Γονυκλισίας
Ευχή
Πεντηκοστήν
πορνικήν εορτάζουσι, και οικουμενιστικού πνεύματος επιδημίαν και πανώλην,
θεϊκής κατάρας επαγγελίαν και ψευδενώσεως εκπλήρωσιν.
Ώ Παράκλητε, Αγαθέ, πως αν επέλθει
ένωσις, όταν αυτοί ετεροκλήτως, ετεροδιδασκαλούντες και βλασφημούντες
συν-ουσιάζονται και μοιχειακώς συνευρίσκονται εν τοις διαθρησκειακοίς αυτών
συνεδρίοις "εν τω ονόματί Σου";
Όταν συμπροσεύχονται παρά την Σην
αυστηράν απαγόρευσιν και ότε καταφρονούσι, καταπατούσι, σβένοντες και
εξουθενούντες Σε, το Πνεύμα της Αληθείας, διά του ψεύδους και της παναιρετικής
αυτών συσκοτίσεως;
Πως, Φαρισαϊκώς το "ίνα πάντες εν
ώσι" θεολογούσι, τη κοσμική και αντιθέω αγάπη αλληλοεγγίζοντες, όταν εκ
Σου, του Παντοκράτορος και Παντοδυνάμου Θεού αποδιίστανται;
Ποίω βήματι
παρίστανται όταν βίβλοι ανοίγονται και παναιρετικές πράξεις ελέγχονται;
Πως αν τολμώσι, αναπέμψαι το "δι'
ευχών των Αγίων Πατέρων ημών" όταν τους μηδαμινούς, αμαρτωλούς και αναξίων
των εαυτούς, υπεράνω των Θεοφόρων Πατέρων υπεραίρουσι ως σκώληκες υβριστές
"Μεταπατέρες";
Πως θεωρούσι τους βεβήλους των εαυτούς ως
"Ποιμένας αληθούς", Ψευδεπίσκοποι και Λυκοποιμένες υπάρχοντες;
Πως "λέοντες-πυρ-πνέοντες"
οι Μυρμιγκολέοντες γίνονται διά τας θέσεις και τους θρόνους αυτών, διά
Εκκλησιαστικήν Περιουσίαν και μισθόν, ενώ διά την διαφθοράν της Πίστεως και
πώρωσιν, μόλις που φαίνονται οι πωρωμένοι;
Και πως, ω Ιλαρόν Φως των αγαθών τε
Χορηγός και της Παναγίας Τριάδος Κοινωνός, πως οι κοινωνούντες μετ' αυτών και
τη του Οικουμενισμού την Παναίρεσιν κοινωνουντες, οι τον μολυσμόν του
βδελύγματος σιγοντάροντες και συνυπαρξιακώς ποζάροντες, αείποτε σιωπώντες, εις
το διηνεκές απρακτούντες και εθελοτυφλούντες, πως λέγουσι είναι αμέτοχοι,
ανένοχοι και ανεύθυνοι, οι όντες κυρίως υπεύθυνοι;
Ώ Παναγία Τριάς, σώσον πάντας ημάς, τους
διά την ιδικήν Σου αγάπην και δόξαν Αποτειχισθέντας.
Ώ Τριάς, Θεέ μου, Πατήρ Υιός και Πνεύμα,
ελέησον τον κόσμον.
Έτι και έτι κλείναντες τα γόνατα....
Θα ήθελα να πώ φιλικά στον κ. Πανταζή, να αποφασίση να γράφη τα κείμενα του ή στην απλή Δη μοτική (όπως είναι γραμμένα τα άλλα κείμενα) ή στην Αττική Διάλεκτο, όπως είναι γραμμένα τα Εκκλησιαστικά κείμενα. Η ανάμειξη της Δημοτικής με την Αρχαία (όπως κάνει σ' αυτό το κείμενο) είναι άσχημη και δυσάρεστη στον αναγνώστη, και δεν τιμά τον συγγραφέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλύτερα να γράφη στη Δημοτική, διότι όπως φαίνεται δεν κατέχει καλά την Αρχαία Ελληνική.
Θα ήθελα να πω αδελφικά στον κ. ανώνυμο να αποφασίσει να γράψει επωνύμως, (όπως είναι γραμμένα άλλα σχόλια). Η ανωνυμία, για μένα, έστω και λαθεμένα, είναι άσχημη και δυσάρεστη και δεν τιμά τον ονοματοκρύπτη. Κατά τ' άλλα, σ΄ ευχαριστώ ειλικρινά για την καλοπροαίρετη κριτική σου. Δεν σκέφτηκα ούτε στιγμή, πως γνωρίζω άριστα την Αρχαία Ελληνική. Έχω συναίσθηση των αδυναμιών μου και των ελλείψεών μου και σε ευχαριστώ για άλλη μία φορά που μου τις υποσημειώνεις. Εύχομαι να βελτιωθώ όσο μπορώ και σε αυτόν τον τομέα. "Γηράσκω αεί διδασκόμενος". Οι αγαπητοί μου όμως αναγνώστες, (πιστεύω στα αγαθά τους κίνητρα) δεν διαβλέπουν καμία "ατιμία" αλλά κοιτούν την ουσία των κειμένων και των λεγομένων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκος Πανταζής