Πέμπτη, 31 Δεκεμβρίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: ΟΙ θλιβεροι δυστυχεις Νεοαιρετικοι των ημερων μας σιγονταροοικουμενιστες της Παναιρεσης του Οικουμενισμου χτυπουν "απο μεσα" ανελεητα με θανατηφορες μαχαιριες το Σωμα της Εκκλησιας εκφραζοντας το μισος τους εναντιον των Αγιων Πατερων που διασφαλισαν το οικοδομημα Της με την Αγια Γραφη και τους Ιερους Κανονες. Ετσι καταπατουν και ποδοπατουν ασυστολα και ασεβεστατα τους Ιερους Κανονες και εκφραζονται υποτιμητικα και απαξιωτικα γι αυτους αποθαυμαζοντες και κορδακιζομενοι για την Μεταπατερικη θεολογια της χρεωκοπιας τους. Εξελθετε εκ μεσου αυτων και αφορισθητε, λεγει Κυριος.



Μέγας Βασίλειος, 
Σωφρόνιος τοῦ Essex 
καὶ Καθηγητης Μαντζαρίδης

του Βυζαντινολογου Μαριου Πηλαβακη

Καθετος ο Μεγας Βασιλειος και ολοι οι Αγιοι Πατερες για τα μικτα μοναστηρια.


Ο Οικουμενιστης Σωφρονιος Σαχαρωφ εγραψε στα παληα υποδηματα του τους Αγιους Πατερες.



Λίαν ἐπίκαιρος εἶναι ἡ ἐπιστολὴ τοῦ Μεγάλου καὶ Οὐρανοφάντορος Βασιλείου πρὸς τὸν ερομόναχον Γρηγόριον ποὺ συζοῦσε μὲ συνείσακτον. Παραθέτομεν τὸ κείμενο σὲ μετάφραση, ἐπ’ εὐκαιρίᾳ τῆς ἑτησίας μνήμης τοῦ Μεγάλου Πατρὸς τῆς Ἐκκλησίας μας, μὲ τὴν θερμὴν παράκλησιν ὅπως ὅλοι οἱ ἀφιερωμένοι εἰς τὸν Θεὸν μοναχοὶ καὶ λαϊκοὶ ἀκολουθήσουν τὰς ὁδηγίας του καὶ παύσουν νὰ σκανδαλίζουν δημοσίως τοὺς πιστούς.
   


 «νέγνωσα μέ κάθε μακροθυμίαν τ γράμμα σου κα θαύμασα, πς, ν μπορες ν' πολογηθς σύντομα κα εκολα δι τν πράξεων, δέχεσαι νά πιμένς ες τν ξιόμεμπτον διαγωγήν σου κα πιχειρες νά θεραπεύσς τά νίατα μ τν πολυλογίαν σου. Οτε πρτοι οτε μόνοι, Γρηγόριε, νομοθετήσαμν νά μ συνοικον γυνακες μέ νδρας.  
νάγνωσε τν κανόνα τν συνταχθέντα π τος Αγίους Πατέρας μν ες τν σύνοδον τς Νικαίας, ποος παγορεύει σαφς ν διατηρον ο γαμοι συνεισάκτους(Κανν Γ’, Α’ τς ν Νικαί Οκουμενικς Συνόδου); λλωστε ξία τς γαμίας ες τοτο γκειται, ες τ ν διαχωρίζωνται ο μοναχο π τν συναναστροφν τν γυναικν. άν μως κατ' νομα μόνον παγγελλόμενος τν ρετν νεργ πως ατο πο συνοικον μ γυνακας, εναι φανερν τι πιδιώκει τν σεμνότητα τς παρθενίας μ τ λόγια, ν δν πέχει τς πρεπείας τς δονς.
   Τόσον δέ περισσότερον ε
κολα πρεπε ν δεχθς τν ξίωσίν μας, σον βεβαιώνεις τι εσαι λεύθερος π κάθε σωματικν πάθος. Φυσικά οτε εμαι πεπεισμένος τι ατς πού φθασε τά βδομήντα του χρόνια συνοικε μπαθς μέ γυνακα οτε πεφασίσαμεν σα ρίσαμεν π βεβαιότητα τι συνέβη καμμία τοπος πρξις. Τ ρίσαμεν διότι διδάχθημεν π τν πόστολον ν μ θέτωμεν πρόσκομμα σκάνδαλον ες τν δελφόν(Πρβλ. Ρωμ. 14,13.). Γνωρίζομεν δ τι μία νέργεια πο γίνεται π μερικος γις, ες λλους καθίσταται φορμ δι' μαρτίαν.
   Δι
τοτο σ διετάξαμεν, κολουθοντες τν ντολν τν Αγίων Πατέρων, ν χωρισθς π τν γυνακα. Διατ λοιπόν κατηγορες τν χωρεπίσκοπον κα νθυμεσαι παλαιν χθραν; Διατ δ μέμφεσαι κα μς τι χομεν εκολα τ ατιά μας ες τ ν δεχθμεν διαβολς κα δν μέμφεσαι τν αυτν σου πο δν νέχεται νά παλλαγ τς συναναστροφς τς γυναικός.  

πομάκρυνε λοιπόν ατν πό τν οκίαν σου κα γκατάστησε τν ες μοναστήριον. 
Ατη ν μείν μαζ μ παρθένους κα σύ ν πηρετσαι π νδρας, δι ν μ βλασφημται ξ ατίας μας τ νομα το Θεο (Πρβλ. Ρωμ. 2,24.). σον καιρν μως κάμνεις ατά, α μυριάδες ατν πο γράφεις ες τς πιστολς σου, δν θ σ φελήσουν τίποτε. θ’ ποθάνης ργός κα θ δώσς λόγον ες τν Κύριον δι τν ργίαν σου. Ἐὰν δε τολμήσεις ν διατήρησς τν ερωσύνην, χωρς ν διορθώσης τν αυτν σου, θ εσαι νάθεμα δι' λον τν λαν κα σοι σ ναγνωρίζουν θ φορισθον π λην τν κκλησίαν.

(Ἐπιστολὴ ὑπ’ἀριθμ. 55 πρὸς Γρηγόριον PG30, 812828. Μετάφρασις ὑπὸ Π.Κ. Χρήστου, Ε.Π.Ε., Πατερικαὶ Ἐκδόσεις «Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς», Βασίλειος ὁ Μέγας, τόμος 3, Θεσσαλονίκη 1973, σσ. 301305).
    

Σαφής, σαφέστατος ὁ μέγας φωστὴρ τῆς Καισαρείας εἰς τὸ ζήτημα τῶν συνεισάκτων. 
Καὶ ἐρωτᾶται εὐθέως ἐπ’ αὐτοῦ ὁ Ὁμότιμος Καθηγητὴς τοῦ Α.Π.Θ. κ. Γ. Μαντζαρίδης: Ἀποδέχεται τὰς ἀπόψεις αὐτὰς τοῦ μεγάλου Βασιλείου; 
Ἐὰν ναὶ, διὰ ποῖον λόγον τότε χει θέσει σκοπν ες τν ζων του ν προβάλλ προκλητικώτατα καὶ νὰ ἐξισώνῃ τὸν Σωφρόνιον τοῦ Essex (ὁ ὁποῖος ἵδρυσεν μεικτὴν μονὴν που συζον μοναχο κα μοναχα) μ τν γιον Γρηγόριον τν Παλαμν
Διὰ ποῖον λόγον ἀνέλαβεν ἐργολαβικῶς μὲ τὴν πλουσίαν ὑποστήριξιν τῆς σκανδαλοποιο μονς το Βατοπαιδίου καὶ ρισμένων λλων μονν κα μητροπολιτν, τὸ ἔργον τῆς ἁγιοποιήσεως το δεινο παραβάτου τν ερν Κανόνων γ. Σωφρονίου Σαχάρωφ; 
Ἔχει μελετήσει τὸ βιβλίον τοῦ παπικοῦ ἁγίου Ίωάννου τοῦ Σταυροῦ Σκοτειν νύχτα τς ψυχς διὰ νὰ ἴδῃ τς τραγικς ντως μοιότητας μ τ βιβλίον το Σαχάρωφ «ψόμεθα τν Θεν καθς στ»
Εἰς τὴν ἰστοσελίδα μας εὑρίσκονται ἱκανὰ στοιχεῖα, τὰ ὁποῖα ἀποδεικνύουν εἰς τοὺς καλοπροαίρετους, ὅτι ὁ Σωφρόνιος Σαχάρωφ το γευστος τς ρθοδόξου Θεολογίας κα γνώστης κα θαυμαστς τς παπικς θεολογίας το Θωμ το κινάτου, μέσῳ τοῦ Ἰωάννου τοῦ Σταυροῦ, τὴν ὁποίαν προσεπάθησεν, δυστυχῶς δι’ αὐτὸν ἀνεπιτυχῶς νὰ ὀρθοδοξοποιήσῃ.
    Καλοῦνται ὅλοι οἱ προβάλλοντες τὸν Σαχάρωφ ὡς νέον Παλαμν νὰ μελετήσουν σοβαρῶς τὰ ἔργα του καὶ νὰ ὑποδείξουν εἰς τοὺς πιστοὺς τ μέτρητον πλθος τν κακοδοξιν του.
    Ὁ ἑορταζόμενος σήμερον μέγας Βασίλειος ἀλλὰ καὶ ὅλοι οἱ μεγάλοι πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ βεβαίως Οἰκουμενικαὶ καὶ Τοπικαὶ Σύνοδοι πηγόρευσαν δι παντς τν συνοίκησιν φιερωμένην νδρν μ γυνακας κα δ μοναχς.

2 σχόλια:

  1. ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ιερωνυμος τσιπρας ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΕΙ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
    ΙΣΩΣ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΑΝΗΣΥΧΗΣΑΝ ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ
    ΘΑ ΔΟΥΜΕ.......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αξιος που με τον αντρικιο λογο σου τους αναγκασες να βρουν αλλου λιμανι το μονο σιγουρο ειναι για τον ιερωνυμο οτι θα λειτουργησει στο παλαιο φαληρο εαν θα παει ο τσιπρας ας περιμενουμε ΜΠΡΑΒΟ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου