Θα μας πη εστω και ΕΝΑΣ την Αληθεια;
Ολοι γυρω μας συνεχως θα ψευδωνται και θα ωραιοποιουν τα ψεμματα;
Και μεχρι το τελος θα ζουν οι χριστιανοι με ψεμματα;
Μου συνεστησαν να μην γραψω τιποτα. Αλλα εγω δεν αντεχω να μην τα πω. Αυτα που πρεπει να πω, αφου δεν τα λενε οι αλλοι, δεν τα λεει κανενας. Δεν σας κανω τον εξυπνο. Σε μας ως φαινεται ελαχε η μοιρα να τα λεμε, αφου ολοι ζουμε με Ψεμματα. Θελουμε να ζουμε με ψεμματα και μας αρεσει να ζουμε με ψεμματα. Τι ωραιος κοσμος μπαμπα! Ορθοδοξος και χριστιανικος!!!
Προχθες πεθανε ο μεγαλοαββας Μωυσης ο Αγιορειτης. Προσπαθησα να μην γραψω τιποτα γιατι στο παρελθον ανταλλαξα μαζι του καποια αλληλογραφια για μειζον εκκλησιαστικο ζητημα. Και στενοχωρηθηκε ο αββας με τις αποψεις μου. Ηθελε ντε και καλα να συμφωνησω μαζι του οτι οι κανιβαλλικες μεταμοσχευσεις δεν ειναι ωμα και αποτροπαια εγκληματα. Η αλληλογραφια υπαρχει. Και δημοσιευτηκε στο περιοδικο ΙΕΡΑ ΠΑΤΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ.
Ομως καποια λιγα παλι με ξεφυγαν. Και εγραψα μονο αληθειες. Οχι ψεμματα οπως αρεσκονται να λενε και να γραφουν και να σκορπιζουν παντου οι αλλοι.Και οχι μονο λαϊκοι, αλλα κυριως ρασοφοροι, δεσποταδες, παπαδες, καλογηροι. Ακατασχετη και διαρκης και καταμαυρη ψευδολογια σκορπιζεται γυρω μας. Απο ολους και για ολα.
Ειμαι ανθρωπος αμαρτωλος, το αναγνωριζω. Και μετα απο, κατ' αιτησιν αναβολης..... ετοιμοθανατος. Και γι αυτο θα επρεπε ισως να ειμαι πολύ συγκρατημενος και να σιωπω. Να κλαιω νυχθημερον τις αμαρτιες μου και να προσπαθω να τις ξεριζωσω απο μεσα μου γιατι εκαμαν ριζες βαθιες και εγιναν αξεριζωτες.
Ομως δεν αντεχω να μην μιλησω για τα δικαια Κυριου Παντοκρατορος που καταπατουνται και μπασταρδευονται καταχρηστικα και ασυστολα, απο - κατα γενικη ομολογια των ευλαβων βλαμενων- ανθρωπους ρασοφορους και μαλιστα θεωρουμενους "αγιους". Αληθεια; Ναι, δυστυχως, αληθεια.
Μολις, λοιπον, τα εγραψα με πηρε καποιος στο τηλεφωνο και με εξυβρισε χυδαια, πεζοδρομιακα γιατι εθιξα το ...ειδωλο του. Σκεφτηκα, λοιπον, τετοια τεκνα παρηγαγε ο αββας Μωυσης;
Ελπιζω αυτος μαλλον να αποτελουσε εξαιρεσι.
Εγραψα λοιπον οτι ο αββας ηταν με ολους και με ολα. Σαν τον Μιχαλη Τριτο να πουμε τον σεβαστο μου παληοφιλο κοσμητορα της Θεολογικης Θεσσαλονικης, η οποια με τις συνεχεις εκκλησιαστικες ασχημιες της, μας καμνει να ντρεπομαστε για την υπαρξι της και να ευχομαστε το ταχυτερο μετα παταγου κλεισιμο της. .
Ο αββας Μωϋσης ηταν και με τους Μοιχεπιβατες και με τους Οικουμενιστες και με τους Ορθοδοξους και με τους Πανθρησκειαστες. Πηγαινε παντου οπου ηθελε να παη, και οπου τον καλουσαν. Και στην Λαρισα και στην Καλαματα και στην Βεροια και στην Κρητη και οπου αλλου ανθουσε η κακοδοξη...πορτοκαλεα. Και οντως ο αββας πολλακις εντυπωσιαζε με τις ωραιολογιες του και την συναρπαστικοτητα του.
Ομως ενω ηταν ετοιμοθανατος ...εκανε μεταμοσχευσι
του μονού οργανου καποιου κακομοιρη, που του το πηραν οταν βρισκονταν ασθενης και εν υπνωσει. Και το μεταφυτευσαν ...ευλαβως στον αββα. Και μας ελεγε ο αββας οτι ρωτησε καποιους - μαλλον απλοϊκους - Αγιορειτες και δεν τον απετρεψαν και ετσι εβγαινε ο ιδιος ...λαδι!!
Ομως ο ιδιος τι ηταν, ενα ανωριμο παιδακι ηταν και δεν ηξερε; Δεν γνωριζε ποια ειναι η αληθεια; Πως το πηρε ετσι μποσικα; Και αφου με το ξεριζωμενο οργανο ...ανανεωθηκε σαν καινουργιος ανθρωπος πλεον γεματος ζωντανια απο το νεο ξενο σηκωτι, απεφασισε να γυριζει και να περιφερεται παντου σε ολη τη χωρα με την προσκλησι των δεσποταδων - αλλο που δεν ηθελαν και αυτοι για να παρουσιαζονται σαν φιλοαγιορειτες και φιλοι ταχα του κηρυγματος του Μωυσεως του Αγιορειτου - και σκορπουσε τις κηρυκτικες ωραιολογιες του στο χαζοβλαμμενο ποιμνιο που απο κατω χειροκροτουσε αφου εφευγε ικανοποιημενο. Και ο μεγας αββας ικανοποιημενος και αυτος, συνεχιζε απτοητος.
Εμεις, του συστησαμε τοτε για το πρωτοφανες εγκλημα του που φερει εσκεμμενα επανω του εγκληματικο οργανο, να αναχωρηση στα βαθεα της ερημου και να ζητηση το ελεος του Θεου. Ομως εκεινος συνεχιζε τον δικο του δρομο και μεχρι το ...τελος του. Γιατι ξαναηρθε και το δευτερο ..τελος του και αυτό ηταν οριστικο. Με την ανομη μεταμοσχευσι εκεινος κερδισε καποια λιγα ακομα χρονακια αυτης της ζωης και λοιπον; Αραγε μετανοησε; Ειλικρινα θα ηθελα να μετανοησε και να εγραψε κατι σε καποιο σημειωμα οτι μετανοησε και δεν αφησε επανω του την ρετσινια της κανιβαλλικης μεταμοσχευσης. Αφου θεωρηθηκε μαλιστα μαζι και με αλλους ρασοφορους μεταμοσχευθεντες, ως υποδειγματα ...και ετσι ψηφισθηκε και ο νομος περι μεταμοσχευσεων που ισχυει για ολοκληρο τον Ελληνικο λαο και βγηκε μαλιστα και εγκυκλιος της (Ιερας!!!παρακαλω συνοδου!!!) που εγκρινει τις κανιβαλλικες μεταμοσχευσεις και τις ...επευλογει!!! διοτι αποτελουν ….αλτρουιστικες πραξεις!!!
Συνενοχος δηλαδη ο αββας Μωυσης και σε αυτην την ανιερη πραξι της ΑΝΙΕΡΟΥ ιερας συνοδου των ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ του 2014. Αισχος, μυριες φορες , Αισχος!!!
Κι ομως μετα απο ολα αυτα τα ...νεοαββαδικα εργα και τις ημερες, οι πολλοι εσπευσαν να τον εγκωμιασουν.
Μονο καποιοι χριστιανοι γιατροι τον ηλεγχαν οτι εκανε λαθος, μεγαλο λαθος, αλλα εκεινος αρνουνταν μεχρι τελους να τους ακουση.
Και εμεις αυτο δεν θα το πραξουμε διοτι την πραξι του την θεωρουμε αμαρτια και Αιρεσι και προσβολη του ανθρωπινου προσωπου και μπασταρδεμα της διδασκαλιας της Εκκλησιας. Και με ολα αυτά, τι; Μαλιστα λεγεται οτι τον εθαψαν ...ΤΡΕΙΣ αρχιερεις.
Αυτο ακριβως ακουσε να ειπε καποιος επισκεπτης και στον ετερο κοιμηθεντα κατ' αυτας και ως ελεγε "Αποτειχισθεντα" ταχα, κοσμοκαλογηρο πατερα Νικοδημο Μπιλαλη. Και εκεινος εξεφρασε την επιθυμια να ταφη απο καποιον γειτονα του ζηλωτη που δεν μνημονευε Βαρθολομαιο, χωρις ομως γι αυτο να αφηση καποιο εστω σημειωμα που θα επετρεπε να εκπληρωνετο αυτη του η επιθυμια. Και ετσι τον ...αρπαξαν οι Οικουμενιστες Βαρθολομαιϊκοι καλογηροι της Αγιορειτικης μονης του Παντοκρατορς και τον οικειοποιηθηκαν και τον ..εθαψαν πατριαρχικα, ενω εκεινος αποκαλουσε τον πατριαρχη προδοτη και παπικο.
Και σε μενα βεβαια πριν απο ενα μηνα μου ειπε τηλεφωνικα οτι ειναι Αποτειχισμενος και οτι δεν
μνημονευει τον παπικο Βαρθολομαιο.
Ομως τα νεα μαντατα ηρθαν σε μενα κατοπιν και υστερα.
Και στενοχωρηθηκα και καταπικραθηκα και αναστεναξα και κραυγασα, Θεε μου, ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΕΩΣ ΕΝΟΣ; ΕΩΣ ΕΝΟΣ;
Οτι δυο μηνες πριν ο μοναχος Νικοδημος Μπιλαλης εκκλησιαστηκε, μιλησε αλλα και κοινωνησε απο τα χερια γνωστου ιερεως της Οικουμενιστικης Ελλαδικης Εκκλησιας.
Να την βρασω λοιπον και την Αποτειχισι Μπιλαλη. Ηταν λιποβαρης, μισοβεζικη, διπλοταμπλη και αρα ανυπαρκτη. Λυπουμαι που το γραφω. Ηθελε να γινη ηρωας αλλα μονο με τα λογια.
Βεβαια για τον πατερα Νικοδημο υπαρχει μια ιδιαζουσα καταστασι και θελω να πιστευω και του τολεγα και του αρεσε να το ακουει, οτι επειδη αγαπουσε τους πολυτεκνους και αφιερωσε σε αυτους την ζωη του ολοκληρη ελπιζω ο Θεος να παραβλεψη ολα τα αμαρτηματα του και να κερδιση τον Παραδεισο.
Μην ξεχναμε το ..πεταμενο καρβελι του Πετρου στον ζητιανο του πατριαρχη Αλεξανδρειας Ιωαννη τον Ελεημονα.
Και ιδου μας ηρθε και η κοιμησι του πατρος Γεωργιου Καψανη. Τι να γραψω για τον πατερα Γεωργιο;
Εχει μια καλη ιστορια, αλλα με πολλες μαυρες σκιες.
Αγιος και εναρετος ο γεροντας Γεωργιος. Όμως και αυτος επαμφοτεριζων.
Ώστε Θεεμου, ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΠΟΙΩΝ ΧΡΗΣΤΟΤΗΤΑ, ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΕΩΣ ΕΝΟΣ;
Πολεμουσε μεχρι τελος, τους Μονοφυσιτες και τους Λατινους. Αλλα ουδεποτε τους Φιλομονοφυσιτες και τους Φιλολατινους, ουδεποτε τους Βαρθολομαιους και τους αλλους σημερινους «ορθοδοξους» Αιρεσιαρχες.
Καθαροτατος Σιγονταροοικουμενιστης ο πατηρ Γεωργιος Καψανης, οπως και ολοι οι καλογηροι του. Φυλαγε την μπαστουνα του και δεν ηθελε να την στερηθη. Τι άλλο, αληθεια, τον εκαμνε σιωπηλο και μνημονευε ανελλειπως τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο; Ποιος μπορει να μας πη;
Ωστε Θεε μου, ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΠΟΙΩΝ ΧΡΗΣΤΟΤΗΤΑ, ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΕΩΣ ΕΝΟΣ;
Αναστατωθηκε η Εκκλησια από τους δυο πλανεμενους καλογηρους του και ένα διαστημα συνεβαλε ο ιδιος αποκλειστικα να διανυση η Εκκλησια έναν μεγαλο ….πειρασμο και όχι ...νικηφορα.
Πρι από καποια χρονια τον επισκεφθηκε στη μονη του ο Αιρεσιαρχης Βαρθολομαιος. Και από την ημερα εκεινη ο Καψανης …εγινε αφαντος!!!
Τι συνεβη αληθεια; Ο Θεος γνωριζει και ο ιδιος. Ο δε Καψανης …πολυετως και αιδημονως εσιωπα!!!
Και μετα την κοιμησι του και αλλα αποκαλυφθηκαν. Τα ειδαμε και …εκπλαγηκαμε. Αν και ειχαν ερθει καποιοι ...ψιλοι στα αυτια μας αλλα τα θεωρουσαμε απιστευτα.
Ότι δηλαδη αυτος που επεβη του θρονου της Λαρισης επι του πτωματος του Αγιου μητροπολιτου Θεολογου τον συνεβουλευετο και τον κατηυθυνε. Μα είναι δυνατον; Ενας, κατα την φρασεολογια των Αγιων Πατερων μοιχεπιβατης να κατευθυνεται από έναν Καψανη για να κατεκρεουργει και να καταματωνει τους χριστιανους και την τοπικη Εκκλησια;
Δεν γνωριζε οσα συνεβαιναν στην Λαρισα, δεν γνωριζε ότι ενθρονιστηκε με τα ΜΑΤ και με τα ΡΟΠΑΛΑ και κεκλεισμενων των θυρων, για να εγκατασταθη ενώ ζουσε ο Κανονικος και ο Νομιμος Αγιος Επισκοπος της Λαρισας;
Ποιμενας ηταν αυτος ή αναβαινων αλλαχοθεν;
Και ο πατηρ Καψανης τον επευλογησε για όλα αυτά;
Πως λοιπον δεν τον συμβουλεψε και από την αρχη να εγκαταλειψη την Λαρισα και να αναχωρηση και να εγκατασταθη στα Αγιορειτικα ερημητηρια για να κλαψη τις αμαρτιες του αφου τα δημοσια αμαρτηματα του υπερηραν την κεφαλην του; Αυτό ακριβως δεν θα συμβουλευαν οι Αγιοι Πατερες, να πραξη ο Μοιχεπιβατης; Δηλαδη ο πατηρ Καψανης χαραξε διαφορετικη γραμμη απο την γραμμη των Αγιων Πατερων;
O πνευματικος πατηρ και το πνευματικο τεκνο. Ωστε ο π. Καψανης κατηυθυνε τον εικονιζομενο να διαπραττη οσα διεπραξε στο παρελθον αλλα και μεχρι και σημερα; Ορια χριστιανικης ηθικης και εκκλησιαστικου ηθους δεν υπαρχουν;Τοτε που το κηρυγμα του Ευαγγελιου; Που η Εκκλησια του Χριστου;Μακαριτη πατερ Καψανη, αλλο Ευαγγελιο πηγες και εσυ να μας διδαξεις, σαν τους αλλους;
Και "ο Μωαμεθανισμος ειναι δρομος σωτηριας", μας δηλωσε ο προυχοντας και μνημονευομενος απο την μονη σου, Αρχιαιρεσιαρχης.
Με τον Αγιο Ιωαννη τον Χρυσοστομο θα ησουνα π. Καψανη, ή με τους καταληψιες του θρονου του, τον Αρσακιο και τον Αττικο; Με τον Ακαθαιρετο Χρυσοστομο ή με τον ραδιουργο Θεοφιλο Αλεξανδρειας και την λοιπη Συμμορια του;Μακαρι ο Θεος να μην σου υπολογιση την τεραστιων διαστασεων αμαρτιαν σου ταυτην.
Ξεχναμε τον Χρυσοστομο που κραυγαζει εδώ και 1700 χρονια και δεν θα παψη να κραυγαζη ότι, ο ομοιος αυτου του Μοιχεπιβατου Αρσακιος, ΗΡΠΑΣΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΘΡΟΝΟΝ, ΜΟΙΧΟΣ ΓΑΡ ΥΠΑΡΧΩΝ;
Την ιδια στασι του ιερου Χρυσοστομου, δεν θαπρεπε να τηρηση και ο πατηρ Καψανης απεναντι και στον συγχρονο αυτόν Αρσακιο που εχυσε ποταμηδον αιμα χριστιανικο στη Λαρισα;
Και ο λαλων μεμαρτυρηκε και αληθης εστιν η μαρτυρια αυτου, καθοτι αυτοπτης και αυτηκοος αυτων εγενετο.
Δηλαδη ολοι αγκαλιασαν τα ψεμματα και τους ψευτες και τους κακουργουντας την Εκκλησια. Και τι απεμεινε τελικα;
Μου ειπε Μετεωριτης ηγουμενος, ολοι υποχωρησαν, ολοι προσκυνησαν, εμειναν ελαχιστοι, μην δινεις σημασια στους λιγους.
Και αυτό, αυτος ο αξιοθρηνητος, το θεωρουσε επιτυχια του μοιχεπιβατου και των ΜΑΤ και των ΡΟΠΑΛΩΝ.
Και ο Θεος και η Εκκλησια Του, αγιε καθηγουμενε.
Ο κατακρεουργουμενος πιστος λαος της Εκκλησιας;
Τι εχετε να πειτε στον πιστο λαο;
Ότι γεμισε η Λαρισα με ριψασπιδες και με ηττημενους ψευτοχριστιανους που εθαψαν τα ιερα και τα οσια της Πιστεως και της Ηθικης;
Και πως θα το δικαιολογησετε αυτο στην συνειδησι σας;
Τι απολογηθησεσθε τω Κυριω;
Και ποια Πιστι και ποια Ηθικη στεκεται πλεον όταν εσεις χαιρετε και όταν επιβραβευεται η αστυνομακρατουμενη «εκκλησια» του 1% ή του 0,5%;
Και είναι αυτό η Εκκλησια;
΄Η ένα …ελεεινο κουφαρι για την βορα των αγριμμιων γεματη από αιρετικους και από Οικουμενιστες και από Πανθρησκειαστες, με προϊσταμενο και προυχοντα της, τον Μεγα Αρχιαιρεσιαρχη και Πανθρησκειαστη Βαρθολομαιο;
Και ιδου και ο πατηρ Καψανης διαβαζεται στην τελευταια αυτου κατοικια από τον Μοιχεπιβατη, που, κατα την ελευθερη αποψι μας, μουτσοκλαιει μπροστα στο φερετρο, γιατι εφυγε και που παει;
Εκει που θα πας και εσυ Αμετανοητε Αρσακιε Μοιχεπιβατα.
Αν νομιζεις ότι επιβληθηκες και θριαμβολογεις και νομιζεις ότι εισαι ο ποιμενας εκεινου του ηρωϊκου λαου που εχυσε ποταμηδον το αγιο αιμα του στους δρομους της Λαρισας απο τα ΜΑΤ των αθεων της εποχης μας, αυταπατασαι ταλαιπωρε και ας πιστευεις τα αντιθετα. Η ωρα της κρισεως ερχεται. Και θα λογοδοτησης φρικτα για τις αιμοσταγεις πραξεις σου.
Ιδου και τα κατά παραγγελιαν δημοσιευματα:
Ράγισαν καρδιές στην Εξόδιο Ακολουθία του π.Γεωργίου Καψάνη- Λαρίσης Ιγνάτιος: Πού πας Γέροντα , πού πας πάτερ;
« Είναι μεγάλη αυτή η ώρα. Αποχαιρετούμε τον πνευματικό μας Πατέρα που μας ανέψυξε, μας πλημμύριζε αυτοπεποίθηση, ιερό ενθουσιασμό να συνεχίζουμε τον αγώνα μας( ποιον αγωνα σας;). Βλέπουμε μπροστά μας έναν άνθρωπο, ο οποίος ετελειώθη. Ήταν ο άνθρωπος που άφησε την έδρα του καθηγητή Πανεπιστημίου , για να γίνει καθηγητής της ερήμου. Αγάπησε πολύ το Θεό και ιδού τετελειωμένος μας αποχαιρετά και φεύγει. Αισθανόμαστε αυτή την ώρα όπως ο προφήτης Ελισσαίος (από τωρα και στο εξης θα σε αποκαλουμε Ελισσαιο),όταν έβλεπε αναλαμβανόμενο τον προφήτη Ηλία . Και εμείς λέμε: πού πας Γέροντα , πού πας πάτερ, εσύ που ήσουν ο υπέρμαχος της πίστης ( Α, ειπαμε και εμεις!!!) του πνευματικού αγώνα;Αισθανόμαστε αυτή την ώρα την οδύνη του αποχωρισμού, αισθανόμαστε όμως και τα μύρα της αγάπης του να μας κατακλύζουν. Έχουμε να μαρτυρήσουμε τον καλό χαρακτήρα του. Ήταν άνθρωπος πραγματικά του Θεού. Ισχυρό σημείο της προσωπικότητάς του: τίμησε την εκκλησία του Χριστού. « Οσμή μύρων σου υπέρ πάντα τα αρώματα, για τούτο νεάνιδες οπίσω σου…» Γι΄ αυτό τον ακολουθούσαν νεανικές ψυχές οι οποίες ήθελαν να καθοδηγούνται από αυτόν . Ανέδειξε μεγάλους άνδρες που λάμπουν στο στερέωμα της εκκλησίας. Τον παρακαλούμε να μη μας ξεχνάει. Ας τον αποχαιρετήσουμε με τον ασπασμό μας κι ας τον παρακαλέσουμε να πρεσβεύει για μας, γιατί πιστεύουμε ότι θα έχει ισχυρή πρεσβεία στον ουρανό».
Εμεις δεν γνωριζουμε ποιος θα παει στον ουρανο και ποιος στην Κολασι, αυτό το ξερει μονον ο Θεος.
Όμως εκεινο που ξερουμε είναι ότι οι αιμοσταγεις Μοιχεπιβατες, αλλα και οι υποστηρικτες τους, θα πανε βεβαιοτατα στην Φρικτη Κολασι βασανιστικη συντροφια με τον Διαβολο.
Οπου ο τριγμος και ο βρυγμος των οδοντων.
Ακούστηκε ότι βρέθηκε πακτωλός χρημάτων στο ταμείο του γέροντα Μωϋσή. Εξάλλου είχε εκδόσει δεκάδες βιβλία. Και ότι πάνε να θάψουνε το θέμα για να μη σκανδαλιστεί ο λαός! Έχετε υποχρέωση ως δημοσιογράφος να ψάξετε να βρείτε, αν αυτό αληθεύει ή είναι φαντασίες κάποιων σκανδαλοποιών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι φανερό ότι η αποτοίχιση κάνει τους ανθρώπους σοφούς και ειδικούς σε πολλά θέματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς τώρα γνωρίζαμε ότι μερικοί αποτοιχισμένοι είναι ειδικοί σε εκκλησιολογικά θέματα.
Τώρα βλέπουμε ότι είναι ειδικοί και σε θέματα Μονάδων Εντατικής Θεραπείας, Καρδιοαναπνευστικής Αναζωογόνησης, κλπ.
Αργότερα, ίσως εξειδικευθούν στην Αστροφυσική, ή σε κάποιο άλλο θέμα.
Η μόρφωση είναι καλό πράγμα.
Δεν φανερώνει σοφία η προδοσία της Μίας Αγίας Εκκλησίας του Χριστού που οδηγεί στην αιώνια κόλαση τους εντειχισμένους "καλοπληρωμένους ζηλωτές" της Οικουμενικής Πανθρησκείας του Παγκοσμίου Συμβουλίου Παναιρετικών Εκκλησιών του Αντιχρίστου που δεν θέλουν να αποτειχιστούν από τους αιρετικούς οικουμενιστές γιατί προτιμούν την αιώνια κόλαση για την αθάνατη ψυχή τους μαζί με τον αντίχριστο "αλάθητο αιρετικό" Πάπα της Ρώμης τον οποίο ο Αιρεσιάρχης Οικουμενιστής Βαρθολομαίος μνημονεύει ως αγιότατο!!!
ΔιαγραφήΓια πες μας είρωνα τις απόψεις σου πάνω στα θέματα που έθεσες!
ΔιαγραφήΔιάβασε 7:56 να δεις τι λένε σχετικά οι μη αποτειχισμένοι καθηγητές Ιατρικής ΑΠΘ Καρακατσάνης, Γκιάλα, Μπαλαμούτσος και άλλοι και μετά πιάσε το πληκτρολόγιο!
ΔιαγραφήΠολλοί υπάρχουν που ποιούν χρηστότητα. Φθάνει να έχουμε ταπείνωση για να τους δούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είστε οι αποτειχισμενοι οι μόνοι καλοί. Υπάρχουν πολλοί καλύτεροι από σας.
Οδυσσεα καλα κανεις και υπερασπιζεις την πιστη μας αλλα μην κρινεις που θα παει ο καθενας.Για κανεναν στον κοσμο δεν ξερουμε.Και πιστευω οτι εαν ειμαστε σε μια αλλη εποχη θα εδινες και τον εαυτο σου για την πιστη μας.Απλα και να με συγχωρεις δειξε παραπανω εμπιστοσυνη στν Προνοια του Θεου
ΑπάντησηΔιαγραφήπ Μωυσής,π.Νικόδημος Μπιλάλης , π.Γεώργιος Καψάνης ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σωτηρία της ψυχής δεν είναι απλα πολύ μεγάλο πράμα ....
δεν είναι ένα από τα πολλά ...
Ποιό το όφελος αν όλο τον κόσμο κερδίσει τάχα μου ο άνθρωπος και χάσει την σωτηρία του ?
Η ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2006 είναι στο
http://www.youtube.com/watch?v=vzSuXSAPUSc&feature=player_embedded
Μετά απο αυτό το συλείτουργο της αποστασίας κοιμηθικαν ανθρωποι σαν τον π Καντιωτη σαν τον π Μητηλιναίο .
Και όχι μόνο αυτοί αλλά και άλλοι εκλεχτοί ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ τον παπικό Βαρθολομαίο
Και άλλοι πάλι πχ σαν τον Απόστολο Σταφύλη αποτειχισμένοι Το ερώτημα είναι αν επηρέασε την σωτηρία τους το το αν κοιμήθικαν σε κοινωνία με την αίρεση ή αποτειχισμένοι .
Εχει το Αγιο Όρος ακόμα διορατικό ?
Εχει !
Αυτός ο καλόγερος είναι κατα την γνώμη μου αχρείος αποστάτης πλην όμως είναι χαρισματούχος
Και επειδή ο Θεός το χάρισμα δεν το παίρνει πίσω παρά την αποστασία συνεχίζει να είναι διορατικός .
Αν προσευχηθεί το λοιπόν θα πάρει πληροφορία για το που είναι οι "εκλεχτοι κεκοιμημένοι " που κοιμήθηκαν σε κοινωνία με την αιρεση και γιατί είναι εκεί που είναι Και που οι αποτειχισμένοι και γιατί είναι εκεί που είναι .
Τραβάτε το λοιπόν αγιορίτες και βαλτου μετανοια να ρωτήσει ....
και εξόρκισε τον ΜΟΝΟ αν εχει ανωθεν πληροφορία να σας πεί ...
Δεν θέλουμε την δική του γνώμη αλλά την άνωθεν πληροφορία
Και αυτό θα είναι ωφέλεια και για σας και για αυτόν και για πολλούς
Θα έχετε ξεκάθαρο το αν έχει σχέση η μνημόνευση αιρεσίαρχη παπικού με το “Τίς ο σωζόμενος ? “και το «Μακάριοι οι νεκροί οι εν Κυρίω αποθνήσκοντες απ’ άρτι» (Αποκ. ιδ’13).
Οχι τίποτα άλλο αλλά θα ξέρετε το για που στρώνετε το κρεβατάκι σας .
Τώρα θα μου πείς στους διορατικούς το πάς γιατί δεν έχεις επιχειρήματα ?
Δέστε τα στο :
http://apotixisi.blogspot.gr/2013/12/blog-post_9131.html
και μόνο αυτό σας φτάνει :«Εἴπερ ἀληθής ὁ λόγος· «Ὁ ἁπτόμενος πίσσης μολυνθήσεται καί ὁ κοινωνῶν ὑπερηφάνῳ ὁμοιωθήσεται αὐτῷ». Ἐφ' ᾧ καί τανῦν ἐγκαλούμεθα, διότι τινά τῶν ὑποκρινομένων ὀρθοδοξεῖν, κοινωνοῦντα δέ τῇ αἱρέσει μέχρι παντός ἀπηγορεύσαμεν ὑπό ὀρθοδόξου ἐν ἱεροῖς μνημοσύνοις ἀναφέρεσθαι κατά τήν θείαν μυσταγωγίαν. Εἰ μέν γάρ προέφθασε, κἄν ἐν τῷ θανάτῳ, δι' ἐξομολογήσεως τυχεῖν τῶν ἁγιασμάτων, ἦν ἄν ὑπέρ αὐτοῦ ἀναφοράν ποιεῖσθαι τόν ὀρθόδοξον. Ἐπεί δέ κοινωνῶν τῇ αἱρέσει ἀπεβίῳ, πῶς δυνατόν ἐντετάχθαι τόν τοιοῦτον ἐν ὀρθοδόξῳ κοινωνίᾳ; Καί γοῦν φησιν ὁ ἱερός Ἀπόστολος· «Τό ποτήριον τῆς εὐλογίας, ὅ εὐλογοῦμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ αἵματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; τόν ἄρτον ὅν κλῶμεν, οὐχί κοινωνία τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ ἐστιν; ὅτι εἷς ἄρτος, ἕν σῶμα οἱ πολλοί ἐσμεν· οἱ γάρ πάντες ἐκ τοῦ ἑνός ἄρτου μετέχομεν». Οὐκοῦν κατά τό ἀνάλογον καί ἡ κοινωνία τοῦ αἱρετικοῦ ἄρτου καί τοῦ ποτηρίου τῆς ἀντικειμένης μερίδος ἐστίν· καί τό ἕν σῶμα ἠλλοτριωμένον Χριστοῦ τούς ἐπικοινωνοῦντας ἀπεργάζεται· ἐπεί μηδεμία «κοινωνία φωτί πρός σκότος, οὐδέ μετοχή δικαιοσύνης καί ἀνομίας, οὐδέ μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου, οὐδέ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετά εἰδώλων», καθώς ἀλλαχοῦ ὁ αὐτός ἐξεβόησεν. Ἀλλ' ὑπέρ μέν τῶν τοιούτων θρηνητέον καί προσευκτέον ὑπέρ τῶν ἔτι ζώντων ἐκπεφευγέναι αὐτούς τῶν τοῦ διαβόλου βρόχων» (Μικρά κατήχησις 129) (σελ. 362-363).
Εχει το Αγιο Όρος ακόμα διορατικό ?
ΔιαγραφήΕχει !
ποιος ειναι;
Αν έκανα το λάθος να προβάλω δική μου άποψη και όχι των Αγίων μου λάθος είναι ζητώ συγνώμη
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι θα σε θεωρώ ευεργέτη μου αν μου την υποδείξεις να μετανοήσω . οσο για το " ...είναι ένα θέμα πολύπλοκο και ακανθώδες, ιδιαίτερα στην σημερινή εποχή ... " Κάτι παραπάνω ! Ζήτημα Ζωής =( της αιωνίου ) και θανάτου (πνευματικού) οτι αιρετικών και σχισματικών ουκ εστί σωτηρία αλλά πυρ αιώνιο .
<< Άγγελος Κυρίου ζητά από έναν απλοϊκό γέροντα, που είχε κοινωνία με τους Σεβηριανούς, να ξεκαθαρίση την πίστι του, προτού πεθάνη.
Μας διηγήθηκε ο αββάς Γεώργιος ο πρεσβύτερος του κοινοβίου των Σχολαρίων ότι ησύχαζε στα Μονίδια ένας γέροντας πολύ φιλόπονος, ήταν όμως αφελής κατά την πίστη και μεταλάμβανε αδιάκριτα όπου έβρισκε.
Μια μέρα λοιπόν του φανερώθηκε άγγελος Θεού και του είπε; «Πες μου, γέροντα, αν πεθάνεις, πώς θέλεις να σε ενταφιάσουμε; Όπως οι Αιγύπτιοι μοναχοί ενταφιάζουν, ή όπως οι Ιεροσολυμίτες;»
Ο γέροντας τότε του αποκρίθηκε και του είπε: «Δεν ξέρω». Τότε του λέει ο άγγελος: «Σκέψου κι έρχομαι μετά τρεις βδομάδες και μου λες».
Πήγε τότε ο γέροντας σε κάποιον άλλο και του διηγήθηκε όσα άκουσε από τον άγγελο. Μόλις λοιπόν το άκουσε ο γέροντας, έμεινε εμβρόντητος από το άκουσμα. τον ατένισε για πολύ και του λέει, παρακινημένος από το Θεό: «Πού μεταλαμβάνεις τα άγια μυστήρια;»
Αυτός αποκρίνεται και του λέει: «Όπου βρω».
Τότε του λέει ο γέροντας: «Μην κρίνεις πια σωστό να κοινωνήσεις έξω από την αγία καθολική και αποστολική Εκκλησία, η οποία μνημονεύει τις τέσσερις άγιες συνόδους, της Νικαίας των 318 (Θεοφόρων Πατέρων), και της Κωνσταντινουπόλεως των 150 και της Εφέσου την πρώτη των 200 και της Χαλκηδόνος των 630.
Κι όταν έρθει ο άγγελος, πες του: «Όπως οι Ιεροσολυμίτες θέλω». Μετά τρεις βδομάδες λοιπόν ήρθε ο άγγελος και λέει στο γέροντα: «Τί έγινε, γέροντα; Σκέφτηκες;» Τότε ο γέροντας του λέει: «Όπως οι Ιεροσολυμίτες θέλω». Του λέει ο άγγελος: «Καλά, καλά». Κι ευθύς παράδωσε την ψυχή. Κι όλο αυτό έγινε, για να μη χάσει τους κόπους του ο γέροντας και καταδικαστεί μαζί με τους αιρετικούς.(1)
1. Ιωάννου Μόσχου, Λειμωνάριον σ. 195-196>>
Ακουγετε για ''πακτωλος χρηματων '' απο τα βιβια που εγραφε ο π. Μωυσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήτζαμπα θα τον φιλοξενουσε η Καστορια μεχρι τελος;
Για κάτσε Οδυσσέα. Κατακρίνεις τον π. Καψάνη ως πνευματικό πατέρα του μητροπολιτη μοιχεπιβάτη Λάππα. Αλλά δεν ξέρεις πότε άρχισε να είναι πνευματικός πατέρας του. Μπορεί να ήταν τα τελευταία χρόνια μόνο πν. πατέρας του, μετά απο πολλά χρόνια απο τότε που κατέλαβε τον θρόνο ο Λάππας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρατηρητης
Όσο ζούσε ο άνθρωπος είχατε δικαίωμα να κρίνετε κάποιες συμπεριφορές του που έγιναν δημόσια και σκανδάλισαν το πλήρωμα της Εκκλησίας ώστε να μην γίνουν παράδειγμα για κάποιους άλλους. Τώρα όμως που βρίσκεται στα χέρια του δικαιοκρίτου Θεού δεν έχετε δικαίωμα να μιλάτε. Ό,τι έκανε, έκανε. Ο Θεός να τον συγχωρέσει και να τον αναπαύσει. Εμείς ας έχουμε καλή μετάνοια και χριστιανά κι ομολογιακά τέλη. Αμήν
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δημόσια αμαρτάνων , και πόσο μάλλον ο δημόσια αίρεση διδάσκων δημόσια και διαχρονικά ελέγχετε . Και σαν διδασκαλία και σαν πρόσωπο .
ΔιαγραφήΑπο την στιγμή που βγαίνει και διδάσκει στον κόσμο και με κήρυγμα και με την πρακτική του ως δημόσιο πρόσωπο εκτίθεται διαχρονικά σε κριτική και για τις πράξεις και για τα λόγια . Σας θυμίζω οτι μετά θάνατο η Εκκλησία μας αναθεμάτισε τον Ωριγένη αλλά και άλλους αιρετικούς .
Ακόμα και αυτό το "Ο Θεός να τον συγχωρέσει και να τον αναπαύσει. ...αιωνία η μνήμη κτλ " είναι σε εξάρτιση με το πχ αν σε κοινωνία με την αίρεση απεβίωσε . Γιατί σε αυτή την περίπτωση απαγορεύεται το μνημόσυνο
και επιβάλετε το ανάθεμα .
Το Savoir Vivre σας δεν είναι εγχειρίδιο ορθοδοξίας .
Αλλος θα πεί για την αγιότητα , άλλος θα πεί αιρετικός είναι . Δικαίωμα και του ένα και του άλλου .Ετσι σχηματίζεται ,συν θεώ , η κοινή μαρτυρία της εκκλησίας . Και βάση και της κοινής πεποίθησης της εκκλησίας όπως την μαρτυρούν οι πιστοί αποφασίζεται πχ η αγιότητα ή όχι ακόμα και για όσους μετά θάνατό συσχετιστούν με υπερφυσικά σημεία .
Ευχόμεθα, όπως Κύριος ο Θεός κατατάξει τον εκλειπόντα εις χώρα ζώντων.
ΔιαγραφήΒέβαια, πολύ σωστά, δεν θα πάψουμε να ελέγχουμε και τους τεθνεώτας, τους οποίους η Εκκλησία μπορεί να αφορίσει και αναθεματίσει ακόμη και μετά θάνατον και μάλιστα αναπολόγητους (Έτσι δογμάτισε η Ε΄ Οικουμενική Σύνοδος).
Εκτός όμως από τις φιλο-οικουμενιστικές του θέσεις (λέγεται, ότι από τη Μονή Γρηγορίου προέρχεται το μνημόσυνο του Πάπα κατά την επίσκεψη στο Φανάρι), και βέβαια την ουδέποτε διακοπείσα μνημόνευση του Βαρθολομαίου, υπήρξε και άκρος συνωμοσιολόγος, ενστερνιζόμενος τις απόψεις και θέσεις της αιρετικής αμερικάνας M. Relfe, σε αντιχριστολογικά θέματα.
Ανέφερα σε άλλο σχόλιο, τις επισκέψεις μου, προς π. Θ. Ζήση και μακαριστό Νικοπόλεως Μελέτιο σχετικά με λαθεμένες αντιχριστολογικές τους θέσεις: Ο πρώτος παρεδέχθη το λάθος του, αλλά δεν επανόρθωσε, ο δεύτερος παρεδέχθη το λάθος του και επανόρθωσε.
Την επισήμανση του ίδιου λάθους τόνισα και στον π. Γεώργιο, σε 4ωρη συνάντησή μας, όπου ήταν παρόντες και οι Λουκάς και Πρόδρομος Γρηγοριάτες, την ίδια περίοδο του 1997. Αποτέλεσμα:
Ο π. Γεώργιος όχι μόνον δεν παρεδέχθη το σφάλμα του, αλλά αντίθετα εξέδωσε κείμενο (28 σελίδων), ενάντιον μου, στο οποίον με κατηγορεί προσωπικά, ότι παρεμποδίζω το λαό και τους πνευματικούς ηγέτες με τον εφησυχασμό και τη σύγχυση, που επιφέρω και εμποδίζω ακόμη και την Ελληνική Βουλή στη λήψη αποφάσων που πλήττουν την προσωπική ελευθερία και το ελληνορθόδοξο ήθος (!).
Τα ανωτέρω παρατίθενται για να διαπιστωθεί η διαφορά ήθους και ύφους, από τρία διαφορετικά πρόσωπα και για το ίδιο θέμα.
Αιωνία αυτού η μνήμη.
ΙΚ
Ο π.Θ.Ζησης παρεδεχθη το λαθος του,αλλα δεν επανορθωσε!Ποιο ειναι το λαθος του π.Θεοδωρου;;;
ΔιαγραφήΤο λάθος του π. Ζήση ήδη το ανέφερα παραπάνω και είναι το ίδιο λάθος που διέπραξαν και οι άλλοι (Νικοπόλεως Μελέτιος και Γεώργιος Καψάνης):
ΔιαγραφήΠαρασύρθηκαν από τις αντιχριστολογικές θέσεις της αμερικάνας αιρετικής τηλε-ευαγγελίστριας M. Relfe και επηρεάσθηκαν από τα 2 βιβλία της.
Από την ίδια την αιρετική είχε επηρεασθεί και ο γ. Παϊσιος, από πνευματικοπαίδι του (καθηγητή στο ΑΠΘ), που έδωσε αυτά τα αιρετικά βιβλία (στα αγγλικά) στον γέροντα, πράγματα που γνωρίζω από προσωπική εμπειρία. Ειδικά, για την τελευταία περίπτωση επηρεασμού έχει γράψει και ο π. Β. Βολουδάκης.
ΙΚ
Τι σε ενόχλησε Οδυσσεύ κι έθαψες το σχόλιό μου;ΜΕΜΝΗΣΟ ότι θνητός ει και τάχι-
ΑπάντησηΔιαγραφήον θα ΤΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Να ρωτησω κατι Οδυσσεα.Γιατι οι αποτειχισμενοι δεν ειναι με το παλαιο ημερολογιο και ειναι με το νεο?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.ishare.gr/O-Mitropolitis-Udras-Efraim-ston-Oikoumeniko-Patriarxi-o-opoios-tha-episkefthei-tin-Udra-stis-19-Iouniou.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δεσπότης της Ύδρας Εφραίμ μετέβη στο Φανάρι για να προσκαλέσει το Βαρθολομαίο στην Ύδρα. Χαμπάρι φαίνεται δεν έχει πάρει ο δεσπότης για την προδοσία του πατριάρχη.
ΝΤΡΟΠΗ!
Διαγραφή