Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2016

Ο ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ, του 2016.

Ο ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ, του 2016.

Ο Νεος Αρειος - μαλλον χειροτερος του Αρειου - και Καταληψιας του θρονου της Κωνσταντινουπολεως "πατριαρχης" Βαρθολομαιος Αρχοντωνης - αφου η Αιρεσι του Αρειου ηταν Χριστολογικη, ενω η διακηρυττομενη σημερινη Παναιρεσι του Οικουμενιστη Πανθρησκειαστη Βαρθολομαιου ειναι ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ, δηλαδη αρνειται και κατακρημνιζει ολοκληρο το οικοδομημα της Εκκλησιας του Χριστου - προ ημερων στο Πανεπιστημιακὸ Ἰνστιτοῦτο τοῦ παπικοῦ κινήματος «Focolari» αφου εξερευσε για πολλοστη φορα τὴν κακόδοξη ἐκκλησιολογία του περὶ «ἀδελφῶν Ἐκκλησιῶν» ποὺ «πρέπει μαζι με τον Παπα νὰ προχωρήσουν» στὴν Ἕνωση, επεξετεινε τις φιλοδοξιες του και μιλησε και γιὰ «ανασύνθεση της ενότητας του σώματος του Χριστού που είναι η Εκκλησία»!!! 

Και μονο γι αυτη την Εκκλησιολογικη αιρεσι την διακηρυχθεισα δημοσια και γυμνη τη κεφαλη ενωπιον των Φραγκολατινων Αιρετικων θα επρεπε να ειχε καθαιρεθη ο βλασφημος Αρχιαιρεσιαρχης των ημερων μας, πριν ακομα συγκληθη το Καϊαφικο συνεδριο των παρανομουντων Οικουμενιστων εκκλησιαστικων ηγετων το 2016.
Απειλει, λοιπον, ο θρασυτατος και βλασφημος Αιρεσιαρχης οσους αρνηθουν να αναγνωρισουν τις αποφασεις του επικειμενου Συνεδριου που το ονομαζει Μεγαλη Συνοδο της Ορθοδοξιας, και πριν ακομα συγκληθη, με καθαιρεσεις και αφορισμους.
Το θρασος του ειναι αμετρον και τα αισθηματα του θηριωδη και κακοηθεστατα.
Ιδου μερος της εισηγησεως του:




“Συνοδικα ποφάσεις, α ποαι λλοτε γένοντο σεβαστα π το κλήρου κα το λαο ς φων Θεοδοξε γρ τ γί Πνεύματι κα μν» {Πράξ. ιε’, 28}), σήμερον μφισβητονται π μερίδος πιστν, νίοτε πρν ληφθον κα νακοινωθον. 
Εναι γνωστν τι κα ποφασισθεσα να συνέλθ γία κα Μεγάλη Σύνοδος μφισβητεται πό τινων «γωνιστν τς ρθοδοξίας», ποκαλουμένη π’ ατν «Ληστρική» πρν κόμη συνέλθ.

Ποον κανονικν κρος θ χουν α ποφάσεις τς γίας κα Μεγάλης Συνόδου κα ποίας κανονικς συνεπείας θ χ τυχν νυπακο πρς ατάς;

Φρονομεν τι τοτο δέον ν διευκρινηθ φ’ μν πρς ποφυγν συγχύσεως παρ τ λα το Θεο κα λλων δυσαρέστων συνεπειν ν τ σώματι τς κκλησίας.”

2 σχόλια:

  1. 1) Δεν υπάρχει η αρχή του ενός στην ορθοδοξία με την έννοια που υπάρχει στον παπισμό. Ο κάθε ορθόδοξος πατριάρχης και ο κάθε ορθόδοξος επίσκοπος, στην Ορθοδοξία ούτε θεωρείται αλάθητος ούτε εκπρόσωπος του θεού στη Γή, ούτε εκδίδει αποφάσεις ως δόγματα, ούτε ομιλεί εξ όλης της ορθοδοξίας, πλην τυπικά, ουσιαστικά είναι μόνον επικεφαλής της επισκοπής του. Το "οικουμενικός" είναι άλλου παπά -και πολιτικής- ευαγγέλιο.

    2) Όποιος μελετά Εκκλησιαστική Ιστορία γνωρίζει ότι υπήρξαν τοπικές και θεωρούμενες στην εποχή τους Οικουμενικές Σύνοδοι, τις αποφάσεις των οποίων εντέλει καλώς ή κακώς δεν αποδέχτηκε η τότε ή η μετέπειτα Εκκλησία, δηλ. υπήρξαν μεγαγενέστερές τους Σύνοδοι που ακύρωσαν αποφάσεις προηγηθεισών Συνόδων, και δεν επικύρωσαν την εγκυρότητα και οικουμενικότητα κάποιων Συνόδων, δηλ, τις ακύρωσαν, όχι πάντοτε επιτυχώς. Πρόχειρο παράδειγμα η περίοδος της εικονομαχίας.

    3) Αλλά υπάρχει και το αντίστροφο φαινόμενο: Ενώ η επίσημη σημερινή καθεστυκιϊα κρατική εκκλησία δεν αναγνωρίζει κάποιες Οικουμενικές Συνόδους, δεν σημαίνει ότι αυτές δεν υπήρξαν: Για παράδειγμα, υπάρχει η Η' Οικουμενική Σύνοδος υπό τον Μεγάλο Φώτιο Πατριάρχη Κων/λεως την Οικουμενικότητα της οποίας τεκμηριώνει στον "τόμο χαράς" ο Δρ. θεολογίας - φιλολογίας κος Κων/νος Σιαμάκης. Ναι η όχι; Γιατί δεν την αναγωρίζουν; Είναι Οικουμενική Σύνοδος! ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΤΑΤΗ! Θα υπάρξουν κυρώσεις για όποιους -κακώς- για λόγους σκοπιμοτήτων δεν αναγνωρίζουν την Η' Οικουμενική Σύνοδο, που κατατρόπωσε το δήθεν "αλάθητο" του πάπα;

    Εν τέλει η προσωρινή Ιστορία γράφεται από τους νικητές, αλλά η εκκλησιαστική Ιστορία δεν σταμάτησε, ούτε θα σταματήσει, θα υπάρξει και επόμενη και ασφαλώς και μεθεπόμενη Σύνοδος. Και πάντως υπάρχουν τα ασφαλή κριτήρια με τα οποία ο κάθε κατηχημένος πιστός μπορεί να αποδεχτεί ή όχι ως σωστές, κάποιες αποφάσεις, διότι εμείς οι πιστοί ενδιαφερόμαστε για τη σωτηρία της ψυχής μας και των άλλων, και όχι να είμαστε αρεστοί στους εκάστοτε κρατούντες. Ένα απλό παράδειγμα: Ως πιστός δεν είμαι υποχρεωμένος να αποδεχτώ ως σωστή την απόφαση κάποιας Συνόδου, για τον αφορισμό του μακαριστού Νικολάου Σωτηρόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την καθαίρεση του π.Ευθυμιου Τρικαμηνά την αποδέχεσαι κ.Καρδάση;Ποιά είναι η διαμαρτυρία σου στο θέμα αυτό;;Το καλοκαίρι τι θα κάνεις αν σε αφορίσει ο Βαρθολομαίος;;;

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου