Ο ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ, του 2016.
Ο Νεος Αρειος - μαλλον χειροτερος του Αρειου - και Καταληψιας του θρονου της Κωνσταντινουπολεως "πατριαρχης" Βαρθολομαιος Αρχοντωνης - αφου η Αιρεσι του Αρειου ηταν Χριστολογικη, ενω η διακηρυττομενη σημερινη Παναιρεσι του Οικουμενιστη Πανθρησκειαστη Βαρθολομαιου ειναι ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ, δηλαδη αρνειται και κατακρημνιζει ολοκληρο το οικοδομημα της Εκκλησιας του Χριστου - προ ημερων στο Πανεπιστημιακὸ Ἰνστιτοῦτο τοῦ
παπικοῦ κινήματος «Focolari» αφου εξερευσε για πολλοστη φορα τὴν κακόδοξη ἐκκλησιολογία του περὶ «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν» ποὺ «πρέπει μαζι με τον Παπα νὰ
προχωρήσουν» στὴν Ἕνωση, επεξετεινε τις φιλοδοξιες του και μιλησε και γιὰ «ανασύνθεση της ενότητας του σώματος του Χριστού που είναι η Εκκλησία»!!!
Και μονο γι αυτη την Εκκλησιολογικη αιρεσι την διακηρυχθεισα δημοσια και γυμνη τη κεφαλη ενωπιον των Φραγκολατινων Αιρετικων θα επρεπε να ειχε καθαιρεθη ο βλασφημος Αρχιαιρεσιαρχης των ημερων μας, πριν ακομα συγκληθη το Καϊαφικο συνεδριο των παρανομουντων Οικουμενιστων εκκλησιαστικων ηγετων το 2016.
Απειλει, λοιπον, ο θρασυτατος και βλασφημος Αιρεσιαρχης οσους αρνηθουν να αναγνωρισουν τις αποφασεις του επικειμενου Συνεδριου που το ονομαζει Μεγαλη Συνοδο της Ορθοδοξιας, και πριν ακομα συγκληθη, με καθαιρεσεις και αφορισμους.
Το θρασος του ειναι αμετρον και τα αισθηματα του θηριωδη και κακοηθεστατα.
Και μονο γι αυτη την Εκκλησιολογικη αιρεσι την διακηρυχθεισα δημοσια και γυμνη τη κεφαλη ενωπιον των Φραγκολατινων Αιρετικων θα επρεπε να ειχε καθαιρεθη ο βλασφημος Αρχιαιρεσιαρχης των ημερων μας, πριν ακομα συγκληθη το Καϊαφικο συνεδριο των παρανομουντων Οικουμενιστων εκκλησιαστικων ηγετων το 2016.
Απειλει, λοιπον, ο θρασυτατος και βλασφημος Αιρεσιαρχης οσους αρνηθουν να αναγνωρισουν τις αποφασεις του επικειμενου Συνεδριου που το ονομαζει Μεγαλη Συνοδο της Ορθοδοξιας, και πριν ακομα συγκληθη, με καθαιρεσεις και αφορισμους.
Το θρασος του ειναι αμετρον και τα αισθηματα του θηριωδη και κακοηθεστατα.
Ιδου μερος της εισηγησεως του:
“Συνοδικαὶ ἀποφάσεις, αἱ ὁποῖαι ἄλλοτε ἐγένοντο σεβασταὶ ὑπὸ τοῦ κλήρου καὶ τοῦ λαοῦ ὡς φωνὴ Θεοῦ («ἔδοξε γὰρ τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι καὶ ἡμῖν» {Πράξ. ιε’, 28}), σήμερον ἀμφισβητοῦνται ὑπὸ μερίδος πιστῶν, ἐνίοτε πρὶν ἢ ληφθοῦν καὶ ἀνακοινωθοῦν.
Εἶναι γνωστὸν ὅτι καὶ ἡ ἀποφασισθεῖσα ἵνα συνέλθῃ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος ἀμφισβητεῖται ὑπό τινων «ἀγωνιστῶν τῆς Ὀρθοδοξίας», ἀποκαλουμένη ὑπ’ αὐτῶν «Ληστρική» πρὶν ἢ ἀκόμη συνέλθῃ.
Ποῖον κανονικὸν κῦρος θὰ ἔχουν αἱ ἀποφάσεις τῆς Ἁγίας καὶ Μεγάλης Συνόδου καὶ ποίας κανονικὰς συνεπείας θὰ ἔχῃ ἡ τυχὸν ἀνυπακοὴ πρὸς αὐτάς;
Φρονοῦμεν ὅτι τοῦτο δέον νὰ διευκρινηθῇ ὑφ’ ἡμῶν πρὸς ἀποφυγὴν συγχύσεως παρὰ τῷ λαῷ τοῦ Θεοῦ καὶ ἄλλων δυσαρέστων συνεπειῶν ἐν τῷ σώματι τῆς Ἐκκλησίας.”
1) Δεν υπάρχει η αρχή του ενός στην ορθοδοξία με την έννοια που υπάρχει στον παπισμό. Ο κάθε ορθόδοξος πατριάρχης και ο κάθε ορθόδοξος επίσκοπος, στην Ορθοδοξία ούτε θεωρείται αλάθητος ούτε εκπρόσωπος του θεού στη Γή, ούτε εκδίδει αποφάσεις ως δόγματα, ούτε ομιλεί εξ όλης της ορθοδοξίας, πλην τυπικά, ουσιαστικά είναι μόνον επικεφαλής της επισκοπής του. Το "οικουμενικός" είναι άλλου παπά -και πολιτικής- ευαγγέλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή2) Όποιος μελετά Εκκλησιαστική Ιστορία γνωρίζει ότι υπήρξαν τοπικές και θεωρούμενες στην εποχή τους Οικουμενικές Σύνοδοι, τις αποφάσεις των οποίων εντέλει καλώς ή κακώς δεν αποδέχτηκε η τότε ή η μετέπειτα Εκκλησία, δηλ. υπήρξαν μεγαγενέστερές τους Σύνοδοι που ακύρωσαν αποφάσεις προηγηθεισών Συνόδων, και δεν επικύρωσαν την εγκυρότητα και οικουμενικότητα κάποιων Συνόδων, δηλ, τις ακύρωσαν, όχι πάντοτε επιτυχώς. Πρόχειρο παράδειγμα η περίοδος της εικονομαχίας.
3) Αλλά υπάρχει και το αντίστροφο φαινόμενο: Ενώ η επίσημη σημερινή καθεστυκιϊα κρατική εκκλησία δεν αναγνωρίζει κάποιες Οικουμενικές Συνόδους, δεν σημαίνει ότι αυτές δεν υπήρξαν: Για παράδειγμα, υπάρχει η Η' Οικουμενική Σύνοδος υπό τον Μεγάλο Φώτιο Πατριάρχη Κων/λεως την Οικουμενικότητα της οποίας τεκμηριώνει στον "τόμο χαράς" ο Δρ. θεολογίας - φιλολογίας κος Κων/νος Σιαμάκης. Ναι η όχι; Γιατί δεν την αναγωρίζουν; Είναι Οικουμενική Σύνοδος! ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΤΑΤΗ! Θα υπάρξουν κυρώσεις για όποιους -κακώς- για λόγους σκοπιμοτήτων δεν αναγνωρίζουν την Η' Οικουμενική Σύνοδο, που κατατρόπωσε το δήθεν "αλάθητο" του πάπα;
Εν τέλει η προσωρινή Ιστορία γράφεται από τους νικητές, αλλά η εκκλησιαστική Ιστορία δεν σταμάτησε, ούτε θα σταματήσει, θα υπάρξει και επόμενη και ασφαλώς και μεθεπόμενη Σύνοδος. Και πάντως υπάρχουν τα ασφαλή κριτήρια με τα οποία ο κάθε κατηχημένος πιστός μπορεί να αποδεχτεί ή όχι ως σωστές, κάποιες αποφάσεις, διότι εμείς οι πιστοί ενδιαφερόμαστε για τη σωτηρία της ψυχής μας και των άλλων, και όχι να είμαστε αρεστοί στους εκάστοτε κρατούντες. Ένα απλό παράδειγμα: Ως πιστός δεν είμαι υποχρεωμένος να αποδεχτώ ως σωστή την απόφαση κάποιας Συνόδου, για τον αφορισμό του μακαριστού Νικολάου Σωτηρόπουλου.
Την καθαίρεση του π.Ευθυμιου Τρικαμηνά την αποδέχεσαι κ.Καρδάση;Ποιά είναι η διαμαρτυρία σου στο θέμα αυτό;;Το καλοκαίρι τι θα κάνεις αν σε αφορίσει ο Βαρθολομαίος;;;
Διαγραφή