Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Σεις οι αγαμοι Ορθοδοξοι κληρικοι, μιμηθειτε τον γενναιο ιερομοναχον της Ανδρου.

Ιερομ. Ευθύμιος Χαραλαμπίδης

 

Η Μητρόπολι Συρου, υπὸ τὴν ποιμαντορία τοῦ ἐπισκόπου Σύρου κ. Δωρόθεου, ἐξουνιτίζεται συστηματικά.

 

_DSC2066.JPG
Ο Ομολογητης ιερομοναχος Ευθυμιος Χαραλαμπιδης που ειχε το θαρρος να παυση το μνημοσυνο του Λατινοφρονος μητρ. Συρου κ. Δωροθεου, μὲ ἐπιστολήν του πρὸς τὸν «Ο.Τ.» διδει περισσοτερες εξηγησεις γιατι επαυσε το μνημοσυνον του επισκοπου του.

Ελπιζουμε να τον μιμηθουν και αλλοι ιερομοναχοι μαλιστα με ρυθμον χιονοστιβαδας, για να δη μια ασπρη μερα η Εκκλησια μας που καταταλαιπωρειται αφανταστα απο την Παναιρεσι του Οικουμενισμου που απλωσε τα διχτυα της μεχρι του περατος ολοκληρου του πλανητη. 


«Ἀποστέλλω στὴν ἔγκριτη ἐφημερίδα σας κάποιες σκέψεις, ποὺ ἔχουν σχέση μὲ τὴν ἀπόφασή μου νὰ διακόψω τὸ Μνημόσυνο τοῦ Μητροπολίτου Σύρου κ. Δωροθέου καὶ ἀφορμῶνται ἀπὸ δυὸ πρόσφατα γεγονότα.



Τὸ ἕνα εἶναι ἡ ἐπίσκεψις τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου καὶ τοῦ Πάπα Φραγκίσκου τὸν Μάϊο τοῦ 2014 στὴν Ἁγία Γῆ. 
Παρακολουθήσαμε μὲ ὀδύνη τὴν συμπεριφορὰ τοῦ ὀρθόδοξου Πατριάρχη. 


Τὸν εἴδαμε νὰ συμπροσεύχεται μὲ τὸν Πάπα, νὰ ἀλληλοασπάζονται, νὰ δέχεται ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος τὸ θεατρινίστικο... χειροφίλημα ἀπὸ τὸν Πάπα, νὰ συμπορεύεται μετὰ τοῦ Πάπα εἰς τὰ ἅγια προσκυνήματα καὶ δὴ εἰς τὸν Πανάγιο Τάφο τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ μας, ὡσὰν ὁ βλασφημῶν τὴν Ἁγία Τριάδα καὶ ἀποσχισθεὶς ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία αἱρετικὸς Πάπας νὰ ἦτο συνεπίσκοπός του!



Κατὰ τοὺς ἁγίους Πατέρες μας, αὐτὲς οἱ ἐνέργειες τοῦ Πατριάρχη ἀποτελοῦν πνευματικὴ μοιχεία. 
Κι ὅμως, πέρα ἀπὸ κάποιες μεμονωμένες διαμαρτυρίες, κλῆρος καὶ λαὸς παθητικὰ ἀποδέχονται πλέον τὶς βλάσφημες πράξεις του. 


Εἰδικὰ οἱ ποιμένες δὲν ἐξεγέρθησαν, δὲν ἤλεγξαν τὶς παράνομες πράξεις του, ὥστε νὰ σταματήσει τὸ κακό. Ἀλλὰ ἀπεναντίας σὰν νὰ εἴμαστε ὅλοι ὑπνωτισμένοι, δὲν ἔχουμε τὸ σθένος, σύσσωμοι καὶ ὁμόψυχοι, νὰ ἀντιδράσουμε σ’ αὐτὸ τὸ καταστροφικὸ ρεῦμα, ποὺ ἐκπορεύεται ἀπὸ τὸ Φανάρι.



Ἀλλὰ κατὰ τὸν μέγαν ἐν θεολόγοις καὶ μέγιστο Ὁμολογητὴ ἅγιο Μάξιμο, ἡ ὀρθὴ πίστις εἶναι «τὸ μέγα καὶ πρῶτον τῆς σωτηρίας φάρμακον». 
Γράφει: «Φυλάξομεν, δέ μᾶλλον τό μέγα καί πρῶτον τῆς σωτηρίας ἡμῶν φάρμακον τήν καλήν λέγω τῆς πίστεως κληρονομίαν· ὁμολογοῦντες ψυχῇ τε καί σώματι μετά παρρησίας, ὡς οἱ Πατέρες ἡμᾶς ἐδίδαξαν» (Ἁγίου Μαξίμου Ὁμολογητοῦ P.G. 91, 465).



Τὸ δεύτερον γεγονὸς ποὺ μᾶς ἄφησε ἄναυδους, συνέβη στὶς 2 Ἰουλίου τοῦ 2014 στὴν Σύρο. 
Εἴδαμε τὸν ὀρθόδοξο ἐπίσκοπο Σύρου Δωρόθεο, νὰ προσέρχεται στὴ λυκοφωλιὰ τῶν Παπικῶν τῆς Σύρου καὶ νὰ ...συμμετέχει στὴν χειροτονία τοῦ αἱρετικοῦ παπικοῦ ἐπισκόπου Πέτρου! 


Ἐκφώνησε λόγο γιὰ τὴν εὐόδωση τοῦ ἔργου τοῦ παπικοῦ ἐπισκόπου, ποὺ δὲν εἶναι ἄλλος ἀπὸ τὸν ἐκλατινισμὸ τῶν Ὀρθοδόξων· φώναξε «ἄξιος» (φρῖξον Ἥλιε!) καὶ πρόσφερε παπικὴ μίτρα στὸν αἱρετικό ἐπίσκοπο καὶ ἐπὶ πλέον (ὤ τῆς μεγίστης πλάνης) εἶπε μεταξὺ ἄλλων καὶ τὰ ἑξῆς: Μαζί «εἰς τό τίμιον πρόσωπόν σας ἀνεγνωρίσαμεν καί ἀναγνωρίζομεν ἕνα ἀδελφόν ἀπό καρδίας, μέ τόν ὁποῖον μᾶς συνδέουν ἄριστοι καί ἀδιάπτωτοι δεσμοί κοινῆς καί ἀδελφικῆς συνοδοιπορίας»!



Ἡ πράξη του αὐτή, μάλιστα, συνέβη τὴν ἡμέρα ποὺ εἰδικὰ στὴν Ἄνδρο, τιμᾶται ἡ Παναγία ἡ Μυροβλύτισσα (ἡ εἰκόνα εἶναι δῶρο ἀπὸ τὴν Παναγία τῶν Βλαχερνῶν ΚΠόλεως) ποὺ εἶναι καὶ προστάτιδα τῆς Ἱερᾶς μας Μονῆς. 


Καὶ κανένας Ἐπίσκοπος ἢ κληρικὸς δὲν διαμαρτυρήθηκε, ἐκτὸς ἀπὸ κάποια ἐκκλησιαστικὰ Μ.Μ.Ε.



Αὐτὰ εἰδικὰ τὰ γεγονότα, αὐτὲς οἱ αἰσχρὲς πράξεις μὲ πλημμύρισαν ἱερὴ ἀγανάκτηση καὶ μὲ ἔκαναν νὰ ἐφαρμόσω τὴν ἀπὸ πολὺ καιρὸ κυοφορούμενη καὶ μελετώμενη ἁγιοπατερικὴ διδασκαλία τῆς Διακοπῆς Μνημοσύνου τοῦ Ἐπισκόπου μου. 


Εἶπα, πρέπει νὰ ξεπεράσω τοὺς δισταγμοὺς τῆς ὑπακοῆς στὸν Ἐπίσκοπο, ἐφ’ ὅσον αὐτὸς δὲν ὑπακούει καὶ δὲν ἐφαρμόζει τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοσή μας, ἀντίθετα καταλύει ὅλον τὸν Εὐαγγελικὸν νόμο, ὅλους τοὺς Ἁγίους μας, ὅλους τοὺς ἀγωνιστὲς μοναχούς μας, μὲ τὰ παραδείγματα τῶν ὁποίων μᾶς ἐγαλούχησε ὁ Γέροντάς μας.



Εἴμαστε στὴν Μητρόπολη Σύρου δώδεκα νησιά. Ὑπάρχουν σ’ αὐτὰ πολλὰ μοναστήρια, πολλοὶ ἱερεῖς, ἱερομόναχοι, μοναχοί, μοναχὲς καὶ ὀρθόδοξοι χριστιανοί. 


Καὶ μέχρι τώρα, εἴτε ἀπὸ ἄγνοια, εἴτε ἐφαρμόζοντας μιὰ κακῶς ἐννοούμενη ὑπακοή, (ὅπως ἁγιοπατερικὰ ἀναλύει τὸ γεγονὸς ὁ πρωτοπρεσβύτερος π. Θεόδωρος Ζήσης) ποτὲ δὲν διαμαρτυρηθήκαμε δημόσια, παρότι μέσα μας “βράζαμε”, γιὰ ὅσα ἀπαράδεκτα συμβαίνουν στὴν Μητρόπολή μας. 
(Ἐγὼ προσωπικὰ εἶχα προχωρήσει ἐδῶ καὶ κάποιους μῆνες στὴν διακοπὴ μνημοσύνου τοῦ Ἐπισκόπου μου, πρὶν τοῦ τὸ ἀνακοινώσω καὶ ἐπίσημα). 

Ἐδῶ καὶ δεκαετίες γίνονται μικτοὶ γάμοι· 

χρόνια τώρα οἱ βαπτίσεις ἀντικαταστάθηκαν μὲ τὸ χρίσμα· 

ἡ Θ. Κοινωνία τῶν Ὀρθοδόξων μεταδίδεται στοὺς Παπικούς καὶ παράλληλα οἱ δικοί μας «κοινωνοῦν» τὴν “ὄστια” ἀπὸ τοὺς παπικούς. 

Καὶ παρόλα αὐτά, ἐπικρατεῖ «ἄκρα τοῦ τάφου σιωπή».

Ἐλπίζω νὰ δημοσιεύσετε αὐτὴ τὴν ἐπιστολή, σὰν μιὰ ὁμολογιακὴ μαρτυρία, γιὰ νὰ πληροφορηθεῖ ὁ λαός μας καὶ οἱ εὐσεβεῖς ἱερεῖς μας καὶ μοναχοί, αὐτὰ ποὺ γίνονται στὴν Ὀρθόδοξη Μητρόπολή μας, ἡ ὁποία κάτω ἀπὸ τὴν ποιμαντορία τοῦ ἐπισκόπου Σύρου κ. Δωρόθεου ἐξουνιτίζεται συστηματικά.



Νὰ ἔχετε τὴν εὐλογία τῆς θαυματουργοῦ εἰκόνος τῆς μυροβλύτιδος Παναγίας τῆς Ἄνδρου, ποὺ ἀναβλύζει μύρον ἅγιον· τοῦ ἁγίου μεγάλου Ἱεράρχου Νικολάου τοῦ θαυματουργοῦ καὶ προστάτου τῆς Ἱ. Μονῆς μας καὶ τὶς ταπεινὲς εὐχές μου.



Ἱερομόναχος Εὐθύμιος (Χαραλαμπίδης)».

 
Ορθόδοξος Τύπος, α.φ. 2038, 26 Σεπτεμβρίου 2014

18 σχόλια:

  1. Μπραβο στον Πατερ Ευθυμιο που εκανε πραξη τους Ιερους Κανονες του Αγιου Πνευματος και αποτειχιστηκε απο την κοινωνια της υπερ-παν-αιρεσεως και του σχισματος των οικουμενιστων επισκοπων χωρις να εντειχιστει σε καμια παραταξη παρασυναγωγων επισκοπων.
    Υπαρχουν και αλλοι ιερεις αποτειχισμενοι και απο τους οικουμενιστες και απο τους παραταξιακους.
    Περιμενουμε τα κειμενα με τους λογους των αποτειχισεων.
    Ερχονται και αλλες αποτειχισεις απο κληρικους μοναχους και λαικους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο π.Ευθυμιος Χ. δεν αποτειχιστικε απο το Νεο Ημερολογιο.Ειναι Ν.Η. κληρικος και δεν εχει δουλεια με σχισματικους χρονολατρες.Το θεμα ειναι:Θα εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με Επισκοπους και κληρικους που εχουν εκκλησιαστικη κοινωνια με τον αιρετικο Δωροθεο;Θα εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με Επισκοπους που μνημονευουν αιρετικο Βαρθολομαιο;;Θα εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με κληρικους και λαικους που εχουν κοινωνια με Δωροθεο και Βαρθολομαιο, η θα κανει αυτο που εκαναν ο π.Αυγουστινος και οι δυο Επισκοποι που διεκοψαν το μνημοσυνο του αιρετικου Αθηναγορα(ο π.Ευθυμιος Τρικαμηνας λεει οτι αυτο δεν ηταν αποτειχιση);;;

      Διαγραφή
    2. Αμα θες Ι.Μ. να μιλαμε για Ι.Ε. της Α/Β και για την λεξη αποτειχιση που εμπεριεχεται στον εν λογω κανονα,καλον θα ειναι οι πραξεις μας να υπαγορευονται απο τον κανονα αυτον.Ο κανονας αυτος μιλαει για την προαιρετικη (αναλογως της περιπτωσεως) παυση του μνημοσυνου κληρικου τινος απο τον Επισκοπο του και οχι απο αλλους που εχουν κοινωνια με τον Επισκοπο αυτο, κλπ,κλπ.Αν θελει κανεις να φιαξει αλλους κανονες αυτο ειναι αλλο θεμα...Βεβαια το θεμα εδω δεν ειναι τοσο απλο,διοτι αλλοι κληρικοι δεν γνωριζω κατσ ποσον θα λειτουργουσαν με τον π.Ευθυμιο (τον νεο) αν αυτος -αντικανονικως μεν-καθαιρειτο.Η τον εκανε ο Συρου -αντικανονικως-αργο...Παντως εγω θεωρω οτι αν δεν υπηρχαν τετοια προβληματα ,που υπαρχουν σε τετοιες περιπτωσεις, θα μπορουσε να λειτουργισει με καποιον κληρικο αν εκεινος δεν ειχε τετοιου ειδους προβληματα (αναφερομενος παντα στον συγκεκριμενο κανονα)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ ανώνυμε 7:33 μμ, συμφωνώ με όσα λέτε μέχρι «άλλο θέμα…». Θα ήθελα να απαντήσω στην τελευταία φράση

      «Παντως εγω θεωρω οτι αν δεν υπηρχαν τετοια προβληματα ,που υπαρχουν σε τετοιες περιπτωσεις, θα μπορουσε να λειτουργισει με καποιον κληρικο αν εκεινος δεν ειχε τετοιου ειδους προβληματα (αναφερομενος παντα στον συγκεκριμενο κανονα)».

      Ο ΙΕ’ Κανών αναφέρει ότι η Σύνοδος πρέπει, όχι μόνο να μην τιμωρήσει, αλλά να τιμήσει τον κληρικό (ιδού ο υποχρεωτικός χαρακτήρας του Κανόνος) για την διακοπή μνημοσύνου πρό συνοδικής διάγνωσης και απόφασης. Στη συνέχεια αναφέρει τον λόγον για τον οποίο η Σύνοδος πρέπει να τον τιμήσει: επειδή, λέγει, ελευθέρωσε την Εκκλησία από τον ψευδεπίσκοπο και την αίρεσή του και Την προστάτεψε από διαιρέσεις και σχίσματα. Με την φράση αυτή επισημαίνεται επίσης η υποχρεωτική τακτοποίηση του θέματος: καθαιρείται ο αιρετικός επίσκοπος για την από Συνόδους ή Πατέρες κατεγνωσμένη αίρεσή του.

      Το πρόβλημα λοιπόν το έχει ο αιρετικός επίσκοπος και όχι ο κληρικός. Ο κληρικός συνεχίζει κανονικά την κοινωνία του με τους ορθοδόξους πιστούς. Στην περίπτωση αντικανονικών αποφάσεων εναντίον του κληρικού, όπως λέτε, οι ορθόδοξοι πιστοί να μην τις δέχονται! Είναι δυνατόν ο κληρικός, τόσο καλό που προσφέρει στην Εκκλησία, να τιμωρείται κι’ όλας;;; Οι αντικανονικές αποφάσεις λυκοποιμένων είναι ΑΚΥΡΕΣ. Και στην περίπτωση που δεύτερος και τρίτος και τέταρτος κλπ. κληρικός παύει το μνημόσυνο του μητροπολίτου Σύρου και καθαιρείται αντικανονικώς, οι κληρικοί αυτοί φυσικά συνεχίζουν την κοινωνία μεταξύ τους και με το υπόλοιπο ορθόδοξο πλήρωμα.

      Ο ΙΕ’ Κανών προστατεύει ξεκάθαρα τον ορθόδοξο κληρικό και εκβάλλει έξω της Εκκλησίας τον αιρετικό επίσκοπο.

      Διαγραφή
    4. Το θεμα 7:11 οτι συμφωνειται μεχρι εκει που λετε.Αυτο ειναι το κυριο συμπερασμα που δυστυχως πολλοι ΔΕΝ βλεπουν (η δεν θελουν να δου).Το υπολοιπο του σχολιου μου απλα οπως εναι γραμμενο δεν αναφερει επ'ακριβως το νοημα που θελω να πω η τουλαχιστον το λεει εν μερει.

      Διαγραφή
  2. ισχυε και ενδυναμου μη φοβου α μελλεις παθειν γινου πιστος αχρι θανατου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις.
    Εφ όσον ο π. Ευθύμιος αισθάνεται άσχημα στο κλίμα μιάς Μητροπόλεως που συμβιώνουν άνθρωποι διαφόρων δογμάτων, μπορούσε να ζητήση μετάθεση για άλλη Μητρόπολη όπου ο πληθυσμός είναι ομοιογενής, και θα ήταν αναπαυμένος.
    Αυτή είναι μία καλή και ειρηνική λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια χριστιανούλη; Τι θα πή ...να συμβιώνουν; Εννοείς να κοινωνούν ορθόδοξοι και καθολικοί την όστια;Και ποιος θα τους μάθη την αλήθεια;Ποιός είναι ο υπεύθυνος γι αυτό άν όχι ο παπάς και ο δεσπότης γιά να παύουν να ....συμβιώνουν από το ίδιο αγιο Ποτηριο την ...οστια με το σώμα και αίμα Χριστού; Αλλά ο Δωρόθεος το μόνο πού εμαθε στη ζωή του είναι οι φιέστες και τα πανηγύρια. Από ιεραποστολή μηδέν.

      Και Δέν ντρέπεσαι εσύ ενας ορθόδοξος να μιλάς γιά ειρηνική καί καλή λύσι;Με απόψεις σαν τις δικές σου ο Βαρθολομαίος και ο Διάβολος συγχορεύουν.

      Διαγραφή
  4. ΕΥΓΕ,ΟΤΙ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΕΙ,ΠΑΤΕΡ ΕΥΘΥΜΙΕ.
    ΑΣΠά ΖΟΜΑί ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΗΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ.

    ενας αχρηστος , αλλα χριστιανος ορθοδοξος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αφήνεις τις ταπεινολογιες εσύ;Μας τα γράφεις και κεφαλαία γιά να σε προσέξουμε. Χα,χα,χα...

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στον πατέρα Ευθύμιο για την Ορθόδοξη Ομολογία του. Μακάρι να τον ακολουθήσουν και άλλοι ιερείς και μοναχοί και λαϊκοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Δωρόεθος Πολυκανδριώτης είναι κυριολεκτικά πληγή στο σώμα της Εκκλησίας. Διαβλητός μέχρι μυελού οστέων από πάσης άποψης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας κρατήσουμε αυτό :
    Ιερομοναχος Ευθυμιος Χαραλαμπιδης " ...Ἐδῶ καὶ δεκαετίες γίνονται μικτοὶ γάμοι·
    χρόνια τώρα οἱ βαπτίσεις ἀντικαταστάθηκαν μὲ τὸ χρίσμα· ἡ Θ. Κοινωνία τῶν Ὀρθοδόξων μεταδίδεται στοὺς Παπικούς καὶ παράλληλα οἱ δικοί μας «κοινωνοῦν» τὴν “ὄστια” ἀπὸ τοὺς παπικούς. Καὶ παρόλα αὐτά, ἐπικρατεῖ «ἄκρα τοῦ τάφου σιωπή».

    Αυτή η κατάσταση δεν είναι μόνο στην συγκεκριμένη μητρόπολη αλλά σε όλο το "κλίμα" του πατριαρχείου όπου γης

    πχ Ιερός Ναός της Παναγίας Φανερωμένης στο Χολαργό
    Απαιτούμενα δικαιολογητικά για την άδεια γάμου
    http://www.faneromenihol.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1006%3A2010-07-11-11-29-29&catid=46&Itemid=62
    "....Β) Μεταξύ Έλληνα Ορθοδόξου χριστιανού και ετεροδόξου χριστιανού (δηλ. με Χριστιανό άλλου δόγματος μη Ορθοδόξου, όπως χρ. Καθολικού, προτεστάντη κ.ά που έχουν όμως βαπτισθεί στο όνομα της Αγίας Τριάδος).
    Χρειάζονται:
    α) Πιστοποιητικό Βαπτίσεως. Εκδίδεται από τον Ναό, όπου τελέστηκε το Βάπτισμα.
    β) Πιστοποιητικό Αγαμίας. Εκδίδεται από την ετερόδοξη Ενορία.
    γ) Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 (που αντικατέστησε το Ν.105), ότι συμφωνεί τα τέκνα που θα προέλθουν από το Γάμο, του θα βαπτισθούν κατά το ορθόδοξο δόγμα στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
    Χρειάζονται όλα τα υπόλοιπα χαρτιά της περιπτώσεως Α΄ (γάμος μεταξύ Ελλήνων και Ορθοδόξων Χριστιανών) για τον Ορθόδοξο Χριστιανό μελλόνυμφο μόνο. Για τον ετερόδοξο μόνο τα ανωτέρω...."


    http://in-agioianargyroi.gr/dikaiologitika_vaptisis.htm
    " Γιά τήν προσέλευση στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία
    ΕΤΕΡΟΔΟΞΩΝ καί ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ


    Α' ΕΝΗΛΙΚΕΣ

    Στήν περίπτωση πού Ἑτερόδοξος ἤ Ἀλλόθρησκος θελήσει νά ἐνταχθεῖ στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἰσχύουν τά ἑξῆς:

    α) Ἐάν εἶναι Ρωμαιοκαθολικός, χρίεται διά τοῦ Ἁγίου Μύρου.

    β) Ἐάν εἶναι Προτεστάντης καί ΕΧΕΙ Τριαδικό Βάπτισμα, χρίεται διά τοῦ ἁγίου Μύρου.

    γ) Ἐάν εἶναι Προτεστάντης καί ΔΕΝ ἔχει Τριαδικό Βάπτισμα (βλ.Σημ.), βαπτίζεται κανονικά.

    δ) Ἐάν εἶναι ἀλλόθρησκος (Μουσουλμάνος, Βουδιστής, κλπ.) ἤ ἄθρησκος βαπτίζεται.(βλ.Ἑνότητα Γ').


    Σημ. Πρόκειται γιά αἱρετικές παραφυάδες, μερικές ἀπό τίς ὁποῖες εἶναι καί οἱ ἑξῆς: Ἀγαπινισμός, Ἀδελφοί ἐλευθέρου Πνεύματος, Ἀντβεντισταί τῆς Ἑβδόμης Ἡμέρας, Βοημοί Ἀδελφοί, Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ τῆς Πεντηκοστῆς, Καθαροί, Κουάκεροι, Μορμόνοι, Χριστάδελφοι, τά Παιδιά τοῦ Μῶ, Ἀποστολική Ἐκκλησία τῆς Πεντηκοστῆς, Ἀντιτριαδικές Πεντηκοστιανές Ὁμάδες (Κοινωνία τῶν Μαθητῶν τοῦ Χριστοῦ, Ἀνανεωμένοι Χριστιανοί κλπ), ὑπερκοινοτικές Πεντηκοστιανές Κινήσεις (Εὐαγγελική Ἀδελφότης ἤ Πεντηκοστή, Πανελλήνιος Χριστιανική Ἀδελφότης) κλπ. "

    Τα μεικτά μυστήρια και η αναγνώριση ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ των αιρετικών είναι και στην θεωρία και στην πράξη .
    Στη πράξη όλα τα μυστήρια παρέχονται στους αιρετικούς .

    Απο την άλλη πλευρά εάν ο Ιερομοναχος Ευθυμιος Χαραλαμπιδης
    ή ο Ιερομοναχος Ευθυμιος Τρικαμηνάς βαπτίσουν ή παντρέψουν για τους μητροπολίτες του Βαρθολομαίου τα μυστήρια τους είναι ανύπαρκτα .

    Το γιατί αυτό συμβαίνει είναι απλό .
    Ολοι αυτοί οι αιρετικοί του Παπικού Βαρθολομαίου του εχθρού του Θεού , οι Παπικοι , οι του ΠΣΕ έχουν τον ίδιο θεό . Τον Αντίχριστο .

    Ενώ εμείς δεν έχουμε αυτόν τον θεό τον ψεύτικο ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΌ ΘΕΌ
    Οποτε είναι λογικό αυτοί μεν να αλληλο αναγνωρίζουν τα μυστήρια τους και οχι τα δικά μας .
    Μεταξύ μας ΜΕΓΑ ΧΑΣΜΑ ΕΣΤΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η διακοινωνία είναι εν παντί τόπω και χρόνω
    και αν κάπου ( σε μια συγκεκριμένη μητρόπολη ) δεν υπάρχει
    αυτό είναι η εξαίρεση στον κανόνα .
    Και είναι στρουθοκάμηλος όποιος δεν το βλέπει
    Για αυτό λέω για την Πειραιώς Σεραφείμ που καμώνεται οτι δεν το βλέπει


    Ομως Επίσκοπος = σκοπός , φρουρός , ο οφθαλμός που βλέπει
    όταν δεν βλέπει την εν τόπω και χρόνω διακοινωνία του Βαρθολομαίου με την αίρεση όταν εν παντί τόπω και χρόνω ο Βαρθολομαίος και τα επισκοπίδια του ΜΑΝΙΩΔΩΣ ευκαίρως και ακαίρως μνημονεύουν παπικούς , παρίστανται στις χειροτονίες τους , τελούν μαζί τους τελετές , παραχωρούν ναούς ...
    Η Θ ευχαριστία στούς παπικούς δεν είναι ένα γεγονός που "ξέφυγε" ουτε είναι μόνο πχ στην Σύρο αλλά και στα άλλα νησιά στην Κρήτη μου .

    Τι επίσκοπος είσαι αν δεν τα βλέπεις ? Επι ΣΚΟΤΟΣ είσαι Σεραφείμ . Σκότος επι σκότους !
    Νύσταξες ο οφθαλμός σου και κοιμάσαι τον ύπνο της αυτο δικαίωσης ?
    Σαν την στρουθοκάμηλο έθαψες την μούρη σου στα χαρτιά και δεν βλέπεις ?

    Οσο κοινωνείς τον μνημονεύοντα ΠΑΠΑ πατριάρχη υπάγεσαι στους ακοινώνητους
    Μετανόησε .

    Αλλά το φταίξιμο δεν είναι μονο δικό σου αλλά και των άλλων σκοπών που εθελοτυφλούν και περί άλλα τυρβάζουν . Του Ζήση λέω και των 39 κλεφτών του .

    Είναι ελάχιστοι οι Θεολογοι που έχουν έρθει στην πράξη αντίθετοι σε αυτή την δια κοινωνία πχ π Σημάτης ήρθε σε κόντρα για παραχώρηση ναού
    Πλήν όμως πόσοι αντέδρασαν έστω λεκτικά για το ότι δίνουν την Θεία Ευχαριστία στους Παπικούς ?
    Πόσοι μα πόσοι αντέδρασαν έστω λεκτικά στην αναγνώριση των μυστηρίων των αιρετικών ?

    Και όμως ! Οχι μόνο λεκτική αντίδραση αλλά και άμεση διακοπή μνημοσύνου προβλέπουν οι ιεροί κανόνες όπου υπάρχει διακοινωνία και ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ .

    Αλλά ποιός απο αυτούς μετά την μνημόνευση του Πάπα βγήκε να εξηγήσει τι είναι η μνημόνευση ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΗ την μνημόνευση τους ?

    Μούγκα στην στρούγκα !

    Ξέρουν πολύ καλά τι εστί μνημόνευση και τι εστί διακοπή μνημόνευσης
    Οτι όποιος μνημονεύει είναι ενωμένος και όποιος διακόπτει χωρίζεται


    Μένουν σε ενότητα με την μαφία του Βαρθολομαίου που είναι σε ενότητα με κάθε πικρή ρίζα .





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλλοίμονο, αν οι Κυκλάδες εξουνιτίζονται συστηματικά από τον Δωρόθεο. Αυτά μπορεί να τα πει κάποιος που δεν τις έχει επισκεφθεί.
    Ο εξουνιτισμός έχει ιστορία 800 ετών, από το 1204 και μετά. Τώρα το πήραμε είδηση; Η διακοινωνία γίνεται επί αιώνες. Τα κοινά πανηγύρια ανέκαθεν γίνονταν και κανέναν δεν ενοχλούσαν. Οι κάτοικοι, που όπως λένε συμβιώνουν αρμονικά με τους αδελφούς τους, τους Λατίνους, εξανίστανται, όταν κάποιος τους υπενθυμίσει, ότι κοινωνούν με αιρετικούς! Ζούμε αδελφικά και ειρηνικά και δεν επιτρέπουμε σε κανένα να μας ενοχλήσει, σου απαντούν.

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αυτο ηταν 100% ετσι τιποτε δεν εμποδιζε ενα Ορθοδοξο Αρχιερεα να κανει σωστα την δουλεια του,και οποιανου του αρεσε.Δεν τα γνωριζεις καλα τα πραγματα.Αλλωστε βλεπουμε τα σχολια σου.

      Διαγραφή
    2. Εσύ ο ανώνυμος, που κάνεις τον έξυπνο, για πήγαινε στη Σύρο και κάνε κήρυγμα στους "Ορθόδοξους" του νησιού, ότι δεν πρέπει να συμπροσεύχονται, να συλλειτοργούνται και να λαμβάνουν την όστια, από τους αιρετικούς Λατίνους!
      Εκτός και εάν θέλεις να καταταγείς μετά των νεομαρτύρων, και να λένε για σένα: "Ναι, αυτός κατακρεουργήθηκε από Χριστιανούς και μάλιστα "Ορθόδοξους""!
      Για πήγαινε στο χωριό Γαλανάδο της Νάξου και πες στους "Ορθόδοξους" κατοίκους του, ότι δεν πρέπει να έχουν Ναούς με δυο ιερά, Καθολικό και Ορθόδοξο και ότι δεν πρέπει να πηγαίνουν στο πανηγύρι του αγίου Ιωάννη του Θεολόγου, μαζί με τους Λατίνους και να μπαίνουν σε εκκλησία, όπου αριστερά είναι το ιερό βήμα των Λατίνων και δεξιά των "Ορθοδόξων" (γράφε Ουνιτών), γιατί το απαγορεύουν οι Κανόνες!
      Παρατηρήσεις από την πολυθρόνα ξέρει να κάνει ο πάσα ένας. Να τις κάνει πράξη, μπορεί;
      Αυτά, επειδή δεν ξέρω καλά τα πράγματα, μιας και προσπάθησα να ψελλίσω κάτι, αλλά με πήραν με τις πέτρες.

      ΙΚ

      Διαγραφή
    3. Ισχυει με το 100% οτι εγραψα πριν.Δεν θα απαντησω αν τα λεω αυτα απο την πολυθρονα γιατι θα περιαυτολογισω.Αν ηταν ετσι οπως λες τα πραγματα οποιος ερχοταν σε ενα νησι η σε ενα κρατος θα επεβαλεκαι την θρησκεια του,αλλα οπως καταλαβαινεις δεν ισχυει αυτο.Εκτος και υπαρχουν τυποις χριστιανοι σε ενα μερος οποτε και ουτως η αλλως εχουν ...εξουνιτιστει αφ'εαυτων.Αλλα και παλι στις δικες του εκκλησιες ο Επισκοπος μπορει και πρεπει να κανει το δικο του (εφ'οσον το δικο του ειναι θελημα Θεου)Με την νοοτροποια που τα λες εσυ δεν επρεπε να βγουν μια φουκτα ανθρωποι να διδαξουν τον Χριστιανισμο σε μια ειδωλολατρικη αυτοκρατορια,οπου εαν επιαναν κανενα το λιγοτερο-λιγοτερο του επερναν οτι ειχε και δεν ειχε. Οχι δεν τα ξερεις καλα,εισαι μπερδεμενος.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου