ΟΙ ΑΝΑΣΤΕΝΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥ
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ
Αναφορά στο Τρίπτυχο:
1. Οι Αποτειχισμένοι Αντιοικουμενιστές,
2. οι Αποτυχημένοι Οικουμενιστές, και
3. οι Αποδυναμωμένοι Σιγονταρο-Οικουμενιστές.
Του Νικολάου Πανταζή,
Αποτειχισθέντος θεολόγου.
Οι
ανά τους αιώνες Οικουμενιστές (παλαιότερα Λατινόφρονες) είναι ομολογουμένως οι
πιο θλιβερές, τραγικές, απελπιστικές, κομπλεξικές και ανιάτως ψυχοπαθολογικές
φιγούρες της Νεωτέρας Εκκλησιαστικής Ιστορίας. Δεν είναι υπερβολή, αλλά η
προχωρημένη πώρωσή τους αυτή, επηρεάζει ολόκληρη την Εκκλησία, τη Νέα Κτίση: "Οίδαμεν γαρ οτι πάσα η κτίσις συστενάζει και συνωδίνει άχρι του νυν!"
(Ρωμ. 8, 22).
Αναστενάζουμε με τους "Αναστενάρηδες του Οικουμενισμού", οι οποίοι
επάνω σε αναμμένα κάρβουνα πατούν και ποδοπατούν τους Κανόνες, αλαλάζοντες και
κράζοντες στεναγμοίς αλαλήτοις περί της αλητίσσης αγαπολογίας, κινούμενοι υπό
αντιθέου πυρώσεως, υποσχόμενοι παπικόν παρακράτος ψευδενώσεως.
Στενάζουμε και
εκφράζουμε στην Αποτειχίζουσα Θεοτόκο "τον πικρόν μας στεναγμόν" συμφώνως με τον Καλοφωνικόν
Ειρμόν. Στενάζουμε δανειζόμενοι
τον λόγον τον Αγιοπατερικόν: "Στενάζω βέβαια, διότι ζήτημα το οποίο είχε
σβήσει από παλιά και είχε υποχωρήσει μπροστά στην αλήθεια, τώρα αναζωπυρώνεται.
Είναι ανάγκη όμως ν'αντιταχθοϋμε στους φλύαρους και να μη νικηθούμε λόγω της
απουσίας μας, με το να έχουμε λόγο και να συνηγορούμε υπέρ του Πνεύματος."
(Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, Λόγος ΛΑ΄περί
του Αγίου Πνεύματος).
Αχ,
αυτοί οι φλύαροι με τα φτωχά, φανφαρώδη τους φληναφήματα. Άνθρωποι-απάνθρωποι,
κακεντρεχείς και κακόμοιροι αείποτε μεταβαλλόμενοι σε δύστηνοι
Αιρεσιάρχες.
Πατριάρχες Πλανάρχες και Μεγαλοπροδότες. Μεγαλοπατέρες, Μεταπατερικοί. Μεταρρυθμιστές
Μανιχαίοι, Μανιακοί. Οι χειρότεροι αιρετικοί και ασεβείς όλων των
αιώνων. Είχε κι' ο Πέρσης Αιρεσιάρχης Μάνης, πρόθεση απατηλή να δημιουργήσει Θρησκεία
Οικουμενική!
"Ουχ
ούτως, οι ασεβείς, ουχ ούτως, αλλ' η ως ο χνους ον εκρίπτει ο άνεμος από
προσώπου της γης." (Ψαλμ. 1, 4). Ανεμομαζώματα, ανεμοσκορπίσματα τα
οικουμενιστικά τους σοφίσματα που σαφώς προκάλεσαν τα Ημερολογιακά, Πολυκεφαλικά,
Αλληλοαφοριστικά Σχίσματα.
Η
βιοπολιτεία και βιoθερία τους, Δόγματος Πειραγμός, Πίστεως εμπαιγμός,
Πατερικής Παραδόσεως εμπρησμός, "εκλειπούμενος καπνός, ως τήκεται κηρός
από προσώπου πυρός!" (Ψαλμ. 68, 2). Παπικό "Πυρ καταναλίσκον"
και πύρινος ποταμός ο πολυπλανώδεις Οικουμενισμός, Εωσφορικός Ισοθεϊας
υπαινιγμός. Αποσκοπούν σε δόξα κοσμική, αλλ' η λατρεία τους η Διαθρησκειακή,
είναι κατά τον Μέγα Φώτιο «δόξα αιρετική», «άθεος γνώμη» και «βλασφημία κατά του
Πνεύματος μάλλον δε καθ' όλης της Αγίας Τριάδος» και «κακών κορωνίς».
(Μ. Φωτίου, Περί Αγίου Πνεύματος).
Οι
δεσποτοκράτες βασιλείς, με περικεφαλαία πλάνης και κακίας κορωνίδα, οι αείποτε
μαρμαρωμένοι και ως στύλη άλατος τιμωρημένοι, ακίνητοι, ασυγκίνητοι, άπρακτοι
και αποχαυνωμένοι, τάφοι κεκονιαμένοι, μνημονεύουν και λιβανίζουν Πάπα, Ιερών Κανόνων
μη φειδόμενοι, "ώ όφεις φαρμακεροί" = Άγιος Μάρκος ο
Ευγενικός, διότι αυτό σημαίνει Ορθόδοξη Ευγένεια, να λες τα πράγματα με τ'
όνομά τους! Ὀφεις λοιπόν φαρμακεροί καθότι
το επιβάλουν οι αντίχριστοι καιροί, επί του Παναγίου Τάφου του Χριστού "υπέροχα
να φιλιούνται".
"Ούτως
απολούνται"
οι πανθρησκειακοί Οικουμενιστές από προσώπου του Θεού και οι Αποτειχισθέντες ευφρανθήσονται.
Τι
είδους αγία ευφροσύνη
ειν' αυτή; Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης, όμορφα ας μας το πει:
"Ηκούσαμεν γαρ των Γραφών ημίν λαλούντων: "ου τέρπεται ο Θεός επ'
απωλείαν ανθρώπων". Λοιπόν;
Ειν'
η στρατευομένη και θριαμβεύουσα Χαρά, ο Αθάνατος Θρίαμβος της Θείας Αληθείας. Το
Βασιλικό Στέμμα της δυνάμεως και της δόξης της Ορθοδοξίας. Η Νίκη της Πίστεως η
νικήσασα τον Οικουμενιστικόν κόσμον, ως εχθρόν Θεού όντα.
«Εχθρούς
γαρ του Θεού ο Χρυσόστομος ου μόνον τους αιρετικούς, αλλά και τους τοιούτοις κοινωνούντας,
μεγάλη τη φωνή απεφήνατο»
Είδη
εκλιπόντα, χαμένοι θαμμένοι θυσαυροί, οι πραγματικοί αγωνιστές, «Νόμων πατρώων οἱ
μακαριστοί" (Ειρμός Η' Ωδής, Προεορτίων των Χριστουγέννων) ενώ οι συμβιβασμένοι,
σαθροί, θηριοεπισκοποτοποτηρητές,
που τηρούν και συντηρούν θρόνους κενοδοξίας, θησαυρίζουν θησαυρούς επί της γης,
εκεί να δεις, όπου σης και βρώσις αφανίζει.
Χνούς Σατανοϋφαντος προσδιορίζει το αραχνοϊστό
φάσμα των Οικουμενιστών απάντων και ο δυσμενώς διαλάμπων Αρχοντώνης Άρχων, "παπικούς
κουραμπιέδες" ξεσκονίζει και την υπ' αυτού οικουμένην ξεβαφτίζει με μία
Πεντηκονταετή μονοκονδυλιά.
Θύτες
και θύματα εκούσια, συνειδητά, που τις ευχές του ιδικού τους βαπτίσματος δεν
ανέγνωσαν σωστά, Εκκλησιαστικοί Καλικάντζαροι, του "Εωσφοροτζίτζικα οι
Μίζεροι Τζιτζιφιόγκοι". Τερατώδεις μαύροι όγκοι με κοιλιές φαλαινώδεις,
πονηροί και γόητες, προκόπτοντες επί το χοίρον!
Οι
ελαφρά τη καρδία και ελαφρώ τω νοί περιφερόμενοι, με ύποπτη "κομψότητα
εκκλησιαστική" άκρως θηλυπρεπή, οι μετηλλαγμένοι και σηριαλφτιαγμένοι
"λαβ σόρρυ", συμβιβασμένοι και φανφαρώδεις φαρσαδόροι, οι
πολιτικάντηδες, δάνδηδες, δανδείς λιμοκοντόροι.
Οι
οικτροί του μυστηρίου καταδότες και αδίστακτοι βυζαντινοί λημματοδότες.
Εκκλησιαστικοί αριστοκράτες οι οποίοι έχασαν οριστικά τις πνευματικές
περιουσίες τους και έμειναν μόνο με τα ακριβά τους τα άμφια τα αρχιερατικά,
χωρίς να διαθέτουν όμως πια, τον αντίστοιχο Αγιοπατερικό Θυσαυρό και Πλούτο.
«Ιερωσύνης
προκειμένης, ή τοσούτον ανωτέρω βασιλείας έστηκεν, όσον πνεύματος και σαρκός το
μέσον» και "όσον απέχει εκ γη ο ουρανός!" (Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου
Περί Ιερωσύνης Λόγ. Γ΄ 1-5) Πόρρω απέχει η διδασκαλία των Οικουμενιστών από τη
Διαχρονική Διδασκαλία των Αγίων Πατέρων. Κι' αν τίποτε περισσότερο δε φοβήθηκε στη ζωή του ο
Χρυσορρήμων, όσο κάτι "επισκόπους", αυτή του η φοβία
επεκτείνεται και στους ασπαζομένους την Πατροσύνη του πιστούς.
Τίποτα
στη ζωή μου δε σιχάθηκα πιότερο, τίποτε δεν αηδίασα τόσο πολύ, με αποτρόπαιη
απέχθεια περισσή, όσο τους της Βατικανείου Βαβυλώνος Λιβανιστές και απεχθείς Προσκυνητές
της Παπικής παντόφλας. Πάντα, βέβαια, εν ονόματι της αγάπης, της αγαπολογίας.
"Ούτοι εισίν οι εν ταις αγάπαις υμών σπιλάδες συνευωχούμενοι αφόβως" μετα
αιρετικών, (Ιούδα Α, 12).
Μετέτρεψαν
τις νύχτες μέρες και σα φαντάσματα νεκρικά, θρασύδειλα προβάλλουν και
μεταβάλλουν το όλο Διαθρησκειακό Θέατρο Σκιών σε μιαν ατέρμονη λατρεία του Βάαλ
και βέβηλη, πανδαισιακή, παναιρετική σκοτοχυσία. "Ελληνόψυχος"
πραγματικά ο Καραγκιόζης, Λατινόψυχοι οι σύγχρονοι Καραγκιόζηδες του Οικουμενισμού.
Κι' έπειτα διατείνονται περί "Ελληνορθοδόξου
Πολιτισμού..." και για συντήρηση του Πρασίνου Περιβάλλοντος. "Ελάτε
να πρασινίσουμε..."
Η
Ιστορία αμείλικτη θα τους καταγράψει δίχως οίκτο ως αυτόχειρες-αυτόχοιρους,
Μιαιφόνους Γιούδες. Λιανοχορταρούδες τρανοί, ας κρατήσουν οι οικουμενιστικοί
σας χοροί, τίποτα
δεν είσαστε, και θα βρείτε αλλιώτικα στέκια Βατικανιώτικα, κι' είτε
με αρχαιότητες είτε με απατημένη ορθοδοξία, θα φωνασκείτε μεθυσμένοι,
οικουμενιστικών γλαύκων μεστωμένοι, με έπαρση καμπόση "ίνα πάντες εν
ώσι!"
Πολύ
καλά και άγια τα λέγει, ο Πάγκαλος Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος: "Όλα
αυτά είναι σημάδια της πλάνης, γιατί το καλό δεν είναι καλό, όταν δε γίνει με καλό
τρόπο." Ο μόνος καλός τρόπος, καλοί μου,
για Ένωση καλή και ορθή, είναι η Κάλλιστη Αγιοπατερική Γραμμή, την οποία κακώς απορρίπουν
οι κάκιστοι Οικουμενιστές και επικολλούν στους Πατέρες την αισχρή ρετσινιά:
"Οι Αποτυχημένοι κληροδότες της διασπάσεως." Ο μόνος καλός τρόπος
αντιμετωπίσεως της παναιρέσεως και ορθής στάσεως των πιστών είναι η απομάκρυνση
= Αποτείχιση και Διακοπή Μνημονεύσεως.
"Τοιούτος
ο των ευσεβών και πιστών και αγίων απάντων βίος, όνπερ χρη εκμιμείσθαι" του Αγίους ημών Πατέρας! (Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου, Λόγος
ΛΗ' Περί Θεολογίας). Δεν φτιάχνουμε δική μας Οδό. Μιμούμαστε τους Πατέρες. Το
"Μιμηταί μου γίνεσθε" αναφαίρεται προ παντός στην ανόθευτη διατήρηση της Ορθής Πίστεως και όχι μόνο στην ηθική. Το "την Πίστιν τετήρηκα" δεν
είναι στόχος και σκοπός μονάχα των Αγίων.
Οι όντως τω
όντι Αντιοικουμενιστές, της χιλιοπροδομένης Αληθείας λατρευτές και εραστές της
Θείας, ώ Φίλης Ορθοδοξίας, της γλυκυτάτης αυτής φωνής ακούωμεν: "Μηδείς, ώ
πιστοί, απατήσει Με, εί φίλοι Μου εστέ, ει Λαϊκοί εστέ, Τέκνα Ορθοδοξίας, Αποτειχίσατε
εαυτούς, εξέλθετε εκ μέσου οικουμενιστών και αφορίσθητε,
προστάζει η Νύμφη Κυρίου Παντοκράτορος.
Εί ιερείς και αρχιερείς Μου εστέ,
παύσατε την γλώτταν ημών από ονόματος κακού και χείλη ημών του μη λαλήσαι
μνημόνευσιν δολίαν. Τα δε λοιπά δικαιολογητικά περί "δυνητικού" εκ του
πονηρού...
Ακούσατε
ουν και σύνετε, ώ ασύνετοι και βραδείς τη καρδία εις διακοπήν μνημονεύσεως
προβήναι. Τα Μυρίπνοα Άνθη του Παραδείσου, τα Πάγχρυσα Στόματα του Λόγου, Λόγον
Αγαθόν εξηρεύξαντο, Λόγον Αληθείας κεκέρακαν ημίν, Λόγον Αποτειχίσεως και Διακοπής
Μνημονεύσεως.
Οι
απομακρυνόμενοι
από τους αιρετικούς επισκόπους, διαχωρίζονται από την αίρεση εφαρμόζοντας Αγιοπατερική
και Θεϊκή διαίρεση. Τα πρόβατα από τα ερίφια, δεν ειν' αυτό
διαίρεση; Η ήρα από το σιτάρι; Χαμπάρι δε παίρνετε και χαζοφέρνετε στη χάση και
τη φέξη και ποιός να σας αντέξει!
Σιγά
σιγά θα βγάλετε σχισματικό και το Χριστό που αποτειχίστηκε από τους Πατριάρχες
της Εποχής Του Άννα και Καϊάφα. Είχαν κι' αυτοί "Οικουμενική
δικαιοδοσία"... Κι' έχει η δική μας πλάνα εποχή Αννες και Καϊάφες, που
όντως προφητεύουν εν Πνεύματι Αγίω. Τί μ' αυτό;
Έχει
και θεολόγους Γραμματείς, Φωσφορούχους Υποφήτες, που εν ονόματι αυτής της
έκτακτης προφητείας, αποδίδουν στους Λυκοποιμένες Αγιοπατερική Διαδοχή, στους
όφεις δηλητήριο ως Μεταλαβιά πραγματική, στα γεννήματα εχιδνών χάρι
Σταυροπηγιακή και μας προτρέπουν μία μετά συγχρόνων Μανιχαίων και Αρειανών κοινωνία
διαμυστηριακή.
Ούτω
οι καταφρονηταί ακυρώνουν την Αγιοπατερική Διδασκαλία περί Μολυσμού Μυστηρίων
και σκοπίμως "αγνοούν" το πασιγνωστέο: "ότι μολυσμόν έχουσι τα μυστήρια, καν
Ορθόδοξος ει ο αναφέρων" (Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης). Καν
Ορθόδοξοι και βαθέως σεβαστοί οι θεολογούντες, ουκ ίσχυσαν ενδυναμούντες, ως εν
δυνάμει "σχισματικοί".
Αυτά
τα επιτακτικά επιτάσσει
η Ορθοδοξία. Αποτάσσομαι
Βλάσφημον Βαρθολομαίον και συντάσσομαι Χριστώ τω Σώματι Αυτού τω
Διαχρονικώ και Αποτειχισιακώ. Πολλούς πικραμένους θα πικράνω με όσα παρακάτω θα
πω, μα θα τα πω.
Σιγονταρο-Οικουμενιστές απροκάλυπτα τους αποκαλώ
διότι σιγοντάρουν την αίρεση, έτσι κάνουν, έτσι λέγονται και έτσι είναι. Εις
εξ' αυτών ήμουν κι' εγώ, αφηρημένος να χαρτοπολεμώ και να θηριομαχώ με θεωρίες
μόνο κι' όχι πράξεις. Και όσοι δεν συμβουλεύουν την Αγιοπατερική Γραμμή, ο
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος δικαίως τους αποκαλεί εγκληματίες: "Εγκλημα γάρ ου το μη
πείσαι, αλλά το μη συμβουλεύσαι» (P.G. 51, 173) και αλλού συμβουλεύει:
"Συμβούλευσον τη των έργων συμβουλή". Αρεκτά και υπεραρκετά γράφουν
οι πολλοί περί Οικουμενισμού. "Δεν είναι πλέον καιρός λόγων αλλά έργων".
Σιγονταρο-Οικουμενιστές
λοιπόν, κι' ας μην σας αρέσει, κι' ας το θεωρείτε βλαστήμια, δεν παραβλάπτουμε
τη φήμη σας, αφού όντως συνυπάρχετε με αυτούς και αυτούς έμμεσα προωθείτε,
σιγοντάρετε την "παναίρεση" όπως την θεωρείτε, μα δε λέτε, όπως
υποχρεούσθε, να
Αποτειχισθείτε. Συσχηματίζεσθε με τον απατεώνα αιώνα και αυταπατάσθε
πως παραμένετε "εντός της Κιβωτού" ενώ αυτή βούλιαξε προ πολλού, στα
βάθη του παπικού ωκεανού.
Όχι
βέβαια, η Εκκλησία του Χριστού δεν πρόκειται να καταποντιστεί, άρα δεν είστε
σεις αυτή και ούτε εκπροσωπείτε αυτήν, την Διαχρονικήν λέγω. Εσείς εκπροσωπείτε
την Βαρθολομεϊκήν Συναγωγήν. Συνευρίσκεσθε με αυτήν και συν-ουσιάζεσθε με τις
αιρετικές ομολογίες του Σατανικού Π.Σ."ε". Η Κοινωνία σας με το Π.Σ."ε",
σημαίνει ένωση
πνευματική, δογματική μαζί τους!
Υπάρχει,
δυστυχώς, και η εκλεκτή μερίδα, η βασιλίδα-ναυαρχίδα, ο χαρτοπολεμικός ο
στόλος. "Βασιλική
Οδό" θαρρώ, ώ Βασιλκούλαμ', την αποκαλούνε. Βασιλικός θα γίνω
στο σιγονταροοικουμενιστικό παραθύρι σου. Κι' ο τέως καραβοκύρης σου "ο
Εξαδάχτυλος", παραμύθι Βρεττανικό βρυχάται.
Κι
ενώ σεις "τον μέγιστο εχθρό πολεμάτε "με του σπουργίτι το φτερό"
αρνείστε Μυστηρίων Μολυσμό, Καϊάφαν επικαλείσθε, "συμφέρει γαρ λέγων υπέρ των του
λαού έναν απωλέσθαι..."
Και
συναπωλείσθε αυτώ, της "μοίρας" σας γραφτό, στων Αγράφων το
Δεσποτοχώρι και Ισλαμικό Κουτσουροχώρι του Έθνους τάμα να ονειροπολείτε.
Σουλεϊμάνικο τέμενος θα χαρείτε και σε Λέσχες Μπιλντερμπέγκιες Μέλη θα γραφτείτε,
ντουντούκες να βαράτε και να πυρσοκροτείτε του Ναβαρόνε τα θρυλικά κανόνια, πιόνια και σεις
ανήμπορα της διεθνούς Σιωνιστικής σκακιέρας.
«Χρυσόμαλλον
δέρας» ξανακρεμά ο Φρίξος, φρίξον ήλιε και συ σύγχρονε Αιήτη, του Κουκούζη
συντοπίτη, ω Αθηναγορίτες, Μαυραγορίτες, στις αλυκές του παπικού σας κόσμου,
έλειπε ο Θεός μου, Βόσπορος και Gökçeada συνκοχλάζουν στον Καιάδα του Οικουμενισμού.
Δι' ευχών (δηλαδή κατάρων) των
αιρετικών Μεταπατέρων υμών....
Έτσι είναι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ιστοσελίδα "Κατάνυξις" ανέβασε ένα ντοκουμέντο
στο http://katanixis.blogspot.gr/2014/07/2014_17.html
που θα πρέπει μελετήσουμε και να σχολιάσουμε .
"Ο καθηγούμενος της Ι.Μ. Κωνσταμονίτου Αγ. Όρους γέρων Αγάθων, εκφράζεται για την συνάντηση Βαρθολομαίου - Φραγκίσκου
Βλέποντας το Βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=JQxrYjazJ-g
Σκέφτομαι : Όντως ο οικουμενισμός είναι αίρεση και μας χωρίζει από τον Θεό ...
Και το να δείχνουμε εμμονή οικουμενιστικη είναι στην ουσια εμμονή στο να μένουμε χωρισμένοι από τον Θεό ....
Σίγουρα θα πρέπει να απαλλαγούμε από αυτή την εμμονή ....αν εχουμε και να βρούμε την υγεία μας ... είναι ασθένεια και η Ορθοδοξία είναι το φάρμακο της ... και ο Ιησούς Χριστός ο Θεράπων Ιατρός ...
Πρώτα λοιπόν πρέπει να αποταθούμε στον Ιησου Χριστό τον Θεράποντα Ιατρό με λόγια σαν και αυτά :
" Κύριε Ιησού τώρα που σε θυμάμαι σε παρακαλώ μη με ξεχάσεις όταν σε ξεχάσω , μη με αρνηθείς όταν σε αρνηθώ .
Ο Πέτρος ο μαθητής σου σε αρνήθηκε πόσο μάλλον εγώ που δεν είμαι των μέτρων Του .
Προσευχήσου για μένα να βρω ξανά την πίστη μου , όπως έκανες με τον Πέτρο
από την απιστία ανακάλεσε ,στην ολιγοπιστία στήριξε , στην ορθή πίστη στερέωσε με, στον λιμένα Σου οδήγησε με
Με την θέληση μου ή ενάντια σε αυτήν όπως , όπου , όποτε θέλεις Σωτήρα μου και Σώσον με . "
Να αποταθούμε στον Ιησού Χριστό τον Θεράποντα Ιατρό για να μας σώσει ...
Γιατί αν δεν βάλει το Χέρι Του θεραπεία δεν έχει !
Όμως μπορούμε να βοηθήσουμε και μεις ενεργά τον εαυτό μας ....
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Να μελετήσουμε την Ορθοδοξία να μάθουμε για την Πίστη μας .
Η Ορθοδοξία είναι το φάρμακο κάθε αιρεσης κάθε κακοδοξιας .
Και να μελετήσουμε κάθε αίρεση για να μπορούμε να την αναγνωρίζουμε στην πράξη
Πχ : Τι έκανε ο Πάπας ?
Έκανε τους πάντας δουλους του σε ότι θέλει ακόμα και αν αυτό είναι ενάντια στο θέλημα του Θεού . Έκανε και τους πιστούς και τους ιερείς και τους επισκόπους δούλους του
Η σύνοδος δεν έχει δικαίωμα η να διαφωνήσει με τον Πάπα που έχει το ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ και τον καθαιρέσει .... και όλοι πρέπει να τον υπακούν ακόμα και όταν οι εντολές είναι ενάντια στην συνείδηση τους , ενάντια στους ιερούς κανόνες , ενάντια στο Ευαγγέλιο .
Όλα αυτά είναι αντίθετα στους Ιερούς κανόνες και αιρετικών έργα ...
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΟΜΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ... ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ
Οι οικουμενιστες κάνουν τα όμοια ... και όχι όσα η ορθόδοξη συνείδηση λέει ενάντια στους ιερούς κανόνες , ενάντια στο Ευαγγέλιο ενάντια στην ιερή παράδοση των αγίων
Και είναι ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ οτι αυτό ακριβώς βλέπουμε στο Βίντεο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην παπικού τύπου υπακοή .
Αυτή κάνει ο Αγάθων της ιεράς Μονής Κωνσταμονίτου υπακούοντας στον πάπα (=πατερούλη) Εφραίμ τάχα για να μην διαταράξει τις σχέσεις του με τους αδελφούς με το να διακόψει το μνημόσυνο του Παπικού Βαρθολομαίου .
Και προκρίνει την υπακοή στον Εφραίμ και τις καλές σχέσεις με τους αδελφούς του σήμερα !
Σήμερα με τους εδώ αδελφούς ... Αύριο αν κοιμηθεί τι σχέση θα έχει με τους εκεί ?
Ζωή να έχει ο άνθρωπος ... αλλά θνητός είναι κάποια μέρα κατ' ανάγκη θα αποδημήσει !
Αγάθωνα δεν είναι ψεύτης είναι αυτός που είπε : " ει τις έρχεται προς με και ου μισεί τον πατέρα εαυτού και την μητέρα και την γυναίκα και τα τέκνα και τους αδελφούς και τας αδελφάς, έτι δε και την εαυτού ψυχήν, ου δύναταί μου μαθητής είναι. ..>>
Λες μνημονεύοντας Βαρθολομαίο να πάρεις μια θέση στην θριαμβεύουσαν Ἐκκλησίαν των Οσιομαρτύρων Πατέρων των υπό των Λατίνων αναιρεθέντων
διά την αγίαν και Ορθόδοξον Πίστιν εν Άθωνος τω Όρει και αλλαχού ?
Λέτε να παίρνει μια θέση διπλα στους οσιομάρτυρας Ζωγραφίτας.?
ή στους οσιομάρτυρας Βατοπαιδινούς.?
ή στους οσιομάρτυρας Ιβηρίτας.?
ή στους οσιομάρτυρας Καντάρας της Κύπρου?
ή στους οσιομάρτυρας Καρεώτας.?
ή στους 12 οσιομάρτυρας Κουτλουμουσιανούς.?
ή στους οσιομάρτυρας Ξενοφωντινούς. ?
Διαβαζω Σελ 234 το βιβλίο Οι αγώνες των μοναχών υπέρ της Ορθοδοξίας έκδοση της Ι. Μονής Οσίου Γρηγορίου το πώς Οι Αγιορείτες μοναχοί το 1273 απαντούν με τον «Τόμο» του Ιασίτου Ιώβ στο πρόσταγμα του ενωτικού Μιχαήλ
Λενε : ".......πως είναι λοιπόν νόμιμο και θεάρεστο να ενωθούμε με εκείνους από τους οποίους αποκοπήκαμε δίκαια και κανονικά , εφόσον παραμένουν αμετάβλητα στις αιρέσεις τους? Εάν το δηχθούμε αυτό ανατρέπουμε μονομιάς τα πάντα και καταργούμε την Ορθοδοξία ........... Ποιος «αδης» θα εκφωνήσει το μνημόσυνο του πάπα – ο οποίος αποκόπηκε δίκαια από το Άγιο Πνεύμα εξ αιτίας της αυθαδείας του εναντίων του θεού και των θειων Μυστηρίων και θα γίνει με αυτόν τον τρόπο εχθρός του Θεού ; Διότι αν ακόμη και ο απλός χαιρετισμός μας καθίστα κοινωνούς των πονηρών έργων αυτού που χαιρετάμε , πόσο μάλλον η μνημόνευσης του εκφώνως και μάλιστα την στιγμή που αντικρίζουμε με φρίκη τα θεια Μυστήρια ?
Αν αυτός ο ίδιος που βόσκετε μπροστά μας είναι η Αυτοαλήθεια , πως είναι δυνατό να ανεχθεί ένα τόσο μεγάλο ψεύδος , το να συγκατατάσσεται δηλαδή ο πάπας μεταξύ των λοιπών Ορθοδόξων πατριαρχών ; Μήπως θα παίξουμε θέατρο κατά τον καιρό των φρικτών Μυστηρίων ; Και πως θα τα ανεχτεί αυτά η ψυχή του Ορθοδόξου και δεν θα απομακρυνθεί αμέσως από την εκκλησιαστική κοινωνία αυτών πού τον μνημόνευσαν και δεν θα τους θεωρήσει ιεροκαπήλους?
Άλλωστε η Ορθόδοξη Εκκλησία του Θεού δεχόταν από παλιά την αναφορά του ονόματος του αρχιερέως ενώπιων των Αγίων Μυστήριων ως τελεία συγκοινωνία..."
Λέτε να παίρνει μια θέση διπλα σε αυτούς ?
Που πάει ο ηγούμενος ? Για εκεί όπου θα αναπαύεται αιώνια στην καλύτερη περίπτωση κάθε επίσκοπος που μνημονεύει Βαρθολομαίο , κάθε ένας που μνημονεύει Βαρθολομαίο .... Μα θα μου πεις χρόνια ηγούμενος ! Ε και ? Αρχιερείς του Θεού χρόνια και ο Ἄννας καὶ ο Καϊάφας ... ε και?
Χρόνια αρχιερείς !
Ε και ?
Εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός!
«Συμφέρον γὰρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον ἢ μετ᾿ αὐτῶν ἐμβληθῆναι, ὡς μετὰ Ἄννα καὶ Καϊάφα, εἰς τὴν γέενναν τοῦ πυρός» Ο ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω και ο χωρῶν χωρείτω·
Αλλά έστω και έρθει φώτιση στον πάπα Εφραίμ τον Αμερικάνο και επειδή τα
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά 3 αδέλφια φάνε το χυλό τους και καρδαμώσουν και γίνουν και αυτοί δυνατοί σαν τον Αγάθωνα ...
Λέμε τώρα σενάρια θερινής νυκτός ...
Αλλά τότε πως ή αποτείχιση αν γίνει απο αυτούς θα είναι κάτι διαφορετικό απο αυτό που γίνεται απο μάς στη πράξη ...και πως τότε αυτοί δεν θα είναι "πλανεμένοι" και "σχίσμα" και πως εμείς τάχα μου είμαστε ?
Σιγονταροοικουμενιστές!
Η ψευδεπίγραφος "υπομονή" και "οικονομία" σε δογματικά θέματα είναι συγκάλυψη και συνενοχή και προαγωγή και συνεργασία στο μυστήριο της απώλειας.
Και αυτό φαίνεται απο την στάση τους απέναντι μας.
Απέναντι σε μας που πραγματοποιήσαμε την αποτείχιση που αυτοί απειλούσαν και απειλούνε οτι θα κάνουν, αλλά που δεν έκαναν ούτε βεβαίως βεβαίως ουδέποτε θα κάνουν.
Οχι μόνο γιατί δεν αποτειχίζονται
Οχι μόνο γιατί δεν λένε μπράβο σας που κάνετε το σωστό που εμείς δεν κάνουμε
γιατί δεν συμπαραστέκονται όσο και όπως μπορούν
Αλλά γιατί μας συκοφαντούν σαν σχισματικούς ,μας συκοφαντούν σαν αιρετικούς , μας συκοφαντούν σαν αιρετικο σχησματικούς παλαιοημερολογίτες ...
Αυτοί λένε είναι εκκλησία και εμείς απέξω στην απώλεια και το σχίσμα !
Αχ κούνια που σας κούναγε !
Έτσι είναι αδελφέ μου. Και αυτή τη κούνια που τους κουνάει την ονομάζουν "κιβωτό". Τέτοια κιβωτός να μας λείπει! Που να ήξεραν πως αυτή τη κούνια την κουνάει ο Πάπας κι όχι ο Χριστός. Η Εκκλησία του Χριστού είναι αλλού. Και τη κούνια Αυτή τη Θεϊκή, την κουνούν οι Αγιοι Πατέρες.
ΑπάντησηΔιαγραφή