Kοιμηθηκε οσιως ο Αποτειχισμενος Αντιοικουμενιστης
μοναχος Νικοδημος Μπιλαλης
Μοναχος Νικοδημος Μπιλαλης:
O BAΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΙΚΟΣ, ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...
Μας αποκαλυψε οτι εμφανισθηκε ο Αγιος Μαρκος ο Ευγενικος και ειπε:
Αυτήν την εβδομάδα ό Αρχιεπίσκοπος ( Χριστοδουλος) θα μπει στο Νοσοκομείον και δεν θα βγει»
Κοιμηθηκε ο γεροντας Νικοδημος Μπιλαλης, ο αγωνιστης Αγιορειτης μοναχος Νικοδημος Μπιλαλης, με τον οποιο συνδεοταν απο πολλα χρονια ο ιστολογος της Αποτειχισης.
Αγωνιζονταν παντοτε στην πρωτη γραμμη τον καλον αγωνα της Πιστεως και λαμβανε παντοτε θεσι καθετη απεναντι στις Αιρεσεις και στους Αιρετικους Οικουμενιστες και ιδιαιτερα απεναντι στους Γραικολατινους του Φαναριου χωρις να υπολογιζη συνεπειες.
Μιλησαμε προ ημερων τηλεφωνικα και οταν τον καλεσα να σταθη κοντα στον Ορθοδοξοτατο Αγωνα των Αποτειχισμενων, με διαβεβαιωσε οτι μνημονευει ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ και οχι τον Αιρετικο Βαρθολομαιο, οταν λειτουργει ιερευς στο κελι του.
Ειναι δηλαδη συνειδητα Αποτειχισμενος και συμπαρισταται νοερως στον Αγωνα των Αποτειχισμενων.
Στη συνεχεια δημοσιοποιουμε βιντεο στο οποιο αποκαλυπτεται οτι ο αγιος Γεροντας απο χρονια προφητεψε την προσπαθεια των πατριαρχικων του Φαναριου για την αλλαγη του Πασχαλιου.
Το γραμμα αυτο το ανακαλυψε ο ιστολογος της Αποτειχισης (του το παραχωρησε ο ποτε Ορθοδοξος, νυν δε Οικουμενιστης ή Σιγονταροοικουμενιστης Μ.Π.) και το εκανε εκπομπη στο ραδιο εκφρασι της Θεσσαλονικης που προκαλεσε κυριολεκτικα σαλο.
Το εστειλε δε και στον πατερα Νικοδημο ο οποιος και το δημοσιευεσε στον τοτε Ορθοδοξο Τυπο, και οργανωθηκε και η εκδηλωσι την οποια αναρτουμε σε βιντεο.
Ο Θεος, των Αγωνιζομενων για την προδομενη Πιστι Του, ας αναπαυση την ψυχη του.
Και η τελευταία συνέντευξη του μακαριστού αγιορείτου γέροντος π. Νικοδήμου Μπιλάλη είναι πραγματικά συγκλονιστική.
Στις 9 Απριλίου μίλησε στον Μάκη Βραχιολίδη:
Ο άγιος Μάρκος Ευγενικός, διαπρύσιος πολέμιος του παπισμού, λίγο πριν κοιμηθεί άφησε εντολή: «ούτε στην κηδεία μου ούτε στα μνημόσυνά μου θα πατήσει οποιοσδήποτε υπέγραψε την ένωση με τους καθολικούς».
Ο Αγιορείτης μοναχός Νικόδημος Μπιλάλης αποκαλύπτει σε ένα από τα τελευταία σύγχρονα θαύματα του Αγίου Μάρκου Ευγενικού, τους πραγματικούς λόγους του πρόωρου θανάτου του μακαριστού Χριστόδουλου
Επισκέφθηκα τον γέροντα Νικόδημο Μπιλάλη στα γραφεία της «Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων των Πολυτέκνων» (Ακαδημίας 78Δ) της οποίας είναι ιδρυτής, προκειμένου να μου μιλήσει για το σημαντικό έργο της Ένωσης αλλά και για τις περιπέτειες που βιώνει η ελληνική πολύτεκνη οικογένεια, ειδικά στις μέρες μας.
Ωστόσο η κουβέντα αλλού οδήγησε τη συνέντευξη από την οποία βγήκαν… «βόμβες». Αυτή ίσως είναι και η ομορφιά της δημοσιογραφίας. Ο σπουδάσας Θεολογία και Φιλολογία πατήρ Νικόδημος, πολυγραφότατος επίσης, προβαίνει σε μαρτυρίες που προκαλούν σοκ.
Τόσο για τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο όσο και για τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.
Μεγαλύτερο όμως σοκ προκαλούν όσα λέγει για το θάνατο του μακαριστού Χριστόδουλου, τονίζοντας ότι ο αυτός δεν επήλθε από «βαλτό καρκίνο» όπως υποστηρίζεται ευρέως αλλά λόγω του ότι προέβη σε βαθύτατα αιρετική πράξη, πηγαίνοντας στον πάπα της Ρώμης, τον οποίο κατόπιν έφερε στην Αθήνα το 2001 όπου έκαναν και συλλείτουργο!
Ο θαρραλέος στον λόγο του γέροντας Νικόδημος μιλάει και για τους μεγάλους κινδύνους που συνεπάγονται για τη χώρα μας οι επικίνδυνοι χειρισμοί των πολιτικών μας ηγετών.
Πατέρα Νικόδημε, είσθε αγιορείτης, ωστόσο στο Άγιον Όρος έχει εισβάλει η τεχνολογία.
π. Νικόδημος: Είμαι επί 45 χρόνια στο Άγιον Όρος και σε ό,τι με αφορά, αν θέλετε το πιστεύετε, δεν έχω ραδιόφωνο. Κι’ αυτό γιατί θεωρώ το ραδιόφωνο παράβαση του άβατου του Αγίου Όρους με τις γυναικείες φωνές. Εφόσον ακούω γυναικεία φωνή, δεν υπάρχει μοναστική ζωή.
Το ίδιο και περισσότερο με το internet το οποίο έχει και οθόνη και τη γυναίκα την βλέπει μπροστά του ο χρήστης.
π. Νικόδημος: Ηλεκτρικό δεν υπάρχει. Τώρα όμως με το internet , δυστυχώς οι μονές τα έχουν όλα. Και κινητά και διαδίκτυο.
Συνάδει όμως ο μοναχικός βίος με όλα αυτά;
π. Νικόδημος: Δεν συνάδει καθόλου. Θα σας πω ένα περιστατικό. Είχα γέροντά μου τον Παΐσιο όπου κοντά του έγινα μοναχός. Όταν πήγα στην Καψάλα, όπου και μένω, δεν υπήρχε τηλέφωνο και το χρειαζόμουν διότι είχα ιδρύσει και το σύλλογο Πολυτέκνων. Έπρεπε να διανύω πολλά χιλιόμετρα από την Καψάλα στις Καρυές για να μπορέσω να κάνω ένα τηλεφώνημα. Γι’ αυτό παρεκάλεσα τον γέροντα Παΐσιο να βάζαμε τηλέφωνο. Η απάντησή του, ήταν: «Ε, όχι τηλέφωνο στην Καψάλα»! Οπότε, μέχρι που κοιμήθηκε δεν υπήρχε τηλέφωνο στην Καψάλα. Μετά, έβαλα εγώ.
Γέροντα, η κρίση όλο και βαθαίνει και οι πιστοί επιζητούν από τον εκκλησιαστικό τους ηγέτη τη φωνή εκείνη που θα τους συνεγείρει. Αισθάνονται όμως ότι δεν την ακούν από τον Ιερώνυμο και νοσταλγούν τον μακαριστό Χριστόδουλο.
π. Νικόδημος: Ο Χριστόδουλος ήταν τέκνο του Καλλινίκου τότε Μητροπολίτη Πειραιώς, της «Χρυσοπηγής» . Ήταν διαβεβλημένος όμως και αυτός και ο γέροντάς του.
Με ξαφνιάζετε! Σε ποιο επίπεδο, σε ηθικό;
π. Νικόδημος: Και σε ηθικό.
Μα, ο κόσμος τον είχε αγαπήσει τόσο πολύ και με όσα έλεγε και όσα κυρίως έκανε υπέρ των πιστών και της Ορθοδοξίας.
π. Νικόδημος: Και τον γέρο της Δημοκρατίας επίσης, είχανε αγαπήσει. Όμως, ο Χριστόδουλος πήγε στον πάπα! Κανείς ορθόδοξος από το σχίσμα και μετά δεν πήγε στον πάπα της Ρώμης. Ο πρώτος ο οποίος ετόλμησε, ως τολμητίας όντως, ήταν ο Χριστόδουλος. Παρά το ότι η Σύνοδος είχε αποφανθεί να μην πάει στον πάπα, ο Χριστόδουλος την ηγνόησε κι επήγε το 2001. Και μετά, έφερε τον πάπα εδώ στην Αθήνα. Πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτός που ήτο εναντίον του παπισμού ήτο ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και του οποίου ο πρώτος ναός έγινε στην Ελλάδα, στα Κάτω Πατήσια, μετά από ιδέα του ευλαβούς ιερέος Δημητρίου Αγγελάκη. Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ενώ κάθε χρόνο πήγαινε και έκανε λειτουργία στον εκεί ναό, από τον καιρό που επήγε στον πάπα δεν ξαναπήγε στον ναό του Αγίου Μάρκου Ευγενικού να λειτουργήσει.
Γιατί δεν επήγε; Εμολύνθη; Είχε τύψεις συνειδήσεως;
π. Νικόδημος: Ο άγιος Μάρκος λίγο πριν κοιμηθεί άφησε εντολή «ούτε στην κηδεία μου ούτε στα μνημόσυνά μου θα πατήσει οποιοσδήποτε υπέγραψε την ένωση με τους καθολικούς». Και ιδού πώς και γιατί συνέβησαν όσα συνέβησαν στον Χριστόδουλο. Τα αποκαλύπτει ο ίδιος ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός σε ένα από τα σύγχρονα θαύματά του που αναφέρονται στο βιβλίο του κ. Κεφαλόπουλου. Συγκεκριμένα αναφέρεται στο τελευταίο θαύμα του αγίου Μάρκου, ο οποίος «αποκαλύπτει εις τον πατέρα Δημήτριον Αγγελάκη την ασθένειαν και τον θάνατον του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. Ευρισκόμεθα εις το έτος 2007. Ό Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε επισκεφθεί τον Πάπα Ρώμης, και όπου πήγαινε ο πατήρ Δημήτριος, του έλεγαν! «Τι θα γίνει τώρα που ο Αρχιεπίσκοπος πήγε εις τον Πάπα;».
Ό π. Δημήτριος εστενοχωρείτο, δεδομένου ότι ο Αρχιεπίσκοπος, ενώ τα πρώτα χρόνια (1997-2001) κάθε χρόνον (19 Ιανουαρίου) ήρχετο εις την Πανήγυριν του Ναού, μετά το 2001 πού ήλθεν ό Πάπας εις Αθήνας, δεν ήλθεν νά λειτουργήσει. Ό π. Δημήτριος συνεχίζει να στενοχωρείται. Την 5ην Ιουνίου 2007, ώραν 5.30 μ.μ., προσευχήθηκε μπροστά στην εικόνα του Αγίου Μάρκου, λέγοντας, «"Άγιε μου Μάρκε, τί θα γίνει με αυτήν την κατάσταση;».
Την νύκτα της Τρίτης προς Τετάρτην (5-6 Ιουνίου) και ώραν 2.30 πρωινήν, καθ' ύπνον βλέπει τον Άγιον Μάρκον, και του λέγει: «Αυτήν την εβδομάδα ό Αρχιεπίσκοπος θα μπει στο Νοσοκομείον και δεν θα βγει». Την πρωΐαν της άλλης ημέρας (Τετάρτη) το ανακοινώνει στους επιτρόπους και τούς ίεροψάλτας του Ναού, αλλά «δεν γίνεται αυτό», του απήντησαν, δεδομένου ότι εκείνες τις ημέρες ευρίσκετο εις Βέροιαν εορτάζοντας τα Παύλεια, ομιλώντας σε όλες τις πόλεις της Μακεδονίας. Ο π. Δημήτριος το ανέφερε και την Πέμπτην 7ην και Παραϊσκευήν 8ην Ιουνίου πάλι, για να του δώσουν την ιδίαν απάντησιν οι επίτροποι και οι ψάλτες, όμως περί ώραν 11.30 εξεδόθη έκτακτον ανακοινωθέν ότι ό Αρχιεπίσκοπος εισήλθεν εκτάκτως εις το νοσοκομείον και δεν εξήλθεν υγιής μέχρι της τελευτής του τη ν 28ην/ Ιανουαρίου 2008».
Πώς το ερμηνεύετε αυτό γέροντα;
π. Νικόδημος: Πρόκειται περί αποκαλύψεως του αγίου Μάρκου, είναι σαφές. Έχω να σας πω επίσης το εξής: από τον καιρό που ο Χριστόδουλος επήγε ως επίσκοπος στον Βόλο δεν ησχολείτο με την επισκοπή του Βόλου παρά άρχιζε να πηγαίνει σε όλες τις εορτές που εορτάζουν οι επίσκοποι και κάνουν συλλείτουργα κι έκανε «κόμμα», έκανε διπλωματία!
Συγγνώμη, όλους αυτούς τους αγώνες που έκανε υπέρ της Ορθοδοξίας, με το λάβαρο που σήκωσε και ξεσήκωσε τους πιστούς για την μη αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες…
π. Νικόδημος: Εντάξει, έκανε και κάτι, δεν είπαμε ότι δεν έκανε και τίποτε ο Χριστόδουλος, αλλά μιλούσε πλανεμένα. Όπως και ο Ιερώνυμος το ίδιο, ο οποίος σημειωτέον ήταν αντίπαλος του Χριστόδουλου. Να σας θυμίσω ότι η εκλογή Χριστοδούλου στην Αρχιεπισκοπή έγινε κατόπιν … διπλωματίας μεγάλης. Ενώ μπαίνουν μέσα στις 9.00 και κάνουν ψηφοφορίες, κανονικά μέχρι τις 11.00-12.00 τελειώνουν. Επί Χριστοδούλου όμως, μπήκαν μέσα στις 4.00 το απόγευμα διότι είχαν …πέσει τα τηλέφωνα και απ’ έξω-μέσα, με τα τηλέφωνα είχε γίνει χαμός. Είχαν γίνει συναλλαγές, διότι τρεις φορές είχε βάλει υποψηφιότητα ο Θεσσαλονίκης, είχε βάλει ο Αναστάσιος, ο σημερινός Αλβανίας, ο Περιστερίου, ο Δημήτριος που ήταν στην Αμερική αλλά και ο Ιερώνυμος ως Θηβών. Τα μαγειρεύανε «θα μου δώσεις εσύ τις ψήφους», «θα μου δώσεις εσύ τις ψήφους» και τελικώς βγήκε ο Χριστόδουλος στις 4.00 το απόγευμα.
Μαγειρείο λοιπόν;
π. Νικόδημος: Και αφού έγινε αρχιεπίσκοπος, είχε μεν λόγο ο Χριστόδουλος αλλά δεν ήξερε πολλά θεολογικά, δεν ήξερε γράμματα.
Ποιος δεν ήξερε γράμματα, ο Χριστόδουλος; Τι λέτε τώρα;
π. Νικόδημος: Ήξερε για σας, δεν ήξερε για μας όμως. Εγώ που ήξερα να τον κρίνω, σας το λέω: δεν ήξερε γράμματα. Ήταν άνθρωπος της επιφανείας, λογάς.
Αναφερθήκατε προηγουμένως και στον νυν Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ότι μιλά πλανεμένα.
π. Νικόδημος: Όπως και ο Χριστόδουλος, έτσι και ο Ιερώνυμος επήγε στους Αρμενίους, στους μονοφυσίτες, των οποίων ο επικεφαλής έχει καταργήσει τη Σύνοδο, όπως και ο πάπας. Κι εκεί, όπως και στο Βατικανό υπάρχουν ομοφυλόφιλοι, ο δε πάπας τούς υποστηρίζει. Ο Ιερώνυμος επίσης, κάλεσε τον Αγγλικανό «αρχιεπίσκοπο» Καντέρμπουρυ που είναι ομοφυλόφιλος, στεφανώνει ομοφυλόφιλους και χειροτονεί ως «ιερείς» λεσβίες! Αυτόν τον άνθρωπο τον έφερε ο δικός μας αρχιεπίσκοπος και λειτούργησε στον Άγιο Δημήτριο Μπραχαμίου!
Ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Τσίπρας τι αισθήματα σας δημιουργούν; Θεωρείτε ότι ενεργούν εν Θεώ;
π. Νικόδημος: Είναι ανύπαρκτα όντα. Θα σας πω κάτι φιλοσοφικό που θα σου δώσει απάντηση. Ο Πλάτων λέει ότι έχουμε το καλό και το κακό. Το καλό είναι το ον, το φως, το υπάρχον. Το κακό είναι η απουσία του καλού, δηλαδή το μη ον, το μη υπάρχον, η απουσία του φωτός. Ένα κεράκι αμέσως υπερνικά το σκότος. Αυτοί είναι… διαόλοι. Δεν χρησιμοποιώ τη λέξη αυτή, συγχωρείστε με, αλλά θέλω να σας πω ότι δεν πιστεύουν τίποτε. Μασόνοι. Υπάρχει κανείς απ’ αυτούς που να μην είναι μασόνος;
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ιδρυτής της «Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων των Πολυτέκνων» (Π.Ε.ΦΙ.Π) στα τέλη της δεκαετίας του 1960, ο πατήρ Νικόδημος έχει δώσει όλη του την ψυχή στην πολύτεκνη οικογένεια. Είναι δε και δ/ντής σύνταξης του τριμηνιαίου περιοδικού «Ελληνορθόδοξη Πολύτεκνη Οικογένεια». Σήμερα όμως στα 2014 και με την κρίση των μνημονίων να σοβεί, το έθνος των Ελλήνων συρρικνώνεται με ταχύτατο ρυθμό. Ο ίδιος ο γέροντας, λέει: «Χωρίς να το θέλω είμαι δημογράφος, ασχολούμαι με τη δημογραφικό πρόβλημα στην Ελλάδα. Για να υπάρχει δημογραφική ισορροπία πρέπει να γεννά κάθε γυναίκα σε όλη της τη ζωή από 16-45 ετών περίπου 2,1 παιδιά. Σήμερα ο μέσος όρος είναι 0,8! Αυτός ο μέσος όρος δεν πρόκειται ν’ ανέβει. Το 1981 όταν ανέβηκε στην εξουσία ο Ανδρέας Παπανδρέου, οι γεννήσεις ήταν γύρω στο 2,2 παιδιά ανά οικογένεια. Από τότε, οι εκτρώσεις, οι αντισυλλήψεις, το κόψιμο στα επιδόματα των πολυτέκνων και τώρα με την μεγάλη οικονομική κρίση, οι γεννήσεις θα φτάσουν στο μηδέν».
Φοβάστε μήπως η χώρα μας έχει εδαφικές απώλειες;
π. Νικόδημος: Και ο αρχιεπίσκοπος της Κύπρου και ο Αναστασιάδης πάνε να πουλήσουν την Κύπρου μ’ ένα σχέδιο Ανάν χειρότερο από το προηγούμενο. Επίσης, το σκοπιανό το ξεπουλάνε, χαρίζοντας το όνομα τη Μακεδονίας 100%. Τούτοι ‘δω δεν ενδιαφέρονται, δεν ασχολούνται πλέον. Τέλος, πάνε το Αιγαίο να το ουδετεροποιήσουν, κάτι που ήδη ξεκίνησε από τα Ίμια. Όπως κάνανε το Σουέζ και τα Δαρδανέλια διεθνή ύδατα, έτσι πάνε να κάνουν και το Αιγαίο. Πού είναι ο ΟΗΕ και τα ψηφίσματά του; Όλα πάνε οι μασόνοι και τα διαλύουν.
Γιατί η Εκκλησία επιμένει στη δωρεά οργάνων σώματος την ώρα που δεν παίρνουν τα όργανα από νεκρό αλλά από ασθενή προ βρίσκεται σε κώμα;
π. Νικόδημος: Έχουν γίνει συνέδρια κι εδώ και έξω. Δεν υπάρχει εγκεφαλικός θάνατος. Έχει υπάρξει περίπτωση που την ώρα που πήγαν να αποσυνδέσουν από τα μηχανήματα μία κλινικώς νεκρή, ξύπνησε και μάλιστα μετά έζησε 20 χρόνια.
Και η Εκκλησία γιατί συναινεί σε αυτό το έγκλημα;
π. Νικόδημος: Ο Χριστόδουλος το έκανε! Γιατί ήθελε να μπει στην μοντερνοσύνη. Μάλιστα για τον Μεσογαίας που τον λένε μορφωμένο, συνεχίζει το ίδιο πράγμα. Ο Χριστόδουλος τον έκανε πρόεδρο της βιοηθικής και συναινεί στο έγκλημα. Έχουν σκοτώσει κόσμο και κόσμο. Καλά, στην Ευρώπη και στην Αμερική γίνεται χαμός με τις δολοφονίες τέτοιων ανθρώπων, αλλά κι εδώ; Εδώ αντέδρασαν πολλοί και σοβαροί Έλληνες επιστήμονες απέδειξαν ότι πρόκειται περί δολοφονίας.
Αντιτίθεστε λοιπόν…
π. Νικόδημος: Μόνον όταν έχουμε διπλά όργανα μπορούμε να κάνουμε μεταμοσχεύσεις, Μόνο το νεφρό.
Υπάρχουν πολλοί χριστιανοί οι οποίοι για λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως αρνούνται να αποδεχτούν τον ΑΜΚΑ και ενώ η κυβέρνηση τους έχει αποκλείσει από ιατροφαρμακευτική περίθαλψη- σύνταξη, λένε πως η Εκκλησία τους έχει εγκαταλείψει γιατί δεν πιέζει την κυβέρνηση να πάψει την εξόντωσή τους και να προστατέψει τους αντιρρησίες συνειδήσεως.
π. Νικόδημος: Δυστυχώς η Εκκλησία εσιώπησε σ’ αυτό και δεν έδωσε απάντηση. Μάλλον σιωπηρώς, το δέχεται. Και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που πεθαίνουν. Έχουν δώσει τα χρήματά τους στο ελληνικό κράτος και δεν μπορούν να πάρουν σύνταξη ή να έχουν φάρμακα!
Γιατί όμως σιωπά ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και όλοι οι άγιοι πατέρες της Εκκλησίας;
π. Νικόδημος: Εκεί είναι ο Ιερώνυμος, ζήτησέ του συνέντευξη.
Για τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ποια είναι η γνώμη σας;
π. Νικόδημος: Ο Βαρθολομαίος είναι παπικός, έχει πει όλες τις βλακείες του κόσμου και αγωνίζεται να διώξει τους Εσφιγμενίτες από το Άγιον Όρος.
Πού πάει ο χριστιανισμός δηλαδή γέροντα; Θα χαθεί;
π. Νικόδημος: Κι ένας να μείνει, όχι δεν θα χαθεί. 25.000.000 καθάρισε ο Στάλιν. Αλλά μετά το 1992 στη Ρωσία χτίσθηκαν πάνω από 8.000 ναοί.
Τι μήνυμα ελπίδας στέλνετε στους χριστιανούς;
π. Νικόδημος: Μόνο κρατώντας την Ορθοδοξία μας χωρίς αναμίξεις με αιρέσεις έχουμε ελπίδες ως χριστιανοί. Η Ορθοδοξία έχει εσωτερική δύναμη, δεν κινδυνεύει. Οι αδιάφοροι πιστοί κινδυνεύουν.
μοναχος Νικοδημος Μπιλαλης
Μοναχος Νικοδημος Μπιλαλης:
O BAΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΠΙΚΟΣ, ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...
Μας αποκαλυψε οτι εμφανισθηκε ο Αγιος Μαρκος ο Ευγενικος και ειπε:
Αυτήν την εβδομάδα ό Αρχιεπίσκοπος ( Χριστοδουλος) θα μπει στο Νοσοκομείον και δεν θα βγει»
Κοιμηθηκε ο γεροντας Νικοδημος Μπιλαλης, ο αγωνιστης Αγιορειτης μοναχος Νικοδημος Μπιλαλης, με τον οποιο συνδεοταν απο πολλα χρονια ο ιστολογος της Αποτειχισης.
Αγωνιζονταν παντοτε στην πρωτη γραμμη τον καλον αγωνα της Πιστεως και λαμβανε παντοτε θεσι καθετη απεναντι στις Αιρεσεις και στους Αιρετικους Οικουμενιστες και ιδιαιτερα απεναντι στους Γραικολατινους του Φαναριου χωρις να υπολογιζη συνεπειες.
Μιλησαμε προ ημερων τηλεφωνικα και οταν τον καλεσα να σταθη κοντα στον Ορθοδοξοτατο Αγωνα των Αποτειχισμενων, με διαβεβαιωσε οτι μνημονευει ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ και οχι τον Αιρετικο Βαρθολομαιο, οταν λειτουργει ιερευς στο κελι του.
Ειναι δηλαδη συνειδητα Αποτειχισμενος και συμπαρισταται νοερως στον Αγωνα των Αποτειχισμενων.
Στη συνεχεια δημοσιοποιουμε βιντεο στο οποιο αποκαλυπτεται οτι ο αγιος Γεροντας απο χρονια προφητεψε την προσπαθεια των πατριαρχικων του Φαναριου για την αλλαγη του Πασχαλιου.
Το γραμμα αυτο το ανακαλυψε ο ιστολογος της Αποτειχισης (του το παραχωρησε ο ποτε Ορθοδοξος, νυν δε Οικουμενιστης ή Σιγονταροοικουμενιστης Μ.Π.) και το εκανε εκπομπη στο ραδιο εκφρασι της Θεσσαλονικης που προκαλεσε κυριολεκτικα σαλο.
Το εστειλε δε και στον πατερα Νικοδημο ο οποιος και το δημοσιευεσε στον τοτε Ορθοδοξο Τυπο, και οργανωθηκε και η εκδηλωσι την οποια αναρτουμε σε βιντεο.
Ο Θεος, των Αγωνιζομενων για την προδομενη Πιστι Του, ας αναπαυση την ψυχη του.
Και η τελευταία συνέντευξη του μακαριστού αγιορείτου γέροντος π. Νικοδήμου Μπιλάλη είναι πραγματικά συγκλονιστική.
Στις 9 Απριλίου μίλησε στον Μάκη Βραχιολίδη:
Ο άγιος Μάρκος Ευγενικός, διαπρύσιος πολέμιος του παπισμού, λίγο πριν κοιμηθεί άφησε εντολή: «ούτε στην κηδεία μου ούτε στα μνημόσυνά μου θα πατήσει οποιοσδήποτε υπέγραψε την ένωση με τους καθολικούς».
Ο Αγιορείτης μοναχός Νικόδημος Μπιλάλης αποκαλύπτει σε ένα από τα τελευταία σύγχρονα θαύματα του Αγίου Μάρκου Ευγενικού, τους πραγματικούς λόγους του πρόωρου θανάτου του μακαριστού Χριστόδουλου
Επισκέφθηκα τον γέροντα Νικόδημο Μπιλάλη στα γραφεία της «Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων των Πολυτέκνων» (Ακαδημίας 78Δ) της οποίας είναι ιδρυτής, προκειμένου να μου μιλήσει για το σημαντικό έργο της Ένωσης αλλά και για τις περιπέτειες που βιώνει η ελληνική πολύτεκνη οικογένεια, ειδικά στις μέρες μας.
Ωστόσο η κουβέντα αλλού οδήγησε τη συνέντευξη από την οποία βγήκαν… «βόμβες». Αυτή ίσως είναι και η ομορφιά της δημοσιογραφίας. Ο σπουδάσας Θεολογία και Φιλολογία πατήρ Νικόδημος, πολυγραφότατος επίσης, προβαίνει σε μαρτυρίες που προκαλούν σοκ.
Τόσο για τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο όσο και για τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.
Μεγαλύτερο όμως σοκ προκαλούν όσα λέγει για το θάνατο του μακαριστού Χριστόδουλου, τονίζοντας ότι ο αυτός δεν επήλθε από «βαλτό καρκίνο» όπως υποστηρίζεται ευρέως αλλά λόγω του ότι προέβη σε βαθύτατα αιρετική πράξη, πηγαίνοντας στον πάπα της Ρώμης, τον οποίο κατόπιν έφερε στην Αθήνα το 2001 όπου έκαναν και συλλείτουργο!
Ο θαρραλέος στον λόγο του γέροντας Νικόδημος μιλάει και για τους μεγάλους κινδύνους που συνεπάγονται για τη χώρα μας οι επικίνδυνοι χειρισμοί των πολιτικών μας ηγετών.
Πατέρα Νικόδημε, είσθε αγιορείτης, ωστόσο στο Άγιον Όρος έχει εισβάλει η τεχνολογία.
π. Νικόδημος: Είμαι επί 45 χρόνια στο Άγιον Όρος και σε ό,τι με αφορά, αν θέλετε το πιστεύετε, δεν έχω ραδιόφωνο. Κι’ αυτό γιατί θεωρώ το ραδιόφωνο παράβαση του άβατου του Αγίου Όρους με τις γυναικείες φωνές. Εφόσον ακούω γυναικεία φωνή, δεν υπάρχει μοναστική ζωή.
Το ίδιο και περισσότερο με το internet το οποίο έχει και οθόνη και τη γυναίκα την βλέπει μπροστά του ο χρήστης.
π. Νικόδημος: Ηλεκτρικό δεν υπάρχει. Τώρα όμως με το internet , δυστυχώς οι μονές τα έχουν όλα. Και κινητά και διαδίκτυο.
Συνάδει όμως ο μοναχικός βίος με όλα αυτά;
π. Νικόδημος: Δεν συνάδει καθόλου. Θα σας πω ένα περιστατικό. Είχα γέροντά μου τον Παΐσιο όπου κοντά του έγινα μοναχός. Όταν πήγα στην Καψάλα, όπου και μένω, δεν υπήρχε τηλέφωνο και το χρειαζόμουν διότι είχα ιδρύσει και το σύλλογο Πολυτέκνων. Έπρεπε να διανύω πολλά χιλιόμετρα από την Καψάλα στις Καρυές για να μπορέσω να κάνω ένα τηλεφώνημα. Γι’ αυτό παρεκάλεσα τον γέροντα Παΐσιο να βάζαμε τηλέφωνο. Η απάντησή του, ήταν: «Ε, όχι τηλέφωνο στην Καψάλα»! Οπότε, μέχρι που κοιμήθηκε δεν υπήρχε τηλέφωνο στην Καψάλα. Μετά, έβαλα εγώ.
Γέροντα, η κρίση όλο και βαθαίνει και οι πιστοί επιζητούν από τον εκκλησιαστικό τους ηγέτη τη φωνή εκείνη που θα τους συνεγείρει. Αισθάνονται όμως ότι δεν την ακούν από τον Ιερώνυμο και νοσταλγούν τον μακαριστό Χριστόδουλο.
π. Νικόδημος: Ο Χριστόδουλος ήταν τέκνο του Καλλινίκου τότε Μητροπολίτη Πειραιώς, της «Χρυσοπηγής» . Ήταν διαβεβλημένος όμως και αυτός και ο γέροντάς του.
Με ξαφνιάζετε! Σε ποιο επίπεδο, σε ηθικό;
π. Νικόδημος: Και σε ηθικό.
Μα, ο κόσμος τον είχε αγαπήσει τόσο πολύ και με όσα έλεγε και όσα κυρίως έκανε υπέρ των πιστών και της Ορθοδοξίας.
π. Νικόδημος: Και τον γέρο της Δημοκρατίας επίσης, είχανε αγαπήσει. Όμως, ο Χριστόδουλος πήγε στον πάπα! Κανείς ορθόδοξος από το σχίσμα και μετά δεν πήγε στον πάπα της Ρώμης. Ο πρώτος ο οποίος ετόλμησε, ως τολμητίας όντως, ήταν ο Χριστόδουλος. Παρά το ότι η Σύνοδος είχε αποφανθεί να μην πάει στον πάπα, ο Χριστόδουλος την ηγνόησε κι επήγε το 2001. Και μετά, έφερε τον πάπα εδώ στην Αθήνα. Πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτός που ήτο εναντίον του παπισμού ήτο ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και του οποίου ο πρώτος ναός έγινε στην Ελλάδα, στα Κάτω Πατήσια, μετά από ιδέα του ευλαβούς ιερέος Δημητρίου Αγγελάκη. Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ενώ κάθε χρόνο πήγαινε και έκανε λειτουργία στον εκεί ναό, από τον καιρό που επήγε στον πάπα δεν ξαναπήγε στον ναό του Αγίου Μάρκου Ευγενικού να λειτουργήσει.
Γιατί δεν επήγε; Εμολύνθη; Είχε τύψεις συνειδήσεως;
π. Νικόδημος: Ο άγιος Μάρκος λίγο πριν κοιμηθεί άφησε εντολή «ούτε στην κηδεία μου ούτε στα μνημόσυνά μου θα πατήσει οποιοσδήποτε υπέγραψε την ένωση με τους καθολικούς». Και ιδού πώς και γιατί συνέβησαν όσα συνέβησαν στον Χριστόδουλο. Τα αποκαλύπτει ο ίδιος ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός σε ένα από τα σύγχρονα θαύματά του που αναφέρονται στο βιβλίο του κ. Κεφαλόπουλου. Συγκεκριμένα αναφέρεται στο τελευταίο θαύμα του αγίου Μάρκου, ο οποίος «αποκαλύπτει εις τον πατέρα Δημήτριον Αγγελάκη την ασθένειαν και τον θάνατον του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. Ευρισκόμεθα εις το έτος 2007. Ό Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε επισκεφθεί τον Πάπα Ρώμης, και όπου πήγαινε ο πατήρ Δημήτριος, του έλεγαν! «Τι θα γίνει τώρα που ο Αρχιεπίσκοπος πήγε εις τον Πάπα;».
Ό π. Δημήτριος εστενοχωρείτο, δεδομένου ότι ο Αρχιεπίσκοπος, ενώ τα πρώτα χρόνια (1997-2001) κάθε χρόνον (19 Ιανουαρίου) ήρχετο εις την Πανήγυριν του Ναού, μετά το 2001 πού ήλθεν ό Πάπας εις Αθήνας, δεν ήλθεν νά λειτουργήσει. Ό π. Δημήτριος συνεχίζει να στενοχωρείται. Την 5ην Ιουνίου 2007, ώραν 5.30 μ.μ., προσευχήθηκε μπροστά στην εικόνα του Αγίου Μάρκου, λέγοντας, «"Άγιε μου Μάρκε, τί θα γίνει με αυτήν την κατάσταση;».
Την νύκτα της Τρίτης προς Τετάρτην (5-6 Ιουνίου) και ώραν 2.30 πρωινήν, καθ' ύπνον βλέπει τον Άγιον Μάρκον, και του λέγει: «Αυτήν την εβδομάδα ό Αρχιεπίσκοπος θα μπει στο Νοσοκομείον και δεν θα βγει». Την πρωΐαν της άλλης ημέρας (Τετάρτη) το ανακοινώνει στους επιτρόπους και τούς ίεροψάλτας του Ναού, αλλά «δεν γίνεται αυτό», του απήντησαν, δεδομένου ότι εκείνες τις ημέρες ευρίσκετο εις Βέροιαν εορτάζοντας τα Παύλεια, ομιλώντας σε όλες τις πόλεις της Μακεδονίας. Ο π. Δημήτριος το ανέφερε και την Πέμπτην 7ην και Παραϊσκευήν 8ην Ιουνίου πάλι, για να του δώσουν την ιδίαν απάντησιν οι επίτροποι και οι ψάλτες, όμως περί ώραν 11.30 εξεδόθη έκτακτον ανακοινωθέν ότι ό Αρχιεπίσκοπος εισήλθεν εκτάκτως εις το νοσοκομείον και δεν εξήλθεν υγιής μέχρι της τελευτής του τη ν 28ην/ Ιανουαρίου 2008».
Πώς το ερμηνεύετε αυτό γέροντα;
π. Νικόδημος: Πρόκειται περί αποκαλύψεως του αγίου Μάρκου, είναι σαφές. Έχω να σας πω επίσης το εξής: από τον καιρό που ο Χριστόδουλος επήγε ως επίσκοπος στον Βόλο δεν ησχολείτο με την επισκοπή του Βόλου παρά άρχιζε να πηγαίνει σε όλες τις εορτές που εορτάζουν οι επίσκοποι και κάνουν συλλείτουργα κι έκανε «κόμμα», έκανε διπλωματία!
Συγγνώμη, όλους αυτούς τους αγώνες που έκανε υπέρ της Ορθοδοξίας, με το λάβαρο που σήκωσε και ξεσήκωσε τους πιστούς για την μη αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες…
π. Νικόδημος: Εντάξει, έκανε και κάτι, δεν είπαμε ότι δεν έκανε και τίποτε ο Χριστόδουλος, αλλά μιλούσε πλανεμένα. Όπως και ο Ιερώνυμος το ίδιο, ο οποίος σημειωτέον ήταν αντίπαλος του Χριστόδουλου. Να σας θυμίσω ότι η εκλογή Χριστοδούλου στην Αρχιεπισκοπή έγινε κατόπιν … διπλωματίας μεγάλης. Ενώ μπαίνουν μέσα στις 9.00 και κάνουν ψηφοφορίες, κανονικά μέχρι τις 11.00-12.00 τελειώνουν. Επί Χριστοδούλου όμως, μπήκαν μέσα στις 4.00 το απόγευμα διότι είχαν …πέσει τα τηλέφωνα και απ’ έξω-μέσα, με τα τηλέφωνα είχε γίνει χαμός. Είχαν γίνει συναλλαγές, διότι τρεις φορές είχε βάλει υποψηφιότητα ο Θεσσαλονίκης, είχε βάλει ο Αναστάσιος, ο σημερινός Αλβανίας, ο Περιστερίου, ο Δημήτριος που ήταν στην Αμερική αλλά και ο Ιερώνυμος ως Θηβών. Τα μαγειρεύανε «θα μου δώσεις εσύ τις ψήφους», «θα μου δώσεις εσύ τις ψήφους» και τελικώς βγήκε ο Χριστόδουλος στις 4.00 το απόγευμα.
Μαγειρείο λοιπόν;
π. Νικόδημος: Και αφού έγινε αρχιεπίσκοπος, είχε μεν λόγο ο Χριστόδουλος αλλά δεν ήξερε πολλά θεολογικά, δεν ήξερε γράμματα.
Ποιος δεν ήξερε γράμματα, ο Χριστόδουλος; Τι λέτε τώρα;
π. Νικόδημος: Ήξερε για σας, δεν ήξερε για μας όμως. Εγώ που ήξερα να τον κρίνω, σας το λέω: δεν ήξερε γράμματα. Ήταν άνθρωπος της επιφανείας, λογάς.
Αναφερθήκατε προηγουμένως και στον νυν Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ότι μιλά πλανεμένα.
π. Νικόδημος: Όπως και ο Χριστόδουλος, έτσι και ο Ιερώνυμος επήγε στους Αρμενίους, στους μονοφυσίτες, των οποίων ο επικεφαλής έχει καταργήσει τη Σύνοδο, όπως και ο πάπας. Κι εκεί, όπως και στο Βατικανό υπάρχουν ομοφυλόφιλοι, ο δε πάπας τούς υποστηρίζει. Ο Ιερώνυμος επίσης, κάλεσε τον Αγγλικανό «αρχιεπίσκοπο» Καντέρμπουρυ που είναι ομοφυλόφιλος, στεφανώνει ομοφυλόφιλους και χειροτονεί ως «ιερείς» λεσβίες! Αυτόν τον άνθρωπο τον έφερε ο δικός μας αρχιεπίσκοπος και λειτούργησε στον Άγιο Δημήτριο Μπραχαμίου!
Ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Τσίπρας τι αισθήματα σας δημιουργούν; Θεωρείτε ότι ενεργούν εν Θεώ;
π. Νικόδημος: Είναι ανύπαρκτα όντα. Θα σας πω κάτι φιλοσοφικό που θα σου δώσει απάντηση. Ο Πλάτων λέει ότι έχουμε το καλό και το κακό. Το καλό είναι το ον, το φως, το υπάρχον. Το κακό είναι η απουσία του καλού, δηλαδή το μη ον, το μη υπάρχον, η απουσία του φωτός. Ένα κεράκι αμέσως υπερνικά το σκότος. Αυτοί είναι… διαόλοι. Δεν χρησιμοποιώ τη λέξη αυτή, συγχωρείστε με, αλλά θέλω να σας πω ότι δεν πιστεύουν τίποτε. Μασόνοι. Υπάρχει κανείς απ’ αυτούς που να μην είναι μασόνος;
ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ιδρυτής της «Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων των Πολυτέκνων» (Π.Ε.ΦΙ.Π) στα τέλη της δεκαετίας του 1960, ο πατήρ Νικόδημος έχει δώσει όλη του την ψυχή στην πολύτεκνη οικογένεια. Είναι δε και δ/ντής σύνταξης του τριμηνιαίου περιοδικού «Ελληνορθόδοξη Πολύτεκνη Οικογένεια». Σήμερα όμως στα 2014 και με την κρίση των μνημονίων να σοβεί, το έθνος των Ελλήνων συρρικνώνεται με ταχύτατο ρυθμό. Ο ίδιος ο γέροντας, λέει: «Χωρίς να το θέλω είμαι δημογράφος, ασχολούμαι με τη δημογραφικό πρόβλημα στην Ελλάδα. Για να υπάρχει δημογραφική ισορροπία πρέπει να γεννά κάθε γυναίκα σε όλη της τη ζωή από 16-45 ετών περίπου 2,1 παιδιά. Σήμερα ο μέσος όρος είναι 0,8! Αυτός ο μέσος όρος δεν πρόκειται ν’ ανέβει. Το 1981 όταν ανέβηκε στην εξουσία ο Ανδρέας Παπανδρέου, οι γεννήσεις ήταν γύρω στο 2,2 παιδιά ανά οικογένεια. Από τότε, οι εκτρώσεις, οι αντισυλλήψεις, το κόψιμο στα επιδόματα των πολυτέκνων και τώρα με την μεγάλη οικονομική κρίση, οι γεννήσεις θα φτάσουν στο μηδέν».
Φοβάστε μήπως η χώρα μας έχει εδαφικές απώλειες;
π. Νικόδημος: Και ο αρχιεπίσκοπος της Κύπρου και ο Αναστασιάδης πάνε να πουλήσουν την Κύπρου μ’ ένα σχέδιο Ανάν χειρότερο από το προηγούμενο. Επίσης, το σκοπιανό το ξεπουλάνε, χαρίζοντας το όνομα τη Μακεδονίας 100%. Τούτοι ‘δω δεν ενδιαφέρονται, δεν ασχολούνται πλέον. Τέλος, πάνε το Αιγαίο να το ουδετεροποιήσουν, κάτι που ήδη ξεκίνησε από τα Ίμια. Όπως κάνανε το Σουέζ και τα Δαρδανέλια διεθνή ύδατα, έτσι πάνε να κάνουν και το Αιγαίο. Πού είναι ο ΟΗΕ και τα ψηφίσματά του; Όλα πάνε οι μασόνοι και τα διαλύουν.
Γιατί η Εκκλησία επιμένει στη δωρεά οργάνων σώματος την ώρα που δεν παίρνουν τα όργανα από νεκρό αλλά από ασθενή προ βρίσκεται σε κώμα;
π. Νικόδημος: Έχουν γίνει συνέδρια κι εδώ και έξω. Δεν υπάρχει εγκεφαλικός θάνατος. Έχει υπάρξει περίπτωση που την ώρα που πήγαν να αποσυνδέσουν από τα μηχανήματα μία κλινικώς νεκρή, ξύπνησε και μάλιστα μετά έζησε 20 χρόνια.
Και η Εκκλησία γιατί συναινεί σε αυτό το έγκλημα;
π. Νικόδημος: Ο Χριστόδουλος το έκανε! Γιατί ήθελε να μπει στην μοντερνοσύνη. Μάλιστα για τον Μεσογαίας που τον λένε μορφωμένο, συνεχίζει το ίδιο πράγμα. Ο Χριστόδουλος τον έκανε πρόεδρο της βιοηθικής και συναινεί στο έγκλημα. Έχουν σκοτώσει κόσμο και κόσμο. Καλά, στην Ευρώπη και στην Αμερική γίνεται χαμός με τις δολοφονίες τέτοιων ανθρώπων, αλλά κι εδώ; Εδώ αντέδρασαν πολλοί και σοβαροί Έλληνες επιστήμονες απέδειξαν ότι πρόκειται περί δολοφονίας.
Αντιτίθεστε λοιπόν…
π. Νικόδημος: Μόνον όταν έχουμε διπλά όργανα μπορούμε να κάνουμε μεταμοσχεύσεις, Μόνο το νεφρό.
Υπάρχουν πολλοί χριστιανοί οι οποίοι για λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως αρνούνται να αποδεχτούν τον ΑΜΚΑ και ενώ η κυβέρνηση τους έχει αποκλείσει από ιατροφαρμακευτική περίθαλψη- σύνταξη, λένε πως η Εκκλησία τους έχει εγκαταλείψει γιατί δεν πιέζει την κυβέρνηση να πάψει την εξόντωσή τους και να προστατέψει τους αντιρρησίες συνειδήσεως.
π. Νικόδημος: Δυστυχώς η Εκκλησία εσιώπησε σ’ αυτό και δεν έδωσε απάντηση. Μάλλον σιωπηρώς, το δέχεται. Και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που πεθαίνουν. Έχουν δώσει τα χρήματά τους στο ελληνικό κράτος και δεν μπορούν να πάρουν σύνταξη ή να έχουν φάρμακα!
Γιατί όμως σιωπά ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και όλοι οι άγιοι πατέρες της Εκκλησίας;
π. Νικόδημος: Εκεί είναι ο Ιερώνυμος, ζήτησέ του συνέντευξη.
Για τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ποια είναι η γνώμη σας;
π. Νικόδημος: Ο Βαρθολομαίος είναι παπικός, έχει πει όλες τις βλακείες του κόσμου και αγωνίζεται να διώξει τους Εσφιγμενίτες από το Άγιον Όρος.
Πού πάει ο χριστιανισμός δηλαδή γέροντα; Θα χαθεί;
π. Νικόδημος: Κι ένας να μείνει, όχι δεν θα χαθεί. 25.000.000 καθάρισε ο Στάλιν. Αλλά μετά το 1992 στη Ρωσία χτίσθηκαν πάνω από 8.000 ναοί.
Τι μήνυμα ελπίδας στέλνετε στους χριστιανούς;
π. Νικόδημος: Μόνο κρατώντας την Ορθοδοξία μας χωρίς αναμίξεις με αιρέσεις έχουμε ελπίδες ως χριστιανοί. Η Ορθοδοξία έχει εσωτερική δύναμη, δεν κινδυνεύει. Οι αδιάφοροι πιστοί κινδυνεύουν.
Πού θα ταφή ο γέροντας Νικόδημος μήπως γνωρίζετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχως απο οτι πληροφορηθηκα απο την μονη Παντοκρατορος οπου ανηκε το κελι του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ιδιος ουδεποτε εκκλησιαστηκε σε ναο οπου μνημονευονταν ο Βαρθολομαιος, ουτε ποτε στο Πρωτατο και οπως μου ειπε στο τελευταιο τηλεφωνημα τους τα εψαλε εκει στην Κοινοτητα οταν περνουσε απο τα γραφεια τους και τους ελεγε εγω μνημονευω ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ.
Δεν γνωριζω αν κανονισε τα της ταφης του αν θα τον εψαλαν την νεκρωσιμο οι Οικουμενιστες μοναχοι της Παντοκρατορος, δεν ξερω αν προνοησε γι αυτο και εγω δεν το σκεφτηκα να τον ρωτησω γιατι αυτος απαντουσε σε ολα.
Ξερω αυτο που μου ειπε οτι δεν μνημονευει στο κελι του Βαρθολομαιο και μνημονευει ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ και ειναι ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ.
Ηταν αρκετα ιδιομορφος ηξερε γραμματα και ηταν συντηρητικοτατος αυτο το γνωριζουν και οι πετρες και αποδεικνυεται απο ολα τα κειμενα του.
Περι μη μνημονευσεως επισκοπου το λεγει και στο βιντεο που δημοσιευω στην αρχη ακουστε το.
Ηταν συνεπης στις πραξεις και στα λογια του και πιστευω οτι, και του τοπα και γελουσε - οτι και αλλες αρετες αν δεν ειχε - γιατι διεβλεπα μια μορφη υπεροψιας να ειχε καποιες στιγμες - θα σωζονταν και μονον για την αγαπη που εδειχνε ολα τα χρονια προς τους πολυτεκνους και ξεκαρδιζονταν στα γελια.
Εμεινε κενο δυσαναπληρωτο, ποιος θα αναλαβη πλεον το τρομερο κενο που δημιουργηθηκε με την ΠΕΦΙΠ;
Δεν ηταν σαν τον προχθες αποβιωσαντα Μωυση που ηταν με ολους και με ολα.
Και με τους Μοιχεπιβατες και με τους Οικουμενιστες τοπαιζε σε ολα τα ταμπλω.
Δε ειδαμε ποτε την υπογραφη του κατω απο ενα κειμενο διαμαρτυριας αλλα ηξερε μονο να λεγη ωρααιολογιες.
Και τι κερδισε που ελαβε το σηκοτι καποιου κακομοιρη και εζησε ακομα λιγα χρονακια;
Ιδου ηρθε και παλι ο θανατος.
Μακαρι να μετανοιωσε για το εγκλημα του και για την συνεισφορα του στα εκατονταδες εγκληματα που συνεχιζουν να γινονται καθημερινα με την ψηφισι του νομου και για την προπαγανδα που εκαμνε υπερ των κανιβαλλικων μεταμοσχευσεων.
Οταν τον συναντησα στην μονη Γουμενισσας και του συστηθηκα και ζητησα να βγουμε μαζι μια φωτογραφια αρνηθηκε και ειπε με τον Τσ. δεν θελω φωτογραφια...ως φαινεται ινα μη μιανθη.
Ο Θεος να τον λυπηθη ευχομαι και αν τον συγχωρηση.
ΤΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΛΙ ΡΕ;;; ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ!!! ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕ ΣΕ ΘΕΙΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΟΠΟΥ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΤΑΙ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΩΣΤΟ:
http://www.agnikolaos.gr/videos/285-o-p-nikodimos-bilalis-omilise-ston-nao-mas-sti-th-leitourgia-tis-kyriakis-ton-vaion-13-4-2014
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΩΥΣΗ!!! ΚΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΥΣ, ΑΛΗΤΑΡΑ!!!
Ειπα να μην αναρτησω το παραπανω σχολιο του αναγωγου αυτου Οικουμενιστου τον Βαρθολομαιογατο και γι αυτο του εδωσα του αγενεστατου αυτου Οικουμενιστη την πιο κατω απαντησι.
ΔιαγραφήΑλλα για να δητε το ποιον του Οικουμενιστου και ολων των παρομοιων Οικουμενιστων το αναρτω για να φανη η Σατανικη λυσσα τους εναντιον των Αποτειχισμενων οποιοι και αν ειναι αυτοι.
Ο πατηρ Νικοδημος Μπιλαλης ηταν βερος Αποτειχισμενος και γι αυτο δεν υπαρχει καμμια αμφιβολια.
Εμπρος ας βγουν και αλλοι να το πουν οσοι συνομιλουσαν μαζι του το τελευταιο χρονικο διαστημα.
Ας βγουν και εκεινοι που ισχυριζονται τα αντιθετα με στοιχεια ομως γιατι ειναι Οικουμενιστες και ολοι οι Οικουμενιστες ειναι Ψευτες και Θρασυδειλοι και Ανεντιμοι.
Δημοσιευσα και τις πιο κατω νεες μαρτυριες επισκεπτων μας που βεβαιωνουν οτι ο Γεροντας Νικοδημος ηταν ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ και αν τον εθαψαν ..πατριαρχικα εκαναν πολυ μεγαλο λαθος οι Οικουμενιστες καλογηροι της Παντοκρατορος που τον εθαψαν .
Δεν ανηκε σε αυτους οπως δεν ανηκουμε και εμεις οι Αποτειχισμενοι.
Και εγω δηλωσα στην Αποτειχισι μου που απηυθυνα με τολμη και θαρρος στον μητροπολιτη Κασσανδερειας Νικοδημο οτι δεν επιθυμω καμμια κηδεια απο τους Οικουμενιστες Αιρετικους και επιθυμω να ταφω απο τον φτωχο ιερομοναχο πατερα Ευθυμιο Τρικαμηνα και απο κανεναν αλλο.
Εχουμε και φιλους κληρικους αλλα επειδη μνημονευουν Αιρετικους και συμπλεουν και κοινωνουν και δεν διαμαρτυρονται ΚΑΘΟΛΟΥ κατ' αυτων των σημερινων Αιρετικων δεν επιθυμουμε ουτε το καλημερα τους ουτε το καληνυχτα τους ουτε στη ζωη αυτη, ουτε και μετα θανατον.
Μιμουμενοι τον Ατλαντα της Ορθοδοξιας Αγιο Μαρκο τον Ευγενικο, τον σωτηρα του Γενους των Ελληνων γιατι χωρις αυτον σημερα θα ειχαμε ολοι μας Λατινισει και μαζι ολο το Γενος μας, οτι δεν θελουμε Ουτε τα μνημοσυνα τους ουτε τα κολυβα τους, ουτε καμμια ευχη και καμμια προσευχη τους και κανενα κομποσχοινι τους.
ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΙΠΟΤΑ.
Ουτε εν ζωη, ουτε και μετα θανατον.
Οσον αφορα τον Μωυση τον μεγαλοαββα δεν εχω να πω τιποτα αλλο παρα μονο την Αληθεια.
Και η Αληθεια τσακιζει κια κοκκαλα.
Ο Μωυσης ηταν και με τους Οικουμενιστας και με τους Μοιχεπιβατες.
Και με καθε καρυδιας καρυδι.
Τα εργα μας μας ακολουθουν πανττοτε αγαπητοι αδελφοι.
Καθημερινα δινουμε εξετασεις.
Και ολα καταγραφονται και μας ακολουθουν και μετα θανατον.
Ο Θεος αν τα συγχωρηση ολα αυτα ειναι δικαιωμα Του εμεις δεν θα τον ελεγξουμε γι αυτο, δεν θα μπουμε στα χωραφια Του.
ΕΚΕΙΝΟΣ βλεπει τα βαθεα των ανθρωπων και ουδεις αλλος τα βλεπει, ουτε αγγελος, ουτε ανθρωπος.
ΕΚΕΙΝΟΣ συγχωρει μονο και ΕΚΕΙΝΟΣ καταδικαζει μονο.
Εμεις οι ανθρωποι επαινουμε ή καταδικαζουμε κατ' οψιν, οσα ακουμε και οσα βλεπουμε και δεν συμφωνουν με την θελησι του Θεου.
Και κατι ακομα.
ΔιαγραφήΟ ανωνυμος αυτος υβριστης μας εμφανιζει καποιο κωδικα βιντεο.
Μπορει καποιος να το αναρτηση για να το δουμε;
Εγω δεν μπορω να το αναρτησω αφου δεν αναρταται μηδενιζεται και δεν εμφανιζεται.
Λοιπον;
Και εδω απατη Οικουμενιστη;
Γράφει Copyright © 2014 Άγιος Νικόλαος Πευκακίων. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.: Ο π. ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΜΠΙΛΑΛΗΣ ΟΜΙΛΗΣΕ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΜΑΣ ΣΤΗ Θ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ 13-4-2014
ΔιαγραφήΕ και ? Δεν κοιμήθηκε 13-4-2014 . Την πτώση την βλέπεις και μάλιστα βιντεοσκοπημένη την μετάνοια την ξέρεις ? Οπου τον βρεί τον κρίνει . Αν την στιγμή της τελείωσης είχε την εδραία πεποίθηση αποτάσσομαι τον σατανά Βαρθολομαίο και συντάσσομαι Ιησού Χριστώ τότε αποτειχισμένο τον βρήκε αποτειχισμένο τον πήρε εστω και αν λίγες ώρες πρίν είχε κοινωνήσει τη αιρέση και όχι μήνες πρίν όπως δείχνει το Βίντεο .
Η ομιλία του στο Βίντεο πέρα απο όλα αυτά είναι πάντως είναι πολύ καλή για το θέμα που αναπτύσσει.
Ας είναι αναπαυμένη η ψυχή του π. Νικόδημου. Όλη του η ζωή υπήρξε μία συνεχής προσφορά για τον πλησίον. Αλλά και στα θέματα της Πίστεως δεν υστέρησε, λόγω και έργω. Εκτός από τους εξαιρετικούς λόγους του, πάντοτε υπέρ της Ορθοδοξίας, σε προσωπικό επίπεδο από ετών δεν ανήκε στους μνημονευτές των Οικουμενιστών, αλλά στις τάξεις των αληθινών Ορθοδόξων. Ας έχουμε την ευχή Του και ας μιμηθούμε το παράδειγμά Του
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι οι Ορθοδοξοι που αγαπαμε την Εκκλησια ειμαστε υποχρεωμενοι να παμε στην κανονικη ταξη πριν το1900. Οσοι κοινωνουν την παναιρεση των οικουμενιστων πρεπει να αποτειχιστουν απο την κοινωνια τους. Οσοι κοινωνουν το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων πρεπει να αποτειχιστουν απο την κοινωνια τους. Οσοι κοινωνουν με την παρασυναγωγη ολων των συνοδικων παραταξεων "Γ.Ο.Χ." των παλαιο-ημερολογιτων πρεπει να αποτειχιστουν απο την κοινωνια τους. Να πως πρεπει να ειναι η Ορθοδοξη Εκκλησια,να κοινωνανε οι Ορθοδοξοι με τους Ορθοδοξους.Οσοι αγαπαμε την Μια Αγια Ορθοδοξη Εκκλησια να κανουμε μια ευλογημενη επανασταση για να κοψουμε απο το σωμα της Εκκλησιας τις τρεις σατανομασονικες πλανες:1)την παναιρεση των μασονων,2)το ημερολογιακο τους σχισμα,και την παρασυναγωγη των συνοδων τους.Φυγετε απο τις τρεις πλανες των μασονων του σατανα. Ειμαστε ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην βάση , στην ουσία της σκέψης συμφωνώ και επαυξάνω
ΔιαγραφήΤώρα αυτά τα τρία είναι 3 σε ένα = μασονία .Πρακτικά αμά πετάξουμε έξω τους μασόνους καθαρίσαμε και απο παρασυναγωγές και απο ημερολογιακό και απο ΠΣΕ και απο οικουμενισμό και απο ομοφιλόφιλους και απο παπικούς .και απο "μεταμοσχεύσεις ζώντων" και απο εκτρώσεις "μη εξηκονισμένων εμβρύων " και απο "τσιπάκια" και απο ότι θες ..
Αλλά τέλος πάντων στην ουσία της σκέψης συμφωνώ και επαυξάνω
Εγω αποτειχίστικα εσείς ? Δεν πιστεύω να λες και να εννοείς οτι οι άλλοι πρέπει να αποτειχιστούν και εσείς να μας λέτε ... τι πρέπει να κάνουμε και να λουφάρετε ...
Γιατρε, αυτος που τα γραφει ειναι αποτειχισμενος.Ειναι ο Ευσταθιος Μοσχοβιτης ο οποιος τόλμησε να κανει παρατηρηση τον π. Ευθύμιο για ενα θεμα.
ΔιαγραφήΔιαβαζω "τόλμησε να κανει παρατηρηση τον π. Ευθύμιο για ενα θεμα."
ΔιαγραφήΕ και ?
Κάτι μου λέει οτι ο κ Ευσταθιος Μοσχοβιτης ούκ επορεύθη εν βουλή ασεβών και εν οδώ αμαρτωλών ούκ έστη και επί καθέδρα λοιμών ούκ εκάθισεν αλλ’ ή εν τω νόμω Κυρίου το θέλημα αυτού και εν τω νόμω αυτού μελετήσει ημέρας και νυκτός.
Και έσται ώς το ξύλον το πεφυτευμένον παρά τας διεξόδους των υδάτων,
ο τον καρπόν αυτού δώσει εν καιρώ αυτού και το φύλλον αυτού ούκ απορρυήσεται και πάντα, όσα άν ποιή, κατευοδωθήσεται.
Δέν ξέρω τι είπε για τον τον π. Ευθύμιο ο κ Ευσταθιος Μοσχοβιτης .
Οτι και να είπε θα δώσει ο Θεός και θα βρούν άκρη γιατί και οι δύο εκζητούν τον Κύριο και ο Κύριος θα κατευοδώσει τον μεταξύ τους διάλογο .
Και ο π Ευθύμιος ως καλός ποιμήν και ο Ευσταθιος Μοσχοβιτης ως καλός χριστιανός μοχθούν και ο Θεός τους φωτίζει .
Eνα χριστιανος το ονομα με υβρισε για οσα γραφω για τον γεροντα Νικοδημο με τον οποιο συνδεομαι πολλα χρονια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγραψα οτι μου ειπε οτι ειναι αποτειχισμενος δεν μνημονευει επισκοπο και πατριαρχη και μνημονευει ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ.
Ολα αυτα ειναι αναμφισβητητα και τα γραφω ενωπιον του Θεου οτι μου τα ειπε.
Πως ερχεται τωρα αυτος και διαψευδει και μαλιστα βαζει ενα ψευτικο βιντεο που δεν εμφανιζει τιποτα, βγαλτε τα συμπερασματα σας.
Προκειται για κακοηθεια πρωτου μεγεθους.
Ο γεροντας ηταν σταθερα Αντιοικουμενιστης και το λεει και στο βιντεο " ΟΤΙ ΑΠΟ ΓΕΝΝΕΣΙΜΙΟΥ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ", και περι της αναγνωρισεως μονον Πασης επισκοπης Ορθοδοξων το επαναλμαβανει περιπου στο βιντεο.
Λοιπον;
Τι χρειαν εχουμε μαρτυρων;
Εγω ειπα κατι διαφορετικο;
Λοιπον καλα θα κανουν καποιοι να μαθουν να γραφουν την αληθεια και μονον την Αληθεια, εστω και αν αυτη προκαλει σκανδαλο.
Αιωνία του η μνήμη. Όλοι μας να κάνουμε ένα κομποσχοίνι κατοστάρι υπέρ αναπαύσεως του δούλου του Θεού Νικοδήμου. Ήταν όντως αποτειχισμένος και πάντα στο κελί του λειτουργούσε ιερέας που δεν μνημόνευε τον αιρετικό Πατριάρχη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη ταράζεσαι κ Οδυσσέα με Βιντεό έστω και προσφάτων . Αν ο Θεός όταν τον πήρε τον βρήκε αποτειχισμένο ως Χριστιανό και δή ομολογητή θα τον κρίνει και Μέγα Ελεος θα βρεί και να λές δι ευχών του εν Αγίοις πατρός ημών Νικόδημου και άσε στην άκρη το ο Θεός να τον συχωρέσει .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να μην λυπάσαι αλλά χαρά να έχεις Αν ο Θεός όταν τον πήρε τον βρήκε αποτειχισμένο .
Αν ο Θεός όταν τον πήρε τον βρήκε αποτειχισμένο να λες :
Μνήμη δικαίου μετ' εγκωμίων, και ευλογία Κυρίου επί κεφαλήν αυτού.
Εν εσχάτοις καιροίς, ώσπερ λύχνος πάμφωτος τω κόσμω έλαμψε, και ηύγασε τοις πιστοίς
Δίκαιος, εάν φθάση τελευτήσαι εν αναπαύσει έσται.
Γήρας γαρ τίμιον, ου το πολυχρόνιον, ουδέ αριθμώ ετών μεμέτρηται.
Πολιά δε εστί φρόνησις ανθρώποις, και ηλικία γήρως βίος ακηλίδωτος.
Ευάρεστος Θεώ γενόμενος, ηγαπήθη, και ζων μεταξύ αμαρτωλών, μετετέθη.
Ηρπάγη, μη κακία αλλάξη σύνεσιν αυτού, ή δόλος απατήση ψυχήν αυτού, βασκανία γαρ φαυλότητος, αμαυροί τα καλά, και ρεμβασμός επιθυμίας μεταλλεύει νουν άκακον.
Τελειωθείς εν ολίγω, επλήρωσε χρόνους μακρούς, αρεστή γαρ ην Κυρίω η ψυχή αυτού, δια τούτο έσπευσεν εκ μέσου πονηρίας.
Οι δε λαοί ιδόντες, καί μη νοήσαντες, μηδέ θέντες επί διανοία το τοιούτον, ότι χάρις και έλεος εν τοις οσίοις αυτού, και επισκοπή εν τοις εκλεκτοίς αυτού.
Αν μάθεις περισσότερα για τις "αδιευκρίνιστες συνθήκες " της πτώσης του Υπήρχε άλλος κοντά ? Αν όντως ήταν ατύχημα (μήπως ήταν "έξωση" ? )
Και το που και πως έγινε και αν ήταν άμεσα θανατηφόρο ή οχι ( επέζησε και είπε πχ γλίστρησα ) και τις τελευταίες του στιγμές θερμή παράκληση ενημέρωσε μας .
Μαχαιραν εδωσες μαχαιρα θα λαβεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχοντας πολύ στενή γνωριμία με τον Γέροντα Νικόδημο Μπιλάλη διαβεβαιώνω κάποιους λίγους που ίσως δεν γνωρίζουν κι εγω με την σείρα μου οτι ο Γέροντας Νικόδημος υπήρξε σφοδρός αντιοικουμενιστής, σφοδρός υπέρμαχος της διακοπής του μνημοσύνου και πολέμιος της αιρέσεως του Παπισμού και του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκλησιών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε κάθε συζήτηση που είχαμε είτε απο κοντά στο κελί του στην καψάλα στο Άγιο Όρος, είτε τηλεφωνικώς επεσήμαινε την σημασία της διακοπής της μνημονεύσεως και χαρακτηριστικά έλεγε εγω μνημονεύω ΥΠΕΡ ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ.
Ευχόμαστε ο Θεός να κατατάξει την ψυχή του μετα τον Αγίων και Δικαίων και να τον ανταμείψει για τους αγώνες του Υπέρ της Ορθοδοξίας και για την στήριξη της Πολύτεκνης Ελληνικής Οικογένειας. Καλό Παράδεισο.
Αθανάσιος Μπαρούτας.
Για τον αγαπητο sotitio να του πουμε πως δεν λουφαρουμε οσο μπορουμε με την χαρη του Θεου προσπαθουμε οτι περναει απο το χερι μας να συμβαλουμε και εμεις στον αγωνα υπερ της Ορθοδοξιας. Η ακριβης τοποθετηση μας ειναι η εξης: Αφου λοιπον εχουμε 2) ειδη νεου ημερολογιου δηλ.αυτους που κοινωνουν με τους οικουμενιστες και αυτους που αποτειχιστηκαν απο τους οικουμενισυτες,εχουμε και 3) ειδη παλαιου ημερολογιου δηλ.παλαιοημερολογιτες που κοινωνουν με τους οικουμενιστες, παλαιοημερολογιτες που κοινωνουν με συνοδους παραταξεων Γ.Ο.Χ. και παλαιοημερολογιτες που ειναι αποτειχισμενοι απο τους οικουμενιστες στην Εκκλησια της Ελλαδος. Εμεις κοινωναμε μονο με τους τελευταιους απο ολους τους αλλους ειμαστε αποτειχισμενοι. Με λιγα λογια εχουμε αποτειχιστει απο τους οικουμενιστες και για την αιρεση και για το σχισμα τους. Ακολουθουμε το παλαιο ημερολογιο αποτειχισμενοι απο τους οικουμενιστες μεσα στην Εκκλησια της Ελλαδος και αποτειχισμενοι απο ολες τις παραταξεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι και παλαιοημερολογίτες που δεν είναι ουτε αιρετικοί ούτε σχησματικοί αλλά δεδιωγμένοι ένεκα δικαιοσύνης όπως πχ ο Ρασκας Αρτέμιος .
ΔιαγραφήΗ ο π. Βάιος που όταν αποτειχίστικε απο τους παπικούς επέλεξε να ακολουθεί το παλαιό. Αν λέγοντας "παλαιοημερολογιτες που ειναι αποτειχισμενοι απο τους οικουμενιστες στην Εκκλησια της Ελλαδος . Εμεις κοινωναμε μονο με τους τελευταιους " εννοείς τον π Βάϊο και τους συν αυτώ μιά χαρά σε βρίσκω . Αλλά αυτούς εννοείς ?
Υπάρχει και ένας αδελφός ο κ Ιωάννης Λαζάκης που υποστηρίζει οσα λέμε με οσα λέει εδώ https://www.youtube.com/watch?v=p-DvPEQ4iKg
Ο Σωτήρης ειναι με το καινο ημερολογιο, οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ με το παλαιο και δεν εχουν κοινωνία ουτε με τον π.Ευθύμιο ουτε με τον Π. Σηματη,Χ. Νακου,Ν. Πανταζη, Λ. Ντετζιορζιο, Ο. Τσολογιαννη κ. λπ. !Είναι μια καινή πλανη οι Ο. ΈΛΛΗΝΕΣ!Είναι ΣΧΙΣΤΕΣ γιατρε μου!
ΔιαγραφήΝομίζεις !
ΔιαγραφήΦόβος τρόμος επέπεσεν επί της καρδίας του «πανούργου» Οδυσσέως, αναδόχου πλανεμένου και την αλήθεια φοβουμένου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανούργε Οδυσσέα, που βαφτίζεις αποτειχεισμένους νεκρούς, τι τρέμεις την δημοσίευση σχολίου που αποδεικνύει την ΠΛΑΝΗ ΣΟΥ;
Ευθύμησον...
Αυτό το Ευθύμισον ....
ΔιαγραφήΕύφραίνου έρημος ή ου τίκτουσα, εύθύμησον ή ουκ ώδίνουσα ότι έπλήθυνέ σοι τέκνα, ονήρ επιθυμιών των του Πνεύματος,εύσεβείς φυτεύσας, εγκράτεια, έκθρέψας, εις αρετών τελειότητα. Ταις αυτού ικεσίας, Χριστέ ο Θεός, σώσον τάς ψυχάς ημών.
Οικουμενιστα σε ποιο σχολιο αναφερεσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεις ανεντιμοι σαν εσας τους Οικουμενιστας δεν ειμαστε τα σχολια που πηρα τα δημοσιευσα εσυ απο που ξεφυτρωσες φωνη του διαβολου;
Σε ποιους νεκρους αποτειχισμενους αναφερεσαι;
ΠΑΝΟΥΚΛΑ επιασε τις Εκκλησιες, λιγοι ξυπνησαν και αποτειχιζονται απο τις Αιρεσεις οι αλλοι ντογρου ακολουθουν την Αιρεσι και εκει που μνημονευονται οι Αιρετικοι και οι Αιρεσιαρχες σαν τον Βαρθολομαιο σας.
Οπισω μας σαταναδες.
Οδυσσέα κάνεις λάθος μου φαίνεται. Δεν ήταν αποτειχισμένος ο π. Νικόδημος σαν εσάς. Ήταν διακόπτης του μνημοσύνου μόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πατήρ Νικόδημος ήταν αποτειχισμενος απο τον Βαρθολομαιο.Δεν ήταν αποτειχισμενος απο τους μη αιρετικους Επισκόπους που εχουν κοινωνια με τον αιρετικο ψευδοποιμενα Βαρθολομαίο και που τον μνημονευουν. Αυτη ειναι η διαφορα. Το ίδιο κανουμε και εμεις!
ΔιαγραφήΑπάντηση στον κ Ανώνυμος6 Ιουνίου 2014 - 10:08 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί Οικουμενικού Πατριάρχου Αθηναγόρου, 3 αρχιερείς της Ελλαδικής Εκκλησίας, ο Αυγουστίνος Καντιώτης της Φλωρινας, ο Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο και Παραμυθίας Παύλο, εφάρμοσαν τον κανόνα και απέκοψαν το λειτουργικό μνημόσυνο του Πατριάρχου.Αοτοί για σένα κ Ανώνυμος 6 Ιουνίου 2014 - 10:08 π.μ. δεν αποτειχίστικαν επειδή διέκοψαν απλά το μνημόσυνο του αιρεσίαρχη ?
Τί μας λές ?
Απο τη στιγμή που διακόπτουν το μνημόσυνο αποτάσσονται τον σατανά αιρετικό και συντάζονται με τον Κύριο μας τον Ιησού Χριστό .
Το έαν τώρα ενώ είναι του Κυρίου μας διολισθαίνουν σε παραβιάσεις του κανόνα «ὁ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος ἔσται» αυτό είναι άλλη παράγραφος . Ειναι κακοί εργάτες του Κυρίου μας .
Πλήν όμως ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ! Δεν συνοδοιπορούν με τον αιρεσιάρχη στην αίρεση !Αντιδρούν αν όχι τέλεια ... αλλά αντιδρούν ατελώς έστω, κάνουν το ολίγον ! Κάνουν οτι περνά απο το χέρι τους έστω ελλειμματικά ...
Μακάρι εστω και έτσι 3-4 επίσκοποι να κάνουν οτι έκαναν εκείνοι να δείς πως θα μαζευόταν έστω κάποια πράματα ...
Τώρα άλλο νηστεία άλλο λύσις νηστείας και άλλο κατάλυσις νηστείας .
Και αν τάχα μου καταλύσεις Μεγάλη Δευτέρα και λύσεις την νηστεία την Μεγάλη Τρίτη κωλύεσαι να νηστέψης Μεγάλη Παρασκευή ?
Αν ο π. Νικόδημος είχε κόψει το μνημόσυνο δεν τον κρίνεται εσεις που μνημονεύεται τον πρώτο υιό του σατανά τον παπικό Βαρθολομαίο τον εχθρό του θεού αλλά του Κυρίου μας είναι του Ιησού Χριστού .
Κύριος κρινεί σας παπάκια . Που δεν κοιτάτε οτι ο πρωτος σας μνημονεύει τον αντίχριστο Πάπα , οτι μέχρι και με μουσουλμάνους και εβραίους , με "παπαδίνες" και λεσβίες και ομοφυλόφιλους και με μασόνους βλασφημεί τον Θεό και λατρεύει τον Σατανά ....
Που δεν κοιτάτε την τύφλα σας και μετράτε αν έμεις σωστά ή λάθος αποτειχιζόμαστε .
Τι εξουσία έχει ο κύριος σας ο σατανάς στους δικούς μας ?
Το γεγονός, ότι ζήτησε, εν ζωή, να του διαβάσει την νεκρώσιμη ακολουθία όταν απέλθη του κόσμου γνωστός του ζηλωτής ιερομόναχος, την οποία επιθυμία δεν σεβάσθηκαν, οι δήθεν, τιμώντες την μνήμη Του, παράλληλα με την επιλογή Του, από ετών να μη μνημονεύει τους Οικουμενιστές, τους οποίους θεωρούσε και ονόμαζε Αιρετικούς, παρά τον κάπως μοναχικό δρόμο που ακολούθησε, δίκαια τον κατατάσσει στην πλευρά και στα αιώνια δίπτυχα των Ορθοδόξων. Αδελφοί και Πατέρες ένας αδελφός μας έφυγε για την Ουράνια Πατρίδα αφού αγωνίσθηκε τον Τίμιο Αγώνα της Πίστεως και της αληθινής Αρετής. Ο στρατιώτης του Χριστού έφυγε από κοντά μας, τιμήστε Τον
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνηκουμε στο Ακαινοτομητο Πληρωμα της Ορθοδοξου Εκκλησιας υπαρχει και το μπλοκ με το ιδιο ονομα. Οταν εμεις αποτειχιστηκαμε σπο τους οικουμενιστες και απο οσους τους μνημονευουν το καναμε για δυο λογους κανονικους για να μην κοινωναμε την παναιρεση τους και για να μην κοινωναμε και το νεο-ημερολογιτικο σχισμα τους πηγαμε με το παλαιο. Αλλοι αποτειχιστηκαν απο την κοινωνια των παραταξεων για να ρθουνε σε εμας.Οσο για τον Πατερα Σταυρο τον εχουμε πνευματικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο π.Σταυρος δεν εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με τον Ατλα του αντιοικουμενιστικου αγωνα π.Ευθυμιου ,ειναι και αυτος πλανεμενος. Ο Ιερος Χρυσοστομος,θαυμασια,δεν ειχε εκκλησιαστικη κοινωνια με τους Μ.Αδελφους εχοντας υποψι του τον 33ο Ιερο Κανων.Ο π.Σταυρος και οι Ο.Ελληνες ας διαβασουν τον Ιερο Κανονα και να μην κανουν του κεφαλιου τους!
ΔιαγραφήΑνηκουμε στο Ακαινοτομητο Πληρωμα της Ορθοδοξου Εκκλησιας ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ? Τι Λολάδες είναι αυτές ?
2000 χρόνια χριστινανοί αυτοπροσδιοριζόμαστε .
Αντε χριστιανοί ορθόδοξοι .
Και αυτό θαρρώ ότι μας το κοτσάρανε κάποιοι για να περάσουνε οτι μπορεί να υπάρχουν και χριστιανοί μη ορθόδοξοι .
Το χριστιανός σκάτα νέτα είναι εδώ και 2000 ο αυτοπροσδιορισμός μας .
Και κανένας Αγιος αποτειχιζόμενος δεν τόλμησε να αυτοπροσδιοριστεί διαφορετικά ! Τι μόδα , τι καινοτομία είναι αυτή με σας ?
Απο ότι κατάλαβα είσαι χριστιανός της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος και φωνάζεις να καταδικαστεί η αίρεση και να φύγουν οι αιρετικοί και να έρθει ορθόδοξος Αρχιερέας .
Η είσαι απο κανένα άλλο νομό και σας εξυπηρετεί ο πατήρ Σταυρός Βαϊος .
Κόψτε τις λωλάδες .
Με τέτοιες λωλάδες βρίσκουν πάτημα οι αιρετικοί να λένε αυτοί δεν είναι της τοπικής μας εκκλησίας είναι ΑΠΟΕ κατι σαν ΓΟΧ σε νέα έκδοση .
Να αποτειχιστώ έχω δικαίωμα ΝΑ αυτοπροσδιοριστώ κατα το δοκούν που το βρήκα ? Τις λολάδες των ΓΟΧ ζηλέψατε ?
Ουτε καν το όνομα του πατέρα Σταυρού Βαϊου δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται σαν προσδιορισμό . Δεν είσαστε του Σταυρου Βαϊου. Μαζί με αυτόν είσαστε της τοποκής μητρόπολης την οποία καπηλεύεται ο αιρετικός που μνημονεύει τα αμνημόνευτα και κοινωνεί τα ακοινώνητα .
Και εγώ αμα περάσω απ τα μέρη σας στο χριστιανό παπά τον παπά Σταυρο θα πάω να λειτουργηθώ σας χριστιανός .
Καταρχην νεο-ημερολογιτες οικουμενιστες μην σχιζετε την Εκκλησια των αποτειχισμενων.Η Εκκλησια των αποτειχισμενων εχει διακοψει κοινωνια απο τους οικουμενιστες και τους παραταξιακους.Ετσι λοιπον η Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων εχει και ενα ημερολογιο το παλαιο. Απαγορευται να κανετε καινουργια Εκκλησια αποτειχισμενων νουμερο (2)που να πηγαινει με το νεο,να ειναι παραλληλη διαφορετικη και ξεχωριστη ως προς την πρωτη Κανονικη Εκκλησια των αποτειχισμενων.Μην συνεχιζετε το σχισμα των οικουμενιστων μασονων και μεσα στην Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων. Πολλοι ντρεπονται απο εσας να πουνε οτι ενω ειναι αποτειχισμενοι απο την αιρεση των οικουμενιστων ειναι εντειχισμενοι στο νεο-ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων.Οπως για παραδειγμα περυσι 2013 οι αποτειχισμενοι του νεου καταργησατε οληκληρο τον θεσμο της αρχαιας παραδοσεως της νηστειας των Αγιων Αποστολων.Στο Αγιον Πνευμα πρεπει να κανετε υπακοη και οχι στους καινοτομους υποδικους νεο-ημερολογιτες επισκοπους μασονους του σατανα γιατι αλλιως εχετε στα κεφαλια σας ποινες αναθεματων πολλων Αγιων Συνοδων. Η διαχρονικη Εκκλησια δεν αρχιζει απο το 1924.ουτε το αιμα του μαρτυριου δεν σωζει τους σχιστες που καταστρεφουν την ενοτητα της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος της Μιας Εκκλησιας.Την αιρεση των οικουμενιστων την βλεπετε και μπραβο σας που αποτειχιστηκατε,την παρασυναγωγη των παραταξεων την βλεπετε και μπραβο σας που δεν εχετε κοινωνια, το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων δεν το βλεπετε γιατι εκει κανετε τους κινεζους,νομιζετε οτι δεν το καταλαβαινει ο κοσμος και πατε να ξεφυγετε. Αλτ σας πιασαμε ιμιντασιον αντιοικουμενιστες η αλλιως μισοαποτειχισμενοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλω τον Οδυσσέα να απαντήσει στο σχισμα του ΠαναγιώτηTsalinia!Παρακαλω τον κ. Σηματη να απαντήσει στον Γεωργιο Γιαννόπουλο!!Παρακαλω την Χ.Νακου να απαντήσει στην εκκλησια του Α. Π. Ε. Ε.!!!ΠΑΡΑΚΑΛΩ τον Π. Ευθύμιο να τσακισει την πλάνη του Σιδηροκάστρου!!!!!!
ΔιαγραφήΑνθρωπε μου διαβαζω " μην σχιζετε την Εκκλησια των αποτειχισμενων"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους αποτειχισμένους στην Ρωσία τους έλεγαν εκκλησία των κατακομβών
Οι ίδιοι αποδέχθηκαν ποτέ αυτόν τον όρο ?
Οχι !ΜΙΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ του Θεου στην οποία εκλήθημεν απο τον Κύριο μας τον Ιησού Χριστό .
Οτι άλλο είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα .
Ναι φωνάζω ανάθεμα στον ανάξιο το παπικό , το παναιρετικό Βαρθολομαίος τον εχθρός του Θεού .Να καθαιρεθεί και αυτός και τα κοπέλια του Θέλω ορθόδοξο πατριάρχη και επισκόπους .
Και το φωνάζω επειδή είμαι χριστιανός της μητρόπολης των Χανίων , της εκκλησίας της Κρήτης του Πατριαρχείου μας
Αν δεν ήμουν χριστιανός της μητρόπολης των Χανίων , της εκκλησίας της Κρήτης του Πατριαρχείου μας πόθεν το δικαίωμα αλλά και καθήκον για την καθαίρεση των αναξίων και την εκλογή αξίων ?
Διάβασα και χάρηκα την αποτείχιση του πατρός Σπύρου Βαϊου .
Μέχρι να αποκατασταθεί η ορθοδοξία στην εκκλησία μας είναι η αποτείχιση του .
Σε καμία περίπτωση δεν κάνει δικό του βιλαέτι ...
Μπαίνει το πρόβλημα της ενότητας με όσους αποτειχίστικαν προ δεκαετιών ?
Μπαίνει αλλά στην βάση οτι παραμένουν στην εκκλησία ΜΑΣ και δεν αυτοπροσδιορίζονται εκτός της εκκλησίας ΜΑΣ και οτι η ενότητα αποσκοπεί στην αποκατάσταση της ορθοδοξίας στην εκκλησία ΜΑΣ . Την ΜΙΑ εκκλησία του Ιησού Χριστού .
Και όσοι απο αυτούς θέλουνε ιουλιανό ο Πατήρ Βαϊος με το ιουλιανό δεν είναι ?
Ο Ειρηναίος ο φυλακισμένος με το ιουλιανό δεν είναι ?
Ο π Αρτέμιος της Ράσκας με το ιουλιανό δεν είναι ?
Σε μας δεν μπαίνει ζήτημα ημερολογιακό και αν καταφέρουν ΚΑΙ ΕΔΩ να βάλουν το σπόρο του διχασμού ... όποιος βαζει τι ημερολόγιο ως κυρίαρχο ας μένει παλαιοημερολογίτης είναι ανάγκη να μας φέρει και μας στους ΓΟΧ ? ή σε κατι σαν ΓΟΧ ?
Ο κ.Γεώργιος Γιαννόπουλος και οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ είναι στο σχίσμα του Π. Η. απο το 1935(οχι απο το 1924),κ.Σ. Ζουριδη!Είναι του π. Θεοδωριτου Μαύρου και του Αγιοβασειλιατου π.Μάξιμου θαυμαστες!!Είναι η παράταξη των Π. Η που ειναι ΑΚΕΦΑΛΗ(οχι ομως απο το 1935)και η μονη σωστή,αφού δεν εχει κοινωνία με τους Γ. Ο. Χ. και τους Οικουμενιστες(δεν εχει δηλαδη Αρχιεπισκοπο στην Ελλάδα και δεν μνημονευουν Οικουμενιστες οι κληρικοι τους).Ο π.Γεωργιος Αγγελακακης στο Τριλοφο Θασσαλονικης ειναι ενας απο τους κληρικους τους.Λυπουμεθα ομως γιατι πάσχουν και αυτοι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατι πάσχουν?
ΔιαγραφήΟλοι μας ας αφήσουμε ταμπέλες στην άκρη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε ταμπέλα εδω και 2000 χρόνια
Εκκλησία
Εμείς ήμαστε η εκκλησία
Ας καταλάβουμε οτί ο Κύριος μας είναι ο Ιησούς Χριστός
Οποιος λέει είμαι του τάδε ιερομόναχου , της τάδε ομάδας δεν θέλει φάπα ...πρέπει να καταλάβει οτι και αυτός και ο "δικος" του είναι του Κυρίου μας .
Και ναι μεν πρέπει να χτίζει τείχο και να οχυρώνεται απέναντι στο σατανά και τα σατανοπαίδια που καπηλεύονται τους θρόνους της εκκλησίας ΜΑΣ όμως πρέπει να είναι ανοιχτός και αλληλέγγυος και ανεκτικός απέναντι σε κάθε χριστιανό .
Ολοι πάσχουμε . Πως είναι δυνατό να μην πάσχουμε οταν η εκκλησία μας μαστίζεται απο δεινή αίρεση ?
Διαβάζω ο π.Γεωργιος Αγγελακακης πάσχει .
Ε και ? Και ο π Βάϊος πάσχει και ο π Τρικαμηνάς πάσχει και ο π Αρτέμιος πάσχει και ο φυλακισμένος ο π Ειρηναίος πάσχει ... και ο π Μάξιμος πάσχει .. και μείς οι λαϊκοι πάσχουμε ... έ καί ? Και ο Κύριος μας έπασχε στο Σταυρό !
Από ένα να μην πάσχουμε ! Μη δαγκάνουμε αλλήλους ...
Αφήστε να μας δαγκάνουν οι άλλοι ...
Εχετε δικαιο ειστε ταραγμενοι.Ολοι στην ιδια παγιδα πεφτουν. Στην συναξη κληρικων βλεπουν μονο την παρασυναγωγη των παραταξεων και μπραβο τους που δεν εχουν κοινωνια με αυτους,αλλα την παναιρεση και το νεο-ημερολογιτικο σχισμα των οικουμενιστων που το λουζονται κανουν πως δεν το βλεπουν.Μονο τους απεναντι βλεπουν. Το ιδιο και οι παραταξιακοι,μπραβο τους που δεν εχουν κοινωνια με την αιρεση και το σχισμα των οικουμενιστων,αυτο το βλεπουν,οτι εχουν κοινωνια με την παρασυναγωγη των παραταξεων αυτο γιατι κανουν οτι δεν το βλεπουν? Τωρα οι αποτειχισμενοι μονο απο την αιρεση των οικουμενιστων χωρις να εχουν κοινωνια με την παρασυναγωγη των παραταξεων αυτο το βλεπουν και μπραβο τους οτι ομως σχιζουν την ενοτητα της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος της Μιας Εκκλησιας των αποτειχισμενων οτι καταπατησαν τον θεσμο της αρχαιας παραδοσεως της νηστειας των Αγιων Αποστολων οπως περυσι, οτι εχουν τα αναθεματα πολλων Αγιων Συνοδων επειδη αθετουν τις αγγραφες και εγγραφες παραδοσεις της Ορθοδοξου Εκκλησιας κανωντας υπακοη στους καινοτομους υποδικους σχισματικους οικουμενιστες μασονους επισκοπους του σατανα. Γιατι κανατε για πρωτη φορα σε ολοκληρη την ιστορια της Εκκλησιας καινουργια εκκλησια αποτειχισμενων νουμερο (2) η οποια ειναι παραλληλη,διαφορετικη και ξεχωριστη ως προς την ηδη υπαρχουσα την Μια και κανονικη Εκκλησια των αποτειχισμενων. Ουτε το αιμα του μαρτυριου δεν σωζει αυτους που σχιζουν την Εκκλησια των Ορθοδοξων για να εορταζουν την ιδια ημερα με ολους τους αιρετικους του κοσμου. Απο αυτες τις τρεις πλανες ολοι βλεπουν τους απεναντι. Για να δουν τον εαυτο τους πρεπει να αγορασουν καλους καθρεφτες. Αδελφοι αγαπηστε την κανονικοτητα την νομιμοτητα την ακριβεια και την ταξη της Μιας Εκκλησιας των Ορθοδοξων για να σταματησετε να λετε ψεματα οταν απαγγελετε το συμβολο της Πιστεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ μου άνθρωπε δεν κάνουμε ούτε "καινουργια εκκλησια αποτειχισμενων νουμερο (2)" ούτε εχει ή δύναται να έχει εκκλησιαστική υπόσταση ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΛΛΗ απο εκείνη του έχουμε εδώ και 2000 έτη .
ΔιαγραφήΕλάχιστοι λαϊκοί σε όλο τον ορθοδοξο κόσμο και ακόμα ποιο λίγοι κληρικοί εναντιονόμαστε στον παπικό Βαρθολομαίο και την μαφία του γιατί θέλουμε ορθόδοξο πατριάρχη και επισκόπους . Πόσοι είμαστε ?
Τέλη 2002 αρχές του 2003 έλεγα κάπου έχει ο Θεός χριστιανούς Κάπου έχει Ιερείς .Κάπου έχει επισκόπους .Και με δουλεύανε ψιλό γαζί .
Χρόνια πέρασαν για να ακούσω μία έστω αποτείχιση . Να συνομιλήσω με έστω ένα αποτειχισμένο . Ακόμα και τώρα οι περισσότεροι είναι μια μέρα δρόμο μακριά ο ένας απο τον άλλο . Ελάχιστα γνωριζόμαστε .
Μη ψάχνεις σε μας ιδεολογική πλατφόρμα άλλη απο την ορθοδοξία .
Μένουμε χριστιανοί όταν όλοι οι άλλοι πάνε όπου τους οδηγεί ο Βαρθολομαίος και η παρέα του στην σατανική πανθρησκεία .
Το ΠΣΕ και ο Πάπας είναι για τον Βαρθολομαίο ενδιάμεσοι σταθμοί για την αντίχριστη πανθρησκεία .
Δεν είναι τόσο σίγουρο οτι δεν ήμαστε οι τελευταίοι του είδους μας
Παρατασόμαστε ίσως για την έσχατη μάχη μας γύρω απο τον Βασιλέα μας
Αν είσαι και εσύ της φρουράς πάρε θέση . "άρον τον σταυρόν σου και περιπάτει" . Αν δεν είσαι ,δεν σε πείθουμε δεν μας πείθεις ,μη μας τα ζαλίζεις.
ρε παιδία αν είμαι αποτειχισμένος ακολουθω το πάτριο χωρις να είμαι σε παραταξη και ερθω στην σουρωτή στον πατέρα ευθύμιο θα με κοινωνήσει;Αν ναι εχει καλώς....αν όχι γιατί όχι; γιατί όπως γνωρίζω ο π.ευθύμιος συλητούργησε με τον Αρτέμιο που ακολουθεί το Πάτριο.Kάτι ακόμα αφού δέχεστε τον΄Αρτέμιο που ακολουθεί το πάτριο δεχεσθε και τους άλλους αποτειχισμένους πατέρες εν Ελλάδι που όμως είναι με το πάτριο αλλα όχι σε παράταξη;Αν ναι έχει καλώς αν όχι γιατί όχι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Επισκοπος Αρτέμιος δεν εχει κάνει σχίσμα όπως οι Γ. Ο. Χ. το 1935.Το Α.Π.Ο. Χ. ηταν και ειναι σχισμα γιατί για το ημερολόγιο εσχισε την Εκκλησια του Χριστου.Ο Ορθοδοξος δεν πρέπει να εχει εκκλησιαστικη κοινωνια με αιρετικους ΚΑΙ σχισματικους. Για να μην είναι ενας Π. Η. σχισματικος ,θα πρέπει να εχει κοινωνία με την τοπικη Εκκλησια του διορθωμένου Ιουλιανού.Το Αγιο Όρος ειναι με το παλαιό και εχει κοινωνια με τους πιστούς του νέου κ. λπ.!Αυτοι που ειναι με το παλαιό και δεν εχουν κοινωνια με τους Ν. Η. ,ειναι σχισματικοι.Ο Π. Ευθύμιος λεει οτι το σχισμα το εκαναν οι Π. Η. !!Άρα,εαν αυτος που ειναι με το παλαιό δεν εχει κοινωνια με την τοπικη Εκκλησια του, τοτε ειναι σχισματικος.Αν ειναι με το νεο και ο Επισκοπος του ειναι αιρετικός ,η διακοπή κοινωνίας ειναι αποτειχιση και όχι σχισμα.Η αποτειχιση των Ο. Χ. απο τους αιρετικους ειναι διδασκαλία των Αγιων Πατέρων και της Άγιας Γραφής.Η αποτειχιση όμως οταν δεν ειναι κανονική,ειναι σχίσμα και οι σχισματικοι δεν δικαιούντε Θεία Κοινωνια!!!
ΔιαγραφήΚσταλαβαινουμε οτι δεν μπορειτε να απαντησετε,τα εχετε κανει σαλατα, μονο ψευτομαγκιες ειστε.Δεν εχετε καθολου επειχιρηματα και κανετε μπαχαλοσυζητηση. Καθιστε μεσσ στο σχισμα σας το οικουμενιστικο και μετα πουληστε το παραθυμι εκει που σας παιρνει.Αντιοικουμενιστες μονο στην αιρεση ειστε, ενω σχιζετε την Μια Εκκλησια καντε υπακοη στους μσσονους επισκοπους.Μια χαρα σχισματικους οικουμενιστες σας βρισκω.Σε οσους δεν γνωριζουν εκει να το παιζετε αντιοικουμενιστες και αποτειχισμενοι.Τι ειστε τελικα μισοαποτειχισμενοι η ψευδοαντιοικουμενιστες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα με συμπαθάς
ΔιαγραφήΠροσπαθώ να διαβάσω δημοσιεύσεις σου για να καταλάβω τις θέσεις σου πάνω στο θέμα της αποτείχισης
Αποτειχισμενος εσύ ...αποτειχισμένος και εγώ
Ίσως όμως άλλο πράγμα να εννοείς εσύ με την έννοια αποτειχισμένος και άλλο εγώ
Ο παππούς κάποτε μιλώντας μου για τον πύργο ενός κάστρου μου έλεγε ότι εκεί αποτειχιζόταν οι υπερασπιστές του κάστρου σαν τελικό οχυρό καταφύγιο αν ο εχθρός έμπαινε μέσα στο κάστρο …
Είχε χρησιμοποιήσει την λέξη για κάποιους της οικογενείας μας που είχαν αποτειχίστει σε μια οχυρή τοποθεσία της πόλης την Χρυσή Πύλη στην άλωση
Επίσης την είχε χρησιμοποιήσει για μια γάτα που είχε ανέβει σε ένα δέντρο κυνηγημένη από ένα σκύλο …
Για μένα αποτειχίζω σημαίνει οχυρώνω , περικλείω σε τείχη
χτίζω τείχη να οχυρώσω την πόλη
Και αποτειχίζομαι σημαίνει ότι οχυρώνομαι στα υπάρχοντα τείχη …
σε κάποια τέλος πάντων οχυρή τοποθεσία για να αμυνθώ
Πρόδωσε σαν άλλος εφιάλτης ο Βαρθολομαίος
Την «δόξα» ζήλεψε του Βέκου και το μνήμα των τυμπανιαίων
Πρόδωσε και αυτομόλησε στον Αντίχριστο Πάπα όπως εκείνος
Προσχώρησε στο στρατόπεδο του σατανά .
Ε και !Θα τον ακολουθησουμε ?
Ε όχι ! Είτε παίδες Ιησού , νυν υπέρ πάντων αγών !
Για να αμυνθούμε και να συνεχίσουμε την μάχη οχειρονομαστε γύρω από τον Βασιλέα Ιησού καταφεύγοντας στα οχυρά τείχη της Ορθόδοξης Εκκλησίας ενάντια στους αποστατούντες και προσχωρήσαντες στον εχθρό ,στον αντίχριστο πάπα Βαρθολομεϊκούς .
Δεν ψάχνουμε εκκλησία !
Είμαστε η εκκλησία .
Δεν ψάχνουμε ενότητα ! Είμαστε ενωμένοι , ένα με τον Ιησού !
Γύρω μας μιλιούνια οι εχθροί .
Παπικοί , προτεστάντες , χιλιαστές , παλαιοημερολογίτες σχισματικοί , μονοφυσίτες ….χιλιάδες αιρέσεις και σχίσματα , κάθε ρίζα πικρίας …κάθε στερνοπαίδι .
Ε και ?Ο Ιησούς είναι μαζί μας και η νίκη είναι δική του.
Όμως μερικοί δίνουν σαν αποτείχιση το να επιχείρηση κάποιος έξοδο από τα τείχη μιας πόλης .
Για αυτούς πχ αποτειχιστικαν οι μεσολογγίτες όταν έκαναν έξοδο από το Μεσολόγγι
Τι λένε το λοιπόν ? Έχει τείχη η μάντρα του Βαρθολομαίου …. Έφυγες από αυτήν ?
Είσαι αποτειχισμένος ….
Άλλοι πάλι λένε ότι αποτείχιση είναι να ξεκολλήσει κάποιος από ένα τοίχο
Ένας συντηρητής τοιχογραφιών θα αποτοιχίσει μια αγιογραφία …και εδώ ο ορος είναι σωστός εφόσον γράφουμε αποτοίχιση με «οι»
Ο τοίχος όμως γράφεται με «οι» τα τείχη μιας πόλης με «ει»
Να με συμπαθάς δεν ξεκόλλησα ποτέ από τον τοίχο του Βαρθολομαίου
Γιατί ουδέποτε δεν ήμουν του Βαρθολομαίου ‘
ούτε ήμουν ποτέ στην μάντρα του αιρεσιάρχη αλλά στου ΙΗΣΟΥ ……
Ο Βαρθολομαίος έφυγε από την εκκλησια μας από τον Ιησού
Δεν τον ακλούθησα τον προδότη, τον εφιάλτη , στην αποστασία
Δεν τον ακλούθησα που αυτομόλησε στον Πάπα
ΜΕΝΩ ΚΑΙ ΟΧΥΡΩΝΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ
ΟΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΩ ΡΟΥΠΙ
Κάπως έτσι την βλέπω την αποτειχηση μου
Να με συμπαθάς !
Για μένα δεν κάνει το εορτολόγιο την εκκλησία
Δεν ξεχώρισα από το εορτολόγιο
Όπως γιόρταζα θα γιορτάζω και δεν αυτονομούμαι
ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΕΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΩ ΡΟΥΠΙ
Όμως διαβάζω να γραφείς¨:"Κσταλαβαινουμε οτι δεν μπορειτε να απαντησετε,τα εχετε κανει σαλατα, μονο ψευτομαγκιες ειστε.Δεν εχετε καθολου επειχιρηματα και κανετε μπαχαλοσυζητηση. Καθιστε μεσσ στο σχισμα σας το οικουμενιστικο και μετα πουληστε το παραθυμι εκει που σας παιρνει.Αντιοικουμενιστες μονο στην αιρεση ειστε, ενω σχιζετε την Μια Εκκλησια καντε υπακοη στους μσσονους επισκοπους.Μια χαρα σχισματικους οικουμενιστες σας βρισκω.Σε οσους δεν γνωριζουν εκει να το παιζετε αντιοικουμενιστες και αποτειχισμενοι.Τι ειστε τελικα μισοαποτειχισμενοι η ψευδοαντιοικουμενιστες?"
Μαζί μιλάμε αλλά δεν καταλαβενόμαστε ...Μπορείς να μου κάνεις λιανά τι λες να τα καταλάβω ?
Παλαιος 8 Ιουνίου 2014 - 1:24 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαθήκον του Ιερέα να υποδεχθεί με ανοιχτές αγκάλες κάθε ένα που επιστρέφει στο πατρικό σπίτι ακόμα και αυτός είναι ο Αντίχριστος πάπας , ένας μουσουλμάνος ή δεν ξέρω τι . Θα βεβαιωθεί ο Ιερέας για την επιστροφή οτι όντως αποτάσσεται τον σατανά και συντάσσεται με τον Κύριο μας τον Ίησού Χριστό και δεν κάνει μία "περασάδα" και ανάλογα θα τον τακτοποιήσει και μυστηριακά . Το τι και πως το ξέρει ο Ιερέας . Πχ άλλος ένας μουσουλμάνος ας πούμε ίσως θέλει εξορκισμό κατήχηση Βάπτισμα και Χρίσμα ...ο πάπας λίβελο να αποκηρύξει την αίρεση και εξορκισμό κατήχηση Βάπτισμα και Χρίσμα .... άλλος ισως και κατ ευθείαν Θεία κοινωνία .
Ο αρμόδιος Ιερέας ξέρει τι βοηθά σε κάθε περίπτωση και είναι πρόθυμος και με μεγάλη χαρά να βοηθήσει .Σε κάθε άνθρωπο που επιστρέφει η ανοιχτή αγκαλιά μας τον περιμένει .
Και κάθε Κυριακή να κοινωνεί κάποιος και εξομολογημένος και έτοιμος να είναι όταν πάει για πρώτη φορά σε ένα ιερέα πρέπει να δίνει γνωριμία και να γίνεται ένας έλεγχος . Η εκκλησία δεν είναι ζαχαροπλαστείο με την έννοια οτι δεν έχει "πελάτες" αλλά κάνει μυστήριο .Ενώνει τον άνθρωπο με τον Θεό .
Ελληνικα τα λεμε αφου υπαρχει η Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων απο την κοινωνια της αιρεσεως και του σχισματος των οικουμενιστων και απο την κοινωνια της παρασυναγωγηςτων παραταξιακων,δηλ εμεις μνημονευουμε:υπερ του αρχιπισκοπου ημων (αφου δεν υπαρχει επισκοπος στην Εκκλησια της Ελλαδος που να αποτειχιστηκε απο την κοινωνια της αιρεσεως και του σχισματος)το αφηνουμε κενο και μνημονευουμε: πασης επισκοπης Ορθοδοξων (αφου δεν εχουμε κοινωνια και με κανενα παραταξιακο επισκοπο παρασυναγωγης) Μακαρι να βγουν επισκοποι απο την Εκκλησια της Ελλαδος.Τωρα αφου πιστευω να τα καταλαβες σου λεω: Αφου εμεις δεν κοινωνουμε με τους αιρετικοσχισματικους οικουμενιστες και με τους παρασυναγωγους παραταξιακους ειμαστε η Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων. Εμεις ομως στην Μια Εκκλησια ακολουθουμε το παλαιο ημερολογιο αφου την αποτειχιση την καναμε και απο την κοινωνια του νεο-ημερολογιτικου σχισματος.Εσεις τωρα ειστε αποτειχισμενοι απο την κοινωνια της αιρεσεως των οικουμενιστων και της παρασυναγωγης των παραταξιακων, μεχρι εδω συμφωνουμε,αφου ομως πατε με το νεο ημερολογιο ειστε εντος του σχισματος σχιζετε την ενοτητα της πιστεως και την κοινωνια του Αγιου Πνευματος.Πρεπει να ερθετε πισω στην Μια Εκκλησια των αποτειχισμενων που παει με το παλαιο για να θεραπευσετε το σχισμα γιατι αυτοματος γινεται καινουργια δευτερη εκκλησια αποτειχισμενων και με νεο ημερολογιο. Κοιταξτε πως σχιζετε την Εκκλησια των αποτειχισμενων: Εμεις που ανηκουμε στους αποτειχισμενους της Μιας Εκκλησιας της πρωτης που ηδη υπαρχει περυσι 2013 τηρησαμε κανονικα τον θεσμο της αρχαιας παραδοσεως της νηστειας των Αγιων Αποστολων. Εσεις τωρα που ανηκετε στην δευτερη καινουργια εκκλησια των αποτειχισμενων με το νεο δεν νηστεψατε ουτε ΜΙΑ ημερα για τους Αγιους Αποστολους. Τι εγινε την ξηλωσατε την νηστεια την καταργησατε την καταπατησατε τι κανετε ρε παιδια.Εμεις αποτειχισμενοι απο τους οικουμενιστες και τους παραταξιακους καναμε την νηστεια των Αγιων Αποστολων περυσι. Εσεις αποτειχισμενοι απο τους οικουμενιστες και τους παραταξιακους δεν κανατε ουτε ΜΙΑ ημερα νηστεια για τους Αγιους Αποστολους το 2013. Καταλαβατε πως σχιζετε την ΜΙΑ Εκκλησια των αποτειχισμενων? Εχουμε καμια ενοτητα στην πιστη?Εμεις νηστευουμε εσεις καταλυετε.Εμεις κανουμε υπακοη στο Αγιο Πνευμα και εσεις στο παπα και στη μασονια,και εχετε και πολλα αναθεματα απο τις Αγιες Συνοδους γιατι αθετειτε τις παραδοσεις της Εκκλησιας.Ειναι τρελο αυτο που κανετε, σχιζετε την ΜΙΑ Εκκλησια των Ορθοδοξων κανωτας υπακοη στος οικουμενιστες καταπατωντας τις παραδοσεις για να εορταζετε με ολους τους αιρετικους του κοσμου την ιδια ημερα εχοντας τα αναθεματα πανω σας και γινεστε υποδικοι καινοτομοι αξιοι αποτειχισεως και διακοπης πασης εκκλησιαστικης κοινωνιας προ συνοδικης διαγνωσεως.Καταλαβατε πως κανετε καινουργια εκκλησια αποτειχισμενων νουμερο (2) η οποια ειναι σχισματικη διοτι καταστρεφει την ενοτητα των Ορθοδοξων που ουτε το αιμα του μαρτυριου σωζει τους σχισματικους.Ελατε σην ΜΙΑ Εκκλησια των αποτειχισμενων την πρωτη που ηδη υπαρχει που δεν εχει κοινωνια με τους οικουμενιστες και τους παραταξιακους ακολουθωντας το παλαιο ημερολογιο για να μην ειστε με τους σχιστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ9 Ιουνίου 2014 - 5:24 μ.μ. Αν καθαιρεθουν οι παπικοί και αναθεματιστεί ο οικουμενισμός ( διαχριστιανικός και διαθρησκευτικός ) και αν εκλεγούν επίσκοποι πχ σαν τον Πειραιώς που αναθεματίσουν πάπα και κάθε αιρετικό καταδικασμένο (πχ μονοφυσίτες κτλ) και δεν κοινωνούν με αιρετικούς , με μουφτήδες και ραβίνους κτλ φωνάζεις Αξιος και κοινωνείς ? Αν ναι τότε μάλλον βαδίζουμε μαζί είτε με το ιουλιανό είσαι , είτε με το διορθωμένο ιουλιανό .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν οχι μάλλον δεν βαδίζουμε μαζί .
Αλλά και να βαδίζουμε μαζι για να βεβαιωθούμε και να βεβαιωθήτε πρέπει να σας γνωρίσουμε και να σας συζητήσουμε ως φυσικά πρόσωπα .
Στον χώρος μας απο την στιγμή που δεν υπάρχει επίσκοπος γνωστών φρονημάτων ώστε με την μνημόνευση του ονόματος του να εξασφαλίζεται η κοινή πίστη ο καθένας απο μας πρέπει με όποιον κοινωνεί κατ ανάγκη να τσεκάρει και φυσικά να τσεκάρεται ...να δέχεται έλεγχο .
Κατ αρχάς αποδέχομαι τους ιερείςμας που αποτειχίστικαν πλήν όμως αν αποταθώ σε έναν απο αυτούς φυσικά και θα τους συζητήσω θα τους διερευνήσω και εγω αυτούς αλλά και αυτοί εμένα προτού το μυστήριο της θείας εξομολογήσεως (και μετά της Θείας Ευχαριστίας ) .
Να γινει ενωση των Ορθοδοξων Εκκλησιων παλαιου και νεου ημερολογιου. Αυτοι που μνημονευουνε τους επισκοπους ολων των συνοδων δεν ξερω και ποσοι ειναι να αποτειχιστουν απο την κοινωνια των συνοδων ( κυπριανου,καλλινικου,ματθαιου,μακαριου,ευθημιου,αυξεντιου,κ.λ.π.).Και απο το νεο να αποτειχιστουν απο την κοινωνια του αρχιεπισκοπου ιερονυμου του θεσσαλονικης ανθιμου της δημητριαδος ιγνατιου της μεσσηνιας χρυσοστομου της συρου της μεσογαιας και ολων των επισκοπων της Εκκλησιας της Ελλαδος. Και αφου θα ειμαστε ολοι αποτειχισμενοι θα πηγαινουμε και με το ημερολογιο που θεσπιστηκε εν πνευματι Αγιω. Οπως κανουμε υπακοη στο Αγιο Πνευμα για να αποτειχιστουμε απο την κοινωνια των αιρετικων και παρασυναγωγων ετσι πρεπει να κανουμε υπακοη στο Αγιο Πνευμα για να μην σχιζουμε την Μια Ορθοδοξη Εκκλησια κανωντας υπακοη στον σατανα των μασονων σχισματικων οικουμενιστων νεο-ημερολογιτων καινοτομων και υποδικων αρχιερεων. Υ Π Α Κ Ο Η στο Α Γ Ι Ο Π Ν Ε Υ Μ Α 100% και οχι 30% ,η 50% η 70% . Μονο το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ κανουμε υπακοη οι Ορθοδοξοι, το πνευμα του διαβολου,της μασονιας,του σχισματος,του οικουμενισμου, και της καινοτομιας δεν το κανουμε απολυτως καμια υπακοη. Τοτε μονο μπορει να γινει η ενωση των Ορθοδοξων Εκκλησιων και μακαρι να βγουν και Επισκοποι απο την Εκκλησια της Ελλαδος.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Το ημερολόγιο, που θεσπίστηκε εν πνεύματι αγίω".
ΑπάντησηΔιαγραφήΚόυνια που σας κούναγε, αν νομίζετε, ότι το ημερολόγιο το επευλόγισε το άγιο Πνεύμα. Δηλ. το άγιο Πνεύμα καταγίνεται με ανθρώπινα κατασκευάσματα; Δηλ. το ότι η γη είναι ακίνητη στο κέντρο του σύμπαντος (κατά τον Δαβίδ και τους Πατέρες)έγινε με την ευλογία του αγίου Πνεύματος;
Γράφει, ο οσιακώς κοιμηθείς, καθ. Λειτουργικής Ι. Φουντούλης (Τελετουργικά θέματα, τ. Γ΄, σελ. 198-199)):
"Δεν αποκαλύπτει ο Θεός "Ημερολόγιον", αλλά τον τρόπο καταρτισμού του. Έτσι είχε αποφευχθεί ο πρώτος και άμεσος κίνδυνος, η θεοποίηση του χρόνου, δηλ. του Ημερολογίου. Κίνδυνος όμως που, η ιστορία το μαρτυρεί, δεν έπαυσε να εμφωλεύει ακόμη και μετά από πολλές χιλιετίες από τότε, όχι βέβαια θεοποιήσεως, αλλ' απολυτοποιήσεως του κοσμικού χρόνου και του Ημερολογίου, με άμεσες συνέπειες ψύξεως της αγάπης, ερίδων, αντιδικιών και σχισμάτων. Ακριβώς δε το μη "θεόσδοτο" των Ημερολογίων, επομένως και η ανθρώπινη προέλευσή του και, κατ' ακολουθίαν, και η σχετικότητά τους, φαίνεται από το πλήθος των προσπαθειών, παλαιοτάτων και νεωτέρων, κατά τα μέτρα και τις γνώσεις εκάστοτε των διαφόρων εποχών, συστημάτων καταμετρήσεως του χρόνου, δηλαδή Ημερολογίων".
Αν λοιπόν δεν κατανοήσουμε, ότι το Ημερόγιο δεν είναι "θεόσδοτο" δεν θα μπορέσουμε ποτέ να συνεννοηθούμε.
ΙΚ
Η Εκκλησία διόρθωσε το ημερολόγιο και όχι το εορτολόγιο και το Πασχαλιο.Τα μπερδεύης κ. Γιαννόπουλε.Το Πασχαλιο θεσπηστικε εν Αγιο Πνευματι και το ημερολόγιο θεσπηστικε εν πνευματι δαιμονικο απο το καινοτόμο πλήρωμα(και όχι Ακαινοτομιτο Πλήρωμα) του σχισματος των Παλαιοημερολογιτων ΧΡΟΝΟΛΑΤΡΩΝ!Ο π. Ευθύμιος έχει απαντήσεις για ΟΛΟΥΣ και για ΟΛΑ ,διαβάστε και θαυμάστε διάκριση(απαντηση στον π. Ιωσηφ απο τον π. Ευθυμιο)!Το ημερολογιο ειναι το πρόβλημα ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΑΛΟΙ;Η διακοπή του μνημοσυνου των Οικουμενιστων ειναι αυτο που πρεπει να ενωσει τους πιστούς για αγώνα και οχι το ημερολόγιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχετε δικαιο τοσα αναθεματα εχετε στα κεφαλια σας και ειστε ζαλισμενοι. Καντε υπακοη στο δαιμονικο πνευμα των αρχιερεων μασονων που σχισανε την ΜΙΑ Εκκλησια των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ. Ποιος τελος θα μας απαντησει γιατ περυσι καταργησατε την νηστεια των Αγιων Αποστολων? Θεατρο παιζετε? Για την μασονια δουλευτε και για τον οικουμενισμο με ενα αντιοικουμενιστικο δολωμα τυπου χρυσοστομου σμυρνης. Που ειναι η ενοτητα της πιστεως και η κοινωνια του Αγιου Πνευματος της ΜΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ αφου εμεις περυσι τηρησαμε την νηστεια των Αγιων Αποστολων ενω εσεις καταλυατε.Κανατε αλλη εκκλησια σχισματικη μια παραταξη κανατε γιατι ελειπε μια παραταξη με το νεο. Μπραβο σας σχιζετε την Μια Εκκλησια των Ορθοδοξων και το παιζετε αποτειχισμενοι απο τους οικουμενιστες ενω ειστε οικουμενιστες σχισματικοι. Καταπατατε τις αποφασεις του Αγιου Πνευματος για να εορταζετε με ολους τους αιρετικους του κοσμου Ο αδαμ βγηκε απο τον παραδεισο γιατι δεν νηστεψε. Και εσεις σαν γνησιοι οικουμενιστες ξηλωσατε ολο τον θεσμο της παραδοσεως της νηστειας των Αγιων Αποστολων το 2013 οπωςκαι αλλες φορες. Σχιζετε την Μια Εκκλησια καταργητε νηστειες,κανετε υπακοη σε μασονους αρχιερεις και στον παπα ποδοπατειτε αποφασεις των ΑΓΙΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ εχετε ομως για πληρωμη τα αναθεματα πολλων Αγιων Συνοδων .Μηπως ειστε βαλτοι η πλανεμενοι η πεφτει και οικονομησια. Μην σχιζετε την Εκκλησια που ουτε το αιμα του μαρτυριου σωνει τους σχιστες οικουμενιστες μασονους του διαβολου.
ΑπάντησηΔιαγραφή