Η μία θλίψη διαδέχεται την άλλη. Και ελπίδα από τους αντι-Οικουμενιστές καμιά!
Τί ἔχει νὰ πεῖ ἡ ἡγεσία τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν γι’ αὐτὴν τὴν ἐνέργεια τοῦ π.
Σαράντη;
Πράγματι βρισκόμαστε σὲ ἀποκαλυπτική-ἐσχατολογικὴ
ἐποχή. Τὴ μιὰ μέρα τὸ μέλος τῆς «Συνάξεως κληρικῶν καὶ μοναχῶν» π. Βασ. Βολουδάκης
δογματίζει ὅτι «ὁ
ὅρος «Ἀποτείχιση» εἶναι ἀπορριπτέος, διότι (ὅταν) ἀποτειχίζεται κάποιος,
βγαίνει ἀπὸ τὰ τείχη τῆς Ἐκκλησίας». Καὶ νὰ σκεφτεῖ κανεὶς ὅτι ἐπὶ χρόνια
οἱ συνάδελφοί του συζητοῦν καὶ ἐπιχειρηματολογοῦν ὑπὲρ
τῆς Ἀποτειχίσεως, ἀλλὰ λόγῳ τοῦ κόστους ποὺ συνεπάγεται δὲν τὴν
πραγματοποιοῦν!
Λίγο νωρίτερα ὁ π. Γεώργιος Μεταλληνὸς ἀπελογεῖτο στὴν κατηγορία κάποιων ὅτι συλλειτουργεῖ μὲ τὸν Ζηζιούλα, πὼς τὸ κάνει ὄχι κατ' ἐπιθυμίαν του, ἀλλά: "ἀφοῦ μοῦ τὸν στέλνει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, τί νὰ κάνω;"!
Λίγο νωρίτερα ὁ π. Γεώργιος Μεταλληνὸς ἀπελογεῖτο στὴν κατηγορία κάποιων ὅτι συλλειτουργεῖ μὲ τὸν Ζηζιούλα, πὼς τὸ κάνει ὄχι κατ' ἐπιθυμίαν του, ἀλλά: "ἀφοῦ μοῦ τὸν στέλνει ὁ Ἀρχιεπίσκοπος, τί νὰ κάνω;"!
Σήμερα, ἕτερο κορυφαῖο μέλος τῆς ἀντι-Οἰκουμενιστικῆς
Συνάξεως, ἡ ὁποία τόσα χρόνια καταγγέλλει τὸν Πατριάρχη γιὰ τὶς συμπροσευχές, ὁ
π. Σαράντος Σαράντης, συμπροσεύχεται μὲ παπικὸ ἱερέα!!!
Παραθέτουμε
μὲ λύπη καὶ ἔκπληξη τὸ ἄρθρο ἀπὸ τὶς «Ἀκτίνες» (καὶ θὰ ἐπανέλθουμε),
ἐνῶ καὶ ἀπὸ τὴν μεριὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν ἡ ἔκπληξη εἶναι μεγάλη καὶ ἡ
χαρὰ ἄφατη, ὅπως τὴν ἐξέφρασε Οἰκουμενιστικὸ ἱστολόγιο:
Στην Αθήνα είχαμε και μια απρόσμενη έκπληξη! Καλύτερα ένα θαύμα, θα έλεγα!Ο γνωστός «ζηλωτής» κληρικός π. Σαράντης Σαράντος τέλεσε αγιασμό με συμπροσευχόμενο δίπλα του καθολικό ιερέα! ...Εμείς, όμως, χαιρόμαστε που ο εν λόγω κληρικός τόλμησε το μέχρι χθες απίθανο γι’ αυτόν. Ελπίζουμε να έχει καταλάβει ότι ο καταγγελτικός λόγος, το ανελέητο σφυροκόπημα των όποιων αιρετικών και οι παρόμοιες εξαλλοσύνες δεν οδηγούν πουθενά. Όπως και να έχει το πράγμα – γιατί δεν ξέρουμε πώς ακριβώς φτάσαμε στην «συμπροσευχή» - ο π. Σαράντος επέδειξε σωφροσύνη την συγκεκριμένη στιγμή. Ας ελπίσουμε το παράδειγμά του να ακολουθήσουν και άλλοι «αντιοικουμενιστές», οι οποίοι στο όνομα της «αυθεντικής πίστης» βιώνουν την κόλασή τους απ’ αυτή τη ζωή. Οι τάλαινες… Π.Α.Α. http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2014/09/blog-post_97.html
Σοβαρότατος είναι ο προβληματισμός από τη συμπροσευχή με παπικό ιερέα του
Αρχιμ. π. Σαράντη Σαράντου, άτεγκτου κριτή κάθε προσέγγισης με τους παπικούς
και ζηλωτή των Ιερών Κανόνων και της Ορθοδόξου Πίστεως.
Πέμπτη πρωί, 11η Σεπτεμβρίου 2014, ελληνογαλλικά σχολεία Ουρσουλινών
στο Μαρούσι. Τέλεση Αγιασμού. Ιερουργός ο π. Σαράντης Σαράντος. Δίπλα του
συμπροσευχόμενος ο παπικός ιερέας, φορώντας την ιερατική του στολή. Ο π.
Σαράντης στις ευχές ή στις αιτήσεις που διάβαζε έκαμε τον Σταυρό του κατά το
Ορθόδοξο δόγμα και μαζί του ταυτόχρονα ο παπικός ιερέας κατά το παπικό. Θα
έλεγε κανείς ότι ήταν «μια όμορφη ατμόσφαιρα, ενωτική, ειρηνική, αγαπητική».
Στη συνέχεια ο π. Σαράντης απευθύνθηκε στους μαθητές και στους
γονείς με έναν θεολογικού περιεχομένου λόγο, ακατάληπτο σε όλους. Ο παπικός
ιερέας μίλησε με απλά λόγια και κατέληξε με την προτροπή τα παιδιά, σχεδόν όλα
Ορθόδοξων οικογενειών, να προσεύχονται γι’ αυτόν, ως ιερέα του σχολείου, δηλαδή
ως ιερέα τους! Ο Ορθόδοξος ιερέας απευθυνόταν στο ποίμνιο του, αφού το σχολείο βρίσκεται
στην ενορία του, ως ξένος και με παράξενο λόγο, ο παπικός ιερέας απευθυνόταν
στα παιδιά των Ορθοδόξων, καλώντας τα να προσεύχονται γι’ αυτόν, ως τον ποιμένα
τους! Στο τέλος ο π. Σαράντης ευλόγησε με τον Αγιασμό και τις παπικές
Ουρσουλίνες μοναχές, όπως νωρίτερα τους Ορθοδόξους διδάσκοντες!
Ο σοβαρότατος
προβληματισμός προέρχεται από το γεγονός ότι η συμπροσευχή δεν συνέβη με
κληρικό που θεωρείται «οικουμενιστής», αλλά με κληρικό ζηλωτή της τήρησης
των Κανόνων της Πίστεως! Όταν το πλήθος των γονέων και των παιδιών
βλέπουν δύο κληρικούς μαζί, που και οι δύο φορούν την ιερατική τους
αμφίεση και είναι γύρω από το τραπέζι που τελείται ο Αγιασμός να κάνουν το
Σταυρό τους, ο καθένας με τον τρόπο του, ευλόγως μπορούν να παρασυρθούν στην
ιδέα ότι δεν υπάρχουν μεταξύ τους διαφορές, κι επομένως ντε φάκτο
να νιώθουν ότι έχει επέλθει η ένωση των εκκλησιών… Ο παρών στον Αγιασμό των
Ουρσουλινών Ορθόδοξος πιστός ασφαλώς διερωτήθηκε τι παραπάνω από τον π. Σαράντη
κάνει λ.χ. ο Οικουμενικός Πατριάρχης με τον Πάπα;
Η επιδίωξη των
παπικών σχολείων είναι να αποτελούν μιαν όαση πνευματική στην παρακμή της
εκπαίδευσης και της κοινωνίας γενικότερα. Παράλληλα φαίνεται ότι γίνεται
μια προσπάθεια να πείσουν ότι οι παπικοί δεν έχουν διαφορές με την Ορθόδοξη
Εκκλησία και επομένως προωθείται μια έμμεση απόπειρα προσηλυτισμού με
την, ακούσια ή εκούσια, βοήθεια Ορθοδόξων κληρικών.
Ένας κληρικός που
δεν θα ήθελε να συμβάλει στη σύγχυση ως προς τις σχέσεις και τις διαφορές
μεταξύ Ορθοδοξίας και Παπισμού θα μπορούσε να ζητήσει να γίνουν ξεχωριστά οι
τελετές για την έναρξη του νέου σχολικού έτους. Αν δηλαδή υπήρχαν στο σχολείο
και μουσουλμανόπαιδα θα ήταν μαζί και ο ιμάμης και όλοι μαζί θα συμπροσηύχοντο;
Μα αυτή δεν είναι η εφαρμογή της παγκοσμιοποίησης, δηλαδή της ισοπέδωσης κάθε
διαφοροποίησης θρησκευτικής και εθνικής, που ισχυρότατα ιδεολογικά κέντρα
επιδιώκουν να επιβάλουν και στην Ελλάδα;
Σημειώνεται ότι οι Ουρσουλίνες,
που έχουν ως κύριο έργο τους την προώθηση της εκπαίδευσης σε όλο τον κόσμο,
ήρθαν στην Ελλάδα και πρώτα στη Νάξο το 1670, με την προτροπή των Ιησουιτών
μοναχών και την προστασία της Γαλλίας. Έκτοτε και έως σήμερα συντηρούν σχολεία
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.



Η Συμπροσευχή αυτή, όπως και αν έγινε, μάλλον με ξαφνικό τρόπο για τον Ορθόδοξο Κληρικό, πραγματοποιήθηκε τελικά με την ανοχή του Ορθοδόξου, κατά την γνώμη μου ανεπίτρεπτη, που πιθανόν οφείλεται στο γεγονός της ανοχής του συγκεκριμένου Ιερέως, μέσω της Συγκοινωνίας του στους Επισκόπους του, που και εκείνοι με την σειρά τους ανέχονται σε συμπροσευχή τους Παπικούς άμεσα ή έμμεσα.Οι ανοχές σε τέτοια θέματα αφαιρούν από την ψυχή του οποιουδήποτε Ορθοδόξου την ετοιμότητα αντίδρασης στην επαφή με την Αίρεση και έτσι μπορεί να πέσει σε " γκάφες " σαν αυτή ή και χειρότερες ακόμη
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι σιγονταροοικουμενιστές κληρικοί προβάλλονται ως Ορθόδοξοι καταγγέλλοντας τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο αλλά σιγοντάρουν τον Οικουμενισμό υποστηρίζοντας α) Ότι ναι μεν ο Βαρθολομαίος είναι αιρετικός αλλά η Ιεροσύνη του τον συνδέει με την Ορθοδοξία (!?) και β) αγωνίζονται κατά του Οικουμενισμού εντός Εκκλησίας, δηλαδή δίχως διακοπή μνημονεύσεως του αιρετικού Επισκόπου και διαιωνίζουν την μολυσματική εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις αιρέσεις, εξοικειώνουν τους λαϊκούς με αλλότρια της Ορθόδοξης Παραδόσεως και τους αποκοιμίζουν ότι τάχα αγωνίζονται υπέρ της Πίστεως με το να διοργανώνουν ομιλίες, ημερίδες, συνέδρια και να υπογράφουν "ομολογίες πίστεως" και να αναρτούν τις υπογραφές στο διαδίκτυο καθιστώντας συνάμα γνωστούς στους Οικουμενιστές τους πιστούς που προβληματίζονται για τα της Πίστεως και επί της ουσίας διεξάγοντας χαρτοπόλεμο. Οι λεγόμενοι "αντιοικουμενιστές" ή "παραδοσιακοί ορθόδοξοι" είναι επιθυμητοί στους Οικουμενιστές λόγω ποικιλομορφίας (ενότητα στη ποικιλομορφία), όπως λέμε δεξιοί - αριστεροί, έτσι και Οικουμενιστές - Αντιοικουμενιστές εφόσον μεταξύ τους όλοι αυτοί διατηρούν εκκλησιαστική κοινωνία. Η μάσκα της αγάπης δίχως όρους ή αγάπη δίχως τις αγκυλώσεις του παρελθόντος (βλέπε Οικουμενικές Συνόδους που καταδίκασαν τις αιρέσεις) πέφτει με τη διακοπή της μνημονεύσεως του βολεμένων αιρετικών Επισκόπων και τότε αποκαλύπτεται η αληθινή ταυτότητα του ΛυκοΠοιμένα. Ο π Σαράντης Σαράντος δεν ανακίνησε το θέμα με το ΑΜΚΑ, τις ταυτότητες και τις μεθοδεύσεις που οδηγούν στον Αντίχριστο καλλιεργώντας την εικόνα του αγωνιστή ιερέως; Πώς θα αντιταχθεί στον Αντίχριστο όταν συμπροσεύχεται με αιρετικό; Επίσης δεν αποτελεί άλωση εκ των έσω όταν ο φερόμενος ως ζηλωτής Ορθόδοξος απευθύνεται στα παιδιά με ακατάληπτο κήρυγμα ενώ ο Παπικός φαίνεται προσιτός και αγαπητός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον π.Σαραντη τον ειχα καθηγητη 1981-85 και πολλα ωφεληθηκα απ΄αυτον.Σημερα όμως βλέποντας την φωτογραφια εμεινα αφωνος αναλογιζόμενος πως ο π. Σαραντης επεσε σ΄ενα τοσο μεγαλο και σκανδαλοποιο σφαλμα;Εκ των υστερων σκεφτηκα πως ισως ο παπικκος εμφανιστηκε ΄΄ιεροφορωντας΄΄ αφου ειχε αρχισει ο Αγιασμος αλλα και παλι αυτό δεν είναι δικαιολογια θα επρεπε ο π.Σαραντης να απαιτηση να αποφορεση τα ΄΄ιερα΄΄του ο παπικος και μετα να συνεχισει τον Αγιασμο .Λυπάμαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάρηκε ο καινοφανής "κανονολόγος"-μουσικολογιότατος με το ολίσθημα του παπα-Σαράντη! Εκεί που είχε αρχίσει να ξευτελίζεται με τις καραμπινάτες ανοησίες του περί "εισπηδήσεως" του π.Αναστασίου Γκοτσόπουλου ήλθε σαν από μηχανής θεός η ενέργεια αυτή και μετριάστηκε κάπως η θυμηδία που προάλεσαν τα όσα έγραψε για τον π.Αναστάσιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος αγνοεί ότι όποιος μνημονεύει Πάπα είναι πλέον Παπικός ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑὐτό τό διασαφίζουν πέραν τῶν ἄλλων καί οἱ ἴδιοι οἱ Ἁγιορεῖτες οἱ ἐπί Βέκκου ἀθλήσαντες εἰς τήν ὁμολογιακήν πρός τόν αὐτοκράτορα ἐπιστολή των: «Ἄνωθεν γάρ ἡ τοῦ Θεοῦ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία· τήν ἐπί τῶν ἀδύτων ἀναφοράν τοῦ ὀνόματος τοῦ ἀρχιερέως, συγκοινωνίαν τελείαν ἐδέξατο τοῦτο. Γέγραπται γάρ ἐν τῇ ἐξηγήσει τῆς θείας λειτουργίας, ὅτι ἀναφέρει ὁ ἱερουργῶν τό τοῦ ἀρχιερέως ὄνομα, δεικνύων καί τήν πρός τό ὑπερέχον ὑποταγήν, καί ὅτι κοινωνός ἐστιν αὐτοῦ, καί πίστεως καί τῶν θείων μυστηρίων διάδοχος».
Ο Βαρθολομαίος και η παρέα του έχουν υπερβεί προ πολλού και κατά πολύ εκείνους πού έκαναν τις ενώσεις του 1274 και του 1439. Ενός πράγματος έχουμε χρεία . Ένα πράγμα αν γίνει κατανοητό θα ξεκαθαρίσει το τοπίο . Οτι μετά την μνημόνευση του αιρετικού ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ως προεστώτα της ευχαριστίας έχουμε προσάρτηση στον παπισμό . Οτι έχουμε αυτομόληση στον σατανά . Και οτι τα τελούμενα δεν είναι απλά ακυρα αλλά είναι μυστήρια του σατανά . ΜΟΛΥΣΜΟΝ έχουν . Διότι οπως τα Ιερά μυστήρια των Ορθοδόξων μας ενώνουν με τον Θεό έτσι τα ανίερα μυστήρια των αιρετικών μας ενώνουν με τον σατανά . ΚΑΙ ΕΠΙ ΑΥΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ και ΑΓΙΟΠΑΤΡΕΙΚΗ ΣΥΝΦΩΝΙΑ και εχει χυθεί αίμα μαρτύρων π χ Των επι Βέκου μαρτυρισάντων . Υπάρχει "Δεδικασμένο" Και μαρτυρία εξ ουρανού οτι εχθος θεου ο Παπας η Παναγία και ο Αι Σπυρίδωνας ... και είναι αδιανόητη για ορθόδοξο ή όποια αμφισβήτηση...
Αγιος Γερμανός Β΄ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240):"Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς".
(ΔΙΑΤΑΓΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΔΙΑ ΚΛΗΜΕΝΤΟΣ, Constitutiones apostolorum (fort. compilatore Juliano Ariano): Book 8, chapter 34, line 12 - chapter 35, line 4). : «Εἰ μὴ δυνατὸν ἐν ἐκκλησίᾳ προϊέναι διὰ τοὺςἀπίστους, κατ' οἶκον συνάξεις, ὦ ἐπίσκοπε, ἵνα μὴ εἰσέρχηται εὐσεβὴς εἰς ἐκκλησίαν ἀσεβῶν· οὐχ ὁ τόπος γὰρ τὸνἄνθρωπον ἁγιάζει, ἀλλ' ὁ ἄνθρωπος τὸν τόπον.
Ἐὰν δὲ ἀσεβεῖς κατέχωσιν τὸν τόπον, φευκτέος ἔστω σοι διὰ τὸ βεβηλῶσθαι ὑπ' αὐτῶν· ὡς γὰρ οἱ ὅσιοι ἱερεῖςἁγιάζουσιν, οὕτως οἱ ἐναγεῖς μιαίνουσιν.
Εἰ δὲ μήτε ἐν οἴκῳ ἅμα μήτε ἐν ἐκκλησίᾳ συναθροισθῆναι δυνατόν, ἕκαστος παρ' ἑαυτῷ ψαλλέτω, ἀναγινωσκέτω, προσευχέσθω, ἢ καὶ ἅμα δύο ἢ τρεῖς· “Ὅπου γὰρ ἂν ὦσι, φησὶν ὁ Κύριος, δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι ἐν τῷ ὀνόματίμου, ἐκεῖ εἰμὶ ἐν μέσῳ αὐτῶν”.
Πιστὸς μετὰ κατηχουμένου μήτε κατ' οἶκον προσευχέσθω· οὐ γὰρ δίκαιον τὸν μεμυημένον μετὰ τοῦ ἀμυήτου συμμολύνεσθαι.
Εὐσεβὴς μετὰ αἱρετικοῦ μήτε κατ' οἶκον συμπροσευχέσθω· “Τίς γὰρ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος;”.
Θα πρεπει να περιμενουμε μια ανακοινωση απο την μερια του π. Σαραντη οπωσδηποτε πριν να αναμασουν μερικοι τα οποιαδηποτε σεναρια με τα οποια μερικοι προσπαθουν να καλυψουν τα υφισταμενα κενα τους.Ο παπικος "ιερεας" δεν φαινεται να ....προσευχεται (αυτοι ουτως η αλλως δεν εχουν στον καθολικισμο την ακολουθια του αγισμου αφου ουτως η αλλως το Αγιον Πνευμα δσν τους κανει την ...χαρι να αγιασει το νερο)και η παρουσια του εκει (η οποια πρεπει να γινεται για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ Ο Π.ΣΑΡΑΝΤΗΣ διοτι αλλιως θα ...λαβαινε τα μετρα του)μπορει να εγινε με το προσχημα του υπευθυνου του σχολιου των καθολικων καλογριων με Ορθοδοξους μαθητας,ΣΚΟΠΙΜΩΣ,για να καθομαστε τωρα εμεις να ...συζηταμε (και να ...χαιρεται ο Ανδριοπουλος)χωρις ισως να προλαβει να αντιδρασει ο π.Σ. Ετσι πηγαινανε και στον Διονυσο εκει που λειτουργουσε ο μακαριστος π.Μαρκος και ερχοντουσαν να ...εκκλησιαστουν μασσωνοι οι οποιοι ειναι παρα πολλοι στην περιοχη εκεινοι με το μασσωνικο εμβλημα στο πετο επιτηδες...Ας αφησουμε λοιπον τον π. Σαραντη να μας κανει μια ανακοινωσι και βλεπουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρεπει να προσθεσουμε οτι ο π.Σ. ειναι υπευθυνος εφημεριος γθα την περιοχη που βρισκεται το σχολιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή