Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2015





Σας παρουσιάζω σε μετάφρασή μου από το Αγγλικό κείμενο και σε δύο συνέχειες, το άρθρο το οποίο ανέφερε στο χθεσινό (21/8/2015) σημείωμά του ο Dr. Paul Craig Roberts σχετικ΄σ με την λεηλασία της πατρίδος μας. Μελετήστε προσεκτικά το ανοσιούργημα στο οποίο συναίνεσε σύσσωμο το σάπιο πολιτικό κατεστημένο της Ελλάδος.

Το «Σχέδιο Ανάπτυξης Περιουσιακών Στοιχείων» για την Ελλάδα δημοσιεύτηκε και όλα βαδίζουν προς την ιδιωτικοποίηση της χώρας. Τα Ελληνικά θαλάσσια λιμάνια, οι αερολιμένες, οι αυτοκινητόδρομοι, οι εταιρείες του πετρελαίου, του ύδατος και του φυσικού αερίου, τα ακίνητα, τα θέρετρα, όλα είναι προς πώληση.

Η υπερχρεωμένη Ελλάδα έχει αναγκαστεί να πουλήσει τον οικογενειακό άργυρο παίρνοντας μέρος σε ένα πάρα πολύ γνωστό παραμύθι και κάνοντας την αρχαία ιστορία να επαναλαμβάνεται.

Το Ελληνικό Αναπτυξιακό Ταμείο Δημόσιας Περιουσίας έχει δημοσιευθεί από τον Γερμανό ευρωβουλευτή των Πρασίνων Sven Giegold, οποίος είπε ότι ο Ελληνικός λαός «μετά βίας γνωρίζει» τι θα πωληθεί και ότι έχει «το δικαίωμα» να γνωρίζει.

Η πώληση των Ελληνικών περιουσιακών στοιχείων για να συγκεντρωθούν τα 56 δις δολάρια (50 δις ευρώ), απαιτήθηκε από τους πιστωτές της Ελλάδος, την τρόικα. Το έγγραφο αποκαλύπτει ότι το 66% της εταιρείας διανομής και επεξεργασίας του φυσικού αερίου θα πωληθεί στο Azerbaijan. Το 35% της πρώτης εταιρείας διυλιστηρίων πετρελαίου της Ελλάδος θα πωληθεί μαζί με το 17% της εταιρείας διανομής ηλεκτρικού ρεύματος και το 65% του διανομέα φυσικού αερίου, της ΔΕΠΑ.

Όλες οι υπηρεσίες τρένων και λεωφορείων θα βγουν στο σφυρί, μαζί με την Ελληνική εταιρεία τηλεφωνικών και ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Ακόμη και πριν από το να ολοκληρωθεί η συμφωνία διάσωσης και τα χρήματα να φτάσουν με ασφάλεια στις Ελληνικές τράπεζες, οι Γερμανοί είχαν νικήσει στην προσπάθειά τους να λάβουν πάνω από 14 Ελληνικά αεροδρόμια για τα επόμενα 40 χρόνια, πληρώνοντας 1,36 δις δολάρια (1,23 δις ευρώ) για αυτό το προνόμιο.

Η Fraport θα κατέχει και θα εκμεταλλεύεται τα πιο δημοφιλή τουριστικά αεροδρόμια νησιών στην Ελλάδα.

Από τα 56 δισεκατομμύρια δολάρια (50 δις ευρώ) που απαιτούνται από την εκποίηση περιουσιακών στοιχείων και τραπεζιτικών μετοχών, μόνο 8.69 δισεκατομμύρια δολάρια (7,7 δις ευρώ) έχουν συμφωνηθεί μέχρι τώρα.

Ο Nick Dearden, οικονομικός εμπειρογνώμων και αγωνιστής, λέει ότι «Δεν έχει νόημα να πωλήσει κάποιος πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία στη μέση της χειρότερης οικονομικής ύφεσης της Ευρώπης στα τελευταία 70 χρόνια».

Γράφοντας στην Global Justice Now, ο Dearden λέει: «Η συντριπτική πλειοψηφία των αντληθέντων κεφαλαίων θα πάει πίσω στους πιστωτές για την αποπληρωμή του χρέους και την ανακεφαλαιοποίηση των Ελληνικών τραπεζών.

Από τους Γερμανικούς φορείς εκμετάλλευσης αερολιμένων και εταιρειών τηλεφωνίας μέχρι τους Γαλλικούς σιδηρόδρομους, που βάζουν χέρι στην οικονομία της Ελλάδος. Για να μην αναφέρουμε τις Ευρωπαϊκές επενδυτικές τράπεζες και τα δικηγορικά γραφεία που κάνουν μια γρήγορη "μπάζα" κατά τη διαδρομή.

Το ατομικό συμφέρον των Ευρωπαϊκών κυβερνήσεων στο να εξαναγκάζουν αυτές τις πολιτικές στην Ελλάδα αφήνει μια ιδιαίτερα δυσάρεστη γεύση ... εργαζόμενοι θα πρέπει να απολυθούν, οι συνθήκες εργασίας έγιναν χειρότερες, ενώ η elite της Ευρώπης κερδοσκοπεί».

Ο Dearden συνεχίζει την καυστική του επίθεση κατά της εκποίησης των περιουσιακών στοιχείων της Ελλάδος:

«Η ιδιωτικοποίηση στο πλαίσιο της συμφωνίας διάσωσης ισοδυναμεί με απαλλοτρίωση, όπως συμβαίνει αναγκάζοντας ένα χρεωκοπημένο νοικοκυριό να πωλήσει τα ασημικά της οικογένειας προκειμένου να εξοφλήσει τα χρέη ... οι νικήτριες Ευρωπαϊκές Βόρειες κυβερνήσεις καλούν τώρα τις εταιρείες τους να συμμετάσχουν στα λάφυρα».

Φαίνεται ότι η αρχαία ιστορία επαναλαμβάνεται.

Το 1871, η αρχαία ελληνική πόλη της Τροίας ανακαλύφθηκε από τον Γερμανό επιχειρηματία και αρχαιολόγο Heinrich Schliemann ο οποίος με την χρήση δυναμίτη κατέστρεψε πολλά σημαντικά έργα τέχνης, με συνέπεια η μέθοδος εξερεύνησής του να καταδικαστεί.

Όμως τα λάφυρα της Τροίας παρέμεναν πάντα στα χέρια του Schliemann, ο οποίος το 1884 παρέδωσε το σύνολο της συλλογής στο Βερολίνο. Τα σημερινά Ελληνικά λάφυρα είναι στα χέρια της τρόικα η οποία θα επιβλέπει κάθε συμφωνία που θα γίνει και θα αποφασίζει πού θα πηγαίνουν τα χρήματα.

Πολιτική Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ»
Χαρ. Τρκούπη 153
Τ.Κ.:
114 72
Τηλέφωνο:
2103637442 - 2130297996
ΦΑΞ:
2103637012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου