Προς καλοπροαίρετον ανώνυμο,
και πολλους αλλους αποδεκτες
του κ. Νικολαου Πανταζη,
Αποτειχισμενου Θεολογου
:
1. Η χιλιετής υπομονή την οποίαν οι σιγονταροοικουμενιστές πάντες, παραπλανητικώς
υποδεικνύετε, σημαίνει παράταση της πλάνης και υποδηλώνει διαιώνιση της
Παναιρέσεως για αυτό και ευθύνεστε ανεπανόρθωτα για δόλιο εφησυχασμό και
δούρειο συμβιβασμό.
Η υπομονή σας είναι, αυτή καθ' εαυτή ύπουλη, πλάνη ανεπαίσθητη
και κρύφιος εγωισμός διότι τοποθετείτε τη δική σας λύση, αυτήν "της
υπομονής", υπεράνω της Θεαρχικής και Θεαρέστου Λύσεως η οποία εντόνως
προτείνεται από τους Αγίους Πατέρες, τους οποίους έτσι ακυρώνετε και υποβαθμίζετε.
Γνώριζαν και αυτοί από πρώτο χέρι κατέχοντες την θεία αρετή της υπομονής και θα
μας συμβούλευαν αυτήν ακωλύτως. Η κάθε αρετή ανήκει στο χώρο του πνευματικού
βίου και όχι στα περί Πίστεως, όπως τονίζει σαφέστατα ο Αγιος Ιωάννης ο
Χρυσόστομος, ο οποίος και αυτός προφανώς, εστερείτο της δικής σας υπομονής...
Πάλι τανάπαλι πεισμώνετε
στην ανυπόστατη, παρατεταμένη σας φοβία: "Δεν θέλουμε να φύγουμε από την
Εκκλησία..."
Απορώ πως επιτρέπετε
στον δίχως πείρα πεπερασμένο εαυτό σας, τόσο ανεκδιήγητα να διαφωνεί, με ένα
τόσο ανερυθρίαστο θα έλεγα πνεύμα αντιλογίας, με τους σοφωτάτους Αγίους μας
Πατέρες!
Πως τολμάτε να ανατρέπετε μια ολόκληρη Σύνοδο, μια ολόκληρη εκατοντάδα
Συνοδικών Αγίων Πατέρων, έναν ολόκληρο ΜΕΓΑ ΦΩΤΙΟ προεδρεύσαντα επί της
Πρωτοδευτέρας, οι οποίοι σας το υπογραμμίζουν και εν Αγίω Πνεύματι σας το
βροντοφωνάζουν:
- "ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΤΕ από την Εκκλησία όταν κάνετε Αποτείχιση"
- "Όχι φεύγουμε!"
- "Ου σχίσματι την ένωσιν της Εκκλησίας κατέτεμον!"
- "Ναι, κάνουν σχίσμα!"
- "Είμαστε οι
Θεοφόροι σας Πατέρες, στων οποίων το όνομά, κάθε "Δι' ευχών"
επιτελείτε!" Εμείς συνιστούμε Αποτείχιση!
- "Και μεις είμαστε
οι Μεταπατέρες, οι Υπεργέροντες και Υπερηγούμενοι, οι Υπεραρχιμανδρίτες, οι
Πεφωτισμένοι ιλουμινάτι Ιεράρχες και Σούπερθεολόγοι "Κοινωνικής Θεολογίας!"
Εμείς συνιστούμε υπομονή κι'υπακοή.
Εμείς ξέρουμε!"
Αλήθεια, αυτή σας η στείρα
αντιπαράθεση και ασυναίσθητη αντίθεση, λέτε να είναι υγιής;
Ανώνυμε, Χριστεπώνυμε,
σε εκλιπαρώ ταπεινά και όχι ως θεολόγος, αλλ' ως απλός χωρικός και βοσκός στα
πόδια σου προσπίπτω και ΡΩΤΩ.
Δεν είναι ερώτηση-παγίδα. Πέσ' μου, αλήθεια:
- "Ο Άγιος Μέγας
Φώτιος ο Ιερός, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, Πρόεδρος Αποστολικής Συνόδου,
μου λέγει για Αποτείχιση και μου διαβεβαιώνει πως δεν κάνω σχίσμα!
Εσύ, μου
μιλάς για υπομονή, για σιωπηλή αναμονή και απραξίας παραμονή "εντός της Εκκλησίας".
ΠΟΙΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ;;;;;;;;
2. Η "χρονική συγκυρία" δεν είναι θεωρία δική μου, αλλά Ιστορική αλήθεια και αναμφισβήτητη πραγματικότητα.
Όσο και εάν εσύ την θεωρείς "αυθαίρετη",
σημασία έχει τι λένε οι Κανόνες και ο ίδιος ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός.
ΠΟΥΘΕΝΑ
δεν είπε ο Άγιος ότι πρώτα πρέπει να περιμένουμε "επίσημες υπογραφές"
και μετά να διαμαρτυρόμαστε. Εάν έχεις τέτοιο κείμενο, παρακαλώ να μας το
προσκομίσεις.
Δεν απέρριψα ποτέ την "αλήθεια που γνωρίζουμε όλοι ότι πρώτα
υπεγράφη και διεκηρύχθη η ένωση, και μετά διεκόπη από τον Αγιο Μάρκο η
μνημόνευση." Προσέθεσα και εξήγησα πως η αναμονή επισήμου υπογραφής δεν
απετέλεσε υποχρεωτικό κριτήριο του Αγίου Μάρκου ή κανενός άλλου Πατρός, αλλά το
δημόσιο κήρυγμα και η αποδοχή της αιρέσεως "γυμνή τη κεφαλή".
Ο Άγιος Γρηγόριος ο
Παλαμάς ΔΕΝ περίμενε καμία "επισημότητα" και καμία υπογραφή.
"Τόλμησε"
να διακόψει τη Μνημόνευση του Πατριάρχου του, ΠΡΙΝ ή καν επέλθει οποιαδήποτε
υπογραφή και καθαιρέθηκε μάλιστα χωρίς να λάβει χώρα τελικώς, κάποια επίσημη
ένωση.
Ο ίδιος ο λόγος των Εκκλησιαστικών Ηγετών θεωρείται υπογραφή, εάν και εφ'
όσον πληρεί την Πατερική Παράδοση και Γραμμή. Ο Αθηναγόρας εξέδωσε επίσημο Πατριαρχικό
διάταγμα προς το Πανοικουμενικό Ποίμνιό του, να εφαρμόζεται παντού το "Κοινό
Ποτήριο!" και εκφράζει μάλιστα την ανησυχία του πως δεν πραγματώνεται από όλες
τις Μητροπόλεις. Εσύ αυτό το αποκαλείς "τίποτα!"
Οι υπ' αυτόν όμως
Αρχιεπίσκοποι όπου γης, υπακούουν τυφλά στην εντολή "Αυγούστου
Μοναρχήσαντος". Δεν είναι 'κει το
θέμα, "σα γραπτή συμφωνία μιας αγοραπωλησίας αυτοκινήτου" όπου,
εννοείται, απαιτείται νομικό έγγραφο. Απαιτείται η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ και ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ του
πιστού Ορθοδόξου Λαού.
Η Ένωση δεν αναφέρεται
σε δύο "Εκκλησίες". Ο πληθυντικός που χρησιμοποιεις είναι βλάσφημος.
ΜΙΑ
είναι η Εκκλησία, και η οποιαδήποτε ένωσή της με ΑΙΡΕΤΙΚΗ, σχισματική Παπική Κοινότητα
δεν είναι θέμα ούτα ΚΑΝ υπογραφής του Πατριάρχη αλλά ΚΥΡΙΩΣ συγκαταθέσεως του
ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΠΙΣΤΟΥ Ορθοδόξου Λαού!
Εάν δεν εγκρίνει ο Λαός, τύφλα να'χει ο Πάπας
Πεθερός!
Ακόμη και το ότι ο Πατριάρχης έγινε Ηγετικό Στέλεχος και Επίσημο Μέλος
του Π.Σ."ε", αυτό ΔΕΝ
ήταν αρμοδιότητα δική του αλλά ΕΠΡΕΠΕ να ρωτήσει ΠΡΩΤΟΝ και ΚΥΡΙΟΝ εμάς τους
πιστούς, εάν εγκρίνουμε και πρωσυπογράφουμε μια τέτοια αισχρή και βλάσφημη
εγγραφή "Μέλους".
ΔΕΝ εκπροσωπεί εμάς λοιπόν, αλλά τον βέβηλο ΕΑΥΤΟ
ΤΟΥ και τους Οικουμενιστές ομόφρονές του, τους "Συνευδοκούντας" τους
οποίους απερίφραστα καθαιρεί και καταδικάζει η Εβδόμη Οικουμενική Σύνοδος!
Μήπως, λέω, μήπως είσαι και εσύ ένας από αυτούς;
3. Όσο, τέλος, για τον "διανθισμό" των κειμένων μου, αμαρτάνεις βαρύτατα (με την πρωταρχική έννοια της "αστοχίας") διότι ενώ καθόλου δεν γνωρίζεις τα βαθέα της ψυχής μου και δεν διαθέτεις τη Θεϊκή δύναμη να διερευνείς τα ενδόμυχα κίνητρά μου, διατείνεσαι με σιγουριά πως γράφονται "προκλητικά για να τραβούν την προσοχή του αναγνώστη" και ότι τάχα "αυτή η τακτική όμως έχει αποτέλεσμα μικρής διάρκειας, δεν μένει στον χρόνο και δεν πείθει. Απλώς εντυπωσιάζει προς στιγμήν."
Αγαπητέ άγνωστε και
συνάμα γνωστέ, πίστεψέ με, δεν γράφω για να εντυπωσιάσω και ούτε προσπαθώ να σε
πείσω. Ο Θεός να σε φωτίσει να δεις και να κάνεις το ορθό. Το μόνο που "πείθει και μένει στον χρόνο" είναι το Ορθόδοξο, τα
Αληθινό. Αυτό όχι μόνο πείθει, αλλά και ΣΩΖΕΙ. "Σχισμάτων και μερισμών την Εκκλησίαν εσπούδασαν ρύσασθαι". Εκ του
ρήματος ρύω, σώζω. Όχι εγώ, αλλά η Αλήθεια, η Αυτοαλήθεια, ο Χριστός, ο Οποίος
- ΔΕΝ καταδέχεται να συνευρίσκεται με Αιρεσιάρχες Πάπες
- ΔΕΝ ανέχεται να διαιωνίζουν οι δικοί Του την Παναίρεση
εν ονόματι μιας χριστιανικής "υπομονής και υπακοής"
- Δεν επιθυμεί να παραμένει "εν σκηνώμασι ασεβών"
και ούτε επιτρέπει στους αναξίως εκπροσωπούντας Αυτόν διαβρωμένους,
συμβιβασμένους και πουλημένους ηγέτεςνα τον καταστήσουν ισότιμο και ισόκυρο
"Μέλος" ενός ΑΝΩΜΑΛΟΥ και Βαβυλωνείου Π.Σ."ε" όπου ο κάθε
κύναιδος καθίσταται φορεύς του μιάσματος και η κάθε διεφθαρμένη λεσβία ιέρεια
μας "ευλογεί" και μας "θεολογεί" για
"χριστιανικές" αγάπες και "ενωτικές" περιπτύξεις.
Εάν εσύ αδελφέ μου, λατρεύεις
και προσκυνάς ένα τέτοιο "Χριστό", τότε "τέτοιος" σου
πρέπει, αντιμίσθιο της πωρωμένης σου καρδίας. Εάν όμως πιστεύεις στο Θεό των
Αγίων Πατέρων ημών, στον Παντοκράτορα Κύριο που όχι μόνο δεν "υπομένει" να κοινωνούμε διά "υπομονής" με την
Παναίρεση, αλλά διατάζει, πρόσεξε, διατάζει (όχι δυνητικά) "εξέλθετε εκ μέσου αυτών (φύγετε μακρυά, μη κοινωνείτε) και αφορίσθητε (Αποτειχισθείτε), λέγει Κύριος, και ακαθάρτου μη άπτεσθε, καγώ εισδέξομαι υμάς", (ιδού πως και πότε μας καταδέχεται), τότε Τοιούτος σου πρέπει Αρχιερεύς, Όσιος, Άκακος, Αμίαντος, κεχωρισμενος (Αποτειχισμένος) από των
αμαρτωλών (εδώ σημαίνει "αιρετικών" καθώς εξηγούν οι Πατέρες!) και
υψηλότερος των ουρανών γενόμενος!"
(Εβρ. 7, 26).
Καλή φώτιση, Καλό Παράδεισο!
Και καλή επωνυμία!
Νικόλαος Πανταζής
Σιγονταροοικουμενιστές !
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εργασία αυτών των καθαρμάτων ,γιατί για καθάρματα πρόκειται ,είναι να εκτονώνουν με διαμαρτυρίες εντός πλαισίου αναποτελεσματικότητας τα αντι παπικά και αντι οικουμενιστικά αισθήματα .
Η ψευδεπίγραφος "υπομονή" και "οικονομία" σε δογματικά θέματα είναι συγκάλυψη και συνενοχή και προαγωγή και συνεργασία στο μυστήριο της απώλειας .
Και αυτό φαίνεται απο την στάση τους απέναντι μας . Απέναντι σε μας που πραγματοποιήσαμε την αποτείχιση που αυτοί απειλούσαν και απειλούνε οτι θα κάνουν , αλλά που δεν έκαναν ούτε βεβαίως βεβαίως ουδέποτε θα κάνουν .
Τώρα το πως η φανταστική αποτείχιση αν γίνει απο αυτούς θα είναι κάτι διαφορετικό απο αυτό που γίνεται απο μάς στη πράξη ...και πως τότε αυτοί δεν θα είναι "πλανεμένοι " και "σχίσμα " και πως εμείς τάχα μου είμαστε δεν τους απασχολεί καν .
Ισως γιατί άλλο αυτοί , άλλη "ποιότητα" εχουν αυτοί και άλλη εμείς
Το τι είναι σαν πρόσωπα , σαν ποιότητα το δείχνουν στην πράξη
Και χωρίς καν να τους ρωτήσουν τα δουλικά στην αυλή του αρχιερέα όχι μόνο αρνούνται κάθε σχέση μαζί μας αλλά και μας καταδικάζουν ως πλανεμένους .
Αυτή είναι η πάστα τους .
Οχι "ενα ποτήρι ψυχρού ύδατος " δεν προσφέρουν αλλά "οξος και χολή " .
Βλέπεις η "ευσέβεια" τους δεν επιτρέπει τίποτα άλλο ....
Αλλά εμείς ας εντείνουμε τας χείρας όπως ο Κυριος μας ας τους συχωρέσουμε
Πάτερ ἄφες αὐτοῖς· οὐ γάρ οἴδασι τί ποιοῦσι ...
Άνω σχώμεν τα καρδίας.
Ου γάρ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν, αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν
Ναι ! Άνω σχώμεν τα καρδίας. Έχομεν προς τον Κύριο
Λίγα λόγια ακόμη για τον κ. Πανταζή.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Στην (σωστή) ερώτηση που υποβάλλεις " Ποιον λοιπόν να ακούσω ?", απαντώ ταπεινώς.
Αν ζούσες στην εποχή του Μεγάλου Φωτίου έπρεπε να ακούσης τον Μέγα Φώτιο.
Στην σημερινή εποχή που ζούμε πρέπει να ακολουθήσουμε τη γνώμη όλων των Συνόδων, όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, και την εξουσιοδότηση που έδωσαν στον Πατριάρχη σχετικά με τους Διαλόγους, παραμένοντες προσεκτικοί και άγρυπνοι, και παρακολουθούντες με προσοχή τα γεγονότα, ώστε να γνωρίζουν οι διεξάγοντες τους Διαλόγους ότι παρακολουθούνται ΚΑΙ από το Χριστεπώνυμο πλήρωμα.
2. Οπως σωστά γράφεις "απαιτείται η επικύρωση και η συναίνεση του πιστού Ορθόδοξου λαού". Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο πρέπει να παραμείνουμε σύσσωμοι ΜΕΣΑ στην Εκκλησία της Ελλάδος, και όχι να αναχωρούμε και να διεξάγουμε κλεφτοπόλεμο απ' έξω.
3. Ζητώ συγγνώμην αν αδίκησα τα κίνητρα σου, όσον αφορά το ύφος της γραφής σου. Πιστεύω όμως ότι μπορείς να γράψης ήρεμα, στρωτά, χωρίς ερειστικές και υβριστικές εκφράσεις, οι οποίες δεν προσθέτουν τίποτε στις απόψεις σου, αλλά τουναντίον αφαιρούν σοβαρότητα και πειθώ.
Και βέβαια, καλόν είναι να διαβάσουμε κάποια στιγμή από την γραφίδα σου, " ναι, αυτό που λές είναι σωστό", απευθυνόμενο σε κάποιον άλλον σχολιαστή, (όχι σε εμένα).
Η αναγνώριση μιάς γνώμης άλλου, δείχνει μεγαλείο ψυχής.