Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: "Το Αλβιωνιον Φαντασμα, το Λυσσωδες κακον, Ο Κυνισκος, το Κητωδες Τετρακεφαλον Τερας", (κατα μικραν παραλλαγην των χαρακτηρισμων του πραοτατου αγιου απευθυνομενων στον υπουλον "υιον του" Μαξιμον τον κυνικον φιλοσοφον), (Αγιος Γρηγοριος ο Θεολογος) ΕΠΕ 10,102, που ακουει στο Ψευδωνυμο Αμεθυστος-Μεθυσμενος και με το πραγματικο του ονομα, Γιαννης Πατρωζος και η τριμελης Αγιομαχος συμμορια του, εκβραζει απο το βρωμερο του στομα αφρους λυσσας απο το Οργιωδες βιλαετι του, ως Κυνικος φιλοσοφος που φιλοσοφει αμπελοφιλοσοφιες ανοησιων και υβρεων, καθ' υποτροπην και σε ακατασχετον ρυθμον, τον Θεο μας και τους Αγιους Του. Οι Τερατανθρωποι αυτοι, θολωνουν το τοπιο γυρω τους, με το να καταχωρουν κειμενα απο ...."επιλεγμενους" αγιους, τους οποιους συνηθως διαστρεβλωνουν και προσπαθουν να εμφανιζονται σαν Ορθοδοξοι ενω ειναι κρυπτομενοι ιδιομορφοι Οικουμενιστες Αιρετικοι της εποχης μας. ΜΑΚΡΥΑ ΤΟΥΣ. Μην τους διαβαζετε, θα ΠΑΝΟΥΚΛΙΑΣΕΤΕ. Δεν ανηκουν πουθενα οι ΕΛΕΕΙΝΟΙ αυτοι τυποι. Οι τερατωδεις αυτοι υπανθρωποι της Αμπελοφιλοσοφιας....Το ιστολογιο τους μονο ως Βιλα Οργιων μπορει να χαρακτηρισθη.


Ο "Αμέθυστος" χαρακτηρίζει τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη «θλιβερὸ ἅγιο» και "Μωάμεθ"!

Κάθε φορὰ ποὺ γράφουμε κάτι τοὺς Ἱ. Κανόνες τῆς Ἐκκλησίας μας καὶ εἰδικὰ γιὰ τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη, τὸν μαρτυρικὸ καὶ ἡρωϊκὸ αὐτὸ Ἅγιο τῆς Ἐκκλησίας μας, τὸ ἱστολόγιο "Ἀμέθυστος" ἐνοχλεῖται ἀφάνταστα καὶ ἐπιτίθεται στὸν Ἅγιο (καὶ βέβαια σὲ μᾶς), διαστρεβλώνοντας τὴν σκέψη μας καὶ συκοφαντώντας μας οὐσιαστικά, ἀφοῦ μᾶς κατηγορεῖ γιὰ πράγματα, διαφορετικὰ ἀπὸ ἐκεῖνα ποὺ διατυπώνουμε (πάντα μὲ τὴν πρόθεση νὰ συμφωνοῦμε μὲ τὴν σκέψη τῶν Ἁγίων Πατέρων). Συγχέει δὲ κάποιες ἐνέργειες Στουδιτῶν μοναχῶν, ἄσχετες μὲ τὸν ἅγιο Θεόδωρο, γιὰ νὰ τὸν πλήξει, καθιστάμενος ἔτσι ἁγιομάχος.
Ἀποφεύγουμε νὰ ἀπαντήσουμε, γιατὶ δὲν βγάζει κανεὶς ἄκρη ἀπὸ τὶς ἐσκεμμένα ἀνολοκλήρωτες, ἀκατανόητες, θολὲς καὶ σκοτεινὲς σκέψεις καὶ σχόλιά του, ποὺ γιὰ νὰ τὰ καταλάβει κανεὶς χρειάζεται τὸν "μίτο τῆς Ἀριάδνης". Ὁ Χριστιανισμὸς τοῦ "Ἀμέθυστου" εἶναι γιὰ τοὺς λίγους καὶ ἐκλεκτοὺς "φωτισμένους" ἀριστοκράτες τοῦ "πνεύματος".
Ἀναφερόμαστε σ' αὐτὸν σήμερα,  διότι καὶ πάλι (μάλιστα ἡμέρα ἑορτῆς τοῦ ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, παίρνοντας ἀφορμὴ ἀπὸ τὴν προηγούμενη ἀνάρτησή μας)ξιφουλκεῖ κατὰ τοῦ Ἁγίου βλασφημώντας τον σκαιῶς ὡς κάποιον ...Μωάμεθ!!! Γράφει:
«Η Στρατευμένη εκκλησία βρήκε τόν Μωάμεθ της, καθιστώντας ταυτόχρονα τό Πηδάλιο, τό ΚΟΡΑΝΙΟ τού "ορθοδόξου" νεομωαμεθανισμού» (ἐδῶ).
Δὲν άξίζει νὰ ἀσχοληθεῖ κανεὶς περισσότερο μαζί του· δημοσιεύουμε ἁπλῶς παλαιότερη ἀνάρτησή μας, ὅταν πάλι ὁ θεομάχος "Ἀμέθυστος" χαρακτήρισε τὸν ἅγιο Θεόδωρο "θλιβερό" ἅγιο! 

___________________________________________________________________________

Οι μάσκες έπεσαν!

http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/11/blog-post_12.html

Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ «ΑΜΕΘΥΣΤΟΥ»

Χαρακτηρίζει τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη
«θλιβερὸ ἅγιο»!

       
    Δυστυχῶς ὁ "Ἀμέθυστος" ἀποκαλύπτεται πλήρως. Ἔρριξε τὶς μάσκες καὶ ἀποδεικνύεται Ἁγιομάχος!  Τὰ βάζει ἐμμέσως καὶ ἀμέσως μὲ τὴν Ἐκκλησία καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα ποὺ ἀναδεικνύει τοὺς Ἁγίους! Κάνει ὅ,τι κατηγορούσε κάποτε, κάποιους, ἐπειδὴ κακῶς δημοσίευσαν ἄρθρο ποὺ στρεφόταν κατὰ τοῦ Γέροντα Παϊσίου, ποὺ ἐν πάσῃ περιπτώσει δὲν ἔχει ἀκόμα ἀνακηρυχθεῖ Ἅγιος!
      Ἔτσι, ἀντὶ ἄλλης ἀπαντήσεως στὴν προηγουμένη ἀνάρτησή μας, μὲ τὴν ὁποία καταγγείλαμε τὴν αὐθαίρετη κατηγοροποίηση τῶν Ἁγίων σὲ πρώτη καὶ δεύτερη κατηγορία, ἐπανῆλθε, βλασφημώντας πλέον τὸν Ἅγιο τῆς Ἐκκλησίας ποὺ (ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἀγῶνες του κατὰ τῶν Εἰκονομάχων) ἔχει γράψει τοὺς ἐν ἰσχύει Ὕμνους τοῦ Τριωδίου καὶ ἀποκαλώντας τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη «θλιβερὸ Ἅγιο», ἐπειδὴ δὲν ταιριάζει στὶς περὶ αὐτοῦ ἀναλύσεις κάποιων ὁμοίων του!
       Ὁ Θεὸς νὰ τὸν συγχωρέσει!

 "AMΕΘΥΣΤΟΣ"
Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2014

Αυτός ο θλιβερός Αγιος κατέστησε τήν νίκη τών πιστών εναντίον τών εικονομάχων, μιά τραγική Πύρρειο νίκη. Αντικατέστησε τήν Χαρη του Κυρίου, τήν Εκκλησία, μέ τούς κανόνες τής εκκλησίας, γεννώντας τόν κληρικαλισμό , πού επικρατεί πλήρως στίς μέρες μας. Αλλαξε ακόμη καί τούς Μοναστικούς κανόνες τού Μ. Βασιλείου. Η Παπική εκκλησία είναι η εκκλησία τής Ιεραρχίας. Αντικατέστησε δηλ. πρώτη αυτή τόν Κύριο, επινοώντας μάλιστα μιά ιεραρχία στήν ίδια τήν Αγία Τριάδα, μέ τούς κανόνες. ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟ ΤΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ. Τό οποίο στίς μέρες μας μεταλλάχθηκε στήν εξουσία τού κλήρου πάνω στούς πιστούς. Καταργώντας τήν Εκκλησία τού Χριστού. Σήμερα υπάρχουν Αγιοι τής ''εκκλησίας'' καί Αγιοι ''σώμα'' Χριστού. Στήν Δευτέρα Παρουσία, άς μήν ξεχνούμε, θά βρεθούμε πρό εκπλήξεων. Ο Αγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης έγραψε ερμηνείες τών κανόνων, γιά νά μήν καταλήξουν στό πνεύμα τού Γράμματος, όπως σήμερα. Μπορούμε νά ερμηνεύσουμε όμως τίς Εντολές τού Κυρίου; ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΩΝ. Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΒΡΙΣ.  Ας λάβουμε όμως υπ' όψιν, έστω τήν τελευταία στιγμή καί τόν Απόστολο Παύλο.ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α΄,12. Διαιρέσεις δέ χαρισμάτων εισί, τό δέ αυτό Πνεύμα. καί διαιρέσεις διακονιών εισί ( τού κλήρου), καί ο αυτός Κύριος. καί διαιρέσεις ενεργημάτων εισίν, ο δέ αυτός εστι Θεός, ο ενεργών τά πάντα εν πάσιν.
ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ.

Αμέθυστος
απο την Πατερικη παραδοσι

4 σχόλια:

  1. Τι άποψη έχει ο κύριος αυτός για την αγιότητα του αγίου Αυγουστίνου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτόν τον άνθρωπο εκτός από δαιμονισμένο δεν ξέρω πλέον πως θα μπορούσα να τον χαρακτηρίσω. Δεν πάει καθόλου καλά είναι βλαμμένος για αυτό και γράφει με τέτοια έπαρση και αλαζονεία, κρίνοντας και τους Αγίους. Όχι, μόνο αυτό αλλά έχει το θράσος να γράφει: @ Στήν Δευτέρα Παρουσία, άς μήν ξεχνούμε, θά βρεθούμε πρό εκπλήξεων@ , υπονοεί δηλαδή ότι μπορεί να βρεθούμε προ εκπλήξεων βλέποντας τον Άγιο Θεόδωρο όχι στον χορό των σεσωσμένων; γιατί εγώ αυτό κατάλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρέ αντίχριστε παλαιοημερολογίτη σε ποιά παράταξη είσαι;;

      Αμέθυστος

      Διαγραφή
    2. Μαζέψτε τον γρήγορα τον "γλεύκους μεμεστωμένο". Την αγιότητα αναγνωρισμένων αγίων αμφισβητεί κατά τρόπο απαράδεκτο, τους κανόνες τους αντιμάχεται και αποδομεί το κύρος του ιερού κλήρου στη συνείδηση των πιστών γράφοντας για "κληρικαλισμό".
      Παραθέτει κάποια κείμενα και μετά τα σχολιάζει προβαίνοντας σε σωρεία παντελώς αυθαίρετων συμπερασμάτων που συντονίζονται με τις ιδεοληψίες του.
      Αφήνω το τρισάθλιο λεξιλόγιο που μεταχειρίζεται συναγωνιζόμενος κάποιον που υπογράφει με το ψευδώνυμο "χαλάρωσε"!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου