Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2016

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ, Η ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΪΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗ.

 

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ,

Η ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΪΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ

ΕΙΝΑΙ ΛΗΣΤΡΙΚΗ.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟ.




Του π. Θεοδώρου Ζήση
=====


Ἡ ἄρνηση τῆς οἰκουμενικότητας τῆς Συνόδου διευκολύνει στὸ νὰ μὴ κληθοῦν ὅλοι οἱ ἐπίσκοποι ὅλων τῶν ἐκκλησιῶν, ὅπως ἐγίνετο σὲ ὅλες τὶς Οἰκουμενικὲς Συνόδους, καὶ ἔτσι νὰ ἀποφευχθει ἡ πιθανότητα κάποιοι παραδοσιακοὶ ἐπίσκοποι νὰ ἀντιδράσουν σὲ ἀποφάσεις τῆς Συνόδου ἀνατρεπτικὲς τῆς Παραδόσεως ἢ κάποια τοπικὴ ἐκκλησία νὰ ἔχει μεγαλύτερη δύναμη στὴν λήψη ἀποφάσεων, λόγῳ τοῦ μεγαλυτέρου ἀριθμοῦ ἐπισκόπων. 

Αὐτὰ ὅμως ἀποτελοῦν ἀνθρώπινες ἰδιοτελεῖς σκοπιμότητες, ξένες πρὸς ἁγιοπνευματικὰ κριτήρια, ἀλλὰ καὶ πρὸς τὴν ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογία, ἡ ὁποία θεωρεῖ ὅτι ὁ ἐπίσκοπος κάθε ἐπαρχίας, καὶ τῆς μικρότερης, ἐκπροσωπεῖ μὲ τὸ ποίμνιό του ἕνα ζωντανὸ μέρος τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας, ἡ δὲ ἀπουσία του ὄχι μόνο τραυματίζει τὴν ὁλοκληρία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ καὶ στερεῖ τὴν δυνατότητα νὰ ἐκφρασθεῖ ἀπὸ ὅλους ἡ συνείδηση τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας, τὴν ὁποία φαίνεται ὅτι φοβοῦνται οἱ ὑπεύθυνοι γιὰ τὴν προετοιμασία καὶ σύγκληση τῆς Συνόδου. 

Δὲν δικαιολογεῖται μὲ κανένα κριτήριο, οὔτε ποιμαντικὸ οὔτε ἐκκλησιολογικό, ἡ συμμετοχὴ μόνον εἰκοσιτεσσάρων (24) ἐπισκόπων ἀπὸ κάθε ἐκκλησία, πρᾶγμα ποὺ προσβάλλει καὶ τὴν ἰσότητα τῶν ἐπισκόπων, ἀλλὰ καὶ δημιουργεῖ ἐρωτηματικὰ γιὰ τὰ κριτήρια ἐπιλογῆς τῶν ἐπισκόπων ποὺ θὰ μετάσχουν. Εἶναι μειωμένης ἐπισκοπικῆς εὐθύνης καὶ ἀξίας οἱ ἐπίσκοποι ποὺ δὲν θὰ μετάσχουν καὶ ποὺ ἀποτελοῦν τὴν μεγάλη πλειονότητα στὶς περισσότερες αὐτοκέφαλες ἐκκλησίες; Ποιός γνωρίζει καὶ ποιός θὰ μεταφέρει στὴν Σύνοδο τὶς σκέψεις, τὶς ἐκτιμήσεις καὶ τὶς ἀντιδράσεις τῶν ποιμνίων τους;

5 σχόλια:

  1. βέβαια πάτερ Θεόδωρε,όταν άλλαξε και το έρμο το ημερολόγιο τρείς κι ο κούκος ήταν.αλλά τι να σκαλίζουμε τώρα;;;έτσι κι αλλίως έχουν παρέλθει 91 έτη από τότε πάει αυτό.τα δικά μας τώρα.παλαιοημερολογίτης δεν είμαι,αλλά τελικά θα ήταν προτιμότερο να εισηγηθείτε,ως αυτοκέφαλος εκκλησία της ελλάδος,να επαναφέρετε τις 13 μέρες χωρίς να αλλάξει τίποτε άλλο.μόνον αυτό μπας και εορτάζουμε όλοι οι ορθόδοξοι μαζι Χριστούγεννα,Θεοφάνια,15αύγουστο,αγίων Αποστόλων-αφορμή να μην συνεορτάζεται με τον πάπα,όπως και του Αγίου Ανδρέου,με τα γνωστά έκτροπα κάθε χρόνο.
    εάν συνεχίσετεαυτή την τακτική,όταν αποδημήσετε εις Κύριον οι νεώτεροι θα σας θυμούνται ως πολυγραφώτατο αγωνιστή του αρχονταρικίου, και καλό συγγραφέα.καθείς ώς αναπαύεται.
    συγχωρέστε με.
    με αγάπη Χριστού
    τέρτιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ τώρα είσαι ο Τέρτιος εκ των εβδομήκοντα ή οι Εκδόσεις Τέρτιος; Όπως έχεις εσύ το δικαίωμα της ανωνυμίας και ψευδωνυμίας, έτσι έχω κι εγώ, ως λίαν τακτικός αναγνώστης (καθ' ημέραν και νύκτα), του ιστολογίου αυτού, το δικαίωμα να εκφράζω ελεύθερα και ΥΠΕΥΘΥΝΑ τί με ενοχλεί.

    Και μ' ενοχλεί πολύ η κυρίαρχη αυτή τακτική, μ' ερεθίζει αφάνταστα και προκαλεί η δεσπόζουσα μόδα κι αδάμαστη τάση πολλών να κρύβονται συστηματικά κατά συρροή όταν απευθύνουν τόσο σοβαρούς και δίκαιους λόγους σε δημόσια και επώνυμα πρόσωπα εν σχέσει όχι μόνο με τα του βίου τους αλλά και μετά το θάνατό τους....

    Αν και συμφωνώ 100% με το περιεχόμενο του σχολίου σου, σε παρακαλώ να βρεις την δύναμη να γράφεις ευθαρσώς, επωνύμως και υπευθύνως ώστε να είναι έντιμη και η κατάθεσή σου.

    Μη ξεχνάς πως η τιμή αποδίδεται σε μας, όχι από μας τους ίδιους αλλ' απ' αυτούς που μας διαβάζουν. Κι αν ένα έστω πολύ μικρό ελάχιστο ποσοστό των ανωγνωστών μου θεωρεί ατιμία την ανωνυμία, ψευδωνυμία και αρχικωνυμία, τότε θα την απέφευγα κατηγορηματικά για να μην δίνω αφορμή και δικαίωμα να κστηγορούμαι.

    Σε κατηγορώ λοιπόν, ο αμετάκλητος και διαχρονικός κατήγορος της ανωνυμίας (έστω και τέως χρήστης αυτής)....

    Νικόλαος Πανταζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι ο Τέρτιος αλλά είμαι ανώνυμος σχολιαστής. Στα παλιά μου τα παπούτσια τι λέει ο κάθε αθεολόγητος.

      Ας μελετήσει κανένα Ευαγγέλιο και καμιά Εκκλησιαστική Ιστορία για να μάθει ότι έστι καιρός της επωνυμίας, έστι όμως και καιρός της ανωνυμίας.

      Ανώνυμος

      Διαγραφή
    2. Δεν είσαι ανώνυμος σχολιαστής αλλά ανώνυμος σχολαστικός και σαχλός-άσχετος σκοταδιστής.Όσο για "τα παλιά σου τα παπούτσια", καλύτερα φόρα τα στο θίασο του παπουτσωμένου γάτου και της μασκαρεμένης ψιψίνας η οποία γρατσουνάει με ψυχοπαθολογική ηδονή την οθόνη του χαλασμένου της υπολογιστή με νιαουρίσματα φτηνά και προσποιείται το σύγχρονο Σολομώντα που θα 'ρθει ξανά, να μας μάθει ότι "έστι καιρός της επωνυμίας, έστι όμως και καιρός της ανωνυμίας." Είναι φαίνεται ο δικό σου ο καιρός της ανωνυμίας. Ζήσε εσύ τον άκαιρο καιρό σου σε όλο σου το άκυρο μεγαλείο και άφησε εμάς τους αθεολόγητους στην εκγυρότητα και τιμιότητα της ευαγγελικής επωνυμίας.

      Επώνυμος

      Διαγραφή
  3. Α παπα παπα! . Σκηνοθετείται λοιπόν να μην συμμετέχουν όλοι οι επίσκοποι; Αν ναι είναι ηλίου φαεινότερον ότι οι ψευτοοικουμενιστές φοβούνται ότι θα τους χαλάσουν τα σχέδια κάποιοι σύγχρονοι Χρυσόστομοι, Φώτιοι και Μάρκοι Ευγενικοί (διότι έχουν μείνει και λίγοι αξιοπρεπείς επίσκοποι που δεν θα δεχτούν να παραχαράξουν την πίστι). Αν όμως συμμετέχουν ολίγοι επιλεχθέντες ... αντιπρόσωποι, ιδίως αν επιλεγούν οι υπακούοντες, τότε ... είναι σαν να αποφασίζει και στην Ορθοδοξία ΕΝΑΣ, όπως αποφασίζει ΕΝΑΣ αλάθητος, εκπρόσωπος του θεού στη Γή, εκδίδων τα αλάθητα δόγματα εκεί που λιγουρεύονται οι παπικολιγούρηδες και παπολιγούρηδες! Ε ρε τι πάθαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή