Ἐπειδή, ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, πρίν λίγες ἡμέρες ἑορτάσθηκε καί πάλι, ὅπως κάθε χρόνο κατά τήν Κυριακήπρό τῆς Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ στή Ν. Ἰωνία τοῦ Βόλου (Μητρόπολη Δημητριάδος) και συγκεκριμένα στόν ἱερό Ναό Εὐαγγελιστρίας, ἡ μνήμη τοῦ νεόκοπου κατασκευασμένου «Ἁγίου» Ἐθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης καί τῶν σύν αὐτῷ ἀναιρεθέντων Ἐπισκόπων καί λαϊκῶν τῆς Μ. Ἀσίας κατά τήν Μικρασιατική Καταστροφή, ὀφείλουμε νά συνεχίσουμε τήν ἔντονη διαμαρτυρία μας γιά τήν παράνομη αὐτή ἁγιοποίηση, παρουσιάζοντας ὅλο καί περισσότερα στοιχεῖα τά ὁποῖα ἐπιβεβαιώνουν τίς ἐνστάσεις μας καί τούς ἰσχυρισμούς μας γιά τήν μεθόδευση αὐτῆς τῆς ἁγιοποίησης ἀπό τήν πλευρά τῆς Διοικούσης Ἐκκλησίας (Δ.Ι.Σ. 4/11/1992) καί τά ὁποῖα πιστεύουμε ὅτι πρέπει νά προβληματίσουν τόν κάθε συνειδητό ὀρθόδοξο χριστιανό.
Στό βιβλίο τοῦ Ἱερομονάχου π. Εὐθυμίου
Τρικαμηνᾶ μέ τίτλο «Ο ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΜΥΡΝΗΣ – ΑΝΑΙΡΕΣΙΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ
ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΙΣ ΑΥΤΗΣ» παρουσιάζονται ὅλα τά στοιχεῖα
τά ὁποῖα ἀποδεικνύουν τόν σκοπό της παρανόμου αὐτῆς ἁγιοποιήσεως, ὅπως καί ὅλα τα ἐπιχειρήματα πού μᾶς πείθουν:
ὅτι ὁ Χρυσόστομος Καλαφάτης, μητροπολίτης Σμύρνης θυσιάστηκε γιά τήν λατρευτή
του πατρίδα καί ὄχι γιά τήν ὀρθόδοξο πίστη του· ὅτι πρέπει νά τιμᾶται ὡς Ἐθνομάρτυς,
ὅπως ἐξάλλου γινόταν πρίν τό 1992, καί ὄχι ὡς ἱερομάρτυς· ὅτι ἦταν μέγας Οἰκουμενιστής,
Μέλος τῆς μασονικῆς στοᾶς «ΙΩΝΙΑ» τῆς Σμύρνης, ὀπαδός τῆς Παγκοσμιοποιήσεως καί
ὑπέρ τῆς ἑνώσεως, ὄχι μόνο τῶν Χριστιανικῶν Ὁμολογιῶν, ἀλλά καί τῶν Θρησκειῶν
καί ἄλλα πολλά, τά ὁποῖα ἔχουμε κατά καιρούς ἀποσπασματικά δημοσιεύσει καί πού
εἶναι στή διάθεση τοῦ κάθε καλοπροαίρετου ἐρευνητοῦ τῆς ἀληθείας καί τῆς ὑπεράσπισης τῆς ἀμωμήτου ἡμῶν
πίστεως.
Αὐτή ἀκριβῶς τή σχέση τοῦ Ἐθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης μέ τή
μασονία καί τόν Οἰκουμενισμό καταγγέλλουμε ἐδῶ καί τόσα χρόνια καί δέν θά
σταματήσουμε, μέ τή βοήθεια καί τή Χάρη τοῦ Θεοῦ, ὅσο ζοῦμε νά ἀγωνιζόμαστε καί
νά ἐνημερώνουμε τόν πιστό λαό τοῦ Θεοῦ πού εἶναι ἐγκλωβισμένος στήν αἵρεση εἴτε
ἀπό ἄγνοια, εἴτε ἀπό ἀδιαφορία, εἴτε ἀπό σκοπιμότητα καί συμβιβασμό τῶν
ποιμένων πού ἀκολουθεῖ.
Στό τελευταῖο φύλλο (2035) τῆς ἐφημερίδος «Ὀρθόδοξος
Τύπος» (5/9/2014) διαβάσαμε στήν 4η
σελίδα τό πρῶτο μέρος μίας καταπληκτικῆς μελέτης–ἔρευνας τοῦ λίαν σεβαστοῦ καί πολυγραφότατου μοναχοῦ π.
Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος μάλιστα ἐπικαλούμενος καί ξένη βιβλιογραφία, μᾶς καταθέτει ἄφθονο ὑλικό καί ἀποδεικνύει
περίτρανα τήν σχέση τοῦ Π.Σ.Ε., ἐκτελεστικό ὄργανο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, μέ τήν Μασονία, τόν διεθνῆ Σιωνισμό καί τήν
Παγκοσμιοποίηση.
Δέν μᾶς ἐκπλήσσουν, βεβαίως, ὅλα αὐτά τά
στοιχεῖα, πού μᾶς παρουσιάζει ὁ σεβαστός πατήρ, γιά τόν ἁπλούστατο λόγο ὅτι, ὅταν
συγκεντρώναμε ὑλικό γιά τήν ἁγιοποίηση τοῦ Σμύρνης καί συλλέγαμε πληροφορίες
γιά τήν σχέση του μέ τόν Οἰκουμενισμό καί τή Μασονία, βρήκαμε παρόμοια στοιχεῖα,
τά ὁποῖα θά ἐκθέσουμε ἐν συντομίᾳ καί θά ἀφήσουμε τόν κάθε ἀναγνώστη νά βγάλει
τά συμπεράσματά του καί νά διαπιστώσει ἰδίοις ὅμμασι πόσο καλά εἶναι στημένο το
παιγνίδι στό παγκόσμιο γίγνεσθαι ἀπό τούς ὑψηλά ἱσταμένους, ὄχι μόνο στόν
πολιτικό χῶρο ἀλλά, δυστυχῶς ἀδελφοί μου, κυρίως στόν ἐκκλησιαστικό χῶρο. Ἐργάζονται
πυρετωδῶς
τά ὄργανα τῆς παγκοσμιοποιήσεως καί τῆς Ν. Ἐποχῆς γιά ἕναν αἰῶνα καί
παραπάνω γιά νά θερίσουν τούς καρπούς σήμερα, ἡμῶν κοιμωμένων καί ἐφησυχαζόντων,
ὅτι ἔχουν γνώση οἱ φύλακες, οἱ ποιμένες μας δηλαδή, αὐτοί πού ἀντί νά μᾶς
προφυλάσσουν καί νά ἀγρυπνοῦν γιά τή σωτηρία μας, αὐτοί μᾶς προδίδουν καί μᾶς ὁδηγοῦν
στόν Ἀντίχριστο.
Γράφει, μεταξύ ἄλλων, ὁ ὁσιολογιώτατος π.
Σεραφείμ:
«Ἄνθρωπος
κλειδί στή σχέση τῶν Ροκφέλλερ μέ τήν Οἰκουμενική Κίνηση ὑπῆρξε ὁ Tζόν Μόττ (John Mott, 1865-1955), ἕνας ἀπό
τούς δημιουργούς τοῦ συγχρόνου Οἰκουμενισμοῦ καί, οὐσιαστικῶς καί τοῦ
Παγκοσμίου Συμβουλίου τῶν Ἐκκλησιῶν, ἀλλά καί συνεργάτης τῶν Ροκφέλλερ ὁ Μόττ ὑπῆρξε
«πρόεδρος (1915-1920) τῆς «Ἐκτελεστικῆς Ἐπιτροπῆς τῆς Φοιτητικῆς Ἐθελοντικῆς
Κινήσεως γιά τήν Ἐξωτερική Ἱεραποστολή», γενικός γραμματεύς τῆς Διεθνοῦς Ἐπιτροπῆς
τῆς ΧΑΝ (ΥΜCA), γενικός γραμματέας καί πρόεδρος (1895-1928) τῆς «World Student Ghristian
Federation», πρόεδρος τοῦ «Παγκοσμίου Ἱεραποστολικοῦ Συνεδρίου τοῦ Ἐδιμβούργου»
(1910) καί τῆς Ἐπιτροπῆς γιά τίς Ἱεραποστολές, ἡ ὁποία μετά τό 1920 ὀνομάστηκε
«Διεθνές Ἱεραποστολικόν Συνέδριον»∙ τό 1946 βραβεύθηκε μέ τό Νόμπελ Εἰρήνης καί
τό 1948 ἀνακηρύχθηκε ἐπίτιμος πρόεδρος τοῦ ΠΣΕ. Ἄλλωστε, τόσο τό Συνέδριο τοῦ Ἐδιμβούργου
τοῦ 1910 ὅσο καί τό ὡς ἄνω τοῦ 1920 θεωροῦνται σημαντικοί σταθμοί τῆς πρώιμης οἰκουμενικῆς
κινήσεως.
»Οἱ ἰσχυρισμοί
γιά τή μασονική ἰδιότητα τοῦ Μόττ φαίνονται πλήρως δικαιωμένοι, καθώς ὁ Μόττ ἐκ
νεότητος ὑπῆρξε μέλος τῆς πανεπιστημιακῆς ἀδελφότητος Φί Βῆτα Κάππα (ΦΒΚ, Phi Beta Kappa). Ἡ ἀδελφότητα αὐτή, ἡ πρώτη ἱστορικῶς ἀπό τίς λεγόμενες
«ἑταιρεῖες τιμῆς» (honor societies) τῶν ἀμερικανικῶν Πανεπιστημίων, λέγεται ὅτι ἱδρύθηκε ἀπό
πρόσωπα πού ἐκ τῶν ὑστέρων ἐντάχθηκαν στή Μασονία. Ὅμως, ἡ κατ’ ἐξοχήν ἐπιβεβαίωση
τοῦ μασονικοῦ χαρακτήρα τῆς ΦΒΚ ἔρχεται ἀπό τόν Τέκτονα Samuel Knapp, ὁ ὁποῖος στό βιβλίο
του “Ἡ Μεγαλοφυΐα τῆς Μασονίας ἤτοι Μία Ὑπεράσπιση τοῦ Τάγματος” ἐπιβεβαιώνει ἤδη
τό 1828 τήν προέλευση τῆς ΦΒΚ ἀπό τούς Γερμανούς Μασόνους Ἰλλουμινάτι (τούς
«Πεφωτισμένους»). Ἡ οἰκουμενιστική καί παγκοσμιοποιητική δραστηριότητα τοῦ Μόττ
σαφῶς συνεισφέρει στήν ἐπιβεβαίωση τῶν λεγομένων.
»Τό
1982, ὁ Ἀμερικανός Καθηγητής τῆς Ἱστορίας Charles E. Harrvey τοῦ Πανεπιστημίου Californian State University (Chico–California) σέ ἄρθρο του, μέ τίτλο “Ὁ John D. Rockefeller Jr. καί ἡ Παγκόσμια Διεκκλησιαστική Κίνηση τοῦ 1919-1920.
Μία διαφορετική ὀπτική πάνω στήν Οἰκουμενική Κίνηση”, ὄχι μόνον ἐκθέτει πλήρως
τήν εἰκόνα τῆς χρηματοδοτήσεως τῆς οἰκουμενικῆς κινήσεως ἀπό τούς πατέρα καί υἱό
(Senior καί Junior) Τζόν Ροκφέλλερ καί τήν ἐμπλοκή τοῦ Μόττ, ἀλλά καί ἀποκαλύπτει
ὅτι ἔγινε προσπάθεια συγκαλύψεως τοῦ ρόλου τοῦ
Rockefeller τοῦ Νεωτέρου ἀπό
τόν δικηγόρο καί σύμβουλό του, τόν Raymond Fosdick∙ αὐτός ὑπῆρξε ἀδελφός
τοῦ Χάρρυ Ἔμερσον Φόσντικ (1878 -1969), ἑνός ἀπό τούς πλέον διακεκριμένους “φιλελεύθερους” (liberal) Πάστορες καί Ἀμερικανούς
οἰκουμενιστές. Ἡ ἔρευνα τοῦ Καθηγητοῦ Harvey βασίστηκε στά ἐμπιστευτικά ἀρχεῖα τῶν Ροκφέλλερ.....Ὁ Ροκφέλλερ ἀπό πολλά χρόνια πρίν ὑποστήριζε τόν πρακτικό Χριστιανισμό ὡς τό κλειδί γιά ἁρμονικές
σχέσεις μεταξύ καπιταλιστῶν καί ἐργατῶν. ...Ὁ Τζόν Ροκφέλλερ ὁ Νεώτερος ἀνέλαβε,
μέ παρότρυνση τοῦ Μόττ, νά βοηθήσει οἰκονομικῶς τήν “Παγκόσμια Διεκκλησιαστική Κίνηση”, μία διομολογιακή ὀργάνωση τοῦ
προτεσταντισμοῦ μέ κοινωνικούς σκοπούς, ὅπου ὁ Τζόν Μόττ ἦταν Πρόεδρος. Τό ὕψος
τῆς οἰκονομικῆς βοηθείας γιά τά οἰκουμενιστικά ὁράματα τοῦ Ροκφέλλερ ἦταν
τεράστιο...».
Τώρα, θὰ ἀναρρωτηθεῖ εὔλογα ὁ ἀναγνωστης, τί σχέση
ἔχουν ὅλα αὐτά πού παραθέσαμε μέ τόν Χρυσόστομο Σμύρνης; Τί σχέση εἶχε ὁ Tζόν Μόττ μαζί του καί τί
εἴδους συνεργασίες; Τὴν ἀπάντηση θά δεῖτε παρακάτω στά τμήματα πού παραθέτουμε ἀπό
τό ὡς ἄνω βιβλίο τοῦ Ἱερομονάχου π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ (σελ. 227–229):
«Ἐπιπρόσθετα ἀναφέρουμε
κάτι πού βρήκαμε στό βιβλίο τοῦ Γενικοῦ
προξένου τῶν Ἡνωμένων Πολιτειῶν στή Σμύρνη, George Horton, μέ τίτλο “Ἡ Κατάρα τῆς Ἀσίας”: “Ὁ
Μητροπολίτης Χρυσόστομος ἦλθε στό Προξενεῖο λίγο πρίν ἀπ' τόν θάνατό του μαζί
μέ τόν Ἀρμένιο Ἀρχιεπίσκοπο. Ὁ Χρυσόστομος φοροῦσε μαῦρα ράσα. Τό πρόσωπό του
ἦταν ὠχρό. Ἦταν ἡ τελευταία φορά πού
εἶδα τό σεβάσμιο καί εὔγλωττο αὐτόν ἄνδρα ζωντανό. Ἦταν σταθερός φίλος τῶν Ἀμερικανῶν καί τῶν
Ἀμερικανικῶν Ἱδρυμάτων καί χρησιμοποιοῦσε ὅλη του τήν ἐπιρροή μαζί μέ τήν
Κυβέρνηση καί τόν κλῆρο χάρις τῆς ἐνισχύσεως τῶν σχολείων μας, τῆς Υ.W.C.Α. καί τῆς Υ.Μ.C.Α. μας. Ἀμφιβάλλω ἄν ὑπάρχει κανείς ἀπ' τά μέλη τῶν
Ἱεραποστολῶν μας πού θά ἀμφισβητοῦσε αὐτή τή βεβαίωσή μου. Ἐπισκεπτόταν ὅλα
αὐτά τά ἱδρύματα καί συχνά μιλοῦσε στά μέλη τους... Ὁ Σεβασμιώτατος Χρυσόστομος ἐπιθυμοῦσε τήν
ἕνωση τῶν Χριστιανικῶν Ἐκκλησιῶν μέ
κοινές προσπάθειες στό Ὄνομα τοῦ Χριστοῦ καί τήν καλύτερη ἐκπαίδευση τοῦ κλήρου
στήν Ἀνατολή...» (σελ.
93).
Ἀναφέρουμε
ἐπίσης στό σημεῖο αὐτό, ὡς σχετικό μέ αὐτό τό θέμα καί τήν ἐπιστολή τοῦ
Χρυσοστόμου πρός τόν πρόεδρο τῆς ΧΑΝ, ὅπως
εἶναι καταχωρημένη στό ἀρχεῖο του:
«Εὐγενέστατε
καί ἀγαπητέ ἐν Χριστῷ ἀδελφέ Κύριε Jοhn Μοtt,
Πρόεδρε τῆς Παγχριστιανικῆς Συνόδου τοῦ Πεκίνου
καί τῆς Παγκοσμίου Χριστιανικῆς Ἀδελφότητος τῶν Νέων,
Μετ' ἄκρας συγκινήσεως ἀναμιμνῄσκομαι τοῦ λαμπροῦ ἔργου, τό ὁποῖον
μετά τόσου ζήλου καί προθυμίας ἐπί σειράν ἐτῶν ἐξακολουθεῖτε ἀνενδότως καί
ἐνδελεχῶς ἐπιτελοῦντες πρός διάδοσιν τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ εἰς τούς ἐν σκότει καί
σκιᾷ θανάτου καθημένους λαούς. Ἀπό τῆς εὐτυχοῦς δέ ἡμέρας τῆς γνωριμίας καί
συνεργασίας ἡμῶν ἐν τῷ ἔργῳ τοῦ Κυρίου ἐν Σμύρνῃ οὐ παύομαι ἀναμιμνῃσκόμενος τό
τοῦ Ἀποστόλου Παύλου: “Ὡς ὡραῖοι οἱ πόδες τῶν εὐαγγελιζομένων εἰρήνην, τῶν
εὐαγγελιζομένων τ' ἀγαθά!” (Ρωμ. 10,15).
Καί μακαρίζω ἐμαυτόν διότι ἔτυχον τῆς ἐξαιρέτου εὐνοίας νά γνωρισθῶ μετά
τοιούτου ζηλωτοῦ ἐν τῷ ἔργῳ τοῦ Κυρίου ἐργάτου. Καί οὕτως ὁ σπόρος τοῦ
Εὐαγγελίου κατά τήν παραβολήν τοῦ Κυρίου ἐξακολουθεῖ διαδιδόμενος καί παράγων
τούς εὐχύμους καρπούς του εἰς μακρυνάς χώρας· καί ἄν ζιζάνια καί βλαπτικά
παράσιτα παρακωλύσωσιν ἐκ χώρας τινός τήν βλάστησίν του, διά ζηλωτῶν ἀνδρῶν
ἐξακολουθεῖ βλαστάνων καί καρποφορῶν εἰς ἄλλας χώρας, τάς ὁποίας παραδίδει εἰς
τήν ἐξημέρωσιν καί τόν πολιτισμόν.
Δέν ἀμφιβάλλω ὅτι καί ἡ πρός ἡμᾶς καί τό ταπεινόν ἐνταῦθα
Χριστιανικόν ἔργον μας ἀγάπη ἐκ μέρους Ὑμῶν εἶνε ἀμοιβαία παρ' ὅλα τά εἰς ἡμᾶς
παρεμβαλλόμενα παντοῖα προσκόμματα ἐκ μέρους τοῦ Πονηροῦ καί Ἀντιχρίστου.
Τώρα δέ, ὁπότε ἡ εὐαγγελική Ὑμῶν δραστηριότης κρούει τάς θύρας
ἀπεράντου αὐτοκρατορίας καί χώρας διατελούσης εἰσέτι ἐν χώρᾳ καί σκιᾷ θανάτου,
τῆς Κίνας, διά τῆς συγκλήσεως Συνεδρίου τῆς Χ.Α.Ν. ἐν Πεκίνῳ ὑπό τήν προεδρίαν
Ὑμῶν, ἵνα θέσῃ τάς βάσεις τοῦ Εὐαγγελισμοῦ ὁλοκλήρου τοῦ Ἀσιατικοῦ κόσμου, θέλω
νά πιστεύω ὅτι θά στραφῇ ἡ προσοχή Ὑμῶν καί πρός τάς ἡμετέρας ἐδῶ Ἀσιατικάς
χώρας, ἔνθεν ὡς ἐκ πηγῆς ἀρχικῆς διεχύθη τό φῶς
τοῦ Εὐαγγελίου εἰς ὅλον τόν κόσμον.
Ἐπίσης κολακεύομαι νά πιστεύω ὅτι καί Ὑμεῖς φρονεῖτε ὅτι τό
Ἑλληνικόν Ἔθνος, τό ὁποῖον ἐκ τῆς πρώτης ἐπαφῆς τοῦ Λόγου τοῦ Θεοῦ μετά τῶν
ἀντιπροσώπων του ἐγένετο ἀφορμή νά λεχθῶσι τά ἀξιομνημόνευτα ἐκεῖνα: “Ἐλήλυθεν
ἡ ὥρα ἵνα δοθασθῇ ὁ Υἱός τοῦ ἀνθρώπου» (Ἰωάνν. 12,22), χρησιμοποιηθέν εἰς τόν
Εὐαγγελισμόν τῶν Ἐθνῶν ὡς πρωτότυπος καί περιούσιος λαός μέ θείαν κλῆσιν καί μέ
προνομιοῦχον προορισμόν, δέν περιωρίσθη ἐν τῇ Ἱστορίᾳ νά χρησιμεύσῃ μόνον ὡς
ψάλτης τοῦ καλοῦ καί τοῦ ὡραίου ἔν τε τῇ ἐπιστήμῃ καί τῇ τέχνῃ, ὡς πολύ στενῶς
περιορίζουσί τινες τόν προορισμόν του, ἀλλ' ἔχει νά ἐπιτελέσῃ καί νῦν ὡς καί
κατά τό παρελθόν μέγα καί κοσμοϊστορικόν ἔργον ἐν τῇ ἀνθρωπότητι, καί νά δοξάσῃ
ἅπαξ ἔτι τάς χώρας ταύταις διά τῆς ἀναβλαστήσεως τοῦ σπόρου τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ
ἐν ταῖς χώραις ταύταις καί διά τῆς συνενώσεως τῶν ἐνεργειῶν του μετά τῶν ἀνδρῶν
τοῦ Νέου Κόσμου τῆς Ἀμερικῆς, τῶν διακρινομένων διά τήν πρακτικήν των
δραστηριότητα, μέλλει νά ἐπιτελέσῃ ἐν τῇ οἰκονομίᾳ τῆς καθόλου ἀνθρωπότητος
μέγαν καί ἱστορικόν προορισμόν.
Διά τόν λόγον τοῦτον, τηρῶν ἀνεξάλειπτον γλυκεῖαν ἀνάμνησιν τῆς
μεθ' Ὑμῶν βραχυχρονίου πλήν καρποφόρου συνεργασίας,
καί παρακολουθῶν μετ' ἀδιαπτώτου
ἐνδιαφέροντος τό ἔργον Ὑμῶν καί ἐν συνεργασίᾳ ἀκραιφνοῦς εἰλικρινείας
ἐπεκτείνων αὐτό ἐν ταῖς χώραις ταύταις τῶν Ἑπτά Λυχνιῶν τῆς Ἀποκαλύψεως μετά
τοῦ ἐνταῦθα παραρτήματος τῆς Χ.Α.Ν. καί τῶν ἐν Χῷ συνεργατῶν κ. Εr Jαcοb
καί τῶν σύν αὐτῷ, φρονῶ ὅτι εἷς ἐγκάρδιος χαιρετισμός ἐκ μέρους τοῦ διαδόχου
τοῦ ἀγγέλου τῆς Ἐκκλησίας Σμυρναίων, πιστῆς ἄχρι θανάτου καί λαχούσης διά τοῦτο
τόν στέφανον τῆς ζωῆς, διαβιβαζόμενος διά στόματος τοῦ εὐγενοῦς Προέδρου, τῆς
Ὑμετέρας δηλονότι Ἐντιμότητος, εἰς ἅπαντα τά μέλη τοῦ Παγκοσμίου Συνεδρίου τῶν
Χριστιανῶν τῶν συνερχομένων πρός δόξαν Χριστοῦ ἐν Πεκίνῳ, θέλει εἶσθαι
συντελεστικός εἰς εὐόδωσιν τοῦ ἔργου
Ὑμῶν.
Δι' ὅ εὐχαρίστως παρεκάλεσα τόν εἰλικρινῆ ἐν τῷ Εὐαγγελίῳ
συνεργάτην ἡμῶν, κομιστήν τῆς παρούσης κ. Rαlph Ηαrlοw, ὅστις “χάρις τῷ Θεῷ τῷ
διδόντι τήν αὐτήν σπουδήν ὑπέρ ὑμῶν ἐν τῇ καρδίᾳ του τήν μέν παράκλησιν
ἐδέξατο, σπουδαιότερος δι' ὑπάρχων, αὐθαίρετος καί πρόθυμος ἐξέρχεται πρός ὑμᾶς”,
διαπλέων ἀπέραντα πελάγη, ἵνα κομίσῃ πρός Ὑμᾶς καί πρός ἅπαντα τά μέλη τοῦ
Συνεδρίου τόν ἀδελφικόν ἐν Χῷ ἀσπασμόν, ἐκ μέρους τῆς Ἐκκλησίας Σμυρναίων, ὅπερ
θεωρῶ λίαν συντελεστικόν εἰς τήν ἐπιτυχίαν τοῦ σκοποῦ τοῦ Ὑμετέρου
Συνεδρίου. Ἤδη ἐγώ, καίπερ ἀπών τῷ
σώματι, παρών δέ τῷ πνεύματι, μεθ' Ὑμῶν
εἰμί καί εὔχομαι ὁλοψύχως τήν πλήρη ἐπιτυχίαν τοῦ ἔργου τοῦ Ἀποστολικοῦ
τούτου Συνεδρίου, οὗτινος οἱ καρποί ἔσονται αἰσθητοί καί εὔγεστοι καί τοῖς
ἐγγύς καί τοῖς μακράν. Δι' ὅ παρακαλῶ νά
διαβιβάσητε εἰς τά πιστά μέλη τοῦ Συνεδρίου τούς ἐγκαρδίους χαιρετισμούς τῆς
Ἐκκλησίας τῶν Σμυρναίων καί τάς εὐχάς αὐτῆς ὅπως τό ἔργον Ὑμῶν εὐλογηθῇ ἄνωθεν
καί καρποφορήσῃ πλουσίως.
Πιστεύω ὅτι δέν διαφεύγει τήν ὀξυδέρκειαν Ὑμῶν τό γεγονός ὅτι
σήμερον ὁ ἥλιος τοῦ Χριστιανισμοῦ εἴτε ἐμμέσως εἴτε ἀμέσως φωτίζει ἤδη ὅλας τάς
χώρας, αἵτινες παρά τῶν Χριστιανικῶν λαῶν λαμβάνουσι μαθήματα πολιτισμοῦ καί
ἐξημερώσεως, ἀλλά πρός εἰσαγωγήν πάντων εἰς τό ποίμνιον τοῦ Χριστοῦ ἀπαιτεῖται
ἐργασία τεραστία. Ὅπως δ' ἄλλοτε κατά
τήν ἀρχαίαν ἐποχήν οἱ ὅλοι ἀγῶνες τοῦ Χριστιανισμοῦ καί οἱ ποταμοί τῶν αἱμάτων
τῶν μαρτύρων ἐχύθησαν ὑπό τῶν κατοίκων τῆς χώρας ταύτης ἵνα ὑποστηρίξωσι κυρίως
μίαν οὐσιώδη ἀρχήν, τήν τῆς ἐλευθερίας τῆς συνειδήσεως, καθόσον πολύ εὐστόχως
εἶχον τήν πεποίθησιν ὅτι, ταύτης ἐπιτρεπομένης, τό φῶς τοῦ Εὐαγγελίου
κατ'ἀναπόδραστον ἀκολουθίαν θά ἐπεσκίαζε πάντα τά ἄλλα θρησκεύματα καί θά
διέλυε τά σκότη τῆς εἰδωλολατρίας, οὕτω καί νῦν, τῆς πολιτικῆς ἐκμεταλλεύσεως
ἀφιεμένης κατά μέρος ὑπό τῶν ἀληθῶν Ἀποστόλων, ἄν ἐπιτευχθῇ ἡ ἐργασία τῆς
διαδόσεως τοῦ Λόγου τοῦ Θεοῦ ἐλευθέρως χωρίς νά παρακωλύηται αὕτη ὑπό νόμων βαρβάρων καί ἀφεθῇ ἕκαστος ἀνεξάρτητος εἰς
τάς πεποιθήσεις του ἐκ μέρους τῆς πολιτείας, τό ἔργον τοῦ Εὐαγγελίου
ἁπλοποιεῖται κατά τό πλεῖστον.
Ταύτην τήν ἐλευθερίαν τοῦ Εὐαγγελισμοῦ ἐπικαλοῦμαι νά ὑποστηρίζητε
παρά ταῖς μεγάλαις χώραις, ἐξ ὧν θά συρρεύσωσι περί Ὑμᾶς ἐν Πεκίνῳ οἱ ἐργάται
τοῦ Λόγου, καί νά ἐργασθῶσι πάντες νά πειθαναγκάσωσι τούς βαρβάρους καί
ἀπολιτίστους λαούς, ὡς εἶνε καί ὁ εἰς ὅν δουλεύει ἡ Χριστιανική Ἀνατολή Τουρκικός λαός, ν' ἀναγνωρίσωσι τήν
μεγάλην ταύτην ἀρχήν τῆς ἐλευθερίας τῆς συνειδήσεως, διότι μόνον τότε τό ἔργον
τοῦ Θεοῦ θέλει εὐοδωθῆ ἐπί τῆς γῆς [....]
[....] νης μεθ' ἧς προέβη
ὁ εὐσχήμων Βουλευτής «ὅστις τολμήσας
εἰσῆλθεν πρός Πιλάτον καί ᾐτήσατο τό σῶμα τοῦ Ἰησοῦ» (Μαρκ.15,43), ἵνα ἀποβῶσι
τά διαβήματα Ὑμῶν ἀποτελεσματικά παρά ταῖς κραταιαῖς Κυβερνήσεσι τῶν Δυνάμεων,
αἵτινες σήμερον διέπουσι τόν κόσμον καί μέ ἕν νεῦμά των δύνανται νά ἐξαλείψωσι τά στίγματα ταῦτα
τοῦ πολιτισμοῦ, οὕτω δέ καί αἱ χῶραι αἵτινες πρῶται ἐδέξαντο τόν λόγον τοῦ Θεοῦ
καί τώρα εἶνε ἀγροί χέρσοι νά ἀναπνεύσωσι τήν ζείδωρον αὔραν τῆς ἐλευθερίας καί
νά καταστῶσιν ἀμπελών τοῦ Κυρίου παραγωγός εἰς εὐαγγελισμόν καί εἰς ἔργα
εὐπρόσδεκτα τῷ Κυρίῳ.
Ὑπό τήν προϋπόθεσιν ταύτην ἀποστέλλοντες τόν χαιρετισμόν τῶν Ἑπτά Λυχνιῶν τῆς Ἀποκαλύψεως, εὐχόμεθα αἱ
ἐργασίαι τοῦ Συνεδρίου νά καρποφορήσωσι πλουσίως εἰς δόξαν Χριστοῦ τοῦ
Κυρίου ἡμῶν, ᾧ ἡ δόξα καί τό κράτος εἰς τούς αἰῶνας. Ἀμήν.
Ἐπί τούτοις διατελῶ μετ'ἀδελφικῶν εὐχῶν
Ἐν Σμύρνῃ τῇ 27ῃ Δεκεμβρίου 1921
Ὁ Σμύρνης Χρυσόστομος.
(Ἀπό τό ἀρχεῖο πού διεσώθη ἀπό τόν Μητροπολίτη Αὐστρίας Χρυσ.
Τσίτερ, Γ' τόμος, σελ. 131 -134).
Διά
νά δείξωμε ὅτι ἡ σχέσις τοῦ Χρυσοστόμου μέ τήν Χ.Α.Ν. ὑπῆρξε ἀπό τήν ἀρχή τῆς
παρουσίας του στήν Σμύρνη , ἐπισυνάπτουμε στό σημεῖο αὐτό μία ἀκόμη ἐπιστολή
του πρός τόν Πατριάρχη, ἡ ὁποία μιλάει ἀπό μόνη της, χωρίς περαιτέρω σχόλια:
«Παναγιώτατε,
Πρό τινων ἡμερῶν διελθών διά τῆς ἡμετέρας πόλεως ὁ ἐν τῇ Ὑμετέρᾳ
Θειοτάτῃ Παναγιότητι γνωστός Ἀμερικανός κ. Jοhn Μοtt,
ὅν ὑπεδέχθημεν πρεπόντως καί ὅστις ἐποιήσατο καί σχετικήν πρός τό παρ' αὐτοῦ
ἐπιδιωκόμενον ἔργον διάλεξιν, ἀνεκοίνωσέ μοι ὅτι λίαν προσεχῶς ἐν τῇ
Βασιλευούσῃ συγκροτηθήσεται μέγα διεθνές
Χριστιανικόν συνέδριον, εἰς ὅ παρεκάλεσεν ὅπως καί ἡ ἡμετέρα Κοινότης ἀποστείλῃ
ἀντιπρόσωπον. Ἀποβλέψας εἰς τόν
ἱερόν σκοπόν τοῦ συνεδρίου καί λαβών ὑπ' ὄψιν ὅτι καί ἡ Ὑμετέρα Θειοτάτη
Παναγιότης ἐγκρίνει τήν εἰς αὐτό συμμετοχήν καί κληρικῶν τῆς ἡμετέρας
Ἐκκλησίας, ἀφοῦ ἤδη, ὡς ἀνεκοίνωσέ μοι ὁ
κ. Μοtt, ὥρισεν Αὕτη ὡς ἀντιπρόσωπον
Αὐτῆς τόν Θεοφιλέστατον βοηθόν Ἐπίσκοπόν
μου Ἅγιον Τράλλεων κ. Χρυσόστομον, ὅστις καλῶς ὤν κατηρτισμένος καί ἰδιαιτέρως
μελετήσας τάς τοιαύτας τῶν ξένων θεολόγων ἐργασίας, πέπεισμαι ὅτι θά
ἀντιπροσωπεύσῃ ἀξίως τήν ἐνταῦθα ὁμογένειαν.
Ἐξαιτούμενος τήν πρός τοῦτο κυριαρχικήν τῆς Ὑμετέρας Θειοτάτης
Παναγιότητος ἄδειαν, μετά τῆς θερμῆς παρακλήσεως ὅπως ἀποσταλῇ αὕτη διά τό
ἐπεῖγον τοῦ πράγματος μίαν ὥραν τάχιον, θεοδιατελῶ.
Ἐν
Σμύρνῃ τῇ 20 Ἀπριλίου 1911
Τῆς
ἡμετέρας Θειοτάτης Παναγιότητος
Ἐλάχιστος
ἐν Χριστῷ ἀδελφός
Ὁ
Σμύρνης Χρυσόστομος
(Ἀρχεῖο
Χρυσοστόμου, Τόμος Β, σελ. 7).
Μᾶς
προκαλεῖ ἰδιαίτερη ἐντύπωσι, μετά ἀπό ὅλα αὐτά τό ὅτι, ἐνῶ
ἡ Μητρόπολις τῆς Σμύρνης τόν καιρό τοῦ Χρυσοστόμου ἦτο ἕνα ξέφραγο
ἀμπέλι πού τό ἀλώνιζαν οἱ αἱρετικοί,
αὐτός τούς θεωροῦσε συνεργάτες του καί
διαδόχους τῶν Ἀποστόλων! Ταυτόχρονα θεωροῦμε ὅτι ἐπιβάλλεται στό σημεῖο αὐτό, γιά ὅσους δέν
γνωρίζουν τί ρόλο παίζουν αὐτά τά ἱδρύματα πού προανεφέρθησαν, καί μέ τά
ὁποῖα ὁ Χρυσόστομος εἶχε στενές σχέσεις, νά παρουσιάσωμε ὁρισμένα στοιχεῖα ἀπό τό βιβλίο τοῦ
ἀειμνήστου Ἀρχιμανδρίτου π. Χαρ.
Βασιλόπουλου, «Ὁ οἰκουμενισμός χωρίς μάσκα»:
«...Ὁ πρῶτος πρόγονος τῆς σημερινῆς Οἰκουμενικῆς
Κινήσεως ἐμφανίσθηκε περί τά μέσα τοῦ παρελθόντος αἰῶνος. Τό 1844 στό Λονδῖνο
κάποιος Γεώργιος Οὐΐλλιαμς ἵδρυσε τήν Υ.Μ.C.Α., δηλαδή τήν «Xριστιανική
Ἀδελφότητα Νέων»,
τήν γνωστήν «X.Α.Ν.». Ἡ Ὀργάνωσις αὐτή, διά τούς νέους, κατώρθωσε
νά ξαπλωθῆ πολύ σύντομα σ' ὅλον τόν κόσμο. Τό 1952 ἀριθμοῦσε 10.000 παραρτήματα
καί τέσσαρα ἑκατομμύρια μέλη... Τό 1855,
δηλαδή ἕνδεκα χρόνια μετά τήν ἵδρυσιν
τῆς Χ.Α.Ν. (Υ.Μ.C.Α.),
ὀργανώθηκαν στήν Ἀγγλία καί δύο σωματεῖα γυναικῶν. Στή Νότιο Ἀγγλία μία νέα ὀνόματι Ἔμμα
Ρόμπαρτς, ἵδρυσε ἕνα κ ύ κ λ ο, μέ σκοπό τήν συνάντησι γιά προσευχή. Στό
Λονδίνο ἐξ ἄλλου μιά κυρία, ὀνόματι Κίννερντ, ἵδρυσε ἕνα σωματεῖο γιά νεαρές
κυρίες, μέ σκοπό τήν πρακτική φιλανθρωπία. Τά δύο σωματεῖα ἑνώθηκαν τό 1894 εἰς
ἕνα, καί πῆραν καί αὐτά τ' ὄνομα Υ.W.C.Α., δηλαδή «Xριστιανική ἕνωσις
Νεανίδων» Χ.Ε.Ν. Ἡ Χ.Α.Ν. καί Χ.Ε.Ν. δέν
εἴχανε κανένα εἶδος δικοῦ τους δόγματος.
Εἴχανε ὅμως μιά ἀσαφῆ, ἀνακριβῆ καί ἡμιχριστιανική ἰδεολογία. Εἴχανε μία
κοσμοθεωρία οὐμανιστική. ...Οἱ ἀδογμάτιστες, ἔστω, αὐτές ὀργανώσεις, “ἐγαλούχησαν”,
δυστυχῶς, ἀρκετές γενεές, μέσα σέ μιά ἀδιαφορία καί χλιαρότητα πίστεως. Ἀρκετές
γενεές μεγάλωσαν μέσα σ' ἕνα ψεύτικο Χριστιανισμό. Τό ξεκίνημα, λοιπόν, τῶν
ξενοκινήτων σκοτεινῶν δυνάμεων καί ἡ ἀρχή γιά τήν φθορά τῆς πίστεως στήν «Mία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική
Ἐκκλησία» εἶχε γίνει. Ἀλλά ἐξηγεῖται
αὐτή ἡ δογματική ἀδιαφορία καί ἡ χλιαρότης περί τήν Πίστιν τῆς Χ.Ε.Ν. καί τῆς
Χ.Α.Ν. ἐκ τοῦ γεγονότος, ὅτι οἱ ὀργανώσεις αὐτές ἐπηρεάζονται ἀπό τήν Μασωνία.
...Πρέπει καί πάλιν ἐδῶ νά τονίσωμε, ὅτι ἡ Μασωνία δέν δημιουργεῖ μόνο
'Οργανώσεις, γιά τήν ἐπιτυχία τῶν σκοτεινῶν σκοπῶν της, ἀλλά καί προσπαθεῖ νά
μπῆ σέ ἕτοιμες Ὀργανώσεις καί Ὀργανισμούς, πού ἔχουν κάποια ἀκτινοβολία, γιά νά
βάλη ἐπιτελεῖς δικούς της ἀνθρώπους. Τό δεύτερο βῆμα εἶναι νά κάνη τίς
Ὀργανώσεις αὐτές ὄργανά της γιά τήν ἐπιτυχία τῶν σκοτίων σκοπῶν της καί τώρα νά
ἐπιτύχη τήν Ἕνωσι τῶν Ἐκκλησιῶν. Ἡ Χ.Α.Ν., ὅπως γράφει καί ἡ “θρησκευτική ἠθική
ἐγκυκλοπαίδεια”, “εἰς πολλά σημεῖα ὑπῆρξε πρωτοπόρος. Συνέβαλε εἰς τήν παγκόσμιον Ἱεραποστολικήν
κίνησιν καί τήν προσέγγισιν τῶν Ἐκκλησιῶν». Αὐτός ὅμως εἶναι καί ὁ σκοπός τοῦ
Οἰκουμενισμοῦ...”» (σελ.
51,52,53).
Ἴσως κάποιοι βιαστοῦν νά μᾶς
χαρακτηρίσουν ὑπερβολικούς καί βλάσφημους ἁγιομάχους καί, ὑπερασπιζόμενοι τόν
Σμύρνης, νά ποῦν ὅτι ἔκανε ὅ,τι ἔκανε,
προκειμένου νά πάρει βοήθεια ἀπό τούς ξένους γιά νά σώσει τήν λατρευτή του
πατρίδα, ἀλλά ἡ ἴδια ἡ ἱστορία τούς
διαψεύδει καί θά τούς ἀπαντήσουμε μέ ἕνα ἀκόμη ἀπόσπασμα τοῦ βιβλίου τοῦ π.
Εὐθυμίου· διαβάζουμε λίγο πιό κάτω:
«Ταυτόχρονα ἄς ἀναφέρωμε
τί εἶπε καί ἕνας μεγάλος ἀγωνιστής κατά τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, ὁ ὁποῖος
ἀσχολήθηκε πολύ μέ τό θέμα τῆς
ἁγιοποιήσεως τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, ὁ
κ. Νικ. Ψαρουδάκης:
“Αὐτό πού βγῆκε ἀπό ὅλο αὐτό τό θέμα, εἶναι πάντως σημαντικό καί πρέπει
νά μελετηθεῖ σοβαρά ἀπό αὐτούς πού πιστεύουν στήν Ὀρθοδοξία καί τόν Ἑλληνισμό:
Χάσαμε τήν Μικρά Ἀσία, γιατί «οἱ ἐπίλεκτοι ἐκπρόσωποι τῆς ἡγεσίας τοῦ Ἑλληνισμοῦ»
εἶχαν ἁλωθεῖ ἀπό τίς Σκοτεινές δυνάμεις καί τἄχαν πουλήσει ὅλα στό σατανᾶ! Τά
τυφλοπάνια καί τά κατεβασμένα ρολά τῆς Στοᾶς, ἔφεραν τήν ὀργή τοῦ Θεοῦ καί οἱ
Τοῦρκοι–Φιλισταῖοι τοῦ 1922, ἁπλῶς ὑπῆρξαν οἱ ἐκτελεστές τῆς καταδίκης! Ἡ Στοά
«ΙΩΝΙΑ» ἔφαγε ὅλη τήν Ἰωνία!” (Ἐφημερ. Ὀρθ. Τύπος Νοεμβρ. 1992).
Ἐάν ἐμβαθύνωμε λίγο στά
γεγονότα θά καταλάβωμε πώς ἔχει ἀπόλυτο δίκιο.
Συμπεραίνουμε λοιπόν σύμφωνα μέ τά ὅσα ἐγράψαμε, ὅτι ἡ μασονία καί τά
παρακλάδια της ὠργίαζαν κυριολεκτικῶς στή Σμύρνη καί κατά
τήν ἐποχή τοῦ Χρυσοστόμου, ὅτι ἦταν μισητή στόν πολύ λαό, ὁ ὁποῖος τήν
ἐλόγιζε
σάν κάτι δαιμονικό, ὅτι τήν ἐποχή ἐκείνη ὑπῆρχαν στή Σμύρνη ἄνω τῶν δέκα
μασονικῶν στοῶν ἑλληνικῶν καί ξένων. Ὅτι στενότατοι συνεργάτες τοῦ
Χρυσοστόμου,
ὅπως ὁ Ἰωάν. Κωτούλας, ὁ Ἀντ. Ἀθηνογένης ἦσαν ἡγετικά στελέχη τῆς
μασονίας καί
ὡμολόγησαν σέ ὁμιλίες των ὅτι ὁ Χρυσόστομος Σμύρνης ἦτο Μασόνος, μέλος
τῆς
στοᾶς “Ἰωνία” κατά τήν τριετία 1919-1922.
Οἱ μασόνοι ἰσχυρίζονται ἀκόμη ὅτι
πολλοί συγγενεῖς καί φίλοι τοῦ Χρυσοστόμου ἐμυήθησαν στόν τεκτονισμό.
Ἐνῶ σέ ὅλα τά θέματα ὁ
Χρυσόστομος ἦτο λαλίστατος καί αὐστηρός, διά τήν μάστιγα αὐτή τῆς
Σμύρνης
οὐδέποτε ὡμίλησε, οὐδέποτε τήν ἐκατηγόρησε, ὅπως ἄλλωστε καί ὅλες τίς
ὑπόλοιπες
αἱρέσεις, διά τά ὁποια , ὅπως προαναφέραμε, ὡς ὀρθόδοξος Ἐπίσκοπος θά
ἔπρεπε νά
ὁμιλῆ καθημερινῶς.
Οἱ μασόνοι τόν ἐκθειάζουν ὡς μέλος καί ἀδελφό δικό τους, τόν ὀνομάζουν “Ὁ Ἅγιος Τέκτων” καί ὑπονοοῦν ὅτι ἔφθασε σ' αὐτό τόν ἡρωϊσμό καί στό ὕψος τῆς ἁγιότητος λόγῳ ἀκριβῶς τῆς μασονικῆς του ἰδιότητος. Ἐπίσης λέγουν ὅτι ὁ Χρυσόστομος ἔκρυβε τήν μασονική του ἰδιότητα, διότι ὑπῆρχε αὐτή ἡ προκατάληψις τοῦ λαοῦ ἐναντίον τῆς μασονίας καί, ἄν ἀπεκαλύπτετο ἡ μασονική του ἰδιότης, δέν θά μποροῦσε νά ἀσκήση τά καθήκοντά του ὡς Μητροπολίτης Σμύρνης. Ἐπίσης ἀναφέρουμε ὅτι καί οἱ Τοῦρκοι μασόνοι καί οἱ Εὐρωπαῖοι στή Σμύρνη δέν ἐσεβάσθησαν αὐτά τά ὁποῖα διεκήρυτταν καί ἄφησαν νά σφαγιασθῆ ὁ λαός ἀπό τούς Τούρκους, προδίδοντας συνεπῶς ἔτσι τόν Χρυσόστομο χάριν τῶν σκοτεινῶν σκοπῶν τῆς μασονίας» (σελ. 227).
Πολλά στοιχεῖα, ἐπίσης, τά ὁποῖα εἶχε
δημοσιεύσει παλαιότερα στόν «Ὀρθόδοξο Τύπο» ὁ π. Σεραφείμ, εἶναι ἐρανισμένα ἀπό τό
βιβλίο τοῦ Μιχ. Φυζεντζίδη «Επιφανείς & Διάσημοι Έλληνες Ελευθεροτέκτονες
1800 -1970 Τόμος Α΄), μέρος τοῦ ὁποίου
παρουσιάσαμε σέ προγενέστερες ἀναρτήσεις μας μέ σκοπό νά καταδείξουμε γιά μία ἀκόμη
φορά τήν μασονική ἰδιότητα καί τή σχέση πού εἶχε μέ τούς Μασόνους ὁ Χρυσόστομος
Σμύρνης.
Ἐπίσης σύμφωνα μὲ
τὸ βιογράφο του, Χρυσόστομο Εὐγ.
Καλαφάτη, ἀνιψιό του, γιὸ τοῦ μεγαλυτέρου ἀδελφοῦ
του Εὐγένιου Καλαφάτη (Ἰδ. Ἱστορία
Εἰκονογραφημένη, 446/8-05, σελ. 17), εἶχε
ὡς ὅραμα τὴν ἕνωση
ὅλων τῶν μονοθεϊστικῶν
θρησκειῶν σὲ μία θρησκεία καὶ Ἐκκλησία,
ἀφοῦ κατ' αὐτὸν
ἡ θρησκεία εἶναι μία καὶ
μόνη, διότι ἕνας εἶναι καὶ
ὁ Δημιουργὸς τοῦ
Σύμπαντος· οἱ Προφῆτες καὶ
Δάσκαλοι μπορεῖ νὰ εἶναι πολλοὶ
(Χριστός, Μωάμεθ, Μωϋσῆς, Βούδας κ.α.) ὅλοι
ὅμως μιλοῦν τὴν
ἴδια γλῶσσα γιὰ τὴν
εἰρήνη τοῦ κόσμου, τὴν
ἀγάπη καὶ τὴν
ἀδελφοσύνη τῶν ἀνθρώπων.
Οἱ θέσεις του αὐτὲς
τὸν κατατάσσουν σαφῶς στοὺς πρωτεργάτες τῆς
αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ
καὶ ὄχι βεβαίως στὴν χορεία τῶν ἁγίων.
Ἐξάλλου δέν εἶναι τυχαῖο τό γεγονός, μετά τά ὅσα
παραθέσαμε, ὅτι πρώτη ἀπό ὅλους ἔσπευσε
νά τόν ἁγιοποιήσει ἡ ἀμερικανική ἐπισκοπική
«Ἐκκλησία» σέ συνέλευση 110 Ἱεραρχῶν τόν Ἰούνιο τοῦ 1923, ἐνῶ ἡ δική μας περίμενε
νά ὡριμάσουν τά πράγματα καί νά προβεῖ στήν ἁγιοποίηση μετά πάροδο ἑβδομήντα ἐτῶν!
Τό παράδοξο ὅμως εἶναι ὅτι ἀκόμη καί σήμερα,
20 χρόνια μετά τήν κατασκευασμένη ἁγιοποίηση καί ἐνῶ ἑορτάζουν πανηγυρικά,
χωρίς τήν ἀναμενόμενη βέβαια προσέλευση τοῦ κόσμου, τόν νεόκοπο «Ἅγιο» καί τούς
σύν αὐτῷ ἐπωνύμους καί ἀνωνύμους, συνεχίζουν νά τούς τελοῦν ἐπιμνημόσυνες δεήσεις, κοινῶς μνημόσυνα, ὑπέρ
ἀναπαύσεως τῶν ψυχῶν τους καί νά καταθέτουν
στεφάνια στούς ἀνδριάντες τους. Μήπως τελικά ἐνδόμυχα πιστεύουν ὅτι δέν εἶναι Ἅγιοι,
ἀλλά ἁπλῶς Ἐθνομάρτυρες καί κάνουν ὅτι ἔκαναν καί πρίν τό 1994, γιατί ὄντως χρειάζονται τίς προσευχές ὅλων γιά νά τύχουν
της σωτηρίας καί της Οὐρανίου Βασιλείας;
Πρέπει ἐδῶ νά καταθέσουμε καί νά τονίσουμε ὅτι
ὁ σημαντικώτερος καί σπουδαιότερος λόγος τῆς διώξεως καί τῆς ἀδίκου καθαιρέσεως
τοῦ π. Εὐθυμίου Τρικαμηνᾶ ἀπό τά Συνοδικά Δικαστήρια, πέραν ἀπό τήν διακοπή τῆς
μνημονεύσεως τῶν αἱρετικῶν ἐπισκόπων, ἦταν καί ἡ ἔκδοση τοῦ προαναφερομένου βιβλίου. Εἶναι γνωστό
πλέον ὅτι ὅποιος ἀντιστρατεύεται στά σχέδια τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων καί δέν ὑπακούει
στά κελεύσματά τους, διώκεται καί ἐξοντώνεται ἀπό τά πειθήνια ὄργανά τους.
Πιστεύουμε λοιπόν, ὅτι ἐπειδή ἡ ἁγιοποίηση αὐτή
ἔγινε στίς ἡμέρες μας, καί ἐπειδή ἔχουμε
καταστεῖ γνῶστες ὅλης τῆς βιοτῆς, τῆς πορείας καί τῆς ἐν γένει δράσεως
τοῦ Ἐθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης καί τῆς ἀναμφισβήτητης σχέσης του μέ τήν
παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία λυμαίνεται τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας μας γιά
πάνω ἀπό ἕναν αἰῶνα, ἔχουμε ὑποχρέωση ἱερή μέ ὁποιοδήποτε κόστος νά
διαμαρτυρόμεθα γιά τήν βεβήλωση πού ὑπέστη ἀπό τήν ἡγεσία τῆς Ἐκκλησίας μας ὁ ἱερώτερος
χῶρος αὐτῆς, ἤτοι τό Ἁγιολόγιο· ὀφείλουμε νά ζητᾶμε τήν κάθαρσή του καί τήν
διαγραφή τοῦ ὀνόματος τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης ἀπό αὐτό, καθώς καί τήν ἐπανεξέταση
τῶν στοιχείων πού ἤδη ἔχουν κατατεθεῖ διά τῆς ἀπό 6/9/2002
Προσφυγῆς – Καταγγελίας τοῦ Συλλόγου μας
ἐνώπιον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
Ὅπως ἀκριβῶς ὀφείλουμε νά μεταλαμπαδεύουμε καί
νά μεταδίδουμε ἀπό γενιά σέ γενιά ὅ,τι παραλάβαμε ὡς κληρονομιά ἀπό τούς ἡρωϊκούς
προγόνους μας, ἔτσι ἀκριβῶς πρέπει νά διαφυλάσσουμε ὡς κόρη ὀφθαλμοῦ καί τά ὀρθόδοξα
ἰδεώδη, τήν ἀλήθεια τῆς Ὀρθοδόξου πίστεώς μας τήν ὁποία ἔβαλαν στόχο οἱ
σκοτεινές δυνάμεις τῆς Μασονίας καί τοῦ Διεθνοῦς Σιωνισμοῦ νά ἀφανίσουν διά τοῦ
ἐπάρατου Οἰκουμενισμοῦ.
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ
"ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ"
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ
ΓΡΗΓ. ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΞΑΝΘΑ -ΝΑΚΟΥ


Θα ήταν παράλειψη του γράφοντος να μην επαιναίσει θερμά αυτό το ομολογιακό πόνημα του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά. Είναι θανάσιμη παγίδα η αγιοποίησή του. Έγινε για τα κρίματά μας - επί Χριστόδουλου - που τα γνωρίζει καλύτερα όλων ο Κύριος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυδείς αναμάρτητος, σύμφωνοι, όχι όμως και όλοι μασόνοι.
Tί εννοείτε Κύριε Χριστοδουλίδη «ουδείς αναμάρτητος, σύμφωνοι, όχι όμως και όλοι μασόνοι»; Δεν το καταλάβαμε, έχετε την καλοσύνη να μας το εξηγήσετε; Ευχαιριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω την απορια ενώ όπως λεγεται ηταν μασόνος πως οι μασονοι τον αφησαν να υποστη το μαρτυριο ενώ την εβραικη συνοικια της Σμύρνης την προστατεψαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ.Π.
ΑπάντησηΔιαγραφήTί εννοείτε Κύριε Χριστοδουλίδη «ουδείς αναμάρτητος, σύμφωνοι, όχι όμως και όλοι μασόνοι»; Δεν το καταλάβαμε, έχετε την καλοσύνη να μας το εξηγήσετε; Ευχαιριστώ.
κχ
Ο επίσκοπος είναι εις τύπον και τόπον Χριστού, παρότι "ουδείς άξιος". Ένας επίσκοπος μασόνος - σημ. δεν έχει σημασία η επίσημη ταυτότητα, όσο η γνωστή νοοτροπία μασόνου, που απεχθάνεται τα δόγματα, για να βάλει στη θέση τους το δικό της δόγμα, το δόγμα μιας ανώτερης δύναμης - σημαίνει ότι δέχεται και συμφωνεί με όσα αυτοί πρεσβεύουν. Όπως τα καλά έργα (φιλανθρωπίες) που γίνονται εν ονόματι της δικής τους ανώτερης δύναμης. Αν ήταν τα καλά έργα να μας έσωζαν, δεν θα υπήρχε λόγος να γίνει άνθρωπος (θεάνθρωπος) ο άγιος Θεός. Και στην αρχαιότητα υπήρχαν άνθρωποι των καλών έργων.
Τα εν Χριστώ έργα είνα η έμπρακτη απόδειξη της θεανδρικής υπόστασης του Κυρίου - εδώ υπεισέρχεται το Δόγμα - και όχι μιάς, της κάθε, ανώτερης και ανυπόστατης συμπαντικής σκόνης ή ενέργειας.
Τα εν Χριστώ έργα είναι η επιβεβαίωση της εν αγίω Πνεύματι θεωρίας των πιστών, και, ας το γράψουμε, της ανθρωπιάς του Θεού για τον άνθρωπο και όχι της ανθρωπιάς του ανθρώπου, ή της ανθρωπιάς - καταλήγει σε απανθρωπία - για τον άνθρωπο.
Τέλος, τα εν Χριστώ έργα είναι η έκδηλη φανέρωση της περιεκτικής για τον κόμο αγάπης του Θεού πατρός, η οποία πάντα στέγει, πάντα ελπίζει και ουδέποτε εκπίπτει. Είναι το έλεος αυτού, που μένει εις τον αιώνα.
Μάταια ολα αυτά, φυσικά γράφω τη γνώμη μου, όταν γίνονται εν ονόματι μιας (ποιάς:) ανώτερης συμπαντικής δύναμης, με συσκευασία ορθοδοξίας. Το λυχνάρι δεν το βάζουν "υπό τον μόδιον".
- Και απαντώ στον π. Κωνσταντίνο
Τον άφησαν οι μασόνοι και πελεκήθηκε, επειδή ήταν Έλληνας. Δεν έπαυε από του να είναι ένας εθνικός. Δεν τους ήταν άλλο χρήσιμος και ο δικός μας, τα είχε μπερδεμένα με τον Ιουδαιοχριστινισμό. Προτιμότερο το ιουδαιοελληνισμός. Άλλωστε, οι φανατικοί του είδους υπάρχουν πάντα. Το Ιουδαϊκό πρότυπο - αρχέγονο μανιχαϊκό ένστικτο - υπερισχύει και ο υπερτελής θεός εξολοθρεύει τον ... μιγαδικό - θεέ μου συγχώρα με.
Η διάκριση και ριζική διαφοροποίηση της Ορθόδοξης Χριστιανοσύνης, με δυο λόγια, περικλείεται στο "όποιος θέλει να είναι πρώτος, να είναι ο τελευταίος". Σχεδόν πάντες οι μασόνοι είναι φιλοπρωτεύοντες και - μη το κρύψουμε άλλωστε - φιλόϋλοι bankers.
Το ''ουδεις...μασονοι'' που κολαει γιατρε,δεν καταλαβα τιποτα.Ηταν μασονοοικουμενισταρος η οχι ο Σμυρνης κ.Κυπριανε;Αν το λες για τον κ.Γ.Γ,εχεις δικιο.Αν το λες για τον π.Ευθυμιο,δεν λεει για ολους οτι ειναι μασονοι.Αν το λες στον ''αερα'',πες μας γιατι το λες;Ο Επισκοπος δεν ειναι εις τυπον και τοπον Χριστου οταν ειναι Οικουμενιστης,ειναι εις τυπον και τοπον Σατατα!Ειναι νεκρο μελος του Σωματος της Εκκλησιας το οποιο μολυνει το υπολιπο Σωμα και η Εκκλησια εχει χρεος να το αποκοψη.Μεχρι αυτο να γινει,ο ψευδεπισκοπος δεν ειναι σε κοινωνια με το Σωμα της Εκκλησιας.
Διαγραφήπ. Κωνσταντίνε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπέτρεψέ μου να απαντήσω από τη μακρυνή Αυστραλία. Δεν θα σου πω για "Μανιχαϊσμούς, πελεκισμούς και "μπιγκ μπαγκ" των bankers. Είναι απλά τα πράγματα.
"Ομοίω όμοιος αεί πελάζει." Οι Μασώνοι "δημιούργησαν" και επεξεργάστηκαν Μασώνο για δεσπότη της Σμύρνης. Οι Μασώνοι σήμερα, Πατριάρχες και Αρχιεπισκόποι, δεν αγιοκατατάσσουν αλλά "αγιοποιούν", δολοπλοκούν και καραδοκούν καθαροί να βγουν από τη φρικαλεότητα και διεθνή Σιωνιστική εγκληματικότητα που οι ίδιοι Συστηματικώς Ενορχηστρώνουν.
Καταστρώνουν καλά το σχέδιο και διαλέγουν ένα κορόϊδο δικό τους που θα "θυσιάσουν", στάχτη στα μάτια των αφελών, για να πιστεύουν οι ανύποπτοι πως "αν ήταν όντως δικός τους, οπωσδήποτε θα τον έσωζαν..."
Όχι πως δεν μπορούσαν, αλλά δεν ήθελαν, διότι εάν δεν τον γλύτωναν, δεν θα μπορούσαν τελικώς, διηνεκώς να εισχωρήσουν, ή να "εισπηδήσουν" (για να χρησιμοποιήσω σύγχρονο και άκρως επίκαιρο όρο) στο Ορθόδοξο Αγιολόγιο!
Είναι δηλαδή η άμεση εφαρμογή των εντολών και σχεδίων στα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών:
"Δεν μπορέσαμε τόσα χρόνια, να εξολοθρεύσουμε τους Ορθοδόξους με πόλεμο εξωτερικό, με διωγμούς και μαρτύρια, θα τους πολεμήσουμε τώρα έσωθεν, θα εισχωρήσουμε εμείς ανάμεσά τους, και θα γίνουμε σαν κι' αυτούς, ομοιοί τους, θα τοποθετήσουμε δικούς μας ανάμεσά τους οι οποίοι μυστικά θα φέρουν εις πέρας τα σχέδιά μας και ενώ θα επενεργήσουν την πώρωση, τη διαφθορά και τη σαπίλα του Ιερατείου, ενώ θα απομακρύνουν τον κόσμο από το "Θεό" τους και την Εκκλησία τους, θα εγκαθιδρύσουν παράλληλα την παγκόσμια λατρεία του Εωσφόρου!"
(συνεχίζεται...)
Το άρθρο "ΠΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΖΛ" είναι υπερεξόχως αποκαλυπτικό και υπερθέτως σημαντικό. Αν όλα τα λοιπά εκκλησιαστικά ιστολόγια είχαν Θεό, εάν είχαν ίχνος Ορθοδοξότητος και αξιοπρεπείας, θα το αναρτούσαν ΟΛΑ μηδενός εξαιρουμένου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο φοβερώτατον αυτό ΑΡΘΡΟ αποδεικνύει περίτρανα πως εφευρέτης, δημιουργός και γενεσιουργός της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού και του βεβήλου, βλασφήμου και Εωσφορικού Π.Σ."ε" είναι η Μασωνία, δηλαδή ο Μ.Α.Τ.Σ. (Μέγας Αρχιτέκτων Του Σύμπαντος), δηλαδή ο ΙΔΙΟΣ ο Εωσφόρος ο οποίος λατρεύεται στις Μασονικές Στοές.
Ο κάθε Ναός θέλει "Αγία Τράπεζα" και εν προκειμένω Θυσιαστήριο. Κάθε Θυσιαστήριο απαιτεί θυσία και σπονδή. Θυσίασαν λοιόν έναν ΔΙΚΟ τους "για να τη βγάλουν καθαρή" και να ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ αυτό που ΔΕΝ κατάφερε ουδείς άλλος Μασώνος, Εχθρός, Σιωνιστής και Σατανιστής σε ολόκληρη την Εκκλησιαστική Ιστορία "απ' αρχής ο γέγονεν!
Κατάφεραν δύο φρικτότατα, ανατριχιαστικά και ΚΟΛΑΣΙΜΑ επιτεύγματα:
1. Να καθυποτάξουν, να υποδουλώσουν οριστικά την Ορθόδοξη Εκκλησία διά της Ιεζάβελ Συνουσίας και μεταδόσεως του AIDS του Οικουμενισμού και,
2. κατάφεραν (το χειρότερο και χοιρό-τερο) διά της αντιχρίστου και αντορθοδόξου "αγιοποιήσεως" ενός δεινού Δωδεκαθεϊστή, Πανθρησκειακού Σατανολάτρη και Επισκοπικού Εωσφορολάτρη, ενός πουλημένου Μητροπολίτη που λάτρευε τον Μ.Α.Τ.Σ., οι Μασώνοι τώρα, διά της παγκοσμίου "ορθοδόξου" Λειτουργικής και Πανηγυρικής αυτού Τιμής, Υμνολογήσεως, Εισαγωγής και επισήμου καθιερώσεως του "Λαμπρού" Εορτασμού του στο Ορθόδοξο Εορτολόγιο, εμμέσως και επεκτατικώς να υμνούν, να δοξάζουν και... να λατρεύουν άπαντες οι "ορθόδοξοι" ΟΠΟΥ ΓΗΣ τον Λατρευτόν των Μασόνων "Θεό", τον Εωσφόρο!
Όπως ακριβώς εδογμάτισε η Ζ' Οικουμενική Σύνοδος για τις Άγιες Εικόνες που Απεικονίζουν αληθείς Ορθοδόξους Αγίους, "η τιμή και προσκύνησις της Εικόνος, επί το Πρωτότυπον διαβαίνει", ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΔΩ, σε κάθε Μασονικό αλλά και Ορθόδοξο τώρα Ναό, η τιμή και προσκύνησις ενός μασώνου, επί τον πρωτότυπον Εωσφόρον διαβαίνει!"
π. Κωνσταντίνε,
Αποτειχίσου πάραυτα από τους εν γνώσει και εν αγνεία Εωσφορολάτρες. Παύσον την γλώσσαν σου από μνημονεύσεως ονόματος κακού και σύνταξον τω Πατρί Ευθυμίω, τω νεωτέρω Πατρί Ευθυμίω και πάντων των Αποτειχισθέντων Ιερέων μετά τω Επισκόπω Αρτεμίω, τη Μία Ποίμνη του Χριστού, τη Διαχρονική Αυτού Εκκλησία!
Ορθόδοξοι Πιστοί όπου γης,
Εάν έχετε εικόνα σέβασμα-είδωλον αυτού του εστεμμένου Θηρίου, πετάχτε την! Εάν έχετε Αληθινήν Θεοσέβειαν και Ανόθευτον Ορθόδοξον Πίστιν φράχτε την και στήσατε Αγιοπατερικά Τείχη γύρω από αυτήν! Αποτειχίσατε εαυτούς, εγγίσατε τω Θεώ και εγγιεί ημίν!
Αμήν! ΓΕΝΟΙΤΟ!
Νικόλαος Πανταζής
Ερώτηση : Το ΙΜ, είναι ίδιο με το ΜΠ ;
ΑπάντησηΔιαγραφή- το ''ουδεις ... μασόνοι'' που κολαει γιατρε ; δεν καταλαβα τιποτα. Ηταν μασονοοικουμενισταρος η οχι ο Σμυρνης ;
- κχ
Και πώς να καταλάβεις, αφού ρωτάς αν ήταν "μασονο-οικουμενιστής" ο Σμύρνης Χρυσόστομος ; Τι μασόνος, τι οικουμενιστής ; Υπάρχει διαφορά ; Όχι, δεν υπάρχει, γράφω εγώ.
Βλέπεις όμως, όταν διαβάζεις αυτά :
"Δεν μπορέσαμε τόσα χρόνια, να εξολοθρεύσουμε τους Ορθοδόξους με πόλεμο εξωτερικό, με διωγμούς και μαρτύρια, θα τους πολεμήσουμε τώρα έσωθεν, θα
εισχωρήσουμε εμείς ανάμεσά τους, και θα γίνουμε σαν κι' αυτούς, ομοιοί τους, θα τοποθετήσουμε δικούς μας ανάμεσά τους οι οποίοι μυστικά θα φέρουν εις πέρας τα σχέδιά μας και ενώ θα επενεργήσουν την πώρωση, τη διαφθορά και τη σαπίλα του Ιερατείου, ενώ θα απομακρύνουν τον κόσμο από το "Θεό" τους και την Εκκλησία τους, θα εγκαθιδρύσουν παράλληλα την παγκόσμια λατρεία του Εωσφόρου!"
και νομίζεις ότι είναι άσχετα με την Καινοτομία, τότε, κατά τη γνώμη μου, είσαι μασονο-οικουμενιστής και δεν το έχεις πάρει είδηση.
Σημείωσα στο αρχικό σχόλιο για τον ΜΠ, με τους μανιχαϊσμούς, πελεκισμούς και bankers των banksters - ευχαριστώ τον ΝΠ - ότι για τους μασόνους, δεν έχει σημασία η επίσημη ταυτότητα, όσο η γνωστή νοοτροπία μασόνου ; Επί λέξει, μέγας διδάσκαλος της ελληνικής στοάς, που είχε επισκεφθεί την Κύπρο, έλεγε ότι οι μασόνοι δεν ενδιαφέρονται να κάνουν προσηλυτισμό. Ενδιαφέρονται για όποιον έχει νοοτροπία (συμπεριφορά, ψυχοσύνθεση, τρόπο ζωής κλπ.) μασόνου, αλλά δεν το γνωρίζει. Αυτοί θα του δείξουν και διδάξουν, γράφω εγώ, ότι η μασονία είναι συμβατή με τη Χριστιανοσύνη.
Όταν όμως μου έκαναν την πρόταση - πάμε αλλού τώρα - να γίνω μασόνος, αλλά να ορκιστώ, τους απάντησα : Αν είναι να δώσω όρκο θα επικαλεστώ την αγία Τριάδα. Τότε αυτοί μου είπαν "δεν μας κάνεις".
Ο κ. Νικ.Πα. που παρέθεσε το απόσπασμα από τα γνωστά Πρωτόκολλα των Σοφών, είναι ανίκανος να δει ότι πίσω από αυτά : "... θα τους πολεμήσουμε τώρα έσωθεν, θα εισχωρήσουμε εμείς ανάμεσά τους, και θα γίνουμε σαν κι' αυτούς, ομοιοί τους" κρυβόταν η Καινοτομία του νέου Καλενδαρίου. Ακριβώς, όπως κρυβόταν και η Ουνία, την οποία υπερακόντισε η μασονία του εβραιοπροτεσταντισμού (αγγλικανισμός). Η αποτείχιση εντός Καινοτομίας δεν είναι άλλο τίποτα από την δικαίωση του καταχθόνιου "μασονο-οικουμενισμού" ή όπως αλλιώς θέλεις να τον ονομάσεις :
" θα εισχωρήσουμε εμείς ανάμεσά τους, θα γίνουμε σαν κι' αυτούς, ομοιοί τους"
για να κατηγορούν αυτοί, όχι εμείς, ημερολάτρες και χρονολάτρες τους παλαιοημερολογίτες, συμπληρώνω εγώ. Για "αόρατο πόλεμο" έγραφε ο αγ. Νικόδημος, για "αόρατο πόλεμο" έγραψε και ο απ. Παύλος.
Το Μ.Π ειναι Μαρια Παπαδακη κ.Κυπριανε.Το δε Ι.Μ.ειναι κατι διαφορετικο.Δεν καταλαβα ποιος εναι αυτος που λεει τους παντες μασονους.Υπαρχει ο κ.Γιαννοπουλος που λεει για τους Επισκοπους των Π.Η. Λεει οτι υπαρχουν μασονοι στους Επισκοπους σας.Ποιος ειναι αυτος που λεει οτι ολοι εναι μασονοι;Αυτο δεν καταλαβα.
Διαγραφή- ΙΚ :Υπαρχει ο κ.Γιαννοπουλος που λεει για τους Επισκοπους των Π.Η. Λεει οτι υπαρχουν μασονοι στους Επισκοπους σας. Ποιος ειναι αυτος που λεει οτι ολοι εναι μασονοι;Αυτο δεν καταλαβα.
Διαγραφή- κχ : Ο κ. Γιαννόπουλος είναι η άλλη όψη του κ. Πανταζή. Όχι μόνο από άποψη φρασεολογίας, αλλά και από άποψη εκκλησιολογίας. Το τι έχω ακούσει από τον πρώτο δεν περιγράφεται. Αμφότεροι είναι υπερθετικά ακαινοτόμητοι με την εκκλησιολογική έννοια του όρου. Η διαφορά τους είναι ότι ο μέν κ. Γ. είναι της εκκλησιολογίας του παλαιού, ο δε κ. Π. της εκκλησιολογίας του νέου. Πάντως ακαινοτόμητοι είνα και οι δυο. Τη λύση, προβλέπω, την περιμένουν από το λαό, ενδεχομένως κατόπιν δημοψηφίσματος.
Ο λαός θα εκτοπίσει τον επίσκοπο, θα μπει αυτός στη θέση του, και το εκκλησιαστικό πολίτμπιρο θα εκλέξει τους νέους επισκόπους της αναμενόμενης ακαινοτόμητης οικουμενικής πανορθόδοξης συνόδου.
Ο κ. Γ. δεν είναι ο μόνος που ονομάζει τους παλαιοημερολογίτες παρασυναγωγή του Σατανά, δηλαδή μασόνους, οικουμενιστές κλπ. Οι μασόνοι, λέει, έφτιαξαν τις συνόδους, πράγμα που δεν το αποκλείω. Ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται και καθόλου απίθανο κάποιες ΜΚΟ να έβαλαν το χεράκι τους, ώστε να φτιαχτούν μερικές από αυτές. Υπόθεση, σημειωτέον αυτή, τη γνώμη μου γράφω.
Συνωμοσιολογία, θα μου πείτε. Σύμφωνοι, το δέχομαι, όπως δέχομαι και εκείνο τον Άγγλο πράκτορα στα χρόνια του Πολέμου και μετά. Εκάρη μοναχός, ήταν εξομολόγος των ανακτόρων, αλλά και πιστών, για να πετάξει στο τέλος τα ράσα και να μάθουμε πως ήταν πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών των Αγγλικανών.
Δεν νομίζω να τέλειωσαν το έργο τους μετά από αυτόν και δεν δέχομαι ότι όλες οι σύνοδοι των παλαιοημερολογιτών είναι μπλεγμένες - οι δυο αρχικές - σε σκοτεινές υποθέσεις
Κατά τον κ.Π. οι παλαιοημερολογίτες είναι οι σχισματοαιρετικοί ημερολάτρες και χρονολάτρες. Όχι όμως και μασόνοι ή οικουμενιστές. Τον ευχαριστώ, γιατί δεν προχωρεί εκεί που φτάνει ο κ. Γ. Πάντως έρχεται δεύτερος στον αγώνα κατά παλαιοημερολογιτών με διαφορά στήθους από τον πρώτο.
Ελπίζω να καταλάβατε.
Κακοπροαίρετε Κυρπιανέ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτον είσαι είρων φοβερός, λαθοποιός μανιακός και γελωτοποιός ασεβέστατος! Η ρίζα πικρίας και το πνεύμα αντιλογίας που φωλιάζουν εντός σου, σε γδύνουν από κάθε σεβασμό προς τους άλλους. Αν δεν σέβεσαι εμένα, σεβάσου τουλάχιστον την ιδιότητά σου και μίλησε επαγγελματικά, λειτουργικά (καθ' ότι λειτούργημα υποτίθεται επιτελείς) και μην πέφτεις τόσο χαμηλά να ασεβείς, συστηματικά να παραποιείς και φανατικά να ΧΡΟΝΟΛΑΤΡΕΙΣ! Η σοφία του Ελληνικού Λαού, και όχι εγώ, έχουν δίκαιο που σας στολίζουν ως φανατικούς και φαντασμένους.
Πρόσεξε Κυπριανέ,
Δεν σου έδωσα κανένα δικαίωμα να με κοροϊδεύεις ως "Νικ.Πα" τι "ΝικΠα"Πικπα κλπ. όπως δεν θα σου άρεσε να αναφέρομαι εγώ σε σένα ως "ΚΧ-Κίχ" ΔονΚιχοτίκ ή και Χ.Κ. = Χρονολάτρης, Καιρολάτρης!
Ύπαγε οπίσω μας σατανά που θα μας πεις "ανίκανο". Σε πληροφορώ πως ΙΚΑΝΩ ολοκάθαρα να δω πίσω από αυτά και πίσω ΑΠΟ ΣΕΝΑ! ΔΙΑΒΟΛΕ που διαβάλεις την Αγιοπατειρκή Οδό τους ΠΑΤΡΟΣ μας Ευθυμίου! ΔΕΝ σου το επιτρέπω, Τ'ΑΚΟΥΣ; Εξαλλε σχισματικέ, ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΕ! ΔΕΝ σου επιτρέπω να μας κολλάς ΤΗΝ ΑΙΣΧΡΗ ρετισνιά των προωθητών του "Μασονο-οικουμενισμού" λέγοντας ότι η Αποτείχιση εντός Καινοτομίας δεν είναι άλλο τίποτα από την δικαίωση του καταχθόνιου "μασονο-οικουμενισμού".
Εμείς ευκαίρως ακαίρως καταδικάζουμε αυτήν την ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ αλλά ΔΕΝ προβαίνουμε σε άλλη χιερότερη και χοιρότερη σατανική ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ να δημιουργούμε Νέες ΠΟΛΥ-κεφαλικές αλληλο-εχυρευόμενες Συνόδους! Ο Θεός που δημιούργησε το ΧΡΟΝΟ είναι Α-ΧΡΟΝΟΣ και ενώ μας συνέστησε να Τον λατρεύουμε ΕΝ ΧΡΟΝΩ, αυστηρά ΔΙΕΤΑΞΕ να μην ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ το χρόνο, να μην τον δογματοποιούμε!
Δεν ήταν αυτή καθ' εαυτή η ΑΛΛΑΓΗ του Χρόνου που ήταν αμαρτία και βλασφημία. Αλλαγές η Εκκλησία έκανε πολλές και ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ πολλά διαφορετικά ΕΡΓΑΛΕΙΑ μετρήσεως του Χρόνου. Δεν απέδωσε όμως ΠΟΤΕ σωτηριολογικές διαστάσεις στο μέτρημα και στην αλλαγή του κάθε τρόπου μετρήσεως.
Αμαρτία και βλασφημία ήταν ο ΛΟΓΟΣ αλλαγής, η αιτία, το κίνητρο και η διάθεση αλλαγής, για ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ! Εάν κάνατε ΥΠΑΚΟΗ στους Θείους Ιερούς ΚΑΝΟΝΕΣ και κάνατε σωστή ΟΡΘΗ και επιτρεπόμενη ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, θα είμασταν τώρα ΑΚΟΜΗ με το Παλαιό! Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ο Εωσφορο-Μαέστρος που ξέρει καλά να εκμεταλλέυεται το Χρόνο αφού φέρνει (εξουσιάζει) την Αυγή και το Φέγγος, σας πότισε φεγγαρόσκονη δαιμονοπληξίας να φτιάξετε φανατικά ως οπαδοί του χρόνου και λάτρες της σχισματικης τρέλλας, Νέες Συνόδους.
Εάν μένατε σε ΑΠΛΗ ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑ και δεν φτιάχνατε δική σας ΓΝΗΣΙΑ εκκλησία, πιό γνήσια από το γάλα του κατσικιού, και δεν χρονοπηδούσατε σαν άτακτα κατσικάκια να σπάτε τα ποδάρια σας και τις κεφαλές σας με άλλες νέες πολλές, πολυ-διάστατες Αρχιεπισκοπικές κεφαλές, που η μία έκοβε την άλλη και ποιός πρώτος μάγκας Ηρακλής θα (σ)κατατροπώσει τη "πατσαβούρα" τη Λερναία Ύδρα....
ΦΤΑΝΕΙ κύριοι. Τέρμα κύριοι. ΟΧΙ κ. άκυρε από κυριότητα Κυπριανέ (που ντρέπομαι που είσαι και Κύπριος και ατιμάζεις τη Νήσο των Αγίων) αποκαλώντας τον π. Ευθύμιο, τους Αποτειχισμένους και ειδικά τον Οδυσσέα που σε ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ και υπερπαρατεταμένα φιλοξενεί τις ΥΒΡΕΙΣ σου (και αυτό είναι το "ευχαριστώ" σου για τα τόσα κείμενά σου που δημοσίευσε και σε τίμησε) και έρχεσαι ΤΩΡΑ συ να μας ατιμάσεις ότι με την ΠΛΑΝΑ, ΑΧΡΗΣΤΗ και ΜΑΤΑΙΑ Αποτείχισή μας "δικαιώνουμε και προωθούμε τον "Μασονο-οικουμενισμό;;;";
(συνεχίζεται...)
Αν και ειμαι με το νεο ημερολογιο κ.Πανταζη,εχω την σκεψη οτι ετσι δεν μπορεις να κανεις καλο στον κ.Χριστοδουλιδη.Ο ανθρωπος μπορει να λεει οτι θελει και ετσι πρεπει.Θελει να μαθει το λαθος του,βλεπει οτι στο ιστολογιο αυτο υπαρχουν αρθρα του π.Ευθυμιου Τρικαμηνα και του κ.Σηματη και ρωταει πανω σε αυτα(απαντηση δεν υπαρχει).Δεν πουλαει πνευμα,ρωταει.Αν δεν απαντησουν οι δυο Θεολογοι μπορεις αν θελεις να απαντησεις εσυ.Ας δειξεις με την καλη σου διαγωγη τα εργα σου,με την πραοτητα που χαριζει η αληθινη σοφια.Η σοφια σου να ειναι αγνη,επειτα ειρηνικη,επιεικης,προθυμη στο να υπακουει,γεματη απο ευσπλαχνια.Ο καρπος της αγιοτητος σπερνεται ειρηνικα απο εκεινους που επιζητουν,τηρουν και μεταδιδουν την ΕΙΡΗΝΗ.Αφησε τον π.Ευθυμιο να βοηθησει τον Κυπριανο να βρει το λαθος του.Αυτα που οι Οικουμενιστες θολολογοι και οι κρυοι Θεολογοι σε εμαθαν,δεν ειναι αρκετα για να φερεις καποιον απο την πλανη του Παλαιοημερολογιτισμου στην Αληθεια της Ορθοδοξιας.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ μαζί σου αδελφέ Ιωάννη. Αλλά είμαι άνθρωπος, λαϊκός εν τω κόσμω και έτσι ξέσπασμα. Ποτέ δεν διαφήμισα τον αμαρτωλό εαυτό μου ως πρότυπο θεολόγου και υπόδειγμα Αποτειχισμένου. Με τέτοιο όμως σχισματικό πείσμα Χρονολατρείας, είναι να μη σκάει κανείς και γάιδαρο;
ΔιαγραφήIK : Αυτα που οι Οικουμενιστες θολολογοι και οι κρυοι Θεολογοι σε εμαθαν,δεν ειναι αρκετα για την Αληθεια της Ορθοδοξιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήkx : Ποιος άκουσε ποτέ, από το 1924 και μετά, την αλήθεια της Ορθοδοξίας ; 'Επρεπε να περάσουν 70 με 80 χρόνια για να αφυπνισθούν οι αντιοικουμενιστές και όψιμα να αποχωρήσει ο π. Ευθύμιος Τ ; Αυτά που άκουγα από τους παλαιοημερολογίτες εδώ και χρόνια ήταν πλάνες, όταν έρχονται οι σημερινοί και τα επαναλαμβάνουν ; Αν ήταν πλάνες αυτές των π/η, πλάνες είναι κι αυτές των ν/η. Ή μήπως τους απο-πλανεύει η Καινοτομία ;
Η πλανη κ.Κυπριανε,ειναι οτι υπαρχει σχισμα σε Ν.Η. και Π.Η.Αυτο ειναι το προβλημα.Οι του Παλαιου δεν ειχαν εκκλησιαστικη κοινωνια με αυτους του Νεου,οι του Νεου δεν ειχαν προβλημα στο να εχουν εκκλησιαστικη κοινωνια με τους Παλαιοημερολογιτες.Σχισμα κανει αυτος που δεν εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με τους Χριστιανους για 13 ημερες και νυχτες.Το 1924, για λογο δικαιοσυνης,ειχαν το δικιο οι Παλαιοημερολογιτες που εκαναν αποτειχιση,υστερα ομως τα εκαναν θαλασσα(δεν ξερω γιατι)και εκαναν συνοδο(σχισμα).Τωρα,στο σχισμα Μυστηρια δεν υπαρχουν.Ο π.Ευθυμιος αποχωρησε οψιμα(λαθοςτου),ομως Ιεροκανονικα και χωρις να κανει εκκλησια.Ειναι μεσα στην Εκκλησια του Χριστου και μεσα στην οδο που χαραξαν οι Πατερες της Εκκλησιας μας.Ουτε δεξια ουτε αριστερα.Αυτος ο δρομος ειναι δυσκολος.Οι του Νεου Ημερολογιου εκαναν αποτειχιση απο τους Οικουμενιστες κληρικους,το ημερολογιο δεν ειναι δογμα για αυτους.Το Νεο Ημερολογιο δεν ειναι καινοτομια και το Α.Μ.ΚΑ. δεν ειναι το χαραγμα του Αντιχριστου.
ΔιαγραφήΝα εξηγήσεις τι ακριβώς εννοείς, αδελφέ μου Ιωάννη, όταν γράφεις: "Αυτά που οι Οικουμενιστες θολολογοι και οι κρυοι Θεολογοι σε εμαθαν, δεν ειναι αρκετα για την Αληθεια της Ορθοδοξιας."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗ γενικεύεις και μη μιλάς αόριστα για εντυπωσιασμό. Ποιοί είναι αυτοί, σε ποιόν ακριβώς αναφαίρεσαι, τί ακριβώς μου έμαθαν και ΠΟΙΑ έίναι η Αλήθεια της Ορθοδοξίας που έχεις εσύ και δεν έχω εγώ, ως προς την ανεπάρκεια της Αληθείς που μου προσάπτεις. Και μη φοβάσαι, εσύ δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα, δεν θα σε πάρει η μπόρα. "Ο βρεγμένος τη βροχή δεν τη φοβάται..."
Είναι ξεπεσμός και κατάντεια, κατά την πτωχή μου κρίση και την δίκαιη εκφορά της, να πέφτουμε τόσο χαμηλά και να επικοινωνούμε με αρχικά: "ο Νικ.Πα." Πικ.Πα. ΙΧ, ΙΚ, ΙΛΜ, ΜΠ. ΠΣ. ΡΤ. άλεφ, μπεθ, γκίμελ ντάλεθ και ντουμπάρει η νταλίκα της κούφιας μας ντουντούκας.
Κι αν αυτά σας φαίνονται ασυναρτησίες, δεν είναι ΚΡΙΜΑ να αγνοούμε, να περιφρονούμε και να διαγράφουμε την τιμή προς τους Αγίους μας των οποίων τα ονόματα φέρουμε και να τιμούμε την απρόσωπη διαδυκτιακή ανωνυμία και άχαρη αρχικωνυμία η οποία μόνο ατέρμονες παρεξηγήσεις γεννά, φρασεολογίες αναγεννά και παγειώνει τη σύγχυση και την διχόνια. Είναι τόσο δύσκολη και οδυνηρή η ομόνοια και η ταπείνωση να πει κανείς, συμφωνώ Νίκο, προτιμώ το Κυπριανός, το Ιωάννης αντί για όλα τα παραπάνω τραγελαφικά, υποκοριστικά...
Αν πάλι σφάλλω που αγαπώ τα ονόματά σας, τους Αγίους σας και την ΑΓΙΑ Νήσο Κύπρο για παράδειγμα, τότε ζητώ συγγνώμη που δεν ταιριάζω ως σχολιαστής ανάμεσά σας. Καλύτερα ας μείνω αρθρογράφος, και όποιον του αρέσει...
Το Ι.Κ ειναι λαθος και δεν ειμαι ο Ιωαννης Καρδασης ουτε και καποιος Ιωαννης.Για το θεμα των αρχικων(Π.Σ. κ.λπ.),δεν ειναι προβλημα ουτε στον Παναγιωτη Σηματη ουτε σε καποιον πανω στη γη,εκτος απο τον Νικολαο Πανταζη(αυτα κ.Νικολαε να τα πετε στον κ.Σηματη).Για το θεμα του ονοματος(δεν εχω ονομα Αγιου της Εκκλησιας μας),δεν συμφωνω και θαυμαζω αρκετους ανωνυμους και αρχικωνυμους.Τωρα για αυτο που ειπα(το οποιο και οι δυο παρεξηγουν):Αυτα που οι Οικουμενιστες θολολογοι(εχει και απο αυτους στις σχολες)και οι κρυοι Θεολογοι(αυτοι που δεν εχουν δυνατη Πιστη,αυτοι που εχουν αγνοια απο Πατερες και Κανονες,αυτοι που στην Αποκαλυψη ο Θεος λογο αγνοιας και αφελειας δεν θα του ξερασει)σε εμαθαν(μπορει να κανω λαθος),δεν ειναι αρκετα(αυτο βλεπω)ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΣΜΟΥ(δε μπορει ο π.Ευθυμιος που ειναι δυνατος στην Πιστη,Πατερικος,Αγιογραφικος,Ιεροκανονικος,εξυπνος και με διακριση)στην Αληθεια της Ορθοδοξιας(δεν λεω οτι δεν ειναι αρκετα αυτα που σου εμαθαν οι Θεολογοι και θολολογοι για την Αληθεια της Ορθοδοξιας,λεω δεν ειναι αρκετα για να φερεις καποιον απο την πλανη στην Αληθεια του Χριστου και της Ορθοδοξιας,γιατι θελεις δουλεια για να εχεις δυνατη Πιστη).Ακου και τουτο:Εαν μερικα κλαδια κοπηκαν απο τον κορμο και συ,ενα βλασταρι αγριελιας,μπολιαστηκες στη θεση τους και συνδεθηκες με τη ριζα και το χυμο της ελιας,μην καυχιεσαι σε βαρος των κλαδιων που κοπηκαν(Γ.Ο.Χ.).Εαν καυχιεσαι μην ξεχνας οτι δεν βασταζεις συ τη ριζα,αλλα η ριζα εσενα.Αυτοι κοπηκαν απο την πλανη τους,συ δε σταθηκες με την βοηθεια του π.Ευθυμιου.Μη υπερηφανευεσαι αλλα να φοβασαι.Γιατι εαν ο Θεος δεν λυπηθηκε τα φυσικα κλαδια,μηπως δεν λυπηθει και σενα.Δες λοιπον την αγαθοτητα και την αυστηροτητα του Θεου.Αυστηροτητα σε εκεινους που επεσαν,αγαθοτητα δε σε σενα,εαν επιμενεις να στηριζεσαι στην αγαθοτητα αυτη,γιατι αλλιως και συ θα αποκοπεις.Και εκεινοι(οι Γ.Ο.Χ.),εαν δεν επιμενουν στην πλανη,θα μπολιασθουν.Γιατι ο Θεος εχει τη δυναμη να τους μπολιασει ξανα.Γιατι αν εσυ κοπηκες απο τη φυσικη αγριελια και παρα την αγρια φυση σου μπολιαστικες στην ημερη ελια,ποσο μαλλον αυτοι,που ειναι της ιδιας φυσεως θα μπολιασθουν στη δικη τους ελια(την Εκκλησια).
ΔιαγραφήΤο ότι δήθεν "υπερηφανεύομαι και καυχιέμαι" αυτό αποτελεί δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα διότι κρίνεις κατ'όψιν. Μπερδέψαμε τα μπολιάσματα, αγριέψαμε τις ελιές μας, σκαρτέψαμε τις καρδιές μας κι αφού στήνουμε κορμούς-αδριάντες τους εγωισμούς μας απαιτούμε απο αλότριους ικέτας να μας προσκυνούν με τ'αρχικά μας. Τί κι αν ρίζα μου το Παλιό και ρίζα του Παλιού ο ειδωλολάτρης Ιουλιανός που το εφεύρε, αλλα κι αυτός απο κάποια ρίζα ξεφυτρωσε κι η φάρα των Φαρισαίων κι οι περιούσιοι παίδες των εβραίων όλοι ρίζα τον Αδάμ, εκτός αν η δική σου γενιά απ τη φύτρα της Εύας ξεκινά κι ακόμα αγκομαχά κατινίστικους ψίθυρους αρχικωνυμίας με τον όφι...Κι αν έχω μόνος εγώ πρόβλημα μ' αυτό, πρόβλημά μου κι αναφαίρετο δικαίωμά μου να σιχαίνομαι την ανώνυμη αρχικώνυμη κατηγορία, όπως κι εσύ κλαψουρίζεις παροχή νομοκανονικής κάλυψης την ανωνυμίας. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον αγαπητό μου αδελφό Παναγιώτη και μη τον εμπλέκεις άσκοπα και άδικα στο συρφετό σου. Δεν έχεις το Θεό σου και θεολογείς ως Νηπτικός Πατήρ για μπολιάσματα των αφελών, σταθερότητα και στήσιμο κορμών. Αντε βάλτε "Δι' ευχών" και ψαρέψτε αλλού για πέστροφες με δίχτυ-δασκαλίκι την οίηση της αποποίησης των ευθυνών σας.
ΔιαγραφήΝΠ.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Παρένθεση από κχ. Δεν χρησιμοποιώ ολόκληρο το ονοματεπώνυμο χάριν συντομίας, αφού ο σχολιαστής καταταθέτει επώνυμα αυτά που γράφει, Μόνο ότι είναι στα Αγγλικά το ονοματεπώνυμο και δεν γνωρίζω αν αυτό είναι υποτίμηση προς τους αγίους και προς τη γλώσσα. Αιτιολόγησα γιατί έγραψα Νικ. Πα. η παρένθεση κλείνει.)
" ... δεν είναι ΚΡΙΜΑ να αγνοούμε, να περιφρονούμε και να διαγράφουμε την τιμή προς τους Αγίους μας των οποίων τα ονόματα φέρουμε και να τιμούμε την απρόσωπη διαδυκτιακή ανωνυμία και άχαρη αρχικωνυμία η οποία μόνο ατέρμονες παρεξηγήσεις γεννά, φρασεολογίες αναγεννά και παγειώνει τη σύγχυση και την διχόνια."
κχ
Και δεν είναι διπλό κρίμα και κατάκριμα, ερωτώ, όταν γράφουμε αυτά :
Ύπαγε οπίσω μας (σ,σ. μου) σατανά που θα μας (σ,σ, με) πεις "ανίκανο". Σε πληροφορώ πως ΙΚΑΝΩ ολοκάθαρα να δω πίσω από αυτά και πίσω ΑΠΟ ΣΕΝΑ! ΔΙΑΒΟΛΕ που διαβάλεις την Αγιοπατειρκή Οδό τους ΠΑΤΡΟΣ μας Ευθυμίου! ΔΕΝ σου το επιτρέπω, Τ'ΑΚΟΥΣ; Εξαλλε σχισματικέ, ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΕ! ΔΕΝ σου επιτρέπω να μας κολλάς ΤΗΝ ΑΙΣΧΡΗ ρετισνιά των προωθητών του "Μασονο-οικουμενισμού" λέγοντας ότι η Αποτείχιση εντός Καινοτομίας δεν είναι άλλο τίποτα από την δικαίωση του καταχθόνιου "μασονο-οικουμενισμού".
Κανένα δεν διέβαλα, ούτε κολλώ αισχρές ρετσινιές πουθενά. Γράφω τη γνώμη μου, την άποψή μου, καταθέτοντας συνάμα δικαιολογητικά (επιχειρήματα), τα οποία είναι πάντα απαραίτητα σε ένα διάλογο, και αντί να εισπράξω εύλογα αντεπιχειρήματα, εισπράττω ύβρεις και διαβολοστέλματα. Έγραψα με απολογητικά επιχειρήματα ότι είνα λάθος να μας αποκαλούν οι του ν/η χρονολάτρες και ημερολάτρες,
βλέπε http://apotixisi.blogspot.gr/2014/09/blog-post_4.html
και αντί επιχειρημάτων, που θα υποδείκνυαν το λάθος μου, ή τα λάθη μου, εισέπραξα από τον κ. ΝΠ την απαξίωση : "Άφησε τα θεολογικά και ασχολήσου με τα ιατρικά". Πέρα δε από αυτό, βρέθηκα και υβριστής του π. Ευθυμίου Τ. !
Μετά από αυτά θα είχα άδικο να ισχυριστώ : όποιος δεν καταλαβαίνει γιατί χρησιμοποίησα το Νικ. Πα. αντί του πλήρους ονοματεπώνυμου (στα Αγγλικά), πώς μπορεί να καταλάβει και όλα τα υπόλοιπα, που άδικα και άσκοπα γράφω ; Τι άλλο μπορεί να πει κανείς ;
Τί κι' αν ο πληγωμένος σου εγωϊσμός δεν σου αφήνει να το χωνέψεις πως δεν επιθυμώ πλέον διάλογο μαζί σου, εσύ εκέι "το χαβά σου". Αν κάποιος σχολιαστής μου το ζητούσε εμένα, ευχαρίστως και ευσεβάστως θα το δεχόμουν, όχι βαράω μηχανικά τη κέλα μου στων Ιεροσολύμων το Τείχο και να πλέκω μπούκλες τις πεισματικές μου φαβορίτες καμαρώνοντας al capella το κοροϊδίστικο καπέλο της μπερδεμένης μου εκκλησιολογίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠίστεψέ με, δεν διακατεχόμουν ποτέ από καμία τάση "ευαγγελισμού" σου. Αυτό κι' αν είναι ουτοπία... Είναι ομολογουμένως μάταιο να προσκομίζει κανείς επιχειρήματα σε "ντουβάρια" και να πραγματώνει ο ίδιος το άκρον άοτον της "καντεμιάς" με το να τρέχει μόνος του και να βγαίνει δεύτερος....
Καλύτερα "ξεκόλλα". Αλλά για χάριν του κονού, θα απαριθμήσω (και θα απαρνηθώ και πάλι) τις ανεπίτρεπτες και αυθαδέστατες κατηγορίες σου:
"Είσαι μασονο-οικουμενιστής και δεν το έχεις πάρει είδηση..." Κυπριανέ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ και ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΤΕΡΗ για μένα απο αυτή ΒΡΙΣΙΑ ΔΕΝ υπάρχει. Μη μου κλαίγεσαι εμένα για "υβρεολόγιο" και "διαβολοστέλματα"... Και για να είμαστε ακριβείς με την Ελληνική μας Γλώσσα, ΔΕΝ σε διαβολοέστειλα διότι όταν στέλνεις κάποιον στο διάβολο, αυτό προυποθέτει πως δεν ήταν πρωτίστως εκεί. Όταν όμως ήδη είναι με το διάβολο και τα διαβολικά, ΠΟΛΥ-σχισματικά τα ΣΧΙΣΜΑΤΑ ου δοξάζουν τον διάβολο και όχι τον Χριστό, τότε το "ύπαγε οπίσω μου" λαμβάνει νόημα υποστατό εφ' όσον ΑΡΝΟΥΜΑΙ να υποκύψω στις προτροπές σου να προσχωρήσω στο Παλαιό και να αναθεματιστώ από τις υπόλοιπες Παρατάξεις του Παλαιού. Του Παλιού καιρού και της απελπισίας Χρονολάτρες. Ξυπνάτε ρε.
Άλλη μια επίσης προσβολή: "Ο κ. Νικ.Πα. που παρέθεσε το απόσπασμα από τα γνωστά Πρωτόκολλα των Σοφών, είναι ανίκανος (ΑΝΙΚΑΝΟΣ λοιπόν και ΣΥ ο ΙΚΑΝΟΣ;) να δει ότι πίσω από αυτά: "... θα τους πολεμήσουμε τώρα έσωθεν, θα εισχωρήσουμε εμείς ανάμεσά τους, και θα γίνουμε σαν κι' αυτούς, ομοιοί τους" κρυβόταν η Καινοτομία του νέου Καλενδαρίου. Ακριβώς, όπως κρυβόταν και η Ουνία, την οποία υπερακόντισε η μασονία του εβραιοπροτεσταντισμού (αγγλικανισμός). Η αποτείχιση εντός Καινοτομίας δεν είναι άλλο τίποτα από την δικαίωση του καταχθόνιου "μασονο-οικουμενισμού" ή όπως αλλιώς θέλεις να τον ονομάσεις."
Κυπριανέ, ΑΠΟΡΩ, προς ΤΙ ΤΟ κλαψούρισμα όταν υποδύεσαι το ρόλο του αδικημένου όταν ΑΔΙΚΕΙΣ, βλασφημείς και ΑΤΙΜΑΖΕΙΣ τον π. Ευθύμιο (και πνευματικό μου) και παραπονιέσαι "βρέθηκα και υβριστής του π. Ευθυμίου Τ!" Βάζεις και θαυμαστικό! ΒΕΒΑΙΩΣ βρέθηκες και υβριστής και ΕΛΛΕΙΠΗΣ!
(συνεχίζεται...)
ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ τον π. Ευθύμιο πως η δική του Αποτείχιση είναι "εντός Καινοτομίας" (και άρα "εκτός σχεδίου" μάταιη, άκυρη, άχρηστη, ανυπόστατη, και ΑΥΤΟ ΔΕΝ το κατάλαβα μόνο εγώ, το κατάλαβαν και άλλοι πολλοί αναγνώστες). Τον κατηγορείς επίσης πως η Αποτείχισή του π. Ευθυμίου ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ... (ΘΟΥ Κύριε! ΗΜΑΡΤΟΝ Κύριε!) δικαιώνει (βγάζει ασπροπρόσωπους, δίκαιους, αληθινούς υποκινητές του και εντολοδόχους του) τον καταχθόνιο Μασονο-Οικουμενισμό!" ή όπως αλλιώς θέλεις να τον ονομάσεις..." μας λες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΩΣ αλλιώς θέλω να το ονομάσω;;;; Να σε ονομάσω ΚΟΥΤΟ; Να σε ονομάσω ΑΥΘΑΔΗ, να σε ονομάσω ΔΥΣΤΥΧΟ δίχως οίκτο; Ασ'το καλύτερα. Υποχορώ... Αρκετά σου είπα.
Και έχεις και προορατικό χάρισμα. Προβλέπεις την κάθε μελλοντική κίνηση του π. μας Ευθυμίου και τη δική μας, των Αποτειχισμένων "εντός Καινοτομίας", των Καινοτόμων ταλαιπώρων Νεοημερολογιτών. ΕΑΝ όμως προσχωρούσε ποτέ ο π. Ευθύμιος στη δική σου παράταξη (που δεν μας είπες ΠΟΤΕ ποιά είναι αυτή...) τότε θα έσκιζες και το πτυχίο σου για χάρη του, όχι μόνο την Εκκλησία!)
Και επανέρχομαι στις αξιόλογες "προβλέψεις σου" που μου θυμίζουν τον Λαικόπουλο του Παλαιού. Πες μας τη πρόβλεψή σου, ακούμε: "Τη λύση, προβλέπω, την περιμένουν (οι Αποτειχισθέντες εντός Καινοτομίας - για ποιόν χτυπά η "καμπάνα";) από το λαό, ενδεχομένως κατόπιν δημοψηφίσματος. Ο λαός θα εκτοπίσει τον επίσκοπο, θα μπει αυτός στη θέση του, και το εκκλησιαστικό πολίτμπιρο (τί ειν' αυτό - τρώγεται - μα εσύ δεν τρώγεσαι!) θα εκλέξει τους νέους επισκόπους της αναμενόμενης ακαινοτόμητης οικουμενικής πανορθόδοξης συνόδου."
Και συνεχίζουν οι "όψιμες" προβλέψεις του Κυπριανού:
"Ποιος άκουσε ποτέ, από το 1924 και μετά, την αλήθεια της Ορθοδοξίας; 'Επρεπε να περάσουν 70 με 80 χρόνια για να αφυπνισθούν οι (ταλαίπωροι) αντιοικουμενιστές και όψιμα να αποχωρήσει ο π. Ευθύμιος Τ; (το "Τ" τί το 'θελες, ξέρουμε για ποιόν μιλάς...) Αυτά που άκουγα από τους παλαιοημερολογίτες εδώ και χρόνια ήταν πλάνες, όταν έρχονται οι σημερινοί (να 'μαστε πάλι εμείς... "οι εντός Καινοτομίας Αποτειχισθέντες" και άρα παραπλανηθέντες) και τα επαναλαμβάνουν; Αν ήταν πλάνες αυτές των π/η, πλάνες είναι κι αυτές των ν/η. Ή μήπως τους απο-πλανεύει η Καινοτομία;
ΕΣΕΝΑ βρε, ΠΟΙΟΣ σε απο-πλανεύει και ΠΟΙΟΣ σε δασκαλεύει; Πάρε αναπνοή. ΔΕΝ απαντώ... Σου τη χαρίζω... Όπως λες κι' εσυ: "χάριν συντομίας".
Και κλείνει (αμήν και πότε!) ο Κυπριανός:
"αφού δεν καταλαβαίνει γιατί χρησιμοποίησα το Νικ.Πα. (λες;; να μην καταλαβαίνω;; έτσι σου φάνηκε απ' τα γραπτά μου;;) αντί του πλήρους ονοματεπώνυμου (στα Αγγλικά), πώς μπορεί να καταλάβει και όλα τα υπόλοιπα, που άδικα και άσκοπα γράφω;
Ελα ντε, έτσι ντε, "άδικα και άσκοπα" τα γράφεις. "Αδικα και άσκοπα" ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ! Θέλεις και συνέχεια, προκλητικέ;;;; Κατάλαβέ το Κυπριανέ, δεν επιθυμώ διάλογο μαζί σου μα σε προειδοποιώ, μην ασχολείσαι άλλο με το γέροντά μου, μαζί μας και μαζί μου. θα γίνω ο χειρότερός σου ΕΦΙΑΛΤΗΣ.
"Νικ.Πα."
Θέλεις και συνέχεια, προκλητικέ;;;; Κατάλαβέ το Κυπριανέ, δεν επιθυμώ διάλογο μαζί σου μα σε προειδοποιώ, μην ασχολείσαι άλλο με το γέροντά μου, μαζί μας και μαζί μου. θα γίνω ο χειρότερός σου ΕΦΙΑΛΤΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Νικ.Πα."
κχ
Αν η λέξη προδοσία έγινε συνώνυμη με τον Ιούδα, σε μας τους Έλληνες η αντίστοιχη λέξη (προδοσία) είναι συνώνυμη του Εφιάλτη.
Δεν γνωρίζω αν οι σταυρωτές του Κυρίου, όταν έχουν στον ύπνο τους εφιάλτες βλέπουν τον Ιούδα, ούτε αν το ίδιο συμβαίνει και με μας τους Έλληνες, δηλαδή, να βλέπουμε στον ύπνο μας τον Εφιάλτη.
Ο κύριος Πανταζή λέει ότι - είναι ολοδικά του αυτά - αν συνεχίσω να ασχολούμαι μαζί του, θα γίνει για μένα ο χειρότερος εφιάλτης. Θα γίνει, δηλαδή, αν καταλαβαίνω εγώ καλά και εκείνος καλύτερα, ένας Ιούδας, ή ένας Εφιάλτης, που θα μου θυμίζει την προδοσία μου, τις συκοφαντίες μου, τις βλασφημίες μου κλπ., για να χάνω τον ύπνο μου. Αν δίνει στον εαυτό του αυτό το ρόλο, έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. Ο γράφων ουδέποτε θα το επιθυμούσε και ποτέ δεν θα το έκανε.
Ασφαλώς, θα έχει διαβάσει ότι θα δικαιωθούμε από τα λόγια μας και θα καταδικαστούμε από τα λόγια μας : "37 ἐκ γὰρ τῶν λόγων σου δικαιωθήσῃ, καὶ ἐκ τῶν λόγων σου καταδικασθήσῃ"
Προς ΙΜ
ΑπάντησηΔιαγραφή- Η πλανη κ.Κυπριανε,ειναι οτι υπαρχει σχισμα σε Ν.Η. και Π.Η.Αυτο ειναι το προβλημα.
- κχ
Το πρόβλημα είναι ποιος έκανε το σχίσμα. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, καίριο και κρίσιμο είναι τούτο: Η αίρεση (πλάνη) προηγείται του σχίσματος ή το σχίσμα προηγείται της αίρεσης (πλάνης) ; Δώστε μας την απάντηση και μετά προχωρούμε.
Λέτε όμως ότι το ν/η δεν είναι πλάνη, δεν είνα άρα και δογματικό θέμα. Ότι η μια εκκλησία έγιναν δυο, αυτό τι είναι ; Εκκλησιολογικό όπως ήταν και το ... εικονολογικό ; Αλλά έγινε Δογματικό. Ή δεν έγινε ;
- Ο π.Ευθυμιος αποχωρησε οψιμα(λαθοςτου), ομως Ιεροκανονικα και χωρις να κανει εκκλησία.
κχ
- Σύμφωνοι, τι γίνεται όμως μετά; Θα πούμε, γι΄ αυτό το μετά, το γνωστό "μετά από μένα ο κατακλυσμός" (apr’es moi le d’eluge) ;
"Ἐπίσης κολακεύομαι νά πιστεύω ὅτι καί Ὑμεῖς φρονεῖτε ὅτι τό Ἑλληνικόν Ἔθνος, τό ὁποῖον ἐκ τῆς πρώτης ἐπαφῆς τοῦ Λόγου τοῦ Θεοῦ μετά τῶν ἀντιπροσώπων του ἐγένετο ἀφορμή νά λεχθῶσι τά ἀξιομνημόνευτα ἐκεῖνα: “Ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοθασθῇ ὁ Υἱός τοῦ ἀνθρώπου» (Ἰωάνν. 12,22), χρησιμοποιηθέν εἰς τόν Εὐαγγελισμόν τῶν Ἐθνῶν ὡς πρωτότυπος καί περιούσιος λαός μέ θείαν κλῆσιν καί μέ προνομιοῦχον προορισμόν"
ΑπάντησηΔιαγραφήkx
Αυτά έγραφε ο σιωνιστής (: οικουμενιστής και μασόνος) Χρυσόστομος Σμύρνης, έχοντας άγνοια - καλύτερα διαστρέφοντας - το χωρίον " “Ἐλήλυθεν ἡ ὥρα ἵνα δοθασθῇ ὁ Υἱός τοῦ ἀνθρώπου ". Δεν είναι ομως καθώς γράφει ο ελευθεροτεκτονικός νους του σιωνιστή ποιμενάρχη. Αν είχε διαβάσει την Φιλοκαλία των Ιερών Νηπτικών Πατέρων, θα γνώριζε τί περί αυτού ( εδάφιο Ιν. ιβ΄ 22 ) ερμηνευτικά γράφει ο Όσιος πατήρ Πέτρος ο Δαμασκηνός στο Περί Διακρίσεως Κεφάλαιο :
" ... οίον το λεγόμενον ρητόν εν τω κατά Ιωάννην Ευαγγελίω, ότε ήλθον οι Έλληνες ζητούντες ιδείν τον Κύριον, και ευθέως είπεν, ελήλυθεν η ώρα, και τα εξής. πρόδηλον, ότι έφθασεν η κλήσις των εθνών. Ήρξατο γαρ ο καιρός του πάθους, και τούτο ως σημείον τίθησιν. Και γαρ η διάκρισις πάντα ταύτα σαφηνίζει ..."
Βλέπε http://kyprianoscy.blogspot.gr/2012/02/blog-post_25.html
Την μασονική ψυχοσύνθεση (κοσμοθεωρία) του αναγορευθέντος αγίου επικυρώνουν, ακόμη, οι συχνές αναφορές του στην "ελευθερία της συνειδήσεως". Αλλά περί ποίας συνειδήσεως, και τι λογής ελευθερία, έχουν κατά νουν οι σιωνιστές (μασόνοι και οικουμενιστές) δεν μας το λέγουν και πάντως, το γνωρίζουμε. Δυστυχώς, όχι όλοι. Πρόταγμα της Χριστιανοσύνης είναι η αλήθεια και έπεται η ελευθερία.