΗ τη Χριστιανική Πίστι που διδάσκει: "ου φονεύσεις", "ευλογείτε και μη καταράσθε", "αγαπάτε τους εχθρούς υμών" "απόδοτε τα του Καίσατος Καίσαρι" όπου Καίσαρ είναι ακόμα και ο ξένος κατακτητής, "προσεύχεστε υπέρ των βασιλέων και εν υπεροχή όντων" ακόμα κι αν είναι κατακτητές, "στρέψον και την ετέραν παρειάν", "ευλογείτε και μη καταράσθε", "εμοί ανήκει η ανταπόδοσις λέγει Κύριος" και παρόμοια κατά το πρακτικό ιστορικό υπόδειγμα όχι των βυζαντινών και νεοτέρων αιώνων αλλά της πρώτης εκκλησίας των ουρανοπολιτών, της εκκλησίας των διωγμών που αν και είχε ισχύ πλήθους λαού, ουδέποτε αντέδρασε με βία σε εξουσιαστές διώκτες ομοφύλους ή κατακτητές, όπως δεν αντέδρασαν με βία οι χριστιανοί στον λιθοβολισμό του πρωτομάρτυρος Στεφάνου αν και θα μπορούσαν. Όπως και δεν δραπέτευσε ο φυλακισμένος Παύλος στους Φιλίππους διότι έπρεπε να πιστέψη και να σωθή ο δεσμώτης εξουσιαστής. Σημειωτέον ότι και στο Βυζάντιο του δήθεν "εν τούτω νίκα" ο στρατός ήταν μισθοφορικός και κατά μέγα ποσοστό εξ αλλοφύλων μη χριστιανών ή κακώς κατηχημένων χριστιανών. Η αποστολή της Εκκλησίας είναι κυρίως Ουράνια και δευτερευόντως εγκόσμια και οι χριστιανοί είναι πρώτα Ουρανοπολίτες και δευτερευόντως πολίτες, ασφαλώς οι πιο νομιμόφρονες και εκλεκτοί που δεν φοροδιαφεύγουν, δεν παρανομούν, δεν μοιχεύουν με τη γυναίκα του γείτονα, συμμετέχουν στην άμυνα της Πατρίδας τους, γνωρίζοντας όμως ότι ζουν προσωρινά στη γη ενώ "δεν έχουν ώδε μένουσαν πόλιν αλλά την μέλλουσαν επιζητούντες".