Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Η φωτιά του Οικουμενισμού κατακαίει τα πάντα. Οι πρόσφατες ενέργειες αποδόμησης της Εκκλησίας του Χριστού.


σο ἐπιταχύνονται καὶ ἐντείνονται οἱ ρυθμοὶ ἐμπεδώσεως τοῦ Οἰκουμενιστικοῦ λοιμοῦ, τόσο οἱ Ἐπίσκοποι βυθίζονται στὸ τέλμα τῆς ἀπραξίας, τῆς δειλίας, τῆς ὀλιγωρίας. Οἰκουμενιστὲς Πατριάρχες καὶ ἐπίσκοποι ἀποδομοῦν συστηματικὰ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, τὴν προδίδουν, οἱ δὲ λοιποὶ ποιμένες καθεύδουν! Ἔχουν ἀφήσει τὴν φωτιὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἀνεξέλεγκτη νὰ κατακαίει τὰ πάντα.
Ρώμη, 21/4/2014, Προσευχή γιὰ τὴν Εἰρήνη!
 Τὰ πρόσφατα βλάσφημα κατορθώματα τῶν Οἰκουμενιστῶν  ἀποδεικνύουν καὶ πιστοποιοῦν τὴν ἀδράνεια τῶν ποιμένων, ἀλλὰ καὶ τοῦ λαοῦ, ποὺ κατάφεραν μὲ ὅπλο τῆς ὑπακοῆς στοὺς Ἐπισκόπους νὰ τὸν εὐνουχήσουν. Ἔτσι ἀποδέχεται ἀπαθὴς καταστάσεις, ποὺ ἄλλοτε θὰ προκαλοῦσαν κύματα ὀργῆς καὶ σεισμὸ ἀντιδράσεων Ποιμένων καὶ πιστῶν.
Ρώμη, Προσευχή γιὰ τὴν Εἰρήνη
Πρωτοστατοῦν δὲ στὴν ἐμπέδωση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τὰ ἱστολόγια ποὺ (καὶ τὶς τελευταῖες μέρες) δημοσιεύουν αὐτὲς τὶς αἱρετικὲς ἀθλιότητες, ἀφοῦ, παρουσιάζοντας τὶς φωτογραφίες τῶν συμπροσευχῶν, συντελοῦν στὸν ἐθισμὸ κλήρου καὶ λαοῦ στὰ γεγονότα αὐτά, χαρακτηρίζοντας μάλιστα δόλια καὶ παραπλανητικὰ τὴν αἱρετικὴ γραμμὴ τῶν συμπροσευχῶν ὡς «ἀσχήμιες»!


    Ὁ ἐθισμὸς θὰ ἀποφευγόταν, μόνο ἂν ὑπῆρχε ἡ –ἐξ ἱερᾶς ἀγανακτήσεως– ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικὰ ἀσχημονοῦντας, ὅπως ἔκαναν πάντα οἱ Ἅγιοι Πατέρες σὲ παρόμοιες περιπτώσεις, κάτι ποὺ τώρα δὲν γίνεται. Ἀντίθετα τὰ καταγγέλλοντα ἱστολόγια καὶ οἱ ὄπισθεν αὐτῶν ποιμένες, ἐνῶ τοὺς καταγγέλλουν, ταυτόχρονα παραμένουν στὴν ἀγκαλιὰ τῶν Οἰκουμενιστῶν καὶ  (ἐφαρμόζοντας μια σχιζοφρενικὴ τακτική) τοὺς μνημονεύουν καὶ «κοινωνοῦν» μὲ αὐτούς, ποὺ κατὰ τὸν μητροπολίτη Πειραιῶς «ποδηγετοῦνται ἀπὸ τὸ διάβολο»!
Γράφει συγκεκριμένα ὁ κ. Σεραφεὶμ τὸ 2011: «Πῶς εἶναι δυνατόν νὰ ἀποδέχονται χριστιανοὶ ἐπίσκοποι συμπροσευχὰς» μὲ τοὺς μύστες τῆς «δαιμονικῆς παναιρέσεως» τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, «μὲ τοὺς δαιμονιῶντας ὀπαδοὺς τῶν ἀνθρωποκατασκευασμένων ψευδοθρησκειῶν τῶν ὁποίων  μέντωρ, ἐμπνευστὴς καὶ ποδηγέτης εἶναι ὁ διάβολος; ...Ἡ ἀπροκάλυπτος ...καταπάτησις τῶν Θείων καὶ Ἱ. Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας ἀποτελεῖ διά τούς ἀνωτέρω ὄνειδος καί πτῶσιν» (Βέβαια, ὁ κ. Σεραφεὶμ διαζωγραφίζει διὰ τῶν ἀνωτέρω τὴν δική του καὶ τῶν ὁμοίων του πτώση, ἀφοῦ, παρότι ἔχει διαπιστώσει τὴν πτώση του, δὲν παραλείπει νὰ ὑποδέχεται καὶ νὰ μνημονεύει τὸν πεπτωκότα Πατριάρχη, τόν ἄξιο «ὀνειδισμῶν», τὸν συμπροσευχόμενο μὲ τοὺς «ποδηγετούμενους ὑπὸ τοῦ Διαβόλου»!).
Ἂς θυμηθοῦν οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς ποιμένες, ποὺ πολλάκις ἀναφέρονται στὸν ἀγωνιστὴ Καντιώτη, τὸν θεωροῦν δάσκαλό τους καὶ καπηλεύονται τὸ ὄνομά του, τί ἔκανε ὁ π. Αὐγουστῖνος γιὰ θέματα πίστεως καὶ ἐκκλησιαστικῆς τάξεως πολὺ μικρότερης σημασίας. Σήμερα τὰ πάντα προδίδονται καθημερινῶς καὶ ἡ ἀντίδραση τῶν ποιμένων εἶναι μηδενική. Οὔτε τὸ ἓν δέκατο, ὅσων ἔκανε ὁ Καντιώτης κάνουν, ἐναντίον τῆς ἐσχάτης στὴν ἱστορία παναιρέσεως, ἀλλὰ κατὰ τὰ ἄλλα τὸν ἐξυμνοῦν!

Ἀπὸ τὸ 2009, μετὰ τὴν ἐλπιδοφόρα «Ὁμολογία Πίστεως κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ» οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς ἔπαθαν καθίζηση. Προανήγγειλαν τὴν ἐκτύπωση τῶν «Λεχθέντων καὶ Πραχθέντων», διὰ τῶν ὁποίων θὰ ἀποδεικνυόταν μὲ λόγο καὶ εἰκόνα «τὸ βδέλυγμα» τῆς προδοσίας τῆς περὶ τὸ Φανάρι συμμορίας τῶν Οἰκουμενιστῶν. Ἀλλὰ εἶναι τόσος ὁ ζῆλος τους καὶ τὸ θάρρος τους, ὥστε μετὰ ἀπὸ πέντε χρόνια νὰ μὴ ἔχουν καταφέρει ἀκόμα, ὄχι μόνο νὰ τὰ κυκλοφορήσουν, ἀλλ’ οὔτε κἂν νὰ τὰ συντάξουν! Ποιός τοὺς σταμάτησε, ἂν ὄχι ὁ φόβος ἀπὸ τὰ ἐναντίον τους μέτρα τῶν ἡγετῶν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Καὶ κατόπιν ὁμιλοῦν περὶ δυνητικῆς διακοπῆς μνημοσύνου!
Ἂς δοῦμε ὅμως τὰ νέα Οἰκουμενιστικὰ κατορθώματα καὶ τὶς νίκες, τὶς ὁποῖες ἐπιτυγχάνουν οἱ Οἰκουμενιστές, ἀγωνιζόμενοι οὐσιαστικὰ χωρὶς ἀντίπαλο. Καὶ βέβαια «ὁ κατοικῶν ἐν οὐρανοῖς ἐκγελάσεται αὐτοὺς καὶ ὁ Κύριος ἐκμυκτηριεῖ αὐτούς», ἀλλὰ φοβούμαστε μήπως, ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς συμβιβασμένους οἰκτρά πλέον κληρικούς,  μαζί τους «ἐκγελάσεται» καὶ τὸν ἄσφαιρο ἀγῶνα τῶν ἀντι-Οἰκουμενιστῶν.

1. Βοστώνη, 19 και 20 Απριλίου 2014. – Συνηθισμένα νοσηρά οικουμενιστικά φαινόμενα στη Μητρόπολη Βοστώνης. Φέτος στον Ορθόδοξο Καθεδρικό ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου τελέσθηκε από τον Μητροπολίτη Βοστώνης Μεθόδιο οικουμενι(στι)κή  Αναστάσιμη Λειτουργία παρουσία του Καρδινάλιου Seán P. O'Malley. (Σ.σ.: Προσέξτε, οἱ "Ἀκτίνες" συμβάλλουν στὸν Οἰκουμενιστικὸ Μιθριδατισμό, βαπτίζοντας "συνηθισμένα" τὰ φαινόμενα τῶν συμπροσευχῶν!) http://aktines.blogspot.gr/2012/04/blog-post_7566.html

(Στὴ Βοστώνη) διάβασε ο Καρδινάλιος το Ευαγγέλιο, σαν να ήταν αληθινός Κληρικός της Εκκλησίας, έδωσαν κατόπιν και Λειτουργικό ασπασμό αγάπης, σαν να είναι πνευματικοί αδελφοί, που μάλλον έτσι νοιώθουν ο ένας για τον άλλο.
http://apotixisi.blogspot.gr/2014/04/blog-post_6814.html
Μετέδωσαν οἱ μὲν στοὺς δὲ τὸ φῶς (ἢ τὸ σκότος;) τῆς Ἀναστάσεως, μοίρασαν καὶ τσούγκρισαν αὐγὰ ὡς ἀδελφοὶ ἐν Χριστῶ ὀρθόσοξοι καὶ αἱρετικοί!
 2. Ρώμη- Τρίτη 15/04/2014. Στις 15 Απριλίου στη Βασιλική της Santa Maria in Trastevere τελέσθηκε Εσπερινός στη μνήμη των μαρτύρων που θυσίασαν τη ζωή τους για το Χριστό σε όλο τον κόσμο τον τελευταίο αιώνα.

(σ.σ. Ἄρα ἀποδίδουμε ἴση τιμὴ στοὺς μάρτυρες, αἱρετικοὺς καὶ Ὀρθόδοξους! Καὶ ἐφευρίσκουν συνεχῶς νέες ἑορτές!).  Η συμπροσευχή  οργανώνεται κάθε χρόνο την Μεγάλη Εβδομάδα από την Παπική  Κοινότητα  του Αγίου Αιγιδίου.

3. Μητρόπολη Ἀθηνῶν, 20/04/2014. Μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, υπήρχαν και δυο Αρμένιοι κληρικοί και όλοι μαζί έψαλλαν το "Χριστός Ανέστη".
4. Ρώμη, 21 Απριλίου 2014, Οἰκουμενιστικὴ συμπροσευχὴ γιὰ τὴν Εἰρήνη.
Η Παπική οικουμενιστική Κοινότητα Αγίου Αιγιδίου, μαζί με Ορθόδοξους και Προτεστάντες, εκπροσώπους των χριστιανικών κοινοτήτων που υπάρχουν στη Ρώμη συγκεντρώθηκαν στη βασιλική της Santa Maria in Trastevere, με την ευκαιρία του κοινού Πάσχα, για να συμπροσευχηθούν για την ειρήνη.

5. Μετά την «μεταπατερική» έρχεται και η «μετακανονική» θεολογία!
 Ἡ «Ἀκαδημία Θεολογικῶν Σπουδῶν» τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Δημητριάδος ποὺ «γέννησε» καὶ ἀνέθρεψε τὴν «μεταπατερικὴ θεολογία» ἐγκυμονεῖ καὶ ἑτοιμάζεται νὰ κυοφορήσει τὴν «μετακανονικὴ θεολογία».
6. Στὴν Κύπρο, στὸν ἅγιο Γεώργιο Ἀμμοχώστου, στὴν περιφορὰ τοῦ Ἐπιταφίου, δίπλα στὸν Κωνσταντίας Βασίλειο ἦταν ὁ Μουσουλμάνος Μουφτής (ὁ ὁποῖος σύμφωνα μὲ τὴ θρησκεία του δὲν πιστεύει, ὅτι ὁ Χριστὸς σταυρώθηκε καὶ ἀπέθανε καὶ ἐτάφη, ἀλλὰ ὅτι κάποιον ἄλλον ἔβαλαν στὴ θέση του...)!
7. «Ο Πατριάρχης Σερβίας Ειρηναίος τέλεσε την Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία στον Καθεδρικό Ναό του Βελιγραδίου.  Στη Θεία Λειτουργία παρέστησαν ο Επίσκοπος Ρεμεζιάνας Ανδρέας και Παπική αντιπροσωπεία  με επικεφαλής τον Αποστολικό Νούντσιο Orlando Antonini. Μετά τη λειτουργική σύναξη ο Πατριάρχης παρέθεσε δεξίωση και αντάλλαξε ευχές στο κτίριο του Πατριαρχείου».
http://aktines.blogspot.gr/2014/04/blog-post_6112.html
Γιὰ νὰ μὴ ἔχει λοιπόν, καμία ἀμφιβολία καὶ ὁ πλέον καχύποπτος ἢ ἀδαὴς πιστός, ὅτι οἱ Οἰκουμενιστὲς εἶναι προδότες τῆς Πίστεως καὶ προχωροῦν κατόπιν συγκεκριμένου σχεδίου καὶ χρονοδιαγραμμάτων (ἐλαστικῶν καὶ προσαρμοζομένων ἀνάλογα μὲ τὴν ἀντίδραση τῶν Ὀρθοδόξων), παραθέτουμε ἄλλη μιὰ φορά δύο, ξεχασμένα ἀπὸ πολλούς, πειστήρια τοῦ ἐγκλήματος:
Ὁ μητροπολίτης Ἀχαΐας Ἀθανάσιος, ἐκπρόσωπος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση ἀπολογούμενος μάλιστα στὸ Βατικανό, ἐπειδή καθυστεροῦμε νὰ δηλώσουμε ὑποταγή(!)– εἶπε τὰ ἑξῆς ἐξωφρενικά:

«Στην Ελλάδα βρισκόμαστε μπροστά σε πολύ λεπτή κατάσταση, γιατί, ενώ ο αρχιεπίσκοπος (σ.σ. Χριστόδουλος) και οι μητροπολίτες επιθυμούν να έχουν μια σημαντική συνεργασία με την Καθολική Εκκλησία, (σ.σ. ουδεμία αναφορά για επιστροφής τους στην Ευαγγελική Αλήθεια και αποκήρυξη την αιρέσεων) αυτοί έχουν και ευθύνες προς τον κόσμο, τους πιστούς, πολλοί από τους οποίους δεν είναι προετοιμασμένοι στην προοπτική του διαλόγου, ενώ άλλοι έχουν μια άποψη πιο φονταμενταλιστική για την Εκκλησία. Αυτό για μας είναι η μεγάλη πρόκληση να προετοιμάσουμε τον κόσμο, να τον διαπαιδαγωγήσουμε, για να μη αντιδράσει επηρεασμένος από τις προκαταλήψεις και πληροφορίες, που δεν ανταποκρίνονται στα γεγονότα... Είναι σημαντικό να κατανοηθεί ότι έχουμε ανάγκη χρόνου, ελπίζω όχι υπερβολικού,  για να  σχηματίσουμε τη συνείδηση  του  κόσμου»!!!  ρθόδοξος Τύπος», 1444, 1/2/2002).
Αυτές οι δηλώσεις του Αχαΐας Αθανασίου έχουν ιστορία, και η πρόσφατη αφετηρία τους βρίσκεται στις αποφάσεις της Β΄ Συνόδου του Βατικανού(!!!), οι οποίες έγιναν αποδεκτές από τον οικουμενιστή πατριάρχη Αθηναγόρα και όσους τον ακολουθούν. Την αποκάλυψη, όσων προαποφασίστηκαν από τα οικουμενιστικά κέντρα και προοδευτικά πραγματοποιοῦνται ἐρήμην τοῦ λαοῦ καὶ μὲ τὴν ἀνοχὴ τῶν «ὀρθοδοξούντων» ἐπισκόπων, μᾶς δίνει ἤδη ἀπὸ τὸ 1967 ὁ τότε ἀρχιμανδρίτης καὶ κατόπιν Μητροπολίτης Τυρολόης Παντελεήμων Ροδόπουλος, παρατηρητὴς τῆς Β΄ Συνόδου τοῦ Βατικανοῦ. Έγραφε: «Διετυπώθη ὑπό τινων ΡΚαθολικῶν συνέδρων μία παράδοξος θεωρία περὶ ἐπιτεύξεως τῆς ἑνώσεως μεταξὺ τῆς ΡΚαθολικῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς Ὀρθοδόξου». Ἡ Ἕνωση θὰ «ἐπιτευχθῆ σταδιακῶς καὶ οὐχὶ διὰ διαπραγματεύσεων ἐκκλησιαστικο-θεολογικῶν» σὲ  τρία στάδια:
«α) Φιλία καὶ ψυχολογικὴ προπαρασκευή,
  β) μερικὴ  μυστηριακὴ  κοινωνία καὶ
  γ) πλήρης μυστηριακὴ κοινωνία».
(Μπιλλη Σπυρ., ἀρχιμ., Ὀρθοδοξία καὶ Παπισμός, τ. Β΄, σ. 413).
Π.Σ.

5 σχόλια:

  1. Eνας ψευτοθολολογος απο την Καλαματα που υπογραφει με το ονομα Ιωαννης Χρηστιδης μας εστειλε ενα σχολιο με το οποιο ριχνει δηλητηρια κατα του π. Ευθυμιου και της ιερωσυνης του.
    Κριμα στη θεολογια που λες οτι σπουδασες ψευτοθολολογε.
    Δε γνωριζεις οτι αυτοι που αγωνιζονται για την Πιστι του Χριστου και των δικαωματων Του δεν καθαιρουνται αλλα μονον επαινουνται και τιμουνται;
    Και οτι οποιος βαλει χερι επανω τους αμεσως αυτοκαθαιρειται και αυτοαφοριζεται.

    Που ...βοσκεις εσυ μηπως στις αυλες του υποστηρικτου της Διηρημενης εκκλησιας Χρυσοστομου Σαββατου και εισαι τοσο τυφλωμενος;
    Τι θεολογολολογος εισαι εσυ Χρηστιδη;
    Ο Αγιος Χρυσοστομος καθαιρεθηκε απο την συμμορια του Θεοφιλου Αλεξανδρειας;
    ΄Η τους εγραψε στα παληα του υποδηματα και συνεχισε να χειροτονη ακομα και οταν τον εστειλαν στην εξορια του;
    Ο π. Ευθυμιος απο που και ως που ....καθαιρεθηκε απο τους αρχιερεις της Αισχυνης των ημερων μας τους αστοιχειωτους και ασχετους;
    Ο πατηρ Ευθυμιος ειχε Αποτειχισθη και απο τον Μοιχεπιβατη και απο τους Οικουμενιστες δικαστες του.
    Καταμουτρα το ειπε στον Μοιχεπιβατη: Δεν σε αναγνωριζω εισαι Μοιχεπιβατης.
    Δεν ειχαν επανω του καμμια εξουσια και δεν μπορουσαν να τον δικασουν.
    Αλλα λυσσομανουσαν εναντιον του γιατι ο π. Ευθυμιος τους ηλεγχε και τους εκανε κυριολεκτικα σκονη μεσα στο διαβουλιο τους.
    Πως ηταν δυνατον αυτα τα αδαη ονταρια οι σημερινοι ρασοφοροι της δεκαρας να αθωωσουν εναν τετοιο καλογηρο διαμαντι;
    Ψευτοθολολογε σαν αυτους εισαι και εσυ που κολυμπας μεσα στην Αιρεσι του Οικουμενισμου και δεν γνωριζεις τι σου γινεται.
    Ενας βολεμενος αργυρωνυτος θεολογακος εισαι, αν εισαι αυτος που μας εμφανιζεσαι με μια βολεμενη και μαλθακη ζωη χωρις κανενα σταυρο.
    Αυτο δειχνει και το θρασυτατο στομα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μολις τωρα περατωσα μια ερευνα που εκανα στην Καλαματα απο ανθρωπους πιστους που μου βεβαιωσαν οτι δεν υπαρχει θεολογος με το ονομα Χρηστιδης Ιωαννης στην Καλαματα.

    Αυτοι ειναι οι Οικουμενιστες.
    Φτηνοι, ταπεινοι, εξευτελισμενοι αναξιοπρεπεις ανθρωποι.
    Ουτιδανα οντα με την ψευδοωνυμια στην πλατη τους να γραφουν αηδιες και να εκβραζουν θρασυτητες.
    Αναξιοι να εχουν το ονομα του χριστιανου.
    Εχει πολυ δικηο ο Αγωνιστης Θεολογος Νικολαος Πανταζης που συχαινεται τους ανωνυμους και τα ανωνυμογραφηματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατα την άποψη μου εχουμε μια επιστοφή απο την θεολογία του θελήματος του Θεού στη Θεολογία του Θελήματος του ανθρώπου

    Απο την θεολογία του " εἶπε δὲ Μαριάμ· ἰδοὺ ἡ δούλη Κυρίου· γένοιτό μοι κατὰ τὸ ρῆμά σου. "
    Απο την θεολογία του «Ύπαγε οπίσω μου, σατανά, σκάνδαλόν μου ει, ότι ου φρονείς τα του Θεού, αλλά τα των ανθρώπων».
    Απο την θεολογία του Γενηθήτω το θέλημα Σου, ως εν ουρανώ και επί της γης.

    στην "θεολογία" πρό της ενανθρωπήσεως του Λόγου όπου οι άνθρωποι εθελοθρήσκευαν .Επιστροφή ουσιαστικά στην ειδωλολατρεία .Στην παν θρησκεία της ειδωλολατρικής Ρώμης ... λατρεία "ολων των θεών " υπό τον "Θείο" Αυτοκράτορα Θεός επι γής ..

    Κατά τη γνώμη μου το ιερατείο δεν είναι τίποτα αλλο απο μισθωτοί προπαγανδιστές της πανθρησκείας σαν ιδεολογικό υπόβαθρο της παγκοσμιοποίησης

    Κατά την γνώμη μου η "ακύρωση" της Πίστης είναι "εκ των έσω" .
    Η προδοσία είναι απο τις αρχιερατικές κεφαλές και τον κλήρο , απο αυτούς τους ίδιους τους " θεσμικούς φύλακες " το ιερατείο .
    Και είναι υπο την πίεση και την συνεργασία της κοσμικής εξουσίας όπως αυτή εκφράζεται απο την διαπλοκή "εξαρτημένων" πολιτικών και ενός "διευθυντηρίου οικονομικών ολιγαρχών της παγκοσμιοποίησης" .

    Εχουμε επιστημονική προπαγάνδα . Εφαρμογή μεθοδευμένης χειραγώγησης της κοινής γνώμης και της ΠΙΣΤΗΣ . Δεν μιλάμε για "ιδεολογία" οικουμενισμού
    Αυτοί δεν έχουν τον Θεό τους .Για αυτούς ο Θεός είναι ένα "παραμυθάκι" ένας μύθος που αν ξέρεις να το πλασάρεις κερδίζεις χρήμα και εξουσία .
    Αυτούς έχουμε απέναντι μας και τους "ευσεβής βλαμμένους" που αυτοί παραμυθιάζουν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοβαρά δεν ξέρω τι ρόλο παίζουν κάποιοι όπως πχ ο π Ζήσης ή ο Πειραιώς
    .
    "Ευσεβείς βλαμμένοι " δεν είναι
    Δεν είναι τόσο βλάκες που να μη βλέπουν τους χριστοκάπηλους χρυσολάτρες και μάλιστα εν πολλοίς ομοφυλόφιλους ...
    Δεν είναι τόσο βλάκες που να μη βλέπουν την " διακυβέρνηση μιας Εκκλησιαστικής μαφίας ομοφυλοφίλων η οποία πλέον ανοικτά και ξεδιάντροπα προπαγανδίζει όχι μόνο την αποδοχή της ομοφυλοφιλίας (και όχι απλά του ομοφυλόφιλου ως πρόσωπο) ως φυσιολογικής κατάστασης αλλά και την εκκλησιαστική αποδοχή της. " http://apotixisi.blogspot.gr/2013/08/blog-post_24.html
    Δεν είναι τόσο βλάκες που να μη ξέρουν τις επιπτώσεις της μνημόνευσης του Πάπα
    Γιατί επιλέγουν το λοιπόν την μνημόνευση ?

    Κάποιος μου υπέδειξε το : "«Όποιος αγαπάει την αλήθεια, αυτός πρέπει να έχει το άλογό του πάντα σελλωμένο. Όποιος την σκέπτεται, πρέπει να έχει το πόδι του στον αναβολέα. Όποιος την λέει, πρέπει να έχει φτερά στα πόδια του. Για να μπορεί να φεύγει.

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΑΘΟ η Αλήθεια. Όποιος την κατέχει, κρατάει στα χέρια του, στα φυλάκιά του, θησαυρό. Δύναμη στην καρδιά του και σοφία μεγάλη και αληθινή. Όταν την έχει πάντα στη σκέψη του και στη ζωή του, ξεχωρίζει από τους πολλούς. Όταν μπορεί σε κάθε κρίσιμη στιγμή, τότε που πρέπει, να την λέει, να είναι έτοιμος και να ξέρει ότι μπορεί ν' αποκτήσει κι εχθρούς, αυτούς που τους αφορά και δεν τους συμφέρει, δεν τους ευχαριστεί, δεν τους κολακεύει. Η αλήθεια έχει πολλές όψεις. Είναι πολλών ειδών, όπως είναι και σε πολλές εκφάνσεις της ζωής μας. Όπου περπατάς, όπου παρατηρείς, υπάρχει το ένα από τα δύο. Ψέμα ή αλήθεια. Στον τρόπο της ζωής και της συμπεριφοράς, στο πιστεύω μας, στις ιδεολογίες μας και στο περπάτημά μας ακόμα. Μεγάλο πράγμα να κατέχεις την αλήθεια κι ακόμα μεγαλύτερο να μπορείς και να ξέρεις τότε που πρέπει να την πεις.

    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ όλη σου την ζωή για να βρεις την αλήθεια κι όταν την βρίσκεις, να μην μπορείς να την πεις, για δύο λόγους. Μια γιατί δεν έχεις την δύναμη, τον ηρωισμό, την τέχνη να την πεις και μια, η κυριότερη, γιατί δεν την αντέχει ο «ακροατής» σου να την ακούει, να την καταλαβαίνει και δεν μπορεί να την αποδέχεται. Πόσες φορές αλήθειες δεν λέγονται ή λεγόμενες σκανδαλίζουνε; Γιατί ακριβώς είναι αλήθειες. Και διότι αποτελούν δίκοπο μαχαίρι. Γιατί προϋποθέτουν «κότσια» για να την πεις, αλλά και για να την ακούσεις. Και δυσκολότερο να την ακολουθήσεις. Αν πρόκειται γι' αληθινό πιστεύω, να την ακολουθήσεις. Κι αν βρίσκεσαι στο ψέμα, να το ανακαλύψεις, να το παραδεχτείς και ν' αλλάξεις πορεία, τακτική. Τότε χρειάζεσαι και ηρωισμό. Πολλοί δεν την αλλάζουν την γνώμη τους, την πορεία τους, την τακτική τους για να μην φανούν στα μάτια κάποιων πως βαδίζανε μέχρι τότε στραβά, λαθεμένα. Αυτοί είναι και τραγικοί, όπως είναι άξιοι θαυμασμού όσοι έχουν την δύναμη και να γυρίσουν πίσω και να γκρεμίσουν αυτό που κτίσανε λαθεμένα. απο http://ieriplektani.blogspot.gr/2013/10/blog-post_28.html "

    Πλήν όμως " τι γαρ ωφελείται άνθρωπος,αν τον κόσμον όλον κερδίσει την δε ψυχή αυτού ζημιωθή;. "
    Εαν πιστεύεις σε θεό είναι μονόδρομος η αποτοίχιση Ο μη αποτειχιζόμενος χάνει την ψυχή του .


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ !Είναι αλήθεια και Αλήθεια !
    Η Αλήθεια είναι πρόσωπο . Είναι ο Κύριος μας ο Ιησούς Χριστός .
    Οσοι Τον κατέχουμε υπό Αυτού κατεχόμενοι το ζούμε εν Αυτώ .
    Ουκέτι ζούμε εκ ιδίων αλλά εν Αυτώ Ζούμε και Ζωή έχομεν .
    Πως λοιπόν να μνημονεύσωμεν Βαρθολομαίο τον εχθρό του Κυρίου μας Ιησού Χριστού ? Πως να μην τον αναθεματίσουμε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου