ΕΚΟΙΜΗΘΗ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟΤΕΡΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ, Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΚΟΙΜΗΘΗ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟΤΕΡΟ ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ, Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Καθόλου
τυχαίο, αλλά πολύ σημαδιακό είναι ότι έφυγε το γνησιότερο, πιστότερο
και πλέον υπάκουο τέκνο του π. Αυγουστίνου έφυγε για την αιωνιότητα
σήμερα που συμπληρώνονται 4 ακριβώς χρόνια από τότε που έφυγε για την
αιωνιότητα ο πνευματικός πατέρας του, ο π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ.
Έφυγε
να συναντήσει τον ΚΥΡΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ που αγάπησε και αφιερώθηκε από
νεανικής ηλικίας και τον πνευματικό του πατέρα, τον π. Αυγουστίνο.
Δεν είναι για την ώρα να πούμε περισσότερα, αλλά έδειξε Ιώβεια υπομονή, μεγάλη ευγένεια, και καλοσύνη και επιείκεια προς τους πολλούς εχθρούς του, προς
πολλά φθονερά ανθρωπάκια ακόμα και προς μεγάλους ψευδαδέλφους του που ο
ίδιος τους χαρακτήρισε φθονερούς και μοχθηρούς και προς ανθρώπους που
ανήκουν στην παρεούλα των ψευδαδέλφων.
Αν τους φερόταν μόνο δίκαια χωρίς καθόλου επιείκεια θα θρηνούσαν ακόμα αλλά τους έδειξε μεγάλη ανοχή και επιείκεια και ευγένεια σε σχέση με αυτά που έχουν διαπράξει εναντίον του. Υπέμεινε πολλά και απερίγραπτα από όλους αυτούς. Δεν θα πούμε σήμερα περισσότερα. Την
ευχή του να έχουμε όσοι τον αγαπούμε και ευχόμαστε να μας στείλει ο
Κύριος πολλούς άλλους που θα ακολουθήσουν το άγιο παράδειγμα του προς δόξαν Θεού, ωφέλεια των ανθρώπων και καταισχύνη των δαιμόνων και των πολλών οργάνων του.
Ο πατήρ Λαυρέντιος τού Chernigof συνήθιζε νά λέει δακρύζοντας:
ΑπάντησηΔιαγραφή" ...Βλέπετε, πόσο πανούργα και ύπουλα προετοιμάζεται όλο αυτό τό κακό; Όλοι οι Καθεδρικοί ναοί τότε θα είναι υπερβολικά θαυμάσιοι, όπως ποτέ πρίν τά περασμένα χρόνια, αλλά δεν πρέπει εσείς τότε, να μπαίνετε στούς ναούς αυτούς, για την αναίμακτη θυσία τού Ιησού Χριστού.
Προσέξτε καί θυμηθείτε !
Θά υπάρχουν τότε Εκκλησίες , αλλά οί Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν πρέπει να παρευρεθούν μέσα σ΄ αυτές.
Όσοι θά μπαίνουν εκεί, θά συναθροίζονται ώς πλήρη "Σατανική συναγωγή" (Aποκ. 2.9)
Επαναλαμβάνω γιά μία ακόμη φορά, προσέξτε, γιατί κανείς δεν πρέπει να παρευρεθεί σ΄ εκείνους τούς Καθεδρικούς ναούς. Δέν θα υπάρξει καμία επιείκεια από τόν Χριστό, σ΄ αυτούς πού θα πάνε τότε, εκεί μέσα..."
Για όποιον Χριστιανό απεβίωσε αρνούμενος την κοινωνία της αιρέσεως
ο Θεός ας τον αναπαύσει .
Ας τον αναπαύσει ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός που είπε «Όποιος με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους θα τον ομολογήσω κι εγώ μπροστά στον πατέρα μου τον επουράνιο».
Για όποιον με την κοινωνία της αιρέσεως απεβίωσε ,
( ακόμα και αν αυτός λεκτικά αναθεμάτιζε την αίρεση ,
ακόμα και αν αυτόν οι αιρετικοί τον είχαν αφορισμένο ,
ακόμα και πολλοί τον τιμούν ως ομολογητή )
αιώνιο μνημόσυνο ας είναι το ανάθεμα .
Δεν είναι ψέματα τα λόγια του Αγίου Λαυρεντίου τού Chernigof (+1950)
" .... Επαναλαμβάνω γιά μία ακόμη φορά,προσέξτε, γιατί κανείς δεν πρέπει να παρευρεθεί σ΄ εκείνους τούς Καθεδρικούς ναούς. Δέν θα υπάρξει καμία επιείκεια από τόν Χριστό, σ΄ αυτούς πού θα πάνε τότε, εκεί μέσα..."
Ο χωρών χωρείτω .
Σωτήριος Ν Ζουρίδης
Μπορει ο Νικολαος Σωτηροπουλος και ο Αυγουστινος Καντιωτης να ειχαν λαθος εκκλησιολογια στο θεμα της εκκλησιαστικης κοινωνιας με τους αιρετικους κλπ.,ομως οχι και αναθεμα κ.Ζουριδη!Και μονο που τον αφορισε ο Βαρθολομαιος ο αιρετικος και εχθρος του Θεου,αυτο λεει πολλα.Εφοσον δεν αυτοαφοριζοταν,οικονομησε ο Θεος να αφοριστει απο τους Οικουμενιστες.Ο Θεος να τον αναπαυσει και η Εκκλησια να τον καταταξει στους αγιους της.
ΔιαγραφήEκοιμήθη ανήμερα της εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου με το παλαιό ημερολόγιο (δεν είμαι παλαιοημερολογίτης, αλλά είναι το ημερολόγιο που ακολουθεί η πλειονότητα των ομοδόξων Εκκλησιών).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ζουρλίδης την ημέρα της Κρίσεως θα νιώσει δύο συναισθήματα: δικαίωση και έκπληξη. Δικαίωση γιατί θα δει πως οι περισσότεροι από εκείνους που αναθεμάτιζε όσο ζούσε, είναι στην αντίπερα όχθη από αυτόν. Έκπληξη όμως επειδή δεν θα είναι από την πλευρά που θα ήθελε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύνελθε δαιμονισμένε συνελθε, ο Άγιος Χρυσόστομος απαγορεύει τους λαϊκούς να αναθεματίζουν
Πολλά καλά λόγια γράφονται στα διάφορα ιστολόγια για την προσφορά του Νικόλαου Σωτηρόπουλου στο κήρυγμα και τον αντιαιρετικό αγώνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘλιβερή εξαίρεση αποτελεί το σχόλιο του Ζουρίδη, ο οποίος (άκουσον - άκουσον) ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ τον μεταστάντα !
Ούτε οι μεγαλύτεροι οικουμενιστές δεν τόλμησαν τέτοιο πράγμα ! Το σχόλιο του Ζουρίδη τους ξεπέρασε !
ΑΙΣΧΟΣ ! ΝΤΡΟΠΗ !
Είναι στα καλά του ο άνθρωπος αυτός ?
Ας είναι αιωνία η μνήμη του Θεού, για τον κοιμηθέντα εν Κυρίω αδελφόν Νικόλαον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκοιμήθη μη αποτειχισθείς (τουναντίον ετάχθη κατά της αποτείχισης), αλλά ευρισκόμενος σε κοινωνία με την Εκκλησία της Ελλάδος, όπου προακαλείτο σε Μητροπόλεις για κήρυγμα και όπου κοινωνούσε.
Αναγνώριζε τον Βαρθολομαίο, ως Πατριάρχη ΚΠόλεως, καθότι προσπαθούσε να αρθεί ο αφορισμός του από αυτόν.
Η νεκρώσιμη ακολουθία θα τελεσθεί από Μητροπολίτη, που μνημονεύει Βαρθολομαίο και υπάγεται σε Εκκλησία, που μνημονεύει Βαρθολομαίο.
Αυτό το γεγονός, για ορισμένους αποτελεί μολυσμό (βάσει της θεωρίας των συγκοινωνούντων δοχείων).
Τα όποια συμπεράσματα αφίενται στην κρίση του καθενός.
Αιτούμεθα τη συγγνώμη του κοιμηθέντα.
ΙΚ
Λαθος κανεις Ι.Κ. ο Σωτηροπουλος δεν ηταν εναντιον της Αποτειχισης ασχετο αν ο ιδιος δεν αποτειχισθηκε αλλα μαλλον ετοιμαζονταν να το πραξη οταν τον πληροφορουσα σχετικα με τα ΟΡΓΙΑ των Οικουμενιστων.
ΔιαγραφήΘυμωνε και φωναζε και απειλουσε οτι θα πρεπει να συντριβουν αυτα τα οργανα του Αντιχριστου, οι Οικουμενιστες που σε καποια πλειοψηφια τους ειναι και Ομοφυλοφιλοι.
Ο Σωτηροπουλος χαιρονταν τους Αποτειχισμενους και ζητουσε παντοτε τις ευχες και τις προσευχες του πατρος Ευθυμιου που τον θεωρουσε Γενναιο κληρικο και Προφητη στην εποχη μας.
Αυτα απο εμενα τον αυτηκοον κ. κακοθελητη ΙΚ.
Κύριε Καρδάση το άρθρο του ψυχορραγούντος θεολόγου Νίκου Σωτηρόπουλου : http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/06/blog-post_25.html 25/6/14 ξεκαθαρίζει ποίος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της Πίστεως για μία ακόμα φορά .
ΔιαγραφήΠλήν όμως Κ Οδυσσέα οχι οι διδάσκοντες (πχ Ζήσης κτλ ) ή όσοι χαίρονται με την αποτείχιση των άλλων αλλά όσοι αποτειχίζονται είναι του Χριστού .
Τί τον οφελούν όσα έλεγε όταν με τη κοινωνία των ασεβών απεβίωσε ?
Επιτρέψατε στον κακοθελητή ΙΚ να υπήρξε και αυτός αυτήκοος των λόγων του αειμνήστου αδελφού, μιας και παρακολουθούσε τα κηρύγματά του, εκεί στην αγίας Ζώνης, και όπου εδέχθη, μετ' ευχαριστήσεως, ένα από τα βιβλία του ΙΚ και πολλάκις αντάλλαξε μετ' αυτού απόψεις σχετικές με τον αφορισμό του, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, αλλά και το θέμα της αποτείχισης.
ΔιαγραφήΕπειδή δε δεν εδέχετο την αποτείχιση, γι' αυτό είχε ζητήσει να ταφεί από τον Κοσμά (που μνημονεύει Βαρθολομαίο κ.λπ) και όχι π.χ. από τον π. Ευθύμιο.
ΙΚ
Εσυ, Ι. Κ. ,λες δεν εδέχετο την αποτειχιση.Το 1965,ο δάσκαλος του Νικολάου Σωτηροπουλου(Καντιωτης Αυγουστίνος)έκοψε το μνημόσυνο του αιρετικού Αθηναγορα.Δηλαδή,ο μαθητής Νικόλαος δεν άκουγε τον δάσκαλο Αυγουστίνο(ασχέτως που ο π. Ευθύμιος λέει οτι αυτο δεν ήταν αποτειχιση).Ο Αυγουστίνος και ο Νικόλαος ειχαν λάθος εκκλησιογια.Οσοι θελουν να τους ακολουθήσουν,με για τους και χαρα τους.Εμείς,με οδηγό τον π. Ευθύμιο και την εκκλησιολογια των Πατέρων,πρέπει να αυτοαφοριστουμε απο τους Οικουνενιστες και οι κληρικοί να αποτειχιστουν απο τους Οικουμενιστες Επισκόπους και απο οσους εχουν εκκλησιαστικη κοινωνία με αυτούς τους Επισκόπους(υπάρχουν Ιεροι Κανονες κ. Καρδαση,ο π. Ευθύμιος εκεί πατάει,και πατάει γερά,Πατερικα και Αγιογραφικα)!
ΔιαγραφήΌσοι τον γνώριζαν, γνωρίζουν! Αιωνία του η μνήμη! Μέγας αγωνιστής της Ορθοδοξίας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν υπήρχε δυνατότητα η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ να μην αποτελεί ΑΝΥΠΕΡΒΛΙΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ στην σωτηρία τότε ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΑΣΙΜΗ και ΟΧΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΙΜΗ η συμπεριφορά του Αγίου Eρμινιγγέλδου και όχι μόνο του Αγίου Eρμινιγγέλδου αλλα και ΟΛΩΝ των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων και των άλλων αιρετικών αναιρεθέντων διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν εν Άθωνος τω Όρει και αλλαχού που μαρτήρησαν γιατί μολυσμόν έχει η κοινωνία, εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, κάν ορθόδοξος είη ο αναφέρων"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν υπήρχε δυνατότητα η ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ να μην αποτελεί ΑΝΥΠΕΡΒΛΙΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ στην σωτηρία τότε ψέματα λέει όποιος λέει :
Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς.!!!!!
Φίλε μου αυτό το «Ει’ δ’ άλλως, θα υποστείτε την ίδια κόλαση μ’ αυτούς» αφορά όλους . Και όταν λέμε όλους Είναι ΟΛΟΙ και χωρείς εξαιρέσεις . Με την κοινωνία των ασεβών , την οποια οι Αγιοι ΑΠΟΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ και ΣΥΧΑΙΝΟΝΤΑΙ και μέχρι και μαρτυρούν ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ δεν πάει κανένας όπου οι αγιοι αναπαύονται ΑΛΛΑ OΛΟΙ ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΣΕΒΕΙΣ . Ὑπενθυμίζουμε ἁπλῶς ἐδῶ ἐνδεικτικὰ τὴν γνώμη τοῦ μεγάλου ἀγωνιστοῦ τῆς Ὀρθοδοξίας ἐναντίον τῆς αἱρέσεως τοῦ Ἀρειανισμοῦ, τοῦ Μ. Ἀθανασίου. Γράφει ὅτι στὴν περίπτωση ποὺ ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὀφθαλμοὶ τῆς Ἐκκλησίας, συμπεριφέρονται κακῶς καὶ σκανδαλίζουν τὸν λαό, πρέπει νὰ ἐκδιώκονται, ἔστω καὶ ἂν ὑπάρχῃ κίνδυνος νὰ μείνουν οἱ πιστοὶ χωρὶς ποιμένα. Εἶναι καλύτερα, συμφέρει, χωρὶς ἐπισκόπους καὶ ἱερεῖς νὰ γίνονται οἱ συνάξεις στοὺς ναούς, παρὰ νὰ ριφθοῦν οἱ πιστοὶ μαζὶ μὲ τὸν ἐπίσκοπο καὶ τοὺς ἱερεῖς στὴν κόλαση, ὅπου πῆγαν οἱ Ἑβραῖοι τῆς ἐποχῆς τοῦ Χριστοῦ μαζὶ μὲ τοὺς ἀρχιερεῖς τους Ἄννα καὶ Καϊάφα: «Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον ἢ μετ᾿ αὐτῶν ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός» .
Χρόνια λόγων που χρησίμευσαν όταν με τη κοινωνία των ασεβών απεβίωσε ?
Λέτε να παίρνει μια θέση στην θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων αναιρεθέντων
διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν εν Άθωνος τω Όρει και αλλαχού ?
Λέτε να παίρνει μια θέση διπλα στους οσιομάρτυρας Ζωγραφίτας.?
ή στους οσιομάρτυρας Βατοπαιδινούς.?
ή στους οσιομάρτυρας Ιβηρίτας.?
ή στους οσιομάρτυρας Καντάρας της Κύπρου?
ή στους οσιομάρτυρας Καρεώτας.?
ή στους 12 οσιομάρτυρας Κουτλουμουσιανούς.?
ή στους οσιομάρτυρας Ξενοφωντινούς.?
Λέτε να παίρνει μια θέση δίπλα στον Αγιο Μάρκο τον Ευγενικό ?
Χρόνια αγώνα που χρησίμευσαν όταν με τη κοινωνία των ασεβών απεβίωσε ?
Για εκεί όπου θα αναπαύεται αιώνια στην καλύτερη περίπτωση κάθε ένας που κοινωνά απο επίσκοπο που μνημονεύει Βαρθολομαίο .Για εκεί όπου θα αναπαύεται αιώνια στην καλύτερη περίπτωση κάθε επίσκοπος του Πάπα ,κάθε επίσκοπος του Παγκοσμίου Συμβουλίου "Εκκλησιών" και κάθε ένας που τους μνημονεύει ....
Διευκρινήσεις σε ενστάσεις Αντι-Οικουμενιστων,π. Ευθυμιου Τρικαμηνα,Β'Μέρος:...Εδω βέβαια δεν αναθεματιζονται απο τον Απόστολο Παύλο οι συνχρονοι αυτοι γέροντες,διότι δεν δίδαξαν κοινοτομωντας οτι ειναι η εν καιρό αιρέσεως Παραδοσις της Εκκλησίας,αλλα ...οσοι διδάσκουν οτι εν καιρό αιρέσεως πρέπει να παραβλέψουμε Γραφές,Κανόνες και Αγιους και να ακολουθήσουμε,την συμβιβαστική οδό του βολέματος και του εφησυχασμού...Νομίζω δε οτι εξαιτίας της αγαθής των προαιρέσεως,των αγώνων των εναντίον των παθών κ.λπ. και η παθητική των στασις απέναντι στην αιρεσιν του Οικουμενισμου δεν προήλθε απο υπεκφυγη και το βόλεμα,αλλα απο αφελεια και,κυρίως, απο τον φόβο των σχισματων των Παλαιοημερολογιτων...Ο Θεος να τον αναπαυσει,ηταν ενας Οσιος ο Νικόλαος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι αναφέρει π. Ευθυμιου Τρικαμηνα,Β'Μέρος:. " ...Ἀπό τήν ἄλλη πλευρά οἱ Ἀντιοικουμενιστές σάν γνήσια ἀδελφάκια τῶν Οἰκουμενιστῶν καί ὡς ἐργαζόμενοι ὑπέρ αὐτῶν, προβάλλουν τούς σύγχρονους αὐτούς γέροντες, ἔχοντας ὅμως ἄλλους στόχους καί σκοπούς, δηλαδή νά ἑδραιώσουν τίς αἱρετικές των καί αὐτοί θεωρίες, περί τοῦ δυνητικοῦ τοῦ κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου, περί τοῦ ὅτι ἡ ἀποτείχισις ἀπό τόν αἱρετικό Ἐπίσκοπο εἶναι σχίσμα, ὅτι διά τῆς ἀποτειχίσεως ἐξέρχεσαι τῆς Ἐκκλησίας, περί τοῦ ὅτι δέν μολυνόμεθα ἀπό τήν παραμονή καί συμπόρευσι μέ τούς αἱρετικούς Ἐπισκόπους, περί τῆς νεοεποχητικῆς θεωρίας ὅτι, δηλαδή, ἀρκεῖ ἡ θεωρητική ὁμολογία καί ὁ χαρτοπόλεμος γιά νά εἶναι ἐν καιρῷ αἱρέσεως κάποιος Ὀρθόδοξος, περί....περί...περί...περί, τέλος πάντων, τῆς θεωρίας τοῦ ἐφησυχασμοῦ καί τοῦ βολέματος ἐν καιρῷ αἱρέσεως, τῆς ἄχρι καιροῦ μνημονεύσεως, τῆς μεταθέσεως τῶν ὁρίων τῆς ἀποτειχίσεως στό λεγόμενο κοινό ποτήριο καί πάει, κατά τό δή λεγόμενο, λέγοντας..." Και λέει και «Εἷς γάρ νόμος ἔσται, φησί, καί ἕν εὐαγγέλιον παρελάβομεν˙ καί ὅς ἐκ τοῦδε τοῦ εὐαγγελίου κἄν τό τυχόν παρασαλεύσοι, κἄν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ, ἀρκεῖ σοι ἡ ἀσφάλεια. μή βασιλεύς μείζων ἀγγέλου; μή οὐχί ὁ κοσμοκράτωρ ἐν τῷ κόσμῳ μείζων πάντων τῶν κοσμοκρατορικῶς κρατούντων δαιμόνων καί ἀνθρώπων, ἀλλ’ οὐχί θεϊκῶς; καί τί ὁ ἀπόστολος; ἀνάθεμα ἔστω. ἄγγελοι οὐ τολμῶσι παρασαλεῦσαι, οὐδέ σαλεύοντες μένουσι μή ἀναθεματιζόμενοι, ὡς ὁ διάβολος καί ἡ ἀποστατική αὐτοῦ πληθύς. καί πῶς ἄνθρωπος πᾶς ἐν σαρκί ὤν, σαλεύων καί καινοτομῶν, καί μάλιστα τοιαύτας καινοτομίας, οὐκ ἀλλότριος θεοῦ;» (Φατ. 36, 103, 720. Ἐδῶ παρεμπιπτόντως ἐπισημαίνομε ὅτι ὁ ἀναθεματισμός τοῦ ἀποστόλου Παύλου ἰσχύει αὐτομάτως, κατά τόν ὅσ. Θεόδωρο τόν Στουδίτη, σέ ὅσους καινοτομοῦν καί διδάσκουν ἀντίθετα ἀπό τήν Ἁγία Γραφή, χωρίς νά χρειάζονται ἀποφάσεις Συνόδων ἤ ἄλλες διαδικασίες. Ἡ δέ ὑπερβολή τοῦ Παύλου νά συμπεριλάβη στόν ἀναθεματισμό ἀπό ἀγγέλους μέχρι ἀποστόλους, δείχνει τήν σοβαρότητα τοῦ θέματος καί συγχρόνως τήν αὐστηρότητα ἡ ὁποία καί ἀπαιτεῖται γιά τά θέματα τῆς πίστεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιά νά ἐρωτήσουμε λοιπόν καί ἐμεῖς μέ τά λόγια τοῦ ὁσίου. Μήπως ὁ π. Πορφύριος καί οἱ λοιποί σύγχρονοι γέροντες εἶναι μείζονες ἀγγέλου, ὥστε νά μήν ἰσχύει δι’ αὐτούς ὁ ἀναθεματισμός; ..."
Ο ἀναθεματισμός τοῦ ἀποστόλου Παύλου ἰσχύει αὐτομάτως, ....Θα προσθέσω και εγώ ένα ερώτημα .
Αν δεν τους αναθεματίσουμε ,( όπως έχουμε καθήκον και εκ του συνοδικού της Κυριακής της Ορθοδοξίας που αναθεματίζει όποιον δεν αναθεματίζει ..).δεν θα ἰσχύει αὐτομάτως Ο ἀναθεματισμός τοῦ ἀποστόλου Παύλου και δεν θα είναι αναθεματισμένοι ? Τι μας λέτε ?
Εμείς αναθεματίζοντες ΑΠΛΑ διαπιστώνουμε το ανάθεμα κατά την διαταγή του Αποστόλου όπως έχουμε καθήκον και τίποτα παραπάνω .
Εάν ο κοινωνών την αίρεση σώζεται , αν ἀρκεῖ ἡ θεωρητική ὁμολογία καί ὁ χαρτοπόλεμος ... ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΑΣΙΜΗ και ΟΧΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΙΜΗ η συμπεριφορά του Αγίου Eρμινιγγέλδου και όχι μόνο του Αγίου Eρμινιγγέλδου αλλα και ΟΛΩΝ των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων και των άλλων αιρετικών αναιρεθέντων διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν εν Άθωνος τω Όρει και αλλαχού που μαρτήρησαν γιατί μολυσμόν έχει η κοινωνία, εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, κάν ορθόδοξος είη ο αναφέρων" . Και εμείς πρέπει να αφήσουμε την αποτείχιση και να κάνουμε ότι ο Εφραίμ ο Αριζονίτης , ο π Ζήσης , ο κ Ν. Σωτηρόπουλος και κάθε ένας του ιδίου φυράματος ....!!!
Το ''Τι μας λέτε'',κ.Σωτήρη Ζ. ,που απευθύνεται;Σε εμάς ή στον π. Ευθύμιο;;Ποιος είπε να αφήσουμε την αποτειχιση;;;Να αφήσουμε τον π. Αυγουστίνο,τον Ι. Κορναρακη,τον αγιο Πορφυριο και τον εχθρό του Οικουμενισμου Νικόλαο Σωτηροπουλο, στην ΗΣΥΧΙΑ τους και στην ΚΡΙΣΗ του Θεού.Αυτο έκανε και ο Άγιος Μάξιμος,αυτο έκαναν και οι Μάρτυρες του Ιησού Χριστού.Το ποιος θα πάει στην κόλαση απο αυτους που έχουν το ανάθεμα του Απ. Παύλου,ειναι δουλειά του Αρνιου και όχι του Σωτήρη και του Αναξαγόρα!
Διαγραφή