Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Ἡ «Οἰκουμενιστικη εὐωδία» τοῦ κ. Νούση!

Ἡ «Οἰκουμενιστικη εὐωδία» 

τοῦ κ. Νούση!



Ἀσφαλῶς ὁ κ. Νούσης δὲν ἔχει συγγένεια ὁμολογιακὴ μὲ τοὺς «Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ». Δυστυχῶς ὅμως, μιμεῖται τὴν μέθοδό τους. Τὴν γνωστὴ τακτικὴ τῶν «Μαρτύτων τοῦ Ἰεχωβᾶ», ποὺ ὅταν δυσκολεύονται ἢ δὲν ἔχουν τί νὰ ἀπαντήσουν, μεταθέτουν ἀλλοῦ τὴν συζήτηση. Ἔτσι κι ὁ κ. Νούσης. Ἔγραψε ἕνα ἄρθρο στὸ www.amen.gr/article18277 ποὺ ὄζει «Οἰκουμενιστικῆς εὐωδίας» μὲ τίτλο «Διάλογος Ορθοδόξων και Καθολικών: βήματα ένωσης ή κίνδυνος έκπτωσης στο σύνηθες;».
Τὸ δημοσιεύσαμε σχολιάζοντας τὶς μεγάλες ἀντιφάσεις ποὺ περιεῖχε.
Ὁ κ. Νούσης, ἐπανῆλθε καὶ πάλι στὸ www.amen.gr/article18322 γιὰ νὰ καταστήσει σαφῆ τὴν Οἰκουμενιστικὴ του ταυτότητα (μήπως καὶ τὸν παρεξηγήσαμε) καὶ μὲ ἄρθρο ποὺ τιτλοφορεῖ «Ξαναχτύπησαν οι “αντιοικουμενιστές”...», ἐπιτίθεται μὲ ποταποὺς χαρακτηρισμοὺς ἐναντίον μας, ἐνῶ ἀποφεύγει τὸ «πικρὸ ποτήριο» τῆς ἀπαντήσεως ἐπὶ τῆς οὐσίας, καὶ μεταθέτει δικολαβίστικα καὶ παραπλανητικὰ τὸ θέμα σὲ ἀνούσιες ἐπεξηγήσεις, χρησιμοποιώντας ἀγαπητικὲς ὕβρεις ποὺ πηγάζουν ἀπὸ τὴν οἰκουμενιστική του ἀγάπη.
Φυσικὰ καὶ δὲν θὰ ἀνταπαντήσουμε, ὅπως θὰ ἤθελαν κάποιοι ἀναγνῶστες ποὺ ἐντόπισαν τὴν ἀνταπάντηση τοῦ κ. Νούση. Τὸ πρῶτο ἄρθρο ποὺ ἀναρτήσαμε, ἀπαντᾶ καὶ στὴ δευτερολογία τοῦ κ. Νούση καὶ βρίσκεται στὴ διεύθυνση:
μὲ τίτλο: "Διάλογος Ορθοδόξων-Καθολικών, Κ. Νούση. Σχόλια".
______________
Δεοντολογικὰ ἀναμενόμενα! Τὸ ἱστολόγιο "Αmen" ὄχι μόνο δὲν δημοσίευσε τὴν ἀπάντησή μας, ἀλλὰ καὶ ὅταν ὁ κ. Νούσης τοὺς ἔστειλε τὴν δευτερολογία του, τὴν δημοσίευσαν χωρὶς οὔτε ὁ κ. Νούσης νὰ γράφει σὲ ποιούς ἀπαντᾶ, οὔτε τὸ "Αmen" νὰ κάνει μνεία σὲ ποιούς ἀπευθύνεται ἡ ἀπάντηση! Ἴσως "ἵνα μὴ μιανθῶσι"!
Ἔτσι φαίνεται ἀντιλαμβάνονται τὴν δημοσιογραφικὴ δεοντολογία καὶ τὴν ἔντιμη ἀρθρογραφία!

4 σχόλια:

  1. Ε ! ΟΧΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΙ !
    Εσεις δεν θα απαντήσετε πλην όμως Θα ήθελα να ξέρει ο κύριος κ. Νούσης την απάντηση σε όσα που λέει Ξαναχτύπησαν οι «αντιοικουμενιστές», εκείνοι οι αυτόκλητοι «ακρίτες της Ορθοδοξίας και θεματοφύλακες της πίστεως». - See more at: http://www.amen.gr/article18322#sthash.kmwhsCXE.dpuf
    Κύριε δεν είμαι αυτόκλητος αλλά κλητός . Και εκ των Αγίων Πάντων αλλά και δι επιστολής του Αγ Μαρκου του Ευγενικού που αναφέρεται σε μας τους λάϊκους και μας παραγγέλλει ότι κάνουμε
    Αγίου Γενναδίου Σχολαρίου:<<…. Η γνώμη μου είναι η εξής: Ό­ποιος θα μνημονεύση τον Πάπα ή θα έχη κοινωνία με αυτούς που τον μνημονεύουν ή θα συμβουλεύση ή θα παραινέση κάποιον να μνημονεύση, θα τον θεωρήσω όπως ακριβώς και η αγία και μεγάλη σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως, η οποία εξήτασε το λατινικό δόγμα και κατεδίκασε όσους το πίστεψαν, τον Βέκκο δηλαδή και τους ομόφρονάς του. Έπειτα δεν θεωρώ μικρό πράγμα το μνημόσυνο του Πάπα ή οποιουδήποτε επισκόπου. Άλλωστε η πνευματική κοινωνία των ομοδόξων και η τελεία υπο­ταγή προς τους γνησίους ποιμένας εκφράζεται με το μνημόσυνο. Οι σύνοδοι και οι άλλοι Πατέρες ορίζουν ότι: αυτών που αποστρεφόμεθα το φρόνημα πρέπει να αποφεύγωμε και την κοινωνία. και όλα τα σχετικά που γνωρίζετε ότι ορίζουν. Πάνω απ” όλα όμως ο Κύ­ριός μας λέγει: «Αλλοτρίω δε ου μη ακολουθήσωσιν, αλλά φεύξονται απ” αυτού, ότι ουκ οίδασι των αλλο­τρίων την φωνήν» (Ιω. ι’, 5).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σύμφωνα με την πιστη που παρέλαβα , οταν ο Βαρθολομαίος μνημόνευσε τον πάπα ως πρώτο επίσκοπο , ποιμένα και ποιμενάρχη υποτάχθηκε μυστηριακά στον Πάπα . Στον Αντίχριστο οπως μας τον λέει ο αγ Κοσμάς ο Αιτωλός Κάτι τέτοιο βέβαια είναι ανοησία για ένα πχ "ορθόδοξο" μεταπτυχιακό υπότροφο ΠΑΠΙΚΟΥ ιδρύματος για τον οποίο η μνημόνευση είναι απλά "ευγένεια - καλοί τρόποι κτλ " ή δε ξέρω τι άλλο αλλά όχι ομολογία ταύτισης της πίστης με τον επίσκοπο που μνημονεύεις και πνευματική υποταγή σε αυτόν . Αποτειχιζόμενος απο τον υποταχτικό του Πάπα τον Βαρθολομαίο , απο τον σατανά Πάπα αποτειχιζόμε υπακούοντας στας Συνόδους του 867, του 879, του 1009, του 1054, του 1341, του 1347, του 1351, του 1440, του 1441, του 1443, του 1450, του 1484, του 1722, του 1727, του 1838, του 1848, του 1895. Εκ των αποφάσεων αυτών , τας σεπτάς και θεοκινήτους Οικουμενικάς Συνόδους, υποχρεούμεθα, εκόντες άκοντες ! Απο τον εχθρό του Κυρίου μας Ιησού Χριστού τον Αντίχριστο Πάπα αποτειχιζόμαστε και όσους τον μνημονεύουν όπως ο αποστάτης της πίστης Βαρθολομαίος http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vzSuXSAPUSc που δημόσια και πανηγυρικά τον μνημόνευσε και τον μνημονεύει σαν πρώτο επίσκοπο της εκκλησίας σαν πατέρα και ποιμενάρχη του . Υπετάχθει στον πάπα ! Διαταγή έχομεν και υποχρεούμεθα, εκόντες άκοντες απο τον Αγιος Γερμανός Β΄ Κωνσταντινουπόλεως (1222-1240) που έλεγε : "Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς που υπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεσθε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι, παρά να συγκεντρώνεσθε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες. Ει’ δ’ άλλως, θα υποστήτε την ίδια κόλασι μ’ αυτούς"

    Κύριε Νούση οταν σου λένε " Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς,να ... " είσαι αυτόκλητος όταν εκτελέσεις την εντολή ?
    Εσείς κύριε πως θα χαρακτηρίζατε όποιον οχι μόνο δεν υπακούει στην ρητή εντολή αλλά λέει όσα λέτε εσείς σε μας που κάνουμε το ανθρωπίνως δυνατό ?
    Προσευχόμαστε να μετανοήσετε και σείς και ο Βαρθολομαίος όλοι εσεις οι αιρετικοί που μνημονεύουν τον παπικό Βαρθολομαίο που λατρεύει τον σατανά .
    Απορώ με σας που με την μνημόνευση του Βαρθολομαίου είστε ενωμένοι και με αυτόν τον Βαρθολομαίο και με όσους ο Βαρθολομαίος είναι ενωμένος , έχοντας όπως οι ίδιοι ομολογούν τον ίδιο θεό . Με τους παπικούς , τους προτεστάντες , τους μονοφυσίτες , τους ραβίνους , τους ιμάμηδες ,τους βουδιστές ...
    Απορώ ! Δεν ξέρετε ποιον θεό μαζί με αυτούς λατρεύετε ? Αυταπάτες έχετε ? Οτι άλλο θεό λατρεύετε εσείς απο τον θεό που λατρεύει ο Πατριάρχη τον οποίο σεις μνημονεύετε ?Οτι άλλο θεό λατρεύετε εσείς απο τον θεό που λατρεύει ο πάπας τον όποιο ο πατριάρχης σας μνημονεύει σαν πρώτο επισκόπο πατέρα και ποιμενάρχη ? Η οτι άλλος είναι ο θεός των αιρετικών και ετεροθρήσκων ?
    Δεν ξερετε το : μέγας Κύριος και αινετός σφόδρα, φοβερός εστιν υπέρ πάντας τους θεούς· ότι πάντες οι θεοί των εθνών δαιμόνια, ο δε Κύριος τους ουρανούς εποίησεν.?

    Σωτήριος Ν. Ζουρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλά μου άρεσε και το πως κλείνει κ. Νούσης
    " Οι Ορθόδοξοι έχουμε και άλλα κριτήρια, μυστικά… "
    Προσεύχομαι Μια ωραία Κυριακή να ανοίξει ο Θεός τα μάτια του και να δεί την πραγματική εικόνα .Να δει και να μυρίσει τι πραγματικά κοινωνεί .
    Και να δώσει ο Θεός οι Αγιοι Πάντες να τον ενημερώσουν και αυτός να λέει :
    Ποιος είμαι εγω να βλέπω Αγίους ? Και τι λέτε να αρνηθώ την εκκλησία ?
    Εντολή έχω και άγγελο απο ουρανό να μη πιστεύω !
    Με μαρτυρία 2και 3 στέκεται κάθε ρήμα ... Ζώντων 2-3 ! Αμ θα πάω στον εξομολόγο μου
    Εχει η εκκλησία μου και ιερείς και επισκόπους ...θα σας φτιάξω ... Αγ Πάντες ε?
    Και να πάει σε διορατικό ιερομόναχο εξομολόγο και να αρχίσει να γράφει
    Οχι τι λένε Αυτοί αλλά ότι εξομολόγος λέει οτι λένε .....και μετά να τα ελέγξεις γράμμα γράμμα ...
    Α ! Και να σου κάτσει κ Νουση μου
    Και μετά να έρθει και ένας να σε λέει αυτόκλητο ...
    Και μετα να δώ που κ Νουσης και που νους ή
    Αμ το χρειάζεσαι .... δεν το χρειάζεσαι ?
    Αλλά δεν μπορώ ουτε να το επιβεβαιώσω ούτε να το διαψεύσω οτι οι Ορθόδοξοι έχουμε και άλλα κριτήρια, μυστικά … Κάποιοι έχουν , κάποιοι δεν έχουν και μακάριοι "Μακάριοι οι μη ειδότες και πιστεύσαντες" και άλλοι αν και βλέπουν πάλι της κεφαλής τους .
    Σκέφτομαι τον ιερομόναχο . Αυτόν τα υπαγόρευε λέξη λέξη αλλά δεν εφάρμοζε όσα στον άλλο παράγγελλε ... σαν τα πήλινα βαρέλια που έχουν κρασί για τους άλλους αλλά διψάνε τα ίδια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εδώ εχει εφαρμογή το «Οὐκ εἶπεν, Ἐμέ, ἀλλ', Ἐν ἐμοί, δεικνὺς ὅτι οὐκ οἰκείᾳ δυνάμει, ἀλλὰ τῇ ἄνωθεν βοηθούμενος χάριτι ὁμολογεῖ ὁ ὁμολογῶν. Περὶ δὲ τοῦ ἀρνουμένου οὐκ εἶπεν, Ἐν ἐμοί, ἀλλ', Ἐμέ· ἔρημος γὰρ γενόμενος τῆς δωρεᾶς, οὕτως ἀρνεῖται. Τίνος οὖν ἕνεκεν ἐγκαλεῖται, φησίν, εἰ ἐγκαταλειφθεὶς ἀρνεῖται; Ὅτι τὸ ἐγκαταλειφθῆναι παρ' αὐτὸν γίνεται τὸν ἐγκαταλιμπανόμενον. Τίνος δὲ ἕνεκεν οὐκ ἀρκεῖται τῇ κατὰ διάνοιαν πίστει, ἀλλὰ καὶ τὴν διὰ τοῦ στόματος ὁμολογίαν ἀπαιτεῖ;» (Χρυσοστόμου Ἰω., Εἰς τὸ Κατὰ Ματθαῖον, ὁμιλ. ΛΔ΄).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου