Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Αποτειχισι: Ο διαβοητος Σιγονταροοικουμενιστης ρασοφορος κυριος Δημητρακοπουλος ...ψευτοηρακλεας της ...ορθοδοξιας, νομιζει οτι με τις συκοφαντιες του κατα των Αποτειχισμενων θα κερδιση τις εντυπωσεις απο τους πολλους ...χαλβαδοχριστιανους της εποχης μας. Ομως θα παρη τις καταλληλες απαντησεις του απο τους Αποτειχισμενους αφου αυτοι ειναι ο στοχος του, αφου αυτοι ειναι οι μονοι που ...τσιγαριζουν τις κακοδοξιες του και τις Αντιπατερικες ασεβειες του. Η καταχωρησι ενος διαφορετικου κειμενου και μιας αλλης τοποθετησεως επι της βιοτης του αγιου πατρος Παϊσιου δεν αποτελει πρωτοτυπιαν και εγκλημα καθοσιωσεως. Ομως τους φονταμελιστες Σιγονταροοικουμενιστες που ΑΘΕΟΦΟΒΑ και ΥΠΟΤΡΟΠΙΑΚΑ ΑΣΕΒΟΥΝ και ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ την τακτικη και την πρακτικη των ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ της ιστοριας, ποια ΚΟΛΑΣΙ τους περιμενει; Θα απαντηση ο ρασοφορος Δημητρακοπουλος; Εδω το ερωτημα θα μεινη εσαει αναπαντητον!!!!

Βρισκόμαστε ενώπιον νέας 

κακοδοξίας της «αγιομαχίας»;

Διαβάσαμε στὸ ἱστολόγιο «Ἀκτίνες» ‒καὶ δημοσιεύουμε‒ ἕνα κείμενο τοῦ Ἀντιαιρετικοῦ Γραφείου τῆς Ἱ. Μ. Πειραιῶς, διὰ τοῦ ὁποίου κατηγοροῦνται οἱ ἀποτειχισμένοι ὅτι δὲν ἀποδέχονται τὴν ἁγιότητα τοῦ Γέροντος Παϊσίου.
Ἡ κατηγορία ἀσφαλῶς εἶναι κακόβουλη καὶ ἀγγίζει τὰ ὅρια τῆς συκοφαντίας, ἀφοῦ,
1. Τὸ φιλικὸ ἱστολόγιο «Ἀποτείχιση» δημοσίευσε τὸ κρινόμενο ἀπὸ τὸν π. Παῦλο ἄρθρο μὲ τὴν ἐπιφύλαξη:
«Αποτειχισι: ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΙ την οποια δημοσιευουμε για να μελετηθη και να αξιολογηθη βασει της Εκκλησιαστικης μας Ιστοριας. Αποδεκτες οι οποιες διαφωνιες».
2. Διαμαρτυρηθήκαμε κι ἐμεῖς πρὸς τὸ ἱστολόγιο «Ἀποτείχιση» μαζὶ μὲ πολλοὺς ἄλλους ἀποτειχισμένους γιὰ τὴν συγκεκριμένη δημοσίευση, ὥστε ὁ διαχειριστὴς τῆς «Ἀποτείχισης» νὰ μᾶς δηλώσει ὅτι δὲν διαφωνεῖ μὲ τὴν ἁγιότητα τοῦ Γέροντος Παϊσίου, ἀφοῦ στὴ διπλανὴ στήλη τοῦ ἱστολογίου του, ὑπάρχει μόνιμη ἀνάρτηση τοῦ Γέροντος Παϊσίου. Μετὰ τὶς παρεμβάσεις μας καὶ σὲ σχετικὴ ἀνάρτησή του τὶς ἑπόμενες μέρες ἔγραψε: «λαβαμε ενστασεις διαφορων επισκεπτων μας σχετικες με το αρθρο του κ. Γεωργιτση το σχετικο με τους γεροντες. Εμεις καναμε δηλωσι επιφυλακτικοτητας για τις θεσεις του αρθρογραφου, και το δημοσιευσαμε σαν μια αλλη γνωμη και αποψι». (ἐδῶ)
3. Τὸ ἱστολόγιό μας δὲν δημοσίευσε (ὡς γνωστόν) τὸ ἄρθρο τοῦ κ. Κ. Γεωργίτση, διότι δὲν συμμεριζόμαστε τὶς ἀπόψεις του, οἱ ὁποῖες, ἐδῶ, συγκλίνουν μὲ αὐτὲς τῶν τοῦ Π. Ἡμερολογίου, οὔτε ἀντιμαχόμαστε τοὺς Ἁγίους τῆς Ἐκκλησίας μας, ἀπόδειξη ὅτι πολλὰ κείμενα καὶ λόγους τοῦ ἁγίου Παϊσίου δημοσιεύουμε (καὶ πρὶν καὶ μετὰ τὴν ἁγιοκατάταξη), ἔχουμε δὲ καὶ προσωπικὲς μαρτυρίες περὶ τῆς ἁγιότητός του.
4. Ἀντιμαχόμαστε ὅμως τὶς ταχυδακτυλουργίες καὶ τὶς ἁγιομαχίες τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς, ἡ ὁποία: α) Διοργάνωσε Ἡμερίδα γιὰ νὰ παρερμηνεύσει τὸν ΙΕ΄ Κανόνα τῆς Ἐκκλησίας, νὰ «χτυπήσει» δηλ. τὴν Ἀποτείχιση· καὶ στὴν Ἡμερίδα αὐτὴ  ἀλλοίωσε καὶ διέστρεψε ἀσύστολα διὰ στόματος τοῦ μητροπολίτη της κ. Σεραφείμ, τὴν διδασκαλία ἄλλου Ἁγίου, τοῦ ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου (αὐτὸ δά, ἂν εἶναι συνειδητὴ καὶ σκόπιμη ἁγιομαχία), β) ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς ἀπέδειξε μὲ σχετικὸ ἄρθρο ποὺ δημοσιεύσαμε τὴν διαστροφή (κατοχυρωμένο μὲ πλῆθος κειμένων), ἀλλὰ ὁ Δέσποτας καὶ τὸ Γραφεῖο, δὲν αἰσθάνθηκαν τὴν ἀνάγκη νὰ ἐπανορθώσουν! Κυριολεκτικὰ τὸ «ἔκαναν γαργάρα»! γ) Ἀλλὰ μόλις κάποιος ποὺ ἐξέφρασε τὸν ἑαυτό του καὶ μόνο, διετύπωσε αὐτὲς τὶς θέσεις ποὺ ἀπορρίπτουμε, ἅρπαξαν τὴν εὐκαιρία νὰ κατηγορήσουν ὅλους τοὺς ἀποτειχισμένους ὡς ἁγιομάχους.
Ἔλεος, π. Παῦλε Δημητρακόπουλε. Οἱ σκοπιμότητές σας εἶναι εὐδιάκριτες ἀπὸ χιλιόμετρα μακριά.
Θὰ λάβετε ὅμως, μετὰ τὴν ἀπάντηση στὸν Μητροπολίτη σας, καὶ τὴν ἀπάντηση τοῦ π. Ευθυμίου πρὸς τὸν ἕτερο εἰσηγητὴ τῆς Ἡμερίδος, τὸν π. Βασίλειο Παπαδάκη. Ὁ π. Βασίλειος, ὡς γνωστόν, στὴν ἐν λόγῳ  Ἡμερίδα καὶ στὴν εἰσήγησή του, «κατάμουτρα» σὲ σᾶς καὶ τὸν Δεσπότη σας διεκήρυξε δίς, ὅτι δὲν ὑπάρχει αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ! Καὶ σεῖς, οἱ σφοδροὶ ἀντι-Οἰκουμενιστέςχαρτοπολεμιστές, τὸν ἀκούσατε νὰ ἀκυρώνει τὸ «ἀγώνα» σας, χωρὶς οὐδεμία ἀντίδραση, γιατὶ τὸ μόνο ποὺ σᾶς ἐνδιέφερε ἦταν νὰ κατατροπώσετε τοὺς ἀποτειχισμένους, οἱ ὁποῖοι ἀποκαλύπτουν τὴν συμπόρευσή σας μὲ τοὺς Οἰκουμενιστές!
«Πατερικὴ Παράδοση»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου