Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ, μνημονευε ο Αποτειχισμενος μοναχος Νικοδημος Μπιλαλης.


ΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ,

ΑΣΕΒΗΣΑΝ 

ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ 


O πατηρ Νικοδημος Μπιλαλης ηθελε να ταφη απο τον γειτονα του ζηλωτη ιεορομοναχο Χρυσανθο και οχι απο τους μνημονευτες του Ουνιτου πατριαρχου και Αρχιαιρεσιαρχου Παντοκρατορινους μοναχους. 
Αυτη ειναι η αληθεια.
Και δυστυχως την γνωριζαν ολοι.
Αλλα δεν την σεβαστηκαν.
Και σκυλευσαν το λειψανο του Χαλκεντερου γεροντα.
 
Και μετα θανατον οι Οικουμενιστες καλογηροι θελουν να μας οδηγησουν στην Κολασι.
Τον Θεο τους δεν εχουν.
Θελουν εκει που θα πανε αυτοι να παρουν μαζι τους εστω και με το ζορι και τους Αποτειχισμενους, οπως τον γενναιο και δυνατο γεροντα Αντιοικουμενιστη και Αντιλατινο Αγωνιστη πατερα Νικοδημο Μπιλαλη, ο οποιος, αν και μοναχος ηταν παντοτε παρον εις τας επαλξεις για τον καλον αγωνα της Πατρωας Ευσεβειας που εβλεπε οτι κινδυνευει απο τους σημερινους Γραικολατινους Φαναριωτες οσο ποτε αλλοτε.
Και αυτοι οι Οικουμενιστες καλογηροι μνημονευτες του Αρχιαιρεσιαρχου δεν σεβαστηκαν την μνημη του σεβαστου γεροντα που το ελεγε παντου οτι δεν μνημονευει ουτε Βαρθολομαιο, ουτε αλλον επισκοπο, αλλα ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ, οταν λειτουργειται στο κελλι του.
Και εχουμε νεωτερες πληροφοριες και μαρτυριες.

Συγκεκριμμενα: Αυτες τις τελευταιες μερες που απεβιωσε ο Οικουμενιστης μεγαλοαββας Μωϋσης ο εκλεκτος των Μοιχεπιβατων και των Οικουμενιστων αρχιερεων, καποιος ( γνωστος εις ημας) επισκεπτης του π. Νικοδημου που βρισκονταν στο κελι του εκεινη την ωρα του φωναξε: Γεροντα ο Μωυσης εταφη απο τρεις αρχιερεις.

Και απαντησε ο σεβαστος γεροντας: Εγω δεν θελω να ταφω απο αρχιερεις αλλα απο τον γεροντα Χρυσανθο, ( τον γνωστο Καψαλιωτη ιερομοναχο Χρυσανθο).

Οτι και να πραττουν ομως οι Αγιορειτες Οικουμενιστες, οι Αποτειχισμενοι και εν ζωη και μετα θανατον, οπως τους επιτασσει ο Αγιος Μαρκος ο Ευγενικος, θα τους απεχθανονται και για παντα ως Αιρετικους και ακολουθους και μνημονευτες του χειροτερου στους αιωνες πατριαρχου Βαρθολομαιου του Παγκακιστου και Προδοτου της Πιστεως των Ορθοδοξων, του Ιμβριωτου.

25 σχόλια:

  1. Ο λόγος που ο μακαριστός π. Νικόδημος δεν προέβη σε δημόσια αποτείχιση (αν και θεωρούσε αιρετικούς τους οικουμενιστές προκαθημένους) ήταν η ΠΕ.ΦΙ.Π.. Δεν τον απασχολούσαν δηλαδή οι συνέπειες που θα είχε αυτός, από μια τέτοια ενέργεια, αλλά οι πολύτεκνες οικογένειες. Εγώ ως γιος πολυτέκνου (11 παιδιά) - όπως και όλα τα παιδιά των πολυτέκνων πιστεύω - τον ευγνωμονώ για το τεράστιο έργο που προσέφερε, έργο που έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία όταν αναλογιστεί κανείς την ανύπαρκτη παρουσία του Κράτους στον τομέα αυτό. Ο Θεός να τον αναπαύσει και να έχουμε την ευχή του!
    Νικόλαος Μάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητε Νικολαε οπως τα λες ειναι.
      Ο π. Νικοδημος υπολογιζε πανω απο ολα τους πολυτεκνους αλλα και παντοτε εξεφραζε χωρις να φοβαται την αντιθεσι του στους Αιρετικους Οικουμενιστες παρα το οτι κινδυνευε η ΠΕΦΙΠ να αποκλεισθη απο τους ναους ολης της επικρατειας αν εδινε τετοια εντολη ο δαιμονας Βαρθολομαιος στο τσιρακι του τον Ιερωνυμο Λιαπη τον Αχυρενιο.
      Ειναι τοσο κακοτατοι οι αρχιερεις εχουν την κακια του ιδιου του Σατανα και ειναι ικανοι για ολα.
      Ο π. Νικοδημος μεχρι το τελος ελεγε οτι ειναι Αποτειχισμενος μου τοπε και εμενα τηλεφωνικα σχεδον πριν απο ενα μηνα.
      Εγω, οπως ξαναγραψα, τον ειπα οτι ο Θεος θα συγχωρηση ολες του τις αμαρτιες και τα παθη του, που τα διαβλεπαμε, και θα τον παη στον Παραδεισο και μονο διοτι αγαπουσε και βοηθουσε τους εγκαταλελειμενους απο ολους Κρατος και Εκκλησιοα πολυτεκνους.
      Εγω αυτο το πιστευα και του τολεγα και αυτος γελουσε σαν μικρο παιδακι.

      Η Εκκλησια των ΜΑΤ και των ΡΟΠΑΛΩΝ και των Κανιβαλικων Μεταμοσχευσεων δεν κοιταει τους πολυτεκνους που ...εξαφανισθηκαν πλεον, αλλα τους αλλοδαπους!!!
      Η Ελλαδα πεθαινει και αυτοι ..βοσκουν κουτοχορτο!!

      Διαγραφή
  2. Ο χειρότερος Πατριάρχης στους αιώνες ηταν ο Νεστοριος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. K Οδυσσέα η Παναγία φρόντισε και οτι έκανε καλά καμωμένο .
    Σκέφτηκα οτι δεν θα υπήρχε δικός μας εύκαιρος .
    Μη στεναχωριέσαι και ανέβει καμιά πίεση και τρέχεις ξανά στο νοσοκομείο .
    Κάνε αγάπη και πές μας για τον Καψαλιωτη ιερομοναχο Χρυσανθο δικός μας είναι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Γέροντας Χρύσανθος, ένας από τους καλύτερους πνευματικούς του Αγίου Όρους, συνδέεται με τον Σεβασμιώτατο Κυπριανό. Είναι συγγραφέας του περίφημου βιβλίου "Τα σαθρά επιχειρήματα των φιλοοικουμενιστών". Όποιος το θέλει σε ηλεκτρονική μορφή να μου στείλει στο email να του το στείλω: krufosxoleio@yahoo.gr

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. -Εσύ είσαι με μας ή με τους άλλους;
      -Με σας!
      -Εμείς είμαστε οι άλλοι...

      Διαγραφή
  5. Ενας απο τους καλύτερους πνευματικούς του Αγίου Όρους, συνδέεται με τον Σεβασμιώτατο Κυπριανό ... =αντίχριστος του Παλαιοημερολογίτη Κυπριανού
    Οι άλλοι ? Μνημονεύουν ... = αντίχριστοι του Παπικού Βαρθολομαίου του αιρεσιάρχη του εχθρού του θεού

    Αντίχριστος ο ένας αντίχριστος και οι άλλοι

    Δεν βρέθηκε ένας Χριστιανός να τον θάψει

    Ε ! Φώτισε ο Θεός και αν και αντίχριστοι τον θάψανε τον χριστιανό .

    Θα μπορούσαν να πουν δεν μνημονεύεις ? Δεν σε θάβουμε
    Τον θάψανε .
    Η Παναγιά μας ας τους ελεεί για το έλεος που δείξανε.
    Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ7 Ιουνίου 2014 στις 2:01 π.μ.

    Κοιταξτε μερικες αντικανονικες αποτειχισεις:1935.Ξεκινησαν σωστα οι τρεις επισκοποι μεχρι την ωρα που αρχισαν να χειροτονουν επισκοπους,ενω αν χειροτονουσαν μονο ιερεις για να εχουν μυστηρια οι πιστοι αμολυντα δεν θα ανοιγε ο δρομος της παρασυναγωγης των παραταξεων. 1971 Οι αλλοι τρεις μαζι σχεδον με ολο το αγιο ορος δεν κοβουν κοινωνια με τους οικουμενιστες αλλα μονο το μνημοσυνο του αθηναγορα,αφηνουν και απο εξω το νεο-ημερολογιτικο σχισμα. Αποτειχιζονται αλλοι απο τους οικουμενιστες ενω παραλληλα δεν αποχωρουν απο το σχισμα τους,αποτειχιζονται αλλοι απο τους οικουμενιστες ενω παραλληλα μνημονευουν επισκοπους παραταξεων,αλλοι λενε απο μεσα τους πασης επισκοπης ορθοδοξων αλλα ο παππας μνημονευει οικουμενιστη. Αλλοι απο την συναξη κληρικων πανε στο Αγιον Ορος με το Ακαινοτομητο και οταν βγαινουν εξω μνημονευουν οικουμενιστες.Αλλοι στο Αγιον Ορος πανε με το Ακαινοτομητο και οταν βγαινουν εξω πανε σε παραταξεις.Αλλοι στο Αγιον Ορος πανε με το Ακαινοτομητο και οταν ειναι εξω λειτουργουν με το νεο.Αυτες τις αποτειχισεις οχι μονο δεν τις φοβατε ο διαβολος αλλα και τις κανει κυρηγμα. Αποτειχιση κανονικη κανουν οσοι κοβουν κοινωνια υποχρεωτικα :και απο τρεις πλανες. Στο Ακαινοτομητο ενωνονται μονο αυτοι που ειναι αποτειχισμενοι και απο τρεις πλανες.(Δηλ.στην πραξη παμε με το παλαιο ημερολογιο διχως να κοινωνουμε με τους οικουμενιστες διχως να κοινωνουμε με τους παραταξιακους μενωντας στο Ακαινοτομητο Πληρωμα της Εκκλησιας της Ελλαδος.)Μακαρι να βγουν και καποιοι Επισκοποι στην Εκκλησια της Ελλαδος που θα αποτειχιστουν υποχρεωτικα απο την κοινωνια των οικουμενιστων πηγαινωντας και με το παλαιο ημερολογιο διχως να ενταχθουν ομως σε παραταξεις.Τοτε θα ειναι και στο τιμονι του Ακαινοτομητου Πληρωματος ωστε να μπουν οι Αγιο Πνευματικες βασεις για Πανορθοδοξη Συνοδο. Μονο οι Αγιο Πνευματικες αποτειχισεις εχουν τετοια αποτελεσματα οπως και με τους Πατερες της Εκκλησιας σε περιοδους κακοδοξων και αντιχρηστων. Το Ακαινοτομητο Πληρωμα σημερα ειναι η φυσικη μορφη της Εκκλησιας σε περιοδο αιρεσεως,σχισματοςκαι παρασυναγωγης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρόκειται για ΨΕΜΑ. Ο π. Νικόδημος Μπιλάλης είχε μεν κάποιες σκληρές ζηλωτικές θέσεις, ήταν δε κανονικό μέλος της Εκκλησίας και σε κοινωνία με τις μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος και με τα αγιορείτικα μοναστήρια. Όλη σχέση του με ζηλωτές ήταν το ότι ένας ζηλωτής γείτονάς του στην Καψάλα του διέθετε το τηλέφωνό του για τις αναγκαίες συνεννοήσεις του περιοδικού «Πολύτεκνη οικογένεια». Μίλησα προσωπικά μαζί του στις 6/5/2014 για τελευταία φορά, ενώ παλιότερα είχαμε και αλληλογραφία. Μου είχε στείλει μάλιστα μια από τις πρώτες εκδόσεις του για το βίο του αγίου Νικοδήμου Αγιορείτη. Ο π. Νικόδημος είχε φιλική γνωριμία με τον όσιο π. Παϊσιο Αγιορείτη και εκκλησιαστικές σχέσεις και με άλλους κανονικούς Αγιορείτες, ουδέποτε με παρασυνάγωγους ζηλωτές. Το περιοδικό του και η συμβολή του υπέρ των πολυτέκνων είχε πάντα την ευλογία κανονικών μητροπόλεων και αρκετών αγιορείτικων μοναστηριών. Γνωρίζω τον άνθρωπο και ξέρω ότι με ψέματα δεν αναπληρώνεται η αλήθεια. Δυστυχώς, οι παλιοημερολογίτες και οι αυτοαποσχισμένοι αρέσκεστε στην κατασκευή μύθων, τους οποίους εύκολα και άκριτα αναπαράγετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο πρώην ζηλωτής κ. Μιχάλης Γεωργιάδης (ιστολόγος του ιστολογίου "Την Ενότητα της Πίστεως" - μάλλον εννοεί ενότητα με τους οικουμενιστές), διακατέχεται από μένος για τους παλαιοημερολογίτες-ζηλωτές, αφού γενικώς οι "πρώην" επιθυμούν να αποδείξουν στους "νυν" ότι μετανόησαν μέσα από την τακτική του να αναδεικνύονται σφοδρότεροι πολέμιοι από αυτούς.
    Λοιπόν όμως πως καταρρίπτεται το ψέμα του για τον π. Νικόδημο.
    Πρώτον, γράφει πως τάχα "Όλη σχέση του με ζηλωτές ήταν το ότι ένας ζηλωτής γείτονάς του στην Καψάλα του διέθετε το τηλέφωνό του για τις αναγκαίες συνεννοήσεις του περιοδικού «Πολύτεκνη οικογένεια»".
    Δείτε τώρα πως αποκαλύπτεται το ψέμα του αυτό.
    Στην τελευταία του συνέντευξη (δείτε εδώ: http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2014/06/blog-post_1516.html ) διαβάζουμε:
    "Δημοσιογράφος:Συνάδει ὅμως ὁ μοναχικὸς βίος μὲ ὅλα αὐτά;
    π. Νικόδημος: Δὲν συνάδει καθόλου. Θὰ σᾶς πῶ ἕνα περιστατικό. Εἶχα γέροντά μου τὸν Παΐσιο ὅπου κοντά του ἔγινα μοναχός. Ὅταν πῆγα στὴν Καψάλα, ὅπου καὶ μένω, δὲν ὑπῆρχε τηλέφωνο καὶ τὸ χρειαζόμουν διότι εἶχα ἱδρύσει καὶ τὸ σύλλογο Πολυτέκνων. Ἔπρεπε νὰ διανύω πολλὰ χιλιόμετρα ἀπὸ τὴν Καψάλα στὶς Καρυὲς γιὰ νὰ μπορέσω νὰ κάνω ἕνα τηλεφώνημα. Γι’ αὐτὸ παρεκάλεσα τὸν γέροντα Παΐσιο νὰ βάζαμε τηλέφωνο. Ἡ ἀπάντησή του, ἦταν: «Ε, ὄχι τηλέφωνο στὴν Καψάλα»! Ὁπότε, μέχρι ποὺ κοιμήθηκε δὲν ὑπῆρχε τηλέφωνο στὴν Καψάλα. ΜΕΤΑ, ΕΒΑΛΑ ΕΓΩ".
    Είδατε;; Ο π. Νικόδημος είχε τηλέφωνο δεν χρειαζόνταν να "αναγκάζεται" να πηγαίνει στον ζηλωτή γείτονά του μόνο και μόνο για το τηλέφωνο.
    Δεύτερον, δεν είναι ο μόνος άνθρωπος που είχε επικοινωνία με τον π. Νικόδημο. Είναι σε όλους μας γνωστό (μου το είχε πει και σε μένα τηλεφωνικώς) πως στο κελί του όταν ερχόταν κληρικός του απαγόρευε να μνημονεύει τον παπικό πατριάρχη Βαρθολομαίο. Δεν προέβη σε δημόσια δήλωση αποτειχίσεως, γιατί φοβόταν τις συνέπειες που θα είχε αυτό στην ΠΕ.ΦΙ.Π. Αυτό δεν το λέει μόνο ο Τσολογιάννης, ή ο Μάννης, αλλά και πολλοί άλλοι αδελφοί που είχαν σχέση με τον αείμνηστο.
    Τέλος, συνιστώ σε όλους την ανάγνωση της σπουδαίας εργασίας του "ΚΑΝΟΝΙΚΗ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΥ" στον "Ορθόδοξο Τύπο" την δεκαετία του 1970. Αν δεν το έχετε να σας το στείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγραφε στο http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2014/04/blog-post_2740.html ο δάσκαλος11/4/14 - 8:50 μ.μ.
      " Ο π. Νικόδημος δεν είναι ιερέας για να μνημονεύει είναι απλός μοναχός. Με ποιους κοινωνεί και που λειτουργείται, μπορείτε να τον ρωτήσετε σαν βρεθείτε στην Καψάλα κι όταν σας δώσει αναφορά, υπογράψτε του Πιστοποιητικό Ορθοδοξίας..."

      Σήμερα ΣΥΝυπογράφει :εδω στο http://apotixisi.blogspot.gr/2014/06/blog-post_6598.html#comment-form "Είναι σε όλους μας γνωστό (μου το είχε πει και σε μένα τηλεφωνικώς) πως στο κελί του όταν ερχόταν κληρικός του απαγόρευε να μνημονεύει τον παπικό πατριάρχη Βαρθολομαίο. Δεν προέβη σε δημόσια δήλωση αποτειχίσεως, γιατί φοβόταν τις συνέπειες που θα είχε αυτό στην ΠΕ.ΦΙ.Π. Αυτό δεν το λέει μόνο ο Τσολογιάννης, ή ο Μάννης, αλλά και πολλοί άλλοι αδελφοί που είχαν σχέση με τον αείμνηστο. "

      Διαγραφή
    2. Γιατρέ των Χανίων κ. Σωτήριε Ζουρίδη, διαδικτυακέ "κριτά" των πάντων, με τα φαρμακώδη σχόλιά σας, που θυμίζουν Μαγδαληνή μοναχή, πρώτον σας συνιστώ να είστε προσεκτικότερος στις εκφράσεις σας, ειδικώς όταν μιλάτε για Κληρικούς ("αντίχριστος του Παλαιοημερολογίτη Κυπριανού"). Δεύτερον, τα δύο αποσπάσματα μου που βάλατε δεν αναιρούν το ένα το άλλο. Στο πρώτο, πολύ απλά ο π. Νικόδημος ήταν εν ζωή και εσείς αναρωτιόσασταν (ως "κριτής") ποιον μνημονεύει. Στο δεύτερο δίνω την απάντηση αφού πλέον δεν ζει ο άνθρωπος για να τον φέρω σε δύσκολη θέση.
      Νισάφι πια, κύριε Προκρούστη! Υποβαθμίζετε τον αντιαιρετικό αγώνα με το να κρίνετε συνεχώς τους πάντες, να χαρακτηρίζετε πρόσωπα και να τους βάζετε όλους στο προκρούστειο κρεββάτι σας και όσοι δεν σας κάνουν είτε να τους ξεριζώνεται, είτε να τους κόβετε τα άκρα, για να πληρούν τα δικά σας κριτήρια "Ορθοδοξίας". Νισάφι πια!

      Διαγραφή
    3. Και λίγα λές .Ισως είναι που με ξέρεις διαδικτυακά . Αν με γνώριζες απο κοντά θα έλεγες και άλλα .
      Και αν με γνώριζες πραγματικά θα ζητούσες
      το έλεος απο τον Κύριο μου τον Ιησού Χριστό .
      Αυτός είναι το Έλεος και η Ίασις .
      Εμείς υπηρέτες ήμαστε του Κυρίου μας Ιησού Χριστού
      και επειδή είμαστε υπηρέτες Εκείνου υπηρετούμε πάντα άνθρωπο .
      Δεν είμαι στο διαδίκτυο κάτι διαφορετικό απο ότι είμαι στην καθημερινότητα.
      ούτε κάνω κάτι διαφορετικό . Αυτό είναι το διακόνημα μου , η αρμοδιότητα και το καθήκον μου , όπως το διακωμωδείς.
      Και για αυτό λόγο θα δώσω στον εντολέα μου
      Και ξέρω τι είναι λογοδοσία γιατί πήγα και στάθηκα , και κάθισα στην κρίση
      και ήρθα ξανά ο χριστιανός κατ ευλογία Θεού .

      Και το διακόνημα μου επιτελώ ο άνθρωπος πλημμελώς , άνθρωπος αμαρτωλός και τρισάθλιος με τα ελάχιστα που δύναμαι , όπως δύναμαι και ο Κύριος μου ας κάνει ως Θεός όσα δεν δύναμαι και ας με συγχωρεί και αυτός και όσοι πλημμελώς υπηρέτησα .

      Και με τα λόγια του εντολέα μου , του Κυριού μου Ιησού Χριστού θα σας πω :

      Σεις κατά την σάρκα κρίνετε· εγώ δεν κρίνω ουδένα.
      Αλλά και εάν εγώ κρίνω, η κρίσις η εμή είναι αληθής, διότι μόνος δεν είμαι, αλλ' εγώ και ο Πατήρ ο πέμψας με.
      Εάν ο Θεός ήτο Πατήρ σας, ηθέλετε αγαπά εμέ· διότι εγώ εκ του Θεού εξήλθον και έρχομαι· επειδή δεν ήλθον απ' εμαυτού, αλλ' εκείνος με απέστειλε.
      Διά τι δεν γνωρίζετε την λαλιάν μου; διότι δεν δύνασθε να ακούητε τον λόγον μου.
      Σεις είσθε εκ πατρός του διαβόλου και τας επιθυμίας του πατρός σας θέλετε να πράττητε. Εκείνος ήτο απ' αρχής ανθρωποκτόνος και δεν μένει εν τη αληθεία, διότι αλήθεια δεν υπάρχει εν αυτώ· όταν λαλή το ψεύδος, εκ των ιδίων λαλεί, διότι είναι ψεύστης και ο πατήρ αυτού του ψεύδους.
      Εγώ δε διότι λέγω την αλήθειαν, δεν με πιστεύετε.
      Τις από σας με ελέγχει περί αμαρτίας; εάν δε αλήθειαν λέγω, διά τι σεις δεν με πιστεύετε;
      Όστις είναι εκ του Θεού, τους λόγους του Θεού ακούει· διά τούτο σεις δεν ακούετε, διότι εκ του Θεού δεν είσθε.

      Διαγραφή
    4. Κύριε Στέφανε
      Οσο δε αφορά την άποψη μου για το "αντίχριστος του Παλαιοημερολογίτη Κυπριανού" και το παλαιοημερολογήτικο σχήσμα , όπως όλα τα σχήσματα και οι αιρέσεις είναι του σατανά και αυτός ιδικά ο Κυπριανός Κουτσούμπας καθαιρέθηκε από τήν Ιερά Σύνοδο μας και μετά προσχώρησε στους παλαιοημερολογίτες και δέχοταν ώς έγκυρα τά « μυστήρια » τών υπέρ την δεκάδα αλληλοαναθεματισμένων « εκκλησιών ΓΟΧ » αλλά καί τής Ορθοδόξου Εκκλησίας μάς κάτι που αναιρεί το δόγμα της ΜΙΑΣ εκκλησίας . Και έρχεται σε αντίθεση με την απόφαση της συνόδου επι αγ Κυπριανού οτι μόνο εντός εκκλησίας σώζονται μυστήρια που ενώνουν με τον Θεό και εκτός στα σχήσματα και αιρέσεις ο διάβολος και η απώλεια .
      Ως αιρετικο-σχησματικός λοιπόν ο παλαιοημερολογίτη Κυπριανός απεβίωσε .Καθήκον κάθε ορθόδοξου είναι να αναθεματίζει κάθε αίρεση και σχίσμα και κάθε αιρετικοσχησματικό ζωντανό ή πεθαμένο .
      Τ ο μόνο που δεν σκεφτόμαστε είναι αν θα τον φέρουμε σε "δύσκολη θέση" και το αν θα αρέσουμε σε αυτόν ή σε σας ή στους άλλους ανθρώπους . Οσο για τον αντιαιρετικό αγώνα αυτός δεν γίνεται ενάντια σε κάθε αίρεση και σχίσμα από ορθοδόξους με βάση της ενότητας την ορθοδοξία . Δεν είναι βάση της ενότητας η αντίθεση προς την αίρεση αλλά η ορθόδοξη πίστη . Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός .

      Διαγραφή
    5. Πλανάστε πλάνην οικτράν.
      Το ΜΙΑ για την Εκκλησία δεν είναι αριθμητικό, αλλά αναφέρεται στην ενότητα της Πίστεως (Μία Πίστις). Έτσι για παράδειγμα οι ορθόδοξοι στην Αντιόχεια επί αρειανισμού αν και ήταν χωρισμένοι σε δύο παρατάξεις ανήκαν όμως στη ΜΙΑ Εκκλησία, λόγω της ορθοδόξου Πίστεως που πρεσβεύαν.
      Όσο περί των αναθεματισμών που αρέσκεστε να αποκαλείτε "καθήκον κάθε ορθοδόξου" σας συνιστώ θερμώς την ανάγνωση του έργου του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου "Περί του μη δειν αναθεματίζειν ζώντας ή τεθνηκότας" (P.G. 48, 945)
      Καλή φώτιση

      Διαγραφή
    6. Ανθρωπέ μου όλες οι σύνοδοι αναθεμάτισαν αιρέσεις και το συνοδικό της Κυριακής της ορθοδοξίας αναθεματίζει και όλοι στην εκκλησία λέγαμε ανάθεμα ανάθεμα ανάθεμα ... τι μου λές ? Εδω και 2000 χρόνια αναθεματίζουμε ... τι μας λές ?
      Οτι η εκκλησία ευλογεί ευλογώ και ότι αναθεματίζει αναθεματίζω ...
      Και όποιον δεν ευλογεί όσα η εκκλησία ευλογεί ή δεν αναθεματίζει όσα η εκκλησία αναθεματίζει ανάθεμα έστω ...
      Αυτή είναι η πίστη μου και δεν την αλλάζω και λόγο δεν ακούω . Αν εσύ άλλο πιστεύεις είναι απλά γιατί έχεις άλλη πίστη ... αν όλες οι σύνοδοι αναθεματίζουν και εσύ δεν αναθεματίζεις τι να πω ? Οτι δέχεσαι τις συνόδους ? Του Βαρθολομαίου είσαι ? Αυτός "ξεαναθεμάτισε" τις αιρέσεις και κοινωνοί με όλες τις αιρέσεις ...
      Και το τι κάνανε στην Αντιόχεια δεν με κόφτει . Εγω ξέρω ένα επίσκοπο σε κάθε μέρος , 2 δεν χωρούν ! Και γύρω απο τον ΕΝΑ επίσκοπο την ΜΙΑ εκκλησία . 2 δεν χωρούν .
      Αμα καβαλήσει ο σατανάς τον επίσκοπο και κοινωνεί τα ακοινώνητα δεν πάμε στις εκλησιές και φωνάζουμε ανάξιος να καθαιρεθεί ο αιρετικός και άμα φύγει η αίρεση και βγεί άλλος ορθόδοξος πάμε εν μετάνοια να πέσουμε στα πόδια του να μας εξομολογήσει και να μας τακτοποιήσει ...να βαπτίσει ... να παντρέψει .... να κηδέψει ... Την προηγούμενη φορά που μνημονεύανε παπικούς εκατονταετίες κράτησε αυτό το πράμα .. αν μπορείς κάνε κι αλλιώς ! Είναι δυνατό να προσκυνήσω παπικό ? Ε ! έδωσε ο Θεός αποκαταστάθηκε ευτυχώς το πράμα ... Μια είναι η εκκλησία μας 2000 χρόνια τώρα . Αλλη δεν έχει .-

      Διαγραφή
    7. Διάβασε το Ιερό Χρυσόστομο να σε φωτίσει χριστιανέ μου. Οδοντίατρος είσαι, δεν είσαι θεολόγος. Τι "εγώ ξέρω" κι "εγώ ξέρω"! Το "εγώ" έριξε τον Εωσφόρο και το "εγώ" εξόρισε τον Αδάμ. Εμείς όταν αναθεματίζουμε στο Συνοδικό, δεν εκφωνούμε κάποιο νέο ανάθεμα (το δικαίωμα του αναθεματίζειν το έχει μόνο μια Σύνοδος, κατά τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, όπως θα έβλεπες αν διάβαζες το κείμενό του), αλλά δηλώνουμε τη συμφωνία μας για όσους έχει ΗΔΗ αναθεματίσει η Εκκλησία (Άρειο, Ευνόμιο κλπ.). Άλλο η Αποτείχιση που είναι δικαίωμα κάθε πιστού απέναντι στους παρανόμους επισκόπους, άλλο το ανάθεμα που είναι δικαίωμα μόνο της Συνόδου των ορθοδόξων Επισκόπων.
      Αυτά, κι αν δεν σε κόφτει μείνε στο σκότος σου. Κακό στον εαυτό σου κάνεις, αν δεν το καταλαβαίνεις.

      Διαγραφή
  9. ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ9 Ιουνίου 2014 στις 6:19 μ.μ.

    Μια μερα ενας ιερεας αποτειχισμενος εβαλε τον Γ. Νικοδημο να κανει κηρυγμα στο εκκλησιασμα για το : πασης επισκοπης Ορθοδοξων. Σε εμας ελεγε ο γεροντας : και αυτοι να μνημονευουν τον πατριαρχη εγω λεω απο μεσα μου πασης επισκοπης Ορθοδοξων και κανω τον Σταυρο μου και γελωντας ελεγε αυτοι που με βλεπουν να κανω τον Σταυρο μου θα λενε οτι πολυ εκτιμω τον πατριαρχη. Τα συμπερασματα δικα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θυμίζει κάποιους "μάρτυρες" του Χριστού, που ενώ θυσίαζαν στο άγαλμα του Νέρωνα, έλεγαν από μέσα τους "εγώ πιστεύω στο Χριστό".

      ΙΚ

      Διαγραφή
    2. Άγγελος Κυρίου ζητά από έναν απλοϊκό γέροντα, που είχε κοινωνία με τους Σεβηριανούς, να ξεκαθαρίση την πίστι του, προτού πεθάνη....
      Οι αμφιταλαντεύσεις και το "δίπορτο" είναι εξ ανέκαθεν .
      Πλην όμως εκεί που σε βρίσκει σε παίρνει και εκείνη την πόρτα διαβαίνεις

      Αιρετικών και σχισματικών η πόρτα είναι γνωστή
      Το τι είναι ο παπικός Βαρθολομαίος ο εχθρός του Θεού ... φώς φανάρι ..
      Ο καθένας διαλέγει την πόρτα του

      Το τι είσαι , το πως ζεις το τί επιλέγεις είναι δική σου απόφαση .
      πάρε τις αποφάσεις σου και τελείωνε ...

      Διαγραφή
    3. "Και τούτο ποιείν, κακείνω μη αφιέναι".

      ΙΚ

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου