Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Σιγονταροοικουμενιστες Ζησηδες, Μεταλληνοι και ΛΟΙΠΟΙ: ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ. " Ωρα ΥΜΑΣ εξ υπνου εγερθηναι", φωναζει ο Θεος.

Ο άνθρωπος δεν κρύβεται, 

μιλάει ευθαρσώς!


Βαρθολομαίος για πρόταση Πάπα 
για κοινό εορτασμό του Πάσχα:

Το εξετάζουμε, αλλά κάποιες εθνικές εκκλησίες αντιδρούν!





Ὁ κ. Βαρθολομαῖος δηλώνει ξεδιάντροπα ὅτι παρὰ τὶς ἀντιδράσεις τῶν Ὀρθοδόξων, παρὰ τὴν ὕπαρξη Ἱ. Κανόνων ποὺ τὸ ἀπαγορεύουν, ἡ ἀλλαγὴ τοῦ Πασχαλίου εἶναι «δεδομένη» ἀπὸ πλευρᾶς Φαναρίου! 
 
Καὶ δυσανασχετεῖ γιατὶ κάποιες ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες …διαφοροποιοῦνται
 
Αὐτὸν ὡς «ἀρχηγὸ» τῆς Ὀρθοδοξίας ἀνέχονται καὶ μ’ αὐτὸν κοινωνοῦν οἱ Ὀρθόδοξοι Ποιμένες!

Βαρθολομαίος για πρόταση Πάπα για κοινό εορτασμό του Πάσχα: Το εξετάζουμε, αλλά κάποιες εθνικές εκκλησίες αντιδρούν!

Συνέντευξη του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου δημοσιεύει η ιταλική εφημερίδα LA STAMPA. Στην συνέντευξη προς τον δημοσιογράφο ANDREA TORNIELLI (ΒΑΤΙΚΑΝΟ INSIDER) ο κ. Βαρθολομαίος μιλάει κυρίως για τα θέματα οικολογίας και την εγκύκλιο του Πάπα Φραγκίσκου για το περιβάλλον. Πλην όμως η τελευταία ερώτηση για τον κοινό εορτασμό του Πάσχα...έχει όλο το ζουμί!



"O κ. Φραγκίσκος πρότεινε και πάλι μια συμφωνία για μια συγκεκριμένη ημερομηνία για τον εορτασμό του Πάσχα. Συμφωνείτε σε αυτή την υπόθεση;" ρωτάει ο δημοσιογράφος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης απαντά:

"Η Ορθόδοξη Εκκλησία συζητά το ενδεχόμενο για μια ενιαία ημερομηνία για τον εορτασμό του Πάσχα, την εορτή των εορτών, περισσότερο από μισό αιώνα. Στην πραγματικότητα,  στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το μεγάλο ιερό Συμβούλιο που έχει προγραμματιστεί για το επόμενο έτος στην Κωνσταντινούπολη, την Πανορθόδοξη, έχουν εξεταστεί διάφορες επιλογές σε επιστημονικό και λειτουργικό επίπεδο, για αυτό το ενδεχόμενο.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, και ιδιαίτερα μετά τη διάλυση του Σιδηρού Παραπετάσματος, σημαντικά στοιχεία μέσα σε μερικές εθνικές εκκλησίες έχουν δυστυχώς αντισταθεί σε αυτήν την ιδέα της αλλαγής. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μια συμφωνία σχετικά με μια κοινή καθορισμένη ημερομηνία για τον εορτασμό του Πάσχα θα είναι ένα πλεονέκτημα ιδιαίτερα για τους Χριστιανούς που ζουν στην Αμερική, στη Δυτική Ευρώπη και την Ωκεανία. Αλλά ανεξάρτητα από το αν εσείς προσωπικά συμφωνείτε ή όχι, μια τέτοια πρόταση θα πρέπει να αποφασιστεί από όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες για να μην τεθεί σε κίνδυνο η ενότητα του ορθόδοξου κόσμου. "


10 σχόλια:

  1. Για να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση:

    1/ Ο καθορισμός εορτασμού του Πάσχα γίνεται με απόφαση Οικουμενικής Συνόδου και δεν βρίσκεται σε κανένα Κανόνα της Εκκλησίας (Η Α΄ Οικουμενική καθόρισε να εορτάζεται σύμφωνα με την εαρινή ισημερία και την πρώτη πανσέληνο, προς τούτο δε διόρθωσε την ισημερία κατά δυο ημέρες μπροστά).

    2/ Η αλλαγή εορτασμού του Πάσχα μπορεί να γίνει μόνο με απόφαση Οικουμενικής Συνόδου και όχι από Πανορθόδοξη ή Τοπική Σύνοδο ή άλλη Σύνοδο.

    3/ Το Πασχάλιο είναι ο τρόπος υπολογισμού των κινητών εορτών, δεν βρίσκεται σε Κανόνα ή απόφαση Οικουμενικής Συνόδου, αποτελεί παράδοση της Εκκλησίας, που οριστικοποιήθηκε τον 7ο αι. και έκτοτε έχει αλλάξει μέχρι σήμερα έξη φορές (έχουν γίνει προσθαφαιρέσεις).

    Επομένως κάθε συζήτηση για αλλαγή εορτασμού του Πάσχα γίνεται "για να βρισκόμαστε σε δουλειά"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "για να βρισκόμαστε σε δουλειά"

      Ακριβώς κε ΙΚ. Και για να συνηθίζουμε στην ιδέα ότι "δε βαριέστε, όλα τα ίδια είναι!" Τόσα λείψανα "της Αγ. Βαρβάρας" είχαμε στην Ελλάδα, έπρεπε να μας φέρουν κάποια αμφίβολα από έξω για να σχηματίσουμε ουρές να προσκυνήσει ο λαός!

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστά αυτά που λέτε, αλλά γιατί με συνδέετε με τον ΙΚ; Δεν μπορεί να υπάρχουν και άλλοι πέραν αυτού; Ο μοναδικός ήταν;

      Διαγραφή
    3. Από τον τρόπο γραφής, το ύφος, το περιεχόμενο. Μοναδικός όχι, σπανιότατος μεταξύ ελαχίστων ναι.

      Διαγραφή
  2. Ἐπειδή ἀκριβῶς τό πρῶτο σχόλιο εἶναι ἀνώνυμο, γι' αὐτό, γνωρίζοντας ὅτι δέν θίγω κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο δημοσίως, δηλαδή δέν τό ἐκθέτω, σημειώνω τά ἐξῆς: Ὁ τρόπος αὐτός καί τό περιεχόμενο της ἀντιδράσεως στά περί ἀλλαγῆς τοῦ πασχαλίου (κοινοῦ ἑορτασμοῦ) εἶναι λάθος, ὑπό τήν ἔννοια ὅτι ἐξυπηρετεῖ τά σχέδια τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Δείχνει ὅτι "τσιμποῦν" οἱ ἀφελεῖς ὀρθόδοξοι στό δόλωμα. Ὅ,τι δηλαδή ἔγινε καί μέ τό ἡμερολογιακό. Νομίζετε τυχαῖα ὁ Οἰκουμενισμός ἐπιλέγει γιά τήν πρακτική ὑλοποίησή του τέτοια θέματα; Ὄχι, βεβαίως! Μέ τό ἡμερολογιακό ἐπεδίωκε νά διχάσει τούς ὀρθοδόξους καί νά φέει κοντά τούς αἱρετικούς ἄν ὄχι μέσα στή μάνδρα. Καί τά κατάφερε!. Καί οἱ ἀφελεῖς ὀρθόδοξοι ἀντί νά δοῦν τή φάκα, κόλλησαν στό τυρί! Δηλαδή ἔφαγαν κατά τό δή λεγόμενο τό παραμύθι. Καί φυσικά ἄρχισαν τούς μεταξύ των διαπληκτισμούς καί διαμάχες περί καιρῶν καί χρόνων. Μά τόση ἀφέλεια; τόση ἐπιπολαιότητα; Κι, ὅμως! Ἐνῶ τά ντοκουμέντα βοοῦν ὅτι ἡ ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου ἦταν σχέδιο τῆς Μασωνίας καί τοῦ Οἰκουμενισμοῦ γιά συγκρητιστικούς λόγους, ἔμᾶς μᾶς ἔπιασε ἡ χαζή ἐξυπνάδα μας νά μαλώνουμε γιά τό ποιό εἶναι ἀκριβές. Λές καί ἀνακαλύψαμε ἐμεῖς τόν τροχό. Δέν γνώριζε τίποτε ἡ Ἐκκλησία πού ἐπί 4 αἰῶνες ἀπέρριπτε τήν ἀλλαγή τοῦ ἠμερολογίου καί βρέθηκε ὁ μασῶνος Μελέτιος Μεταξάκης (ὁ κατά τόν Ἅγιο Νεκτάριο Πενταπόλεως τόν ἐν Αἰγίνῃ καί τόν πολύ Ἰουστῖνο Πόποβιτς "σχισματοποιός") καί τό ληστρικό Συνέδριο τοῦ 1923 γιά νά πρωτοτυπήσουν ἀπό ἀγάπη στήν Ὀρθοδοξία! Πόσο ἀνόητοι ἀποδεικνυόμεθα! Τώρα πάλι τά ἴδια μέ τό Πασχάλιο! Θἀ ἀρχίσουμε τίς ἀνοησίες: γίνεται, δέν γίνεται, εἶναι κανονικό, δέν εἶναι κανονικό, εἶναι ἀστρονομικά ὀρθότερο ἤ δέν εἶναι κ.ο.κ. μέ μύρια τέτοια ἄσχετα! Ναί, ΑΣΧΕΤΑ! Διότι ἕνα καί μόνο εἶναι τό σχετικό! Ποιό; Ποιοί καί γιατί θέλουν τήν ἀλλαγή τοῦ Πασχαλίου! Τήν θέλουν οἱ ἅγιοι καί γιά τή σωτηρία τῶν πιστῶν; Βεβαίως, ὄχι! Ποιός τή θέλει; Ὁ Οἰκουμενισμός γιά νά περιθωριοποιεῖ τούς ὀρθοδόξους καί νά "κρατᾶ" στήν ἐκκλησία του τούς χλιαρούς, τούς μπερδεμένους καί τούς ἀδιάφορους. Βάλτε το καλά στό νοῦ σας: Ἡμερολογιακό καί Πασχάλιο εἶναι προσχεδιασμένα βάσει ντοκουμέντων πού ὑπάρχουν, πρακτικά βήματα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Βήματα πού δέν ἀντιλαμβάνονται γιά νά ποῦν ξεκάθαρα τό στῶμεν καλῶς οὔτε οἱ (πολλοί) ὀρθόδοξοι! Ἄς ἀναλογισθοῦμε τό τῶν πατέρων καί θά ἐννοήσουμε τήν πονηρία καί τήν ἀπάτη: οὐ μικρόν τό παραμικρόν! Οἷδε καί ἡ μικρά τῶν παραδοθέντων ἀθέτησις πρός ὅλην τοῦ δόγματος ἐπιτρέψαι καταφρόνησιν! Ἄς προσέξουμε πρίν γίνουμε ὅλοι συνυπεύθυνοι ἑνός νέου διχασμοῦ μέ ἀφορμή τό Πασχάλιο πρός τέρψιν τῶν Οἰκουμενιστῶν καί τοῦ ἐμπνευστοῦ των ἀρχιδιαιρέτου διαβόλου! Δέν μᾶς ἐνδιαφέρει τί θέλει ὁ Πάπας καί ὁ παραδελφός του στόν οἰκουμενισμό Βαρθολομαῖος! Ἤ μᾶλλον καί μόνο πού τό θέλουν αὐτοί πρέπει νά μᾶς ὑποψιάζει! Τό 1924 τά παπαγαλάκια τοῦ οἰκουμενισμοῦ (κι ἄς μην εἶχε ἀκόμη ξεπροβάλλει καλά -καλά) προπαγάνδιζαν ὅτι τό πασχάλιο δέν θά τό θίξουμε ποτέ καί τώρα ἑτοιμάζονται καί γιά ἄλλα! Ἄς ξυπνήσουμε ἐπιτέλους! Ὅταν οἱ Πατέρες μιλοῦσαν γιά (καί ἐπιτιμοῦσαν) τόν συνεορτασμό μέ αἱρετικούς καί Ἰουδαίους σαφέστατα δέν ἐννοοῦσαν τά σημερινά αἴσχη τῶν συμπροσευχῶν ἀλλά καί μόνη τήν ἁπλή χρονική σύμπτωση τῶν ἑορτασμῶν γιά νά μή εὐοδώνονται οἰ προπαγάνδες των καί ἠ σύγχυση τῶν πιστῶν! Ἄς ταπεινωθοῦμε λοιπόν καί ἄς μή μιλᾶμε ὡς σοφώτεροπι καί συνετώτεροι τῶν πατέρων γιατί δέν εἴμαστε! Κρίμα πού μεγάλοι ἀντι-οἰκουμενιστέ δέν τό κατανοοῦν! Ὁ Παπισμός ἄς ἀλλάξει ὅτι θέλει γιά τό ξεθεμελιωμένο σπίτι του! Ἐμεῖς ἄς μείνουμε στενοκέφαλα προσκολημμένοι στήν παράδοση μέχρι κεραίας καί δέν θά χάσουμε. Ὅπως σοφά παρατηρεῖ ὁ Ἅγιος Νεκτάριος (ἄς τό προσέξουμε αὐτό) ἡ ἐξωτερική ἀκοινωνησία (μέ τούς αἱρετικούς) βοηθᾶ νά διατηρηθεῖ ἡ ἐσωτερική ἀλλοτρίωση! Μακρυά δηλαδή ἀπό τούς αἱρετικούς γιά νά παραμείνουμε ὀρθόδοξοι! Ἁπλά καί καθαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κ. Κάτσουρα

      Είναι λογικό να υπερασπίζεστε το Ιουλιανό ημερολόγιο, όπου είστε ταγμένος να υπηρετείτε.
      Προσωπικά θέλω να είμαι πιο παραδοσιακός από εσάς.
      Προτιμώ να ακολουθώ το ημερολόγιο με το οποίον υπέγραψαν οι Πατέρες της Α΄, δηλ. το Μακεδονικό (Γορπιαίω, Λώω, κ.λπ.) και να καταμετρώ τον χρόνο από τον θάνατο του Μ. Αλεξάνδρου, όπως και εκείνοι ("χλς΄ από Αλεξάνδρου").
      Από την άλλη, σε ποιά απόφαση ποιάς Συνόδου υπάρχει η εισαγωγή του Ιουλιανού ημερολογίου, που έχετε θεοποιήσει; Ή σε ποιά απόφαση ποιάς Συνόδου αναφέρεται η λέξη "Πασχάλιο";

      Όλα τα άλλα περί Πάπα, μασόνου Μεταξάκη, Βαρθολομαίου, Νέας Εποχής και λοιπά συνωμοσιολογικά είναι για να βρισκόμαστε σε δουλειά και για να μην καταλαβαίνουμε το δοκάρι στο μάτι μας.

      Διαγραφή
    2. Ἀγαπητέ ἀνώνυμε,
      Παραβλέπω τά περί ἡμερολογίου πού ἐπαναλαμβάνεις, διότι φαίνεται καθαρά ὅτι εἶσαι προκατειλημμένος. Μοῦ εἶναι ἀδιάφορη ἡ ἀστρονομική ἀκρίβεια. Μέ ἐνδιαφέρει ἡ ἀκρίβεια τῆς Πίστεως καί ἡ Παράδοση. Θά εἶμαι ὅμως πολύ αὐστηρός μαζί σου ἀπό σεβασμό στήν ἀλήθεια σέ ὅσα γ΄ραφεις χαρακτηρίζοντας ὡς δῆθεν συνωμοσιολογικά τέ περί Μεταξάκη, Πάπα, βαρθολομαίου κλπ. Συνωμοσιολόγος δέν ὑπῆρξα ποτέ. Ἡ πείρα ὅμως μέ ἔκανε νά διακρίνω τήν πλάνη τῆς συνωμοσιολογίας καί τήν πλάνη τῆς ἀφελείας καί ἠθελημένης ἀρνήσεως τῆς πραγματικότητος! Τόν Μεταξάκη τόν χαρακτηρίζουν ἐχθρό τῆς Ὀρθοδοξίας ὡς Καινοτόμο καί σχισματοποιό ἀναστήματα ὅπως ὁ Ἅγιος Νεκτάριος, ὁ Ἰουστῖνος Πόποβιτς καί ὁ πολύς Ρωμανίδης. Λυπᾶμαι ἀλλά παίζεις ἐν οὐ παικτοῖς! Δοκάρι στό μάτι μου λόγω τῶν πολλῶν ἁμαρτιῶν μου δέχομαι καί ἀναγνωρίζω, ἀλλά τυφλός δέν θά γίνω ἀποδεχόμενος τίς ἀφέλειές σας ἐπειδή σεῖς ἀρνεῖσθε νά δεῖτε κατάματα τήν πραγματικότητα!

      Διαγραφή
    3. Περιμένω όμως ακόμη απάντηση σε ποιά απόφαση Οικουμενικής Συνόδου αναφέρεται εισαγωγή Ιουλιανού ημερολογίου και σε ποιά αναφέρεται η λέξη "Πασχάλιο".

      Δυστυχώς, κρυβόμαστε πίσω από τον Πάπα, Μεταξάκη, Βαρθολομαίο κ.λπ. ενώ δίπλα μας ο Σατανάς χορεύει, με το παλαιό, το νέο, το πιο νέο και λοιπές βλακείες.

      Διαγραφή
    4. Και κάτι ακόμη, αγαπητέ κ. Κάτσουρα, μιας και σας είναι αδιάφορη η αστρονομική ακρίβεια και θέλετε να ζείτε στον παπικό μεσαίωνα της ακίνητης γης.
      Συγγνώμη, που θα το πω, αλλά το ότι "μου είναι αδιάφορη η αστρονομική ακρίβεια" είναι μια βλακώδης απάντηση.
      Πρέπει να ξέρετε, ότι στο τι ημέρα έχουμε σήμερα, το αν προχθές είχαμε θερινό ηλιοστάσιο (21.6 στις 19.39), το πότε έχουμε εαρινή ισημερία (που ονοματίζει και η απόφαση της Α΄) το καθορίζει η Αστρονομία και όχι η Εκκλησία σας ή η Εκκλησία μας, θέλετε δεν θέλετε.
      Το αν σήμερα έχουμε 24 Ιουνίου και όχι 11, η Αστρονομία θα το καθορίσει και όχι η Εκκλησία σας ή η Εκκλησία μας.
      Το αν σήμερα έχουμε των Βαρθολομαίου και Βαρνάβα ή του Τιμίου Προδρόμου θα το καθορίσει η Εκκλησία σας ή η Εκκλησία μας αντίστοιχα και όχι βέβαια η Αστρονομία.
      Μην μπερδεύετε τα πράγματα.
      Και μη μας λέτε ότι σας είναι αδιάφορη η αστρονομική ακρίβεια. Σας ενδιαφέρει και πολύ μάλιστα, αφού με αυτήν και συγκεκριμένα με την εαρινή ισημερία, καθορίζετε την εορτή του Πάσχα. Αλλά την εαρινή ισημερία, θέλετε δεν θέλετε, την καθορίζει η Αστρονομία και όχι η Εκκλησία σας ή η Εκκλησία μας.
      Από την άλλη, το εάν εγώ λέγω, ότι έχω θερινό ηλιοστάσιο, όταν αρχίζουν να πέφτουν τα πρώτα χιόνια, αυτό είναι θέμα ψυχιατρικής εξέτασης.
      Δεν θεωρώ ότι χρειάζεστε τέτοιας εξέτασης, γιατί είστε και πανέξυπνος και δραστήριος. Απλώς έχετε κολλήσει και υπερασπίζεστε την Εκκλησία σας, αλλά με σαθρά επιχειρήματα.
      Πάντως, σας συμβουλεύω, αυτό το "μου είναι αδιάφορη η αστρονομική ακρίβεια" μην το ξαναπείτε. Δεν σας περιποιεί τιμήν.

      Διαγραφή
  3. Επίσης και κάτι ακόμη, πάνω στο "μου είναι αδιάφορη η αστρονομική ακρίβεια". Σας ενδιαφέρει και πολύ μάλιστα, γιατί με την αστρονομική ακρίβεια βάζετε το ξυπνητήρι, για να πάτε στη δουλειά σας. Η Αστρονομία σας λέει ότι είναι 7 το πρωί και πρέπει να ξυπνήσετε για τη δουλειά, δεν σας το λέει η Εκκλησία σας και υπακούετε στην Αστρονομία, δεν έχετε δικό σας ωράριο και δεν πάτε όποτε θέλετε στη δουλειά σας.

    Και κάτι ακόμη, που ίσως να μην το έχετε αντιληφθεί:
    Την εαρινή ισημερία με την οποίαν καθορίζετε την εορτή του Πάσχα δεν την καθορίζει η Αστρονομία, την καθορίζει ο ίδιος ο Θεός! Το πότε είναι εαρινή ισημερία, δηλ. το πότε η εκλειπτική τροχιά του Ήλιου τέμνει τον ουράνιο ισημερινό την τοποθετεί ο ίδιος ο Θεός και η Αστρονομία απλώς και μόνον ανακαλύπτει το πότε συμβαίνει αυτό.
    Όταν εσείς δεν παραδέχεστε αυτό το γεγονός και το τοποθετείτε 13 μέρες μετά, αμφισβητείτε ουσιαστικά την ίδια την ενέργεια του Θεού και του λέτε: "δεν ξέρω τι κάνεις εσύ, αλλά εμείς θεωρούμε ότι τότε έχουμε ισημερία". Δηλ. δεν πειθαρχείτε στη θέλησή του, αλλά στους ανθρώπους της Εκκλησίας σας, οπότε πάει περίπατο αυτό το περίφημο: "πειθαρχείν δει Θεώ μάλλον ή ανθρώποις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή