Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

ΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΓΟΗΤΕΣ των ημερων μας, πλανωντες και πλανωμενοι, που συστηματικα ψευδολογουν, μεθοδευμενα παραπλανουν τον εναπομειναντα λαο και κατακρεουργουν την αληθεια.



ΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΓΟΗΤΕΣ
των ημερων μας,
πλανωντες και πλανωμενοι,
που συστηματικα ψευδολογουν,
μεθοδευμενα παραπλανουν
τον εναπομειναντα λαο
και  κατακρεουργουν την αληθεια.




ΣΧΟΛΙΟ AMEΘΥΣΤΟΥ: Δέν έφυγε από τήν Εκκλησία ο Αγιος Μάρκος, όπως οι σημερινοί αποτειχισμένοι.
Εφυγε από τούς αιρετικούς γιά νά μείνει στήν Εκκλησία.
Δέν επικαλέστηκε κάποιον κανόνα πού έχει υποτίθεται ισχύ μεγαλύτερη από τόν Κύριο.
Δέν προσπάθησε νά εξουσιάσει τήν Θ. Ευχαριστία.
Δέν συνεργάστηκε μέ αγιομάχους.
Καί εν τέλει ο κλήρος καί ο λαός δέν πολέμησαν στό πλευρό τού Αυτοκράτορος μέχρι τέλους χωρίς νά μαγαριστούν;
Αμέθυστος


Αυτά γραφει και ξαναγραφει και κατ’ επαναληψι ξαναγραφει ο ανεκδιηγητος Αμεθυστος. Και ενώ παντοτε του απαντουν με συντριπτικες απαντησεις διαφοροι ειτε Αποτειχισμενοι, ειτε και αλλοι,  εκεινος …ποιει την νησσαν….και διαφευγει παντοτε σαν χελι και εμφανιζεται όταν εκεινος θελει με επαναλαμβανομενα αστεια και φαιδρα συνηθως …φληναφηματα.
Επειδη το ζητημα αφορα και την ΟΜΟΛΟΓΙΑ αλλα και συναγωνιστες της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ και…διαζωγραφιζεται σε αυτά ιδιαιτερα ο ιστολογος της Ομολογιας, η ΟΜΟΛΟΓΙΑ εχει να πη τα παρακατω. 
Περαν από το ότι γραφτηκαν αυτά τα αχαρακτηριστα σχολια κατω από κειμενο του εγκριτου Αγωνιστου Θεολογου Παναγιωτη Σηματη που εχει και τον πρωτο λογο και ειναι δικο του ζητημα αν σε απαντησει, απαντουμε και εμεις σε οτι μας αφορα στις γλωσσωδεις του γνωστου και μη εξαιρετεου σε συνηθισμενες χαμινικες κακοηθειες Αμεθυστου, χωρις να χρειαστη, αλλα ουτε και μας επιτρεπεται να μιμηθουμε την ….γνωστοτατη πεζοδρομιακη αντιχριστιανικη και αντιγεροντικη γλωσσα του.

 Γραφουμε συνεχεια και ενημερωνουμε νυχθημερον τον πιστο λαο για την σαφεστατη διδασκαλια αλλα και την πρακτικη των Αγιων Πατερων της Ορθοδοξιας. Ομως απευθυνομαστε δυστυχως σε …καρδιες πετρινες και σε…ωτα μη ακουοντων.
Δεν τους αγγιζουν ουτε οι Διδαχες των Αγιων, ουτε η Πρακτικη την οποια εφηρμοσαν στη ζωη τους και που εξαγεται απο την Αγια Γραφη και απο ολοκληρη την προφορικη και γραπτη Παραδοσι της Αγιας μας Εκκλησιας. Λεγει ο παραπανω κακοβουλος σχολιαστης Αμεθυστος διαφορες προκλητικες αναληθειες τις οποιες και επιτροχαδην και οσο γινεται συντετμημενα, διαψευδουμε.

Ασφαλως, δυστυχεστατε ανθρωπακο, και δεν εφυγε απο την Εκκλησια ο Αγιος Μαρκος, οπως δεν φυγαμε απο την Εκκλησια και εμεις οι Αποτειχισμενοι. 
Εφυγε ομως μακρυα και επαψε να επικοινωνει τελειως με τους υπογραψαντες τον Προδοτικο Ορο, ΑΜΕΣΩΣ ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΗΚΕ απο αυτους και τους ωνομαζε Γραικολατινους και Ιπποκενταυρους, οπως ειναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ μαλιστα και απο εκεινους οι σημερινοι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ και Λατινοφρονες πατριαρχες και αρχιεπισκοποι και επισκοποι που συλλειτουργουν με τους Αιρετικους, ταυτιζονται μαζι τους, κοινωνουν και αυτοπροβαλλονται και αλληλοεξυμνουνται και αλληλοεγκωμιαζονται μεσα στους ναους των Ορθοδοξων και αναγνωριζονται τα μυστηρια τους και αποκαλουνται και αναγνωριζονται Εκκλησιες τα …φολκλορ και τα …θεατρα τους και όχι μονο με θεωριες αλλα και με πραξεις και με υπογεγραμμενα ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ επισημα κειμενα με τις υπογραφες τους, σε πατριαρχικα συνεδρια, εκκλησιαστικες συσκεψεις, συνοδους και συναγωγες και τους οποιους εσυ προσκυνας, κοινωνεις μαζι τους, τους αποδεχεσαι και τους συναντας, ασχετα αν τους θεωρεις …μηχανηματα και σιδερενιες μηχανες που ...παραγουν ή τελουν τα ….μυστηρια του Θεου!!! Αυτους τους εδωσε πολλες εξουσιες ο Θεος και η Εκκλησια Του που ενω εσυ τους εκμεταλλευεσαι, ταυτοχρονα ισχυριζεσαι οτι δεν σε αγγιζουν και δεν σε μολυνουν, αξιοθρηνητε ΜΟΛΥΣΜΕΝΕ τον νουν και την καρδιαν Αμεθυστε.
 
ΝΑΙ, ο Αγιος Μαρκος δεν ηθελε καμμια επικοινωνια μαζι τους και οχι μονο εν ζωη, αλλα οπως ο ιδιος λεγει ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΣΥΝΑ,αλλα ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ. Δεν τα βλεπεις τυφλε αυτα και δεν τα ακους κουφε αυτα; Και τι βλεπεις και τι ακους; Μονο την ….Μαρια Λουϊζα και τις …αμπελοφιλοσοφιες σου;


ΝΑΙ, κακοβουλε και υβριστα, εμεις οι Αποτειχισμενοι δεν φυγαμε ποτε απο την Αγια Μητερα μας Εκκλησια και ειθε ποτε να μην γινη από κανενα μας αυτο,αλλα ΜΟΝΟ απο τους ενεργητικους και απο τους παθητικους ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, με τους οποιους εσυ κοινωνεις, αναπαυεσαι και ….επαναπαυεσαι!!! Δεν διαβασες ποτε στην προμετωπιδα της ιστοσελιδας μας οσα μετα την Αποτειχισι μας γραψαμε και αναρτησαμε; Ιδου η σαφεστατη και καθαρη δηλωσι μας:

ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΙ

Απληροφορητοι ανθρωποι,ή μαλλον κακοπροαιρετοι και κακοηθεις, μας κατηγορουν, οτι ειμεθα αποτειχισμενοι απο την Εκκλησια. Δεινοτατη συκοφαντια. Δεν ειμεθα αποτειχισμενοι απο την Εκκλησια. Ειμεθα εντος των τειχων της Εκκλησιας.Και με ολο το παθος της ψυχης μας αγωνιζομεθα υπερ της Ορθοδοξου Πιστεως και εναντιον των Αιρεσεων, και προ παντων εναντιον της Παναιρεσεως και Πανθρησκειας του Οικουμενισμου. Αποτειχισμενοι ειμεθα απο τους Oικουμενιστες επισκοπους, τους χειροτερους προδοτες της Ορθοδοξου Πιστεως και υπονομευτες της Εκκλησιας. Μενουμε στην Ορθοδοξια. Βρισκόμαστε εν Πλω. Εν Διωγμώ. Εν κατατρεγμω.

Οι Θειοι και Ιεροι Κανονες, βλασφημε, ειναι του Κυριου και της Εκκλησιας Του και των, ανα τους αιωνες, Αγιων Πατερων Του. Γιαυτο και ειναι ΘΕΙΟΙ και ΙΕΡΟΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ που κανονιζουν την ζωη του πιστου κληρου και του ευσεβους λαου.Χωρις τους Θειους και Ιερους Κανονες δεν υπαρχει Ορθοδοξια. Αληθεια, ποια είναι η δικη σου «εκκλησια»; Ποιον Κυριο δεχεσαι και επικαλεισαι, και ποιος είναι ο δικος σου «Κυριος»; Υπαρχει και καποιος άλλος …Κυριος, του Αδου και της Κολασεως, αλλα εχει την δυναμι να ….μετασχηματιζεται σε αγγελον φωτος!!!!
Ολοι οι Αγιοι και Ιεροι Κανονες είναι του Κυριου και ολοι εχουν Αγιοπνευματικη ισχυ. Ποτε θα μαθης αυτά τα απλα μαθηματα; Γερασες και κραζεις …αλαλα και μπαλαλα, ανορθοδοξιας και κακοδοξιας. 
Τι συμβαινει με την αφεντια σου, μεγαλε αρχιτεκτονα της Βαβελοσυγχυσεως; Δεν διαβασες τι γραφει για σενα και οσους εσυ μιμεισαι, ο Αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας; ΄Η μηπως ειναι και αυτος Πατερας β΄κατηγοριας;

«Φύγωμεν ον τούς τάς πατρικάς ξηγήσεις μή παραδεχομένους, λλά παρ’ αυτν πειρωμένους εσάγειν τά ναντία, καί τάς μέν ν τ γράμματι λέξεις περιέπειν ποκρινομένους, τήν δέ εσεβ διάνοιαν πωθουμένους· καί φύγωμεν μλλον φεύγει τις πό φεως. μέν γάρ νδακών τό σμα θανατο πρόσκαιρα, τς θανάτου ψυχς χωρίσας· ο δέ τς ψυχς ατς λαβόμενοι τος δοσι χωρίζουσιν ατήν το Θεο, περ στί θάνατος αώνιος τς θανάτου ψυχς. Φεύγωμεν ον τούς τοιούτους πάσ δυνάμει, καί προσφεύγωμεν τος ποτιθεμένοις τά εσεβ καί σωτήρια, ς συνάδοντα τας πατρικας παραδόσεσι» Αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας (ΕΠΕ, 10,356).


Σε ποιους αγιομαχους αναφερεσαι; Οι γερονταδες δεν ανακηρυττονται Αγιοι όταν οι ιδιοι δεν αποδεικνυουν ότι είναι αγιοι με την Χαρι του Θεου, τα σημεια, την ορθοδοξη βιοτη, τις πραξεις και τα λογια τους. Όλα μαζι αν εκφραζουν την ζωη των προηγουμενων Αγιων και την Πρακτικη των προηγουμενων Πατερων, τοτε αποδεικνυεται η αγιοτητα τους, αφου βαδισαν στην ιδια γραμμη, στην γραμμη των προαπελθοντων Αγιων και Πατερων. Εσυ ποιους θεωρεις Αγιους και ποιους αγιομαχους; Και για πες μας επιτελους; Οσοι δεν αναγνωριζουν έναν Γιγαντα Αγιο, σαν τον Αγιο Θεοδωρο τον Στουδιτη, που τον θαυμαζει ενας Κολοσσος Αγιος Ιουστινος Ποποβιτς και τον υβριζουν και τον αποκαλουν «δυστυχη και θλιβερο» δεν είναι υβριστες ΑΓΙΟΜΑΧΟΙ; Γι αυτό, λοιπον, και εμεις αλλα και οι Αγιοι του Θεου, οι ζωντανοι και οι απελθοντες, δεν εχουμε όχι μονο καμμια συνεργασια με Αγιομαχους, αλλα και ΚΑΜΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ και ΚΑΜΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με τους δεδηλωμενους και προκλητικους ελεεινους Αγιομαχους των ημερων μας.

Και οσοι ερευνουν και εξεταζουν την ζωη των σημερινων γερονταδων και βλεπουν ότι καποια πρακτικη και καποιες διδαχες τους είναι αμφισβητουμενες και αφηνουν …ΚΕΝΑ, τους εξυβριζουν ή αναζητειται αυτων των ΚΕΝΩΝ, η εξηγησι και η ερμηνεια τους;


Ο λαος της Κωνσταντινουπολεως, ανιστορητε, δεν σηκωσε στα χερια του με ανειπωτο ενθουσιασμο τους εξωμοτες και τους προδοτες Γραικολατινους που επεστρεψαν από την Φλωρεντια, αλλα τον ΜΟΝΟ τον ΜΟΝΩΤΑΤΟ ΠΑΠΟΜΑΣΤΙΓΑ ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ ΤΟΝ ΕΥΓΕΝΙΚΟ. Τους δε αλλους ηθελε να πεταξη στη θαλασσα και οι ιδιοι ζητουσαν να κοπουν οι γλωσσες τους που ομολογησαν και τα χερια τους που υπεγραψαν τα προδοτικα κειμενα. "Η δεξιά αύτη υπέγραψεν", έλεγαν, "κοπήτω. Η γλώσσα ωμολόγησεν, εκριζούσθω".  Και μετα, ολοι οι πιστοι εμειναν πιστοι στον Αγιο και τον ακολουθουσαν παντου οπου και αν πηγαινε και όταν εφυγε από την Εφεσσο και Αποτειχιστηκε ακομα περισσοτερο για να απομακρυνθη και τοπικα από τους Λατινοφρονες, δεν τον εγκατελειψαν. Μηπως εχεις εσυ καποια διαφορετικα στοιχεια και καποιες άλλες παραπομπες για να μας αποδειξεις ότι αυτος ο λαος τον αρνηθηκε και τον εγκατελειψε;
Και ενώ σου ετοιμαζα τα παραπανω ερωτηματα και θα επρεπε εσυ πρωτος να γνωριζεις καλα τα οσα διαδραματιστηκαν στην Κωνσταντινουπολι μετα την επιστροφη της αυτοκρατορικης αποστολης και να εκθεσεις τα συμβαντα, βλεπω ένα σχολιαστη να σου τα ψαλλει …διαφωτιστικα. Αντιγραφω από το ενημερωτικοτατο αυτο σχολιο …

Μερικά ιστορικά στοιχεία, για να δούμε πώς αντιστάθηκε ο χριστιανικός λαός στα όσα υπεγράφησαν, κάτω από αφόρητη βία, στη Φλωρεντία-Φερράρα, καθιστώντας την "ένωση" ψευδο-ένωση ως μηδέποτε εφαρμοσθείσα: 1) Γράφει ο Στ. Ράνσιμαν στη "Βυζαντινή Θεοκρατία": "Όταν επέστρεψε (ο αυτοκράτορας...) στην Κωνσταντινούπολη, βρήκε την κοινή γνώμη (δηλ. τον λαό του Θεού...) να αντιστέκεται με τόσο πάθος στην Ένωση, ώστε όχι μόνο δεν μπόρεσε να τη θέσει σε ενέργεια, αλλά και πολλοί επίσκοποι που είχε γίνει γνωστό ότι την ευνόησαν απομονώθηκαν από τα ποίμνιά τους και αναγκάστηκαν να αποδημήσουν στην Ιταλία". - 2) Γράφει και ο άγιος Νεκτάριος στο έργο του "Μελέτη ιστορική περί των αιτίων του σχίσματος": "Το δράμα όπερ διεδραμάτισαν ο αυτοκράτωρ και η ελληνική Εκκλησία από της εκκινήσεως αυτών εις Ρώμην μέχρι της επιστροφής εις Κωνσταντινούπολιν, κατέληξεν εις τραγωδίαν. Πολλά δυσάρεστα και αλγεινά επεφύλασσεν αυτοίς η επάνοδος. Ο αυτοκράτωρ άμα αφικόμενος έμαθεν τον θάνατον της εαυτού συζύγου και της του αδελφού αυτού Δημητρίου. Οι αρχιερείς αποβάντες από των τριήρεων διεμαρτύροντο προς τους υποδεχομένους αυτούς ως προδότας της ευσεβείας. "Η δεξιά αύτη υπέγραψεν", έλεγον, "κοπήτω. Η γλώσσα ωμολόγησεν, εκριζούσθω". Ο δε της πολιτικής ιστορίας συγγραφεύς λέγει: "Οι εν τη πόλει κληρικοί, ιερομόναχοι ιερείς, ηγούμενοι πνευματικοί και οι λοιποί ουκ ήθελον συλλειτουργήσαι τοις ελθούσιν, ή μνημονεύσαι αυτούς, αλλ' εχωρίζοντο αυτών ως ασεβών ειπείν. Πολλοί δε παρητήσαντο και την ιερωσύνην και γέγονεν η ένωσις διαίρεσις" " - Πράγματι ο λαός του Θεού 'κλήρος' και λαός, ακύρωσε ακαριαία και με απόλυτο τρόπο τα όσα διέφθειραν την πίστη της σωτηρίας μας... 

Κριμα ταλαιπωρε ιστοριοκαπηλε Αμεθυστε. Και προσπαθεις εσυ να διδαξης Ορθοδοξια εκει από την Κιναιδοχωρα που διαλεξες για τοπο της διαμονης σου. Προσεξε να μην χασης την αθανατη ψυχη σου από τους αλλοτριους των Αγιων δρομους που επελεξες να ακολουθησης και προσπαθεις με ψευδη και αναληθειες να διαστρεβλωσεις τα λογια τους αλλα και την ζωη τους και εξυβριζεις και συκοφαντεις τους σημερινους δουλους του Θεου που ακολουθουν κατά δυναμιν, τα βηματα και την ζωη Τους.


Υ.Γ. Και ένα μικρο αλλα σημαντικο απλο προσωπικο ερωτημα. Πισω σου σερνεις ακομα τρια ατομα, τρεις και ο …κουκος, που λεει η παροιμια, οπαδους και ταχα συνεργατες σου. Είναι συμφωνοι σε οσα γραφεις ή τους σερνεις από την μυτη σαν δουλους σου; Αυτα εμαθες εκει στην Αγγλια την πατριδα σου από τους Αγγλους βαρβαρους κατακτητες των υποδουλων λαων; Και καλα μπορει στα ακαταλαβιστικα….Λουιζικα φιλοσοφικα σου ισως να συμφωνουν ή να σιωπουν παθητικα και να μην τα καταλαβαινουν. Αλλα και τις πρωτοφανεις πεζοδρομιακες χυδαιολογιες σου εγκρινουν ή μηπως και επαυξανουν; Ετσι εκφραζονται και εκεινοι; Εμεις κατι τετοιο αντιληφθηκαμε ότι σερνονται πισω σου σαν αβουλα και ανορεχτα, σκυφτα και θλιβερα οντα, κατά τον ποιητη Βεριτη. Σαν μεγαλογκουρου, τους φαινεσαι, τους φερεσαι αλλα και τους εισαι; Δεν θα ακουσουμε καμμια φορα την φωνη τους; Τοσο κακοηχη είναι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου