Ο μεγάλος αιρετικός Ζηζιούλας, συνεχίζει να προκαλεί με την επανάληψη των αιρετικών θέσεων!
Οἱ
Οἰκουμενισές τὸν ἐξυμνοῦν καὶ βραβεύουν, καὶ ἄρα ἀποδέχονται τὶς θέσεις του:
Ὁμιλεῖ
γιὰ τὸν ἐξοβελισμὸ Ἁγίων ὡς ὁ Γρηγόριος Παλαμᾶς καὶ Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός (ποὺ δὲν
ὑπάγονται στοὺς Πατέρες τῆς "ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας"!).
Ὁμιλεῖ
γιὰ "Ἐκκλησία ἐκτὸς τῆς Ἐκκλησίας!
Χαρακτηρίζει
τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ...μυωπική!
Δυστυχώς ο μητροπολίτης Περγάμου δεν προσεγγίζει το διαπραγματευόμενο ζήτημα με όρους και κατηγορίες ορθοδόξου πατερικής θεολογίας αλλά με βάση τα όσα επιτάσσει το ιδεολόγημα της "πολιτικής ορθότητας".
ΑπάντησηΔιαγραφήΛ.Ν.
Διαφωνῶ μέ τό σχόλιο τοῦ ἀθρογράφου περί δῆθεν σκυλεύσεως τοῦ Καθηγητοῦ Καρμίρη. Ἐν προκειμένω δέν διαστρέφει τά λόγια καί τό πνεῦμα τοῦ Καθηγητοῦ ὀ Περγάμου. Τά ἴδια τά λόγια (οἱ θέσεις) τοῦ Καθηγητοῦ εἶναι ἀπό ὀρθοδόξου θεολογικῆς ἀπόψεως "διεστραμμένα". Τό "ταμπού" Καρμίρης, καλῶς ἤ κακῶς, εἶναι πλέον ἀδικαιολόγητο. Ὅλοι κρίνονται. Κριτήριο δέ τῆς Ὀρθοδοξίας πάντων εἶναι ἀποκλειστικῶς καί μόνον ἡ συμφωνία μετά τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας. Αὐτοί εἶναι ἡ αὐθεντία μας καί ὄχι οἰ καθηγητές καί διανοητές, χωρίς νά μειώνεται ἡ ὅποια ἄλλη προσφορά των. Ἔτσι γιά νά λέμε, ἐπιτέλους, τά πράγματα μέ τό ὄνομά τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή