Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2015

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Οι σημερινοι μπαστουνο Αγιορειτες, ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΙ απο τον Αιρεσιαρχη "επισκοπο" ΤΟΥΣ, χωρις κανενα ενδοιασμο, μιμουμενοι αυτον σε ολα τα αιρετικα του, συγκοινωνουν και συμφωτογραφιζονται με γνωστοτατους ομοφυλοφιλους και ..."καθε καρυδιας καρυδι"... Ω καιροι, ω ηθη!!!. Μακρυα απο το Αιρετικοτατο πλεον "Αγιο Ορος". Συνμιαινομασθε, συναναστρεφομενοι αυτους, κατα τους Αγιους μας.

  ΟΝΤΩΣ, το άλας έχει μωρανθεί

(Η αλλαγη του τιτλου της "ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ").



ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Οι σημερινοι μπαστουνο Αγιορειτες, ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΙ απο τον Αιρεσιαρχη "επισκοπο" ΤΟΥΣ, χωρις κανενα ενδοιασμο, μιμουμενοι αυτον σε ολα τα αιρετικα του, συγκοινωνουν και συμφωτογραφιζονται με γνωστοτατους ομοφυλοφιλους και ..."καθε καρυδιας καρυδι"...
Ω καιροι, ω ηθη!!!.
Μακρυα απο το Αιρετικοτατο πλεον "Αγιο Ορος". Συνμιαινομασθε, συναναστρεφομενοι αυτους, κατα τους Αγιους μας.

              ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος     τουνομα, με τον ...ιδιομορφο Μπουταρη. 
               Ομοιος τον ομοιο!!!


 
"Π. Π.":  Ἀπὸ τὴ μιὰ ὁ Θεσ/κης Ἄνθιμος καὶ οἱ Ἁγιορεῖτες συνομιλοῦν καὶ ὑποδέχονται τὸν προστάτη τῶν  σοδομιτῶν Δήμαρχο Μπουτάρι, κι ἀπὸ τὴν ἄλλη διοργανώνουν ὁλονυκτίες!
 
 
Κύριος, ὅμως, μᾶς δίδαξε καὶ τὴν ἀντιπαράθεση! Δὲν ἀρκέστηκε στὴν προσευχή, ἀλλὰ πῆρε στὰ χέρια του καὶ τὸ φραγγέλιο!
 
 
Κάτι ποὺ θέλουν νὰ ἀποφύγουν οἱ σύγχρονοι Ποιμένες, γιατὶ θέλουν νὰ τὰ ἔχουν καλὰ μὲ τοὺς κατέχοντες!!! Ας θυμηθοῦν, ἐπίσης, ὅτι ὁ ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ἔκλεισε κατάμουτρα στὸν αὐτοκράτορα τὴν πόρτα τοῦ Μοναστηριοῦ, γιὰ ἕνα παράνομο μέν, ἀλλ' ὅμως γάμο μεταξὺ ἑτεροφύλων!


Δυστυχώς, ένιοι των αγιορειτών, παραθεωρώντας την έμπονη αγωνία κλήρου και λαού και αγνοώντας το γεγονός ότι ο κρίμασιν οις οίδε Κύριος επικαθήσας στο σβέρκο των Θεσσαλονικέων τοπάρχης, από ετών έχει καταστεί προστάτης και αβανταδόρος των ακατονόμαστων και ανομολόγητων σοδομιτικών αθλιοτήτων και ασχημοσυνών όπως αυτές μορφοποιούνται, εκδηλώνονται και εκφράζονται με το δυσώνυμο και κοπρώδες gay pride που συνιστά τον έσχατο αυτοεξευτελισμό του ανθρωπίνου προσώπου και την υποβάθμισή του σε επίπεδο κατώτερο και αυτού του κτήνους, υποδέχθηκαν στο παλλάδιο της Ορθοδοξίας, το Αγιώνυμο Όρος, τον συντελούντα στον εκμαυλισμό και εκφαυλισμό της νεοελληνικής κοινωνίας, δήμαρχο της αγιοτόκου Θεσσαλονίκης κατασκανδαλίζοντας τον πιστό κλήρο και λαό και ασεβώντας στην ιερή μνήμη των οσίων αγιορειτών πατέρων. Οι προαναφερθέντες δίδουν την εντύπωση ότι το άλας έχει μωρανθεί.


Την ίδια στιγμή οι Ελλαδίτες μητροπολίτες ενώ η ποικίλη ανομία καλπάζει αυτοί αλληθωρίζουν σε...πανηγύρια και συλλείτουργα! Ποιοι; Οι αξιωματικοί της στρατευομένης Εκκλησίας, υπό την "πεπνυμένη" και "εμπνευσμένη" ηγεσία του από Θηβών και νυν Αθηνών Ιερωνύμου.

Αν διατρέξει κανείς επισταμένως κάποια "εκκλησιαστικά", μάλλον δεσποτικά ιστολόγια, θα υποστεί ταχέως κάματο των οφθαλμικών του μυών από τη συνεχή και ακατάπαυστη θέαση των μητροπολιτικών συλλείτουργων ένεκα πανηγύρεων εορταζόντων ναών, ονομαστηρίων μητροπολιτών κ.τ.ό.
 
Ελάχιστες, όμως, και μετρημένες στα δάχτυλα της μιας χειρός επισκοπικές παρεμβάσεις, στηλιτευτικές της προελαύνουσας ηθικής αποχαλινώσεως θα ανακαλύψει κανείς περιηγούμενος το διαδίκτυο.

Στη Θεσσαλονίκη, ορθώς και θεαρέστως, κατ αρχήν, ελήφθη η απόφαση περί διεξαγωγής αγρυπνίας. Η προσευχή συνιστά το πρώτο, πλέον αναγκαίο και απολύτου αξίας και ισχύος πνευματικό όπλο αλλά και το πλέον ενδεικνυόμενο.

Επ ουδενί, όμως, αποτελεί και το μόνο όπλο. Μαζί με την προσευχή απαιτείται και ζωηρή και δημόσια διαμαρτυρία, εντός των ορίων που διαγράφονται απ τους θείους και ιερούς κανόνες, με μπροστάρηδες τους εκπροσώπους του ιερατείου και δη τους επισκόπους.

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ, ΜΕ ΤΗ ΣΘΕΝΑΡΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗ, ΣΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΙ. ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΑΠΥΘΜΕΝΗΣ ΞΕΤΣΙΠΩΣΙΑΣ! ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΑ ΚΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ!

Μήπως, μάλιστα, με τη διοργάνωση μονάχα αγρυπνιών κάποιοι προσπαθούν, ΟΛΩΣ ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ, να καλύψουν τη δειλία τους και την έλλειψη αγωνιστικής μαρτυρίας και ομολογίας απέναντι στο πολιτικό και δημοσιογραφικό κατεστημένο, το αχρίστιανο, θεοκάπηλο και θεομπαικτικό, και αντίχριστο;

ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΙ ΠΑΠΟΥΛΑΚΕ ΚΑΙ ΚΟΣΜΑ ΦΛΑΜΙΑΤΕ, ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΕ ΚΑΝΤΙΩΤΗ, ΑΜΒΡΟΣΙΕ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΕ, ΓΕΡΒΑΣΙΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΕ και μπείτε πάλι μπροστά σε ωραίους και τίμιους αγώνες εναντίον του εκφυλισμού της Ελλάδας μας!

7 σχόλια:

  1. Απορίας άξιον γιατί άραγε εξανίστανται οι θρησκευόμενοι αποκλειστικά και μόνο εναντίον των εκτός εκκλησίας κοσμικών "τοιούτων", ενώ τηρούν σιγή ιχθύος, ποιούμενοι την νήσσαν, ή μάλλον την στρουθοκάμηλον, για εντός της εκκλησίας. Ποια είναι μεγαλύτερη πρόκληση και ύβρις, να παρελαύνουν οι κοσμικοί τοιούτοι στους δρόμους ή... να προκαλούν ρασοφόροι με νάζια και κουνήματα, εντός των ναών; Έχουμε την ηθική λάμψη και καθαρότητα να κρίνουμε, όταν θα μας απαντήσουν "δεν κοιτάτε τα του οίκου σας";

    Ποιος μας έδωσε λοιπόν το δικαίωμα να ασχολούμαστε -ως εκκλησία- με την ηθική των εκτός εκκλησίας; Είδατε κάπου στο Ευαγγέλιο, οι Απόστολοι ή οι χριστιανοί να ...διαμαρτύρονται εναντίον των μετεχόντων στα ρωμαϊκά και ειδωλολατρικά όργια, στα αίσχη, στους κιναιδισμούς, στην ειδωλολατρική πορνεία των ιερόδουλων τους ναούς της Αφροδίτης; Μόνο με τα αίσχη των χριστιανών των εντός εκκλησίας ασχολήθηκαν, οι ευλογημένοι, είτε μεμονωμένα είτε κατά του Νικολαϊτισμού της εποχής τους. Ενώ εμείς, σιωπούμε και αποσιωπούμε τα εντός, απενοχοποιώντας τους παραβάτες της ηθικής του Ευαγγελίου, που θέλοντας να απενοχοποιήσουν το "κουσούρι" ποθούν την υπαγωγή τους στη θρησκεία που έχει ως δόγμα την ατιμωρησία των διεφθαρμένων, των κιναίδων και παιδεραστών, ενώ υποκριτικά διαμαρτυρόμαστε, οι υποκριτές, δαχτυλοδείχνοντας τους ... άθεους, αλλόθρησκους και άπιστους. Μα εκείνοι ας κάνουν ό,τι θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεος ΙΚ μας βρηκε...

      Διαγραφή
    2. Επειδή, δηλαδή, υπάρχουν κληρικοί κίναιδοι πρέπει να πάψουμε να ασχολούμαστε και να καυτηριάζουμε τη διαφήμιση της ανωμαλίας;
      Πότε υπήρξε ξανά αυτό το χάλι;
      "Και μη συγκοινωνείτε τοις έργοις τοις ακάρποις μάλλον δε και ΕΛΕΓΧΕΤΕ".

      Διαγραφή
    3. 1:37 π.μ.Αλήθεια σε ποια από τα πιστεύω σας σας ελέγχει ο ΙΚ και τον φοβάστε τόσο;

      8:24 π.μ. Γράφετε: "Επειδή, δηλαδή, υπάρχουν κληρικοί κίναιδοι πρέπει να πάψουμε να ασχολούμαστε και να καυτηριάζουμε τη διαφήμιση της ανωμαλίας;"

      Αυτό καταλάβατε ότι λέει το πρώτο σχόλιο; Δεν το ξαναδιαβάζετε;
      Αφού παραδέχεστε ότι υπάρχουν φαινόμενα ανηθικότητας και μάλιστα ανωμαλίας εντός της εκκλησίας, στις εκδηλώσεις των Οργανώσεών σας καταφέρεστε πρώτα εναντίον τους κι έπειτα κατά των κοσμικών; Ζητάτε δηλ. κάθαρση της Εκκλησίας και μετάνοια όσων είναι ανήθικοι; Καταφέρεστε στις εκδηλώσεις αυτές κατά του Οικουμενισμού που επιχειρεί την ένωση με μια θρησκεία που έχει σαν δόγμα την ασυλία της ακολασίας; Να γίνουμε δηλαδή κι εμείς τα ίδια σνατά με εκείνους; Οι κοσμικοί "μας μάραναν"; Το πρώτο σχόλιο λοιπόν, είναι καυτηριασμός κατά της ακολασίας, πρώτα όμως κατά της ανοχής της ακολασίας εντός της εκκλησίας κι έπειτα φυσικά και στους εκτός και γενικά στην Κοινωνία (άθεοι, άπιστοι, κοσμικοί, αλλόθρησκοι, αλλοδαποί, κ.λπ.).

      "και μη συγκοινωνείτε τοις έργοις τοις ακάρποις του σκότους, μάλλον δε και ΕΛΕΓΧΕΤΕ". Σαφώς, ισχύει, ερμηνευόμενο κι εφαρμοζόμενο όμως όπως έπραττε ο Απ. Παύλος και η εκκλησία των Εφεσσίων όπου απευθυνόταν το χωρίο. Δεν έκαναν οι χριστιανοί διαδηλώσεις κατά των ειδωλολατρικών οργίων της εποχής τους! Πρώτα οι ίδιοι οι κληρικοί και οι λαϊκοί της Εκκλησίας ήσαν ηθικοί στην φωτεινή ηθική τους ζωή και στη διδασκαλία, κατά δεύτερον έλεγχαν τους εντός της εκκλησίας παρεκτρεπόμενους και τέλος ΒΕΒΑΙΩΣ έλεγχαν τα έργα του σκότους και συνεπώς τους εκτός εκκλησίας ειδωλολάτρες και με τον λαμπρό ηθικό βίο τους, με την ηθικότητα όλης της Εκκλησίας (έσωθεν καλή μαρτυρία) και με το θείο λόγο. Η παρουσία του φωτός αρκεί για να ελέγχξει το σκότος. Αν το φως σκοτιστεί, με τα λόγια και με τις διαδηλώσεις και τις αγρυπνίες, δεν ελέγχεται το σκότος.

      Διαγραφή
    4. Εξαιρετικά αφιερωμένο στο σχολιαστή που με "σεντονοειδή" κείμενα-σχόλια επιχειρεί να απαξιώσει όσους δεν κρατούν το στόμα τους κλειστό μπροστά στο αίσχος της παρέλασης των γκέι:
      "Σαφώς, ισχύει, ερμηνευόμενο κι εφαρμοζόμενο όμως όπως έπραττε ο Απ. Παύλος και η εκκλησία των Εφεσσίων όπου απευθυνόταν το χωρίο. Δεν έκαναν οι χριστιανοί διαδηλώσεις κατά των ειδωλολατρικών οργίων της εποχής τους",αποφάνθηκε ο σχολιαστής.
      Τον διαψεύδει όμως ο βίος του αγίου Τιμοθέου,επισκόπου Εφέσου με βάση τον οποίο "Ὁ Τιμόθεος ἐν Ἐφέσῳ εἶχε νὰ ἀντιπαλαίσῃ κατὰ φανατικῶν εἰδωλολατρῶν. Ἤδη πρὸ αὐτοῦ ὁ Παῦλος ἐκινδύνευσε σοβαρῶς, διωχθεὶς ὑπὸ τοῦ εἰδωλοποιοῦ Δημητρίου καὶ «κατὰ ἄνθρωπον ἐθηριομάχησεν ἐν Ἐφέσῳ» (Α´ Κορινθ. ΙΕ´ 32). Εἰς Ἔφεσον ἐλατρεύετο ἡ Ἄρτεμις καὶ κατὰ τὰς πρὸς τιμήν της πανδήμους ἑορτὰς ἐλάμβανον χώραν ἀνήκουστα ὄργια, τὰ ὁποῖα δικαίως ἐξήγειρον τὴν ψυχὴν τοῦ Ἀποστόλου. Κατὰ τὴν τοιαύτην πανήγυριν, ὀνομαζομένην Καταγώγιον, τὸ ἔτος 97 μ.Χ., οἱ Ἐφέσιοι εἰδωλολάτραι περιήρχοντο μετημφιησμένοι καὶ μὲ προσωπίδας τὴν πόλιν, φέροντες μικρὰ εἴδωλα εἰς χεῖρας καὶ προβαίνοντες εἰς πλεῖστα ὄργια, ἐγκλήματα καὶ ἀσελγείας καθ᾿ ὁδόν. Ὁ Τιμόθεος ἐπιχειρήσας νὰ ἐμποδίσῃ αὐτοὺς ἐν μέσῃ ὁδῷ καὶ ἐλέγξῃ τὴν πλάνην των, ὑπέστη σφοδρὸν καὶ ἀνηλεῆ λιθοβολισμόν ἐκ μέρους τοῦ μαινομένου πλήθους, συνεπείᾳ τοῦ ὁποίου κατέπεσεν αἱμόφυρτος ἐπὶ τοῦ ἐδάφους. Οἱ εἰδωλολάτραι τότε μὲ μεγαλυτέραν λύσσαν ἔτυπτον διὰ λίθων καὶ ῥοπάλων τὸν Ἅγιον, τὸν ὀποῖον ἐχλεύαζον καὶ ἔσυρον ἀνὰ τὰς ὁδοὺς τῆς πόλεως. Ὁ Τιμόθεος μετὰ καρτερίας ὑφίστατο τὸ μαρτύριον, εὐχαριστῶν τὸν Κύριον, διότι τὸν ἠξίωσε νὰ προσφέρῃ τὴν ζωήν του ὑπὲρ Ἐκείνου καὶ νὰ γίνῃ πιστὸς «ἄχρι θανάτου».
      Μην αναμειγνύουμε, λοιπόν,στις ιδεοληψίες μας την Εκκλησία των Εφεσίων.
      Ο άγιος Τιμόθεος κατέβηκε στο πεζοδρόμιο και προσπάθησε να ματαιώσει την ειδωλολατρική πομπή.
      Υ.Γ. Ο μακαριστός π.Αυγουστίνος Καντιώτης υπήρξε ένας απ τους μεγαλύτερους θιασώτες της καθάρσεως της Εκκλησίας από τους κιναίδους. Αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να κατεβεί στο άγιο πεζοδρόμιο και να διαδηλώσει κατά των καλλιστείων και να ματαιώσει οριστικά τον καρνάβαλο του Αμυνταίου κάνοντας λιτανεία την ώρα που παρήλαυναν οι καρναβαλιστές.

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ εν μέρει με τον Ανώνυμο18 Ιουνίου 2015 - 3:13 μ.μ. Αλλά οι ``εκτός Εκκλησίας`` σήμερα είναι οι ``άρχοντες`` του τόπου, οπότε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο επηρρεάζουν αυτοί οι κοσμικοί την επίσημη Εκκλησία και οδηγούν στα τάρταρα όλη την Ελληνική κοινωνία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιος οδηγεί την κοινωνία στα τάρταρα (οι κοσμικοί άρχοντες ή η επίσημη εκκλησία), είναι μεγάλη συζήτηση. Ποιος άραγε έχει καθήκον να διδάξει στο Λαό την ηθική του Ευαγγελίου, εφαρμόζοντάς πρώτα ο ίδιος, πίστη, ορθοπραξία, ηθική, αφιλαργυρία, ομολογία, διδασκαλία; Το άλας όμως εμωράνθη, φαντάζει σαν ανέκδοτο να μιλήσει κάποιος στην σημερινή κοινωνία για παρθενία, αποφυγή προγαμιαίων σχέσεων, αποφυγή εκτρώσεων, πολυτεκνία, πίστη στο Ευαγγέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή