O AKAΘΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΡΓΟΣ
πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας,
σημερα Σαββατο το πρωϊ κοντα μας.
---------------------------------------------------------------
Παραγγείλατε τοῖς πιστοῖς
ΠΑΝΤΟΙΩΣ ΑΥΤΩΝ
(των Αιρεσιωτων-Οικουμενιστων
και των κοινωνουντων αυτοις)
ΑΠΕΧΕΣΘΑΙ
και μητε λογω,
μητε προσευχαις,
κοινωνειν αυτοις.
«Τοὺς μετανοοῦντας προσδέχεσθε, τοῦτο γὰρ το θέλημα τοῦ Θεοῦ ἐν Χριστῷ·
Τοὺς ἀθέους αἱρεσιώτας ἀμετανοήτως ἔχοντας διαστείλαντες ἀφορίσατε ἀπὸ τῶν πιστῶν
καὶ τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Θεοῦ ἐκκηρύκτους ποιήσατε, καὶ παραγγείλατε τοῖς πιστοῖς παντοίως αὐτῶν ἀπέχεσθαι καὶ μήτε λόγῳ μήτε προσευχαῖς κοινωνεῖν
αὐτοῖς.
Οὗτοι γάρ εἰσιν ἀντίδικοι καὶ ἐπίβουλοι τῆς Ἐκκλησίας, οἱ διαφθείροντες
τὸ ποίμνιον καὶ μολύνοντες τὴν κληρονομίαν, οἱ παμπόνηροι …
Οὗτοί εἰσιν, περὶ
ὧν ὁ Κύριος πικρῶς καὶ ἀποτόμως ἀπεφήνατο λέγων, ὅτι εἰσὶν ψευδόχριστοι καὶ
ψευδοδιδάσκαλοι…, οἱ τοὺς θείους λόγους ἀρνούμενοι ἢ μεθ’ ὑποκρίσεως προσποιούμενοι
δέχεσθαι, ἐφ’ ὕβρει Θεοῦ καὶ ἀπάτῃ τῶν προσιόντων αὐτοῖς, οἱ τὰς ἱερὰς γραφὰς
ἐνυβρίζοντες...
Φεύγετε οὖν τῆς κοινωνίας αὐτῶν καὶ τῆς πρὸς αὐτοὺς εἰρήνης
ἀλλότριοι τυγχάνετε· περὶ αὐτῶν γὰρ ὁ προφήτης ἀπεφήνατο, λέγων, ὅτι “Οὐκ ἔστιν
χαίρειν τοῖς ἀσεβέσιν, λέγει Κύριος”.
Οὗτοι γάρ εἰσιν οἱ κρύφιοι λύκοι, οἱ
ἐνεοὶ κύνες οἱ οὐ δυνάμενοι ὑλακτεῖν, οἳ νῦν μὲν εἰσὶν ὀλίγοι, προκόψαντος δὲ
τοῦ χρόνου καὶ τῆς συντελείας ἐγγιζούσης
πλείονες καὶ χαλεπώτεροι ἔσονται, περὶ ὧν ὁ Κύριος ἔλεγεν, ὅτι “Ἆρα ὁ Υἱὸς τοῦ
ἀνθρώπου ἐλθὼν εὑρήσει τὴν πίστιν ἐπὶ τῆς γῆς;”».
«Διαταγαὶ τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων διὰ Κλήμεντος».
AKAΘΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Δύναμις και το Πνεύμα του Θεού είς αυτόν αναπάυεται
Τοῖς δε γε τῶν κληρικῶν, εἴτε λαϊκῶν διὰ τὴν ὀρθὴν πίστιν κεχωρισμένοις ἥ καθαιρεθεῖσι παρά αὐτοῦ, κοινωνοῦμεν ἡμεῖς, οὐτὴν ἐκείνου κυροῦντες ἄδικον ψῆφον, ἐπαινοῦντες δὲ μᾶλλον τοὺς πεπονθότας, κἀκεῖνο λέγοντες αὐτοῖς: εἰ ὀνειδίζεσθε ἐν Κυρίω, μακάριοι , ὅτι τῆςδυνάμεως καὶ τὸ τοῦ Θεοῦ πνεῦμα εἰς ὑμᾶς ἀναπέπαυται… (MANSI IV, 1096
Ο π. Ευθύμιος υπάγεται στον Ράσκας Αρτέμιο και αυτόν μνημονεύει ή όχι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί ένας Έλληνας κληρικός να ανήκει σε Σέρβο Επίσκοπο, κάτι που ευδοκιιμεί στους Παλαιοημερολογίτες;
ΙΚ
"ΙΚ" ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ ΑΦΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ "υπερ πάσης επισκοπής Ορθοδόξων" ο π. Ευθύμιος και ΟΧΙ τον Μητροπολίτη Ράσκας Αρτέμιο.
ΔιαγραφήΔΕΣ ΕΔΩ ΑΙΣΧΡΕ ΑΙΡΕΤΙΚΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ "ΙΚ" ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ: http://paterikiparadosi.blogspot.ro/2013/03/blog-post_11.html.
Επιπλέον ο εξόριστος Μητροπολίτης Αρτέμιος δεν έχει καμιά Εκκλησιαστική κοινωνία με τους παλαιοημερολογήτες-ημερολάτρες της Ελλάδος!
"ΚΙ"
Η ανωτέρω σελίδα χωρίς την τελεία (.): http://paterikiparadosi.blogspot.ro/2013/03/blog-post_11.html
ΔιαγραφήOταν πρόκειται για δογματικά θέματα, για θέματα πίστεως, δεν υπάρχει εισπήδηση, διότι ο θησαυρός της πίστεως είναι κοινό κτήμα όλων, και όλοι έχουμε ευθύνη, κληρικοί και λαϊκοί, για την διαφύλαξή της από κάθε αίρεση και πλάνη, σύμφωνα με την διακήρυξη των Πατριαρχών της Ανατολής του 1848:Ο πιστός λαός του Θεού «αποτελεί μετά του κλήρου την αγρυπνούσαν συνείδησιν της Εκκλησίας, ήτις μαρτυρεί (κρίνει, διακρίνει, εγκρίνει και αποδέχεται, ή κατακρίνει και απορρίπτει) την διδασκαλίαν και τας πράξεις της Ιεραρχίας, ως απεφάνθησαν και οι Πατριάρχαι της Ανατολής εν τη εγκυκλίω αυτών της 6ης Μαΐου 1848: ‘ο φύλαξ της Ορθοδοξίας, το σώμα της Εκκλησίας, τ.ε. ο λαός αυτός εστίν’»
ΔιαγραφήO αντιοικουμενιστής π Αρτέμιος καθηρέθη ένεκεν του Κυρίου ημων Ιησού Χριστού «δίχα Κανονικού κατηγορητηρίου και προσάψεως πραγματικών περιστατικών, κανονικών ανακρίσεων και διερευνήσεως του κατηγορητηρίου, Κανονικής δίκης και απολογίας και ενδίκων μέσων», όπως ευστοχώτατα επισημαίνει ο Πειρεώς , ο επί 20ετίαν διατελέσας Εκκλησιαστικός Ανακριτής και Γραμματεύς των Συνοδικών Δικαστηρίων της Ελλαδικής Εκκλησίας
Και για τον π Τρικαμηνά και για τον π Αρτέμιο ,και διά τους δύο ισχύει ο μακαρισμός του Κυρίου «μακάριοι εστέ όταν ονειδήσωσιν υμάς και διώξωσι και είπωσι παν πονηρόν ρήμα καθ’ υμών ψευδόμενοι ένεκεν εμού. Χαίρετε και αγαλλιάσθε ότι ο μισθός υμών πολύς εν τοις ουρανοίς» (Ματθ.5,11-12)
Και δια ημάς δια την στάση μας απέναντι τους ισχύει το : Τοῖς δε γε τῶν κληρικῶν, εἴτε λαϊκῶν διὰ τὴν ὀρθὴν πίστιν κεχωρισμένοις ἥ καθαιρεθεῖσι παρά αὐτοῦ, κοινωνοῦμεν ἡμεῖς, οὐτὴν ἐκείνου κυροῦντες ἄδικον ψῆφον, ἐπαινοῦντες δὲ μᾶλλον τοὺς πεπονθότας, κἀκεῖνο λέγοντες αὐτοῖς: εἰ ὀνειδίζεσθε ἐν Κυρίω, μακάριοι , ὅτι τῆςδυνάμεως καὶ τὸ τοῦ Θεοῦ πνεῦμα εἰς ὑμᾶς ἀναπέπαυται… (MANSI IV, 1096
.
Οἱ ἀντιοικουμενιστές ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΙ και ἐδῶ στήν Ἑλλάδα και όπου γης έχουν ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ να διαδηλώνουν ἐμπράκτως, και μέ τό νά συλλειτουργοῦν ως Κληρικοί , και με το να μετέχουν στην λειτουργία ως λαϊκοι με τους ΔΕΔΙΩΓΜΕΝΟΥΣ ένεκα ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ δημοσίως καί εὐθαρσῶς καί νά θέτουν τοιουτοτρόπως τούς ἑαυτούς των μετά τῶν δεδιωγμένων ἕνεκα τῆς πίστεως καί ενάντια τῶν διωκτῶν καί αἱρετικῶν Οἰκουμενιστῶν Ἐπισκόπων.
ΔιαγραφήΟσοι αποφεύγουν αυτό το καθήκον μέ τήν στάσι των εἶναι σάν νά ἀναγνωρίζουν ὡς ὑπαρκτή καί κανονική τήν ἀνύπαρκτη ὄντως ποινή των Αιρετικών .
Δεν μπορούν να λένε " Ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, ὁ μέγας αδικημένος άγιος τῆς Ἐκκλησίας μας, ὁ ἀδίκως καθαιρεθείς ὑπό ληστρικῆς συνόδου (Σύνοδος της Δρυός το 404) καί ἀκολουθήσας «ὡς πρόβατον ἐπί σφαγήν» τόν δρόμο τῆς ἐξορίας, ἐρωτηθείς ὑπό Ἐπισκόπων-πνευματικῶν του τέκνων γιά τήν στάση, τήν ὁποία ἔπρεπε νά τηρήσουν μετά τήν ἄδικη καί ἀντικανονική του καθαίρεση, ἀπάντησε ἐμπνευσμένως: θά κοινωνήσετε μετά τοῦ διαδόχου μου πρός ἀποφυγήν σχίσματος, ἀλλά δέν θά ὑπογράψετε τήν καταδίκη μου, διότι εἶναι ἄδικη.
Εδω τους εζητήθη και γραπτώς και δημοσίως απο τους ομολογητές συμπαράσταση . Και αυτοί "βρόντησαν την πόρτα " ακόμα και απο εκδηλώσεις συνεδριακού χαρακτήρα .
Ακούστε καραγκίοζηδες "αντιοικουμενιστές " το Ευαγγέλιο της Μέλλουσας Κρίσης, που διαβάζετε την Κυριακή της Απόκρεω.
Και καταλάβετε οτι ο Ιησους Χριστός σας ζήτησε στο πρόσωπο των ομολογητών του και εσείς αρνηθήκατε και αρνήστε
Σε σένα το λέω π Ζήση με τους καμιά σαρανταριά " θεολόγους" σου .
Σαν το κοκοράκι λαλώ που λάλησε οταν ο αγ Πέτρος στην αυλή του αρχιερέα αρνιόταν τον Χριστό .
Οἱ Πατέρες διώκονται σήμερα ὄχι μόνο ἀπό τούς αἱρετικούς, ἀλλά καί ἀπό αὐτούς πού συνευδοκοῦν καί ἀκολουθοῦν καί ἀναγνωρίζουν και ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ τούς αἱρετικούς, δηλαδή τούς " αντι οικουμενιστές " σε στύλ Πειραιώς και π Ζήση με τους " καμιά σαρανταριά Θεολόγους " του
ΔιαγραφήΟλοι αυτοί καλούνται να μετανοιώσουν . Να κόψουν την μνημόνευση του παπικού Βαρθολομαίου του εχθρού του Θεού και να συμπαραταχθούν με τους ιερείς και επισκόπους που διώκονται ένεκα της ορθοδόξου ομολογίας .
Όποιος είναι του Σταυρού ! Αρον τον σταυρόν Σου και περιπάτει !
Aκομα δν τομαθες ΙΚ το μαθημα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας πειραζουν σαν τον Διαβολο αλλοι μας πειραζεις και εσυ;
Δεν γνωριζεις οτι ο π. Ευθυμιος δν ανηκει στον Ρασκας αλλα στην Εκκλησια του Χριστου την Ανατολικη;
Ειναι, οπως και εμεις Αποτειχισμενοι κατ την εντολη των Αγιων Πατερων της Ορθοδοξιας και τους Ιερους Κανονες της Ορθοδοξιας, απο τους Οικουμενιστας και την Παναιρεσι του Οικουμενισμου, την Φοβεροτερη Αιρεσι της Ιστοριας, στην οποια ανηκει η Εκκλησια της Ελλαδος και ολοι οσοι εμφανιζονται ως πιστα τεκνα της.
Μηπως κι η αφεντια σου ανηκεις εις αυτα;
Η ψυχη σου κινδυνευει.
Ο Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης αποτειχισθηκε γι μια ευχομοιξια.
Εσυ δεν αποτειχιζεσαι ουτε για το εγκλημα των Μεταμοσχευσεων που εγκρινει και επευλογει η λεγομενη εκκλησια σου;
Σκεψου το.
Ολοι θα λογοδοτησουμε για ολα. γιατι αφηνουμε να νοθευεται το κηρυγμα του Ιησου Χριστου και η Πατρωα Ευσεβεια.
Ευχαριστώ για τα κοσμητικά επίθετα από Χριστιανούς Ορθοδόξους, τους λεγόμενους "καθαρούς". Πιστεύω να τα επαναλάβουν και "εν εκείνη τη ημέρα".
ΔιαγραφήΚάποιες παρατηρήσεις:
1/ Ακόμη δεν το έμαθα το μάθημα και εάν είναι τέτοιο μάθημα δεν θέλω να το μάθω.
2/ Που το ξέρεις, μπορεί να ξεπερνάω και τον Διάβολο.
3/ Εάν ο π. Ευθύμιος είναι ιερέας της Εκκλησίας του Χριστού, την Ανατολική, τότε το φόντο έπρεπε να είναι η εικόνα του Χριστού και όχι Σέρβου Επισκόπου.
4/ Την παναίρεση του Οικουμενισμού την γνωρίζω καλά (θεωρία κλάδων, βαπτισματική θεολογία, συγκριτισμός κ.ά), μάθε όμως ότι η πανορθόδοξη σύνοδος του 1484 θεωρεί έγκυρο το ράντισμα των αιρετικών Λατίνων, όπως το θεωρεί και ο άγιος Μάρκος.
5/ Η παναίρεση του Οικουμενισμού δεν έχει καταδικαστεί συνοδικά από την Εκκλησία και μέχρι τότε έχουμε πολύ δρόμο.
6/ Οι συμπροσευχές και οι συνεορτασμοί είναι παραβάσεις Κανόνων και όχι Δογμάτων και οι ποιούντες αυτά υπόκειται σε συνοδική διαγνώμη.
7/ Μπορεί να έχουμε θέσεις των αγίων πατέρων, αλλά η τελική κρίση ανήκει σε Συνοδική απόφαση και όχι σε μεμονωμένους αποτειχισμένους ανεπίσκοπους.
8/ "υπέρ πάσης επισκοπής ορθοδόξων" μνημονεύει μόνον ο Οικουμενικός Πατριάρχης, οι δε Μητροπολίτες "υπερ της Ι. Συνόδου". Η μνημόνευση αυτή από Πρεσβύτερο είναι μια "μεσοβέζικη" αντι-κανονική ενέργεια.
9/ Αν είναι αίρεση η "ένωση των Εκκλησιών", που διαμηνύουν οι οικουμενιστές, τότε στην αίρεση αυτή έπεσε και ο άγιος Μάρκος, που ευχήθηκε στον Ευγένιο Δ΄, για την ένωση των "αδελφών εκκλησιών" και το κάλεσε να υποδεχτεί τα τέκνα του! (δηλ. και τον ίδιο, ως τέκνο του!).
10/ Μην πολυαναφέρετε τον άγιο Θεόδωρο, ο οποίος αφορίσθηκε το 846 από έναν άλλον άγιο, τον ΚΠόλεως άγιο Μεθόδιο (μνήμη 14.6), αλλά το σπουδαιότερο, αναγνώρισε τον πάπα Λέοντα Γ΄, ως υπερκείμενο των Συνόδων!
11/ Το έγκλημα των Μεταμοσχεύσεων δεν είναι παράβαση δόγματος και δεν έχει καμία συνοδική καταδίκη μέχρι τώρα.
12/ Το αν κινδυνεύει η ψυχή μου αυτό αφορά τον Θεό και τον πνευματικό μου και μη σπεύσετε να πείτε γι' αυτόν, γιατί α/ απέρριψε προσφερθείσα ηγουμενία Μονής του αγίου Όρους, β/ τα "έψαλε" στον Βαρθολομαίο, για την στάση του, σε προσωπική συνάντηση, αλλά και στον Χριστόδουλο, γ/ απέρριψε πρόταση του Βαρθολομαίου να υπηρετήσει στο Φανάρι, με προοπτική επισκοποίησης. Ξέρω, ότι όλα σβήνονται, γιατί ακόμη μνημονεύει Βαρθολομαίο, άρα "μολυσμένος', άρα και εγώ "μολυσμένος", κ.λπ. κ.λπ. .
13/ Δεν αναγνωρίζω σε κανέναν αυτόκλητο πάπα της Ανατολής το δικαίωμα να με αφορίζει από την Εκκλησία, χρησιμοποιόντας κατά το δοκούν πατερικά κείμενα και ερμηνεύοντάς τα "ντε καλά και σώνει", ώστε να με παρουσιάζουν, ως αιρετικό. Τα όριά μου τα γνωρίζω και δέχομαι κάθε καλόπιστη, πλην όχι υβριστική, κριτική.
14/ Όποιος έχει διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων, ας την τεκμηριώσει υπεύθυνα και όχι πετάγοντας ανερμάτιστες "κορώνες".
ΙΚ
To κείμενο που παρέθεσε ο αδελφός Sotirio τα λέει όλα. Σε λίγες σειρές εμπεριέχεται η καρδιά της πίστεώς μας. Μακάρι να μας φωτίσει το Πανάγιο Πνεύμα να καταλάβουμε αυτά τα θεόπνευστα λόγια και να τα εμπεδώσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή