Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Ο ΚΑΚΟΔΟΞΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΑΒΡΙΗΛ, του Παν. Νουνη.



Ο ΚΑΚΟΔΟΞΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ  ΒΙΝΤΕΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΑΒΡΙΗΛ

Ειναι γνωστος στο ιστολογιο μας, ο εκ Σαμοθρακης καταγομενος αλλα εις Κυπρον χρονοαναλισκομενος, κακοδοξως και Αντιπατερικως φρονων, θεολογος Παναγιωτης Νουνης. Δυστυχως ακολουθει και αυτος τους Ελλαδιτες "στρατηγους" του παθητικου Οικουμενισμου, τους γνωστους Σιγονταροοικουμενιστες.
Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ δεν αποδοκιμαζει τους αλλους ολοκληρωτικα εστω και αν κακοδοξουν σε καποιο θεολογικο ζητημα, οπως ειναι και το Μειζων οντως ζητημα της Αποτειχισης απο τους Αιρετικους και τους Κοινωνουντας με τους Αιρετικους, που κατα την αποψι μας εδω και πολλες εκατονταετιες ο πρωτος που αποκαλυψε και κατεγραψε και ορθοδοξως μας διαφωτισε, ειναι ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας, τον οποιο κατα πληροφοριες μας αναγνωριζουν και εκεινοι ( οι Σιγονταροοικουμενιστες ), ως ΑΥΘΕΝΤΙΑ στο ζητημα
Στο ζητημα ομως της Καρτας του Πολιτη, ο Παν. Νουνης ορθοδοξει εμφανεστατα αφου δεν ακολουθει τους διαφορους ... κακοδοξους παρδαλους Συνωμοσιολογους που φυτρωνουν σαν δηλητηριωδη μανιταρια μεσα στην Μανδρα της Εκκλησιας και θολωνουν και σκοτιζουν και διαστρεβλωνουν την Ορθοδοξη Πατερικη παραδοσι μας και για το ζητημα του Χαραγματος και των Εσχατων που δημοσιοποιησαμε προ ημερων με τις θεσεις του Ιερομοναχου Ερημιτου Ασκητου, με τις οποιες η ΟΜΟΛΟΓΙΑ τατυτιζεται απολυτα.
Λέγει Γέρων Γαβριήλ: 
" (...) Γιατί μα παρουμε τέτοιες κάρτες καί σφραγισθομε δέν θά σωθομε, εναι θέμα σωτηρίας."
τιτλοφορήσας καί δημοσιεύσας μως τό ν λόγ βίντεο, ναφέρει: "Γέροντας Γαβριήλ - 'Οσοι πάρουν την κάρτα του πολίτη δεν θα σωθούν"...!
(Ομολογια: Μα αγαπητε Παναγιωτη Νουνη, το ιδιο ακριβως δεν καταγραφει και ο τιτλοφορησας το βιντεο, με τον Γεροντα Γαβριηλ; Σε ποιες καρτες αναφερεται ο γ. Γαβριηλ; Γιατι προσπαθεις να κρυψης την αληθεια και δεν ομολογεις οτι ο γερων εδω κακοδοξει, οπως το επαθε και αλλος, κατα την Αγια Γραφη ... "εκλεκτος" γερων;).
τηλεθεατής μως, πηρεάζεται ψυχοσωματικά καί ρεθίζεται διαίτερα, πό τόν τίτλο, και σοι εμεθα κατήχητοι, δύνατοι καί στήρικτοι, σέ θεολογικά ζητήματα, πολυτοποιομε γραφθέντα καί λεχθέντα, διά τς κρατης μιμάθειας καί νοησίας μας. 
Τί πάει νά πε: ποιος παραλάβει τήν νέα Πολιτική Ταυτότητα, θά πωλέσει τήν Βασιλεία τν Ορανν; Πο μως γκειται, κριβς, διαστροφή καί λλοίωσις, τν λεχθέντων το Γέροντος Γαβριήλ;
Μά φυσικά, στό σημεον κριβς, που λως παραδόξως, γέγονε (!) προϋπόθεσις τς σωτηρίας μας, βάσει τινός ΑΝΟΗΤΟΥ τίτλου... μέ βάσιν να κρατικόν γραφον πως κείνον τς Βιομετρικς Πολιτικς Ταυτότητας! 
  γ.Γ. μως, δέν θέτει ς ρον σωτηρίας τίς ταυτότητες, διότι ν ντως ατό (δια)πράττει, πρόκειται διά καραμπινάτης πλάνης καί κακοδοξίας λκς κατά τήν προσωπική μας ποψιν. 
Διότι, ο κάρτες, ο ταυτότητες, τά διαβατήρια, εναι ργαλεία ταυτοποίησις, δηλ. μέσα καί γραφα το κράτους, καί ταν να ργαλεον καί μέσον, δευτερεύοντα πράγματα δηλαδή, τά ξυψώσομε ς Δογματολογικούς ρους Σωτηρίας, διαπράττομεν αρεσιν καί κακοδοξίαν!... Ατήν εδικά τήν τελευταία Κανονικο-δογματολογική θέση μς τήν διδάσκει τό ερόν Κανονικόν Δίκαιον τς κκλησίας καί γκριτοι Κανονολόγοι τς κκλησίας. πως π.χ., σέ μίαν λλη νάλογη καί παρόμοιαν, "ριθμολογική" περίπτωσιν, πού διέπραξαν ρκετοί "Ζηλωτές", δηλ. ες τήν περίπτωσι το Παλαιο μερολογίου, πού καί πάλιν ξ ατίας τινός ργαλείου καί ριθμν ν θέλετε καί μερν, ξύψωσαν (!) τίς 13 μέρες, ς Δογματολογικόν ρον Σωτηρίας, καί πεσαν σέ σχίσμα καί σέ αρεσιν!!  
Μλλον μυαλό δέν βάζομε ξ ατίας τινν κακοδόξων καί πλανεμένων διασκαλιν(;!). 
  πρώτη περίπτωσις εναι διά τόν ριθμόν 666, δέ δευτέρα περίπτωσις, διά τόν ριθμόν 13 (!!!). Ζομε τό θέατρον το παραλόγου. Φοβόμεθα τόσον πολύ, τό 666, λλά τό 13, πού καταντήσαμε φοβικά καί στερικά νθρωπάκια το ντιχρίστου, ντί το Χριστο, πρό τς λεύσεως το πρώτου.
ρα εμεθα μλλον ριθμοφοβούντες, ντιχριστοφοβούντες καί κρως δεισιδαίμονες, καί πρέπει νά τό παραδεχθόμε, πρωτο νά εναι ργά, διά τήν πραγματική πνευματική προοπτική μας. Μέ τήν λογην καί νόνητον τρομοκρατία δέν καθυστερομε πλς, τήν λευσιν το σχατου ντιχρίστου, λλά μάλιστα τήν πισπεύδομε! Μέ τήν λλογη καί Λ[λ]ογική νημέρωσιν, κατήχησιν, κάθαρσιν καί Μυστηριακήν θεραπείαν τς νθρωπίνης προσωπικότητας μας, δυνάμεθα τ ντι νά νατρέψομε σοβαρά, καί νά καθυστερήσομε μάλιστα τήν λευση πολλν σχατων δεινν.

-ρα λοιπόν, χει σοβαρή βάσιν, τίτλος, μέ τά παρερμηνευμένα λεχθέντα το γ.Γ.;
-χι βέβαια!!!
Διότι Γέρων Γαβριήλ εναι ξεκάθαρος, καί διότι σαφς λέγει λλα, καθότι προσθέτει, τήν πιπρόσθετη προϋπόθεσιν τν λεξιδίων "καί σφραγισθομε", πράγμα τό ποον μλλον σκόπιμα, παραλείπεται κ τς πλανεμένης σχατολογίας τν διάφορων ντιχριστολούντων.
 λλοι μάλιστα, ταυτίζωσι παραπλανητικά, πλανεμένα καί κακόδοξα, τήν Βιομετρική Ταυτότητα (άρτα το Πολίτη") μέ τό σχατον εδικόν χάραγμα καί σφράγισμα το νομου ντιχρίστου τν τελευταίων μερν. Γιά ποον λόγον; Τό χάραγμα το ντιχρίστου δέ ταυτίζεται μέ τήν λευσιν ατο; Ποα εναι ρθόδοξη σχατολογική Διδασκαλία τς κκλησίας μας; Μήπως θά πρέπει κάποτε, νά τήν ψάξομε καί νά τή συγκρίνομε μέ τίς νεωτεριστικές ντιχριστολογίες; πολιτική ταυτότητα εναι ντως, τό χάραγμα το ντιχρίστου; Εναι ρά γε, ρραβν μέ τόν ντίχριστον; Εναι ντως πνευματική ψυχοσωματική πτώσις; Εναι σεβής προδοσία το Χριστο μας; Μά πο τέλος πάντων τά βρήκαμε λα ατά; Ες τίς προσωπικές πόψεις το Θεοφόρου Γέροντος Παϊσίου; καί λοιπόν; Διεκδικε τις γιος, τινά Πρωτεον καί λάθητον ες τάς πόψεις του; Καί ν βρέ δελφοί/ές καί πατέρες μου, σφαλλεν καί πλανήθην σφόδρα, ες τίς ντιχριστολογικές προσωπικές πόψεις του, μες τότε τί κάνομε; Πλανώμεθα μαδικς; κολουθόμε διάκριτα σφαλμένες διδασκαλίες τινν Θεοφόρων γίων Γεροντάδων, κολουθάμε τήν κοινή Συμφωνία τν πολλν Θεοφόρων Πατέρων καί τήν πλανή σχατολογική Διδασκαλία τς κκλησίας μας; ξάπαντος θεηγόρος γέρων Παΐσιος, λεγε καί πεμένε διά τό ζήτημα "τι πε κκλησία" καί χι τι πε προσωπική διδασκαλία καί   ποψή του. λλά πλέον, δέν προβληματιζόμεθα μέ τίποτα, διότι εμεθα λαζωνικά σχυρογνώμονες.
Δέν ντιλαμβάνονται μερικοί, τι τρομοκρατσι τσι, ΑΔΙΑΚΡΙΤΑ, τόν Λαό το Θεο διά τά δθεν, κεκρυμένα καί όρατα 666ρια καθς καί τούς κεκρυμένους διόρατους τριβόλους καί διαόλους καί... τά Τζίνι το λαντίν, ες τά νδότερα τν κρατικν γράφων, ν χάνομε τσι σκοπες δυνάμεις, πολύτιμον χρόνον διά προσωπικόν ντατικόν, Πνευματικόν γώνα, περί τς ψυχοσωματικς κάθαρσις καί θεραπείας μας διά το ν Χριστ γιοπνευματικο φωτισμο μας;
Εμεθα μέ τά καλά μας Χριστιανοί; Εναι δυνατόν νά σοβαραμιλον μερικοί: που, ποιος δθεν παραλάβει τήν Βιομετρική Ταυτότητα, τό Βιομετρικόν Διαβατήριον, τήν Βιομετρική δεια δηγο, τήν Βιομετρική Κάρτα Νοσηλίας κ.ο.κ. θά πωλέσει α-το-μά-τως τήν σωτηρία του καί θά διαγραφε μα-γι-κς τό γιον Χρσμαν το ν Χριστ Σφραγίσματος μας; Γιατί ρά γε τέτοιος νοσηρός καί γκυλωτικός, ξάπαντος στερος δογματισμός; Πο ποσκοπε καί βάσει σέ τίνος τά συγγράμματα, πιστολές καί τήν διδασκαλία στηρίζεται;
Μήπως στά "ΣΗΜΕΙΑ τν ΚΑΙΡΩΝ", μήπως, στά "Σημεα τν Πλανν";
Κάμποσοι παλαβιάρηδες φανατικοί καί βεβλαμένοι χαζοχριστιανοί, χωσι νυψώσι, ς ρον καί δόγμα πίστεως, καί ζήτημα δήθεν Σωτηριολογικόν, ς μή φειλαν, τό ζήτημα δηλ. περί τς "Κάρτας το Πολίτου" καί χρησιμοποιώσι πάν γιον Γέροντα, πάν ημα καί λεχθέν, διά νά μς πείσωσι, τι χωσι τάχα μου δίκαιον  ες τίς σφαλμένες καί θεολόγητες προσωπικές πόψεις των. χωσι κάνει ς λάβαρον τους, μίαν (παν)θεολότητον καί παμπλανήσιον ψευδο-πιστολή το γίου Γέροντος Παϊσίου. χωσιν θεοποιήσει καί πολυτοποιήσει ατήν, ς δθεν Θεόπνευστον καί λάθητον σύγγραμμα, πέρ νω μάλιστα καί το ερο Εαγγελίου καί τν Θεοπνεύστων ποστολικν πιστολν... ες βάρος μάλιστα τς Θεολογικς λήθειας τν πραγμάτων...!
Ατό ποκαλεται, σέ θεολογική γλώσσα, κακόδοξος προτεσταντισμός. Δηλαδή κατά γράμμαν θεοπνευστία, εναι Προτεσταντικόν δόγμα καί φεύρημαν. Πατερική Θεολογία, μς διδάσκει λλου εδους Θεοπνευστίαν. ς τήν νακαλύψομε καί σως συνέλθομε κάποτε. Δέν εναι λες ο πιστολές τν γίων μας, λάθητες καί Θεόπνευστες, λλά οτε εμεθα ο πλοί πιστοί, ο μεσα ρμόδιοι καί ο περ νω τς Καθολικότητας τς ρθοδόξου κκλησίας, στε νά (να)βαπτίζομε καί νά πικυρώνομε, αθαίρετα καί ποκειμενικά, πάν κτιστόν ρήμα, δηλ. πάν γραφθέν καί λεχθέν τν γίων τς κκλησίας, ς δθεν Θεόπνευστον καί λάθητον. Θέλει σοβαρήν ρευνα καί χρόνον τό πράγμα. Δέν δεχόμεθα τά πάντα ς θεόπνευστα, λλά συνάμα καί δέν πορίπτομε τά πάντα, ς σφαλμένα καί πλανερά. Κάθε λλη τακτική καί νοοτροπεία, εναι πλανερά νέργεια, κακόδοξη πράξις, ταξία, κρως τοπη, νόνητη καί θεσμη.
Διότι τήν πικύρωσιν καί πισφράγηνσι, στήν ρθόδοξη κκλησία μας, πάν γραπτς καί προφορικς διασκαλίας ς τ ντι Θεόπνευστου καί λάθητου, τήν νεργε καί τήν διαπράττει, νωτάτη κκλησιαστική καί Πνευματική ξουσία τν Θεοφόρων Διδασκάλων καί πλανν γίων Πατέρων ν γιοπνευματική Οκουμενική Συνόδ τς ρθοδόξου Καθολικς καί Πατερικς κκλησίας.
Ποία Θεοφόρα καί Οκουμενική ερά Σύνοδος, πικύρωσεν τό δθεν λάθητον, καί τό τάχα μου θεόπνευστον, τς πλανεμένης καί πλανήσιας (μέ τήν πιστημονική λεξικολογική ννοια τς στροφυσικς, δηλ. τς περιφερόμενης ες τό Σύμπαν) πιστολς τά "ΣΗΜΕΙΑ τν ΚΑΙΡΩΝ";
ΚΑΜΜΙΑ.
ρα λοιπόν, μλλον θά πρέπει νά τήν θεωρομε ς μίαν πιστολήν de facto στά "Σημεία τν Πλανν".

Το Παναγιώτου Π. Νούνη


γ. Μερικοί φανατικοί καί παλαβοί πλανησιολάγνοι, καί μάλιστα νόητοι συκοφάνται, ο ποίοι ποθεώσανε καί θεοποιήσανε, μέχρι 666ου ορανο, τήν μφιλεγόμενη καί πλανεμένη "Σημειολογική" πιστολή το σίου Γέροντος Παϊσίου μας, διαδίδωσιν μέ πιπόλαιον καί κριτον ζήλον, λλοι μέ συκοφαντική δυσφήμιση καί μπαθές μένος, μά κυρίως  νευ τινάς ν Χριστ διακρίσεως, τινά  πιστολήν λίβελλον κατά τινός Πρωτοπρεσβυτέρου τν θηνν π. Βασιλείου Βολουδάκη, πογραφθέν πό 24 τινν γιορειτν Μοναχν καί Κληρικν. νας κ τν γιορειτν πού (προσ)πογράφωσι, στήν τρίτη μάλιστα σειρά, εναι καί Γέρων Γαβριήλ! Μόνον πού σύμφωνα μέ ψευδείς πληροφορίες μας, γέρων Γαβριήλ, γνοε διά τόν λόγον πού πέγραψε καί δή γνοοσε, τι πέγραφε κατά το πατρός Βασ. Βολουδάκη, διότι γ.Γ. φέρει σέ διαίτερη προσωπική κτίμηση καί ελάβεια τόν Κληρικό τν θηνν. Κάποιος συγκεκριμένος Κληρικός, παραπληροφόρησε καί παρέσυρε μερικούς γιορείτες, ες τό νά πογράψωσι, μάλιστα νευ προσεκτικς ρεύνης, τό λιβελοφόρον κείμενον, μέ τό ατιολογικόν, "πογράψτε ναντίον κάποιου πού βρίζει τόν γ. Παΐσιον"...! Καί ς φυσικόν, τά καλοκάγαθα Γερόντια πεγράψανε, χωρίς νά γνωρίζωσιν καλά καλά καί σέ βάθος τήν λη πόθεσιν. Οτε κν τό κείμενο πού πογράψανε δέν εχαν πόψιν! Πολλ μλλον ν τά ρωτήσετε, διά χάριν τς λήθειας, ν μελετήσανε τό ντιχριστολογικόν βιβλίον το πατρός Βασιλείου Β., πού κονιορτοποιε θεολογικά τήν πιστολή το γ.Π., πιθανότατα νά γνοσι τήν παρξιν ατο καί τσι νά γνωοσι τίς θεολογικές πόψεις το π.Β.Β. περίοδος το Χάους καί τς νοησίας χει λήξει νεπιστρεπτί...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου