Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2015

Για άλλους ορμητικός Ποταμός και γι' άλλους (παραδόξως Οικουμενιστές) ποτιστική βροχή!

Για άλλους ορμητικός Ποταμός και γι' άλλους (παραδόξως Οικουμενιστές) ποτιστική βροχή!




Ποταμός ο Μητρ. Πειραιώς κατά του συμφώνου συμβίωσης ομοφύλων

-Συγκρίνει τον υπουργό με τον Νέρωνα!

Γιατί λέει πως θα αυξηθεί ο τζίρος των πολυεθνικών του φαρμάκου


Ποταμός ο Μητρ. Πειραιώς κατά του συμφώνου συμβίωσης ομοφύλων-Συγκρίνει τον υπουργό με τον Νέρωνα! Γιατί λέει πως θα αυξηθεί ο τζίρος των πολυεθνικών του φαρμάκου

ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: 

Κάθε χριστιανὸς ἀντιλαμβάνεται τὴν ἀγανάκτηση ποὺ ὁδήγησαν τὸν Μητροπολίτης Πειραιῶς νὰ γράψει τὰ παραπάνω «κατὰ τοῦ συμφώνου συμβίωσης ὁμοφύλων» καὶ ὅσων ἐπισήμων κρατικῶν φορέων εὐθυγραμμίζονται μὲ τὰ κελεύσματα τῆς Ν. Τάξης. Πρόκειται γιὰ καταφανῆ διαστροφὴ τῶν Ἁγιογραφικῶν Ἐντολῶν, γιὰ αἵρεση ἐπὶ ἠθικοῦ πεδίου καὶ ἐπίσημη κατάργηση Εὐαγγελικῆς ἠθικῆς.

Τὰ δημοσιεύουμε μὲ τὴν παρατήρηση ὅτι ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς δὲν δείχνει τὴν ἴδια ἀγανάκτηση μὲ ἐκείνους τοὺς Πατριάρχες καὶ Ἐπισκόπους ποὺ ἐφαρμόζουν τὶς ἴδιες  (σύμφωνα μὲ δικές του παραπάνω ἐκφράσεις) «πρακτικὲς τῆς ὁμοφυλοφιλίας καὶ ὁδηγοῦν ἀναπόδραστα σὲ ἄπειρες λοιμώξεις τοῦ ὀργανισμοῦ καὶ καρκινογενέσεις, εἰσάγοντας “έτερο” γενετήσιο προσανατολισμό» σὲ ἐπίπεδο Πίστεως, βέβαια, καὶ «πνευματικῆς ὁμοφυλοφιλίας», ἀλλά ἀντίθετα συμπροσεύχεται, καὶ συνεορτάζει, καὶ συλλειτουργεῖ μαζί τους.


Σὲ ἄλλη σημερινή, ἐπίσης, παρέμβασή του ὁ κ. Σεραφείμ, πρὸς τὴν Ἱ. Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους γράφει:
''Να απαγορεύσετε στον Μπουτάρη διά βίου την είσοδο στο Αγ. Όρος''»!
Μεγαλύτερη ζημιά, Σεβασμιώτατε, κάνει ἡ εἴσοδος τοῦ Δημάρχου στὸ Ἅγιο Ὄρος, ἀπὸ τὴν εἴσοδο καὶ πνευματικὴ καθοδήγηση τῶν Ἁγιορειτῶν ὑπὸ τοῦ  Οἰκουμενιστοῦ Πατριάρχου;

===========================================

Καταπέλτης ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ με αφορμή την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια. Ισχυρίζεται πως "οι πρακτικές της ομοφυλοφιλίας αναπόδραστα οδηγούν σε άπειρες λοιμώξεις του οργανισμού και καρκινογενέσεις", ενώ υποδεικύνει τον υπουργό πως παρόμοιες πρακτικές είχε δείξει ο "φρενοβλαβής Νέρωνας"! 
Η δημοσιοποίηση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Νομοσχεδίου για το Σύμφωνο Συμβίωσης που επεκτείνει την ισχύουσα ρύθμιση και στα λεγόμενα «ομόφυλα ζευγάρια» μας υποχρεώνει να αναφέρουμε:
1. Ότι ο ιερός θεσμός του Γάμου που κατά τον εκπληκτικό ορισμό του Ρωμαίου νομομαθούς Μοδεστίνου είναι «ανδρός και γυναικός συνάφεια και συγκλήρωσις του βίου παντός, θείου τε και ανθρωπίνου δικαίου κοινωνία», αντιμετωπίζεται θεσμικά και πάλι σαν δικαιοπρακτική ενέργεια και αποιεροποιείται πλήρως.
2. Είναι εμφανέστατη η προσπάθεια του αρμοδίου Υπουργείου να υποκαταστήσει τον ιερό θεσμό του γάμου με νομικές προβλέψεις που αντιμετωπίζουν την κακοδαιμονία του ισχύοντος νομικού πλαισίου για το σύμφωνο συμβίωσης ετεροφύλων που έχει μεταβάλει το τιμιώτατο ανθρώπινο πρόσωπο σε χρηστικό αντικείμενο που μετά τη χρήση μπορείς εύκολα να πετάξεις στον κάλαθο των αχρήστων.
3. Δυστυχώς για τον αρμόδιο Υπουργό και Καθηγητή της Νομικής και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου την πρωτοτυπία του προτεινομένου Νομοσχεδίου την είχε εμπνευστεί όσον αφορά τα λεγόμενα «ομόφυλα ζευγάρια» ο φρενοβλαβής αυτοκράτορας της Ρώμης Νέρων, αυτός που έκαψε τη Ρώμη για να εμπνευσθεί τις άριές του που όπως καταγράφει ο εξαίρετος ιστορικός Κάσσιος Δίων στην Ρωμαική του Ιστορία συνήψε επίσημη ομοφυλοφιλική σχέση με δύο Έλληνες απελεύθερους τον «ανδρώδη» Πυθαγόρα και τον «γυνακώδη» Σπόρο, τον οποίο κατέστησε εκτομία και τον ονόμασε Σαββίνα!!!
4. Με το υπό διαβούλευση νομοθέτημα που αποτελεί συνέχεια του λεγόμενου αντιρατσιστικού νόμου της συγκυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας-Πασόκ με τον οποίο θεσμοθετήθηκε και «έτερος» γενετήσιος προσανατολισμός στην ανθρώπινη φύση, ολοκληρώνεται η θεσμοθέτηση από την Ελληνική έννομη τάξη της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας και απενοχοποιείται η παράχρηση των σωματικών οργάνων του ανθρωπίνου είδους με φαιδρότατο στρουθοκαμηλισμό γιατί φυσικά η φυσιολογία του ανθρωπίνου σώματος ευτυχώς δεν έξαρτάται από τις ιδεοληψίες των συντακτών του νομοσχεδίου, αλλά από την νομοτέλεια του Δημιουργού Θεού γι’ αυτό και οι επιπτώσεις από την παράχρηση είναι άμεσες και τραγικές κατά το Ευαγγελικό λόγιο «Ουκ οίδατε ότι ναός Θεού εστε και το Πνεύμα του Θεού οικεί εν υμίν; 17 ει τις τον ναόν του Θεού φθείρει, φθερεί τούτον ο Θεός· ο γαρ ναός του Θεού άγιός εστιν, οίτινές εστε υμείς». (Α΄Κορ. Γ16-17).
5. Ταπεινώς θα συνεβούλευα τον κ. Υπουργό και τον κ. Γεν. Γραμματέα επ’ ωφελεία της τραγικής οικονομίας της χώρας μας να συμβληθή το Υπουργείο τους με τις μεγάλες πολυεθνικές φαρμακοβιομηχανίες γιατί με το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο απενοχοποιούνται οι πρακτικές της ομοφυλοφιλίας που αναπόδραστα οδηγούν σε άπειρες λοιμώξεις του οργανισμού και καρκινογενέσεις, οι οποίες με την σειρά τους θα αυξήσουν τον τζίρο των μεγάλων πολυεθνικών του φαρμάκου.
Καί μη χειρότερα!!!
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ + ο Πειραιως ΣΕΡΑΦΕΙΜ

 

4 σχόλια:

  1. http://www.sdna.gr/gr/podosfairo/dikastikes-upotheseis-skandala/arthro/44185/pebti-18-iouniou-o-marinakis/

    μη συγχηζεσαι σεβασμιωτατε,τωρα προσευχη μονο για τον προεδρο,ασε τους γκει μας τα χεις πει χιλιες φορες...να σωσουμε τον προεδρο.αν γνωριζεις κατι περισσοτερο βγαλε εγκυκλιο ταχιστα......οχι απο το αντιαιρετικο γραφειο ομως... μας τα χει κανει μουσκεμα τελευταιως.θρησκεια νομιμη ο ολυμπιακος οχι αιρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η οξύτητα με την οποία ο Πειραιώς καταφέρεται κατά της ομοφυλοφιλίας προξενεί εύλογα ερωτήματα, όπως: Πως κρίνει τόσο αυστηρά τους εκτός Εκκλησίας και σιωπά για τους "εντός"; (όλοι γνωρίζουν ότι αυτή η αμαρτία έχει ισχυρή εκπροσώπηση "φορέων" της ακόμη και μεταξύ των ρασοφόρων). Πως συμβιβάζεται να γνωρίζει και να ανέχεται τις σκανδαλώδεις περιπτώσεις αρκετών Ιεραρχών οι οποίοι άγονται από αυτό το πάθος και άγουν και άλλους σε αυτό, σε σημείο να το προάγουν στους κόλπους της Εκκλησίας; Πως δεν ενοχλείται από την επιβεβαιωμένη διαπίστωση ότι εκατέρωθεν μεταξύ των διαλεγομένων στα πλαίσια του Οικουμενισμού εκπροσώπων του παπισμού και της ορθοδοξίας πλεονάζουν αν δεν κυριαρχούν και επικρατούν φορείς αυτού του πάθους; Ο Πειραιώς φαίνεται ότι "φιλιάζει" με άνεση και με τον Οικουμενισμό και με την ομοφυλοφιλία πολλών θιασωτών του στα πλαίσια της συναδελφικότητος και της εκκλησιαστικής κοινωνίας, όταν λάβρος καταφέρεται κατά του πάθους αυτού και των υποστηρικτών του μεταξύ των μακράν της Εκκλησίας ευρισκομένων! Νέοι καιροί, νέα ήθη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CE%B8%CE%BB%CE%B9%CE%B2%CE%B5%CF%81%CE%AE-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%AC-%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%AD%CF%83%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%B1-%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B1%CF%82-14-%CE%AD%CF%89%CF%82-17-%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%AD%CE%BA%CF%84%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7

    επισης τι πιστευετε οτι ειναι πιο σημαντικο στην ενημερωση του ποιμνιου;
    το να αφοριστει ο μπουταρης;;;;ενταξει αφορισε η εκκλησια τον αειμνηστο σωτηροπουλο,,φτανουν οι αφορισμοι....
    το να πανε οι γκει στην κολαση;;;;;;;τι μας κοφτει εμας,εμεις πολεμουμε την αμαρτια οχι τον αμαρτωλο,δικαιωμα του να καμει οτι θελει...
    οι 40000 εκτρωσεις μεταξυ ηλικιας 14 εως 17;;;;;;;;υπαρχει ευθυνη σεβασμιωτατε;;;;;
    αν μας καψει ο Θεος που λεγανε οι αγραμματοι παλαια,θα εχει αδικο;;;;;;
    εγω που ειμαι καλος χριστιανος και διακονω την εκκλησια και τα εχω καλα με τον Κυριο φερω ευθυνη;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πετάξαμε στα σκουπίδια, πρώτοι εμείς οι "χριστιανοί" τις ηθικές εντολές του Θεού, και τι πιο φυσικό, μας ακολουθούν οι κοσμικοί νομοθέτες. Σε μια κοινωνία 10 εκατομμυρίων παραγματικών Ορθοδόξων δεν θα υπήρχε "τόπος" ούτε "τρόπος" για νομοθετήματα τύπου συμβίωσης ομοφυλόφιλων. Ούτε έχουμε το καθαρό πρόσωπο να τους ελέγξουμε. Θα μας απαντήσουν "ρε δεν κοιτάτε τα δικά σας χάλια - εντός του οίκου σας". Συνεπώς δεν είμαστε κοινωνία αληθινών ορθοδόξων, αλλά υποκριτών που ξεπλένουμε το έλλειμα της πίστης και της ηθικής μας με την ανώδυνη λειψανολατρεία κ.λπ. Περίσσευσε πλέον η ανηθικότητα, ξεχείλισαν οι βόθροι, ο βόρβορος κυλάει ελεύθερα στους δρόμους, κι όλοι κλήρος και λαός κυλιόμεθα σ αυτόν και συγκυλιόμεθα και τον "απολαμβάνουμε". Και όζουμε σκατίλας -και πνευματικής θανατίλας- αυταπατώμενοι, ότι, αφού προσκυνάμε και κάποιο κόκκαλο (κατ' επιλογήν αμφίβολης προέλευσης εξωτερικού) ότι ευωδιάζουμε. Ενωθήκαμε και πνευματικά με τους αρχιερείς του δόγματος της βορβορώδους ακολασίας, παιδεραστίας, αρσενοκοιτίας, αποσκοπώντας εναγωνίως να υπαχθούμε και διοικητικά στα "ηθικά πρότυπά" μας. Όχι πλέον κρύψιμο των αισχών ημών ή του πνευματικού περιβάλλοντός μας κάτω από το χαλί. Νομιμοποίηση! Και περηφάνεια!

    Κι όσοι είτε ατομικώς έχουμε απομείνει ηθικώς κάπως ακέραιοι, είτε και τους ακολουθούμε στα αίσχη αλλά κατά ελάσσονα κλίμακα, πλην ακολουθούντες έτι την ορθή διδασκαλία περί του Δόγματος της Ηθικής του Ευαγγελίου, υποκριτικά επιπλήττουμε για το κακό τους ... εκτός του οίκου μας. Εκείνοι, όμως, άπιστοι άθεοι και αλλόθρησκοι, ας κάνουν ό,τι θέλουν. Είναι βεβαίως κακό να νομιμοποιείται = απενοχοποιείται η ανηθικότητα, η αρσενοκοιτία, η κτηνοβασία, οι εκτρώσεις, τα διαζύγια, η πορνεία, η μοιχεία, ο γυμνισμός, η αποφυγή τεκνογονίας, η βλασφημία, οι προγαμιαίες σχέσεις κ.λπ. κ.λπ. αλλά το ότι νομιμοποιούνται, δεν τα κάνουν και ... υποχρεωτικά για τους χριστιανούς. Στην εποχή του Χριστού και των Αποστόλων, σε όλον Ρωμαϊκό ειδωλολατρικό κόσμο, τα κοσμικά αίσχη με την γενική ονομασία "Ρωμαϊκά όργια" και η θρησκευτική ειδωλολατρική τελεστική πορνεία ανδρών και γυναικών (ιερόδουλοι) έδιναν και έπαιρναν, αλλά οι χριστιανοί τα απέφευγαν. "Ού επλεόνασεν η αμαρτία, υπερεπερρίσευσεν η Χάρις". Τώρα όμως, οι ορθόδοξοι χριστιανοί, λιγουρευόμενοι τα του αισχρού κόσμου, όχι θεωρητικά αλλά και στην πράξη, είτε κυλιόμενοι στον βόρβορο είτε σιωπώντας, συνεπώς αποδεχόμενοι και απενοχοποιώντας κάθε αισχρή συμπεριφορά εντός του οίκου μας, δεν είμαστε ούτε χριστιανοί, ούτε ορθόδοξοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή