Κυριακή 16 Αυγούστου 2015



ΘΛΙΨΗ

ΠΡΟΣΒΟΛΗ

ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗ

του Θεολογου Νικολαου Πανταζη




Ο Αποτειχισμενος αδελφος μας απο την Αυστραλια Θεολογος Νικολαος Πανταζης – τον οποιον και ευγνωμονως ευχαριστουμε - μας απεστειλε τις παρακατω επισημανσεις απο την δημοσιευσι του αρθρου "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΤΥΜΕΝΗ ΤΟΝ ΗΛΙΟ" το οποιο δημοσιευσαμε χθες στην ΟΜΟΛΟΓΙΑ  και επισημαινει οτι ανηκει μαλλον στην Οραματιστρια και Πνευματιστρια Βασουλα Ρυντεν.

Θεος φυλαξει, να δημοσιευσουμε εμεις σκοπιμα ένα τετοιο αρθρο μιας πνευματιστριας. 
Μας εσταλη απο ανωνυμο εμειλ και επειδη μας φανηκε …ορθοδοξο, το δημοσιευσαμε.

Το απορριπτουμε ασφαλως μετ’ οργης, αγανακτησεως και μετ' αφορητου βδελυγμιας, εστω και αν εμφανιζεται να μιλαει ορθοδοξα.

Και το κατεβαζουμε αμεσως και το ριπτουμε στα κοπρια του Διαβολου.

Την Βασουλα Ρυντεν την ειδαμε να την ευλογει εκεινος ο ΔΙΑΒΟΗΤΟΣ Οικουμενιστης πατριαρχης Αλεξανδρειας Θεοδωρος, με την ....θλιβερα του ιστορια και τις σημερινες ....θλιβερες ροζ Μπραζαβιλιες ιστοριες.

Γεμισαν οι επισκοπικοι και οι πατριαρχικοι θρονοι με φθορους ανθρωπους που αποδεικνυουν περιτρανα ότι απεπτει η Χαρις όχι μονο από τους ιδιους αυτους τους φθορους αλλα και από τις "λεγομενες εκκλησιες και τα πατριαρχεια» τα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ και τα ΑΙΡΕΤΙΚΑ, κατά τον πατερα Θεοδωρον Ζησην, ο οποιος τουτο το ρημα αληθως ερευξατο και απεδωσε Αληθεστατα και Δικαιοτατα, στην λεγομενη «κρατικη εκκλησια της Ελλαδος» την "εκκλησια" των ΜΑΤ και των Κανιβαλλικων Μεταμοσχευσεων..


Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ μου Οδυσσέα
Χρόνια πολλά κι ευλογημένα από την Μητέρα της Ζωής.
Λυπήθηκα πάρα πολύ και ένιωσα θλίψη φοβερή σαν είδα στην ιστοσελίδα σου το άρθρο:
"Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΤΥΜΕΝΗ ΤΟΝ ΗΛΙΟ"
http://apotixisi.blogspot.com.au/2015/08/blog-post_29.html?m=1
Δεν γνωρίζω εάν σκοπίμως αποσιωπείς την αρθρογράφο.... Είναι η ΠΛΑΝΕΜΕΝΗ, ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΗ και δεδηλωμένη ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΡΙΑ Βασούλα Ρύντεν. Δεν επιτρέπεται να τιμούμε αυτούς που πολεμούμε. Βλασφημούμε έτσι τον αγώνα μας, ατιμάζουμε τον γέροντά μας και υποτιμούμε τους εν Κυρίω αδελφούς και συνεργάτες μας!!!
Εμένα τουλάχιστον, με προσβάλλει να βλέπω μαζί με το άρθρο μου αντάμα και της ξανθομαλλούσας Βασούλας. Κι αν δεν θέλεις να το αφαιρέσεις, να κατεβάσεις αμέσως το δικό μου!
Θα έπρεπε να σου κάνει εντύπωση το ότι χωρίς να γνωρίζω ποιος το έγραψε (καθότι το κρατάς κρυφό) είχα έντονη πληροφορία εσωτερική (τι νομίζει μόνο αυτή μπορεί να έχει "πληροφορίες";;) και αισθάνθηκα ιδιαίτερη υποψία, ταραχή και επιφυλακή.
Και έψαξα και βρήκα πως πίσω από αυτό το "ωραιοποιημένο" άρθρο κρύβεται αυτή η πλανεμένη από τον διάβολο Βασούλα η Οραματίστρια και Πνευματίστρια. Το δικό της μάλιστα άρθρο, ΔΕΝ έχει την ύποπτη και πονηρή προσθήκη:
"Εν τη Κοιμησει τον κοσμον ου κατελειπες Θεοτοκε.
Μετεστης προς την ζωην, Μητηρ υπαρχουσα της Ζωης."  (η οποία προσθήκη γράφεται με ατονικό και μάλλον αποκαλύπτει εσένα)...

Δύο μόνο θα σου πω για την πανδαιμονική και παναιρετική αυτή Βασούλα και διάβασέ τα προσεκτικά!
Πρώτον και κύριον της εμφανίζεται συχνά και άνετα ο "Χριστός" και την παρακαλά επιτακτικώς να τον ευλογήσει!!!!!!!! 
Σου το διαβεβαιώνω πως αν μου εμφανιζόταν και μένα ο "Χριστός" ζητώντας με να τον "ευλογήσω", θα τον διαολοέστελνα όπως έκαναν οι Άγιοι, όπως έκανε και η Αγία Πελαγία!!!
Δεύτερον, η κυρα-βασούλα είναι θιασώτρια του Παναιρετικού Οικουμενισμού! 
Είναι οργανικό μέλος και υψηλόβαθμη ομιλήτρια του Παγκοσμίου Συμβουλίου Βλασφημιών και συμπροσεύχεται άνετα με όλους αυτούς τους αιρετικούς-μέλη, αναγνωρίζοντας σε αυτούς (όπως ο Βαρθολομαίος) αλήθεια και σωτηρία!!!
Πιστεύει πως ο Πάπας είναι Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ της Αγίας Τριάδος (αν είναι ποτέ δυνατόν!!!!!!) και αυτό μάλιστα της το ομολόγησε και της το αποκάλυψε ο ΙΔΙΟΣ "Ο ΧΡΙΣΤΟΣ"!! (τύφλα να 'χει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης....) 
Και μάλιστα, (ακούσατε - ακούσατε!) ο "Χριστός" της μίλησε για εμάς τους Αντιοικουμενιστές, για σένα και για μένα που καταδικάζουμε τον Πάπα. 
Ο "Χριστός" της είπε πως ΕΜΕΙΣ είμαστε πλανεμένοι!
ΙΔΟΥ τα λόγια της και πρόσεξε ποια φιλοξενείς:
Β.Ρ.:
"Η «ένωση», θα γίνη, βεβαίως, μέσω «του Πέτρου», δηλαδή του Πάπα της Ρώμης: (και μου απαντά ο Ιησούς): "Στο Μήνυμά Μου ζητώ να ενωθούν οι Εκκλησίες Μου. . . . . Διάλεξα τον Πέτρο να είναι ο φύλακάς σας, να σας φυλάει μέσα στην Αλήθεια ως την Επιστροφή Μου, αλλά οι άνθρωποι Με παρήκουσαν. Διαιρέθηκαν ανακηρύσσοντας δικούς τους κανόνες. Αληθινά σάς λέγω, μην ακούτε εκείνους που αντιτίθενται στον Πέτρο, τον Πέτρο των Αμνών Μου,που είναι σήμερα ο Ιωάννης Παύλος Β', γιατί είναι ο εκλεκτός Μου και ο αγαπημένος της Ψυχής Μου. Μην ακούτε εκείνους που τον καταδικάζουν, έχουν πλανηθεί. . . . . . να γυρίσετε όλοι στον Πέτρο και να γίνετε ένα, όπως ο Πατέρας κι Εγώ είμαστε Ένα»  (Τετρ. 2940, σ. 45). 

Από αυτό και ΜΟΝΟ καταλαβαίνουμε από τι δαιμονικό και εωσφορικό πνεύμα κατακυριεύεται η Βασούλα! 
Δεν μπορούμε εμείς να την φιλοξενούμε, να την διαφημίζουμε και να την προωθούμε κι αυτή να μας καλεί να επιστρέψουμε στο Πάπα και να θέλει να μας ενώσει με τον Πάπα!!
Μετά βαθυτάτης λύπης και άκρας απογοητεύσεως

Νίκος Πανταζής

14 σχόλια:

  1. ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΠΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ?
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΟΡΤΑΖΕΤΕ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΑΤΕ?
    ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΖΗΤΗΣΕ ΚΟΙΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ο (ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ) ΠΑΤΡ. ΜΟΣΧΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ?
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΡΑΨΤΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ ΕΠ' ΑΥΤΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ti βλακειες ειναι αυτα που γραφεις αγαπητε;
    Ποιος σου ειπε οτι το ημερολογιο μας ειναι το παπικο;
    Στραβος δασκαλος σε δασκαλεψε.
    Μην αρχισουμε και παλι τα ημερολογιακα.
    Οτι ημερολογιο και ναναι αν δεν παραβαινουμε τον κανονα της Α΄Συνοδου δεν ειμαστε παραβατες.
    Χωρις με αυτο να σημαινει οτι δεν θα δεχομασταν μετα αφατου χαρας το παλαιο πατροπαραδοτο ημερολογιο.
    Αλλα ποιοι θα το επαναφερουν;
    Οι Οικουμενιστες;
    Εμεις αποτειχισθηκαμε απο αυτους και απο ολους τους αλλους τους Σιγονταροοικουμενιστες Ζησηδες, Μεταλληνους, Κωστανταρους, κλπ.
    Λοιπον;
    Εσυ που ανηκεις που μας ελεγχεις;
    Μπορεις να μας πεις;
    Οπου και να ανηκεις αν δεν εισαι Αποτειχισμενος κατα τους Ιερους Κανονες λογω ΑΙΡΕΣΕΩΣ εισαι μαζι αμ τους Αιρετικους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΜΟΝΟ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ, ΝΕΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟ Ή ΠΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ.

    ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ Βασούλα Ρύντεν...
    ΩΣΤΟΣΟ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΛΥΠΗ Η "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΛΗΣΤΕΙΑ" κύριε Νικόλαε Πανταζή; Δηλαδή η πνευματική ληστεία νομίζετε ότι δεν σκανδαλίζει και ότι δεν εκθέτει όσους την διαπράττουν και τους συνεργούς και που άραγε θα κρυφτούν οι θρασύδειλοι γιατί το κείμενο "Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ" που δημοσιεύσατε κύριε Νικόλαε Πανταζή ως "κείμενό σας" στην σελίδα http://apotixisi.blogspot.ro/2015/08/blog-post_32.html στις 15/8/2015 είναι ήδη δημοσιευμένο από τον Μοναχό Νικόδημο από τις 17/8/2011 στην ιστοσελίδα http://www.egolpion.com/anastash_8eotokou.el.aspx (Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον).

    ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΙΛΕ, Ο ``ΜΟΝΑΧΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ`` ΕΙΝΑΙ Ο κ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οδυσσέα, προσοχή!
    Ο Αντιαιρετικός (7.42μ.μ.) είναι ο Μοσχοβίτης!
    Στο "υποβολή σχολίου ως" επιλέγεις "Όνομα/Διεύθυνση URL" και βάζεις ότι όνομα θες αντιγράφοντας όποια ηλεκτρονική διεύθυνση θες, και έτσι παρουσιάζεσαι όποιος θες! Για να καταλάβεις αυτό που λέω θα σου κάνω το παράδειγμα αμέσως τώρα με αυτό το μήνυμα. Πολύ προσοχή λοιπόν στους απατεώνες και τις απατεωνιές του διαδικτύου! Μπορεί κάλλιστα κάποιος να παρουσιάζεται ως κάποιος άλλος. Ο δήθεν αντιαιρετικός λοιπόν είναι ο Μοσχοβίτης ο οποίος σε κάθε του μήνυμα όπως ξέρετε αντιγράφει τα παρακάτω ή παρόμοια: ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΜΟΝΟ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ, ΝΕΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟ Ή ΠΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 29 Απριλιου 2011

    ...........

    ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΣΟΥ, Η ΑΣΠΙΔΑ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΠΟΝΗΡΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΘΑ ΕΡΙΧΝΑΝ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΛΟΝΙΖΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΕΣ, ΑΦΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΕ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ. ΕΓΩ, Ο ΚΥΡΙΟΣ, ΕΔΩΣΑ ΕΠΙΣΗΜΟ ΟΡΚΟ: ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΗΣΩ ΑΣΦΑΛΗ, ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΘΡΕΨΩ 1, ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΠΛΑΣΩ 2 ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΔΙΖΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΕΙΣ. ΣΟΥ ΦΑΝΕΡΩΣΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΑΝΑ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΙΓΛΗ ΤΗΣ, ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗΣ!

    Σε κάλεσα, επομένως, για τους δικούς Μου σκοπούς, όχι πως ήσουν κατάλληλη γι αυτό το έργο αλλά ούτε και οι μαθητές Μου ήταν, όταν τους κάλεσα. Αυτή είναι η δική Μου μέθοδος διδασκαλίας. Είμαι ανώτερος από κάθε Δύναμη, από κάθε εξουσία ή δόγμα, ή κάποιο άλλο όνομα. Είμαι αυτάρκης. Κι εσύ τώρα έχεις κληθεί και, προς μεγάλη Μου χαρά, πίστεψες…

    ΣΕ ΣΤΕΛΝΩ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΣΚΟΠΟ: ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΕΙΣ… ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ. ΣΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΔΕΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΕΙΑΣ, ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΚΑΙ ΖΗΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΜΟΥ.
    Βασούλα, σε βεβαιώνω, όποιος σε βλάπτει, βλάπτει Εμένα. Όποιος σε διώχνει από τον Οίκο Μου για τη μαρτυρία που δίνεις, διώχνει τον Λόγο που σου έδωσα. Είσαι στη δική Μου υπηρεσία και όποιος σε ντροπιάζει άσπλαχνα, θα μοιραστεί τα ίδια δεινά με εκείνους που εμπόδισαν τα Λόγια Μου να μεταδοθούν στους πιστούς. Δεν έρχομαι με μάχαιρα αλλά με ευσπλαχνία, για να ενώσω, με όρους ειρήνης, και να τους προσφέρω την Καρδιά Μου. Έγινες ένα ανοιχτό βιβλίο, εμπνευσμένο από το Άγιο Πνεύμα Μου. Όταν οι κατήγοροί σου σε κατηγορούν άδικα, είναι επειδή ούτε Με γνώρισαν ούτε Με αντίκρισαν.

    ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΝ. ΈΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΥΠΟΜΕΝΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΈΡΓΟ ΜΟΥ; ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ.

    Κύριε, όταν τους λέω πως επικοινωνώ με το Θεό, είναι σα να τους λέω πως έβγαλα φτερά και πέταξα στο φεγγάρι!

    ΜΑΛΑΚΩΣΕ ΤΟ ΘΥΜΟ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ και προσευχήσου γι αυτούς. Γίνε σαν τον ψαλμωδό και ζήτησέ Του να δώσει το χρόνο στους ουρανούς να μην ανοίξουν τους πυλώνες τους και να βρέξουν φωτιά! Ζήτησέ Του να δώσει το χρόνο στους ανέμους και στις θάλασσες να μη στροβιλιστούν με μανία και να πλημμυρίσουν, ανάβοντας το θυμό του Πατέρα Μου, και καταπίνοντας ολόκληρα έθνη. ΣΟΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΟΥΝ, ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΤΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΑ ΘΑ ΠΛΗΘΥΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ, ΟΙ ΜΥΓΕΣ ΘΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ και θα έρθει μεγάλη θλίψη σε τούτη τη γενεά. ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΘΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΠΩΣ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑ. Η ΓΗ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ. Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΟΡΓΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ, ΠΟΥ ΛΗΣΜΟΝΗΘΗΚΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ Η ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΘΗΚΕ. Πίστεψέ Με, η υπερηφάνεια αυτής της γενεάς έχει ξεπεράσει την υπερηφάνεια εκείνων που έχτισαν τον πύργο της Βαβέλ. Έως πότε, για πόσον καιρό ακόμη οι χλευαστές θα διασκεδάζουν περιγελώντας τη Θυσία Μου; Οι άνθρωποι αυτοί θα είναι ανίσχυροι όταν έλθει η Ημέρα της πύρινης φωτιάς Μου.

    Κι όσο για σένα, μείνε κοντά Μου, μείνε αχώριστη από Μένα, και σαν λυχνάρι φώτισε ζωηρά στο σκοτάδι! Μη φοβάσαι κανέναν! Είμαι μαζί σου! 3

    Έχε την Ειρήνη Μου. Λάτρευέ Με και γίνε σαν βάλσαμο για Μένα.
    Εγώ, ο Ιησούς, σε αγαπώ, αγαπημένη ψυχή. IC
    ________________________________________
    1 Nα με υιοθετήσει.
    2 Nα με μορφώσει και να με διδάξει.
    3 Η φράση αυτή ειπώθηκε στα ελληνικά.
    http://www.tlig.org/el/messages/chrono/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένιωσα οίκτο γι’ αυτή τη γενεά, γι’ αυτό σε κάλεσα και σε δυνάμωσα για να καταγράψεις τα λόγια Μου. Με τον τρόπο αυτό όλοι μπορούν να τα διαβάσουν, όλοι θα μπορούν να ωφεληθούν από τα λόγια Μου. Ήθελα να διακηρύξεις την Πατρική Μου Αγάπη, την καλοσύνη Μου και τη συμπόνια Μου σε όλο τον κόσμο, και πόσο ελεήμων είμαι γι’ αυτούς που ειλικρινά μετανοούν. Θα σου απαντήσω τώρα:
    Είμαι πανταχού Παρών, και όπως λες σωστά, είμαι ένα φοβερό Μυστήριο. Αλλά υπάρχουν κι αυτοί που αψηφούν τούτο το Μυστήριο. Ωστόσο, το Άγιο Πνεύμα Μου, η πηγή όλων αυτών που υπάρχουν, η πηγή της Γνώσης, είναι πρόθυμο να διαμοιράσει τα δώρα Του σε όλους τους ανθρώπους, δίνοντάς τους 10 σημάδια και διδαχές μέσα από το άρρητο Φως Του. Θα ’θελα να σου υπενθυμίσω το Λόγο Μου. Η Γραφή λέει πως Εγώ, ο Θεός, γνωρίζω τις πιο απόκρυφες σκέψεις του ανθρώπου και αδιάκοπα ερευνώ την καρδιά του, και ακούω τα λόγια του. Πράγματι, το Άγιο Πνεύμα γεμίζει όλη την οικουμένη και όλα τα συγκρατεί. Γνωρίζω το καθετί που έχει ο άνθρωπος στην καρδιά του. Να θυμάσαι πως το Φως Μου είναι τόσο καθαρό, που εισχωρεί και διέρχεται μέσα απ’ όλα στη γη, στον ουρανό και σε όλο τον κόσμο… 11 Γνωρίζω όλους τους ανθρώπους και δεν μπορεί να κρυφτεί από Μένα κανένα ψιθυριστό παράπονο…
    Το Πνεύμα χορηγεί την πίστη μέσω της χάρης, Αυτό είναι η δύναμη που περικλείει το σύνολο της δημιουργίας. Είναι μάταιο να πιστεύει κανείς πως ο άνθρωπος μπορεί μόνος του να πλησιάσει τον Θεό ή να κατανοήσει ακόμη αυτό που είναι Μυστήριο και ακατανόητο, εκτός κι αν κατέβει πάνω του το Πνεύμα Μου και τον φωτίσει με κατανόηση, αποκαλύπτοντάς του τα κρυμμένα μυστήρια με μια αποκάλυψη. Διαφορετικά δεν είναι τίποτε περισσότερο από απλή υπεροψία. Είδες τη δυστυχία γύρω σου, αιματοβαμμένους ανθρώπους, τα δάχτυλά τους βαμμένα στο έγκλημα12, ευτελείς ανθρώπους, και τους ομοίους τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας δίνω σήμερα το δώρο του Ελέους Μου. Το να συκοφαντείς τα Έργα Μου δεν θα σε ωφελήσει, γενεά. Στις μέρες σας κοιτάζω από τον ουρανό και σας βλέπω όλους. Δεν το παρατηρήσατε; Γίνατε σαν δεξαμενές γεμάτες ρωγμές, που δεν μπορούν να συγκρατήσουν το νερό. Με έχουν εγκαταλείψει πολλοί, και οι ουρανοί συγκλονίζονται βαθιά μπροστά σε αυτή την ανταρσία. Είχα γεμίσει την καρδιά σας από τη γέννησή σας με πηγή τρεχούμενου νερού. Είχα γεμίσει την καρδιά σας με την Παρουσία Μου. Σαν ραγισμένες δεξαμενές, στερέψατε τώρα. Είσαστε κούφιοι. Δεν θα πρέπει λοιπόν να παρέμβω; Ανακαινίζω, Βασούλα, τη δημιουργία Μου. Αυτό είναι το πέρασμά Μου ανάμεσα στους τάφους, μέσα από το απέραντο αυτό νεκροταφείο, το πέρασμά Μου θα μετατρέψει τους τάφους σε λαμπρούς Ναούς με τη Φωτιά της Αγάπης Μου στο εσωτερικό τους! Η λαμπρή Μου παρουσία μέσα τους θα εμπνέει δέος. Από κει που δεν υπήρχατε και ήσασταν στον τάφο, και σκοτεινοί σαν μέσα σε τάφο, το πέρασμά Μου ανάμεσά σας θα είναι σαν ήλιος λαμπρό και φωτεινό. Η σκιά του θανάτου και το ζοφερό σκοτάδι θα χαθούν σιγά σιγά σαν την ομίχλη, με τη φωτεινή Μου Παρουσία. Πολυάριθμα είναι τα καλέσματά Μου και η χάρη του Αγίου Μου Πνεύματος ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο φανερή όπως στους δικούς σας καιρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι το Φως και όποιος ζει μέσα στο Φως γίνεται μέρος του Φωτός…. Μέσα σε Μένα δεν υπάρχει κανένα σκοτεινό ίχνος ή σκιά. Η χάρη ανήκει σε Μένα κι αυτή είναι φως. Όταν ελαττώνεται η χάρη σε κάποιον που δεν παύει να Με προσβάλλει, το φως που του έδωσα ελαττώνεται κι αυτό και σβήνει σιγά-σιγά… Όποιος παραμένει μέσα στη χάρη Μου, παραμένει και μέσα στο Φως Μου, που διευρύνει τις γνώσεις του στις πνευματικές αλήθειες και στα πλούτη, αφού μια ισχυρή μεταμόρφωση επιτελείται μέσα στο Φως, οδηγώντας τον σε υψηλότερες αναβάσεις, πιο βαθιά σε Μένα, το Θεό σας, αναπτύσσοντας την ψυχή του, ζωοποιώντας τον, κάνοντάς τον να φλέγεται. Και όπως το άχυρο σηκώνεται στη φωτιά, το ίδιο τον σηκώνω κι Εγώ σε υψηλότερες αναβάσεις αγιοσύνης. Αλλά όσοι ξεπέφτουν από τη χάρη, ξεπέφτουν από τα μάτια Μου, και είναι μεγάλη πτώση αυτή! Πέφτουν μέσα σε βαθύ σκοτάδι, μέσα στα πέπλα του σκότους…
    Σε όλους σας δίνεται η ευκαιρία να αποτελέσετε μέρος του Φωτός Μου και να γίνετε φλόγα. Όπως η χάρη είναι Φως, το ίδιο και οι αρετές που υπάρχουν μέσα στο Φως. Τις αποκτούν εκείνοι που μένουν ενωμένοι μαζί Μου, μέσα στο Φως Μου, και μέσω της στενής σχέσης τους μαζί Μου. Αυτές 2 είναι που θα σας ζωοποιήσουν και θα σας μετατρέψουν σε φως, που θα σας επιτρέψουν να αυξηθείτε στην ευσέβεια και πραγματικά να μοιάσετε σε Μένα, μεταμορφώνοντάς σας σε θεό,3 μεταμορφώνοντας το νου, την ψυχή και την καρδιά σας για να ακτινοβολεί τη Δόξα Μου, αφού μέσα σας θα κατοικεί η ίδια η Αρχοντιά,4 η Βασιλεία Μου και ο Θρόνος Μου. Και όποιος σας βλέπει, θα διακρίνει Εμένα, όχι εσάς. Συνολικά θα είμαστε ένα. Το Φως Μου, η χάρη Μου και οι αρετές Μου, που μπορούν να αποκτηθούν όταν απαρνηθείτε τον εαυτό σας, θα χυθούν μέσα σας και θα πλημμυρίσουν την ψυχή σας σε τέτοιο βαθμό, που το πνεύμα σας θα συναισθανθεί την Θεότητά Μου. Σας εξήγησα κάποτε πως, όπως η νύφη που εισέρχεται στον Νυμφώνα και της επιτρέπουν να ανασηκώσει το πέπλο του Νυμφίου της και να ανακαλύψει κάτω από το νυμφικό πέπλο την Θεότητά Του, το ίδιο γίνεται όταν με τη χάρη προσελκύω την ψυχή σας στα βάθη του Φωτός Μου, όταν συγκαταβαίνω στο να αντικρίσετε το Άγιο Πρόσωπό Μου, ένα θέαμα που προκαλεί δέος.
    Η έκπτωση από τη χάρη και από το Φως μου, προκαλεί στην ψυχή τέτοιο σκοτάδι και τέτοια αδυναμία στο να διακρίνει το καλό από το κακό, που γίνεται εμπόδιο στη χάρη, και αν δεν καθοδηγηθεί,5 η ψυχή αυτή θα παραμείνει στο σκοτάδι. Για να ανακτήσει τη χάρη και το Φως, θα πρέπει η ψυχή αυτή να πασχίζει αδιάκοπα. Μια δύσκολη πνευματική ανάβαση αλλά όχι ακατόρθωτη. Βασούλα, Εγώ κι εσύ θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με τον τρόπο αυτό για το όφελος της Εκκλησίας Μου. Η Ψυχή μου υποφέρει από όλα αυτά που βλέπω γύρω μου.6 Εργάσου μαζί Μου, η μηδαμινότητά σου με ευχαριστεί. Να θυμάσαι πως είμαι ένας απέραντος Ωκεανός Ελέους. Ο Ων είναι μαζί σου. IC

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ
    ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΜΟΥ ΝΟΥΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ


    28 Σεπτεμβρίου 2000

    -Από το Ναό Σου, Κύριέ μου,
    άκουσε τη φωνή μου
    και κάνε με να ακούσω τη δική Σου Φωνή.
    Να ανοίξει τούτη η γενεά την ακοή της
    για να ακούσει τα λόγια Σουπου είναι γλυκύτερα
    κι από μέλι, κι από κερήθρας στάλαγμα.
    Ο Δαβίδ είπε: "Οι δούλοι Σου νουθετούνται από τα Λόγια Σου…" (Ψαλμ. 19:11)
    - Και αυτό έγινε, γιατί κοιτάξτε! Τι είδατε όλοι σας; Τι ακούσατε; Κάποιον εκλεκτό να βαδίζει ανάμεσα στους εκλεκτούς; Κάποιον σοφό ή υψηλόβαθμο μέλος θεολογικού ινστιτούτου; Μήπως είδατε κάποιον ντυμένο βασιλική πορφύρα, με πλούτο, που να κατέχει κοσμική γνώση; Όχι; Τότε εσείς που ήρθατε να ακούσετε τι ακούσατε; Κάποια αυθεντία δοσμένη από ανθρώπους; Α όχι, επειδή αυτοί που κάθονται και σας κυβερνούν δεν έχουν λάβει το χρίσμα της προφητείας. Τι ακούσατε λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια; Μια καρδιά; Ναι! Αυτό ήρθατε να δείτε και να ακούσετε…

    Μια καρδιά νουθετημένη από τα λόγια Μου, που αψηφά τις πονηρές δυνάμεις και την κυριαρχία του Κακού και που αντίθετα εξυψώνει το Όνομά Μου με ύμνους και δοξολογίες, που παρηγορεί τους αποθαρρυμένους και τους καταπονη-μένους, που τρέφει τους πεινασμένους με τα λόγια Μου. Ήρθατε να ακούσετε μια καρδιά επιεική που διαπλάστηκε από Μένα και από τα λόγια Μου. Ναι, οι δούλοι Μου νουθετούνται από τα λόγια Μου και ως αυτή τη μέρα, κάθομαι στο Θρόνο Μου και κυβερνώ αυτή την πόλη και προσκαλώ όλους τους περαστικούς:

    "Ποιος αποφάσισε να πειθαρχήσει τη ζωή του μαζί Μου; Ποιος αποφάσισε να διορθωθεί και να έρθει να κατοικήσει σε Μένα; Αλίμονο στις άτολμες καρδιές, αλίμονο στη νωθρή καρδιά, αλίμονο στην περήφανη και ανυπάκουη καρδιά, το βάρος της αμαρτίας τους θα τις παρασύρει στην κόλαση! Έρχομαι και πάλι σήμερα κοντά σου, γενεά, για να σε νουθετήσω με τα σωτήρια λόγια Μου και να σε χρίσω, για να πράττεις το καλό. Μη μένεις σα μαραμένο δένδρο, έλα σε Μένα και θα σε κάνω να ανθίσεις και ο καρπός σου θα είναι καλός. Έλα σε Μένα κι όταν θα αγγίξω τα χείλη σου, τα χείλη σου θα στάξουν καλοσύνη και θα λυτρωθείς από το θάνατο. "
    -Ο Γιαχβέ οδηγεί τα βήματά μας,
    πώς αλλιώς μπορείς μόνος σου να δεις πού πας;
    Ο Θρόνος του Γιαχβέ δεν μπορεί παρά να στηρίζεται
    πάνω στην Καλοσύνη, λένε οι Γραφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. - Και έτσι είναι… Γι' αυτό μη λέτε " Με ποια εξουσία ήρθε 1 για να μας μιλήσει;" Εγώ είμαι η Εξουσία της και η Εξουσία αυτή ήρθε να πει σε αυτούς που χλευάζουν 2, " θα σας διώξω από τις θέσεις σας και θα υψώσω τους ταπεινούς για να τους στείλω να κηρύξουν σε έναν αποχριστιανοποιημένο λαό. Πήρα βαθιά ανάσα και αναστέναξα καθώς περνούσα δίπλα από αυτούς τους χλευαστές. Το πνεύμα τους το έχουν ολότελα πνίξει οι τσουκνίδες. Καθώς ατένιζα τον Αμπελώνα 3 που τους 4 άφησε ο Υιός Μου, ο Ιησούς Χριστός, πήρα άλλη μια βαθιά ανάσα. "Πού είναι το συμπόσιο με τα εκλεκτά κρασιά; Με τροφή πλούσια και χυμώδη, με εκλεκτά φιλτραρισμένα κρασιά; Αυτός είναι ο τόπος που είχε χίλια αμπέλια;"

    Αχ, γενεά, πόσο σε λυπάμαι! "Θα σε προλάβει η φτώχεια και η στέρηση, σαν το ζητιάνο." 5 "Φάτε το μέλι 6 αφού είναι καλό. Το μέλι που στάζει από την κερήθρα έχει γλυκειά γεύση και θα σας σώσει!" λέω Εγώ. Αλλά κανείς δεν ακούει πραγματικά, μόνο ένα υπόλοιπο είναι πρόθυμο να ακούσει.

    Ένας Οίκος οικοδομήθηκε από τη Σοφία και εξαγοράστηκε με πολύτιμο Αίμα. Ξαφνικά, η εκδίκηση του Σατανά ξεσηκώθηκε για να Τον καταστρέψει. "Ποιον να στείλω να κάνει τούτο το καταστροφικό έργο; Μα θα στείλω το θηρίο και τους οπαδούς του για να γκρεμίσουν και να διαιρέσουν, να βεβηλώσουν και να καταργήσουν αυτό που είναι Πανάγιο…"

    Όταν ήρθαν τα δεινά, έσπευσα σε βοήθειά σας αλλά κανένας από τους αξιωματούχους της Εκκλησίας δεν άκουσε στ' αλήθεια. " Δεν είναι παρά μια προσωπική αποκάλυψη, δεν χρειάζεται να της δώσετε προσοχή" θα είπαν.

    Η συγκάλυψη της Φωνής Μου είναι θανάσιμο αμάρτημα. Το να Με εξετάζουν σχολαστικά ξανά και ξανά και να Με αναλύουν είναι αμάρτημα που Μου προκαλεί αποστροφή. Η δυσπιστία σας θα πει άραγε μια μέρα: "Μα να, δεν ξέραμε. Δεν ξέραμε ότι προσβάλαμε το Έλεός Σου." Πραγματικά προσβάλατε το Έλεός Μου. Όχι μόνο προσβάλατε το Έλεός Μου αλλά και επιτρέψατε στις πονηρές δυνάμεις να κερδίσουν έδαφος και να λεηλατήσουν τον Οίκο τον οποίο ο Υιός Μου εξαγόρασε με το πολύτιμο Αίμα Του, εξαιτίας της δυσπιστίας σας. Και πόσο, μα πόσο επιδέξια παρακάμπτετε το λόγια Μου για να δικαιολογήσετε τη δυσπιστία σας!

    Δεν αντιλαμβάνεστε ότι έχετε καταλάβει τη Θέση Μου; Αντιλαμβάνεστε ότι γίνεστε εχθροί ολόκληρου του ανθρώπινου γένους; Αφού με το να παρεμποδίζετε και να υποτιμάτε την αξία των λόγων Μου μέσω των προφητών Μου, τους παρεμβάλλετε εμπόδια στην εξαγγελία του θελήματός Μου στο λαό Μου και στη συγκέντρωση και ένωση του Οίκου του Υιού Μου;

    Δεν ακούσατε: "όπου δεν υπάρχει όραμα, ο λαός δεν χειραγωγείται. Μακάριοι όσοι τηρούν τον Κανόνα" 7
    -Προσεύχομαι για εκείνον που Σου φώναξε:
    "έφτασα στο σημείο να απελπιστώ
    γιατί κοπίασα τόσο πολύ πάνω στη γη…"
    - Κι Εγώ του λέω: " Δεν κοπίασες μάταια. Δεν Με ευχαριστεί καθόλου τούτη η διαίρεση που είναι βαρύ αμάρτημα, αντίθετα η ενότητα δεν είναι απρόσιτη για σένα…". Πολλά λόγια διαστρεβλωμένα θα βγουν από πολλές καρδιές, Εγώ όμως εν τω μεταξύ δεν σας καλώ; Αν αποθαρρυνθείς, στρέψου σε Μένα…

    "Οι δούλοι Μου νουθετούνται από τα Λόγια Μου", είπε το πνεύμα Μου στον Δαβίδ. Και θα τους αναγνωρίσεις από την ομιλία τους και απ' αυτά που προφέρουν. Τούτη η γενεά φθίνει σιγά-σιγά. Δεν θα επέμβω λοιπόν σε τέτοια αποστασία; Ο εξολοθρευτής ρημάζει τους Αμπελώνες Μας, λεηλατώντας τις Γραφές κι εσύ το ξέρεις. Δεν θα επέμβω; Κοιτάξτε! Οι Άβελ Μου θρηνούν μέσα στην έρημο. Οι απεσταλμένοι Μου της ειρήνης κλαίνε πικρά για τη σκληροκαρδία σας όπως και ο Υιός Μου έκλαψε πικρά για τη σκληροκαρδία της Ιερουσαλήμ που καταδίωξε όλους τους προφήτες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. - Ως πότε, Κύριε;
    -Ως την ώρα που θα μάθουν να φωνάζουν:
    "Ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου!" 8
    Όσο για σένα, Βασούλα, σου το λέω: βρίσκω ευχαρίστηση σε σένα όταν τηρείς και δεν λησμονείς τα λόγια Μου που σε νουθέτησαν, εσένα και άλλους μέσα από σένα. Κράτα τα μάτια σου ανοιχτά για να ατενίζεις τους ανεκτίμητους θησαυρούς Μου και τα θαυμαστά Μου Λόγια. Έχω πει, Βασούλα Μου, ότι η ενατένιση του ένδοξου Φωτός Μου υπερβαίνει κάθε θεολογία. Γιατί, υπάρχει στον κόσμο κάτι πιο σημαντικό από το να εισχωρήσετε στο μυστήριο του Θεού σας και να χαίρεστε την παρουσία Του; Υπάρχει στον κόσμο κάτι πιο σημαντικό από το να βλέπετε Εμένα, τη Θεότητα; Σας μιλάει Εκείνος που είναι ντυμένος Μεγαλοπρέπεια και Δύναμη. Υπερέχω και βασιλεύω στα ένδοξα ύψη, προς τα εκεί λοιπόν θα πρέπει να είναι συνεχώς τα μάτια σας υψωμένα και θα σωθείτε.

    Αυτά θα πρέπει να συνεχίζεις να διδάσκεις σε τούτη τη γενεά. Πήγαινε να εξιστορήσεις τα έργα Μου, για να Μου ανοίξει τούτη η γενεά την καρδιά της κι Εγώ με τη σειρά Μου, να της ανοίξω τις πύλες της αρετής.

    Φώναξε στους ποιμένες που φυλάνε την Εκκλησία και ρώτησέ τους: " Έχει κανείς εκεί πέρα γευθεί τη γλυκύτητα και την καλοσύνη του Κυρίου Μας; Υπάρχει κανείς εκεί μέσα που να υπερτερεί σε θεία Γνώση;"

    Αν πείτε "ναι" στην πρώτη ερώτηση και "όχι" στη δεύτερή Μου ερώτηση, τότε γιατί Με διώκετε; Εγώ ικέτευσα κι εσείς καταδικάσατε. Σας επισκέφθηκα καταυγάζοντάς σας με την καλοσύνη Μου, αλλά υπεροψία και εχθρότητα ήταν οι προσφορές σας σε Μένα. Χτύπησα την πόρτα σας, αλλά δεν Μου ανοίξατε και βεβαιωθήκατε ότι και τα παράθυρά σας ήταν αμπαρωμένα. Δεν κάνατε κανένα τόπο για τον Κύριό σας.

    Θα πρέπει τώρα να επαινέσω τα κηρύγματά σας και τον χείμαρρο των λόγων που Μου προσφέρετε στις συνάξεις Μου; Αφού όλα αυτά τα λόγια είναι απολύτως κενά, ποιον σκοπό υπηρετείτε; Ταπεινωθείτε προτού ασθενήσετε. Τα Λόγια Μου ας γίνουν ο παιδαγωγός σας, ο σύμβουλός σας και η χαρά σας, και θα έχετε ζωή.

    ________________________________________

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. -Πρόσεχε να μη χάσεις την αυτοσυγκέντρωσή σου. Έλα τώρα στο επόμενο μυστήριο, όταν αναλήφθηκα προς τον Πατέρα. Αγαπημένη, προσευχήσου. Αμήν... Προχώρησε τώρα στο τρίτο μυστήριο, όταν το Άγιο Πνεύμα Μου κατέβηκε σαν γλώσσες Φωτιάς. Προσευχήσου για την επερχόμενη Πεντηκοστή, η γενεά σου αισθάνεται ήδη τις ωδίνες της γέννησής Της. Η νύχτα έχει σχεδόν τελειώσει, η αυγή σύντομα θ' ανατείλει, και όταν γίνει αυτό, το κακό, που περιφερόταν με την άνεσή του μέσα στη νύχτα, θα τραπεί σε φυγή στο χάραμα της μέρας. Πραγματικά, το Πνεύμα της Χάριτός Μου θα εκχυθεί σε όλη την ανθρωπότητα και η γενεά σας θα τραφεί κατευθείαν από Μένα. Θα διδαχθείτε και θα οδηγηθείτε από Μένα, ακόμη και οι άγιοί Μου και οι άγγελοί Μου από ψηλά θα σας συναντήσουν σε κάθε γωνιά του δρόμου. Θα σας κατακλύσω με τον Άρτο Μου, χαρείτε και αγαλλιάστε! Εγώ, ο Κύριος, είμαι το Φως του κόσμου. Όσοι έχουν αυτιά ας ακούσουν! Έχετε θάρρος, η αυγή θα είναι σύντομα κοντά σας. Έλα, κάνε περισυλλογή. Τώρα έρχεται το τέταρτο μυστήριο, Η ΚΟΙΜΗΣΗ-ΜΕΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΟΥ ΜΗΤΕΡΑΣ. Έχε την ευλογία Μου και αυτοσυγκεντρώσου. Ευλογημένη, ας εισχωρήσουμε τώρα στο πέμπτο μυστήριο, όπου Εγώ, ο Κύριος, στέφω τη Μητέρα Μου και την ονομάζω Βασίλισσα των Oυρανών. Κόρη Μου, επιθυμώ να στοχαστείς πάνω σ' αυτό το ένδοξο μυστήριο.

    Έλα, κάθε ευλάβεια προς τη Μητέρα Μου είναι ευάρεστη στην Καρδιά Μου. Έλα, γράψε, είμαι κοντά σου. Χαίρε ψυχή, πάρε το μολύβι σου και αντίγραψε όλ' αυτά.

    Η ΦΡΟΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΦΡΟΣΥΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωδές της Αγίας Τριάδας (μέρος 3o)
    Φεβρουάριος - Απρίλιος, 2003
    Ειρήνη σε σένα. 1 Ιδού, ο Νυμφίος σκύβει πάνω σου για να σου ψάλλει την Ωδή Του και να σου μεταδώσει λόγια Ζωής. ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΙΟ, ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΟΥΣΙΑ, ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΝΩΣΗ κι αφού είμαστε Ένας και μοναδικός Θεός, συνδιαλεγόμαστε και προσφέρουμε τη γνώση με τον ίδιο τρόπο και με τα ίδια λόγια. Η σημαντική αυτή γνώση σού μεταδίδεται γεμάτη αγάπη.
    Τι είναι η Αιώνια Ζωή; Η Αιώνια Ζωή είναι η επίγνωση της Τριαδικής Μας Δόξας. Αν ταλαντεύεσαι, λοιπόν, μη γνωρίζοντας τι εννοώ, σου προσφέρω το χέρι Μου και απ’ τη στιγμή που θα το πιάσεις, θα σου προσφέρω μέσω της χάρης Ζωή σ’ Εμάς. Δέξου την πολύτιμη βοήθειά Μου, γιατί θα σε προετοιμάσει στο να Με νυμφευθείς και να βρίσκεσαι παντοτινά στη δική Μου Παρουσία. Θα γίνω τότε η άρρητη Παρουσία μέσα στην καρδιά σου, γιατί Εγώ είμαι η εσωτερική σου δύναμη.
    Είπα ότι θα σου προσφέρω Ζωή μέσω της χάρης. Τι είναι η Χάρη; Μοιάζει με λαμπρό φως που σου δείχνει πώς να μετέχεις στη Θεϊκή Ζωή. Η Τρισαγιότητά Μας και το Έλεός Μας αρωματίζουν τα σύμπαντα. Θα σου ψάλλω τη γλυκύτατη Ωδή Μου για να ανυψώσω το πνεύμα σου και να το ντύσω με νυμφική στολή. Αυτός είναι ο ευγενής Μας στόχος: εσύ να Μας προσφέρεις τον εαυτό σου και τη θέλησή σου κι Εμείς να σου προσφέρουμε τον εαυτό Μας, για να σε αξιώσουμε να Μας γνωρίσεις και να Μας αγαπήσεις όπως αγαπιόμαστε. Και τότε μόνο το πνεύμα σου θα περιστρέφεται γύρω από την ουράνια πραγματικότητα και τις αγγελικές αρετές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου