Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΑΠΑΞΙΩΣΑΝ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΞΙΩΣΕ Ο ΛΑΟΣ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΜΑ. ΤΩΡΑ ΣΑΠΙΣΑΜΕ. ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΟΝ. ΟΠΩΣ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ.

ΠΡΟΣ  ΤΗΝ 
ΤΕΛΕΒΑΝΤΙΑ....ΧΡΥΣΟΫΦΑΝΤΟΝ 

ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΖΗΤΑΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ, ΓΕΡΟΝΤΙΣΑ; ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Ο ΑΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΤΙ ΘΑ ΠΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ;  ΠΟΙΟΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΔΙΔΑΞΕ; ΠΟΙΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΜΑΘΕ; ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΜΙΛΑΕΙ Η ΓΡΑΦΗ. ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΒΑΦΤΙΣΑΝ, ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΚΑΙ ΕΦ' ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΕΣ; ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ; ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΝΕ; ΠΟΣΟ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ;΄Η ΥΠΑΡΧΕΙ, κατα την Γραφη, ΛΙΜΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ;΄Η ΟΙ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΕΣ ....ΑΡΑΞΑΝ ΣΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ;΄Η ΓΥΡΟΦΕΡΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ  ΣΤΙΣ ΠΟΜΠΩΔΕΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΙΕΣΤΕΣ;
ΓΕΡΟΝΤΙΣΑ, ΗΡΕΜΗΣΕ. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΛΕΣΗΣ ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ;
ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ, ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΜΑΖΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΧΕΙΡΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ; 30.000 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΗΣ;
ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΗΣ, ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΡΗΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΔΥΡΜΟΥΣ. ΝΑ ΔΕΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΛΟΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΤΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΧΩΜΑ. ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΘΡΗΝΗΤΙΚΑ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΝΙΝΕΥΪΤΕΣ.  ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙΣ ΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ. ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΑΙ. 
ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΓΔΕΙΤΕΣ. ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ.

Ιδου οσα γραφει η Χρυσοϋφαντος:
 

Ἡ μετάνοια εἶναι κατάστασις ἐμπόλεμος, ἕνας πόλεμος διαρκής καί ἀκατάπαυστος κατά τῶν τριῶν ἐχθρῶν μας, τοῦ ἑαυτοῦ μας, τοῦ διαβόλου καί τοῦ κόσμου. Ὁ μεγαλύτερος ὅμως ἐχθρός εἶναι ὁ ἴδιος μας ὁ ἑαυτός. Ὁ ἄνθρωπος πρέπει συνεχῶς νά παλεύῃ μέ τόν ἴδιον τόν ἑαυτόν του, δηλαδή μέ τά πάθη του. Ὅποιος ἐνίκησε τόν ἑαυτόν του, δέν ἔχει νά φοβᾶται κανέναν ἀντίπαλον. Εἶπε Γέρων: «Εἰς ὅλην μου τήν ζωήν ἐπάλαιψα μέ τόν ἑαυτόν μου, διά νά σώσω τόν ἑαυτόν μου ἀπό τόν ἑαυτόν μου». Λέγει ὁ Ἅγιος Ἰσαάκ ὁ Σῦρος: «Ἡ μετάνοια δέν τελειώνει ποτέ παρά μόνον τήν ὥραν τοῦ θανάτου». 

Ἄς μετανοοῦμε λοιπόν συνεχῶς.

ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ
Μεγάλην ὅμως εὐθύνην φέρουν καί οἱ πιστοί, ὅταν διά τῆς σιωπῆς-ἀνοχῆς-«ὑπακοῆς» των ἀναπαύονται, δέχονται, ἀμνηστεύουν καί ἀνέχονται νόθες καταστάσεις εἰς τόν χῶρον τῆς Ἐκκλησίας.

Ὅλα εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς ἁμαρτίας καί τῆς ἀπαραδέκτου ἀμετανοησίας μας. Καί ἐπειδή ἡ μάχαιρα ἐπικρέμαται, διά νά ἐπανορθώσωμε, ἄς μιμηθοῦμε τούς Νινευίτας.

ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ


 
Οὕτως, ὁ ἄνθρωπος, αὐτοπροαιρέτως, εἴτε γίνεται σκώληξ καί δέν διαμαρτύρεται ἐπειδή τόν πατοῦν, εἴτε γίνεται ὑψιπέτης ἀετός τῆς Χάριτος καί ἵπταται εἰς τούς Οὐρανούς.

Δυστυχῶς, οἱ περισσότεροι σήμερα ἔχουν ἐπιλέξει τήν ἀθλιότητα...

ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ
Ἐάν θέλωμε νά ἀποσοβήσωμε τά ἐπερχόμενα δεινά ἀς μετανοήσωμεν διά νά ἀπολαύσωμε καρπούς μετανοίας, ἤτοι τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ καί ὄχι καρπούς ἀποστασίας.


ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ

3 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Ο ΑΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΤΙ ΘΑ ΠΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ;

    ΠΟΙΟΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΔΙΔΑΞΕ;

    ΠΟΙΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΜΑΘΕ; ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΜΙΛΑΕΙ Η ΓΡΑΦΗ.

    ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΒΑΦΤΙΣΑΝ, ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΚΑΙ ΕΦ' ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ.

    !!!

    Αυτό το κήρυγμα ειναι σπανιότατο και Χρυσοστομικό !!!

    Αλήθειες που σε πέντε γραμμές περιγράφουν επακριβώς την εκκλησιαστική και κοινωνική κατάσταση της εποχής μας.
    Μετά την απομάκρυνσιν εκ του βαπτίσματος (και μάλιστα του "υποχρεωτικού" νηπιοβαπτίσματος με τα μίνι, τα διαφανή, και τα αβυσσαλέα ντεκολτέ των παρευρισκομένων γυναικών που όταν σκύβουν για να παραλάβουν το νήπιο κάνουν και τον παπά να τα χάνει), κανένας δεν ενδιαφέρεται αν ο βαπτισθείς μεγαλώνοντας ζη ή πέθανε, αν κατηχήθηκε σωστά, αν σπούδασε σωστά, αν έχει να φάει, αν καταρτίστηκε για κάποιο τίμιο επάγγελμα, αν αργότερα βρήκε εργασία και δημιούργησε χριστιανική κατ οίκον εκκλησία, αν χαίρει υγείας ή έχει κάποιες ανάγκες, αν συνεχίζει να πιστεύει, αν απεκήρυξε τον Ιησού ή αν εστράφη σε θρησκείες και ανατολικές σέχτες... ΤΙΠΟΤΕ από όλα αυτά. Μέλη να έχουμε, και έσοδα, όλο και κάποιος θα πεθάνει, θα βαπτίσει παιδί, θα κάνει γάμο, όλο και κανένα λείψανο ή εικόνα θα θέσουμε προς προσκύνηση, να πάρουμε και κανένα "τυχηρό". Αυτό είναι το ενδιαφέρον για το λαό του θεού. Κι αν τυχόν βρεθεί κάποιος κληρικός να ενδιαφερθεί και να κηρύξει στο λαό, το θέμα είναι ... άραγε κι αυτός διδάσκει ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ, ΧΡΙΣΤΟΝ και ΑΝΑΣΤΑΣΙΝ ή διδάσκει τις δικές του ανθρώπινες ιδιορυθμίες και σκοπός του είναι να αποκτήσει προσωπικούς οπαδούς;

    Πες τα ΟΔΥΣΣΕΑ Χρυσόστομε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "γυναικὶ δὲ διδάσκειν οὐκ ἐπιτρέπω, οὐδὲ αὐθεντεῖν ἀνδρός, ἀλλ᾿ εἶναι ἐν ἡσυχίᾳ". Α Τιμ. 2,12

    Κατά την ιστορία της Εκκλησίας των Πράξεων, κατά την πρακτική που δίδαξε για τις γυναίκες ο ίδιος ο Χριστός κι εφαρμοζόταν στον κύκλο των μαθητών Του, την ανωτέρω απαγορευτική εντολή την τήρησαν ευλαβώς και κατ' ιδίαν αλλά και στις εκκλησιαστικές συνάξεις όλες οι ευσεβείς γυναίκες της Καινής Διαθήκης, οι οποίες ούτε κήρυτταν σε άντρες, ούτε δίδασκαν άντρες, ούτε έγραφαν επιστολές, έστω με ιστορικά γεγονότα για τη ζωή του Χριστού (θα μπορούσε να είχε γράψει η Παναγία και βιβλία και επιστολές) ούτε και ανακατευόταν στη διαποίμανση της Εκκλησίας.

    Συνεπώς ας έχουμε κατά νουν ότι, μια γυναίκα, έστω και γερόντισσα, έστω και "επισκοπίνα" (ποιος ξέρει, με όσα παράξενα συμβαίνουν στην εκκλησιαστική μας κατάσταση αν δεν θα γίνει κι αυτό αύριο) μπορεί μόνο να ερωτάει έναν άντρα, ακόμα και διαδικτυακά, για να λύσει τις απορίες της σε θέματα πίστεως. Δεν επιτρέπεται να διδάσκει με οποιονδήποτε τρόπο άντρες και γενικά να αποφαίνεται σε ποικίλα θέματα πίστεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κ. διαχειριστά του ιστολογίου Αποτείχιση, σας παρακαλώ αν θέλετε δημοσιεύστε αυτό το σχόλιό μου. Σας ευχαριστώ για τη τιμή.
      Κύριε, στο χωρίο που παραθέτετε "γυναικὶ δὲ διδάσκειν οὐκ ἐπιτρέπω, οὐδὲ αὐθεντεῖν ἀνδρός, ἀλλ᾿ εἶναι ἐν ἡσυχίᾳ". Α Τιμ. 2,12. ο Απ. Παύλος αναφέρεται καθαρά σε θέματα λατρείας, δηλαδή να μη κυρύσσει η γυναίκα εν ώρα Θείας λατρείας. Αντίθετως στό (Τίτου. β´ 3) ο Απόστολος προτρέπει να διδάσκουν, τονίζοντας το «καλοδιδασκάλους». Αυτή η προτροπή εφαρμοζόταν, εφαρμόζεται και θα εφαρμόζεται. Αυτό ακριβώς το βλέπουμε σε πολλές περιπτώσεις αγίων γυναικών, όπως επίσης και στη περίπτωση των κατηχητριών. Η Εκκλησιαστική ιστορία είναι γεμάτη από τέτοιες περιπτώσεις π.χ. Αγία Φιλοθέη Αθηναία κλπ.
      Εδώ στο «Χριστούφαντος», απλά γράφει και αναφέρει τι λένε οι Πατέρες κλπ. δε διδάσκει εντός εκκλησίας εν ώρα Θείας λατρείας.
      Επίσης έχουμε Χριστιανές γυναίκες συγγραφείς και μάλιστα μοναχές που εκδίδουν βιβλία με μελέτες, ποιήματα κλπ.
      Ούτε τη Χριστούφαντο γνωρίζω προσωπικά ουτε τον κύριο του σχολίου
      Τα γραφω με αγάπη
      Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος
      θεολόγος Ναύπλιο

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου